Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Uddevalla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Kungsgatan 22, 451 30 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Uddevalla!

I Uddevalla är det lätt att trivas. Med ett unikt läge mitt i Bohuslän hjärta, salta havsbad, fina vandringsleder och en kort stunds bilväg till storstadspulsen i Göteborg är det den ultimata platsen att bo på om du vill ha många valmöjligheter.

Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper gärna till att hitta ditt drömboende. Vi har över 80 års erfarenhet i branschen eftersom vi tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor, och vår expertis räcker till för att svara på alla frågor. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 87 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

• 2019-04-14

Aila S skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi sålde vår Ägarlägenhet i Ljungskile genom mäklaren Marika i Svenskfastighetsförmedling Uddevalla. Det gick så snabbt att vi höll på att inte hänga med , mäklaren var verkligen kunnig i sitt yrke, mycket vänlig från början till slut , precis som en mäklare skall vara. Henne har vi rekommenderat redan och kommer att göra det igen. Allting gick så som vi hade väntat i från början till slut! Mvh Familjen Siljeblom Läs mer
    2019-04-15 Marika S svarar Aila S
    Det var intressant att åter igen få jobba med att sälja ägarlägenhet som är en riktigt bra boendeform.
    Får dessutom tacka för det bra samarbetet och att jag fick chansen att hjälpa er.
    Ha en riktigt bra vår och sommar!
  • 2019-04-14

Håkan S skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Villa i Bokenäs på 146 kvm.
    Ett mycket bra och trevligt sätt.
    Förväntade mig ett trevligt och professionellt bemötande vilket jag fick.
    Överlag ett väldigt bra bemötande hade nog inget att klaga på,
    kan gärna rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
    2019-04-14 Anna S svarar Håkan S
    Tack, vad roligt att höra. Lycka till med nya utmaningar!
  • 2019-04-08

Jesper R skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Bara bra erfarenhet av Peter, tydlig och bra kommunikation både med oss och med spekulanterna. Om jag behöver mäklare i Munkedal igen kommer jag absolut använda Peter igen! Läs mer
  • 2019-04-07

Andreas E skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Peter var strålande genom hela processen. Fantastisk kommunikation. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-03-26

Eva A skrev om Ing-Marie Fredriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Ing- Marie Fredriksson sålde min 2 rums lägenhet i Uddevalla
    Hon var mycket trevlig, kunnig och lyhörd för mina önskemål.
    För mig var det mycket viktigt att mäklaren verkligen lyssnade på hur jag ville ha det och det gjorde Ing-Marie.
    Dessutom blev det bra affär Läs mer
  • 2019-03-22

Berit S skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Håller på att sälja min fastighet. Har blivit mycket väl bemött. Mäklaren har överträffat mina förväntningar. Han informerar så att man kan följa med i gången av försäljningen, han påminner, han ordnade visningen av bostaden suveränt. Han är den bästa mäklare som jag har mött. Vi hade en mäklare innan Peter som vi skippade. Vi har sålt ett hus förut och köpt två så litet erfarenhet har vi. Läs mer
  • 2019-03-19

Anders P skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bra bemötande, gott engagemang, resultatinriktad. Läs mer
    2019-03-20 Marika S svarar Anders P
    Tack snälla, det har varit roligt att få hjälpa er att hitta rätt kund till er fina lägenhet. Nu kan ni äntligen börja fokusera på ert nya boende.
    Vi ses snart igen! Allt gott!
  • 2019-03-02

Jenny C skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har både köpt och sålt med Marika och är väldigt nöjda med båda delar. Bra bemötande och när vi valde att sälja gick allt väldigt snabbt! Läs mer
    2019-03-02 Marika S svarar Jenny C
    Hej!
    Det var bara roligt att få hjälpa er igen.
    Tack för förtroendet och lycka till med ert nya boende!
  • 2019-02-02

Inger K skrev om Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bostadsrättsläg 3 rok Uddevalla. Mycket mycket positivt bemött. Hon har levt upp till absolut alla förväntningar. Seriös, öppen, tydlig, ärlig, kompetent. Totalnöjd. Läs mer
    2019-02-04 Sandra F svarar Inger K
    Hej! Tack för de fina orden. Det var trevligt att hjälpa er. Med vänlig hälsning Sandra
  • 2019-01-27

Berndt B skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    köpte hus i Uddevalla jag var nöjd med servicen Läs mer
  • 2019-01-20

Birgit B skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har sålt en bostadsrätt . Mycket bra . En positiv och trevlig mäklare . Ja vi tycker att mäklaren levde upp till våra förväntningar . Vi fick en positiv upplevelse av försäljningen . Vi är nöjda Läs mer
    2019-02-08 Melanie J svarar Birgit B
    Tusen tack för de fina orden och tack själva för det goda samarbetet. Lycka till i ert nya fina boende. Varma hälsningar Melanie
  • 2019-01-19

Emil V skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag köpte ett radhus med Tobbes hjälp och är mycket nöjd från start till slut!
    Tobbe var alltid tillgänglig, kunnig och professionell. Läs mer
    2019-01-19 Torbjörn W svarar Emil V
    Tack för de fina orden Emil, va roligt att hjälpa dig🎉
  • 2019-01-04

Mary E skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi är väldigt nöjda med vår försäljning av lägenhet som Marika Ström hade hand om. Hon är kunnig tillmötesgående och var alltid lätt att få tag på om man undrade något. Vi rekommenderar henne gärna till andra som skall sälja någon fastighet Läs mer
    2019-01-07 Marika S svarar Mary E
    Stort tack för de fina orden!
    Det var roligt att kunna hjälpa er, välkomna åter!
  • 2019-01-02

Sandra T skrev om Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt bostadsrätt.
    Utmärkt bemötande, lätt tillgänglig, positiv, full tillit till min mäklare, bra sälj strategi, tålamodig, alla förväntningar införlivade.
    Fullgott betyg. Läs mer
    2019-01-07 Sandra F svarar Sandra T
    Tack Sandra.
    Det var så roligt att få hjälpa er. Lycka till med ert nya boende. Med vänlig hälsning Sandra
  • 2018-12-30

Thomas M skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Vänligt bemötande och professionellt agerande.
    Med vänliga hälsningar
    Thomas Marklund Läs mer
  • Heléne H

2018-12-27

Heléne H skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Tobbe har hjälpt oss både med att köpa och sälja bostad. Kan varmt rekommendera honom då han är väldigt engagerad och ödmjuk person. Läs mer
    2018-12-27 Torbjörn W svarar Heléne H
    Tack Helen & Jocke!
    Nöjet var helt på min sida och det bästa är
    att ha fått en ny cykel kompis.
  • Annika B

2018-12-19

Annika B skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har både köpt och sålt en fastighet med Torbjörn som mäklare.
    Han är en fantastiskt bra och engagerad i sina projekt.
    En stor ros till Tobbe från oss på Humlevägen 4 som flyttar till Humlevägen 15 😀🥂🍾 Läs mer
    2018-12-20 Torbjörn W svarar Annika B
    Tack Annika,
    Så roligt att få hjälpa er!
    Kram
    Tobbe
  • 2018-12-16

Donatas Z skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Denna mäklare anlitades vid försäljning av en bostadsrätt.
    Mäklaren upplevdes som professionell, engagerad och driven. Läs mer
    2018-12-16 Anna S svarar Donatas Z
    Tack för ett bra samarbete. Kul att få hjälpa dig till nästa boende.
  • Heléne H

2018-12-13

Heléne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har köpt en lägenhet i nyproduktion och sålt ett hus. Blev mycket väl bemött. vi hade inga förväntningar, men har bivit mycket väl bemötta med ett stort engagemang och driv.
    mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-12-06

Kent B skrev om Ing-Marie Fredriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har köpt en lägenhet i centrala Uddevalla. Mäklaren var medkännande och höll god kontakt med mig. Jag tycker att hon levde upp till mina förväntningar. Jag känner mig nöjd med upplevelsen. Läs mer
  • 2018-12-05

Göran W skrev om Ing-Marie Fredriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Fantastiskt! Hon tog hand om allt och hjälpte oss till fullo. Tack! Läs mer
  • Carl Sebastian L

2018-12-03

Carl Sebastian L skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Thorbjörn har hjälpt mig sälja min lägenhet.
    Efter att jag beslutat mig att sälja och kontaktat Thorbjörn så har vi inom 3 veckor sålt med rekordpris på min sida stan.
    Försäljningen och hjälpen jag fått är över mina förväntningar, allting har flytit på riktigt bra och jag har blivit bemött inte bara väldigt professionellt utan också väldigt vänligt.
    Jag har fått svar på alla frågor jag haft och han visade mig att jag stog i fokus även om det var sent på kvällen.
    För att sammanfatta det hela så rekomenderar jag starkt Thorbjörn som mäklare, jag kommer helt klart kontakta han igen vid framtida försäljningar. Läs mer
    2018-12-20 Torbjörn W svarar Carl Sebastian L
    Tack Sebbe,
    de gjorde vi bra.
  • 2018-11-30

Lena P skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi kan varmt rekommendera Torbjörn Wernersson som sålt ett dödsbo åt oss i Uddevalla. Torbjörn har ett jättetrevligt bemötande och han har fixat allt smidigt och snabbt./Lena o Lilian Läs mer
    2018-12-20 Torbjörn W svarar Lena P
    Tack Lena & Lilian, va roligt få hjälpa er.
  • 2018-11-18

Robin Q skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi är super nöjda köpte först ett hus via Melanie Johansson där efter så beslutade vi oss att använda henne för att sälja vårt hus också. Som vi också blev nöjda med.
    Så kan varmt rekommendera Svenskfast och Melanie Johansson. Läs mer
    2018-12-12 Melanie J svarar Robin Q
    Tusen tack Robin för de fina orden! Vad roligt att höra att du är nöjd med både köp och försäljning av hus! :) Det har varit så roligt att få hjälpa er med båda delar. Varma hälsningar Melanie Johansson
    Melanie J gillar detta
  • 2018-11-12

Sebastian S skrev om Torbjörn Wernersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Kan varmt rekommendera Torbjörn Wernersson hos Svensk Fastighetsförmedling i Uddevalla.
    Professionellt bemötande, engagerad och ödmjuk mäklare. Mitt självklara förstahandsval i framtiden! Läs mer
  • 2018-11-09

Eleonor D skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har köpt min första bostadsrätt vilket har gått smidigt och enkelt. Tack! Läs mer
    2018-11-11 Marika S svarar Eleonor D
    Stort grattis till köpet av din första lägenhet!
    Det var kul att kunna hjälpa dig på vägen.
    Med vänlig hälsning
    Marika
  • 2018-10-26

Kenny G skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt villa.
    Anna Ståhle är Personlig, ärlig, driven.
    Rekommenderas! Läs mer
    2018-12-16 Anna S svarar Kenny G
    Roligt att få hjälpa dig. Lycka till!
  • Sven I

Pålitgase
    Kunnig om marknaden
    Förtroende ingivande
    Detta är hus nr 2 hon säkjer för oss till det pris som vi kom fram till
    Vi har även köpt en bostads rätt av henne
    Vi kan å det varmaste rekomendera henne för andra om de vill marknadens bästa aktör Läs mer
    2018-10-19 Marika S svarar Sven I
    Oj! Stort tack för de överväldigande orden. Det är ni kunder som gör mitt jobb så oerhört roligt, det är fantastiskt att få hjälpa till när någon har bestämt sig för att byta bostad.
  • Benny Ö

2018-10-19

Benny Ö skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie Johanson var min mäklare.
    Sålt avlidna föräldrars bostad.
    Då jag bor i Alaska förväntade jag mig mkt självständighet från henne men med goda kommunikationer. Det levererade hon !
    Träffat henne bara en gång, sedan var min dotter min representant vid avslut .

Fungerar mkt mkt bra !!!

Keep it up Melanie ! Högsta betyg ! Läs mer
    2018-10-25 Melanie J svarar Benny Ö
    Tusen tack Benny för de fina orden, vad glad jag blir! Tack igen för förtroendet! Varma hälsningar Melanie
  • 2018-10-13

Juha Å skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Såld bostadsrätt- köpt radhus. Mycket bra och vänligt bemötande. Proffsigt och effektivt arbetssätt.
    Inga dröjsmål allt gick snabbt och enkelt. Tack Läs mer
    2018-12-16 Anna S svarar Juha Å
    Tack själv för ett bra samarbete.
  • 2018-10-03

Nicklas skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Mycket nöjd med Anna vid försäljning av min lägenhet. Anna rekommenderas! Läs mer
    2018-12-16 Anna S svarar Nicklas
    Tack! Vad roligt att höra. Lycka till med det nya.
  • 2018-09-30

Einar L skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Solgt legenhet med bostadsrett i
    Uddevalla.

God kontakt med megleren. Läs mer
    2018-10-08 Marika S svarar Einar L
    Hej!
    Det var väldigt trevligt att få hjälpa er.
    Njut nu av ert nya boende!

Med vänlig hälsning
    Marika Ström
  • 2018-09-18

Berit J skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har sålt ett kedjehus.
    Vi blev väl bemötta av mäklaren.
    Hon gjorde ett snabbt och effektivt jobb med försäljningen av huset, snabbare än förväntat, så vi är helnöjda.
    Tack!
    /Berith Läs mer
    2018-09-19 Marika S svarar Berit J
    Hej och tack för de fina orden!
    Skönt för er att det gick snabbare än ni trodde på förhand, nu kan ni ta det lugnt med flyttbestyren.
  • 2018-09-09

Ulla-Britt O skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bostadsrätt på Vindfället.

Fantastiskt bemötande av mäklaren. Proffsig, empatisk, kunnig och riktigt trevlig. Hon gjorde en svår sak väldigt lätt genom sin stöttning.
    Superbra på alla sätt!! Läs mer
    2018-09-11 Marika S svarar Ulla-Britt O
    Tack Ulla-Britt!
    Dina ord värmer och gör att jag får energi till att fortsätta göra ett bra jobb!
  • 2018-09-05

Björn B skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår bostadsrätt. Marika var trevlig och mycket proffsigt.
    Hon levde mer än väl upp till våra förväntningar. I och med att det gick så snabbt, så har vi redan fått köpt ett hus, på den plats som vi önskar bo ,innan vintern kommer.
    Vänlig hälsning
    Tove och Björn Bodin Läs mer
    2018-09-11 Marika S svarar Björn B
    Tack för de fina orden och stort lycka till med ert nya hus!
  • Thomas H

2018-08-29

Thomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag kan starkt rekommendera Anna Ståhle. Så positivt bemötande, seriös och duktig mäklare. Riktigt bra att ha och göra med. Väldigt tillmötesgående och hjälpande Läs mer
  • Jerry Siwer A

2018-08-28

Jerry Siwer A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har sålt ett fritidshus i dåligt skick och blev väldigt bra mottagen av Melanie Johansson. Hon gjorde en bra presentation av objektet som lockade ett flertal intressenter till visningen. Mina förväntningar var inte stora, men jag fick bättre resultat än jag hade trott. Jag kan bara rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Uddevalla. Tack för hjälpen. Läs mer
    2018-12-12 Melanie J svarar Jerry Siwer A
    Jättetack Jerry för de fina orden! Tack till dig för att jag fick förmånen att hjälpa till med försäljningen. Varma hälsningar Melanie Johansson
    Melanie J gillar detta
  • 2018-08-27

Kent J skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köpt bostadsrätt och sålt hus.
    Jag har bemötts på ett mycket positivt sätt och kan verkligen rekommendera Anna Ståhle som en mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2018-08-29 Anna S svarar Kent J
    Tack, det har varit ett nöje att få hjälpa dig! Betyder mycket för mig att du är nöjd.
  • 2018-08-18

Roland J skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Allt helt bra! Marika suverän. Läs mer
    2018-08-27 Marika S svarar Roland J
    Tack Roland!
    Det var ett bra samarbete oss emellan, det är bara att kontakta mig igen om du vill ha hjälp längre fram.
  • 2018-08-16

Birgitta L skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har sålt min sommarstuga med hjälp av mäklaren Anna Ståhle på Svensk Fastighetsförmedling i Uddevalla. Tycker det har gått till på ett smidigt och bra sätt. Kan rekommendera henne till fortsatta projekt. Är mkt nöjd. Läs mer
    2018-08-17 Anna S svarar Birgitta L
    Tack Birgitta, vad glad jag blir. Tycker det varit roligt att hjälpa dig.
  • 2018-08-12

Annette N skrev om Sandra Fredeqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Förtroendeingivande. Professionell. Snabb med återkoppling. Trevligt bemötande. Kände mig trygg med henne. Läs mer
  • Marita S

2018-08-09

Marita S skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vill tacka min mäklare Marika Ström för försäljningen av vår lägenhet-att allt gick så fort och smidigt.Så från det vi bestämt försäljning så blev det bokat tider till fotografering och stylist ock allt var klart inom 1 vecka.Tid till när den skulle komma ut till försäljning och visning blev också bestämt innan semestrarna.Vl är jättenöjda med ditt arbete för oss.Vänliga hälsningar Marita o Ronny Stensson Läs mer
    2018-08-10 Marika S svarar Marita S
    Hej! Stort tack för de fina orden, det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • 2018-07-27

Lennart J skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt bostadsrättslägenhet.Bra bemötande och höga förväntningar som besannades. Vi är helnöjda med mäklarens insats och rekommenderar gärna andra. Läs mer
    2018-08-16 Marika S svarar Lennart J
    Hej! Jag får tacka för förtroendet att åter igen få hjälpa er.
  • Linnéa H

2018-07-12

Linnéa H skrev om Peter Cederbjer en del av Svensk Fastighetsförmedling Munkedal
    Mycket snabb försäljning av vårt hus, precis som vi önskade. Peter vet vad han sysslar med och på det hela taget gick allt perfekt! Läs mer
  • Zaid Carl Robin J

2018-07-11

Zaid Carl Robin J skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Såld 2:a Uddevalla, är mycket nöjd med val av mäklare, hade höga förväntningar vilket Melanie levde upp till, lyhörd och professionell. Mäklaren rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-28 Melanie J svarar Zaid Carl Robin J
    Stort tack Robin för den fina rekommendationen! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig och stort lycka till med ditt nya boende! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • 2018-07-03

Henrik B skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bostadsrätt. Bra bemött kunnig mäklare snabba ryck och god information. kan inte ge så mycket feedback för att bostaden såldes mkt lätt. Läs mer
    2018-07-03 Marika S svarar Henrik B
    Tack, det var roligt att få hjälpa dig. Trevlig sommar!
  • 2018-06-25

Görel Birgitta O skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    villafastighet
    mycket trevligt o proffsigt
    mina förväntningar har mer än väl upplevts
    o uppfyllts av en mycket skicklig mäklare
    som sammanfattning kan nämnas att jag fick ett stort
    förtroende mäklaren som gjorde allt till det bästa Läs mer
    2018-08-17 Anna S svarar Görel Birgitta O
    Tack för det fina orden. Betyder mycket för mig.
  • 2018-06-18

Sarah Ö skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi blev tipsade om Melanie på Svensk fastighetsförmedling när vi skulle sälja vårt radhus, och vi blev inte besvikna! Mycket snabb återkoppling oavsett dag i veckan, samt ett väldigt driv och en påhittighet som lockade mycket folk till visningar. Vi kände oss uppdaterade igenom hela processen och är mycket nöjda med en snabb och smidig försäljning! Läs mer
    2018-07-04 Melanie J svarar Sarah Ö
    Tack Sarah för de fina orden! Det var bara roligt att hjälpa er och lycka till med nya huset! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • 2018-06-15

Eva S skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Proffsig, effektiv och förstående vid kontakt i samband med försäljning av vår lägenhet. Nöjda med försäljningen som gick snabbt och med ett bra resultat. Läs mer
    2018-07-04 Melanie J svarar Eva S
    Vad glad jag blir, tack Eva! Allt gott! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • 2018-06-07

Daniel F skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Fick kanonbra hjälp med att sälja min lgh! Läs mer
    2018-06-07 Marika S svarar Daniel F
    Tack, det var ett nöje att få hjälpa dig. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!

Kungsgatan 22, 451 30 Uddevalla