Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Uddevalla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Kungsgatan 22, 451 30 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Uddevalla!

I Uddevalla är det lätt att trivas. Med ett unikt läge mitt i Bohuslän hjärta, salta havsbad, fina vandringsleder och en kort stunds bilväg till storstadspulsen i Göteborg är det den ultimata platsen att bo på om du vill ha många valmöjligheter.

Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper gärna till att hitta ditt drömboende. Vi har över 80 års erfarenhet i branschen eftersom vi tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor, och vår expertis räcker till för att svara på alla frågor. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 107 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

• 2019-07-09

Dan T skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Effektiv, snabb och engagerad. Läs mer
    2019-07-09 Marika S svarar Dan T
    Det var ett nöje att få hjälpa er till en trygg och snabb försäljning.
    Trevlig sommar!
  • Katalin M

2019-07-02

Katalin M skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har både köpt lgh av och fått vår såld av bästa Melanie. Helnöjd båda gångerna.
    Mycket bra information vid visningen, lugn och svar på alla frågor. Vi blev hela tiden uppdaterade under budgivningen. Bra kommunikation och snabb återkoppling. Visning och försäljning av vår lgh gick snabbt och smidigt. Vi är väldigt tacksamma för all hjälp och vi kan verkligen varmt rekommendera Melanie.
    ❤️ Läs mer
    2019-08-01 Melanie J svarar Katalin M
    Tusen tusen tack för de fina orden, och tack själva för det goda samarbetet. Det har vart jätteroligt att få hjälpa till både vid köp och försäljning. Stort lycka till i ert nya fina boende! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • 2019-07-01

Arkhawan Q skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Han har förklarat som vi förstår honom att uppleva på detta sätt.....
    Och varit gjäta nöd med och han är under bara mäklare:) ..... Läs mer
  • Randi J

2019-07-01

Randi J skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Vi er kjempefornøyd med Peter som vår mekler ved salg av vårt sommerhus i Dingles skoger! Topp service og oppfølging. Kan absolutt anbefales! Läs mer
  • Milla T

2019-06-28

Milla T skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Bra mäklare, med bra kunskap..
    Snabb på att svara på frågor osv, trevlig och proffesionell.. Läs mer
  • Anton H

2019-06-26

Anton H skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Super trevlig
    Extremt skarp inom sitt yrke
    Snabb
    Informerar om allt i detalj

Kan starkt rekommendera Torbjörn den absolut bästa mäklaren jag haft Läs mer
    2019-06-26 Torbjörn W svarar Anton H
    Tack Anton,
    Bara roligt att få hjälpa dig!
    Torbjörn W gillar detta
  • 2019-06-26

Matthias K skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Tack Tobbe !!

Proffsigt bemötande med köp och sälj.
    Supernöjda. 😊 🔥🔥

Matthias/Angelica Läs mer
  • 2019-06-24

Cathrine S skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har äntligen köpt hus och sålt våran lägenhet. Marika var med hela vägen och fanns alltid till hands. Vi har verkligen varit nöjda med att få ha Marika som mäklare. Läs mer
    2019-06-25 Marika S svarar Cathrine S
    Nu kan ni börja planera för hur ni skall inreda ert nya hus! Det har varit ett nöje att få vara med och hjälpa er hela vägen.
    Ha nu en riktigt härlig sommar!
  • 2019-06-24

Stefan S skrev om Ing-Marie Fredriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Trevlig mäklare, lättåtkomlig som har hittills gjort ett superbra jobb. Läs mer
  • 2019-06-10

Ada H skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Engagerad, skicklig, saklig, smidig och professionell. Har både köpt av och sålt med Anna och skulle helt klart anlita Anna igen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-10 Anna S svarar Ada H
    Stort tack, vad roligt att höra. Glad att just jag fick hjälpa er. Lycka till med det nya.
  • Jeanette J

2019-05-31

Jeanette J skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Toppen bra mäklare!
    Proffsig, positiv åh med ett grymt go!

Super nöjd! Läs mer
    2019-05-31 Torbjörn W svarar Jeanette J
    Tack Jeanette :-)
    Det var mitt nöje att hjälpa dig.
  • 2019-05-22

Christine H skrev om Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Förståelse och god rådgivning från början till slut. Läs mer
    2019-05-28 Sandra F svarar Christine H
    Tack för att jag fick hjälpa dig. Lycka till med ditt nya boende. Med vänlig hälsning Sandra
  • 2019-05-17

Duong T skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Mycket proffsig, ( försäljning av bostadsrätt ) han överträffade våra förväntningar, vi fick snabba svar på våra frågeställningar och han skötte affären mycket bra Läs mer
  • Jan P

2019-05-10

Jan P skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie har på ett professionellt sätt lett oss genom försäljningen av vårt fritidshus. Med sitt mjuka och lugna sätt och sin förmåga att lyssna av våra önskningar har vi känt oss trygga från start till mål. Vi är mycket nöjda med hennes hjälp att genomföra vår största affär och vill gärna rekommendera henne till framtida klienter. Läs mer
    2019-05-13 Melanie J svarar Jan P
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden. Det har varit en ära att få sälja ert fina boende och hjälpa er i köpet! Kram Melanie Johansson
  • Jan D

2019-05-09

Jan D skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    När det blev jobbigt visade Marika sin kunskap tack för din kunskap Läs mer
    2019-05-10 Marika S svarar Jan D
    Tack själv!
    Tack för att du lyssnade och för förtroendet, jag ger aldrig upp!
  • 2019-05-06

Ida F skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt bostadsrätt, en 2:a.

Proffsigt bemötande av mäklaren och snabba svar.

Fyllde mina förväntningar om snabb försäljning, flexibel.

Jättenöjd med mäklaren. Trevlig, säljande och proffsig. Lyssnade på våra önskemål. Helt enkelt superbra! Läs mer
    2019-05-08 Melanie J svarar Ida F
    Stort tack för dessa fantastiska ord, jag blir jätteglad! Jag önskar er stort lycka till i ert nya hus, jag är säker på att ni kommer trivas där!
    Varma hälsningar Melanie Johansson
  • 2019-05-02

Kjell L skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Allt till belåtenhet och inget att klaga på :) Läs mer
    2019-05-02 Peter C svarar Kjell L
    Tack Kjell det var fint skrivet, önskar er stort lycka till med er fina nya fastighet.
    // Peter
  • 2019-05-02

Ann-Louise G skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har sålt en bostad . Mäklaren var Rak, Tydlig och Trevlig Läs mer
    2019-05-02 Torbjörn W svarar Ann-Louise G
    Hej Ann-Louise,
    Tack för att jag har fått hjälpa er med bägge era fastigheter det har varit mitt nöje :-)
    Lycka till med nybyggnationen.
  • 2019-04-28

Per H skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har sålt en lägenhet i Uddevalla och är supernöjd med bemötande och handläggning.
    Rekommenderas Läs mer
    2019-04-29 Marika S svarar Per H
    Tack för er rekommendation!
    Vi hade ett bra samarbete och det var roligt att kunna hjälpa er.
    Trevlig sommar!
    //Marika
  • 2019-04-19

Isabel J skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Nogrann mäklare, tar initiativ själv, smart, ärlig och bra med människor. Anbefales på det sterkeste! Läs mer
    2019-04-19 Anna S svarar Isabel J
    Vilket fint omdöme, värmer i hjärtat. Tusen tack. Så glad att jag fick hjälpa er.
  • 2019-04-14

Aila S skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi sålde vår Ägarlägenhet i Ljungskile genom mäklaren Marika i Svenskfastighetsförmedling Uddevalla. Det gick så snabbt att vi höll på att inte hänga med , mäklaren var verkligen kunnig i sitt yrke, mycket vänlig från början till slut , precis som en mäklare skall vara. Henne har vi rekommenderat redan och kommer att göra det igen. Allting gick så som vi hade väntat i från början till slut! Mvh Familjen Siljeblom Läs mer
    2019-04-15 Marika S svarar Aila S
    Det var intressant att åter igen få jobba med att sälja ägarlägenhet som är en riktigt bra boendeform.
    Får dessutom tacka för det bra samarbetet och att jag fick chansen att hjälpa er.
    Ha en riktigt bra vår och sommar!
  • 2019-04-14

Håkan S skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Villa i Bokenäs på 146 kvm.
    Ett mycket bra och trevligt sätt.
    Förväntade mig ett trevligt och professionellt bemötande vilket jag fick.
    Överlag ett väldigt bra bemötande hade nog inget att klaga på,
    kan gärna rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
    2019-04-14 Anna S svarar Håkan S
    Tack, vad roligt att höra. Lycka till med nya utmaningar!
  • 2019-04-08

Jesper R skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Bara bra erfarenhet av Peter, tydlig och bra kommunikation både med oss och med spekulanterna. Om jag behöver mäklare i Munkedal igen kommer jag absolut använda Peter igen! Läs mer
  • 2019-04-07

Andreas E skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Peter var strålande genom hela processen. Fantastisk kommunikation. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-03-26

Eva A skrev om Ing-Marie Fredriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Ing- Marie Fredriksson sålde min 2 rums lägenhet i Uddevalla
    Hon var mycket trevlig, kunnig och lyhörd för mina önskemål.
    För mig var det mycket viktigt att mäklaren verkligen lyssnade på hur jag ville ha det och det gjorde Ing-Marie.
    Dessutom blev det bra affär Läs mer
  • 2019-03-22

Berit S skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Håller på att sälja min fastighet. Har blivit mycket väl bemött. Mäklaren har överträffat mina förväntningar. Han informerar så att man kan följa med i gången av försäljningen, han påminner, han ordnade visningen av bostaden suveränt. Han är den bästa mäklare som jag har mött. Vi hade en mäklare innan Peter som vi skippade. Vi har sålt ett hus förut och köpt två så litet erfarenhet har vi. Läs mer
  • 2019-03-19

Anders P skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bra bemötande, gott engagemang, resultatinriktad. Läs mer
    2019-03-20 Marika S svarar Anders P
    Tack snälla, det har varit roligt att få hjälpa er att hitta rätt kund till er fina lägenhet. Nu kan ni äntligen börja fokusera på ert nya boende.
    Vi ses snart igen! Allt gott!
  • 2019-03-02

Jenny C skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har både köpt och sålt med Marika och är väldigt nöjda med båda delar. Bra bemötande och när vi valde att sälja gick allt väldigt snabbt! Läs mer
    2019-03-02 Marika S svarar Jenny C
    Hej!
    Det var bara roligt att få hjälpa er igen.
    Tack för förtroendet och lycka till med ert nya boende!
  • 2019-02-02

Inger K skrev om Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bostadsrättsläg 3 rok Uddevalla. Mycket mycket positivt bemött. Hon har levt upp till absolut alla förväntningar. Seriös, öppen, tydlig, ärlig, kompetent. Totalnöjd. Läs mer
    2019-02-04 Sandra F svarar Inger K
    Hej! Tack för de fina orden. Det var trevligt att hjälpa er. Med vänlig hälsning Sandra
  • 2019-01-27

Berndt B skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    köpte hus i Uddevalla jag var nöjd med servicen Läs mer
  • 2019-01-20

Birgit B skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har sålt en bostadsrätt . Mycket bra . En positiv och trevlig mäklare . Ja vi tycker att mäklaren levde upp till våra förväntningar . Vi fick en positiv upplevelse av försäljningen . Vi är nöjda Läs mer
    2019-02-08 Melanie J svarar Birgit B
    Tusen tack för de fina orden och tack själva för det goda samarbetet. Lycka till i ert nya fina boende. Varma hälsningar Melanie
  • 2019-01-19

Emil V skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag köpte ett radhus med Tobbes hjälp och är mycket nöjd från start till slut!
    Tobbe var alltid tillgänglig, kunnig och professionell. Läs mer
    2019-01-19 Torbjörn W svarar Emil V
    Tack för de fina orden Emil, va roligt att hjälpa dig?
  • 2019-01-04

Mary E skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi är väldigt nöjda med vår försäljning av lägenhet som Marika Ström hade hand om. Hon är kunnig tillmötesgående och var alltid lätt att få tag på om man undrade något. Vi rekommenderar henne gärna till andra som skall sälja någon fastighet Läs mer
    2019-01-07 Marika S svarar Mary E
    Stort tack för de fina orden!
    Det var roligt att kunna hjälpa er, välkomna åter!
  • 2019-01-02

Sandra T skrev om Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt bostadsrätt.
    Utmärkt bemötande, lätt tillgänglig, positiv, full tillit till min mäklare, bra sälj strategi, tålamodig, alla förväntningar införlivade.
    Fullgott betyg. Läs mer
    2019-01-07 Sandra F svarar Sandra T
    Tack Sandra.
    Det var så roligt att få hjälpa er. Lycka till med ert nya boende. Med vänlig hälsning Sandra
  • 2018-12-30

Thomas M skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Vänligt bemötande och professionellt agerande.
    Med vänliga hälsningar
    Thomas Marklund Läs mer
  • Heléne H

2018-12-27

Heléne H skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Tobbe har hjälpt oss både med att köpa och sälja bostad. Kan varmt rekommendera honom då han är väldigt engagerad och ödmjuk person. Läs mer
    2018-12-27 Torbjörn W svarar Heléne H
    Tack Helen & Jocke!
    Nöjet var helt på min sida och det bästa är
    att ha fått en ny cykel kompis.
  • Annika B

2018-12-19

Annika B skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har både köpt och sålt en fastighet med Torbjörn som mäklare.
    Han är en fantastiskt bra och engagerad i sina projekt.
    En stor ros till Tobbe från oss på Humlevägen 4 som flyttar till Humlevägen 15 😀🥂🍾 Läs mer
    2018-12-20 Torbjörn W svarar Annika B
    Tack Annika,
    Så roligt att få hjälpa er!
    Kram
    Tobbe
  • 2018-12-16

Donatas Z skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Denna mäklare anlitades vid försäljning av en bostadsrätt.
    Mäklaren upplevdes som professionell, engagerad och driven. Läs mer
    2018-12-16 Anna S svarar Donatas Z
    Tack för ett bra samarbete. Kul att få hjälpa dig till nästa boende.
  • Heléne H

2018-12-13

Heléne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har köpt en lägenhet i nyproduktion och sålt ett hus. Blev mycket väl bemött. vi hade inga förväntningar, men har bivit mycket väl bemötta med ett stort engagemang och driv.
    mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-12-06

Kent B skrev om Ing-Marie Fredriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har köpt en lägenhet i centrala Uddevalla. Mäklaren var medkännande och höll god kontakt med mig. Jag tycker att hon levde upp till mina förväntningar. Jag känner mig nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • 2018-12-05

Göran W skrev om Ing-Marie Fredriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Fantastiskt! Hon tog hand om allt och hjälpte oss till fullo. Tack! Läs mer
  • Carl Sebastian L

2018-12-03

Carl Sebastian L skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Thorbjörn har hjälpt mig sälja min lägenhet.
    Efter att jag beslutat mig att sälja och kontaktat Thorbjörn så har vi inom 3 veckor sålt med rekordpris på min sida stan.
    Försäljningen och hjälpen jag fått är över mina förväntningar, allting har flytit på riktigt bra och jag har blivit bemött inte bara väldigt professionellt utan också väldigt vänligt.
    Jag har fått svar på alla frågor jag haft och han visade mig att jag stog i fokus även om det var sent på kvällen.
    För att sammanfatta det hela så rekomenderar jag starkt Thorbjörn som mäklare, jag kommer helt klart kontakta han igen vid framtida försäljningar. Läs mer
    2018-12-20 Torbjörn W svarar Carl Sebastian L
    Tack Sebbe,
    de gjorde vi bra.
  • 2018-11-30

Lena P skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi kan varmt rekommendera Torbjörn Wernersson som sålt ett dödsbo åt oss i Uddevalla. Torbjörn har ett jättetrevligt bemötande och han har fixat allt smidigt och snabbt./Lena o Lilian Läs mer
    2018-12-20 Torbjörn W svarar Lena P
    Tack Lena & Lilian, va roligt få hjälpa er.
  • 2018-11-18

Robin Q skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi är super nöjda köpte först ett hus via Melanie Johansson där efter så beslutade vi oss att använda henne för att sälja vårt hus också. Som vi också blev nöjda med.
    Så kan varmt rekommendera Svenskfast och Melanie Johansson. Läs mer
    2018-12-12 Melanie J svarar Robin Q
    Tusen tack Robin för de fina orden! Vad roligt att höra att du är nöjd med både köp och försäljning av hus! :) Det har varit så roligt att få hjälpa er med båda delar. Varma hälsningar Melanie Johansson
    Melanie J gillar detta
  • 2018-11-12

Sebastian S skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Kan varmt rekommendera Torbjörn Wernersson hos Svensk Fastighetsförmedling i Uddevalla.
    Professionellt bemötande, engagerad och ödmjuk mäklare. Mitt självklara förstahandsval i framtiden! Läs mer
  • 2018-11-09

Eleonor D skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har köpt min första bostadsrätt vilket har gått smidigt och enkelt. Tack! Läs mer
    2018-11-11 Marika S svarar Eleonor D
    Stort grattis till köpet av din första lägenhet!
    Det var kul att kunna hjälpa dig på vägen.
    Med vänlig hälsning
    Marika
  • 2018-10-26

Kenny G skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt villa.
    Anna Ståhle är Personlig, ärlig, driven.
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-12-16 Anna S svarar Kenny G
    Roligt att få hjälpa dig. Lycka till!
  • Sven I

Pålitgase
    Kunnig om marknaden
    Förtroende ingivande
    Detta är hus nr 2 hon säkjer för oss till det pris som vi kom fram till
    Vi har även köpt en bostads rätt av henne
    Vi kan å det varmaste rekomendera henne för andra om de vill marknadens bästa aktör Läs mer
    2018-10-19 Marika S svarar Sven I
    Oj! Stort tack för de överväldigande orden. Det är ni kunder som gör mitt jobb så oerhört roligt, det är fantastiskt att få hjälpa till när någon har bestämt sig för att byta bostad.
  • Benny Ö

2018-10-19

Benny Ö skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie Johanson var min mäklare.
    Sålt avlidna föräldrars bostad.
    Då jag bor i Alaska förväntade jag mig mkt självständighet från henne men med goda kommunikationer. Det levererade hon !
    Träffat henne bara en gång, sedan var min dotter min representant vid avslut .

Fungerar mkt mkt bra !!!

Keep it up Melanie ! Högsta betyg ! Läs mer
    2018-10-25 Melanie J svarar Benny Ö
    Tusen tack Benny för de fina orden, vad glad jag blir! Tack igen för förtroendet! Varma hälsningar Melanie
  • 2018-10-13

Juha Å skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Såld bostadsrätt- köpt radhus. Mycket bra och vänligt bemötande. Proffsigt och effektivt arbetssätt.
    Inga dröjsmål allt gick snabbt och enkelt. Tack Läs mer
    2018-12-16 Anna S svarar Juha Å
    Tack själv för ett bra samarbete.

Kungsgatan 22, 451 30 Uddevalla