Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 174 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

• Per Å
    Per Å skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt en bostadsrätt. Mycket seriös och professionell mäklare. Bra på att kommunicera och hålla processen uppdaterad. Var mån om att skapa värde för såväl säljare som köpare. Läs mer
  • Carl H
    Carl H skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Super trevligt och hjälpsam 👌🏻👍🏻 Läs mer
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag fick hjälp av Kasper Isgren att sälja min lägenhet på Fågelbacken/Hästhagen. Kasper är oerhört förtroendeingivande och ärlig rakt igenom. Han är rak och tydlig i sina förväntningar och målar upp en realistisk bild av försäljningstid och slutligt pris. Han sålde min lägenhet till ett högre pris än jag räknat med på mindre än en vecka från det att den lades ut till försäljning.

Totalt tog hela förloppet mindre än en månad från det att jag kontaktade honom första gången för att diskutera en eventuell försäljning. Det är en extremt snabb process givet att jag reser mycket i jobbet och har svårt att få till möten med kort varsel. Kaspers flexibilitet gjorde detta möjligt.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med servicen och det totala omhändertagandet från Kasper och hans kollega Emma. Jag har känt mig stabil och säker i hela processen och skulle verkligen rekommendera deras tjänster. Detta är andra gången Kasper säljer en lägenhet åt mig och jag var lika nöjd förra gången. Han får full pott från mig! Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag sålde en bostadsrätt i Malmö, en trea med relativ närhet till centrum. Emma var mycket trevlig och vänlig mot både mig som säljare och mot köpare. Alltid tillgänglig via sms eller telefon. Gjorde sitt yttersta för att få igenom en affär under stressande omständigheter. Hon var mycket kunnig avseende regler och lagar avseende bostadsförsäljning, och mycket noggrann vid kontraktskrivandet. Jag är full av beundran för kompetens, flitighet och det goda humöret! Jag har 100% förtroende för Emma Wrangsmark! Läs mer
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper Isgren har en gedigen kunskap och på ett pedagogiskt sätt förklarar han ett avtal och innebörden samt eventuella konsekvenser även för den mest ovane bostadsköparen.

Med hög professionalitet återkopplar han före och efter visning om utfall. Därefter sker löpande uppdatering till nästa visning.

Kasper I har en synnerligen hög kännedom om prisbild och rådande marknadsförutsättningar.

Det råder ingen tvekan om att Kasper kan hantera människor från skilda ålderskategorier och med skilda förutsättningar. På ett hjärtligt och engagerat sätt bidrar han till en stämning så att både köpare och säljare är nöjda efter en avslutad afffär.

En annan aspekt är den tillgänglighet och att han gör det lilla extra. En tydlig, korrekt, hjärtlig och engagerad mäklare som jag verkligen vill rekommendera. Läs mer
    2018-06-07 Kasper I svarar Magnus R
    Härligt att höra! Känns extra bra att ni efter ett antal år återkom och ville samarbeta även runt försäljningen. Ha en fin sommar så hörs vi snart igen. Tack för förtroendet!
  • Agneta K
    Agneta K skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag köpte en lägenhet.
    Jag blev väldigt väl bemött och det kändes som om mäklaren var angelägen om att båda parter skulle vara nöjda. Läs mer
    2018-06-07 Kasper I svarar Agneta K
    Tack för fint beröm Agneta. Ha en härlig sommar så hörs vi framåt hösten för en ny avstämning inför flytten.
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Den professionalitet samt energi och engagemang som Kasper lade ned i försäljningen av vår lägenhet imponerade och uppskattades mycket. Detta bidrog givetvis också till en lyckad försäljning. Läs mer
    2018-06-07 Kasper I svarar Gunnar M
    Tack Gunnar och Inger! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. En härlig bostad och en affär där både köpare, säljare och mäklare har bidragit på ett bra sätt. Ha en fin sommar på Österlen så hörs vi framåt hösten.
    Hälsningar / Kasper och Nathalie
  • Olivia L
    Olivia L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Smidigt och super härlig upplevelse! Läs mer
  • Ted L
    Ted L skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie är en mycket duktig och professionell mäklare. Hon var engagerad från början till slut och lämnade tydliga besked under resans gång. Bred kunskap, hög tillgänglighet med stor social kompetens. Högsta betyg och våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Anne S
    Anne S skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt Ernst Ahlgrensgatan 4 A, och har hela tiden blivit positivt och seriöst bemött av Nathalie. Hon har visat ett engagemang och intresse som jag varit mycket nöjd med. Hon har ställt upp med extra visningar, svarat på kunders frågor och informerat mig löpande om affären. Läs mer
  • Olle B
    Olle B skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt bostadsrätt.
    Jättetrevlig, ambitiös och proffesionell. Allt har gått snabbt och smidigt Läs mer
  • Malin R
    Malin R skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpte en bostadsrätt i Malmö i en affär som gick väldig snabbt -bara en dag. Nathalie ringde upp mig efter visat intresse på hemsidan och vi möttes efter ett par timmar för en visning. Hon var mycket trevig, kändes professionell och verkade kunnig. Jag kände genast förtroende för henne. Budgivningen gick smidigt emellan parterna och kontraktsskrivningen på kontoret var strukturerat.

Lycka till med vidare försäljning! Läs mer
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    5 av 5 toast till Daniel🍞! Skötte min försäljning på ett galant sätt med stort fokus och konstant återkoppling till mig som säljare. På mindre än en vecka lyckades han sälja lägenheten efter budgivning till ett riktigt bra pris. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Yvonne A
    Yvonne A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Blev mycket trevligt bemött. Bra kontakt under hela affären. Läs mer
  • Calle J
    Calle J skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper sålde tidigare i år min lägenhet på Gamla Väster. Inför försäljningen tog han sig tid till att dels förklara hur han jobbar när han åtar sig ett uppdrag, samt lyssnade uppmärksamt på mina önskemål. Kasper målar inte upp några önskekalkyler utan är mycket ärlig och realistisk, detta var en stor anledning till att jag valde att anlita honom. När väl processen gick igång så arbetade han och hans team väldigt professionellt. Kasper var noga med att hålla mig uppdaterad genom hela försäljningen på ett bra och balanserat sätt. Jag kände mig trygg igenom hela processen och ger Kasper mina varmaste rekommendationer. Väljer ni Kasper så blir ni inte besvikna! Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Calle J
    Tack för fint beröm Calle, och härligt att du känner dig nöjd! Din beskrivning är det som jag alltid strävar mot och så som vi vill upplevas som mäklare på Svensk Fastighetsförmedling. Ses snart för tillträdet. Vi slår dig en signal inför och stämmer av. Lycka till med flytten till nya bostaden.
  • Karl-Johan E
    Karl-Johan E skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag upplevde Nathalie som engagerad, tydlig och professionell. Hon var tydligt påläst om objektet och tog sig tid att besvara frågor. Jag fick ett mycket gott intryck och känslan av att hon gjorde sitt bästa för att företräda både säljarens och de potentiella köparnas intressen. Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    påläst, lydhörd och mycket trevlig Läs mer
    2018-04-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria T
    Tack Maria för fint betyg, vad glad jag blir! Snart får du din fina lägenhet, vi ses på tillträdet. Emma
    Emma T gillar detta
  • Roger J
    Roger J skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Emma är en mycket kvalificerad och driven säljare, som definitivt uppfyllde mina förväntningar på en duktig fastighetsförmedlare. Mycket påläst och kunnig, samt kom snabbt fram till ett avslut. Jag är mycket nöjd på sättet som hon drev affären i hamn! Läs mer
  • Christina N
    Christina N skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi är väldigt nöjda med Nathalies insats i samband med vår lägenhetsförsäljning. Hjälpsam, alltid nära till hands och professionell. Vi kan inte annat än att rekommendera henne! Läs mer
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Som kund fick jag ett seriöst och trevligt bemötande. Jag blev nöjd med all hjälp från första möte till en professionell fotografering till avslut på försäljning. Lätt att få kontakt med vid ev frågor. Kan verkligen rekommendera Nathalie Borgernäs om du vill sälja eller köpa en bostad. Läs mer
  • Jean-Pierre L
    Jean-Pierre L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    OM alla professionella samarbeten hade varit som med Daniel, hade livet varit enkelt. Både jag och vår Sambo är väldigt nöjda med Daniels insats på alla vis.

Malmös bästa mäklare! Läs mer
  • Matilda J
    Matilda J skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie är en kunnig och professionell fastighetsmäklare. Lättsam och väldigt noggrann som ger en förtroende och trygghet. Kan varmt rekommendera Nathalie! Läs mer
    2018-05-21 Nathalie B svarar Matilda J
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa er och jag ser fram emot att träffa er igen till tillträdet. Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Anna N
    Anna N skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie är en glad och trevlig tjej och bemöter kunderna professionellt. Hon har ett gott omdöme om hur en affär ska skötas och ser till att båda parters behov tillgodoses. Läs mer
    2018-05-21 Nathalie B svarar Anna N
    Tack så mycket Anna! Det värmer verkligen! Ser fram emot tillträdet och att du får flytta in i din fina lägenhet :) Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Karin B
    Karin B skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Superfint bemötande, professionell, kunnig, tillgänglig. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Karin B
    Tack Karin! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av en av de finaste bostäderna i området. Jag tror att du kommer göra din nya lägenheten lika trevlig och mysig som den du sålde. Vi ses och hörs!
  • Ole S
    Ole S skrev om Johanna Svahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jeg fik fra det første øjeblik et godt indtryk af Johanna, hun er meget imødekommende og fokuseret. Altid kantakt bar, og svare hurtig tilbage Läs mer
  • Håkan  K
    Håkan K skrev om Johanna Svahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    En mycket trevlig mäklare som är lyhörd och tillmötesgående. Trots lite kärva tider fick hon till en försäljning med lite trix och fix. Glad och positiv Läs mer
  • Marc A
    Marc A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Korrekt och vänlig. Öppen och ärlig om lägenhetens tidigare försäljningsförsök och bud. Läs mer
    2018-05-21 Nathalie B svarar Marc A
    Tack för ditt omdöme Marc! Hoppas att renoveringen går fint och att du kommer trivas bra. Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket bra och förtroendeingivande mäklare med bra koll på marknad och pris. Proffsigt bemötande genom hela förfarandet.

Vi fick alltid svar på de frågor och funderingar vi hade om objektet innan köpet.

Kan varmt rekomendera Kasper till andra som går i köp/sälj tankar. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Alexander R
    Tack för fint beröm Alexander. Kul att det tillslut blev ni som köpte! Njut av utsikten och tiden framåt som familj : ) Vi springer säkert på varandra då jag har nya uppdraget framöver i huset. Ha det fint!
  • Frederik S
    Frederik S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Riktigt snäll kille som är reel och gir allt hjälp man behöver när man skal göra sitt första fastighets köp Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Frederik S
    Tack Frederik. Hoppas att ni trivs bra i nya bostaden. Lycka till med allt framöver!
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Daniel var engagerad och kunnig!
    Gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • Christoffer P
    Christoffer P skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Daniel Karlsson har sålt två lägenheter för vår räkning och har varje gång gjort en förtroendeingivande och trygg insats. Läs mer
  • Helena P
    Helena P skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande med god tillgänglighet. Läs mer
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Min upplevelse av att köpa lägenhet genom Kasper Isgren var väldigt bra, från start till slut. Detta var mitt första bostadsköp och han gjorde hela processen väldigt tydlig och enkel att hantera. Han gav mig två tillfällen att titta på lägnheten. Han gav snabba besked och vad väldigt kunnig kring lägenheten och hela fastigheten. Jag kan verkligen rekomendera Kasper. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Gustav H
    Tack själv Gustav för gott bemötande som köpare i affären. Kul att vi fick träffas igen och att det blev affär. Tror du kommer trivas galant i området och perfekt tid att flytta in nu när sommaren är på väg. Vi ses snart för tillträdet. Lycka till med flyttlasset från Lund!
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi träffade Kasper när han visade ett objekt för oss. Både före, under och efter den visningen så var Kasper mkt professionell och förtroendeingivande, vilket ledde till att jag lät honom förmedla min lägenhet någon månad senare. Han är lugn, oerhört kunnig, lyhörd och noga med att se till att kunden är nöjd. Jag har känt mig trygg genom hela processen och Kasper har gjort ett fantastiskt bra jobb från start till slut, och det har hela tiden funnits transparens så jag har kunnat följa det som har hänt. Jag är mer än nöjd med att ha anlitat honom och rekommenderar honom å det varmaste. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Josefin L
    Härligt att både du och köparen blev nöjda med affären och vägen fram till den. Det är där vi vill vara. Tack för ett superbra samarbete och lycka till med nya boendet och framtiden!
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Josefin Fiskbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Proffesionell och bra på uppföljning oavsett vad. Läs mer
    2018-02-28 Josefin F svarar Ulrika L
    Värmande ord Ulrika och tack igen för att jag fick förtroendet igen att hjälpa er från start till mål med er bostad!
  • Joakim T
    Joakim T skrev om Josefin Fiskbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Noggrann, pålitlig och effektiv
    Anlitar gärna Josefin igen Läs mer
    2018-03-05 Josefin F svarar Joakim T
    Tack Joakim för dina ord här på Reco. Nu hoppas jag att tiden går fort och att du snart kan få dina nycklar!
  • Elin W
    Elin W skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Daniel inger förtroende, tålamod och stor erfarenhet. Han är pedagogisk, noggrann och följer alltid upp med ett samtal vad det än gäller. Man känner sig trygg i affären och litar på att allt blir gjort efter konstens alla regler. Daniel har verkligen koll på läget! Stort tack. /Elin och Carlos Läs mer
  • Ann-Charlotte G
    Ann-Charlotte G skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag är mycket nöjd! Daniel är lätt att tala med och är såväl ödmjuk som ambitiös vad gäller sitt uppdrag. Det är självklart för mig att rekommendera Daniel till andra som behöver en mäklare vid försäljning.

Ann-Charlotte Granberg Läs mer
  • Christofer B
    Christofer B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Daniel gjorde allt vad man förväntar sig och lite till.

Kan verkligen rekommenderas och hade gärna anlitat Daniel igen vid nästa försäljning. Läs mer
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Stort engagemang från en erfaren mäklare som kan marknaden och rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Alexander H
    Tack för fint beröm och förtroendet att få hjälpa er även med försäljningen. Det har varit lätt att jobba tillsammans trots att vi hade det lite motigt i försäljningen i slutet av året. Slutresultatet är dock det viktiga och härligt att ni blev nöjda med det. Nu landar ni kanske ett tag innan ni tar ny sats i husjakten.
  • Ginnie A
    Ginnie A skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Ett väldigt trevligt å lugnt bemötande . Inte för mycket å inte för lite , smooth 🤗
    Smidig å snabb affär , jag uppfattar det som att både säljarna och jag ( köparen ) var nöjda. Läs mer
  • Emina H
    Emina H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    jättebra bemötande och kände mig trygg under hela processen. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Emina H
    Tack Emina! Vi hoppas att du kommer att trivas fint på Regementsgatan. Välkommen till Malmö!
    / Nathalie och Kasper
  • Peter G
    Peter G skrev om Josefin Fiskbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Väldigt öppen och receptiv för mina önskemål Läs mer
    2018-02-28 Josefin F svarar Peter G
    Härligt att höra Peter att du fått ett bra intryck. Nu ser jag fram emot inflyttningen i huset som börjar närma sig!
  • Nermin B
    Nermin B skrev om Josefin Fiskbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Josefin visade en härlig energi och stort intresse för oss som kunder. Vi kände oss väldigt trygga och omhändertagna. Hon var tydlig, noggrann och följsam genom hela processen vilket förenklade kommunikationen väldigt mycket. Du som söker nyproducerade bostäder i centrala Malmö borde definitivt ringa Josefin. Läs mer
    2018-02-28 Josefin F svarar Nermin B
    Tack Nermin för din fina ord här på Reco! Jag ser fram emot att projektet kommer framåt och näst på tur är ju tillvalen!
  • Zaida H
    Zaida H skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    En mäklare som är tydlig , kunnig, vänlig och som ger stort förtroende till kunden!
    En sådan mäklare önskar kunden sig.
    Hälsning Z Hansson -Gladh Läs mer
  • Emma T
    Emma T skrev om Josefin Fiskbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Josefin har alla egenskaper som jag tycker att en mäklare ska ha. Engagerad, glad, påläst och noggrann. Det är inte många mäklare som har full koll under hela processen, men med Josefin vet man att man är i säkra händer - hela vägen till mål! Läs mer
    2018-02-28 Josefin F svarar Emma T
    Tack Emma för fina ord om mitt arbete! Ser fram emot att hålla koll på projektet fram tills det är dags för inflyttning. Det är ju helt klart en spännande bostad!
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Josefin Fiskbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket bra. Trevlig kvinna som lyssnar på kunden. Lätt att sammarbeta med. Läs mer
    2018-02-26 Josefin F svarar Marcus S
    Tack Marcus! Ser fram emot ett fortsatt arbete med din nuvarande bostad och vad gäller den nya bostaden är det ju tillval som står näst på tur!
  • Lisbeth A
    Lisbeth A skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag mötte Daniel Karlsson vid en försäljning av lägenheter på Riksbyggens uppdrag.
    En lugn och trevlig person, som gick igenom försäljningen omsorgsfullt.
    Han har varit tillgänglig för frågor och snabbt återkommit med svar.
    Jag önskar honom lycka till, Läs mer
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag och min man har blivit bemötta väldigt bra och professionellt av Daniel från första mötet (intresseanmälan) till kontraktsskrivningen av den nya lägenheten. Han är vänlig, lugn, tålmodig, svarar på alla frågor efter bästa förmåga och är service minded. Vi har inte så stor erfarenhet av mäklare innan detta men vi är mycket nöjda så här långt. Läs mer
  • Johan  L
    Johan L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Var proffsig och noggrann genom hela köpet. Kändes väldigt tryggt att göra affär genom honom. Trevlig. Läs mer
    2018-05-08 Kasper I svarar Johan L
    Tack för fint beröm! Hoppas att ni kommit till rätt i nya bostaden. Njut av sommaren på Ribersborg!

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö