Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Farsta Gubbängen Änglarnas Städ

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, 128 62 Sköndal — Visa karta

Om du söker en och städfirma som håller en hög kvalitetsnivå har du kommit helt rätt. Änglarnas Städ verkar i hela Storstockholm. Sedan 2008 har vi jobbat stenhårt på att skapa en enkel lösning för att du som kund ska få en så kvalitativ lösning som möjligt genom att erbjuda en helhetslösning där allt fungerar felfritt. Vår verksamhet präglas av en stor flexibilitet, en god servicekänsla samt en hög kvalitet vilket våra kunder har uppskattat. Vi arbetar både med privatpersoner och företag.

Namnet Änglarnas står för service. Oavsett vilket uppdrag vi tar på oss, utför vi alltid jobben med en stor servicekänsla mot dig som kund. Vi garanterar även ett resultat med absolut högsta kvalitet. Vi jobbar ständigt för att gynna kundens intresse, genom att vara lojala och ärliga gör vi allt för dig som kund! Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 206 kunder tycker om Änglarnas Städ

• Göran J
    Göran J skrev om Änglarnas Städ
    Helt OK!
    Lite svårt att hitta till kontoret för att lämna nycklar.
    Prisvärt.
  • Robert H
    Robert H skrev om Änglarnas Städ
    Beställde flyttstädning via mejl och fick bekräftelse väldigt fort. Svårt att hitta till kontoret där nycklarna skulle lämnas in men jag är väldigt nöjd med resultatet.
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Änglarnas Städ
    När jag ringde Änglarnas städ och bokade in en flyttstäd på en klämdag frågade jag om de verkligen jobbade då. Absolut gjorde ni det! Sen ringer ni två dagar innan flytt och meddelar att ni inte arbetar då, vilket för oss medförde att vi var tvungna att flytta på en dag istället för fyra dagar. Jag har inte hört någonting om kompensation eller liknande. Utöver detta är jag nöjd med städningen.
  • Marjatta U
    Marjatta U skrev om Änglarnas Städ
    Snabb service. Bra städat utom en hög hylla i garderoben som missat ett hörn. Bonus att balkongen var sopad trots plattor.
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Änglarnas Städ
    Jag är nöjd med städningen inget klagomål från den som köpte min lägenhet
  • Veronika L
    Veronika L skrev om Änglarnas Städ
    Städarna kämpade på och var vänliga och trevliga men resultatet blev bara ok. Fönstren hade ränder men en städare kom snabbt ut för att rätta till när vi klagade. Städarna kunde inte tala svenska eller engelska och de fick ringa efter en arbetsledare för att vi skulle kunna göra oss förstådda. Kundansvariga tjejen var väldigt hjälpsam och ville att vi skulle bli nöjda men tyvärr bara en 3:a i alla fall.
  • Elin F
    Elin F skrev om Änglarnas Städ
    Storstädning.

Svårt att kommunicera eftersom vi saknade gemensamt språk.

Väldigt noggranna!!

Skador som uppstått under städningen vill företaget inte kännas vid.
    2017-05-22 Änglarnas Städ svarar Elin F
    Hej Elin,

Tack för din feedback!

Precis som jag nämnde på tel har vi strikta rutiner som vi följer och därav kan vi inte har orsakat skadorna på era persienner då vi endast dammtorkar utan medel.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

• Wilhelm S
    Wilhelm S skrev om Änglarnas Städ
    Efter städ återfanns stora och djupa skador i både ekgolv och på diskbänksskivan gjord i ek. Helt oacceptabelt. Tog mycket manuellt arbete för att återställa inför visning.
    2017-05-22 Änglarnas Städ svarar Wilhelm S
    Hej Wilhelm,

Tack för din feedback! Otroligt tråkigt det som inträffade.
    Vi försökte att kompensera det så gott som möjligt och som jag förstod det av mäklaren så godkände ni det.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

• Viktoria B
    Viktoria B skrev om Änglarnas Städ
    Snabb offert och information via mail. Städet OK, men kunde varit bättre.
    2017-05-23 Änglarnas Städ svarar Viktoria B
    Hej Viktoria,

Tack för din feedback! Tråkigt att du inte blev nöjd hela vägen, ifall ni väljer att anlita oss fler gånger så har vi kundgaranti på alla våra tjänster som ni har rätt att utnyttja vid såna tillfällen :)

• Inga Maj L
    Inga Maj L skrev om Änglarnas Städ
    Städningen gällde min mammas lägenhet inför försäljning. Det var mäklaren som beställde tjänsten. Det gick snabbt och vad det verkar ordentligt gjort. Mvh Eva Lind ( Inga Majs dotter ).
  • Maj Lena S
    Maj Lena S skrev om Änglarnas Städ
    Jag är nöjd eftersom köparen var nöjd med flytt städningen! Så jag kan varmt rekommendera Änglarnas Städ!
    2017-05-23 Änglarnas Städ svarar Maj Lena S
    Hej Maj Lena,

Stort tack verkligen! Underbart härligt att bägge parterna blev nöjda med vår tjänst :)

• Karin H
    Karin H skrev om Änglarnas Städ
    Som säljare var jag mycket nöjd med flyttstädningen .
    2017-05-16 Änglarnas Städ svarar Karin H
    Hej Karin,

Tack för din fina feedback! Underbart att du blev nöjd med flyttstädningen, rekommendera oss gärna :)

• Rolf A
    Rolf A skrev om Änglarnas Städ
    Bemötandet från första samtal mycket trevligt o hjälpsamt.Jobbet gjordes snyggt fint på utlovad tid till bra pris.Dina ställde upp på lunchen för att åka till Muskö för koll på jobbet vänligt.Tack MVH Rolf
    2017-05-16 Änglarnas Städ svarar Rolf A
    Hej Kära Rolf,

Hoppas att det är bra med dig!
    Stort tack för din fina feedback det värmer verkligen :). Vi gör alltid det lilla extra för våra kunder :)

Varma Hälsningar Dina
  • Margareta K
    Margareta K skrev om Änglarnas Städ
    Flyttstädning. Inget att klaga på varken från min sida eller köparen av lägenhetens sida.
    2017-05-23 Änglarnas Städ svarar Margareta K
    Hej Margareta,

Ett varmt tack för din feedback! Så härligt att ni blev nöjda, rekommendera oss gärna vidare :)

• Sabina E
    Sabina E skrev om Änglarnas Städ
    Jag blev rekomenderad Änglarnas städ av svensk fastighetsförmedling och var super nöjd! Snabba svar och väldigt trevlig personal.
    2017-05-16 Änglarnas Städ svarar Sabina E
    Hej Sabina,

Stort tack för din feedback, det uppskattas! Vi försöker alltid att svara er så fort som möjligt samt vara professionella vid bemötandet :)

Hälsningar ,Dina
  • Erik C
    Erik C skrev om Änglarnas Städ
    Superbra städfirma!! Snabba, trevliga och duktiga.
    2017-05-16 Änglarnas Städ svarar Erik C
    Hej Erik,

Tack så mycket för din återkoppling! Underbart härligt att ni blev nöjda med vår tjänst :)

• Helena K
    Helena K skrev om Änglarnas Städ
    Köpte visningsstäd. De var svåra att få tag på till en början. Ringde kundtjänst o mailade. Ringde sen igen o fick besked att de kunde. Då var det ett jättetrevligt bemötande. Även de som kom o städade hade ett trevligt bemötande. O de har gjort ett jättebra jobb, väldigt rent o fint. Rengöringsmedlet luktar dock inte så gott
    2017-05-23 Änglarnas Städ svarar Helena K
    Hej Helena!

Ber om ursäkt ,vi försöker alltid att svara er så snabbt som möjligt och ibland händer det att vår mejl hamnar i er skräppost.

Stort tack för dina värmande ord, det glädjer oss att ni blev nöjda med vår tjänst. Jag skall meddela vidare att ni inte gillade rengöringsmedlet :)

• Åse E
    Åse E skrev om Änglarnas Städ
    Städningen var bra, men tyvärr hade de en trasig stege som repade bort 4cm färg från mitt badrumsgolv.
    De sa inget utan det fick jag upptäcka själv, och jag fick även själv ordna med målare som fick måla om hela golvet. De lovade ge rabatt för det inträffade.
    Har fortfarande inte sett någon rabatt, utan bara fått påminnelse för en faktura de inte ens har skickat...
    Jättetrist!
    Kommer vända mig till annan firma i fortsättningen.
    2017-05-23 Änglarnas Städ svarar Åse E
    Hej Åse,

Tack för din feedback! Otroligt tråkigt det som inträffade verkligen.
    Vi hann inte åtgärda det själva och därav rabatten enligt överenskommelse på telefon.
    Rabatten fanns med på fakturan som utlovat.

Önskar dig all lycka i din nya bostad :)

• Daniel N
    Daniel N skrev om Änglarnas Städ
    Beställde en visningsstädning. Mycket bra bemötande och snabb städning. Fönsterputsen var mycket bra men dessvärre var det sämre med damsugning och våttorkning. Var tvungen att komplettera på flera ställen.
    2017-04-13 Änglarnas Städ svarar Daniel N
    Hej Daniel,

Tack för din feedback! Tråkigt att blev så, men ifall ni väljer att anlita oss fler gånger så har vi en kundgaranti på alla våra tjänster som ni har rätt att utnyttja vid såna tillfällen :)

• Mats B
    Mats B skrev om Änglarnas Städ
    Snabba, smidiga och gör ett mycket bra jobb!
    2017-04-13 Änglarnas Städ svarar Mats B
    Hej Mats,

Otroligt tacksamma för er feedback! Vi gör allt för att göra er nöjda :)

• Gunnel F
    Gunnel F skrev om Änglarnas Städ
    Enkelt, smidigt och oerhört väl utfört.
    2017-04-13 Änglarnas Städ svarar Gunnel F
    Hej Gunnel,

Tack för din fina feedback! Anlita oss gärna igen :)

• Eva S
    Eva S skrev om Änglarnas Städ
    Kändes så rent och fint !! Kan rekommenderas !!
    2017-04-05 Änglarnas Städ svarar Eva S
    Hej Eva,

Ett stort tack för din feedback! Underbart att höra att ni blev nöjda med vår tjänst :)

• Ann Monika G
    Ann Monika G skrev om Änglarnas Städ
    Tycker det fungerade mycket bra allting utom att dom gick in med sakerna redan på fredag utan att meddela mig, det hade varit mycket bättre om dom ringde och frågade om det gick bra att ställa in sakerna i förväg. På grund av det ger jag dom en 4 hade dom kontaktat mig hade dom fått en 5:a.
    2017-03-24 Änglarnas Städ svarar Ann Monika G
    Hej Ann Monika,

Tack för din feedback! Härligt att du blev nöjd med oss :)
    Om jag missade att nämna det i vårt telefon samtal(vilket jag isf ber om ursäkt för) så står den informationen även på orderbekräftelsen som du svarade på :)

• Daniel Z
    Daniel Z skrev om Änglarnas Städ
    Vi beställde fönsterputs och är nöjda med bemötande och resultat. Har ändrat tider och beställningar flera gånger och bemötandet gott och fyllt av tålamod.
    2017-03-24 Änglarnas Städ svarar Daniel Z
    Hej Daniel,

Tack för att du tog dig tid att ge feedback, det uppskattas verkligen! Härligt att ni är nöjda med oss :)

• Anne W
    Anne W skrev om Änglarnas Städ
    Det blev rent och fräscht och jag blev nöjd
    2017-04-13 Änglarnas Städ svarar Anne W
    Hej Anne,

Kul att du blev nöjd med oss det är vårt mål:)

• Majken S
    Majken S skrev om Änglarnas Städ
    Gott och enkelt bemötande. Ni levde verkligen upp till mina förväntningar. Tack!
    2017-04-13 Änglarnas Städ svarar Majken S
    Hej Majken,

Vilken härlig feedback! Det tackar vi ödmjukt för , anlita oss gärna igen:)

Glad påsk :)
  • Monica S
    Monica S skrev om Änglarnas Städ
    Ställde upp vid en akut situation på allra bästa sätt. Mycket nöjd med resultatet och kan på det varmaste rekommendera Änglarnas Städ till andra.
    Och att man stöder barncancerfonden är ett jätteplus!
    2017-03-24 Änglarnas Städ svarar Monica S
    Hej Monica,

Ett stort tack för din fina feedback! Vi gör vårt bästa för att alltid vara tillgängliga när ni behöver oss :)

• Marianne W
    Marianne W skrev om Änglarnas Städ
    Mycket kompetent och effektiv personal. Rekommenderar dem till alla jag känner
    2017-03-24 Änglarnas Städ svarar Marianne W
    Hej Marianne,

Tack så otroligt mycket! Det glädjer oss att ni blev nöjda med vår tjänst :)

Ha en trevlig helg!

• Rifat K
    Rifat K skrev om Änglarnas Städ
    har inte hört nått från säljaren i vart fall... har inte varit några problem..smidigt och enkelt.. helt OK pris för 40 kvm.
    2017-03-22 Änglarnas Städ svarar Rifat K
    Hej Rifat,

Tack för din feedback :)

• Mari D
    Mari D skrev om Änglarnas Städ
    Jättebra allt var rent och snyggt i alla rum samt toalett och tvättmaskin
    2017-04-13 Änglarnas Städ svarar Mari D
    Hej Mari,

Tack så mycket för din feedback! Det är alldeles underbart att höra hur nöjda ni blev med vår tjänst :)

• Mats N
    Mats N skrev om Änglarnas Städ
    Väl utfört arbete.Med tanke på det korta varslet.
    2017-03-22 Änglarnas Städ svarar Mats N
    Hej Mats,

Tack så mycket för din feedback! Anlita oss gärna igen :)

• Mattias N
    Mattias N skrev om Änglarnas Städ
    Vi är jättenöjda med flyttstädningen! Blev riktigt bra!
    2017-03-15 Änglarnas Städ svarar Mattias N
    Hej Mattias,

Tack så mycket för din fina feedback! Underbart att ni blev nöjda med vår tjänst :)

• Emelie D
    Emelie D skrev om Änglarnas Städ
    Proffsiga och prisvärda! Snabba på att höra av sig vid frågor. Rekommenderar dem.
    2017-03-15 Änglarnas Städ svarar Emelie D
    Hej Emelie,

Tack för din fina feedback! Anlita oss gärna igen :)

• Gunilla B
    Gunilla B skrev om Änglarnas Städ
    Trevlig personal och blev trevligt bemött. Städningen var superbra och det blev mer städat än jag trodde. Det var så rent och doftade underbart när vi kom hem. TACK
    2017-03-03 Änglarnas Städ svarar Gunilla B
    Hej Gunilla,

Tack för den fina varma feedbacken! Vi gör alltid vårt yttersta för att ni ska bli nöjda :)

Tack själv för ert förtroende!

Ha en trevlig helg!

• Tanja P
    Tanja P skrev om Änglarnas Städ
    Mycket bra och trevligt städade på ett utmärkt sätt
    2017-03-03 Änglarnas Städ svarar Tanja P
    Hej Tanja,

Tack så mycket för din fina feedback! Härligt att du blev nöjd med oss, anlita oss gärna igen :)

• Michael A
    Michael A skrev om Änglarnas Städ
    Bra men tog ganska lång tid med tanke på lägenhetens storlek
    2017-04-13 Änglarnas Städ svarar Michael A
    Hej Michael,

Tack för din feedback! Ibland tar det lite längre tid beroende på skicket i lägenheten :)

• Maud I
    Maud I skrev om Änglarnas Städ
    OK men då jag inte kunde vara där och inspektera eller träffa någon är det svårt att ha någon synpunkt.
    Jag hade mailkontakt och det var väl lite si och så med flexibiliteten men det löste sig ändå.
    2017-03-15 Änglarnas Städ svarar Maud I
    Hej Maud,

Tack för din feedback!

• Anders S
    Anders S skrev om Änglarnas Städ
    Beställde en visningsstädning. Funkade bra, inga problem.
    2017-03-03 Änglarnas Städ svarar Anders S
    Hej Anders,

Tack för din feedback! Anlita oss gärna igen :)

• Freja B
    Freja B skrev om Änglarnas Städ
    Levde upp till alla förväntningar! Smidigt, bra och trevligt!
    2017-01-25 Änglarnas Städ svarar Freja B
    Hej Freja,

Tack för din härliga feedback! Underbart att höra att vi levde upp till era förväntningar :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

• Christian P
    Christian P skrev om Änglarnas Städ
    Ett bra bemötande och resultat av överenskommet uppdrag.
    2017-01-25 Änglarnas Städ svarar Christian P
    Hej Christian,

Tack för din fina återkoppling! Härligt att ni blev nöjda med vår tjänst, anlita oss gärna igen :)

• Jakob L
    Jakob L skrev om Änglarnas Städ
    Enkelt att boka och få fakturan via mail. Bra städning och bra pris.
    2017-01-25 Änglarnas Städ svarar Jakob L
    Hej Jakob,

Tack för din fina feedback! Härligt att ni blev nöjda med vår tjänst anlita oss gärna igen :)

• Filiz N
    Filiz N skrev om Änglarnas Städ
    Städningen var ok. Tyvärr hade man sönder en taklampa men "glömde" att berätta det för mig. Riktigt dåligt vilket påverkar betyget rejält.
    2016-12-30 Änglarnas Städ svarar Filiz N
    Hej Anne,

Återigen så ber jag om ursäkt då lampan var en olyckshändelse och jag har aldrig sagt att jag "glömde" utan jag visste inte själv om händelsen. Samt att vi har bett om kvitto för att kunna ersätta er men vi får ingen respons.

Gott nytt år
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Änglarnas Städ
    Kanon bra städat!!
    Kanon bra städatKanon bra städat
    2016-12-28 Änglarnas Städ svarar Joakim L
    Hej Joakim,

Super tack för din feedback! Härligt att du blev nöjd med oss :)

• Joacim B
    Joacim B skrev om Änglarnas Städ
    Rent och fint och ärliga.
    Kunde göra en bättre rutin för att lämna nycklarna tex en låst förvaring där det står "Änglarnas städ" för nu kändes det mer som en chansning om man la nyckeln rätt.
    2016-12-28 Änglarnas Städ svarar Joacim B
    Hej Joacim,

Tack för din feedback! Vi är väldigt lyhörda mot våra kunder och har valt att införskaffa en låst postlåda för just nycklarna :)

• Erik D
    Erik D skrev om Änglarnas Städ
    Bra Bemötande men har fortfarande inte fått räkningan...
    2016-12-28 Änglarnas Städ svarar Erik D
    Hej Erik,

Tack för din feedback! Vi har som rutin att fakturan skickas ca en vecka efter städningen.

• Helen H
    Helen H skrev om Änglarnas Städ
    Flyttstäd
    Jag beställde offert via nätet och den kom som den skulle.
    Ringde för att stämma av och fick upplysning om att jag måste lämna nycklarna dagen innan i Sköndal. Det var inte acceptabelt för mig eftersom jag bor i närheten av bostaden, utan det löstes till slut med att de skulle ringa mig innan de kom så skulle jag gå ner och öppna.

Dagen innan ringde jag växeln för att frågade om eventuell utkörning av städmaterial dagen innan samt vilken tid de räknade med att komma dagen efter.
    Efter nån timme ringde någon upp och det bestämdes att jag låser upp dörren när jag går förbi till jobbet dagen efter.
    Ca 40 minuter innan de var klara så ringde städpersonalen och meddelade klartid. Litade på att de var ok och gick förbi på kvällen och låste.

Såg städningen i dagsljus dagen efter då den nya ägaren tog över. Skåp var ordentligt urtorkade och fönster var riktigt bra.
    Om man ska klaga på något så låg det lite skräp kvar på golvet, men det var knappt märkbart.

Har ej fått faktura ännu, så den kan jag inte kommentera
    2016-12-28 Änglarnas Städ svarar Helen H
    Hej Helen,

Tack för din fina feedback! Vi gör vårt bästa för att det ska bli så smidigt som möjligt för båda parten :) Härligt att du blev nöjd med vår tjänst.
    Samt att fakturan har vi som rutin att den skickas ca en vecka efter städningen!

Gott nytt år får jag önska dig Helen!!

• Sanaz M
    Sanaz M skrev om Änglarnas Städ
    Perfect. Professional detail oriented
    2016-12-28 Änglarnas Städ svarar Sanaz M
    Hi Sanaz,

Thank you so much for your kind feedback!

Best Regards Dina
  • Göran L
    Göran L skrev om Änglarnas Städ
    Vi är mycket nöjda med er insats och betyget är utmärkt för allt ni bistått oss med. Dvs från första samtalet-offerten-utförandet-bemötandet.
    Det enda som var svårt var att hitta er i vita villan på Bogårdsvägen. Vi frågade många i närheten men ingen kunde säga var ni höll till.
    Tack så mycket Göran och Brita Lagerström
    2016-12-28 Änglarnas Städ svarar Göran L
    Hej Göran,

Tack snälla för dina otroligt fina ord, det värmer verkligen! Vi lyssnar på våra kunder och därav kommer vi framöver att skicka en kartbeskrivning tillsammans med orderbekräftelsen så att det förhoppningsvis blir lättare att hitta in till oss!

Gott Nytt År!!

• Morgan S
    Morgan S skrev om Änglarnas Städ
    Fullt nöjd.
    Har inte hittat något slarv men å andra sidan har jag inte heller hunnit leta.
    Inga klagomål.
    2016-12-28 Änglarnas Städ svarar Morgan S
    Hej Morgan,

Tack för din feedback! Härligt att du blev nöjd med vår tjänst, anlita oss gärna igen!

• Maria C
    Maria C skrev om Änglarnas Städ
    Jättefint städat, lätt att boka och få tid. Lite svårt att hitta stället där nycklarna skulle lämnas.
    2016-12-28 Änglarnas Städ svarar Maria C
    Hej Maria,

Tack för dina fina ord! Underbart att du blev nöjd med vår tjänst :) Framöver kommer vi att skicka med en kartbeskrivning för att det ska bli lättare för er att hitta :)

Bogårdsvägen 25, 128 62 Sköndal