Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Farsta Gubbängen Änglarnas Städ

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, 128 62 Sköndal — Visa karta

Om du söker en och städfirma som håller en hög kvalitetsnivå har du kommit helt rätt. Änglarnas Städ verkar i hela Storstockholm. Sedan 2008 har vi jobbat stenhårt på att skapa en enkel lösning för att du som kund ska få en så kvalitativ lösning som möjligt genom att erbjuda en helhetslösning där allt fungerar felfritt. Vår verksamhet präglas av en stor flexibilitet, en god servicekänsla samt en hög kvalitet vilket våra kunder har uppskattat. Vi arbetar både med privatpersoner och företag.

Namnet Änglarnas står för service. Oavsett vilket uppdrag vi tar på oss, utför vi alltid jobben med en stor servicekänsla mot dig som kund. Vi garanterar även ett resultat med absolut högsta kvalitet. Vi jobbar ständigt för att gynna kundens intresse, genom att vara lojala och ärliga gör vi allt för dig som kund! Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 225 kunder tycker om Änglarnas Städ

• Kajsa J
    Kajsa J skrev om Änglarnas Städ
    Lätt att boka och trevlig kundtjänst. Kändes seriöst. Då det var flyttstädning har vi inte sett resultatet.
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Änglarnas Städ
    Över förväntningarna. Mycket trevligt bemötande och högsta betyg när det gäller genomförandet av beställd flyttstädning. Er rekommenderar jag gärna. Tack för väl utfört arbete!
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Änglarnas Städ
    Har anlitat den förut. Nöjd med glatt & trevligt bemötande. Är lyhörda & tillmötesgår mina behov.
    Proffessionellvstädning.
    Ett företag att lita på!
  • Anders K
    Anders K skrev om Änglarnas Städ
    Trevligt bemötande. Beställde flyttstädning. Allt väldigt rent!
  • May W
    May W skrev om Änglarnas Städ
    Hej! Jag är väldigt nöjd från början till slut. Var och tittade i lägenheten efter utfört arbete och tyckte att det såg perfekt ut.
  • Eva F
    Eva F skrev om Änglarnas Städ
    Hej! Jag är supernöjd med städningen av vår villa i Örby. Allt var perfekt, inte ett dammkorn kunde jag hitta. Det blänkte o var rent överallt.
    Hälsn
    Eva Forsell
  • Anders C
    Anders C skrev om Änglarnas Städ
    Snabb och proffsig service med ett väl utfört städjobb i samband med vår flytt! Rekommenderas!
  • Henrik Å
    Henrik Å skrev om Änglarnas Städ
    Jättefint städat och bra service.
    Dock lite svårt att hitta kontoret för inlämning av nyckeln.
  • Klas E
    Klas E skrev om Änglarnas Städ
    Bra att ha och göra med och snabb bokning.
  • Ellinor A
    Ellinor A skrev om Änglarnas Städ
    Fin städning.Mycket nöjd.Våra fönster har aldrig varit så fina plus luktade gott i hela lägenheten.0
  • Patricia G
    Patricia G skrev om Änglarnas Städ
    allt fungerade bra från tid till klart
    blev nöjd
  • Anita I
    Anita I skrev om Änglarnas Städ
    Jättebra .diskbänken glänste. Är så nöjd
    2017-09-19 Änglarnas Städ svarar Anita I
    Hej Anita,

Tack för din feedback! Vad glada vi blir att ni är nöjda med vår tjänst , rekommendera oss gärna till vänner och bekanta.

• Lin W
    Lin W skrev om Änglarnas Städ
    Lägenheten var ren och fin! Bra!
    2017-09-19 Änglarnas Städ svarar Lin W
    Hej Lin,

Tack för din feedback! Super kul att ni är nöjda med vår tjänst , rekommendera oss gärna till vänner och bekanta.

• Jörgen B
    Jörgen B skrev om Änglarnas Städ
    Flyttstädningen funkade bra. Rekommenderas!
    2017-09-19 Änglarnas Städ svarar Jörgen B
    Hej Jörgen,

Stort tack för din feedback! Underbart att ni blev nöjda med vår tjänst , rekommendera oss gärna till vänner och bekanta.

• Markus R
    Markus R skrev om Änglarnas Städ
    Snabba med ett mycket bra resultat!
    2017-09-19 Änglarnas Städ svarar Markus R
    Hej Marcus,

Stort tack för din feedback! Vi gör vårt bästa för att alltid vara tillgängliga , kul att ni blev nöjda :)

• Monica S
    Monica S skrev om Änglarnas Städ
    Trevligt bemötande och mycket professionell städning. Rekommenderas varmt.
    2017-09-19 Änglarnas Städ svarar Monica S
    Hej Monica,

Stort tack för din härliga feedback! Det värmer enormt att ni blev nöjda med vårt arbete .

• Lena R
    Lena R skrev om Änglarnas Städ
    Absolut underbart. Det blev skinande rent och Liljana (om jag uppfattade namnet rätt) var snabb, grundlig, och väldigt trevlig. Ett riktigt proffs!! Jag har anlitat Änglarnas städ några gånger om året och har alltid varit väldigt nöjd.
    Så jag rekommenderar företaget till alla-
    Med vänlig hälsning från Lena Ring, och jag behöver inte vara annonym
  • Linda B
    Linda B skrev om Änglarnas Städ
    Jag tycker flyttstädet va mycket bra gjort. Vi glömde en mikro i ett skåp i köket och det hade man ställt fram snygg och prydligt till oss när vi kollade städet sen.
    Bra info via mail. Lite svårt att hitta till kontoret för att lämna nyckeln bara.
    Men annars är jag mycket nöjd.
    Mvh Linda
  • Marcus C
    Marcus C skrev om Änglarnas Städ
    Änglarnas städ hjälpte mig med en visningsstädning. De höll vad de lovade, var tydliga i sin kommunikation, och var lätta att ha att göra med.
  • Göran J
    Göran J skrev om Änglarnas Städ
    Helt OK!
    Lite svårt att hitta till kontoret för att lämna nycklar.
    Prisvärt.
  • Robert H
    Robert H skrev om Änglarnas Städ
    Beställde flyttstädning via mejl och fick bekräftelse väldigt fort. Svårt att hitta till kontoret där nycklarna skulle lämnas in men jag är väldigt nöjd med resultatet.
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Änglarnas Städ
    När jag ringde Änglarnas städ och bokade in en flyttstäd på en klämdag frågade jag om de verkligen jobbade då. Absolut gjorde ni det! Sen ringer ni två dagar innan flytt och meddelar att ni inte arbetar då, vilket för oss medförde att vi var tvungna att flytta på en dag istället för fyra dagar. Jag har inte hört någonting om kompensation eller liknande. Utöver detta är jag nöjd med städningen.
  • Marjatta U
    Marjatta U skrev om Änglarnas Städ
    Snabb service. Bra städat utom en hög hylla i garderoben som missat ett hörn. Bonus att balkongen var sopad trots plattor.
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Änglarnas Städ
    Jag är nöjd med städningen inget klagomål från den som köpte min lägenhet
    2017-09-18 Änglarnas Städ svarar Marianne A
    Hej Marianne,

Tack för din feedback! Härligt att bägge parterna blev nöjda med städningen. Anlita oss gärna igen :)

• Veronika L
    Veronika L skrev om Änglarnas Städ
    Städarna kämpade på och var vänliga och trevliga men resultatet blev bara ok. Fönstren hade ränder men en städare kom snabbt ut för att rätta till när vi klagade. Städarna kunde inte tala svenska eller engelska och de fick ringa efter en arbetsledare för att vi skulle kunna göra oss förstådda. Kundansvariga tjejen var väldigt hjälpsam och ville att vi skulle bli nöjda men tyvärr bara en 3:a i alla fall.
    2017-09-19 Änglarnas Städ svarar Veronika L
    Hej Veronika,

Stort tack för din feedback! Tokigt att det blev så med kommunikationen och det är något vi försöker att förbättra.Vi gör alltid vårt yttersta för att ni ska bli nöjda synd att det inte gick hela vägen.

• Elin F
    Elin F skrev om Änglarnas Städ
    Storstädning.

Svårt att kommunicera eftersom vi saknade gemensamt språk.

Väldigt noggranna!!

Skador som uppstått under städningen vill företaget inte kännas vid.
    2017-05-22 Änglarnas Städ svarar Elin F
    Hej Elin,

Tack för din feedback!

Precis som jag nämnde på tel har vi strikta rutiner som vi följer och därav kan vi inte har orsakat skadorna på era persienner då vi endast dammtorkar utan medel.

• Wilhelm S
    Wilhelm S skrev om Änglarnas Städ
    Efter städ återfanns stora och djupa skador i både ekgolv och på diskbänksskivan gjord i ek. Helt oacceptabelt. Tog mycket manuellt arbete för att återställa inför visning.
    2017-05-22 Änglarnas Städ svarar Wilhelm S
    Hej Wilhelm,

Tack för din feedback! Otroligt tråkigt det som inträffade.
    Vi försökte att kompensera det så gott som möjligt och som jag förstod det av mäklaren så godkände ni det.

• Viktoria B
    Viktoria B skrev om Änglarnas Städ
    Snabb offert och information via mail. Städet OK, men kunde varit bättre.
    2017-05-23 Änglarnas Städ svarar Viktoria B
    Hej Viktoria,

Tack för din feedback! Tråkigt att du inte blev nöjd hela vägen, ifall ni väljer att anlita oss fler gånger så har vi kundgaranti på alla våra tjänster som ni har rätt att utnyttja vid såna tillfällen :)

• Inga Maj L
    Inga Maj L skrev om Änglarnas Städ
    Städningen gällde min mammas lägenhet inför försäljning. Det var mäklaren som beställde tjänsten. Det gick snabbt och vad det verkar ordentligt gjort. Mvh Eva Lind ( Inga Majs dotter ).
    2017-09-18 Änglarnas Städ svarar Inga Maj L
    Hej Eva,

Tack för din feedback! Härligt att ni blev nöjda med vår tjänst , rekommendera oss gärna vidare till vänner och bekanta :).

• Maj Lena S
    Maj Lena S skrev om Änglarnas Städ
    Jag är nöjd eftersom köparen var nöjd med flytt städningen! Så jag kan varmt rekommendera Änglarnas Städ!
    2017-05-23 Änglarnas Städ svarar Maj Lena S
    Hej Maj Lena,

Stort tack verkligen! Underbart härligt att bägge parterna blev nöjda med vår tjänst :)

• Karin H
    Karin H skrev om Änglarnas Städ
    Som säljare var jag mycket nöjd med flyttstädningen .
    2017-05-16 Änglarnas Städ svarar Karin H
    Hej Karin,

Tack för din fina feedback! Underbart att du blev nöjd med flyttstädningen, rekommendera oss gärna :)

• Rolf A
    Rolf A skrev om Änglarnas Städ
    Bemötandet från första samtal mycket trevligt o hjälpsamt.Jobbet gjordes snyggt fint på utlovad tid till bra pris.Dina ställde upp på lunchen för att åka till Muskö för koll på jobbet vänligt.Tack MVH Rolf
    2017-05-16 Änglarnas Städ svarar Rolf A
    Hej Kära Rolf,

Hoppas att det är bra med dig!
    Stort tack för din fina feedback det värmer verkligen :). Vi gör alltid det lilla extra för våra kunder :)

Varma Hälsningar Dina
  • Margareta K
    Margareta K skrev om Änglarnas Städ
    Flyttstädning. Inget att klaga på varken från min sida eller köparen av lägenhetens sida.
    2017-05-23 Änglarnas Städ svarar Margareta K
    Hej Margareta,

Ett varmt tack för din feedback! Så härligt att ni blev nöjda, rekommendera oss gärna vidare :)

• Sabina E
    Sabina E skrev om Änglarnas Städ
    Jag blev rekomenderad Änglarnas städ av svensk fastighetsförmedling och var super nöjd! Snabba svar och väldigt trevlig personal.
    2017-05-16 Änglarnas Städ svarar Sabina E
    Hej Sabina,

Stort tack för din feedback, det uppskattas! Vi försöker alltid att svara er så fort som möjligt samt vara professionella vid bemötandet :)

Hälsningar ,Dina
  • Erik C
    Erik C skrev om Änglarnas Städ
    Superbra städfirma!! Snabba, trevliga och duktiga.
    2017-05-16 Änglarnas Städ svarar Erik C
    Hej Erik,

Tack så mycket för din återkoppling! Underbart härligt att ni blev nöjda med vår tjänst :)

• Helena K
    Helena K skrev om Änglarnas Städ
    Köpte visningsstäd. De var svåra att få tag på till en början. Ringde kundtjänst o mailade. Ringde sen igen o fick besked att de kunde. Då var det ett jättetrevligt bemötande. Även de som kom o städade hade ett trevligt bemötande. O de har gjort ett jättebra jobb, väldigt rent o fint. Rengöringsmedlet luktar dock inte så gott
    2017-05-23 Änglarnas Städ svarar Helena K
    Hej Helena!

Ber om ursäkt ,vi försöker alltid att svara er så snabbt som möjligt och ibland händer det att vår mejl hamnar i er skräppost.

Stort tack för dina värmande ord, det glädjer oss att ni blev nöjda med vår tjänst. Jag skall meddela vidare att ni inte gillade rengöringsmedlet :)

• Åse E
    Åse E skrev om Änglarnas Städ
    Städningen var bra, men tyvärr hade de en trasig stege som repade bort 4cm färg från mitt badrumsgolv.
    De sa inget utan det fick jag upptäcka själv, och jag fick även själv ordna med målare som fick måla om hela golvet. De lovade ge rabatt för det inträffade.
    Har fortfarande inte sett någon rabatt, utan bara fått påminnelse för en faktura de inte ens har skickat...
    Jättetrist!
    Kommer vända mig till annan firma i fortsättningen.
    2017-05-23 Änglarnas Städ svarar Åse E
    Hej Åse,

Tack för din feedback! Otroligt tråkigt det som inträffade verkligen.
    Vi hann inte åtgärda det själva och därav rabatten enligt överenskommelse på telefon.
    Rabatten fanns med på fakturan som utlovat.

Önskar dig all lycka i din nya bostad :)

• Daniel N
    Daniel N skrev om Änglarnas Städ
    Beställde en visningsstädning. Mycket bra bemötande och snabb städning. Fönsterputsen var mycket bra men dessvärre var det sämre med damsugning och våttorkning. Var tvungen att komplettera på flera ställen.
    2017-04-13 Änglarnas Städ svarar Daniel N
    Hej Daniel,

Tack för din feedback! Tråkigt att blev så, men ifall ni väljer att anlita oss fler gånger så har vi en kundgaranti på alla våra tjänster som ni har rätt att utnyttja vid såna tillfällen :)

• Mats B
    Mats B skrev om Änglarnas Städ
    Snabba, smidiga och gör ett mycket bra jobb!
    2017-04-13 Änglarnas Städ svarar Mats B
    Hej Mats,

Otroligt tacksamma för er feedback! Vi gör allt för att göra er nöjda :)

• Gunnel F
    Gunnel F skrev om Änglarnas Städ
    Enkelt, smidigt och oerhört väl utfört.
    2017-04-13 Änglarnas Städ svarar Gunnel F
    Hej Gunnel,

Tack för din fina feedback! Anlita oss gärna igen :)

• Eva S
    Eva S skrev om Änglarnas Städ
    Kändes så rent och fint !! Kan rekommenderas !!
    2017-04-05 Änglarnas Städ svarar Eva S
    Hej Eva,

Ett stort tack för din feedback! Underbart att höra att ni blev nöjda med vår tjänst :)

• Ann Monika G
    Ann Monika G skrev om Änglarnas Städ
    Tycker det fungerade mycket bra allting utom att dom gick in med sakerna redan på fredag utan att meddela mig, det hade varit mycket bättre om dom ringde och frågade om det gick bra att ställa in sakerna i förväg. På grund av det ger jag dom en 4 hade dom kontaktat mig hade dom fått en 5:a.
    2017-03-24 Änglarnas Städ svarar Ann Monika G
    Hej Ann Monika,

Tack för din feedback! Härligt att du blev nöjd med oss :)
    Om jag missade att nämna det i vårt telefon samtal(vilket jag isf ber om ursäkt för) så står den informationen även på orderbekräftelsen som du svarade på :)

• Daniel Z
    Daniel Z skrev om Änglarnas Städ
    Vi beställde fönsterputs och är nöjda med bemötande och resultat. Har ändrat tider och beställningar flera gånger och bemötandet gott och fyllt av tålamod.
    2017-03-24 Änglarnas Städ svarar Daniel Z
    Hej Daniel,

Tack för att du tog dig tid att ge feedback, det uppskattas verkligen! Härligt att ni är nöjda med oss :)

• Anne W
    Anne W skrev om Änglarnas Städ
    Det blev rent och fräscht och jag blev nöjd
    2017-04-13 Änglarnas Städ svarar Anne W
    Hej Anne,

Kul att du blev nöjd med oss det är vårt mål:)

• Majken S
    Majken S skrev om Änglarnas Städ
    Gott och enkelt bemötande. Ni levde verkligen upp till mina förväntningar. Tack!
    2017-04-13 Änglarnas Städ svarar Majken S
    Hej Majken,

Vilken härlig feedback! Det tackar vi ödmjukt för , anlita oss gärna igen:)

Glad påsk :)
  • Monica S
    Monica S skrev om Änglarnas Städ
    Ställde upp vid en akut situation på allra bästa sätt. Mycket nöjd med resultatet och kan på det varmaste rekommendera Änglarnas Städ till andra.
    Och att man stöder barncancerfonden är ett jätteplus!
    2017-03-24 Änglarnas Städ svarar Monica S
    Hej Monica,

Ett stort tack för din fina feedback! Vi gör vårt bästa för att alltid vara tillgängliga när ni behöver oss :)

• Marianne W
    Marianne W skrev om Änglarnas Städ
    Mycket kompetent och effektiv personal. Rekommenderar dem till alla jag känner
    2017-03-24 Änglarnas Städ svarar Marianne W
    Hej Marianne,

Tack så otroligt mycket! Det glädjer oss att ni blev nöjda med vår tjänst :)

Ha en trevlig helg!

• Rifat K
    Rifat K skrev om Änglarnas Städ
    har inte hört nått från säljaren i vart fall... har inte varit några problem..smidigt och enkelt.. helt OK pris för 40 kvm.
    2017-03-22 Änglarnas Städ svarar Rifat K
    Hej Rifat,

Tack för din feedback :)

• Mari D
    Mari D skrev om Änglarnas Städ
    Jättebra allt var rent och snyggt i alla rum samt toalett och tvättmaskin
    2017-04-13 Änglarnas Städ svarar Mari D
    Hej Mari,

Tack så mycket för din feedback! Det är alldeles underbart att höra hur nöjda ni blev med vår tjänst :)

• Mats N
    Mats N skrev om Änglarnas Städ
    Väl utfört arbete.Med tanke på det korta varslet.
    2017-03-22 Änglarnas Städ svarar Mats N
    Hej Mats,

Tack så mycket för din feedback! Anlita oss gärna igen :)

Bogårdsvägen 25, 128 62 Sköndal