Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Läs vad 17 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

• Zacharias T
    Zacharias T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi är väldigt nöjda med allt. Emelie Nilsson, har fått upplevelsen att kännas både enkel och begriplig. Tid har lagts på att både planera hela försäljningen och verkligen gå igenom kontraktsskrivningen så att det kändes tryggt som säljare. Hela upplevelsen har känts personlig och väldigt väldigt noggrann. Kunde inte varit mer nöjda!
  • Lars L
    Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag är mkt nöjd med mäklartjänsten,Kasper har alltid varit tillgänglig och agerat på ett professionellt sätt.
    Mkt bra service. Tack.
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars L
    Tack Lars! Ett bra samarbete kräver två parter. Blev väldigt imponerade av den fina stylingen du gjorde i bostaden. Vi ses när du kommer hem så ordnar vi med det sista praktiska./ Kasper Isgren
  • Lars L
    Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mkt bra service. Tack.
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars L
  • Ester R
    Ester R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper Isgren sålde vår fyra i Slottstaden innan den ens kom ut på hemnet och till ett väldigt bra pris. Rekommenderar verkligen honom till alla som letar efter en riktig supermäklare, han är professionell, mycket sympatisk och kunnig!
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ester R
    Stort tack för fint beröm! Hoppas ni landat bra i nya huset och kan njuta av trädgård och vår! / Kasper Isgren
  • Sara K
    Sara K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag kände mig genast trygg med er som mäklare. Ni hörde vad jag hade att säga samtidigt som ni var engagerade och skötte allt.
    2017-03-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sara K
    Hej Sara. Stort tack för din fina rekommendation. Det gör oss jätteglada att höra att du är så nöjd. Vi hoppas att din kommande renovering går lika bra som din förra. All lycka till från oss. / Emelie och Nathalie
  • Anna H
    Anna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Väldigt professionellt bemötande och en fantastiskt smidig affär. Lyhörd och kunnig mäklare.
  • Jerker G
    Jerker G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mkt bra och kompetent mäklare som lyssnar på säljarens behov och önskan
  • Mats B
    Mats B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi fick vår mäklare Kasper Isgren på rekommendation från en mycket nöjd kund. Vår erfarenhet överträffade våra redan högt ställda förväntningar.
    2017-02-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats B
    Tack för fina vitsord. Jag vill även tacka er för ett mycket gott samarbete genom hela processen. // Kasper Isgren
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Emelie rekommenderas till alla! Toppbetyg!
    2017-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Niklas W
    Hej Niklas! Tusen tack för din fina rekommendation. Hoppas att du kommer trivas lika bra i din nya lägenhet. // Emelie Nilsson
  • Mersad J
    Mersad J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Professionellt bemötande och lever upp till förväntningarna.
    2017-01-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mersad J
    Hej Mersad. Va roligt att du är nöjd med vårt arbete. Hoppas att ni trivs i ert nya hus. // Jenny Johansson
  • Monica P
    Monica P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket nöjd. Rejäl och raka besked utan vad jag fördomsfullt kallar "mäklarjargong". Bostaden såldes snabbt till ett bra pris. Har rekommenderat mäklaren till andra.
  • Göran A
    Göran A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Såg möjligheter och värde, och då inte enbart ur ekonomiskt perspektiv, i lägenheten. Mycket bra hantering av uppdraget hela vägen.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper har ett otroligt engangemang och väldigt strategisk hur man ska lägga upp hela försäljningen (vilka grupper som är potentiella köpare, ev förhandsvisning, hur annonsen bör utformas så den passar, lyfta fram positiva saker i bostadsrättsföreningen tex som många mäklare glömmer).
    Vi hade en bra dialog under hela försäljningsprocessen om vad jag tyckte och ville. Bra feedback innan och efter visningarna också samt en proffsig avslutning med kontraktsskrivandet.
    Jag rekommenderar er verkligen att anlita Kasper om ni vill ha en bra och proffsig försäljning.
    2016-09-13 Kasper I svarar Fredrik K
    Tack för fint beröm Fredrik! Hoppas ni trivs bra också med nya huset och att inskolningen flyter på. Vi hörs framåt slutet av året då jag hjälper dig med deklarationen.
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket bra. Engagerad och trevlig. Tar tid och arbetar verkligen för mig som kund. Vi anlitade Daniel 2015 och ett år senare la vi ut lägenheten till försäljning. Han hade regelbunden kontakt med oss under tiden.
    Kan verkligen rekommendera honom
  • Li J
    Li J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag kände mig helt trygg genom hela processen. Jenny är en oerhört kompetent och professionell mäklare som känner till marknaden och sköter allt enligt regelboken.
    Mina varmaste rekommendationer till alla som vill få sålt sin bostad snabbt, smidigt och enkelt och få ut högsta möjliga pris!
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Li J
    Tack snälla för dina fina ord, Li. Jag hoppas jag får tillfälle att hjälpa dig vid fler tillfällen framöver. /Jenny Johansson
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jenny sålde min lägenhet i Malmö. Seriös tjej med mycket erfarenhet som skötte sig proffsigt och höll en god stämning med samtliga inblandade. Jag fick ett väldigt påläst och skärpt intryck och hon skötte hela affären klanderfritt. Mycket nöjd säljare!
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna O
    Dina ord värmer, Hanna! Vi ses snart igen, då på Drottninggatan 6C där jag numera sitter! :) /Jenny Johansson
  • Desirée P
    Desirée P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket nöjd, allt flöt på helt smärtfritt. Väldigt flexibel och hjälpsam.
    2016-09-13 Kasper I svarar Desirée P
    Tack själv Desirée! Lycka till med utlandsäventyret!

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö