Änglarnas Städ

Änglarnas Städ

Om du söker en och städfirma som håller en hög kvalitetsnivå har du kommit helt rätt. Änglarnas Städ verkar i hela Storstockholm. Sedan 2008 har vi jobbat stenhårt på att skapa en enkel lösning för att du som kund ska få en så kvalitativ lösning som möjligt genom att erbjuda en helhetslösning där allt fungerar felfritt. Vår verksamhet präglas av en stor flexibilitet, en god servicekänsla samt en hög kvalitet vilket våra kunder har uppskattat. Vi arbetar både med privatpersoner och företag.

Namnet Änglarnas står för service. Oavsett vilket uppdrag vi tar på oss, utför vi alltid jobben med en stor servicekänsla mot dig som kund. Vi garanterar även ett resultat med absolut högsta kvalitet. Vi jobbar ständigt för att gynna kundens intresse, genom att vara lojala och ärliga gör vi allt för dig som kund! Välkommen!

Läs vad 297 kunder tycker om Änglarnas Städ 2

2021-06-03
    Förväntningarna uppfylldes till 100 procent
    Dödsbostädning
    Tack snälla för fin feedback och välkommen åter Änglarnas Städ
    2021-05-09
    Blandat veckostädning och storstädning.Trevliga tjejer. Bra städning
    2021-05-06
    Bra och noggrann städning för konkurrenskraftigt pris. Tog flyttstäd och blev väldigt nöjd!
    Stor tack för fin feedback och välkommen i framtiden Anna Änglarnas Städ
    2021-05-06
    Hemstädning som på det hela taget fungerar bra. Om jag haft synpunkter på servicen har de snabbt åtgärdats. Lätta att komma i kontakt med och hjälpsamma vid önskemål om förändringar.
    2021-04-25
    Jag har städning en gång i månaden. Jag är numera väldigt nöjd med både städning och kommunikationen med företaget i händelse av att någon av oss behöver ändra i schema eller avboka med kort varsel.
  • Maja S
    2021-04-23
    Snabb återkoppling och mycket nöjd med städningen!
    2021-04-23
    Alltid professionella och trevliga städare. Utmärk support även från ledningen.
    2021-04-23
    Vi har haft flera olika städfirmor via åren men Änglarnas städ är den bästa vi haft, utan tvekan. Städar mycket bra, trevlig personal och mycket tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera Änglarnas städ!
    Maria tackar, vad glad jag blir att få såna ord ❤️💐tack snälla Anna Änglarnas Städ
    2021-04-23
    Punktliga och flexibla och det är blir rent och snyggt, tack!
    Tack Karin och ses nästa gång. Anna Änglarnas Städ
    2021-04-23
    Väldig bra komunikation med Chefen och proffs städning. Trevliga personalen och vill verkligen göra sitt bästa som hemma :-) Rekomendera mycket!!

MVH
    Genexis
    Tack Genexis 😀 för bra och trevlig samarbete 💐 Anna Änglarnas Städ
    2021-04-23
    Vi har städtjänst hos Änglarnas Städ och vi är väldig nöjda. Trevlig och kunnig personal ! Rekommenderas varmt!

MVH
    Iopsys AB
    Tack snälla för finna ord och samarbete . Anna Änglarnas Städ
    2021-04-23
    Proffsiga städare. Trevligt bemötande.
    Tack snälla för finna ord, kommer förmedla till personal . Anna Änglarnas Städ
    2021-04-11
    Flyttstädningen var inte väl genomförd men de kom tillbaka och ordnade det, vilket var bra. Däremot var vår kökskran plötsligt helt trasig efter flyttstädningen, vilket de inte tar ansvar för. Kostade lika mycket att ordna en ny som att bekosta flyttstädningen. Ingen billig eller rolig historia.
    Jennifer vi utförde om städning av ugnen och andra små saker så fort vi kunde. Tyvärr tar vi inte ansvar för saker i bostaden som är trasiga eller slitna innan. Som jag förklarade vi skruvar inte några rör, kranar och liknande. Personalen meddelade att kranen stått snett under tiden tom torkade av den. Varan ansvar är bara att se till att den är ren. Ledsen att du upplevde våran tjänst dom mindre bra. Hälsningar Anna Änglarnas Städ
    2021-04-07
    Flyttstädning inkl fönsterputs. Alla ytor rena, endast några hyllplan i skåp samt en liten luftlucka i skafferi orörda. På det stora hela mkt bra o har redan rekommenderat firman till andra!
    Tack snälla för din omdöme . Önskar en varm dag Anna Änglarnas Städ
    2021-03-09
    Väl utfört jobb, trevliga människor! Lite svårt med språket, så bestäm allting i förväg med chefen så blir det hur bra som helst! Bra priser också!
    Tack snälla Sebastian, och välkommen åter. Tack för omdöme , kommer hälsa personal Anna Änglarnas Städ
  • Maja S
    2021-03-02
    Snabb återkoppling och mycket fint städat!
    Maja tack snälla och välkommen igen när du känner behöv . Varma hälsningar Anna med Änglarna Änglarnas Städ
    2021-02-24
    Har varit kund sedan 1995 om jag kommer ihåg rätt. Faktorer som gör att jag fortfarande är det ät att Anglarnas Städ är pålitliga, man får ett trevligt bemötande, bra städning och stor flexibilitet vilket är speciellt viktigt nu under pandemin.

Maria
    Tack Maria för alla Pr du är med oss och alla nästa . Varma hälsningar Anna Änglarnas Städ
    2021-02-02
    Änglarnas städ skötte flyttstädningen av vår lägenhet.

De var väldigt proffsiga i allt från bokning till utförande av städningen.

Vi är väldigt nöjda med både städningen och priset!

Vi kan verkligen rekommendera Änglarnas städ!
    Niklas Tack snälla och hälsar med hela städ styrka Anna Änglarnas Städ
    2021-01-12
    Städning. Mycket väl bemött. Motsvarade förväntningarna.
    Tack Anders, kommer förmedla information till personal, trevligt dag. Anna Änglarnas Städ
    2021-01-04
    Enkel kommunikation. Skötte flyttstädet väldigt bra.
    Tack snälla Tobias, välkommen igen Änglarnas Städ
    2020-12-10
    Väl utförd flyttstädning till bra pris. Rekommenderas!
    Tack snälla Oliver. Välkommen i framtiden Änglarnas Städ
    2020-11-27
    Bra kommunikation med chefen.
    Lite svårt med de anställda, de borde kunna svenska lite bättre.
    De anställde borde ha lämplig klädsel för städning.
    Ett fönster stod på vid gavel när jag kom till lägenheten.
    Handfatet läckte, från rören, dåligt ihopsatt avloppsrör.
    Jag köpte flyttstädning.
    Carl-Henrik Tack för din tid att skiva din omdöme. Pratade med personalen ja stämmer dom hade svårt att stänga fönstret och ville inte förstöra låset. Avlopp blev rengör i helhet dock saknade en skruv och därför läkte vatten. Annars personalen gjorde en fin flytt städ hoppas vi har uppnått den bästa resultat. Tack en gång till för din beställning och välkommen i framtiden igen. Anna Änglarnas Städ
    2020-11-26
    Köpte "storstädning" vilket vi sannolikt kommer att göra ett par gånger om året, samt fönsterputsning till en 4:a på 107 kvm.

Vi blev mycket professionellt bemötta, trots lite språksvårigheter, och är supernöjda med resultatet.

Ingen vägledning behövdes. Vi lämnade hemmet strax efter ankomsten av städpersonalen och kom hem till en mycket och noggrant välstädad lägenhet.
    Tack så mycket för fina ord och vi ses vid nästa beställning. Ta hand om Er. Anna med Änglarnas personal Änglarnas Städ
    2020-11-08
    Änglarnas städ är noggranna och vill alltid göra det bättre. De kommer med förslag på hur man kan göra saker bättre vilket jag uppskattar.
    Karin Tack för din omdöme. Vi är glada att du använder våra tjänster. Hälsar med personalen Anna Änglarnas Städ
    2020-11-03
    Över förväntan... fantastiska personal... får det bästa av bästa poängen från mig:)
    Tack så mycket ☀️🙏💐Anna med hela änglarnas gruppen Änglarnas Städ
    2020-09-09
    Snabbt och bra bemötande av städledare Anna som kunde fixa visningsstäd åt mig med kort varsel.

Städpersonalen gick däremot lite väl hårt fram, en tavla som ramlat ned, sprickor i lacken till en trädörr som de antagligen lagt för mycket tryck på (nej, den var inte så smutsig) och de hörde inte av sig när de var klara med städningen. Men jag ska sälja och de fick stället rent på rekordtid, så jag ska egentligen inte klaga och har därför inte påtalat ovanstående för Anna.
    Henrik Tack för din feedback. Jag är glad att vi kunde hjälpa med visning städ, dock lite synd att jag fick information om tavla. Jag kommer prata städ städare som utförde jobbet. Ja det stämmer städ gruppen är mycket duktigt och snabb med sin arbete. Många som är nöjda. Tack för denna gång och välkommen åter. M.V.H. Anna Änglarnas Städ
    2020-08-19
    Väldigt nöjd med flyttstäd som gjordes av Anna. Hon gjorde verkligen ett väldigt utförligt jobb och allt såg fantastiskt fint ut efteråt. Kan varmt rekommenderas.
    Stor tack och varmt välkommen i framtiden om du skulle behöva våra änglarnas till tjänst Änglarnas Städ
    2020-07-16
    När flyttstädningen hade besiktigats sade X ”Det var som en dröm att gå i en så välstädad lägenhet !!!”

Bästa tänkbara omdöme !!!
    Stor tack för fina ord. Personal blev överlycklig när jag meddelade. Välkommen åter Anna Änglarnas Städ
    2020-06-26
    Bra bemötande av städledare och snabb återkoppling med offert.

Dock lite missnöjd med vissa delar av städningen.
    Städledaren frågade mig om balkongens inglasning skulle städas och vi tittade ner i skenorna och bestämde att där skulle städas men det var inte gjort. Golvet i sovrummet är inte våttorkat. Dörrarna är inte avtorkade. Utrymmet ovanför garderoberna är inte avtorkade.
    2020-05-20
    Flyttstäd. Mycket bra, Snabb och smidig hantering.
    2020-04-08
    Flyttstädning på kort varsel och dessutom sen eftermiddag/kväll, fint och noggrant städat!
    Tack Sebastian för finna ord, välkommen i framtiden när du behöver mera tjänster, Glad Påsk Anna Änglarnas Städ
    2020-04-06
    Sölig städning resulterade i fler timmar än vi bestämt, vilket vi också blev fakturerade för.
    Leena Ja vi måste ibland stanna lite längre (i ditt fal 0,5 timme) för avklara städ, alla fasta kunder har en fast abonemang som vi håller sig till, dock alla kunder som bokar en staka städ har vi svårare att utföra städ på den tiden, vi kommer absolut hålla oss till tildelade tiden i framtiden. Anna Änglarnas Städ
    2020-04-06
    Flyttstädning
    Bra bemött, väl utfört
    Stor tack och lycka till nya lägenheten och välkommen åter vid en annan tillfälle Anna Änglarnas Städ
  • Pini
    2020-03-14
    Ett företag som gör vad man beställt. Lätt att komma överens med. Vår BRF har beställt städning av dem vid flera tillfällen. Denna gång städning av en lokal och fönsterputsning.
    Tack snälla för fina omdöme , vad glad vi kommer blir, kommer vidareförda till personalen Tack Anna Änglarnas Städ
  • Kristina V
    2020-03-12
    Städning och fönstertvätt utfördes av duktig och trevlig personal. Städerskan gjorde ”det lilla extra” med snyggt bäddad säng och fin justering av böcker och prydnadssaker.
    Tack snälla och vi kommer utföra även alla nästa gång när du bokar med oss, kommer hälsa personalen från dig Anna Änglarnas Städ
    2020-02-03
    Jag har veckostädning 2h och det varierar i kvalitet beroende på vem som kommer. Bemötandet när man ringer till kontoret är under all kritik!
    Oskar Jag är jätte ledsen du upplever detta vi vill absolut inte att du känner sig så när du ringer. Jag vet inte när vi pratade sista gånger om du inte blandar en gammal kontorist vi valde inte jobba vidare på grund dåligt bemötande av våra kunder. Jag hoppas du kommer vara nöjd med våran samarbete fram över. Anna Änglarnas Städ
    2020-01-28
    Jag har köpt städtjänster av Änglarnas Städ i många år.
    Jag var varit mycket nöjd med servicen till förra året.
    Jag vill ha en fast person som kommer till oss och med fasta tider. Tycker också att städkvaliteten har blivit sämre.
    Har inte hunnit att prata med Anna.
    KOmmer att kontakta henne.
    Annars bra service från Anna och hon gör sitt bästa för att motsvara kundens behov.
    2020-01-28
    enkelt, snabbt, fungerar alltid, snabba svar vid frågor, trevlig och kompetent personal,
    Bo, stor tack, glädjer hjärta genom läsa , skickar vidare till personal och önskar dig trevlig dag Anna Änglarnas Städ
    2020-01-27
    Ständigt nya städare, en del bra en del mindre bra.
    Mycket strul med fakturor som inte kommer fram.
    Aldrig problem med att ingen dyker upp.
    Håkan Tack för din omdöme, vi hade många som slutade på sista tiden som började jobba på en annan plats eller flyttade utomlands, nu har du en fast personal som kommer som vi hoppas du är nöjd detta är viktigaste. Alla fakturor skickas regelbunden sista varje månad har inte liknande problem att dom kommer inte fram, skulle den inte komma kan du alltid vända sig att vi skickar en kopia senas den 10de varje månad då är månad låst med bokföring. Stämmer inte att vi inte dyker upp, vi håller oss med rullande schema varannan vecka som du är inlagd i system .Hoppas du kommer vara nöjd om om något vi kan göra kan du vänligen vända sig direkt till oss så kommer vi absolut anpassa oss till dina önskemål Anna med personal Änglarnas Städ
    2020-01-24
    Trevliga, lätt att nå via telefon eller mejl. Perfekt städning.
    Lovisa Tack snälla för fin feedback Anna Änglarnas Städ
    2020-01-24
    Köper städtjänst var fjärde vecka. Har avstått från strykning då de numera stryker dåligt.
    Borde själva ordna en städbeskrivning som de är överens om med kunden. Där det ska ingå vilka städ kemikalier som ska användas och vilka trasor.
    Använder annan firma för fönsterputs då jag upplevt att Ängla inte är så proffsig.
    Richard vi använder oss till samma medel som kunder handlar till oss, som fast kund senaste om jag minst rätt 10 år om inte mera har vi alltid samma metod och anpassar oss ändligt kunden. Vi har killar som putsar fönster under flera år och har mycket b från kunder, tycker synd att bedömer oss dåligt. Vi kommer absolut ha den å våra tankar och kommer göra allt vi kan du ska känna sig nöjd , detta var och är våran mål. Anna Änglarnas Städ
    2019-10-31
    Motsvarar inte våra förväntningar.
    Vi måste påpeka självklara saker.
    2019-10-29
    Vår vardag blir otroligt mycket lättare med änglarnas städ, alltid lika professionellt utfört jobb trotts att vi inte hinner plocka undan vardgsstöket innan städning. Vi har testat andra bolag tidigare men aldrig varit såhär nöjda!
    2019-07-04
    Städning av hemmet var annan vecka.

De är väldigt svårt med kommunikationen.
    Vi har egna önskemål som de ha väldigt svårt att rätta sig efter vad gäller städningen. Ofta byter de personal som inte får veta någon information om oss eller vad och hur saker ska städa eller när de ska komma.
    Anledningen till att vi fortfarande använder oss av dem är att vi inte orkat skatta någon annan firma.
    Jimmy Vi står alltid till tjänst att besvara alla era svar och önskemål . Vänligen kontakta oss och vi hoppas på bästa möjliga samarbete Anna Änglarnas Städ
    2019-06-28
    Agnes är fantastisk! Så duktig och noggrann.
    Det fungerar jättebra.
    Stor tack Marike att du en en förtroende kund , glad sommar önskar vi med hela team Anna Änglarnas Städ
    2019-02-23
    Bra och punktlig städfirma. Lätt att prata med administrationen samt trevliga städare som utför arbetet.
    Tack Niklas välkommen i framtiden om du önskar mera hjälp Änglarnas Städ
    2018-08-30
    Jag är fullt ut nöjd med såväl handläggning som resultatet avseende flyttstädning av min lägenhet.
    2018-08-27
    Noga städat. Några lister vid eluttag något dammiga.
  • Anna S
    2018-08-27
    Jag kom i kontakt med Änglarnas Städ genom min mäklare, när jag skulle flyttstäda min lägenhet. Hela kontakten och utförandet skedde klanderfritt. Snyggt och prydligt från offerthantering till utförande. Jag kan med varm hand rekommendera Änglarnas städ.
  • Dennis A
    2018-08-26
    Anlitade änglarnas städ för flyttstädning, krångelfritt och bra städning.