Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen, sid 2

Badstrandsvägen 34, 112 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Stora Essingen!

Stora Essingen är en liten ö i mälaren som erbjuder en vacker miljö mitt i Stockholms stad. Här kan du hitta både villor, lägenheter och radhus.

Här på ön kan vi på Svensk fastighetsförmedling området i detalj, och hjälper dig gärna med hela bostadsaffären så att du smidigt kan få ditt drömboende. Vi tillhör Sveriges största mäklarkedja med över 80 år i branschen och det är få frågor du inte kan ställa till oss.

Kontakta oss så hjälper vi dig med hela köpet eller försäljningen, vi brinner för att människor ska bo bra!

Läs vad 60 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

• 2017-11-28

Peter F skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin såg till att affären utfördes utomordentligt bra och är dessutom en väldigt spympatisk person.
    /Peter Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Peter F
    Tack för din rekommendation Peter! Och återigen - grattis till din nya fina lägenhet!
  • 2017-11-28

Henrik N skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är mkt nöjda med elin; hon är både kompetent och engagerad. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Henrik N
    Tack snälla ni för den fina rekommendationen och för ert förtroende. :)
  • Aleks B

2017-11-15

Aleks B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Min bostadsförsäljning fick maximalt dålig tajming med mycket uppmärksamhet i media om att bostadsmarknaden skulle ha stannat upp, vilket bland annat resulterade i tomma visningar för både mig och andra.
    Det var helt och hållet tack vare Elins kompetens och fingerkänsla som lägenheten ändå blev såld relativt raskt, dessutom fortfarande till ett bättre pris än jag då väntade mig. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Aleks B
    Tack Aleks, detta värmde verkligen! Lycka till med nya boendet nu & hälsa din syster!
  • 2017-11-12

Marie S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bemötandet var trevligt. Elin är positiv, hjälpsam, lätt att få kontakt med när man behöver, duktig och påläst om lägenheten jag köpte. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Marie S
    Tack snälla för din fina rekommendation! Jag är helt säker på att du kommer stormtrivas i din nya lägenhet!
  • 2017-08-23

Maria R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Detta var den tredje bostadsaffären Elin Siborne hjälpte till med i vår familj. Precis som tidigare genomförde Elin denna affär lika professionellt som de två tidigare. Elin har struktur, är mycket engagerad, inger förtroende, är väl insatt, väl påläst ovh väl förberedd., mycket kunnig, drivande och oerhört lätt att ha och göra med. Denna aktuella försäljning var en utmaning då det var ca 110 personer som skrev upp sig på listan vid de två visningar som genomfördes. Elin berättade att hon inte hade varit med om något liknande! Icke desto mindre höll hon i alla trådar med fast och säker hand och affären kunde avslutas onsdag efrer visningarna. Vi är så tacksamma för Elins insats och tackar henne genuint från hjärtat att affären slutfördes på ett sådant fantastiskt bra sätt. Elin är en riktig stjärna - var rädd om henne!!!/Mia Rosander Läs mer
    2017-12-12 Elin S svarar Maria R
    Hej Mia! Det är den här typen av respons som gör mitt jobb till världens bästa. Stort tack!
  • 2017-05-17

Niklas E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Då jag sprungit på Elin på ön vid flertalet gånger, vid visningar och även bara sprungit på, har jag alltid förundrats över hennes fräschhet. Detta märktes även vid försäljning av min lägenhet: fräscht, klarspråkigt och snyggt. Elin kan området och vet exakt vad hon sysslar med, väldigt proffsig och lättförstådd. Rekommenderar henne varmt och kommer typ sakna henne i grannskapet. Läs mer
    2017-12-12 Elin S svarar Niklas E
    Stort tack för den härliga rekommendationen Niklas! Hoppas ni trivs bra i huset!
  • 2017-05-10

Lisamarie L skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma Björkman är en kompetent och lyhörd mäklare som gör allt för att kunderna, både köpare och säljare, ska känna sig trygga med sina affärer. Alla detaljer, från första mötet till fotografering och visning, lägger hon största vikt på. Inget lämnas åt slumpen. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Lisamarie L
    Tack för rekommendationen Lisamarie! Det är alltid extra roligt med återkommande kunder och det har varit ett mycket gott och trevligt samarbete i såväl köp- som säljprocessen. Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende.
  • Viktor J

2017-05-05

Viktor J skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt trevligt bemötande och väldigt engagemang. Vi gjorde en snabb affär baserad endast på Emmas register av köpare. Vi gick från första kontakt till påskrivet kontrakt väldigt snabbt. Överlag är vi väldigt nöjda och skulle varmt rekomendera mäklaren ! Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Viktor J
    Tack för rekommendationen Viktor! Hoppas att ni trivs i ert nya boende.
  • 2017-04-09

Olivia R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är en riktigt engagerad och duktig mäklare. Vi har varit så nöjda både när vi köpt av henne och sålt med hjälp av henne! Läs mer
    2017-12-12 Elin S svarar Olivia R
    Hej Olivia! Tack så mycket för de fina orden, det värmer verkligen. :) Hälsa Ivan och resten av familjen!
  • 2016-09-05

Stefan T skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma som fick uppdraget att sälja min lägenhet gjorde ett utmärkt arbete från början till slut.
    Mvh Stefan Tell Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Stefan T
    Tack för rekommendationen Stefan!

Badstrandsvägen 34, 112 65 Stockholm