Fastighetsbyrån Alingsås

• BadgeElevenYears
2 451
Llama 0322-170 25 Compartir

About company

Välkommen till Alingsås mest anlitade mäklare - Fastighetsbyrån! Alingsås är känd som en mysig trästad med massor av natur och närheten till Göteborg. Vi har vårt kontor centralt på Lilla torget bland alla caféer och butiker, och vi mäklare är ett team som alla har lång erfarenhet och ett nytänk när det kommer till mäklarbranschen....

2451 omdömen om Fastighetsbyrån Alingsås

Sedan starten hos Reco 2013

Gerd S
Centrum

Felix Borg har sålt lägenhet åt mig tidigare. Han är ärligt intresserad och snabb. Han är lätt att kommunicera med och har ett stort nätverk. Enkel, samtidigt professionell.

Helena J
Vendió su apartamento con ayuda de Rasmus Broberg parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Östlyckan

Trevlig och engagerad. Försökte locka personer att gå på visning av lägenheten.

David H
Vendió su casa con ayuda de Rasmus Broberg parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Lövekulle/skår

Bästa mäklaren man kan tänka sig. Proffsig. Trevlig. Snabba återkopplingar. Hittade drömboendet åt oss innan försäljningen. Försäljningsprocessen gick snabbt. Hittade en perfekt köpare som köpte efter en förhandsvisning. Kan inte tänka mig en bättre mäklare! Rasmus du är värd sin vikt i guld. Tack för allt

Katarina S
Compró su casa con ayuda de Annie Majlöf parte de Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

saklig och duktig på sitt jobb

Marika H
Compró su casa con ayuda de Hanna Alavik parte de Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Herrljunga

Välkomnande, svarar snabbt och återkommer med alla frågor man har. Hjälper till med saker som varit obekanta för oss. Är ärlig och kör med öppna kort om hur det ligger till. Gör vad hon kan för att det ska passa oss och vårat schema.

Madhan Mohan A
Compró su apartamento con ayuda de Hanna Alavik parte de Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Herrljunga

We were treated very well, always on or before time on the booked viewings, answered all our questions precisely and patiently, very helpful in making the buying process smooth, Really happy with the overall process.

Mats A
Vendió su apartamento con ayuda de Niklas Örtenholm parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Centrum

Det funkade bra och han gav ett gott förtroende med bra information

William L
Compró su apartamento con ayuda de Niklas Örtenholm parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Centrum

Niklas upplevdes ansvarstagande och lämnade mycket god service. Fick fortlöpande information om processen samt bra genomgång av avtalet innan signering. Var lättillgänglig och duktig på att återkoppla.

Göran J
Centrum

Tillgänglig, påläst, trevlig och proffsig

Mathilda N
Compró su casa con ayuda de Viktoria Bernerek  parte de Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Professionellt, trevligt bemötande. Bara positiva erfarenheter! Mycket bra, skulle rekommendera till andra.

Centrum

Allt gick smidigt och mäklaren visade stort intresse för mitt uppdrag och höll mig uppdaterad under hela processen.

Farivar I
Vendió su casa con ayuda de Rasmus Broberg parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Ingared

Som en mäklare med bra kunskap och kontinuerlig kommunikation med säljare, samt ha en acceptabel sälj strategi passade med bostadsmarknaden Rasmus tillhandahöll en anpassade plan för försäljningen.

Compró su apartamento con ayuda de Fastighetsbyrån Alingsås
Centrum

Niklas är en professionell och tillmötesgående mäklare med en lugn och trevlig attityd. Han var vara duktig på att kommunicera och återkoppla med information.

Jonas R
Vendió su casa con ayuda de Viktoria Bernerek  parte de Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Mycket trevlig. Duktig ,Sakkunnig . Grymt bra helt enkelt.

Annika J
Centrum

Felix är mycket professionell med värme. Påläst och kunnig och lyssnar på mig som kund och snabb att återkoppla.

Andreas Ö
Centrala Vårgårda

Trevlig och jordnära person som inger förtroende. Hon svarar på alla frågor och ger god service. Det var trevligt att ha henne som mäklare vid vårt husköp, och vi hoppas kunna anlita henne i framtiden om det blir dags att sälja.

Karin L
Sollebrunn Med Omnejd

Bra och informativ mäklare som varit på tårna, svarat på våra frågor som köpare så det har känts tryggt och öppet att köpa med hjälp av Oscar. Han har hela tiden varit trevlig och hört av sig enligt överenskommelse!

John H
Centrala Vårgårda

Vänlig och förstående, bra på att kommunicera och vara ett bra stöd i alla olika frågor som kommer upp vid en försäljning. Lätt att få kontakt med. Proffsigt utförd visning mm

Stina A

Vänligt bemötande. Lugn, sakkunnig, trevlig men kan även skoja till det. Lyssnar på kunder.

Marie N
Centrala Vårgårda

Väldigt trevligt bemötande. Kunnig. Snabb med återkoppling på olika frågor.

Karolina T
Tollered

Oskar är en mycket professionell mäklare. Han berättade för oss alla viktiga saker om huset. Han är väldigt trevlig och artig.

Peter H
Vendió su casa con ayuda de Annie Majlöf parte de Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga
Centrala Vårgårda

Fantastiskt nöjd med Annie som min mäklare. Hon har skött hela processen med försäljningen av mitt hus på ett mycket professionellt och kompetent sätt. Lätt att få kontakt med och alltid ett mycket bra bemötande. Kan inte bli bättre!!

Matilda E
Björkekärr

Vi är mycket nöjda med det bemötande och den kundservice vi fått av Oscar. Kommunikationen har varit mycket god och vi har känt oss trygga under vårt husköp.

P
Bolltorp

Tamara sköter dialogen professionellt och de saker som hon inte har svar på tar hon snabbt reda på. Hon är enkel att få kontakt med förklarar saker och ting på ett förståeligt sätt.

Annajoline H
Centrala Vårgårda

Jag kunde inte vara mer nöjd med att ha haft Annie Majlöf som mäklare kring mitt husköp! Kunnig, trevlig, förtroendeingivande och tillmötesgående. Jag kan verkligen varmt rekommendera henne och Fastighetsbyrån Vårgårda Herrljunga.

Tiia-Viive P
Tegelbruket

Tamara är kunnig och “serviceminded” och lyhörd för kundens önskemål! Vi är mycket nöjda med hur Tamara skött försäljningen av vårt hus! Hälsar Conny och Wiive Petersson

Thomas J
Bolltorp

En mycket bra fastighetsmäklare..

Patryk D
Tollered

För mig är Oscar den bästa mäklare jag någonsin jobbat med när jag köpte hus

Carl E
Centrala Vårgårda

Proffsigt bemötande & stort engagemang!

Emma A
Vendió su casa con ayuda de Oscar Melin parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Tollered

Riktigt bra mäklare, enkel att ha och göra med.

Vivan S
Vendió su casa con ayuda de Tamara Quitz parte de Fastighetsbyrån Alingsås

Vänlig, lugn, proffsigt bemötande. Kan inte vara bättre

Rebecca T
Stadsskogen

Felix är proffsig och engagerad.

Nina K
Compró su apartamento con ayuda de Felix Borg parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Stadsskogen

Superbra! Bra och proffsigt bemötande, vi kände oss väldigt trygga med Felix som mäklare.

Sven P
Vendió su casa con ayuda de Johan Gedda parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Västra Ängabo

Johan ingav känslan av trygghet och kunskap. Tillmötesgående och förstående. Förväntan om att få en enkel försäljning infriade Johan. Försäljningen har varit enkel, från första kontakten tills att kontraktet skrevs på.

Olof E
Vendió su casa con ayuda de Johan Gedda parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Kvarnbacken

Johan Gedda är genuint trevlig och har ett superbra sätt i hur man som kund/säljare blir bemött. Vi kan bara rekommendera Johan till framtida säljare!

Kjell J
Compró su apartamento con ayuda de Felix Borg parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Tuvebo

Ett trevligt bemötande vid visningen av lägenheten. Felix Borg levde upp till våra förväntningar. Mäklaren var trevlig o proffsig vid köpet av lägenheten Gerdska Strand 11. Kjell o Christina Johansson Victor Hillsvägen 9

Johanna L
Enehagen

Proffsigt bemötande genom hela processen. Vi är så nöjda. Tack för all hjälp!

Rebecka A
Gråbo

Aktiv och inlyssnande mäklare som kommer med förslag och idéer samtidigt som hon tar hänsyn och bemöter säljarens önskemål. Visar engagemang genom att ta sig tid, lägger energi på text och presentation av bostad och har hög standard. Kan varmt rekommendera denna fantastiska mäklare.

Evelina O
Gråbo

Bra bemötande! Trovärdig, och supertrevlig👍🏽

Kaija M
Compró su apartamento con ayuda de Louise Segergren parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Brogården

Bra bemötande, tyvärr blev hon sjuk och en annan fick ta själva visningen. Resten av kontakterna skötte hon proffsigt. Trevlig som person.

Kjell J
Vendió su casa con ayuda de Anna Larsson parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Prästeryd

Annas bemötande var varmt och proffsigt. Våra förväntningar överträffades med råge. Försäljningen av vårt hus och köp av bostadsrätt gick smärtfritt tack vare Anna. Kjell o Christina Victor Hillsvägen 9 Alingsås

Hans E
Compró su casa con ayuda de Felix Borg parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Tegelbruket

En säljare som håller vad han lovar och är lätt att resonera med. Det var alltid lätt att få tag på honom.

Anna-karin M
Compró su casa con ayuda de Anna Larsson parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Prästeryd

Trevlig, tillgänglig, smidigt köp. Förbättring: var tydlig med information om brister så det inte låter lättsamt.

Joakim M
Compró su casa con ayuda de Anna Larsson parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Prästeryd

Trevlig och väldigt lösningsorienterad. Vi som köpare och säljarna var väldigt glada när hon ordnade affären..

Ann-Britt U
Noltorp

Trevlig och mycket bra bemötande. Bra på att förklara hur ett köp genomförs. Kunnig och professionell.

Jonas W
Vendió su casa con ayuda de Anna Larsson parte de Fastighetsbyrån Alingsås
Tuvebo

Jonne J
Noltorp

Mycket kunnig och duktig mäklare, en som man fick förtroende för.

Mikael N
Centrum

Detta var den andra fastighetsaffären där vi har haft kontakt med Felix, vi har varit både köpare och säljare. Vi har i båda fallen varit supernöjda. Felix ordningsam och väldigt bra att ha att göra med. Det har känts väldigt tryggt, framförallt i och med försäljningen.

Klara S
Stadsskogen

Han är proffsig, lyhörd och kunnig. Alltid lika trevligt och lätt att ha kontakt med Felix!

Maria N
Centrum

Mycket kompetent, trevlig, servicevänlig. Lösningsorienterad. Ger bra och värdefulla råd.