Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 197 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

• 2018-11-30

Lisa B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    3 RoK i Malmö centrum, vid Caroli Centrum. Försäljning i slutet av november 2018.

Blev superproffsigt bemött av mäklaren Daniel Karlsson när han kom för att värdera lägenheten. Initialt skulle detta leda till ett utköp men jag bestämde mig där och då att jag ville sälja med Svensk fastighetsförmedling istället. De erbjöd tjänster som jag kände var relevanta och de ingick i mäklararvodet.

Från början till slut (vilket i detta ovanliga fall var 8 dagar) blev jag bemött med sympati, kunnighet, tydlighet och ständig återkoppling, vilket jag uppskattde enormt.

Försäljningen gick otroligt smidigt till och all kommunikation var enkel och igen, tydlig.

Jag kan inte understryka nog hur mycket jag rekommenderar Daniel och Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2018-11-29

Daniel E skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie sålde vår lägenhet på Sturegatan. Vi är väldigt nöjda med allt från första bemötande fram tills lyckad försäljning, en bra bit över utropspriset.
    Vi upplevde vår mäklare som kunnig, seriös och trevlig. Läs mer
  • 2018-11-25

Zaid G skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt en lgh som är svårsåld. Mäklaren var alltid trevlig och tillgänglig. En lugn, rak och kunnig mäklare som jag verkligen rekommenderar. Läs mer
  • 2018-11-23

Sofie J skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålde min tvåa i Fågelbacken med hjälp av Daniel. Han är väldigt kompetent, professionell och engagerad. Han återkopplade under hela processen och höll mig uppdaterad om vad som skulle hända härnäst. Jag är supernöjd med allt och kan alla gånger rekommendera Daniel! Läs mer
  • 2018-11-17

Andreas N skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Såld bostadsrätt i Malmö City.

Oerhört professionellt från första kontakten till avslutad affär.

Förväntade mig en mäklare som har förståelse för att detta kan vara kundens största och viktigaste affär i livet. Då är det viktigt med ömsesidigt förtroende och respekt, detta ger Kasper genom ett personligt lugn, stor kunskap om regler, lagar och marknaden samt ett mycket gott bemötande.

Jag rekommenderar varmt Kasper Isgren och Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum för såväl säljare som köpare. Här får du vad du betalar för, professionalism och respekt genom hela köp-/säljprocessen. Läs mer
  • 2018-11-17

Madeleine L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Har köpt en lägenhet förmedlad av Kasper Isgren. Kasper är påläst och förtroendeingivande och jag kommer gärna använda mig av Kasper vid kommande bostadsförsäljningar Läs mer
  • 2018-11-14

Olof M skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålde en lägenhet i Malmö med Nathalies hjälp. Hon var proffsig, tålmodig med "dumma frågor" från mig och mycket trevlig. Hon lyckades hitta helt rätt köpare och jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-11-12

Rasmus J skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    - Professionellt och trevligt bemötande.
    - Hela processen gick helt enligt Emmas plan och bostaden såldes till önskat slutpris.
    - Vi kommer samarbeta med Emma om möjligheten ges. Läs mer
  • 2018-11-03

Ria S skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Emma Wrangmark var vår fastighetsmäklare som hjälpte med att sälja min mors lägenhet efter att hon hade avlidet. Emma var ett nöje att arbeta. Hon är kunnig, kompetent och vänlig. Hon svarade alltid på mina frågor och gav information i tid. Hon var väldigt tålmodig med mig, som jag bor i USA och var i kontakt via telefon och email. Jag hade fin kontakt med henne och rekommenderar henne starkt till någon som köper eller säljer en fastighet i Malmö. Läs mer
  • 2018-11-01

Andreas G skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpt en etta i Västra hamnen, Malmö. Jättenöjd med allting, från visningen till påskrivet kontrakt. Snabb service och trevligt bemötande samt god kunskap (fick svar på alla mina frågor...). Kan klart rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-01

Tara C skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie fanns där för mig från början till slut!
    Hon var insatt i objektet, återkopplade kontinuerligt och var noga med uppföljningar och avstämningar!

Väldigt nöjd kund! Läs mer
  • 2018-10-30

Bo F skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpt en bostadsrättslägenhet på Brf Åsunden i Malmö. Vi blev bra bemötta, fick stort förtroende direkt. Mäklaren var bra påläst
    och lämna bra information om objektet. Bra kontakt via E-mail och SMS. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar under processen. Vi är mycket nöjda med mäklaren allt har varit perfekt,
    har ej mer att skriva. Högsta Betyg. Läs mer
  • Josephine N

2018-10-23

Josephine N skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie Borgernäs var min mäklare när jag sålde min lägenhet i Västra hamnen. Jag har tidigare sålt lägenheter med andra mäklare men Nathalie är utan tvekan den bästa. Från det första mötet när lägenheten värderades tills kontraktsskrivning har kontakten varit fantastisk. Nathalie är otroligt trevlig men även en väldigt kunnig och proffessionell mäklare. Jag har fått uppdateringar under hela processen och allt har verkligen överträffat mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Nathalie som har gjort ett fantastiskt jobb! Läs mer
  • 2018-10-22

Mona H skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Märklaren var tydlig och förstog mej.

Positive och glad tjej:). Läs mer
    2018-10-23 Nathalie B svarar Mona H
    Tack så mycket för din fina respons Mona! Jag är övertygad om att du kommer trivas jättebra i din nya lägenhet :)
  • Moe I

2018-10-22

Moe I skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpt bostadsrätt. Kunnig, noggrann och vänlig. Läs mer
    2018-10-23 Nathalie B svarar Moe I
    Tack så mycket för fina ord! Ser fram emot att träffa er igen på tillträdet!
  • 2018-10-22

Anna skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    En mäklare med stort visat intresse från början till slut. Professionell och engagerad och försöker se till att dina önskemål blir beträffade. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-10-23 Nathalie B svarar Anna
    Tack Anna för din fina rekommendation! Det värmer verkligen :) Stort lycka till med ert nya äventyr i Göteborg!
  • 2018-10-18

Jennie A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Anlitade Natalie Borgernäs. Otroligt engagerad, kompetent och driven mäklare. Hade höga förväntningar och de överträffades. Nu är vår lgh i Slottstaden såld. Läs mer
  • 2018-10-08

Jens Emanuel R skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt en lägenhet i malmö.

Positivt, glatt och proffisinoellt

Snabb affär med bra vinst, Emma wrangmark gjorde allt och mer där till för att allt skulle funka, full hängivenhet och hanterar allt på bästa sätt!

Jätte nöjd med Emma hon gjorde allt jobb och mer där till! Toppen rekomenderar henne varmt vilken dag som helst! Läs mer
  • 2018-10-04

Anna-Lena C skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt en taklägenhet. Det tog längre tid än vad vi förväntat oss.
    Väldigt nöjd med processen. Mäklaren var seriös, lugn och pålitlig.
    Hade kanske förväntat mig ett högre pris för lägenheten. Läs mer
  • 2018-10-03

Hada Y skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    We worked with Daniel to sell our apartment and we couldn't be happier with his service.

Daniel is professional, professional and professional. He approached the business with his expertise in the industry as well as his great attention to details. Our communication was excellent. His ability to break things down and lead us through the process made what could be a daunting task so much easier.

I need to add that we did briefly talked to another broker before, but that broker thought that our apartment was "impossible to sell". He made us feel stupid for having owned that property, wherewas Daniel took the job with confidence and sold it at a good price. What a stark contrast!

If you need to sell your property, talk to Daniel! Läs mer
  • 2018-09-29

Erik O skrev om Johanna Svahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Johanna är genuin och varm vilket jag upplever som rätt unikt när det kommer till mäklare. Har enbart gott att säga. 🙂 Läs mer
  • 2018-09-27

Jakob M skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag anlitade Daniel för att sälja min bostad.
    Han var mycket engagerad, trevlig, lyhörd och mån om att alltid snabbt återkomma när jag sökte honom.
    Jag är mycket nöjd med priset han fick ut för min bostad och med den service och kontinuerliga dialog med mig som säljare, köparen och andra spekulanter som Daniel hanterade genom hela affären. Läs mer
  • 2018-09-23

Malin T skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi fick hjälp av Daniel med att sälja vår lägenhet sommaren -18.

Daniel ingav förtroende och lugn, höll oss uppdaterade genom hela processen och bemötte spekulanter och budgivare proffsigt.

Vi rekommenderar Daniel any day of the week!

/Mats & Malin Läs mer
  • 2018-09-10

Roland N skrev om Johanna Svahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Uppdraget avsåg försäljning av bostadsrätt. Mäklaren ingav ett seriöst och engagerat intryck och levde med råge upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-09-06

Nadira I skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket professionell och tillfull! Kände stort fötroende från första mötet! Rekommenderar varmt Nathalie som mäklare. Läs mer
  • 2018-09-03

Marie H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper på Svensk fastighetsförmedling var professionell från första visning till kontraktsskrivning. Han var påläst på lägenheten han sålde och kunde svara på de frågor som dök upp utan svårighet. Kommer låta Svensk fastighetsförmedling sälja min lägenhet! Läs mer
  • 2018-09-02

Berit H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Professionellt och strukturerat utan stress. Läs mer
  • 2018-08-19

Linda E skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Daniel. Vi blev proffsigt bemötta genom hela processen. Hade bra dialoger och fick hela tiden löpande uppdateringar. Daniel uppfyllde absolut våra förväntningar på en mäklare och vi rekommenderar honom för er andra som är i valet av mäklare. Läs mer
  • 2018-08-17

Merita P skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Har köpt bostad. Mäklaren var professionell, ärlig, pålitlig, trevlig och ödmjuk. Läs mer
  • 2018-08-15

Roland N skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag/vi upplever Kasper som en välutbildad och rutinerad mäklare. Han förbereder sig väl och sätter sig in i sina säljuppdrag på ett föredömligt sätt. Kasper har en mycket behaglig personlig framtoning, inger ett stort förtroende och bemöter såväl säljare som spekulanter på ett proffsigt sätt. En mäklare som jag/vi starkt kan rekommendera! Läs mer
  • 2018-08-14

Maria P skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag och min köpte en bostadsrätt i Malmö och vi är väldigt nöjda med Kaspers insats! Utöver att han är väldigt kompetent, är han också flexibel och tillmötesgående. Han gjorde så att vi kände oss trygga genom hela processen (trots att vi var utomlands under budgivning och kontraktsskrivning). Läs mer
  • 2018-08-06

Ahmed M skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpt, mkt trevlig, kunnig, Daniel är bäst helt enkelt Läs mer
  • 2018-08-04

Mats Inge F skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Daniel var från första stund en mäklare vi kände att vi litade på till 100%. Och den känslan stannade kvar under hela försäljningsprocessen.
    Några av de orden som beskriver Daniel är proffsighet, kunnighet, lyhördhet, transparens och tydlighet. Sen kan det tilläggas att han är förbannat trevlig också! ;-)
    Vi fick vår bostad såld snabbt, smidigt och till ett väldigt bra försäljningspris.
    Skulle vi göra om försäljningen hade vi inte ändrat på någonting.
    Vi kan varmt rekommendera Daniel Karlsson på Svensk Fastighetsförmedling.
    //Mats och Malin Läs mer
  • 2018-08-02

Marcus S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpt en lägenhet på 2 RoK efter ha letat en längre tid. Blev väl bemött, på ett professionellt sätt, och hade en bra dialog under hela processen, från första visning till köp. Har varit i kontakt med flera mäklare i jakt på lägenhet och få har jag fått så bra intryck av som Kasper. Läs mer
  • 2018-07-11

Susanna O skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Har sålt en bostadsrätts lägenhet. Har haft en mäklare Daniel Karlsson som får topp betyg. Har alltid varit vänlig påläst duktig proffsig. Alltid återkopplat.Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-08-03 Daniel K svarar Susanna O
    Stort tack för förtroendet att hjälpa er, Susanna! Det har varit enkelt att samarbeta med både dig och Mats som är väldigt trevliga att ha att göra med.
    Daniel K gillar detta
  • 2018-07-02

Jessica B skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag och min pojkvän köpte vår första gemensamma bostad av Nathalie. Supergullig tjej och superbra bemötande från första kontakten och framåt, kunde alltid förvänta sig ett svar på kort tid och hon fanns där för en. Bästa mäklaren enligt oss alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2018-06-25

Berit L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper Isgren har sålt en bostadsrättslägenhet åt mig. Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Otroligt kunnig och seriös, väl förberedd. Återkopplade både före och efter visning. Läs mer
  • 2018-06-23

Yvonne D skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Har köpt bostadsrätt i Slottstaden, Malmö.
    Mäklaren väldigt trevlig, informativ, kunnig om både förening, bostaden, tipsade om vad som kan göras och hur i lägenheten med referenser till liknande objekt.
    Han kändes helt ärlig och tog sig tid med frågor.
    Ett mycket trevligt möte, en perfekt mäklare. Befriad från "försäljarsnacket". Bara objektiv och ärlig.
    Topp!👍 Läs mer
  • 2018-06-18

Per Å skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt en bostadsrätt. Mycket seriös och professionell mäklare. Bra på att kommunicera och hålla processen uppdaterad. Var mån om att skapa värde för såväl säljare som köpare. Läs mer
  • 2018-06-13

Carl H skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Super trevligt och hjälpsam 👌🏻👍🏻 Läs mer
  • Alexander N

2018-06-13

Alexander N skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag fick hjälp av Kasper Isgren att sälja min lägenhet på Fågelbacken/Hästhagen. Kasper är oerhört förtroendeingivande och ärlig rakt igenom. Han är rak och tydlig i sina förväntningar och målar upp en realistisk bild av försäljningstid och slutligt pris. Han sålde min lägenhet till ett högre pris än jag räknat med på mindre än en vecka från det att den lades ut till försäljning.

Totalt tog hela förloppet mindre än en månad från det att jag kontaktade honom första gången för att diskutera en eventuell försäljning. Det är en extremt snabb process givet att jag reser mycket i jobbet och har svårt att få till möten med kort varsel. Kaspers flexibilitet gjorde detta möjligt.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med servicen och det totala omhändertagandet från Kasper och hans kollega Emma. Jag har känt mig stabil och säker i hela processen och skulle verkligen rekommendera deras tjänster. Detta är andra gången Kasper säljer en lägenhet åt mig och jag var lika nöjd förra gången. Han får full pott från mig! Läs mer
  • Jenny S

2018-06-09

Jenny S skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag sålde en bostadsrätt i Malmö, en trea med relativ närhet till centrum. Emma var mycket trevlig och vänlig mot både mig som säljare och mot köpare. Alltid tillgänglig via sms eller telefon. Gjorde sitt yttersta för att få igenom en affär under stressande omständigheter. Hon var mycket kunnig avseende regler och lagar avseende bostadsförsäljning, och mycket noggrann vid kontraktskrivandet. Jag är full av beundran för kompetens, flitighet och det goda humöret! Jag har 100% förtroende för Emma Wrangsmark! Läs mer
  • 2018-06-01

Magnus R skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper Isgren har en gedigen kunskap och på ett pedagogiskt sätt förklarar han ett avtal och innebörden samt eventuella konsekvenser även för den mest ovane bostadsköparen.

Med hög professionalitet återkopplar han före och efter visning om utfall. Därefter sker löpande uppdatering till nästa visning.

Kasper I har en synnerligen hög kännedom om prisbild och rådande marknadsförutsättningar.

Det råder ingen tvekan om att Kasper kan hantera människor från skilda ålderskategorier och med skilda förutsättningar. På ett hjärtligt och engagerat sätt bidrar han till en stämning så att både köpare och säljare är nöjda efter en avslutad afffär.

En annan aspekt är den tillgänglighet och att han gör det lilla extra. En tydlig, korrekt, hjärtlig och engagerad mäklare som jag verkligen vill rekommendera. Läs mer
    2018-06-07 Kasper I svarar Magnus R
    Härligt att höra! Känns extra bra att ni efter ett antal år återkom och ville samarbeta även runt försäljningen. Ha en fin sommar så hörs vi snart igen. Tack för förtroendet!
  • 2018-05-21

Agneta K skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag köpte en lägenhet.
    Jag blev väldigt väl bemött och det kändes som om mäklaren var angelägen om att båda parter skulle vara nöjda. Läs mer
    2018-06-07 Kasper I svarar Agneta K
    Tack för fint beröm Agneta. Ha en härlig sommar så hörs vi framåt hösten för en ny avstämning inför flytten.
  • 2018-05-20

Gunnar M skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Den professionalitet samt energi och engagemang som Kasper lade ned i försäljningen av vår lägenhet imponerade och uppskattades mycket. Detta bidrog givetvis också till en lyckad försäljning. Läs mer
    2018-06-07 Kasper I svarar Gunnar M
    Tack Gunnar och Inger! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. En härlig bostad och en affär där både köpare, säljare och mäklare har bidragit på ett bra sätt. Ha en fin sommar på Österlen så hörs vi framåt hösten.
    Hälsningar / Kasper och Nathalie
  • 2018-05-19

Olivia L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Smidigt och super härlig upplevelse! Läs mer
  • 2018-05-18

Ted L skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie är en mycket duktig och professionell mäklare. Hon var engagerad från början till slut och lämnade tydliga besked under resans gång. Bred kunskap, hög tillgänglighet med stor social kompetens. Högsta betyg och våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2018-04-29

Anne S skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt Ernst Ahlgrensgatan 4 A, och har hela tiden blivit positivt och seriöst bemött av Nathalie. Hon har visat ett engagemang och intresse som jag varit mycket nöjd med. Hon har ställt upp med extra visningar, svarat på kunders frågor och informerat mig löpande om affären. Läs mer
  • 2018-04-25

Olle B skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt bostadsrätt.
    Jättetrevlig, ambitiös och proffesionell. Allt har gått snabbt och smidigt Läs mer
  • Malin R

2018-04-24

Malin R skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpte en bostadsrätt i Malmö i en affär som gick väldig snabbt -bara en dag. Nathalie ringde upp mig efter visat intresse på hemsidan och vi möttes efter ett par timmar för en visning. Hon var mycket trevig, kändes professionell och verkade kunnig. Jag kände genast förtroende för henne. Budgivningen gick smidigt emellan parterna och kontraktsskrivningen på kontoret var strukturerat.

Lycka till med vidare försäljning! Läs mer

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö