Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum!

Vill du bo centralt och mitt i Sveriges största stad? Storstadspulsen är alltid närvarande i Malmö centrum, och vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig att få ut det mesta av den. Vare sig du vill bo i Södra innerstaden eller Västra innerstaden, Gamla staden eller omtyckta och unga Möllan kan vi guida dig till det bästa boendet för dig och dina önskemål.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och full koll på Malmös vackra stad. Hör av dig till oss så hjälper vi dig med hela bostadsaffären.

Läs vad 166 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum

• Yvonne A
    Yvonne A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Blev mycket trevligt bemött. Bra kontakt under hela affären. Läs mer
  • Calle J
    Calle J skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper sålde tidigare i år min lägenhet på Gamla Väster. Inför försäljningen tog han sig tid till att dels förklara hur han jobbar när han åtar sig ett uppdrag, samt lyssnade uppmärksamt på mina önskemål. Kasper målar inte upp några önskekalkyler utan är mycket ärlig och realistisk, detta var en stor anledning till att jag valde att anlita honom. När väl processen gick igång så arbetade han och hans team väldigt professionellt. Kasper var noga med att hålla mig uppdaterad genom hela försäljningen på ett bra och balanserat sätt. Jag kände mig trygg igenom hela processen och ger Kasper mina varmaste rekommendationer. Väljer ni Kasper så blir ni inte besvikna! Läs mer
  • Karl-Johan E
    Karl-Johan E skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag upplevde Nathalie som engagerad, tydlig och professionell. Hon var tydligt påläst om objektet och tog sig tid att besvara frågor. Jag fick ett mycket gott intryck och känslan av att hon gjorde sitt bästa för att företräda både säljarens och de potentiella köparnas intressen. Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Emma Topalovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    påläst, lydhörd och mycket trevlig Läs mer
    2018-04-12 Emma T svarar Maria T
    Tack Maria för fint betyg, vad glad jag blir! Snart får du din fina lägenhet, vi ses på tillträdet. Emma
  • Roger J
    Roger J skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Emma är en mycket kvalificerad och driven säljare, som definitivt uppfyllde mina förväntningar på en duktig fastighetsförmedlare. Mycket påläst och kunnig, samt kom snabbt fram till ett avslut. Jag är mycket nöjd på sättet som hon drev affären i hamn! Läs mer
  • Christina N
    Christina N skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi är väldigt nöjda med Nathalies insats i samband med vår lägenhetsförsäljning. Hjälpsam, alltid nära till hands och professionell. Vi kan inte annat än att rekommendera henne! Läs mer
  • Johannes Emil M
    Johannes Emil M skrev om Emma Topalovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    För att få till bästa möjliga utfall av vår försäljning så bjöd vi in flertalet duktiga mäklare för att diskutera uppdraget att sälja vår bostad. Av dessa mäklare ingav Emma starkast förtroende och vi anlitade därför henne.

Hon arbetade stenhårt från början av uppdraget tills bostaden var såld. Utöver det så uppvisade hon ett okonventionellt starkt driv och en känsla för detaljer som inte kan uppnås genom träning.

Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare och de resultat hon levererat i varje del av processen. Läs mer
    2018-04-02 Emma T svarar Johannes Emil M
    Wow, fina ord! Tack! En lyckad försäljning kräver två parter och ett samspel. Tack till dig och Valeria för att ni gjort jobbet tillsammans med mig. Tycker om att ni ställt höga krav hela vägen, det har skapat en vinn-vinn-situation med största möjliga kvalitet. Vi ses på tillträdet. Emma
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Som kund fick jag ett seriöst och trevligt bemötande. Jag blev nöjd med all hjälp från första möte till en professionell fotografering till avslut på försäljning. Lätt att få kontakt med vid ev frågor. Kan verkligen rekommendera Nathalie Borgernäs om du vill sälja eller köpa en bostad. Läs mer
  • Jean-Pierre L
    Jean-Pierre L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    OM alla professionella samarbeten hade varit som med Daniel, hade livet varit enkelt. Både jag och vår Sambo är väldigt nöjda med Daniels insats på alla vis.

Malmös bästa mäklare! Läs mer
  • Matilda J
    Matilda J skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie är en kunnig och professionell fastighetsmäklare. Lättsam och väldigt noggrann som ger en förtroende och trygghet. Kan varmt rekommendera Nathalie! Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie är en glad och trevlig tjej och bemöter kunderna professionellt. Hon har ett gott omdöme om hur en affär ska skötas och ser till att båda parters behov tillgodoses. Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Superfint bemötande, professionell, kunnig, tillgänglig. Läs mer
  • Ole S
    Ole S skrev om Johanna Svahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jeg fik fra det første øjeblik et godt indtryk af Johanna, hun er meget imødekommende og fokuseret. Altid kantakt bar, og svare hurtig tilbage Läs mer
  • Håkan  K
    Håkan K skrev om Johanna Svahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    En mycket trevlig mäklare som är lyhörd och tillmötesgående. Trots lite kärva tider fick hon till en försäljning med lite trix och fix. Glad och positiv Läs mer
  • Marc A
    Marc A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Korrekt och vänlig. Öppen och ärlig om lägenhetens tidigare försäljningsförsök och bud. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Emma Topalovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Emma T är bara BÄST! Bytte t svensk fastighetsförmedling från annan firma som inte lyckats sälja. Kände mig omedelbart så trygg med Emma och ett stort förtroende. Dessutom stort engagemang som jobbar hårt när det "blåser" på marknaden. Hon sålde på bara ngn vecka trots sämre tider.
    Välj inte ngn annan!
    Maria Läs mer
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket bra och förtroendeingivande mäklare med bra koll på marknad och pris. Proffsigt bemötande genom hela förfarandet.

Vi fick alltid svar på de frågor och funderingar vi hade om objektet innan köpet.

Kan varmt rekomendera Kasper till andra som går i köp/sälj tankar. Läs mer
  • Pascal V
    Pascal V skrev om Emma Topalovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Emma is confident and hardworking to get things done. She is committed to sale at the best rpice for the client. Läs mer
  • Frederik S
    Frederik S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Riktigt snäll kille som är reel och gir allt hjälp man behöver när man skal göra sitt första fastighets köp Läs mer
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Daniel var engagerad och kunnig!
    Gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • Christoffer P
    Christoffer P skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Daniel Karlsson har sålt två lägenheter för vår räkning och har varje gång gjort en förtroendeingivande och trygg insats. Läs mer
  • Helena P
    Helena P skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande med god tillgänglighet. Läs mer
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Min upplevelse av att köpa lägenhet genom Kasper Isgren var väldigt bra, från start till slut. Detta var mitt första bostadsköp och han gjorde hela processen väldigt tydlig och enkel att hantera. Han gav mig två tillfällen att titta på lägnheten. Han gav snabba besked och vad väldigt kunnig kring lägenheten och hela fastigheten. Jag kan verkligen rekomendera Kasper. Läs mer
  • Josefin L
    Josefin L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi träffade Kasper när han visade ett objekt för oss. Både före, under och efter den visningen så var Kasper mkt professionell och förtroendeingivande, vilket ledde till att jag lät honom förmedla min lägenhet någon månad senare. Han är lugn, oerhört kunnig, lyhörd och noga med att se till att kunden är nöjd. Jag har känt mig trygg genom hela processen och Kasper har gjort ett fantastiskt bra jobb från start till slut, och det har hela tiden funnits transparens så jag har kunnat följa det som har hänt. Jag är mer än nöjd med att ha anlitat honom och rekommenderar honom å det varmaste. Läs mer
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Josefin Fiskbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Proffesionell och bra på uppföljning oavsett vad. Läs mer
    2018-02-28 Josefin F svarar Ulrika L
    Värmande ord Ulrika och tack igen för att jag fick förtroendet igen att hjälpa er från start till mål med er bostad!
  • Joakim T
    Joakim T skrev om Josefin Fiskbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Noggrann, pålitlig och effektiv
    Anlitar gärna Josefin igen Läs mer
    2018-03-05 Josefin F svarar Joakim T
    Tack Joakim för dina ord här på Reco. Nu hoppas jag att tiden går fort och att du snart kan få dina nycklar!
  • Elin W
    Elin W skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Daniel inger förtroende, tålamod och stor erfarenhet. Han är pedagogisk, noggrann och följer alltid upp med ett samtal vad det än gäller. Man känner sig trygg i affären och litar på att allt blir gjort efter konstens alla regler. Daniel har verkligen koll på läget! Stort tack. /Elin och Carlos Läs mer
  • Ann-Charlotte G
    Ann-Charlotte G skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag är mycket nöjd! Daniel är lätt att tala med och är såväl ödmjuk som ambitiös vad gäller sitt uppdrag. Det är självklart för mig att rekommendera Daniel till andra som behöver en mäklare vid försäljning.

Ann-Charlotte Granberg Läs mer
  • Christofer B
    Christofer B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Daniel gjorde allt vad man förväntar sig och lite till.

Kan verkligen rekommenderas och hade gärna anlitat Daniel igen vid nästa försäljning. Läs mer
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Stort engagemang från en erfaren mäklare som kan marknaden och rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ginnie A
    Ginnie A skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Ett väldigt trevligt å lugnt bemötande . Inte för mycket å inte för lite , smooth 🤗
    Smidig å snabb affär , jag uppfattar det som att både säljarna och jag ( köparen ) var nöjda. Läs mer
  • Emina H
    Emina H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    jättebra bemötande och kände mig trygg under hela processen. Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Josefin Fiskbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Väldigt öppen och receptiv för mina önskemål Läs mer
    2018-02-28 Josefin F svarar Peter G
    Härligt att höra Peter att du fått ett bra intryck. Nu ser jag fram emot inflyttningen i huset som börjar närma sig!
  • Nermin B
    Nermin B skrev om Josefin Fiskbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Josefin visade en härlig energi och stort intresse för oss som kunder. Vi kände oss väldigt trygga och omhändertagna. Hon var tydlig, noggrann och följsam genom hela processen vilket förenklade kommunikationen väldigt mycket. Du som söker nyproducerade bostäder i centrala Malmö borde definitivt ringa Josefin. Läs mer
    2018-02-28 Josefin F svarar Nermin B
    Tack Nermin för din fina ord här på Reco! Jag ser fram emot att projektet kommer framåt och näst på tur är ju tillvalen!
  • Zaida H
    Zaida H skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    En mäklare som är tydlig , kunnig, vänlig och som ger stort förtroende till kunden!
    En sådan mäklare önskar kunden sig.
    Hälsning Z Hansson -Gladh Läs mer
  • Emma T
    Emma T skrev om Josefin Fiskbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Josefin har alla egenskaper som jag tycker att en mäklare ska ha. Engagerad, glad, påläst och noggrann. Det är inte många mäklare som har full koll under hela processen, men med Josefin vet man att man är i säkra händer - hela vägen till mål! Läs mer
    2018-02-28 Josefin F svarar Emma T
    Tack Emma för fina ord om mitt arbete! Ser fram emot att hålla koll på projektet fram tills det är dags för inflyttning. Det är ju helt klart en spännande bostad!
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Josefin Fiskbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Mycket bra. Trevlig kvinna som lyssnar på kunden. Lätt att sammarbeta med. Läs mer
    2018-02-26 Josefin F svarar Marcus S
    Tack Marcus! Ser fram emot ett fortsatt arbete med din nuvarande bostad och vad gäller den nya bostaden är det ju tillval som står näst på tur!
  • Lisbeth A
    Lisbeth A skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag mötte Daniel Karlsson vid en försäljning av lägenheter på Riksbyggens uppdrag.
    En lugn och trevlig person, som gick igenom försäljningen omsorgsfullt.
    Han har varit tillgänglig för frågor och snabbt återkommit med svar.
    Jag önskar honom lycka till, Läs mer
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag och min man har blivit bemötta väldigt bra och professionellt av Daniel från första mötet (intresseanmälan) till kontraktsskrivningen av den nya lägenheten. Han är vänlig, lugn, tålmodig, svarar på alla frågor efter bästa förmåga och är service minded. Vi har inte så stor erfarenhet av mäklare innan detta men vi är mycket nöjda så här långt. Läs mer
  • Johan  L
    Johan L skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Var proffsig och noggrann genom hela köpet. Kändes väldigt tryggt att göra affär genom honom. Trevlig. Läs mer
  • Natalie M
    Natalie M skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Väldigt bra bemötande genom hela affären, och har definitivt levt upp till förväntan! Känts tryggt och bra som kund genom hela processen. Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Josefin Fiskbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Lugn o trevlig men lite passiv i sitt agerande. Kanske för att lägenheten var i så dåligt skick. Läs mer
    2018-02-28 Josefin F svarar Mikael N
    Tack för din respons Mikael! Jag hoppas att du trivs och har kommit i ordning ordentligt i din bostad. Vet ju att du hade lite planer för golven som jag hoppas har blivit fina! Tar också till mig dina ord i mitt fortsatta arbete.
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Verbal men inte påträngande. Påläst o seriös. Läs mer
  • Claes G
    Claes G skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Daniel är trevlig och hjälpsam. Missade dock viss information om att de tidiga tillvalen ej längre var möjliga. Läs mer
  • Linus G
    Linus G skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Daniel kändes seriös och tog våra frågor och funderingar på allvar. Han var alltid positiv och glad. Jag kan tänka mig honom som mäklare när det är dags att sälja lägenheten. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ulrika P
    Ulrika P skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Trevlig att ha att göra med och saklig- nu var jag köpare men om jag säljer anlitar jag Daniel mer än gärna! Läs mer
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Daniel var lugn glad och mycket hjälpsam. Läs mer
  • Elenor J
    Elenor J skrev om Josefin Fiskbäck en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Trevlig, gav ett bra intryck. Läs mer
    2018-02-26 Josefin F svarar Elenor J
    Tack Elenor för din återkoppling här på Reco, den betyder mycket. Nu väntar vi spänt på tillvalen i höst!
  • Linus L
    Linus L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Grym mäklare har tid och svara på kort varsel och vara behjälplig dygnet runt. Tydlig och enkel i kommunikationen och påläst när Det kommer till fastighetsfrågor. 5 av 5 Läs mer
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Trevligt bemötande och snabba svar på frågor. Läs mer

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö