Vital Home AB

Datavägen 14 B, 432 36 Göteborg — Visa karta

4.4 i betyg av av 14 omdömen
Välkommen till oss på Vital Home AB!

Företaget har vuxit fram ur Vital Städ AB och genom åren har vi insett att vi är riktigt duktiga på hemstädning, därför fokuserar vi nu än mer på det genom Vital Home AB.

Vi erbjuder högkvalitativ hemstädning för privatpersoner. Under ett första hembesök sitter vi med dig och diskuterar fram vilka dina behov är och vad du behöver hjälp med. Utifrån det skriver vi tillsammans en checklista som vi följer när vi städar hos dig.

Vi jobbar i Västra Götaland och Halland, med bästa möjliga service, flexibelt upplägg efter kundens önskemål och givetvis med kvalitetsgaranti - allt för att överträffa dina förväntningar!

Läs vad 14 kunder tycker om Vital Home AB

• 2018-11-18

Kristina S skrev om Vital Home AB
    1. Brist på tid för att själv städa hemmet lit emir grundligt än den vanliga dammsugningen och "plockandet".
    2. Bra och trevligt bemötande.
    3. Jag tycker allt att det motsvarar mina förväntningar, så här långt.
    4. Jag är nöjd och tycker att allt har fungerar väldigt bra. Läs mer
    Greenstädbyrån AB
    4.9 / 5 i betyg — 42 omdömen
    Badge2020
    "Flyttstäd Villa. De gjorde ett toppenbra jobb med vår flyttstädning. 200m2 boarea och 100 m2 biarea. Efter en noggrann inspektion efter"
  • Linda Ö

2018-11-13

Linda Ö skrev om Vital Home AB
    Vi är nya kunder och har haft städ två gånger. Hittills nöjda! Bra kontakt med företaget och bra städning. Trevlig personal. Läs mer
  • 2018-11-06

Camilla A skrev om Vital Home AB
    Fönsterputs.
    Trevligt bemötande.
    De kom på annan tid än avtalat.
    Gott resultat, effektivt jobbat. Läs mer
  • Sponsor
    Städalliansen Göteborg
    3.9 / 5 i betyg — 270 omdömen
    Badge2018
    "Flyttstäd med väldigt kort varsel och resultatet var FANTASTISKT så välstädat och fint. Underbar service dessutom! Kommer garanterat rekom"
  • 2018-07-06

Gustaf L skrev om Vital Home AB
    Har hemstädning varannan vecka. Jättenöjd med servicen och duktiga medarbetare Läs mer
  • 2018-05-06

Patric N skrev om Vital Home AB
    Trevliga och proffsiga! Anlitat Vital Home för hemstädning varannan vecka och fönsterputs vid behov. De utför arbetet perfekt. Rekomenderas starkt! Läs mer
    Relax Städ & Service AB
    4.3 / 5 i betyg — 256 omdömen
    Badge2020
    "Trädgårdsarbete Vänligt o. korrekt bemötande Överträffade våra förväntningar"
  • 2018-05-04

Sara & Helmut K skrev om Vital Home AB
    Toppen hemstäd och fönsterputs! Läs mer
  • 2018-04-06

Emelie R skrev om Vital Home AB
    Trevliga, proffsiga och lösningsorienterande. Underbart att komma hem varannan vecka till ett perfekt städat hem. Vital Home rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sponsor
    Mr Clean
    4.3 / 5 i betyg — 26 omdömen
    "Mycket bra. Så jag är nöjd och har inga anmärkningar"
  • Sandra S

2018-04-06

Sandra S skrev om Vital Home AB
    Väldigt nöjd! Noggrant städat, professionell personal, lätt att få tag i verksamhetschefen. Över lag väldigt hög nivå på städningen och då är jag en väldigt kräsen kund! Hade varmt rekommenderat Vital Home! Läs mer
  • 2017-04-29

Jessica B skrev om Vital Home AB
    Var ska jag börja? Anlitade vital för flyttstäd. Först var det svårt att få tag i dem, sen under städningen förstörde de både en exklusivare bänkskiva samt dörren till micron med något konstigt medel. Som om inte det vore nog städade de heller inte ordentligt utan det var mycket dammigt här och där. Det visade sig sedan att de i sin tur anlitat några andra städare. Förvisso åtgärdade vital bänkskivan senare och fick städa om men ändå. Gav mig huvudvärk och en faktura på fullpris, värdelöst! Läs mer
    Lundby Städhjälp AB
    4.7 / 5 i betyg — 157 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt bra! Joanna gör ett grymt jobb varje gång och kontakten med Patricia har alltid varit snabb och trevlig. Flexibla och lyhörda på"
    Beatrice Monica Lillemor S
  • 2015-05-18

Rebecca W skrev om Vital Home AB
    Jättenöjda med fönsterputsen! Bra resultat och trevlig personal. Läs mer
  • 2015-05-18

Osvald E skrev om Vital Home AB
    Helt fantastiskt duktiga, jag har städning hemma varannan vecka, en ren fröjd att komma hem till ett perfekt städat hem. Proffsiga att ha att göra med. Kan absolut rekommendera dem. Läs mer
    Eriksbergs Kembar och Städ
    4.2 / 5 i betyg — 209 omdömen
    Badge2020
    "Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia"
    Anders Ö
  • 2014-10-21

Annika Marie V skrev om Vital Home AB
    Har anlitat Vital Städ vid flera flyttstädningar och vill absolut rekommendera dem. Bra mail- och telefonkontakt, de dyker upp när de ska och framför allt - resultatet blir riktigt bra. Har även nyttjat fönsterputsning via dem och jag har aldrig haft så fina fönster. Snabba men ändå noggranna. Jag kommer definitivt att anlita Vital Städ igen! Läs mer
  • Lotta A

2014-09-04

Lotta A skrev om Vital Home AB
    Vital Städ kan jag varmt rekommendera. De är duktiga, ärliga och trevliga.
    De har städat hos min 92-åriga mor en gång i månaden under en längre tid. Även så små uppdrag sköter de perfekt. Jag uppskattar verkligen att de är effektiva och pålitliga.
    Innan jag hittade Vital Städ ringde jag runt, men ingen ville ta sig an så små uppdrag, men för Städ Vital var det inga problem alls. Läs mer
    MakeClean AB
    4.4 / 5 i betyg — 130 omdömen
    Badge2020
    "Bokade storstädning 3 veckor i förväg. Makeclean fick bestämma tid. Den dag o tid de skulle komma ringer de o säger att de inte kan. Vi är h"
  • 2014-08-20

Anna skrev om Vital Home AB
    Vital Städ är den bästa firman jag någonsin anlitat. Personalen är otroligt arbetsamma och effektiva. Städuppdraget som jag beställde var oerhört omfattande och utmanande, men det klarade den lyhörda och entusiastiska personalen galant. Resultatet var fantastiskt, över all förväntan. Vital Städ är ett mycket pålitligt och rekorderligt företag utan konstigheter som jag definitivt varmt rekommenderar! Läs mer

Bästa städhjälpsfirmorna i Göteborg:

Ronald S Ronald S tycker: