Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Farsta Gubbängen Änglarnas Städ

Änglarnas Städ

Brännkyrkagatan 75, 118 23 Stockholm — Visa karta

Om du söker en och städfirma som håller en hög kvalitetsnivå har du kommit helt rätt. Änglarnas Städ verkar i hela Storstockholm. Sedan 2008 har vi jobbat stenhårt på att skapa en enkel lösning för att du som kund ska få en så kvalitativ lösning som möjligt genom att erbjuda en helhetslösning där allt fungerar felfritt. Vår verksamhet präglas av en stor flexibilitet, en god servicekänsla samt en hög kvalitet vilket våra kunder har uppskattat. Vi arbetar både med privatpersoner och företag.

Namnet Änglarnas står för service. Oavsett vilket uppdrag vi tar på oss, utför vi alltid jobben med en stor servicekänsla mot dig som kund. Vi garanterar även ett resultat med absolut högsta kvalitet. Vi jobbar ständigt för att gynna kundens intresse, genom att vara lojala och ärliga gör vi allt för dig som kund! Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 244 kunder tycker om Änglarnas Städ

• Karina K
    Karina K skrev om Änglarnas Städ
    De flyttstädade för några månader sedan. Har dragit ärendet i ARN, men eftersom de anser att jag var nöjd efter tre omstädningar så vann de. Vilket jag aldrig sagt. Trasig elkontakt. Badkarsrör som personalen inte kunde sätta dit vilket gjorde att det stank avlopp i hela lägenheten. Missade två förråd med dammtuss stor som en handflata kvar. Ostädat på flera ställen i lägenheten. Städade med samma trasa på både lister, toalett och kök vid omstädning när jag var där, vilket ju är ohygieniskt. Städpersonal försökte sticka vid ett par tillfällen innan godkännande eller icke godkännande. Borttappad nyckel som aldrig lämnades tillbaka, men personalen säger att den lämnades åter. Första gången personal städade var kvällen innan avtalad tid, dvs det städades i mörker, vilket grannarna bevittnat. De tänkte dra av lite på priset, men sedan kom påminnelser med påminnelseavgifter trots att de visste att jag anmält till ARN. Vid anmälan till ARN ska inte påminnelser komma enligt lag. De brukar tydligen vara helt ok, men när det strular då strular det. Läs mer
  • Emil Ö
    Emil Ö skrev om Änglarnas Städ
    Vi anlitade bolaget för visningsstädning med tillägg för rengöring av ugn (fast pris visningsstädning och löpande timpris ugnsstädning). Delar av städningen var bra MEN... när vi kom hem för att inspektera städningen var det en röd fläck på vardagsrumsgolvet (såg ut som blodfläck) och badrummet var riktigt dåligt skurat. Då vi skulle ha visning dagen efter försökte vi ringa städfirman, men kontoret hade då stängt. Vi tvingades lägga oss och skura golvet i badrummet igen och även i vardagsrummet för att få bort fläcken.

När vi ringer firman på morgonen dagen efter ska vi bli uppringda för att få hjälp igen. De ringer inte upp förrän klockan 16 (visning samma kväll) och hävdar då att vi inte kan få hjälp eftersom vi redan har åtgärdat problemet. Vi står på oss och de går med på att som kompensation komma förbi på fredagen och skura vårat golv. På fredagen kommer dem aldrig varpå jag försöker få tag på firman under dagen. När jag blir uppringd får jag efter en ursäkt och vissa diskussioner igenom att de ska dra av på ugnsstädningen som kompensation.

När vi sedan får fakturan har ingen tid dragits av FRÅN ugnsstädningen och dessutom har de satt upp 3 timmar (!!) på ugnsstädning. Det känns som en extremt stor tidsåtgång för en liten ugn. Vi betalar fakturan för att slippa krångla mer men har svårt att rekommendera denna firma utifrån hur vi har blivit bemötta och hanterade vid vårat reklamationsärende. Läs mer
  • Elin E
    Elin E skrev om Änglarnas Städ
    Använde Änglarnas städ för flyttstädning. Bra städat för bra pris, samt med städgaranti. De flyttade kontoret precis under tiden för min beställning varför det först var lite svårt att förstå var jag skulle lämna nyckeln. Detta löstes dock av min mäklare som har samarbete med dem. Läs mer
  • Thanusha P
    Thanusha P skrev om Änglarnas Städ
    Anlitat Änglarnas flytt och städfirma några gånger tidigare för flyttstädning, flytthjälp och nu i mars 2018 visningstädning. Vi är väldigt nöjda med servicen som företaget erbjuder. Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Änglarnas Städ
    Har använt företaget för flyttstädning flera gånger. Aldrig fått några klagomål från dem som har flyttat in. Läs mer
  • Kristofer A
    Kristofer A skrev om Änglarnas Städ
    Jag anlitade Änglarnas Städ för flyttstädning. Det var verkligen värt pengarna, riktigt väl utfört jobb. Läs mer
  • Lukas S
    Lukas S skrev om Änglarnas Städ
    Bokade dom till flyttstäd, blev rent och fint. Inga klagomål från köparen som godkände städningen. Lite svårt att hitta till kontoret för att lämna nyckeln. Läs mer
    2018-03-09 Änglarnas Städ svarar Lukas S
    Hej Lukas,

Tack för din feedback , härligt att ni blev nöjda med vår tjänst! Vi har bytt kontor och hoppas på att det underlättar .

• Kirsi F
    Kirsi F skrev om Änglarnas Städ
    Jag är mycket nöjd, både med personalen och resultatet av deras arbete. De städade på ställen som jag inte ens hade väntat mig. Fantastiskt. Jag hade beställt storstädning av lägenhet, har tidigare anlitat änglarna för flytt och flyttstädningar och varit nöjd. Men detta toppade! Både beställning och utförande. Återkommer nästa gång jag behöver hjälp! Läs mer
    2018-03-09 Änglarnas Städ svarar Kirsi F
    Hej Kirsi,

Stort tack för den otroligt fina feedbacken! Vi gör alltid vårt yttersta för att toppa era förhoppningar.
    Du är mer än välkommen att höra av dig för framtida uppdrag :)

• Ann S
    Ann S skrev om Änglarnas Städ
    Effektiv och vl genomförd städning. Några ytor glömdes dock Läs mer
    2018-03-09 Änglarnas Städ svarar Ann S
    Hej Ann,

Tack för din feedback! Ber om ursäkt för de missen, vi har en 100% kundgaranti som innebär att vi åtgärdar städningen, bra att ha det i åtanke till framtida uppdrag :)

• Therese M
    Therese M skrev om Änglarnas Städ
    Skulle varmt rekommendera Änglarnas Städ! Läs mer
    2018-01-26 Änglarnas Städ svarar Therese M
    hej Therese,

Tack för den varma feedbacken, det glädjer oss att ni blev så nöjda!

hälsningar, Dina
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Änglarnas Städ
    Så nöjd ! Verkligen kanonfint flyttstädat :) prisvärt ! Läs mer
    2018-01-26 Änglarnas Städ svarar Sofia D
    Hej Sofia,

Tacksamma för din fina feedback! Så härligt att ni blev nöjda rekommendera oss gärna till vänner och bekanta :)

• Ingrid P
    Ingrid P skrev om Änglarnas Städ
    Jag köpte städning av villa på 87 kvm inför flytt. Det här varit enkelt med kontakt och nyckelförmedling inför städningen, jag träffade två trevliga och effektiva personer som städade. Familjen som köpt huset har inte haft något att anmärka på.
    Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera Änglarnas Städ för liknande uppdrag. Läs mer
    2018-01-26 Änglarnas Städ svarar Ingrid P
    Hej Ingrid,

Vilken härlig feedback, det tackar vi stort för! Detta motiverar oss att göra ett ännu bättre jobb :)

• Helena H
    Helena H skrev om Änglarnas Städ
    Bra och trevligt bemötande, både via mail och i telefon. Bra utförd flyttstädning. Läs mer
    2018-01-26 Änglarnas Städ svarar Helena H
    hej Helena,

Tack för din trevliga feedback! rekommendera oss gärna för vänner och bekanta :)

• Ida A
    Ida A skrev om Änglarnas Städ
    Blev rekommenderad att anlita Änglarnas städ när vi skulle flytta. Bemötandet var jättetrevligt och de var väldigt flexibla. Städningen var utmärkt utförd och vi är så nöjda. Kan verkligen rekommendera Änglarnas Städ. Läs mer
    2018-03-09 Änglarnas Städ svarar Ida A
    Hej Ida,

Ett varmt tack för din feedback, det glädjer oss enormt att ni blev så nöjda med oss! Vill passa på att påminna att vi även utför privatstädningar för offert kontakta oss så hjälper vi er gärna!!

• Johanna A
    Johanna A skrev om Änglarnas Städ
    Bra! Det enda omständiga är att man måste åka med nycklarna till sköndal! Mkt nöjd med städningen! Läs mer
  • Robert H
    Robert H skrev om Änglarnas Städ
    Väl förberedda.,,..,.,.................................................................... Läs mer
    2018-02-19 Änglarnas Städ svarar Robert H
    hej Robert ,

stort tack för din feedback , det uppskattar vi :)

ha en fortsatt trevlig dag!

• Ingela L
    Ingela L skrev om Änglarnas Städ
    Ringde upp och ville beställa flyttstäd jag fick besked att jag skulle bli uppringd men veckorna gick och ingen ringde. Blev fundersam och tänkte vända till någon annan firma men min syster var jätte nöjd så jag försökte igen och fick boka in flyttstäd direkt. Nu blev min mor hastigt sjuk och avled medan vi packade 22/11 och flyttade (en vångin ner i samma hus) så vi hamnade lite efter och tömde fortfarande två skåp när städarna kom. Som änglar de städade och snuggade så vårt hem har inte varit så rent sen det blev renoverat. En stor eloge till städarna som inte blev sura att vi gick omkring fortfarande i serveringsgången utanför köket. och jag kunde stanna upp och börja gråta eftersom min mamma hade sett fram emot att se vårt nya hem. Jag förstår varför min syster använt Änglarnas städ två gånger när hennes "barn" flyttat från student lägenheter och en gång själv när hon flyttade till mindre. avsyningen dagen därpå gick ju naturligtvis perfekt och det fanns inget att anmärka på. Så jag har redan rekommenderat Änglarnas städ till två andra. Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Änglarnas Städ
    Dom har varit hjälpsamma och gjorde ett bra städjobb. Läs mer
  • Maja A
    Maja A skrev om Änglarnas Städ
    Superbra! 🙏🏻 Vi är väldigt nöja. Fönstren var super! Kommer boja igen. Läs mer
  • Jonna Z
    Jonna Z skrev om Änglarnas Städ
    Snabb service och bra städ. I sin helhet är vi nöjda. Läs mer
    2017-11-24 Änglarnas Städ svarar Jonna Z
    Hej Jonna,

Stort tack för din feedback! Vad roligt att ni blev nöjda med vår tjänst :)

Trevlig Helg :)

• Kajsa J
    Kajsa J skrev om Änglarnas Städ
    Lätt att boka och trevlig kundtjänst. Kändes seriöst. Då det var flyttstädning har vi inte sett resultatet. Läs mer
    2017-11-24 Änglarnas Städ svarar Kajsa J
    Hej Kajsa,

Stort tack för din fina feedback!

• Gunnel B
    Gunnel B skrev om Änglarnas Städ
    Över förväntningarna. Mycket trevligt bemötande och högsta betyg när det gäller genomförandet av beställd flyttstädning. Er rekommenderar jag gärna. Tack för väl utfört arbete! Läs mer
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Änglarnas Städ
    Har anlitat den förut. Nöjd med glatt & trevligt bemötande. Är lyhörda & tillmötesgår mina behov.
    Proffessionellvstädning.
    Ett företag att lita på! Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Änglarnas Städ
    Trevligt bemötande. Beställde flyttstädning. Allt väldigt rent! Läs mer
  • May W
    May W skrev om Änglarnas Städ
    Hej! Jag är väldigt nöjd från början till slut. Var och tittade i lägenheten efter utfört arbete och tyckte att det såg perfekt ut. Läs mer
  • Eva F
    Eva F skrev om Änglarnas Städ
    Hej! Jag är supernöjd med städningen av vår villa i Örby. Allt var perfekt, inte ett dammkorn kunde jag hitta. Det blänkte o var rent överallt.
    Hälsn
    Eva Forsell Läs mer
  • Anders C
    Anders C skrev om Änglarnas Städ
    Snabb och proffsig service med ett väl utfört städjobb i samband med vår flytt! Rekommenderas! Läs mer
  • Henrik Å
    Henrik Å skrev om Änglarnas Städ
    Jättefint städat och bra service.
    Dock lite svårt att hitta kontoret för inlämning av nyckeln. Läs mer
  • Klas E
    Klas E skrev om Änglarnas Städ
    Bra att ha och göra med och snabb bokning. Läs mer
  • Ellinor A
    Ellinor A skrev om Änglarnas Städ
    Fin städning.Mycket nöjd.Våra fönster har aldrig varit så fina plus luktade gott i hela lägenheten.0 Läs mer
  • Patricia G
    Patricia G skrev om Änglarnas Städ
    allt fungerade bra från tid till klart
    blev nöjd Läs mer
  • Anita I
    Anita I skrev om Änglarnas Städ
    Jättebra .diskbänken glänste. Är så nöjd Läs mer
    2017-09-19 Änglarnas Städ svarar Anita I
    Hej Anita,

Tack för din feedback! Vad glada vi blir att ni är nöjda med vår tjänst , rekommendera oss gärna till vänner och bekanta.

• Lin W
    Lin W skrev om Änglarnas Städ
    Lägenheten var ren och fin! Bra! Läs mer
    2017-09-19 Änglarnas Städ svarar Lin W
    Hej Lin,

Tack för din feedback! Super kul att ni är nöjda med vår tjänst , rekommendera oss gärna till vänner och bekanta.

• Jörgen B
    Jörgen B skrev om Änglarnas Städ
    Flyttstädningen funkade bra. Rekommenderas! Läs mer
    2017-09-19 Änglarnas Städ svarar Jörgen B
    Hej Jörgen,

Stort tack för din feedback! Underbart att ni blev nöjda med vår tjänst , rekommendera oss gärna till vänner och bekanta.

• Markus R
    Markus R skrev om Änglarnas Städ
    Snabba med ett mycket bra resultat! Läs mer
    2017-09-19 Änglarnas Städ svarar Markus R
    Hej Marcus,

Stort tack för din feedback! Vi gör vårt bästa för att alltid vara tillgängliga , kul att ni blev nöjda :)

• Monica S
    Monica S skrev om Änglarnas Städ
    Trevligt bemötande och mycket professionell städning. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-09-19 Änglarnas Städ svarar Monica S
    Hej Monica,

Stort tack för din härliga feedback! Det värmer enormt att ni blev nöjda med vårt arbete .

• Lena R
    Lena R skrev om Änglarnas Städ
    Absolut underbart. Det blev skinande rent och Liljana (om jag uppfattade namnet rätt) var snabb, grundlig, och väldigt trevlig. Ett riktigt proffs!! Jag har anlitat Änglarnas städ några gånger om året och har alltid varit väldigt nöjd.
    Så jag rekommenderar företaget till alla-
    Med vänlig hälsning från Lena Ring, och jag behöver inte vara annonym Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Änglarnas Städ
    Jag tycker flyttstädet va mycket bra gjort. Vi glömde en mikro i ett skåp i köket och det hade man ställt fram snygg och prydligt till oss när vi kollade städet sen.
    Bra info via mail. Lite svårt att hitta till kontoret för att lämna nyckeln bara.
    Men annars är jag mycket nöjd.
    Mvh Linda Läs mer
    2018-04-13 Änglarnas Städ svarar Linda B
    Hej Linda,

Stor tack för din feedback , uppskattas.
    Så härligt att ni blev nöjda på vår tjänster.

Rekommendera oss gärna vidare :)

Mvh Agata
  • Marcus C
    Marcus C skrev om Änglarnas Städ
    Änglarnas städ hjälpte mig med en visningsstädning. De höll vad de lovade, var tydliga i sin kommunikation, och var lätta att ha att göra med. Läs mer
    2018-04-13 Änglarnas Städ svarar Marcus C
    Hej Marcus,

Tusen tack för att du tog dig tid att ge en feedback det uppskattas!

Vi gör vårt bästa för att alltid vara tillgängliga för våra kunder och ge snabbt svar, kul att även ni upplevde det så och härligt att ni blev nöjda med vår tjänst. Anlita oss gärna igen :)

Ha en trevlig helg
    Hälsningar Agata
  • Göran J
    Göran J skrev om Änglarnas Städ
    Helt OK!
    Lite svårt att hitta till kontoret för att lämna nycklar.
    Prisvärt. Läs mer
    2018-02-21 Änglarnas Städ svarar Göran J
    Hej Göran,

Tack för din feedback , uppskattas :)

ha en fortsatt trevlig dag :)

hälsningar Dina
  • Robert H
    Robert H skrev om Änglarnas Städ
    Beställde flyttstädning via mejl och fick bekräftelse väldigt fort. Svårt att hitta till kontoret där nycklarna skulle lämnas in men jag är väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-02-21 Änglarnas Städ svarar Robert H
    Hej Robert,

Stort tack för att du tog dig tid att ge en feedback det uppskattas! Vi har tagit till oss av detta och förhoppningsvis blir de lättare :)

• Amanda S
    Amanda S skrev om Änglarnas Städ
    När jag ringde Änglarnas städ och bokade in en flyttstäd på en klämdag frågade jag om de verkligen jobbade då. Absolut gjorde ni det! Sen ringer ni två dagar innan flytt och meddelar att ni inte arbetar då, vilket för oss medförde att vi var tvungna att flytta på en dag istället för fyra dagar. Jag har inte hört någonting om kompensation eller liknande. Utöver detta är jag nöjd med städningen. Läs mer
    2018-02-21 Änglarnas Städ svarar Amanda S
    Hej Amanda,

tack för din feedback! ber om ursäkt för att det blev så och härligt att ni blev nöjda med vår tjänst :)

• Marjatta U
    Marjatta U skrev om Änglarnas Städ
    Snabb service. Bra städat utom en hög hylla i garderoben som missat ett hörn. Bonus att balkongen var sopad trots plattor. Läs mer
    2017-12-15 Änglarnas Städ svarar Marjatta U
    Hej Marjatta,

Stort tack för din feedback! Tråkigt att det blev ett litet miss där men härligt att ni blev nöjda i övrigt :)

Trevlig helg,

• Marianne A
    Marianne A skrev om Änglarnas Städ
    Jag är nöjd med städningen inget klagomål från den som köpte min lägenhet Läs mer
    2017-09-18 Änglarnas Städ svarar Marianne A
    Hej Marianne,

Tack för din feedback! Härligt att bägge parterna blev nöjda med städningen. Anlita oss gärna igen :)

• Veronika L
    Veronika L skrev om Änglarnas Städ
    Städarna kämpade på och var vänliga och trevliga men resultatet blev bara ok. Fönstren hade ränder men en städare kom snabbt ut för att rätta till när vi klagade. Städarna kunde inte tala svenska eller engelska och de fick ringa efter en arbetsledare för att vi skulle kunna göra oss förstådda. Kundansvariga tjejen var väldigt hjälpsam och ville att vi skulle bli nöjda men tyvärr bara en 3:a i alla fall. Läs mer
    2017-09-19 Änglarnas Städ svarar Veronika L
    Hej Veronika,

Stort tack för din feedback! Tokigt att det blev så med kommunikationen och det är något vi försöker att förbättra.Vi gör alltid vårt yttersta för att ni ska bli nöjda synd att det inte gick hela vägen.

• Elin F
    Elin F skrev om Änglarnas Städ
    Storstädning.

Svårt att kommunicera eftersom vi saknade gemensamt språk.

Väldigt noggranna!!

Skador som uppstått under städningen vill företaget inte kännas vid. Läs mer
    2017-05-22 Änglarnas Städ svarar Elin F
    Hej Elin,

Tack för din feedback!

Precis som jag nämnde på tel har vi strikta rutiner som vi följer och därav kan vi inte har orsakat skadorna på era persienner då vi endast dammtorkar utan medel.

• Wilhelm S
    Wilhelm S skrev om Änglarnas Städ
    Efter städ återfanns stora och djupa skador i både ekgolv och på diskbänksskivan gjord i ek. Helt oacceptabelt. Tog mycket manuellt arbete för att återställa inför visning. Läs mer
    2017-05-22 Änglarnas Städ svarar Wilhelm S
    Hej Wilhelm,

Tack för din feedback! Otroligt tråkigt det som inträffade.
    Vi försökte att kompensera det så gott som möjligt och som jag förstod det av mäklaren så godkände ni det.

• Viktoria B
    Viktoria B skrev om Änglarnas Städ
    Snabb offert och information via mail. Städet OK, men kunde varit bättre. Läs mer
    2017-05-23 Änglarnas Städ svarar Viktoria B
    Hej Viktoria,

Tack för din feedback! Tråkigt att du inte blev nöjd hela vägen, ifall ni väljer att anlita oss fler gånger så har vi kundgaranti på alla våra tjänster som ni har rätt att utnyttja vid såna tillfällen :)

• Inga Maj L
    Inga Maj L skrev om Änglarnas Städ
    Städningen gällde min mammas lägenhet inför försäljning. Det var mäklaren som beställde tjänsten. Det gick snabbt och vad det verkar ordentligt gjort. Mvh Eva Lind ( Inga Majs dotter ). Läs mer
    2017-09-18 Änglarnas Städ svarar Inga Maj L
    Hej Eva,

Tack för din feedback! Härligt att ni blev nöjda med vår tjänst , rekommendera oss gärna vidare till vänner och bekanta :).

• Maj Lena S
    Maj Lena S skrev om Änglarnas Städ
    Jag är nöjd eftersom köparen var nöjd med flytt städningen! Så jag kan varmt rekommendera Änglarnas Städ! Läs mer
    2017-05-23 Änglarnas Städ svarar Maj Lena S
    Hej Maj Lena,

Stort tack verkligen! Underbart härligt att bägge parterna blev nöjda med vår tjänst :)

Brännkyrkagatan 75, 118 23 Stockholm