Balanzen Norden AB

Nybohovsgränd 10, 117 63 Stockholm — Visa karta

Hemstädning och lokalvård med ekologisk inriktning. Ingen bindningsstid, ingen framkörningsstid, bra priser och samma person vid varje städning.

Läs vad 5 kunder tycker om Balanzen Norden AB

• 2018-12-21

Emanuel A skrev om Balanzen Norden AB
    Riktigt otrevlig receptionist. Borde inte alls jobba med kundbemötande. Det fick mig att anlita ett annat företag för städhjälp, trots att jag hade hört att dem ska ha kvalite. Tråkigt. Läs mer
  • 2015-06-03

ingrid p skrev om Balanzen Norden AB
    Personligt och trevligt bemötande. Väldigt trevliga att ha att göra med. Vi har använt dem från och till under några år för olika uppdrag mest fönsterputsning men även storstädning. Kan rekommenderas. Min man har astma och blir alltid bättre när de har varit här. Antagligen för att det blir färre dammråttor men även för att det är kemikaliefritt. Det är ett familjeföretag och det märks.. De är alltid välmötande och trevliga och får jobbet gjort. Vi kan verkligen rekommendera www.balanzen.se Läs mer
  • 2015-06-03

ingrid p skrev om Balanzen Norden AB
    Personligt och trevligt bemötande. Väldigt trevliga att ha att göra med. Vi har använt dem från och till under några år för olika uppdrag mest fönsterputsning men även storstädning. Kan rekommenderas. Min man har astma och blir alltid bättre när de har varit här. Antagligen för att det blir färre dammråttor men även för att det är kemikaliefritt. Det är ett familjeföretag och det märks.. De är alltid välmötande och trevliga och får jobbet gjort. Vi kan verkligen rekommendera balanzen! Läs mer
  • Mats B

2014-10-28

Mats B skrev om Balanzen Norden AB
    Helt underbart att få en ren lägenhet utan att behöva stå ut med alla kemikalier som vanliga rengöringsmedel innehåller. Det blir rent, går snabbt och luktar gott. Jag kan definitivt rekommendera Balanzen, speciellt för alla som har allergiska barn, men förstås även för alla andra. Läs mer
  • Sara G

2013-11-04

Sara G skrev om Balanzen Norden AB
    Det är så här det ska vara.. Enkelt. Timpriset
    Är detsamma oavsett dag eller mängd städningar.
    Inga påslag, dolda avgifter eller överaskningar på fakturan. Ingen bindningstid heller. Bara enkelt och genomskinnligt. Ja, och så blir det rent såklart
    Rekommenderas! Läs mer

Bästa städhjälpsfirmorna i Stockholm: