Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

• Niklas W
    Niklas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Emelie rekommenderas till alla! Toppbetyg!
    2017-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Niklas W
    Hej Niklas! Tusen tack för din fina rekommendation. Hoppas att du kommer trivas lika bra i din nya lägenhet. // Emelie Nilsson
  • Mersad J
    Mersad J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Professionellt bemötande och lever upp till förväntningarna.
    2017-01-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mersad J
    Hej Mersad. Va roligt att du är nöjd med vårt arbete. Hoppas att ni trivs i ert nya hus. // Jenny Johansson
  • Monica P
    Monica P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket nöjd. Rejäl och raka besked utan vad jag fördomsfullt kallar "mäklarjargong". Bostaden såldes snabbt till ett bra pris. Har rekommenderat mäklaren till andra.
  • Göran A
    Göran A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Såg möjligheter och värde, och då inte enbart ur ekonomiskt perspektiv, i lägenheten. Mycket bra hantering av uppdraget hela vägen.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper har ett otroligt engangemang och väldigt strategisk hur man ska lägga upp hela försäljningen (vilka grupper som är potentiella köpare, ev förhandsvisning, hur annonsen bör utformas så den passar, lyfta fram positiva saker i bostadsrättsföreningen tex som många mäklare glömmer).
    Vi hade en bra dialog under hela försäljningsprocessen om vad jag tyckte och ville. Bra feedback innan och efter visningarna också samt en proffsig avslutning med kontraktsskrivandet.
    Jag rekommenderar er verkligen att anlita Kasper om ni vill ha en bra och proffsig försäljning.
    2016-09-13 Kasper I svarar Fredrik K
    Tack för fint beröm Fredrik! Hoppas ni trivs bra också med nya huset och att inskolningen flyter på. Vi hörs framåt slutet av året då jag hjälper dig med deklarationen.
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket bra. Engagerad och trevlig. Tar tid och arbetar verkligen för mig som kund. Vi anlitade Daniel 2015 och ett år senare la vi ut lägenheten till försäljning. Han hade regelbunden kontakt med oss under tiden.
    Kan verkligen rekommendera honom
  • Li J
    Li J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag kände mig helt trygg genom hela processen. Jenny är en oerhört kompetent och professionell mäklare som känner till marknaden och sköter allt enligt regelboken.
    Mina varmaste rekommendationer till alla som vill få sålt sin bostad snabbt, smidigt och enkelt och få ut högsta möjliga pris!
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jenny sålde min lägenhet i Malmö. Seriös tjej med mycket erfarenhet som skötte sig proffsigt och höll en god stämning med samtliga inblandade. Jag fick ett väldigt påläst och skärpt intryck och hon skötte hela affären klanderfritt. Mycket nöjd säljare!
  • Desirée P
    Desirée P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket nöjd, allt flöt på helt smärtfritt. Väldigt flexibel och hjälpsam.
    2016-09-13 Kasper I svarar Desirée P
    Tack själv Desirée! Lycka till med utlandsäventyret!

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö