Balanzen

4.0

12 omdömen om Balanzen

Gunilla B
Skrev om Balanzen

Pålitliga, mycket bra städning! Rekommenderas varmt!

Svar från Balanzen

Hej Gunilla, Vad glada vi blir, tusen tack. Hoppas du och vovven njuter till fullo av de extra långa promenaderna när vi städar hos dig. Mvh Balanzen

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Karin L
Skrev om Balanzen

Jag har använt Balanzen för flyttstädning som jag blev väldigt nöjd med. Positivt bemötande när jag skulle boka städningen, jag fick svar snabbt och allt gick smidigt. Kommer använda igen vid nästa flytt 😊

Svar från Balanzen

Tack Karin, Du är så välkommen att höra av dig när du behöver hjälp igen. Mvh Balanzen

Ola B
Skrev om Balanzen

Mycket bra bemötande. Har anlitat Balanzen i många år och är jättenöjd. Jag har städhjälp i ggr i månaden.

Svar från Balanzen

Hej Ola, Tack för de fina orden, det uppskattas. Vi är också så glada och tacksamma att du rekommenderat oss till så många av dina grannar. Du är bäst :) Hoppas vi får smaka på några av dina odlade gurkor i år med. Mvh Balanzen

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Maja S
Skrev om Balanzen

Väldigt nöjd. Claudia som varit hos oss några år är fantastisk. Trevligt mottagande också när man ringer Balanzen.

Svar från Balanzen

Hej Maja, Tack snälla för att du tog dig tid att lämna en recension, det uppskattar vi. Hoppas allt går bra med stambytet nu. Mvh Balanzen

ANGELO C

👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Madeleine Sofie Elisabeth B

Jag och min bror använde oss av Balanzen för att flyttstäda vår bortgångna mors lägenhet. De har kontor i huset så vi kände att det kunde vara fint att stödja dem. Flyttstädning innebär att ALLT städas enligt Balanzen utifrån lite olika saker som kostar extra beroende på vad man önskar, tex tvättmaskin, diskmaskin, inglasad balkong/källare/förråd/garage/möbler. Kommer dit 5 dagar efter de städat för att kontrollera och allt ser okej ut. En liten del av kaklet i badrum är smutsigt och duschen är absolut INTE är ren. Kaklet...

Michael H
Skrev om Balanzen

En hel del strul med städpersonal som inte dyker upp på avtalad tid av olika anledningar. Då och då har städpersonalen också lämnat "för tidigt". Balanzen har ett system med städbank där man sparar sina outnyttjade timmar. Om dessa inte dock inte ropats av före viss tidpunkt så tar man helt sonika bort dem. Någon påmminelse eller dylikt om att så kommer att ske ges inte, så det är upp till den enskilde att ha koll på detta. Inte heller erbjuds någon kompensation för de timmar som "brinner inne". Har på grund av ovanstående sagt upp mitt städavtal med Balanzen.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Emanuel A
Skrev om Balanzen

Riktigt otrevlig receptionist. Borde inte alls jobba med kundbemötande. Det fick mig att anlita ett annat företag för städhjälp, trots att jag hade hört att dem ska ha kvalite. Tråkigt.

ingrid p
Skrev om Balanzen

Personligt och trevligt bemötande. Väldigt trevliga att ha att göra med. Vi har använt dem från och till under några år för olika uppdrag mest fönsterputsning men även storstädning. Kan rekommenderas. Min man har astma och blir alltid bättre när de har varit här. Antagligen för att det blir färre dammråttor men även för att det är kemikaliefritt. Det är ett familjeföretag och det märks.. De är alltid välmötande och trevliga och får jobbet gjort. Vi kan verkligen rekommendera www.balanzen.se

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2187 omdömen 4.7 av 2187 omdömen

ingrid p
Skrev om Balanzen

Personligt och trevligt bemötande. Väldigt trevliga att ha att göra med. Vi har använt dem från och till under några år för olika uppdrag mest fönsterputsning men även storstädning. Kan rekommenderas. Min man har astma och blir alltid bättre när de har varit här. Antagligen för att det blir färre dammråttor men även för att det är kemikaliefritt. Det är ett familjeföretag och det märks.. De är alltid välmötande och trevliga och får jobbet gjort. Vi kan verkligen rekommendera balanzen!

Mats B
Skrev om Balanzen

Helt underbart att få en ren lägenhet utan att behöva stå ut med alla kemikalier som vanliga rengöringsmedel innehåller. Det blir rent, går snabbt och luktar gott. Jag kan definitivt rekommendera Balanzen, speciellt för alla som har allergiska barn, men förstås även för alla andra.

Vardagsfrid AB
4.1/5 i betyg av 710 omdömen 4.1 av 710 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Sara G
Skrev om Balanzen

Det är så här det ska vara.. Enkelt. Timpriset Är detsamma oavsett dag eller mängd städningar. Inga påslag, dolda avgifter eller överaskningar på fakturan. Ingen bindningstid heller. Bara enkelt och genomskinnligt. Ja, och så blir det rent såklart Rekommenderas!