Alla kategorier Mäklare Västmanland Västerås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västerås
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås — Visa karta

Mäklare med koll på läget i Västerås!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Västerås är idag totalt fem mäklare och en mäklarassistent. Vår helt nya bobutik på Norra Källgatan 17, slog upp portarna 2014 och Svensk Fastighetsförmedling har funnits som en självklar aktör på västeråsmarknaden ända sedan 1939 då den första butiken öppnade. Vi kan Västerås!

Våra samlade erfarenheter har lett oss fram till ett arbetssätt som innefattar engagemang, nytänkande, omtänksamhet och inte minst affärsmässighet. Det har resulterat i nöjda, trygga och återkommande kunder. Eftersom vi finns på så många platser i landet (ca 230 butiker) känner vi till våra områden i detalj. Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Möt våra mäklare!

Bäst service kan vi naturligtvis ge dig om du besöker oss i vår fina bobutik på Norra Källgatan 17, mitt emot Klippans parkering. Där har vi möjlighet att personligen svara på dina funderingar och ge dig tips och råd inför ditt bostadsbyte.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västerås

• Anders D
    Anders D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Proffsigt agerat från beskrivning av försäljningsupplägg till genomförd affär. Kontinuerlig uppdatering av aktuell status. Ambitiös och tillgänglig. Bästa rekommendationer!!
  • Annika F
    Annika F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert är mycket professionell och serviceinriktad mäklare. Ett utmärkt bemötande under hela processen, kunnig,pålitlig,tillgänglig och tydlig, jag kommer rekommendera honom till alla.
  • Petter L
    Petter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Björn har mycket god förmåga att känna efter säljarens behov och anpassa sitt agerande efter detta. Agerar med en professionell trygghet och säkerhet till både säljare, spekulanter och köpare vilket har gjort vår försäljning väldigt smidig med gott resultat för alla parter.
  • Sven-Erik K
    Sven-Erik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Professionellt bemötande och vänlighet.
  • Vilhelm S
    Vilhelm S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Inget att anmärka, allt var över förväntan.
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Separerade och behövde få två fastigheter sålda under en kortare tidsperiod. Valde då Svensk Fastighetsförmedling Västerås och fastighetsmäklare Robert Olsson.
    Båda försäljningarna gick mycket bra och jag är väldigt nöjd med den hjälp jag fick genom hela processen från början till slut. Allt gick mycket smidigt. Upplevde Robert som mycket kunnig, kompetent och engagerad.
    Det är en mäklare som man kan lita på och som anstränger sig. Kan verkligen rekommendera denna byrå och mäklare! /Andreas
  • Ramona B
    Ramona B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Snabbt och enkelt att sälja lägenheten med Svensk Fastighetsförmedling.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Robert Olsson på Svensk Fastighetsförmedling har hanterat vår försäljning utmärkt!
    Med ett lugn och bra bemötande både emot oss som säljande part samt spekulanter har Robert visat att han har ett bra sinne för fastighetsbranschen.
    Robert var väldigt öppen för nya idéer och tog varje steg i försäljningen i tur och ordning och blinkar inte en sekund för att berätta vad han tyckte och tänkte, det uppskattades otroligt utav mig och min sambo.

Med Roberts hjälp fick vi en härlig upplevelse i vår försäljning och skulle med glädje välja Robert när/om det är dags igen.

// Henrik Sjöåsen Porsander.
  • Erik A
    Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Inga problem från start till slut.
    Väldigt nöjd.
  • Mimmi L
    Mimmi L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    Vi är väldigt nöjda med de jobb Robert Ohlsson gjorde i samband med vår försäljning av vår lgh i Västerås. Han var alltid tillgänglig och svarade på alla frågor vi hade. Vi är väldigt nöjda.

Norra Källgatan 17, 722 11 Västerås