Änglarnas Städ

Om du söker en och städfirma som håller en hög kvalitetsnivå har du kommit helt rätt. Änglarnas Städ verkar i hela Storstockholm. Sedan 2008 har vi jobbat stenhårt på att skapa en enkel lösning för att du som kund ska få en så kvalitativ lösning som möjligt genom att erbjuda en helhetslösning där allt fungerar felfritt. Vår verksamhet präglas av en stor flexibilitet, en god servicekänsla samt en hög kvalitet vilket våra kunder har uppskattat. Vi arbetar både med privatpersoner och företag.

Namnet Änglarnas står för service. Oavsett vilket uppdrag vi tar på oss, utför vi alltid jobben med en stor servicekänsla mot dig som kund. Vi garanterar även ett resultat med absolut högsta kvalitet. Vi jobbar ständigt för att gynna kundens intresse, genom att vara lojala och ärliga gör vi allt för dig som kund! Välkommen!

Läs vad 316 kunder tycker om Änglarnas Städ 2

2021-12-29 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Trevlig städerska. Effektiv och noggrann städning.
    Stor Tack, Gott Nytt År
    2021-11-20 Verifierad kund
    jobbade på ordentligt.
    bra personal.
    bra service
    Stor tack för beställning.ses igen vid nästa behöv
    2021-11-08 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött, allt har fungerat bra. Har inget att klaga på
    Maria stor tack och hoppas vi kan hjälpa i framtiden. Bara en fundering varför fick vi 3 stjärnor inte 5 ):

Varma hälsningar Anna
    2021-10-15 Verifierad kund
    Utmärkt genomförd städning efter attjag flyttat ut
    Tack snälla för varma ord
    Hälsningar Anna
  • Annika K
    2021-10-15 Verifierad kund
    Punktlig, noggrann jätte nöjd !
    Annika, tack för din omdöme, kommer hälsa min änglar :)))
    2021-10-03 Verifierad kund
    Väl bemött!
    Väl urfört arbete!
    Flyttstäd Änglarnas Städ

Varför kan man inte se betygssättningen ovan?
    Tack snälla och välkommen tillbaka
    2021-10-03 Verifierad kund
    Jättebra städning
    Trevlig personal
    Trevlig och profetionelt chef
    Tack snälla Iwona för att du är så trevlig kund och person
  • Filip B
    2021-10-01 Verifierad kund
    Profssigt bemötande, lyhörda kring behov och perfekt resultat:-)
    Tack snälla Filip, vi kommer gärna igen. Anna Änglarnas Städ
    2021-09-28 Verifierad kund
    alltid pålitligt, bra genomfört jobb & mkt trevliga att ha att göra med
    Bo tack så mycket, ses vid nästa städ tillfället
    2021-09-18 Verifierad kund
    Riktigt bra flyttstädare, kan rekommendera
    Madeleine
    Tack för fin omdöme , kommer hälsa hela gruppen, man blir alltid glad att få feedback
    2021-09-12 Verifierad kund
    Väldigt nöjd, bra städning!.............................................................................................................................................
    Tack snälla för uppdrag och att ni lämnar feedback, kommer hälsa personal
    2021-08-27 Verifierad kund
    Rekommenderar! De var snabba och lätta att boka. Rimliga priser och gjorde ett bra och ordentlig städjobb!
    Tack Ethel att du gillade allt, varför bara 4 point :))))
  • Staffan M
    2021-08-20 Verifierad kund
    Jag har själv inte sett resultatet av flyttstädningen men vet att vår köpare var mycket nöjd., fullt rimligt pris efter rutavdrag.
    Staffan alltid välkommen i framtiden
    2021-08-14 Verifierad kund
    Bra personal på administration och duktiga städare
    Tack snälla och välkommen åter när du önskar Änglarnas Städ
    2021-08-13 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med flyttstädet
    Allt var skinande rent.
    Bemötandet var jättebra på alla plan.
    Vi rekommenderar med glädje ert företag.
    Tack
    Mvh Marielouise Berthels
    Marie
    Vad glada vi blev. Tack snälla kommer medella personalen
    Välkommen åter
    2021-07-03 Verifierad kund
    Bra städat! Bra städat! Bra städat! Bra städat! Bra städat!
    Tack SNÄLLA och ses igen när du behöver Änglarnas Städ
    2021-07-02 Verifierad kund
    Tycker det var lite slarvigt städat...inte så noggrant som det bör vara vid en flyttstäd tyvärr. Sen var det två saker som hade blivit "förstörda" eller krånglade när dom hade varit där och det ville dom inte komma i efterhand o fixa när vår köpare ringde upp dom och frågade. Tråkigt. Man betalar ju ändå en del...
    Josefina huset var jätte smutsig som du även nämnde när vi kom. Vi görde allt för att utföra bra service och käpparna hade inga anmälningar på städ. Kranen fixade dom under samtal det var inte trasig utan lock gick ner. Tråkigt att du upplever dåligt service när vi utförde att vi kunde och familjen som tog huset var nöjda. Anna Änglarnas Städ
    2021-06-26 Verifierad kund
    Ordning och reda, tummen upp. En fönsterskiva gick sönder men dagen därpå beställdes en ny.
    Tack Bo för trevlig bemötande. Trevlig midsommar helg och lycka till p nya hem Anna Änglarnas Städ
    2021-06-23 Verifierad kund
    Jag förväntade mig att lgh skulle städad ordentligt, vilket också gjordes.
    Mycket nöjd med resultatet.
    Kan rekommendera vidare.
    Tack snälla för fin feedback och välkommen åter . Trevlig midsommar
    2021-06-03 Verifierad kund
    Förväntningarna uppfylldes till 100 procent
    Dödsbostädning
    Tack snälla för fin feedback och välkommen åter Änglarnas Städ
    2021-05-09 Verifierad kund
    Blandat veckostädning och storstädning.Trevliga tjejer. Bra städning
    2021-05-06 Verifierad kund
    Bra och noggrann städning för konkurrenskraftigt pris. Tog flyttstäd och blev väldigt nöjd!
    Stor tack för fin feedback och välkommen i framtiden
    2021-05-06 Verifierad kund
    Hemstädning som på det hela taget fungerar bra. Om jag haft synpunkter på servicen har de snabbt åtgärdats. Lätta att komma i kontakt med och hjälpsamma vid önskemål om förändringar.
    2021-04-25 Verifierad kund
    Jag har städning en gång i månaden. Jag är numera väldigt nöjd med både städning och kommunikationen med företaget i händelse av att någon av oss behöver ändra i schema eller avboka med kort varsel.
  • Maja S
    2021-04-23 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och mycket nöjd med städningen!
    2021-04-23 Verifierad kund
    Alltid professionella och trevliga städare. Utmärk support även från ledningen.
    2021-04-23 Verifierad kund
    Vi har haft flera olika städfirmor via åren men Änglarnas städ är den bästa vi haft, utan tvekan. Städar mycket bra, trevlig personal och mycket tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera Änglarnas städ!
    Maria tackar, vad glad jag blir att få såna ord ❤️💐tack snälla
    2021-04-23 Verifierad kund
    Punktliga och flexibla och det är blir rent och snyggt, tack!
    Tack Karin och ses nästa gång. Anna Änglarnas Städ
    2021-04-23 Verifierad kund
    Väldig bra komunikation med Chefen och proffs städning. Trevliga personalen och vill verkligen göra sitt bästa som hemma :-) Rekomendera mycket!!

MVH
    Genexis
    Tack Genexis 😀 för bra och trevlig samarbete 💐 Anna Änglarnas Städ
    2021-04-23 Verifierad kund
    Vi har städtjänst hos Änglarnas Städ och vi är väldig nöjda. Trevlig och kunnig personal ! Rekommenderas varmt!

MVH
    Iopsys AB
    Tack snälla för finna ord och samarbete . Anna Änglarnas Städ
    2021-04-23 Verifierad kund
    Proffsiga städare. Trevligt bemötande.
    Tack snälla för finna ord, kommer förmedla till personal .
    2021-04-11 Verifierad kund
    Flyttstädningen var inte väl genomförd men de kom tillbaka och ordnade det, vilket var bra. Däremot var vår kökskran plötsligt helt trasig efter flyttstädningen, vilket de inte tar ansvar för. Kostade lika mycket att ordna en ny som att bekosta flyttstädningen. Ingen billig eller rolig historia.
    Jennifer vi utförde om städning av ugnen och andra små saker så fort vi kunde. Tyvärr tar vi inte ansvar för saker i bostaden som är trasiga eller slitna innan. Som jag förklarade vi skruvar inte några rör, kranar och liknande. Personalen meddelade att kranen stått snett under tiden tom torkade av den. Varan ansvar är bara att se till att den är ren. Ledsen att du upplevde våran tjänst dom mindre bra.
    Hälsningar Anna
    2021-04-07 Verifierad kund
    Flyttstädning inkl fönsterputs. Alla ytor rena, endast några hyllplan i skåp samt en liten luftlucka i skafferi orörda. På det stora hela mkt bra o har redan rekommenderat firman till andra!
    Tack snälla för din omdöme . Önskar en varm dag
    2021-03-09 Verifierad kund
    Väl utfört jobb, trevliga människor! Lite svårt med språket, så bestäm allting i förväg med chefen så blir det hur bra som helst! Bra priser också!
    Tack snälla Sebastian, och välkommen åter. Tack för omdöme , kommer hälsa personal
  • Maja S
    2021-03-02 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och mycket fint städat!
    Maja tack snälla och välkommen igen när du känner behöv . Varma hälsningar
    Anna med Änglarna
    2021-02-24 Verifierad kund
    Har varit kund sedan 1995 om jag kommer ihåg rätt. Faktorer som gör att jag fortfarande är det ät att Anglarnas Städ är pålitliga, man får ett trevligt bemötande, bra städning och stor flexibilitet vilket är speciellt viktigt nu under pandemin.

Maria
    Tack Maria för alla Pr du är med oss och alla nästa . Varma hälsningar
    2021-02-02 Verifierad kund
    Änglarnas städ skötte flyttstädningen av vår lägenhet.

De var väldigt proffsiga i allt från bokning till utförande av städningen.

Vi är väldigt nöjda med både städningen och priset!

Vi kan verkligen rekommendera Änglarnas städ!
    Niklas
    Tack snälla och hälsar med hela städ styrka
    2021-01-12 Verifierad kund
    Städning. Mycket väl bemött. Motsvarade förväntningarna.
    Tack Anders, kommer förmedla information till personal, trevligt dag.
    2021-01-04 Verifierad kund
    Enkel kommunikation. Skötte flyttstädet väldigt bra.
    Tack snälla Tobias, välkommen igen Änglarnas Städ
    2020-12-10 Verifierad kund
    Väl utförd flyttstädning till bra pris. Rekommenderas!
    Tack snälla Oliver. Välkommen i framtiden Änglarnas Städ
    2020-11-27 Verifierad kund
    Bra kommunikation med chefen.
    Lite svårt med de anställda, de borde kunna svenska lite bättre.
    De anställde borde ha lämplig klädsel för städning.
    Ett fönster stod på vid gavel när jag kom till lägenheten.
    Handfatet läckte, från rören, dåligt ihopsatt avloppsrör.
    Jag köpte flyttstädning.
    Carl-Henrik
    Tack för din tid att skiva din omdöme. Pratade med personalen ja stämmer dom hade svårt att stänga fönstret och ville inte förstöra låset. Avlopp blev rengör i helhet dock saknade en skruv och därför läkte vatten. Annars personalen gjorde en fin flytt städ hoppas vi har uppnått den bästa resultat. Tack en gång till för din beställning och välkommen i framtiden igen.
    2020-11-26 Verifierad kund
    Köpte "storstädning" vilket vi sannolikt kommer att göra ett par gånger om året, samt fönsterputsning till en 4:a på 107 kvm.

Vi blev mycket professionellt bemötta, trots lite språksvårigheter, och är supernöjda med resultatet.

Ingen vägledning behövdes. Vi lämnade hemmet strax efter ankomsten av städpersonalen och kom hem till en mycket och noggrant välstädad lägenhet.
    Tack så mycket för fina ord och vi ses vid nästa beställning. Ta hand om Er.
    Anna med Änglarnas personal
    2020-11-08 Verifierad kund
    Änglarnas städ är noggranna och vill alltid göra det bättre. De kommer med förslag på hur man kan göra saker bättre vilket jag uppskattar.
    Karin
    Tack för din omdöme. Vi är glada att du använder våra tjänster. Hälsar med personalen
    2020-11-03 Verifierad kund
    Över förväntan... fantastiska personal... får det bästa av bästa poängen från mig:)
    Tack så mycket ☀️🙏💐Anna med hela änglarnas gruppen Änglarnas Städ
    2020-09-09 Verifierad kund
    Snabbt och bra bemötande av städledare Anna som kunde fixa visningsstäd åt mig med kort varsel.

Städpersonalen gick däremot lite väl hårt fram, en tavla som ramlat ned, sprickor i lacken till en trädörr som de antagligen lagt för mycket tryck på (nej, den var inte så smutsig) och de hörde inte av sig när de var klara med städningen. Men jag ska sälja och de fick stället rent på rekordtid, så jag ska egentligen inte klaga och har därför inte påtalat ovanstående för Anna.
    Henrik
    Tack för din feedback. Jag är glad att vi kunde hjälpa med visning städ, dock lite synd att jag fick information om tavla. Jag kommer prata städ städare som utförde jobbet. Ja det stämmer städ gruppen är mycket duktigt och snabb med sin arbete. Många som är nöjda. Tack för denna gång och välkommen åter. M.V.H. Anna
    2020-08-19 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med flyttstäd som gjordes av Anna. Hon gjorde verkligen ett väldigt utförligt jobb och allt såg fantastiskt fint ut efteråt. Kan varmt rekommenderas.
    Stor tack och varmt välkommen i framtiden om du skulle behöva våra änglarnas till tjänst Änglarnas Städ
    2020-07-16 Verifierad kund
    När flyttstädningen hade besiktigats sade X ”Det var som en dröm att gå i en så välstädad lägenhet !!!”

Bästa tänkbara omdöme !!!
    Stor tack för fina ord. Personal blev överlycklig när jag meddelade. Välkommen åter
    2020-06-26 Verifierad kund
    Bra bemötande av städledare och snabb återkoppling med offert.

Dock lite missnöjd med vissa delar av städningen.
    Städledaren frågade mig om balkongens inglasning skulle städas och vi tittade ner i skenorna och bestämde att där skulle städas men det var inte gjort. Golvet i sovrummet är inte våttorkat. Dörrarna är inte avtorkade. Utrymmet ovanför garderoberna är inte avtorkade.
    2020-05-20 Verifierad kund
    Flyttstäd. Mycket bra, Snabb och smidig hantering.
    2020-04-08 Verifierad kund
    Flyttstädning på kort varsel och dessutom sen eftermiddag/kväll, fint och noggrant städat!
    Tack Sebastian för finna ord, välkommen i framtiden när du behöver mera tjänster, Glad Påsk