Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling Malmö Centrum!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 39 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

• Per H
    Per H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi anlitade Kasper för andra gången. Han är ärlig, trevlig och framför allt kunnig. Precis de egenskaper vi söker hos en mäklare. Personen i dessa sammanhang är viktigare än företaget!
  • Susanne V
    Susanne V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Ett proffsigt och helt och hållet kundanpassat bemötande. Hög service som gav ett bra resultat.
  • Emma S
    Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi kan varmt rekommendera Josefin Fiskbäck som hjälpte till med försäljningen av vår lägenhet på Gamla Väster och vi är helnöjda. Det vi är mest nöjda med är att vår mäklare hittade en toppenköpare till vår bostad som vi sålde till direkt. Det svar en snabb och otroligt smidig försäljning, exakt utefter våra önskemål. Genom processen fick vi hela tiden fin återkoppling och affären var i trygga händer. Josefin är en mycket engagerad och professionell mäklare som samtidigt förmedlar med omtanke.
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Daniel lever upp till mina förväntningar både som Mäklare och person och har på alla sätt varit mycket tillmötesgående och väldigt sympatisk. En metodisk och gott samarbete kring försäljningen av min bostad. Jag kommer absolut rekommendera honom vidare till de vänner och bekanta jag har.
  • Anna O
    Anna O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Fantastiskt proffesionellt arbete! Kunde inte vara mer nöjda!
  • Maud F
    Maud F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper Isgren har överträffat alla våra förväntningar! Punktlig, återkopplat på ett utmärkt sätt, trevlig, omtänksam och mycket profissionell. En utmärkt mäklare på alla sätt!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag sålde min lägenhet på Kilian Zollsgatan 7D via mäklaren Nathalie Borgenäs från Svensk Fastighetsförmedling. Nathalie var superproffisionell, hjälpsam och oerhört trevlig från dag ett. Hon fanns alltid tillgänglig och ställde alltid upp när vi hade frågor och behövde hjälp. Vi är enormt tacksamma för hennes proffsighet och hennes bemötande. Vi kan varmt rekomendera alla att kontakta henne!!
    Stort tack från Andreas & Victoria
  • Maria F
    Maria F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi hade ett mycket fint samarbete med Daniel som tog sig tid att diskutera och hjälpa oss att sälja vår lägenhet.
    Daniel var lätt att samarbeta med och genuin samt proffesionell i sitt bemötande. Vi samarbetar gärna ned Daniel igen skulle jag ha ett objekt till salu!
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper är en mycket engagerad och proffsig mäklare. Han ser varje kund som unik och bemöter den på ett mycket , mycket pålitligt och positivt sätt. Jag kan verkligen rekommendera honom.
  • Ann W
    Ann W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Är mycket nöjd med hela processen och med mäklare
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket bra bemötande. Arbetade engagerat och hårt med vår försäljning. Levde upp till alla våra förväntningar.
    Vi är helnöjda rakt igenom.
  • Dan B
    Dan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi blev väldigt förtjusta i Daniel och det arbete han genomförde under hela perioden. Men - när vi var klara med försäljningen och arvodet till Daniel drogs ansåg vi att han drog felaktig bonus och påpekade detta via mail. Vi fick aldrig något svar och han hörde inte av sig förrän vi kallades till uppgörelsen på kontoret tillsammans med köparen. Vi valde att inte ta upp frågan eftersom det rörde sig om lite pengar (strax över 3000:-) och inte heller Daniel kommenterade vår meningsskiljaktighet. Men det drar naturligtvis ner helhetsintryck och förtroendet!
  • Percy L
    Percy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Som gammal högskoleutbildad fastighetsmäklare har jag lätt att bedöma hur Nathalie Borgernäs på Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum skött försäljningen av lägenheten Västra.Stallmästaregatan 34 B i Malmö.
    Jag är imponerad av hennes kunnande och professionalitet och bemötande av säljarna och köparna.
    Nathalie har en lysande framtid för sig i yrket om hon fortsätter i samma anda som hon gjort i denna affären.
    Lycka Till i fortsättningen.
    2017-07-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Percy L
    Stort tack Percy för fina vitsord, det värmer! Tack för förtroendet och lycka till framöver!
  • Rickard D
    Rickard D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nöjd med bemötandet. Uppskattar integriteten och professionaliteten.
    2017-06-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rickard D
    Hej Rickard, det var roligt att höra. Tack för ett gott samarbete, alltid lika kul att hjälpa dig! Mvh Daniel Karlsson
  • Mimmie D
    Mimmie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi köpte lägenhet via mäklaren Nathalie Borgenäs från Svensk Fastighetsförmedling. Nathalie var superproffisionell, hjälpsam och oerhört trevlig redan från när vi mötte henne första gången på visningen. Hon fanns alltid tillgänglig och ställde alltid upp när vi behövde hjälp. Vi är enormt tacksamma för hennes proffsighet och hennes bemötande. Vi kan varmt rekomendera alla att kontakta henne! Stora tack från Mimmie & Pontus.
    2017-07-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mimmie D
    Mimmie D
    Tack så mycket Mimmie & Pontus för er fina rekommendation! Det var roligt att få möjligheten att hjälpa er och att ni verkligen hittade rätt. Stort lycka till med renoveringen, jag är övertygad om att det kommer bli riktigt bra 😊
  • Ida P
    Ida P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Både köpt lägenhet via svensk fastighetsförmedling och sålt lägenhet med deras hjälp. Jag är mycket nöjd med det arbete som gjorts och försäljningen gick mycket bättre ochsmidigare än vad jag väntat mig. Josefin Fiskbäck som jag haft kontakt med är en mycket engagerad och duktig mäklare och är väldigt mån om sina kunder.
    2017-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ida P
    Tack snälla Ida för fina ord, de värmer! Det har varit ett nöje att vägleda dig både till att hitta ditt nya boende och sälja din bostad. Ska även bli spännande att få se hur det blir med din nya bostad, inflyttningen börjar närma sig!/ Josefin Fiskbäck
    2017-05-21 Ida P svarar Svensk Fastighetsförmedling
    Det ska bli väldigt spännande med den nya lägenheten. Men än så länge är det många månader kvar till januari. Men den slm väntar på något gott..
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Ida P gillar detta
  • Lisbeth Buvrell R
    Lisbeth Buvrell R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag har sålt en lägenhet och hade Daniel Karlsson som mäklare. Är mycket nöjd med hur han skött försäljningen från början till slut. Kan varmt rekommendera honom
  • Fredrik  L
    Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Supernöjd! Nathalie skötte allting jättebra.
    2017-05-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik L
    Tack Fredrik! Hoppas du trivs lika bra i din nya lägenhet!
  • Lisa R
    Lisa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper Isgren är en klippa och jag är supernöjd med den mycket goda service och hjälp jag fått. Över mina förväntningar och en mäklare jag starkt kan rekommendera!
    2017-07-10 Kasper I svarar Lisa R
    Det värmer ett mäklarhjärta Lisa! Kul att ha fått hjälpa dig med både köp och försäljning.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Supernöjd!
    Kasper höll en uppdaterad hela tiden, var väldigt tillgänglig och kunde svara bra på frågor.
    Kan varmt rekommendera Kasper då detta gjorde att de kändes väldigt tryggt genom hela försäljningen.
    2017-07-10 Kasper I svarar Andreas A
    Tack Andreas! Roligt att höra. Det underlättar alltid i försäljningsarbetet med en säljare som har koll på läget.
    Önskar er lycka till med framtida huset och att bygget flyter på som tänkt.
  • Marie Å
    Marie Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Proffsigt men individanpassat samtidigt. Perfekt!
    2017-07-10 Kasper I svarar Marie Å
    Tack för fint beröm Marie! Hoppas du har börjat komma till rätta i det nya och du får njuta av den härliga balkongen där.
    Vi hörs igen nästa år då det är dags för deklaration : )
  • Jonatan L
    Jonatan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket bra. Nathalie hade direkt en plan för försäljningen som gick smidigt och gav mig betalt det jag önskade. Hon agerade professionellt mot både säljare och köpare, och när det uppstod problem som hon inte hade chans att påverka skötte hon det också perfekt.
    2017-05-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonatan L
    Stort tack för fint omdöme och att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Lycka till framöver!
  • Zacharias T
    Zacharias T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi är väldigt nöjda med allt. Emelie Nilsson, har fått upplevelsen att kännas både enkel och begriplig. Tid har lagts på att både planera hela försäljningen och verkligen gå igenom kontraktsskrivningen så att det kändes tryggt som säljare. Hela upplevelsen har känts personlig och väldigt väldigt noggrann. Kunde inte varit mer nöjda!
    2017-05-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Zacharias T
    Hej Zacharias, Tack! Det är otroligt roligt för mig att höra att ni är så nöjda med försäljningen. Det har verkligen varit roligt att jag har fått hjälpa till med försäljningen så att ni har kunnat komma vidare till er nya bostad. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra. Önskar er allt gott! Vänliga hälsningar Emelie
  • Lars L
    Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag är mkt nöjd med mäklartjänsten,Kasper har alltid varit tillgänglig och agerat på ett professionellt sätt.
    Mkt bra service. Tack.
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars L
    Tack Lars! Ett bra samarbete kräver två parter. Blev väldigt imponerade av den fina stylingen du gjorde i bostaden. Vi ses när du kommer hem så ordnar vi med det sista praktiska./ Kasper Isgren
  • Lars L
    Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mkt bra service. Tack.
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars L
  • Ester R
    Ester R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper Isgren sålde vår fyra i Slottstaden innan den ens kom ut på hemnet och till ett väldigt bra pris. Rekommenderar verkligen honom till alla som letar efter en riktig supermäklare, han är professionell, mycket sympatisk och kunnig!
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ester R
    Stort tack för fint beröm! Hoppas ni landat bra i nya huset och kan njuta av trädgård och vår! / Kasper Isgren
  • Sara K
    Sara K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag kände mig genast trygg med er som mäklare. Ni hörde vad jag hade att säga samtidigt som ni var engagerade och skötte allt.
    2017-03-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sara K
    Hej Sara. Stort tack för din fina rekommendation. Det gör oss jätteglada att höra att du är så nöjd. Vi hoppas att din kommande renovering går lika bra som din förra. All lycka till från oss. / Emelie och Nathalie
  • Anna H
    Anna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Väldigt professionellt bemötande och en fantastiskt smidig affär. Lyhörd och kunnig mäklare.
  • Jerker G
    Jerker G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mkt bra och kompetent mäklare som lyssnar på säljarens behov och önskan
  • Mats B
    Mats B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi fick vår mäklare Kasper Isgren på rekommendation från en mycket nöjd kund. Vår erfarenhet överträffade våra redan högt ställda förväntningar.
    2017-02-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats B
    Tack för fina vitsord. Jag vill även tacka er för ett mycket gott samarbete genom hela processen. // Kasper Isgren
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Emelie rekommenderas till alla! Toppbetyg!
    2017-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Niklas W
    Hej Niklas! Tusen tack för din fina rekommendation. Hoppas att du kommer trivas lika bra i din nya lägenhet. // Emelie Nilsson
  • Mersad J
    Mersad J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Professionellt bemötande och lever upp till förväntningarna.
    2017-01-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mersad J
    Hej Mersad. Va roligt att du är nöjd med vårt arbete. Hoppas att ni trivs i ert nya hus. // Jenny Johansson
  • Monica P
    Monica P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket nöjd. Rejäl och raka besked utan vad jag fördomsfullt kallar "mäklarjargong". Bostaden såldes snabbt till ett bra pris. Har rekommenderat mäklaren till andra.
  • Göran A
    Göran A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Såg möjligheter och värde, och då inte enbart ur ekonomiskt perspektiv, i lägenheten. Mycket bra hantering av uppdraget hela vägen.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper har ett otroligt engangemang och väldigt strategisk hur man ska lägga upp hela försäljningen (vilka grupper som är potentiella köpare, ev förhandsvisning, hur annonsen bör utformas så den passar, lyfta fram positiva saker i bostadsrättsföreningen tex som många mäklare glömmer).
    Vi hade en bra dialog under hela försäljningsprocessen om vad jag tyckte och ville. Bra feedback innan och efter visningarna också samt en proffsig avslutning med kontraktsskrivandet.
    Jag rekommenderar er verkligen att anlita Kasper om ni vill ha en bra och proffsig försäljning.
    2016-09-13 Kasper I svarar Fredrik K
    Tack för fint beröm Fredrik! Hoppas ni trivs bra också med nya huset och att inskolningen flyter på. Vi hörs framåt slutet av året då jag hjälper dig med deklarationen.
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket bra. Engagerad och trevlig. Tar tid och arbetar verkligen för mig som kund. Vi anlitade Daniel 2015 och ett år senare la vi ut lägenheten till försäljning. Han hade regelbunden kontakt med oss under tiden.
    Kan verkligen rekommendera honom
  • Li J
    Li J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag kände mig helt trygg genom hela processen. Jenny är en oerhört kompetent och professionell mäklare som känner till marknaden och sköter allt enligt regelboken.
    Mina varmaste rekommendationer till alla som vill få sålt sin bostad snabbt, smidigt och enkelt och få ut högsta möjliga pris!
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Li J
    Tack snälla för dina fina ord, Li. Jag hoppas jag får tillfälle att hjälpa dig vid fler tillfällen framöver. /Jenny Johansson
  • Hanna O
    Hanna O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jenny sålde min lägenhet i Malmö. Seriös tjej med mycket erfarenhet som skötte sig proffsigt och höll en god stämning med samtliga inblandade. Jag fick ett väldigt påläst och skärpt intryck och hon skötte hela affären klanderfritt. Mycket nöjd säljare!
    2017-04-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna O
    Dina ord värmer, Hanna! Vi ses snart igen, då på Drottninggatan 6C där jag numera sitter! :) /Jenny Johansson
  • Desirée P
    Desirée P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket nöjd, allt flöt på helt smärtfritt. Väldigt flexibel och hjälpsam.
    2016-09-13 Kasper I svarar Desirée P
    Tack själv Desirée! Lycka till med utlandsäventyret!

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö