Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Uddevalla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

Kungsgatan 22, 451 30 Uddevalla — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Uddevalla!

I Uddevalla är det lätt att trivas. Med ett unikt läge mitt i Bohuslän hjärta, salta havsbad, fina vandringsleder och en kort stunds bilväg till storstadspulsen i Göteborg är det den ultimata platsen att bo på om du vill ha många valmöjligheter.

Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper gärna till att hitta ditt drömboende. Vi har över 80 års erfarenhet i branschen eftersom vi tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor, och vår expertis räcker till för att svara på alla frågor. Tveka inte att höra av dig!

Läs vad 62 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla

• Sebastian S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Kan varmt rekommendera Torbjörn Wernersson hos Svensk Fastighetsförmedling i Uddevalla.
    Professionellt bemötande, engagerad och ödmjuk mäklare. Mitt självklara förstahandsval i framtiden! Läs mer
  • Eleonor D skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har köpt min första bostadsrätt vilket har gått smidigt och enkelt. Tack! Läs mer
    2018-11-11 Marika S svarar Eleonor D
    Stort grattis till köpet av din första lägenhet!
    Det var kul att kunna hjälpa dig på vägen.
    Med vänlig hälsning
    Marika
  • Kenny G skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt villa.
    Anna Ståhle är Personlig, ärlig, driven.
    Rekommenderas! Läs mer
    Pålitgase
    Kunnig om marknaden
    Förtroende ingivande
    Detta är hus nr 2 hon säkjer för oss till det pris som vi kom fram till
    Vi har även köpt en bostads rätt av henne
    Vi kan å det varmaste rekomendera henne för andra om de vill marknadens bästa aktör Läs mer
    2018-10-19 Marika S svarar Sven I
    Oj! Stort tack för de överväldigande orden. Det är ni kunder som gör mitt jobb så oerhört roligt, det är fantastiskt att få hjälpa till när någon har bestämt sig för att byta bostad.
  • Benny Ö
    Benny Ö skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie Johanson var min mäklare.
    Sålt avlidna föräldrars bostad.
    Då jag bor i Alaska förväntade jag mig mkt självständighet från henne men med goda kommunikationer. Det levererade hon !
    Träffat henne bara en gång, sedan var min dotter min representant vid avslut .

Fungerar mkt mkt bra !!!

Keep it up Melanie ! Högsta betyg ! Läs mer
    2018-10-25 Melanie J svarar Benny Ö
    Tusen tack Benny för de fina orden, vad glad jag blir! Tack igen för förtroendet! Varma hälsningar Melanie
  • Juha Å skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Såld bostadsrätt- köpt radhus. Mycket bra och vänligt bemötande. Proffsigt och effektivt arbetssätt.
    Inga dröjsmål allt gick snabbt och enkelt. Tack Läs mer
  • Nicklas skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Mycket nöjd med Anna vid försäljning av min lägenhet. Anna rekommenderas! Läs mer
  • Einar L skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Solgt legenhet med bostadsrett i
    Uddevalla.

God kontakt med megleren. Läs mer
    2018-10-08 Marika S svarar Einar L
    Hej!
    Det var väldigt trevligt att få hjälpa er.
    Njut nu av ert nya boende!

Med vänlig hälsning
    Marika Ström
  • Berit J skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi har sålt ett kedjehus.
    Vi blev väl bemötta av mäklaren.
    Hon gjorde ett snabbt och effektivt jobb med försäljningen av huset, snabbare än förväntat, så vi är helnöjda.
    Tack!
    /Berith Läs mer
    2018-09-19 Marika S svarar Berit J
    Hej och tack för de fina orden!
    Skönt för er att det gick snabbare än ni trodde på förhand, nu kan ni ta det lugnt med flyttbestyren.
    Mvh Marika
  • Ulla-Britt O skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bostadsrätt på Vindfället.

Fantastiskt bemötande av mäklaren. Proffsig, empatisk, kunnig och riktigt trevlig. Hon gjorde en svår sak väldigt lätt genom sin stöttning.
    Superbra på alla sätt!! Läs mer
    2018-09-11 Marika S svarar Ulla-Britt O
    Tack Ulla-Britt!
    Dina ord värmer och gör att jag får energi till att fortsätta göra ett bra jobb!
  • Björn B skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår bostadsrätt. Marika var trevlig och mycket proffsigt.
    Hon levde mer än väl upp till våra förväntningar. I och med att det gick så snabbt, så har vi redan fått köpt ett hus, på den plats som vi önskar bo ,innan vintern kommer.
    Vänlig hälsning
    Tove och Björn Bodin Läs mer
    2018-09-11 Marika S svarar Björn B
    Tack för de fina orden och stort lycka till med ert nya hus!
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag kan starkt rekommendera Anna Ståhle. Så positivt bemötande, seriös och duktig mäklare. Riktigt bra att ha och göra med. Väldigt tillmötesgående och hjälpande Läs mer
  • Jerry Siwer A
    Jerry Siwer A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag har sålt ett fritidshus i dåligt skick och blev väldigt bra mottagen av Melanie Johansson. Hon gjorde en bra presentation av objektet som lockade ett flertal intressenter till visningen. Mina förväntningar var inte stora, men jag fick bättre resultat än jag hade trott. Jag kan bara rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Uddevalla. Tack för hjälpen. Läs mer
  • Kent J skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Köpt bostadsrätt och sålt hus.
    Jag har bemötts på ett mycket positivt sätt och kan verkligen rekommendera Anna Ståhle som en mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2018-08-29 Anna S svarar Kent J
    Tack, det har varit ett nöje att få hjälpa dig! Betyder mycket för mig att du är nöjd.
  • Roland J skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Allt helt bra! Marika suverän. Läs mer
    2018-08-27 Marika S svarar Roland J
    Tack Roland!
    Det var ett bra samarbete oss emellan, det är bara att kontakta mig igen om du vill ha hjälp längre fram.
    Mvh Marika
  • Birgitta L skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har sålt min sommarstuga med hjälp av mäklaren Anna Ståhle på Svensk Fastighetsförmedling i Uddevalla. Tycker det har gått till på ett smidigt och bra sätt. Kan rekommendera henne till fortsatta projekt. Är mkt nöjd. Läs mer
    2018-08-17 Anna S svarar Birgitta L
    Tack Birgitta, vad glad jag blir. Tycker det varit roligt att hjälpa dig.
  • Annette N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Förtroendeingivande. Professionell. Snabb med återkoppling. Trevligt bemötande. Kände mig trygg med henne. Läs mer
  • Marita S
    Marita S skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vill tacka min mäklare Marika Ström för försäljningen av vår lägenhet-att allt gick så fort och smidigt.Så från det vi bestämt försäljning så blev det bokat tider till fotografering och stylist ock allt var klart inom 1 vecka.Tid till när den skulle komma ut till försäljning och visning blev också bestämt innan semestrarna.Vl är jättenöjda med ditt arbete för oss.Vänliga hälsningar Marita o Ronny Stensson Läs mer
    2018-08-10 Marika S svarar Marita S
    Hej! Stort tack för de fina orden, det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen!
    Mvh Marika
  • Lennart J skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Sålt bostadsrättslägenhet.Bra bemötande och höga förväntningar som besannades. Vi är helnöjda med mäklarens insats och rekommenderar gärna andra. Läs mer
    2018-08-16 Marika S svarar Lennart J
    Hej! Jag får tacka för förtroendet att åter igen få hjälpa er.
  • Zaid Carl Robin J
    Zaid Carl Robin J skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Såld 2:a Uddevalla, är mycket nöjd med val av mäklare, hade höga förväntningar vilket Melanie levde upp till, lyhörd och professionell. Mäklaren rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-28 Melanie J svarar Zaid Carl Robin J
    Stort tack Robin för den fina rekommendationen! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig och stort lycka till med ditt nya boende! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Henrik B skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bostadsrätt. Bra bemött kunnig mäklare snabba ryck och god information. kan inte ge så mycket feedback för att bostaden såldes mkt lätt. Läs mer
    2018-07-03 Marika S svarar Henrik B
    Tack, det var roligt att få hjälpa dig. Trevlig sommar!
  • Görel Birgitta O skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    villafastighet
    mycket trevligt o proffsigt
    mina förväntningar har mer än väl upplevts
    o uppfyllts av en mycket skicklig mäklare
    som sammanfattning kan nämnas att jag fick ett stort
    förtroende mäklaren som gjorde allt till det bästa Läs mer
    2018-08-17 Anna S svarar Görel Birgitta O
    Tack för det fina orden. Betyder mycket för mig.
  • Sarah Ö skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Vi blev tipsade om Melanie på Svensk fastighetsförmedling när vi skulle sälja vårt radhus, och vi blev inte besvikna! Mycket snabb återkoppling oavsett dag i veckan, samt ett väldigt driv och en påhittighet som lockade mycket folk till visningar. Vi kände oss uppdaterade igenom hela processen och är mycket nöjda med en snabb och smidig försäljning! Läs mer
    2018-07-04 Melanie J svarar Sarah Ö
    Tack Sarah för de fina orden! Det var bara roligt att hjälpa er och lycka till med nya huset! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Eva S skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Proffsig, effektiv och förstående vid kontakt i samband med försäljning av vår lägenhet. Nöjda med försäljningen som gick snabbt och med ett bra resultat. Läs mer
    2018-07-04 Melanie J svarar Eva S
    Vad glad jag blir, tack Eva! Allt gott! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Daniel F skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Fick kanonbra hjälp med att sälja min lgh! Läs mer
    2018-06-07 Marika S svarar Daniel F
    Tack, det var ett nöje att få hjälpa dig. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!
  • Ove L skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har sålt en bostadsrätt...Min mäklare var helt kanon.. kunnig ..trevlig ..inspirerande.. uppfyllde alla våra förväntningar... Läs mer
    2018-07-04 Melanie J svarar Ove L
    Tack för så fina ord Ove! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi hörs framöver! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • May D skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Fick utmärkt hjälp vid försäljning av min bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med det vänliga bemötandet och bra support som jag har fått. Det blev en snabb och lyckad försäljning tack vare mäklaren. Läs mer
    2018-08-17 Anna S svarar May D
    Roligt att du är nöjd, det är det viktigaste för mig 😊
  • Geir André H skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Villa i Studseröd Uddevalla. Litt uenighet om utgångspris til at börja med, men vi ble samda etterhvert. Mäklaren var profesjonell og vennlig, og holdt meg løpende orientert underveis.
    Bra jobb Läs mer
    2018-08-17 Anna S svarar Geir André H
    Tack för ett bra samarbete. Roligt att få hjälpa dig att sälja ditt fina hus.
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Har sålt en älskad sommarstuga på Sunningen. Hade turen att få Anna som mäklare. Hon visste och förstod mina känslor och gjorde allt för att det skulle bli en bra försäljning.

Jag kan egentligen bara berömma Anna och tacka henne för att hon hjälpte mig att få precis en sådan familj jag önskade, som ville överta stugan. Allt känns bra på grund av ett fint bemötande.

Tack Anna ! Läs mer
    2018-05-01 Anna S svarar Gunilla A
    Tack Gunilla, vad fint skrivet! Är så glad att just jag fick hjälpa er. Vet hur mycket det betytt under alla år. Skönt att det blev ett bra avslut.
  • Aleksandra N skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Anna har varit genuint intresserad av att förstå ens situation och att hjälpa till. Hennes arbete präglas av medmänsklighet och detta var jag jättenöjd med . Jag kommer att rekommendera Anna till andra :) Läs mer
    2018-04-07 Anna S svarar Aleksandra N
    Tack, det värmer. Betyder mycket för mig att du är nöjd.
  • Petra W skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Seriöst och ansvarsfullt bemötande o proffsig hantering av ärendet. Anlitar gärna Svensk Fast igen. Läs mer
    2018-04-07 Anna S svarar Petra W
    Vad roligt att höra. Välkommen åter 😊
  • Jennifer C skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Engagerad och lyhörd. Snabb på återkoppling. Super nöjd! Läs mer
    2018-03-24 Anna S svarar Jennifer C
    Tack, vad glad jag blir, roligt att du är nöjd 😊
  • Tommy S skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Anna var proffsig och omhändertagande genom hela processen, jag fick svar på mina frågor och allt gick smidigt till. Läs mer
    2018-03-13 Anna S svarar Tommy S
    Tack Tommy för ett bra samarbete. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Lycka till med det nya 😊
  • Kristina L skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Mycket proffsigt bemötande och alla våra förväntningar infriades med råge. Marika genomförde försäljningen av vår villa mycket effektivt och vi kände gott stöd genom hela processen. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Gunnar L skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Marika måste ses som mycket kunnig och ambitiös i sin roll som mäklare. Hon har drivit försäljningen av vår fastighet på ett sätt som förtjänar absolut högsta betyg. Det finns faktiskt inget att anmärka på. Vi är över förväntan nöjda. Läs mer
  • Hélena A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Jag valde att anlita Melanie då jag redan när jag köpte lägenheten träffade henne och fick ett gott intryck.
    Vetskapen att hon känner området väl och har sålt flera lägenheter i just denna fastigheten kändes bra.
    Vi kom bra överens vid första mötet och Melanie har varit lyhörd för mina önskemål. Affären gick sedan snabbt och smidigt då vi kunde få ett avslut redan före utsatt visningsdag.
    Hélena Läs mer
    2018-01-23 Melanie J svarar Hélena A
    Stort tack Hélena för de fina orden, det var roligt att få hjälpa dig! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • David B skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bästa mäklaren, om det någon gång blir aktuellt att sälja vet jag vem jag kontaktar. Läs mer
    2018-01-18 Marika S svarar David B
    Stort tack för de fina orden, det var ett nöje att hjälpa er!
    //Marika Ström
  • Else A skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie är min mäklare och hon är toppen. Kunnig och förstående. Jag kämner fullt förtroende för henne. Och rekommenderar henne till alla säljare. God fortsättning med ditt jobb Melanle. Kram från Else Ahlsen Läs mer
    2018-01-23 Melanie J svarar Else A
    Vad glad jag blir att läsa detta Else. Jag hoppas och tror att ditt nästa boende kommer bli jättebra. Varma hälsningar Melanie Johansson
    Melanie J gillar detta
  • Knut G skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Melanie Johansson är en utmärkt mäklare - lugn, effektiv, snabb med återkopplingar, alltid hjälpsam mm mm, m a o en fantastisk mäklare. Läs mer
    2018-01-23 Melanie J svarar Knut G
    Oj vilka fina ord och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Ylva K skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    En duktig, kunnig och noggrann mäklare som hjälper säljaren med allt. Läs mer
    2017-11-09 Lars-Erik S svarar Ylva K
    Tack Ylva, för att ni valde oss.
  • Nils C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Mycket proffsigt bemötande och genomförsndt av försäljningen. Vi är mycket nöjda Läs mer
    2017-11-09 Lars-Erik S svarar Nils C
    Tack Nils, för att ni valde oss.
  • Marianne K skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Mäklaren lever upp till 100% i både bemötande och min förväntan Läs mer
  • Gudrun A skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Engagerad, snabb, smidig, informerande ja helt enkelt professionell. Läs mer
  • Per-Ola F skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Trevligt och positivt bemötande. Hjälpsam och ordningsam.
    Hade kanske hoppats på ett högre bud och en bättre koll på marknadsläget och detta också kanske beroende på stugans utformning. Marknaden var kanske inte mogen eller snarare intresserad av denna typ av hus. Kanske skulle kollat av läget bättre innan man färdigställde stugan. Detta kan inte enbart belastas mäklaren men som sagt kanske en marknadsbedömning av läget i tidigt skede. Läs mer
  • Ebba S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Bara positivt, från början till avslut. Läs mer
  • Timo V skrev om Melanie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Det blev som vi önskat,ett stort tack för ett väl utfört uppdrag , är mycket nöjda Läs mer
    2018-01-23 Melanie J svarar Timo V
    Stort tack för de dina orden och för ett väldigt gott samarbete! Varma hälsningar Melanie Johansson
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Anna Ståhle en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Väldigt bra hjälp och smidig försäljning Läs mer
  • Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Hej blev väl bemötta och lyssnade på. Läs mer
  • Anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    bemötandet var trevligt och profesionellt. Läs mer
  • Eleonor T skrev om Marika Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Uddevalla
    Kunnig, engagerad, bra kontakt , kom med idéer , Läs mer

Kungsgatan 22, 451 30 Uddevalla