Änglarnas Städ

Brännkyrkagatan 75, 118 23 Stockholm — Visa karta

Om du söker en och städfirma som håller en hög kvalitetsnivå har du kommit helt rätt. Änglarnas Städ verkar i hela Storstockholm. Sedan 2008 har vi jobbat stenhårt på att skapa en enkel lösning för att du som kund ska få en så kvalitativ lösning som möjligt genom att erbjuda en helhetslösning där allt fungerar felfritt. Vår verksamhet präglas av en stor flexibilitet, en god servicekänsla samt en hög kvalitet vilket våra kunder har uppskattat. Vi arbetar både med privatpersoner och företag.

Namnet Änglarnas står för service. Oavsett vilket uppdrag vi tar på oss, utför vi alltid jobben med en stor servicekänsla mot dig som kund. Vi garanterar även ett resultat med absolut högsta kvalitet. Vi jobbar ständigt för att gynna kundens intresse, genom att vara lojala och ärliga gör vi allt för dig som kund! Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 269 kunder tycker om Änglarnas Städ

• 2020-06-26

Mariana S skrev om Änglarnas Städ
    Bra bemötande av städledare och snabb återkoppling med offert.

Dock lite missnöjd med vissa delar av städningen.
    Städledaren frågade mig om balkongens inglasning skulle städas och vi tittade ner i skenorna och bestämde att där skulle städas men det var inte gjort. Golvet i sovrummet är inte våttorkat. Dörrarna är inte avtorkade. Utrymmet ovanför garderoberna är inte avtorkade. Läs mer
    Änglarnas Städ gillar detta
  • 2020-05-20

H&w F skrev om Änglarnas Städ
    Flyttstäd. Mycket bra, Snabb och smidig hantering. Läs mer
    Änglarnas Städ gillar detta
  • 2020-04-08

Sebastian H skrev om Änglarnas Städ
    Flyttstädning på kort varsel och dessutom sen eftermiddag/kväll, fint och noggrant städat! Läs mer
    2020-04-08 Anna L svarar Sebastian H
    Tack Sebastian för finna ord, välkommen i framtiden när du behöver mera tjänster, Glad Påsk
  • 2020-04-06

Leena T skrev om Änglarnas Städ
    Sölig städning resulterade i fler timmar än vi bestämt, vilket vi också blev fakturerade för. Läs mer
    2020-04-06 Anna L svarar Leena T
    Leena
    Ja vi måste ibland stanna lite längre (i ditt fal 0,5 timme) för avklara städ, alla fasta kunder har en fast abonemang som vi håller sig till, dock alla kunder som bokar en staka städ har vi svårare att utföra städ på den tiden, vi kommer absolut hålla oss till tildelade tiden i framtiden.
  • 2020-04-06

Claes T skrev om Änglarnas Städ
    Flyttstädning
    Bra bemött, väl utfört Läs mer
    2020-04-06 Änglarnas Städ svarar Claes T
    Stor tack och lycka till nya lägenheten och välkommen åter vid en annan tillfälle
  • Pini

2020-03-14

Pini skrev om Änglarnas Städ
    Ett företag som gör vad man beställt. Lätt att komma överens med. Vår BRF har beställt städning av dem vid flera tillfällen. Denna gång städning av en lokal och fönsterputsning. Läs mer
    2020-03-16 Änglarnas Städ svarar Pini
    Tack snälla för fina omdöme , vad glad vi kommer blir, kommer vidareförda till personalen
    Tack
  • Kristina V

2020-03-12

Kristina V skrev om Änglarnas Städ
    Städning och fönstertvätt utfördes av duktig och trevlig personal. Städerskan gjorde ”det lilla extra” med snyggt bäddad säng och fin justering av böcker och prydnadssaker. Läs mer
    2020-03-16 Änglarnas Städ svarar Kristina V
    Tack snälla och vi kommer utföra även alla nästa gång när du bokar med oss, kommer hälsa personalen från dig
  • 2020-02-03

Oskar S skrev om Änglarnas Städ
    Jag har veckostädning 2h och det varierar i kvalitet beroende på vem som kommer. Bemötandet när man ringer till kontoret är under all kritik! Läs mer
    2020-02-03 Anna L svarar Oskar S
    Oskar
    Jag är jätte ledsen du upplever detta vi vill absolut inte att du känner sig så när du ringer. Jag vet inte när vi pratade sista gånger om du inte blandar en gammal kontorist vi valde inte jobba vidare på grund dåligt bemötande av våra kunder. Jag hoppas du kommer vara nöjd med våran samarbete fram över.
  • 2020-01-28

Tuula I skrev om Änglarnas Städ
    Jag har köpt städtjänster av Änglarnas Städ i många år.
    Jag var varit mycket nöjd med servicen till förra året.
    Jag vill ha en fast person som kommer till oss och med fasta tider. Tycker också att städkvaliteten har blivit sämre.
    Har inte hunnit att prata med Anna.
    KOmmer att kontakta henne.
    Annars bra service från Anna och hon gör sitt bästa för att motsvara kundens behov. Läs mer
  • 2020-01-28

Bo M skrev om Änglarnas Städ
    enkelt, snabbt, fungerar alltid, snabba svar vid frågor, trevlig och kompetent personal, Läs mer
    2020-01-28 Änglarnas Städ svarar Bo M
    Bo, stor tack, glädjer hjärta genom läsa , skickar vidare till personal och önskar dig trevlig dag

• 2020-01-27

Håkan M skrev om Änglarnas Städ
    Ständigt nya städare, en del bra en del mindre bra.
    Mycket strul med fakturor som inte kommer fram.
    Aldrig problem med att ingen dyker upp. Läs mer
    2020-01-27 Anna L svarar Håkan M
    Håkan
    Tack för din omdöme, vi hade många som slutade på sista tiden som började jobba på en annan plats eller flyttade utomlands, nu har du en fast personal som kommer som vi hoppas du är nöjd detta är viktigaste. Alla fakturor skickas regelbunden sista varje månad har inte liknande problem att dom kommer inte fram, skulle den inte komma kan du alltid vända sig att vi skickar en kopia senas den 10de varje månad då är månad låst med bokföring. Stämmer inte att vi inte dyker upp, vi håller oss med rullande schema varannan vecka som du är inlagd i system .Hoppas du kommer vara nöjd om om något vi kan göra kan du vänligen vända sig direkt till oss så kommer vi absolut anpassa oss till dina önskemål
    Anna med personal
  • 2020-01-24

Lovisa B skrev om Änglarnas Städ
    Trevliga, lätt att nå via telefon eller mejl. Perfekt städning. Läs mer
    2020-01-24 Anna L svarar Lovisa B
    Lovisa
    Tack snälla för fin feedback
  • 2020-01-24

Richard A skrev om Änglarnas Städ
    Köper städtjänst var fjärde vecka. Har avstått från strykning då de numera stryker dåligt.
    Borde själva ordna en städbeskrivning som de är överens om med kunden. Där det ska ingå vilka städ kemikalier som ska användas och vilka trasor.
    Använder annan firma för fönsterputs då jag upplevt att Ängla inte är så proffsig. Läs mer
    2020-01-24 Anna L svarar Richard A
    Richard vi använder oss till samma medel som kunder handlar till oss, som fast kund senaste om jag minst rätt 10 år om inte mera har vi alltid samma metod och anpassar oss ändligt kunden. Vi har killar som putsar fönster under flera år och har mycket b från kunder, tycker synd att bedömer oss dåligt. Vi kommer absolut ha den å våra tankar och kommer göra allt vi kan du ska känna sig nöjd , detta var och är våran mål.
  • 2019-10-31

Brf S skrev om Änglarnas Städ
    Motsvarar inte våra förväntningar.
    Vi måste påpeka självklara saker. Läs mer
  • 2019-10-29

Maria S skrev om Änglarnas Städ
    Vår vardag blir otroligt mycket lättare med änglarnas städ, alltid lika professionellt utfört jobb trotts att vi inte hinner plocka undan vardgsstöket innan städning. Vi har testat andra bolag tidigare men aldrig varit såhär nöjda! Läs mer
  • 2019-07-04

Jimmy S skrev om Änglarnas Städ
    Städning av hemmet var annan vecka.

De är väldigt svårt med kommunikationen.
    Vi har egna önskemål som de ha väldigt svårt att rätta sig efter vad gäller städningen. Ofta byter de personal som inte får veta någon information om oss eller vad och hur saker ska städa eller när de ska komma.
    Anledningen till att vi fortfarande använder oss av dem är att vi inte orkat skatta någon annan firma. Läs mer
    2019-07-04 Änglarnas Städ svarar Jimmy S
    Jimmy
    Vi står alltid till tjänst att besvara alla era svar och önskemål . Vänligen kontakta oss och vi hoppas på bästa möjliga samarbete
  • 2019-06-28

Marike R skrev om Änglarnas Städ
    Agnes är fantastisk! Så duktig och noggrann.
    Det fungerar jättebra. Läs mer
    2019-06-28 Anna L svarar Marike R
    Stor tack Marike att du en en förtroende kund , glad sommar önskar vi med hela team
  • 2019-02-23

Niklas J skrev om Änglarnas Städ
    Bra och punktlig städfirma. Lätt att prata med administrationen samt trevliga städare som utför arbetet. Läs mer
    2019-02-23 Änglarnas Städ svarar Niklas J
    Tack Niklas välkommen i framtiden om du önskar mera hjälp
  • 2018-08-30

Lars B skrev om Änglarnas Städ
    Jag är fullt ut nöjd med såväl handläggning som resultatet avseende flyttstädning av min lägenhet. Läs mer
  • 2018-08-27

Boel A skrev om Änglarnas Städ
    Noga städat. Några lister vid eluttag något dammiga. Läs mer
  • Anna S

2018-08-27

Anna S skrev om Änglarnas Städ
    Jag kom i kontakt med Änglarnas Städ genom min mäklare, när jag skulle flyttstäda min lägenhet. Hela kontakten och utförandet skedde klanderfritt. Snyggt och prydligt från offerthantering till utförande. Jag kan med varm hand rekommendera Änglarnas städ. Läs mer
  • Dennis A

2018-08-26

Dennis A skrev om Änglarnas Städ
    Anlitade änglarnas städ för flyttstädning, krångelfritt och bra städning. Läs mer
  • 2018-08-25

Nicholas A skrev om Änglarnas Städ
    Trevliga och punktliga, men inte skitnöjd med städningen. Läs mer
  • 2018-08-24

Carl J skrev om Änglarnas Städ
    Storstädning
    Snabbt , vänligt och noggrant ! Läs mer
  • Karina K

2018-07-16

Karina K skrev om Änglarnas Städ
    De flyttstädade för några månader sedan. Har dragit ärendet i ARN, men eftersom de anser att jag var nöjd efter tre omstädningar så vann de. Vilket jag aldrig sagt. Trasig elkontakt. Badkarsrör som personalen inte kunde sätta dit vilket gjorde att det stank avlopp i hela lägenheten. Missade två förråd med dammtuss stor som en handflata kvar. Ostädat på flera ställen i lägenheten. Städade med samma trasa på både lister, toalett och kök vid omstädning när jag var där, vilket ju är ohygieniskt. Städpersonal försökte sticka vid ett par tillfällen innan godkännande eller icke godkännande. Borttappad nyckel som aldrig lämnades tillbaka, men personalen säger att den lämnades åter. Första gången personal städade var kvällen innan avtalad tid, dvs det städades i mörker, vilket grannarna bevittnat. De tänkte dra av lite på priset, men sedan kom påminnelser med påminnelseavgifter trots att de visste att jag anmält till ARN. Vid anmälan till ARN ska inte påminnelser komma enligt lag. De brukar tydligen vara helt ok, men när det strular då strular det. Läs mer
  • 2018-05-05

Emil Ö skrev om Änglarnas Städ
    Vi anlitade bolaget för visningsstädning med tillägg för rengöring av ugn (fast pris visningsstädning och löpande timpris ugnsstädning). Delar av städningen var bra MEN... när vi kom hem för att inspektera städningen var det en röd fläck på vardagsrumsgolvet (såg ut som blodfläck) och badrummet var riktigt dåligt skurat. Då vi skulle ha visning dagen efter försökte vi ringa städfirman, men kontoret hade då stängt. Vi tvingades lägga oss och skura golvet i badrummet igen och även i vardagsrummet för att få bort fläcken.

När vi ringer firman på morgonen dagen efter ska vi bli uppringda för att få hjälp igen. De ringer inte upp förrän klockan 16 (visning samma kväll) och hävdar då att vi inte kan få hjälp eftersom vi redan har åtgärdat problemet. Vi står på oss och de går med på att som kompensation komma förbi på fredagen och skura vårat golv. På fredagen kommer dem aldrig varpå jag försöker få tag på firman under dagen. När jag blir uppringd får jag efter en ursäkt och vissa diskussioner igenom att de ska dra av på ugnsstädningen som kompensation.

När vi sedan får fakturan har ingen tid dragits av FRÅN ugnsstädningen och dessutom har de satt upp 3 timmar (!!) på ugnsstädning. Det känns som en extremt stor tidsåtgång för en liten ugn. Vi betalar fakturan för att slippa krångla mer men har svårt att rekommendera denna firma utifrån hur vi har blivit bemötta och hanterade vid vårat reklamationsärende. Läs mer
  • 2018-04-15

Elin E skrev om Änglarnas Städ
    Använde Änglarnas städ för flyttstädning. Bra städat för bra pris, samt med städgaranti. De flyttade kontoret precis under tiden för min beställning varför det först var lite svårt att förstå var jag skulle lämna nyckeln. Detta löstes dock av min mäklare som har samarbete med dem. Läs mer
  • 2018-03-21

Thanusha P skrev om Änglarnas Städ
    Anlitat Änglarnas flytt och städfirma några gånger tidigare för flyttstädning, flytthjälp och nu i mars 2018 visningstädning. Vi är väldigt nöjda med servicen som företaget erbjuder. Läs mer
  • 2018-03-19

Daniel N skrev om Änglarnas Städ
    Har använt företaget för flyttstädning flera gånger. Aldrig fått några klagomål från dem som har flyttat in. Läs mer
  • Gunnar David Kristofer A

2018-03-12

Gunnar David Kristofer A skrev om Änglarnas Städ
    Jag anlitade Änglarnas Städ för flyttstädning. Det var verkligen värt pengarna, riktigt väl utfört jobb. Läs mer
  • 2018-02-21

Lukas S skrev om Änglarnas Städ
    Bokade dom till flyttstäd, blev rent och fint. Inga klagomål från köparen som godkände städningen. Lite svårt att hitta till kontoret för att lämna nyckeln. Läs mer
    2018-03-09 Änglarnas Städ svarar Lukas S
    Hej Lukas,

Tack för din feedback , härligt att ni blev nöjda med vår tjänst! Vi har bytt kontor och hoppas på att det underlättar .

Hälsningar Dina
  • 2018-02-19

Kirsi F skrev om Änglarnas Städ
    Jag är mycket nöjd, både med personalen och resultatet av deras arbete. De städade på ställen som jag inte ens hade väntat mig. Fantastiskt. Jag hade beställt storstädning av lägenhet, har tidigare anlitat änglarna för flytt och flyttstädningar och varit nöjd. Men detta toppade! Både beställning och utförande. Återkommer nästa gång jag behöver hjälp! Läs mer
    2018-03-09 Änglarnas Städ svarar Kirsi F
    Hej Kirsi,

Stort tack för den otroligt fina feedbacken! Vi gör alltid vårt yttersta för att toppa era förhoppningar.
    Du är mer än välkommen att höra av dig för framtida uppdrag :)

• 2018-02-19

Ann S skrev om Änglarnas Städ
    Effektiv och vl genomförd städning. Några ytor glömdes dock Läs mer
    2018-03-09 Änglarnas Städ svarar Ann S
    Hej Ann,

Tack för din feedback! Ber om ursäkt för de missen, vi har en 100% kundgaranti som innebär att vi åtgärdar städningen, bra att ha det i åtanke till framtida uppdrag :)

• 2018-01-24

Therese M skrev om Änglarnas Städ
    Skulle varmt rekommendera Änglarnas Städ! Läs mer
    2018-01-26 Änglarnas Städ svarar Therese M
    hej Therese,

Tack för den varma feedbacken, det glädjer oss att ni blev så nöjda!

hälsningar, Dina
  • 2017-12-30

Sofia D skrev om Änglarnas Städ
    Så nöjd ! Verkligen kanonfint flyttstädat :) prisvärt ! Läs mer
    2018-01-26 Änglarnas Städ svarar Sofia D
    Hej Sofia,

Tacksamma för din fina feedback! Så härligt att ni blev nöjda rekommendera oss gärna till vänner och bekanta :)

Ingrid P skrev om Änglarnas Städ
    Jag köpte städning av villa på 87 kvm inför flytt. Det här varit enkelt med kontakt och nyckelförmedling inför städningen, jag träffade två trevliga och effektiva personer som städade. Familjen som köpt huset har inte haft något att anmärka på.
    Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera Änglarnas Städ för liknande uppdrag. Läs mer
    2018-01-26 Änglarnas Städ svarar Ingrid P
    Hej Ingrid,

Vilken härlig feedback, det tackar vi stort för! Detta motiverar oss att göra ett ännu bättre jobb :)

Helena H skrev om Änglarnas Städ
    Bra och trevligt bemötande, både via mail och i telefon. Bra utförd flyttstädning. Läs mer
    2018-01-26 Änglarnas Städ svarar Helena H
    hej Helena,

Tack för din trevliga feedback! rekommendera oss gärna för vänner och bekanta :)

Ida A skrev om Änglarnas Städ
    Blev rekommenderad att anlita Änglarnas städ när vi skulle flytta. Bemötandet var jättetrevligt och de var väldigt flexibla. Städningen var utmärkt utförd och vi är så nöjda. Kan verkligen rekommendera Änglarnas Städ. Läs mer
    2018-03-09 Änglarnas Städ svarar Ida A
    Hej Ida,

Ett varmt tack för din feedback, det glädjer oss enormt att ni blev så nöjda med oss! Vill passa på att påminna att vi även utför privatstädningar för offert kontakta oss så hjälper vi er gärna!!

Johanna A skrev om Änglarnas Städ
    Bra! Det enda omständiga är att man måste åka med nycklarna till sköndal! Mkt nöjd med städningen! Läs mer
  • 2017-12-18

Robert H skrev om Änglarnas Städ
    Väl förberedda.,,..,.,.................................................................... Läs mer
    2018-02-19 Änglarnas Städ svarar Robert H
    hej Robert ,

stort tack för din feedback , det uppskattar vi :)

ha en fortsatt trevlig dag!

• 2017-12-15

Ingela L skrev om Änglarnas Städ
    Ringde upp och ville beställa flyttstäd jag fick besked att jag skulle bli uppringd men veckorna gick och ingen ringde. Blev fundersam och tänkte vända till någon annan firma men min syster var jätte nöjd så jag försökte igen och fick boka in flyttstäd direkt. Nu blev min mor hastigt sjuk och avled medan vi packade 22/11 och flyttade (en vångin ner i samma hus) så vi hamnade lite efter och tömde fortfarande två skåp när städarna kom. Som änglar de städade och snuggade så vårt hem har inte varit så rent sen det blev renoverat. En stor eloge till städarna som inte blev sura att vi gick omkring fortfarande i serveringsgången utanför köket. och jag kunde stanna upp och börja gråta eftersom min mamma hade sett fram emot att se vårt nya hem. Jag förstår varför min syster använt Änglarnas städ två gånger när hennes "barn" flyttat från student lägenheter och en gång själv när hon flyttade till mindre. avsyningen dagen därpå gick ju naturligtvis perfekt och det fanns inget att anmärka på. Så jag har redan rekommenderat Änglarnas städ till två andra. Läs mer
  • 2017-12-15

Lars L skrev om Änglarnas Städ
    Dom har varit hjälpsamma och gjorde ett bra städjobb. Läs mer
  • 2017-11-24

Maja A skrev om Änglarnas Städ
    Superbra! 🙏🏻 Vi är väldigt nöja. Fönstren var super! Kommer boja igen. Läs mer
  • 2017-11-23

Jonna Z skrev om Änglarnas Städ
    Snabb service och bra städ. I sin helhet är vi nöjda. Läs mer
    2017-11-24 Änglarnas Städ svarar Jonna Z
    Hej Jonna,

Stort tack för din feedback! Vad roligt att ni blev nöjda med vår tjänst :)

Trevlig Helg :)

• 2017-11-05

Kajsa J skrev om Änglarnas Städ
    Lätt att boka och trevlig kundtjänst. Kändes seriöst. Då det var flyttstädning har vi inte sett resultatet. Läs mer
    2017-11-24 Änglarnas Städ svarar Kajsa J
    Hej Kajsa,

Stort tack för din fina feedback!

• 2017-11-05

Gunnel B skrev om Änglarnas Städ
    Över förväntningarna. Mycket trevligt bemötande och högsta betyg när det gäller genomförandet av beställd flyttstädning. Er rekommenderar jag gärna. Tack för väl utfört arbete! Läs mer
  • 2017-10-13

Kerstin T skrev om Änglarnas Städ
    Har anlitat den förut. Nöjd med glatt & trevligt bemötande. Är lyhörda & tillmötesgår mina behov.
    Proffessionellvstädning.
    Ett företag att lita på! Läs mer
  • 2017-10-13

Anders K skrev om Änglarnas Städ
    Trevligt bemötande. Beställde flyttstädning. Allt väldigt rent! Läs mer
  • 2017-10-11

May W skrev om Änglarnas Städ
    Hej! Jag är väldigt nöjd från början till slut. Var och tittade i lägenheten efter utfört arbete och tyckte att det såg perfekt ut. Läs mer
  • 2017-10-11

Eva F skrev om Änglarnas Städ
    Hej! Jag är supernöjd med städningen av vår villa i Örby. Allt var perfekt, inte ett dammkorn kunde jag hitta. Det blänkte o var rent överallt.
    Hälsn
    Eva Forsell Läs mer