Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vasastan

Fastighetsbyrån Vasastan, sid 2

Karlbergsvägen 40, 113 57 Stockholm — Visa karta

Här i Vasastan hittar du allt från vackra promenadstråk till goda kommunikationer, caféer och shopping. Vi på Fastighetsbyrån här har många års erfarenhet av marknaden och är den ledande mäklarkedjan i Vasastan. På kontoret på Karlbergsvägen är vi hela 16 medarbetare som gärna hjälper dig med din bostadsaffär.

Vi erbjuder en komplett mäklartjänst, skräddarsydd efter dina behov och med starkt fokus på kundnöjdhet och marknadsföring. Här får du personlig service utöver det vanliga. Varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 812 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vasastan

• 2019-06-05

Lars S skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Andreas har på ett föredömligt sätt hjälpt mig sälja min fina lägenhet. Detta har skett utan officiell annonsering och pågått under en period. Då jag själv varit lite osäker på min vilja att sälja har Andreas hanterat detta mycket bra. När sedan rätt köpare dök upp, visade han upp en mycket god förmåga att se till att köpet fullföljdes snabbt och till ett pris som jag var mycket nöjd med.
    Lars Skoglund
    Gästrikegatan 16 Läs mer
  • 2019-06-04

Sebastian H skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Caroline är en klippa, hon har nu hjälpt oss sälja två lägenhet med bra resultat. Dessutom har hon hjälpt till när vi ska köpa lägenhet så att vi har känt oss trygga i våra bud. En mäklare att lita på och hålla fast i vid framtida försäljningar.

//Sebastian och Lina Hällsten Läs mer
  • 2019-06-04

Martin M skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålt en bostad på 60+ kvm i Vasastan, Stockholm. Lägenheten har varit lite svårsåld men Andreas har varit nära processen hela tiden. Han är transparent och ärlig samt jobbar hårt för att du ska få lägenheten såld. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • 2019-06-03

Marita F skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har sålt en lägenhet i Vasastan i Stockholm. Proffsig hantering från första mötet tills affären avslutades. Kontinuerlig och bra info och avstämning under hela processen. Sammantaget är vi mycket nöjda och kommer varmt att rekommendera Anna och även anlita henne för framtida affärer. Läs mer
  • 2019-06-03

Jessica L skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag har precis köpt en lägenhet och fick väldigt bra hjälp. Jag var i behov av att hitta en lägenhet med kort varsel och mäklaren hjälpte till att fixa det samt kunde vara flexibel, vilket var extremt uppskattat. Bra bemötande, väldigt kunnig och trevlig. Har bara bra saker att säga och skulle gärna rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
  • 2019-06-01

Patrik L skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Med snabbt agerande och bra engagemang hjälpte Robert oss sälja vår bostad. Proffesionellt bemötande och med bra rutin gjorde han både oss och köparen trygga. Kan varmt rekommendera Robert. Läs mer
  • 2019-05-31

Sofie F skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Robert sålde min 1a i Vasastan Läs mer

Anna W skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpt en lägenhet i Vasastan. Bra bemötande, men otydlig vid budgivning, när den öppnade och stängde, hur många som var med och var intresserade osv Läs mer

Marica F skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag och min make har genom Anna sålt en lägenhet i Vasastan, Stockholm. Anna är som mäklare mycket lyhörd och tillmötesgående. Otroligt serviceminded och återkopplar snabbt vid frågor. Anna får mina allra bästa rekommendationer. Läs mer

Daniel O skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Supernöjda med Andreas. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Kjell J

2019-05-27

Kjell J skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna Johansson har sålt vår brf-lägenhet, en fyra i Vasastan, Stockholm. Hon har ett trevligt och vinnande sätt.
    Vi är nöjda med det pris som vi erhöll för vår bostad och rekommenderar gärna Anna Johansson. Läs mer
  • 2019-05-27

Carl L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra driv, hjälpsam .....................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Läs mer
  • 2019-05-26

Morgan J skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålt bostadsrätt, bra bemötande, kloka resonemang om bud mm. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-26

Henrik F skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpt en mindre lägenhet på 32 kvm.
    Mäklaren gav ett förtroendeingivande och ärligt intryck samt fanns nära till hands inte bara under köpprocessen utan även efteråt. Läs mer
  • 2019-05-24

Lena K skrev om Daniel Staaf en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Att sälja sin bostad är inget man gör särskilt ofta eller lättvindigt. Jag skickade en förfrågan till Fastighetsbyrån och blev kontaktad av Daniel, som fick mig att känna mig så pass trygg att jag vågade ta steget att sälja mitt hem sedan mer än 25 år. Daniel var också väldigt stöttande och hjälpsam i mina tankar och funderingar kring köpet av min nya bostad som skedde parallellt med min egen försäljning. Det har varit en spännande och, ska erkännas, nervös resa. Utan Daniels kunskaper, lyhördhet och uppmuntrande peptalk hade jag antagligen hoppat av hela karusellen. Daniel är en mycket trevlig person att samarbeta med och han ger alltid "det där lilla extra", alltid väldigt snabb med återkoppling och otroligt engagerad. Den höga servicenivån och det stora engagemanget fick mig att känna mig som den enda viktiga kunden - en bra känsla i en sån här situation. Självklart ger jag Daniel mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • 2019-05-20

Linus H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna sålde en lägenhet till oss. Hon har varit helt ok och fick ut ett bra pris från oss. Jag tror dock kanske inte vi hade valt henne om vi skulle sälja lägenheten i framtiden. Läs mer
  • 2019-05-19

Hedda B skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Tryggt stöd genom hela processen! Läs mer
  • Fredrik B

2019-05-19

Fredrik B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde en nyrenoverad trea på Rörstrandsgatan.

Anna, stort tack för väl utfört arbete! Din support har varit proffsig och personlig under hela processen - från initialt möte till påskrivet köpekontrakt. Jag har känt förtroende för att du sköter allt på rätt sätt och arbetar hårt för att göra mig så nöjd som möjligt!

Att vi slutade topp 12 av jämförbara 78 lägenheter i kvadratmeterpris (trots högre avgift) är ett ytterligare bevis på ditt goda arbete!

Det känns också bra att köparen ser fram emot att flytta in i lägenheten med sitt barn! Läs mer
  • 2019-05-17

Susanne L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Bemotte våra intressen och onskningar på ett bra och konstruktivt sätt Läs mer
  • 2019-05-17

Ingemar L skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Hej
    Min upplevelse som delköpare av 2 rummare i Birkastan Stockholm. Anna hade trevligt bemötande, påläst och insatt i objektet. Snabb på återkoppling vid frågor. Önskade lite mer genomgång av BRF och innehållet i pärm.
    En service som hade varit bra är då i vårt fall ville renovera. Tips på entreprenörer för olika discipliner
    Lite noteringar som inte har så mycket med mäklardelen. Tillträdesdagen och processen saknade bland annat transparens och kvittering av köparens transaktioner. Fanns inget krav på vidimering för själva överföringen från bank av köpeskilling ? Kunde vara lite mer av festlig inramning då det ofta är ett stort inslag i köparens liv och upplevelse.

Ingemar Läs mer
  • 2019-05-14

Cecilia L skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Engagerad, ambitiös och informativ mäklare! Mycket nöjd säljare! Läs mer
  • 2019-05-08

Sara N skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpt ny bostad av en BRF via Anna och blev extremt proffsigt och trevligt bemött, vi hade många frågor och funderingar och Anna återkom alltid direkt med ordentliga och tydliga svar och alltid med en trevlig och glad ton. Proffsig mäklare med superhärlig attityd. Läs mer
  • 2019-05-06

Oscar L skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålt BR.
    Bra bemötande och bra tillgänglighet. Läs mer
  • 2019-05-02

Erik E skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi är väldigt nöjda med Roberts insats och tacksamma för den hjälp vi erhöll vid försäljningen av vår 4a. Robert har visat ett stort engagemang och varit tillgänglig under hela processen. Läs mer
  • 2019-05-02

Krister P skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålt bostadsrätt i Vasastan/Norrmalm.. Mäklaren visade intresse och engagemang för att ta hand om mig som kund och mitt försäljningsuppdrag. Han lyssnade och anpassade upplägget hur det såg ut på marknaden vid aktuellt tillfälle.

Jag hade höga förväntningar på affären. Han briefade mig på ett smidigt sätt hur marknaden såg ut, vilket innebar att jag inte kunde få ut förväntat försäljningspris.

Jag är ändå nöjd framförallt på sättet han höll kontakt och hans aktivitetsnivå. Trots att han verkade ha jättemånga affärer på gång så kände jag mig prioriterad.

TACK till Robert och Fastighetsbyrån Läs mer
  • 2019-04-29

Katarina R skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde en 1a på 29kvm i Vasastan i februari 2019. Anna Hansson sålde grannlägenheten, jag kontaktade henne, och hon sålde sedan min före hemnet med visning för spekulanter som varit intresserade av grannens. Hela affären gick på 1 vecka från vårt första möte till färdig försäljning, och till det pris jag ville ha. Anna var trevlig, lätt att prata med, professionell, driven och jag litade på hennes omdöme. Jag är mycket nöjd och skulle varmt rekommendera Anna! Läs mer
  • 2019-04-26

Helena B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna är en toppenmäklare! Proffsig, driven, entusiastisk, mycket trevlig och överträffade de förväntningar vi hade kring försäljningen av vår lägenhet i Vasastsan. Läs mer
  • Richard F

2019-04-25

Richard F skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna hjälpte oss att sälja vår bostad och gjorde verkligen ett utmärkt jobb i en tuff marknad.
    Hon jobbar professionellt, målmedvetet och är samtidigt lyhörd och väldigt ödmjuk.
    Vi har även bett Anna hjälpa oss med att hitta en ny bostad. Läs mer
  • 2019-04-23

AXEL B skrev om Andreas Helgoson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Duktig, trevlig och lätt att ha att göra med! Läs mer
  • 2019-04-23

Nicklas I skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Riktigt duktig, professionell och jobbar hårt! Har fått stort förtroende för Anna! Läs mer
  • 2019-04-16

Lisa P skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålt bostad

Vi valde att kontakta Andreas vid en andra försäljning då vi var väldigt nöjda första gången. Denna gång levde han än en gång upp till våra förväntningar och vi är mycket nöjda.

Vi kan verkligen rekommendera Andreas om du söker en dedikerad mäklare som är rak och ärlig i sin kommunikation, kommer med tips, rekommendationer och som håller deadlines och följer upp efter försäljning. Läs mer
  • 2019-04-12

Sirpa J skrev om Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Proffsig, tillgänglig och mycket trevlig! Läs mer
  • 2019-04-10

Nils Patrik T skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna sålde vår mors 2:a i Vasastan. Proffsigt från början till slut, rekommenderas Läs mer
  • Ingrid M

2019-04-10

Ingrid M skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Pålitlig, ärlig, återkopplar snabbt, följer upp efter affären är klar. Läs mer
  • 2019-04-09

Christoffer B skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna var enkel att jobba med. Hon hade en bra genomtänkt strategi och återkopplade frekvent under hela processen. Kändes tryggt att sälja med Anna! Läs mer
  • 2019-04-05

Louise K skrev om Anna Hansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Toppenmäklare som verkligen gjorde sitt yttersta för att affären skulle bli bra. Proffsig, trevlig, omtänksam och väldigt kunnig. Anna överträffade mina förväntningar. Hon ställde upp när det behövdes och fanns alltid tillgänglig när jag hade frågor eller behövde resonera kring mina beslut. Anna är väldigt trygg att ha som mäklare. Läs mer
  • Löfgren P

2019-04-05

Löfgren P skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Supertrevlig mäklare som sliter för att vi skulle uppnå våra mål. Bra process med återkoppling längs vägen och ett felfritt resultat. Rekommenderas varmt! Heja Anna! Läs mer
  • 2019-04-03

Catharina K skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Bra omhändertagna och transparent besök! Läs mer
  • 2019-04-03

Axel T skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpt lägenhet.
    Bra bemötande.
    Lite otydlig med information om sin egen upplysningsplikt/köparens undersökningsplikt.
    Helt ok upplevelse. Läs mer
  • Adam E

2019-04-01

Adam E skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna har varit väldigt initiativrik, kompetent och kommunikativ mäklare, som på alla sätt skött försäljningen av min lägenhet på bästa och proffsiga sätt. Allt har varit ärligt, transparent och rättvist, vilket för mig är väldigt viktigt när affärer genomgås.

Jag kan bara varmt och helt ärligt rekommendera Anna som Din nästa mäklare!

Tack Anna Läs mer
  • 2019-03-31

Mattias A skrev om Fastighetsbyrån Vasastan
    Trevlig och proffesionell.
    En utmärkt mäklare. Läs mer
  • Daniel S

2019-03-30

Daniel S skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Anna klev in och sålde vår 4:a i Vasastan snabbt och effektivt innan visning. Överträffade alla våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-03-29

Juho H skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jag sålde en tvåa i Vasastan med Annas hjälp. Hon var väldigt trevlig och effektiv och lägenheten blev såld bara så där på bra pris. Hon var kunnig och jättelätt att jobba med. Kan rekommendera! Läs mer
  • 2019-03-28

Nina K skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Jättenöjda från start till slut, kan varmt rekommendera Anna! Läs mer

SEBASTIAN BENEDICT Z skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Efter flera misslyckade försök med andra mäklare hittade vi äntligen Anna. Hon var direkt super engagerad, ärlig, proaktiv och på alla sätt hjälpsam och förstod sig på vår situation bättre än någon mäklare hittills. Själva köpet var snabbt avklarat, smidigt och professionellt skött. En bättre mäklare kan vi inte tänka oss. Vi kommer med säkerhet att anlita Anna igen i framtiden och kan varmt rekommendera henne. Läs mer

Elena N skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Proffesionellt bemötande.
    Bra och regelbunden uppföljning.
    Skulle absolut anlita Andreas igen om vi bodde kvar i stan. Läs mer

Dinard G skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Vi köpte en bostadsrätt på Döbelnsgatan 89 med hjälp av Anna Johansson som bidrog till att det blev en snabb och smidig process.

Anna var väldigt professionell och samtidigt jordnära och service minded!

Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-03-25

Daniel N skrev om Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Försäljning av bostadsrättslägenhet, 3:a Vasagatan. Vi blev bemötta på ett professionellt och trevligt sätt. Han levererade enligt sin värdering. Kom med bra tips och kloka saker att tänka på.
    Bra avstämningar genom hela processen. Läs mer
  • Caisa L

2019-03-25

Caisa L skrev om Robert Ljungström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Sålde vår 4:a på Upplandsgatan i Stockholm. Robert ger alltid ett tryggt, positivt och proffsigt bemötande. Tydligt att han har lång erfarenhet och kan se både säljare och köpares position.

Jag kommer att använda Robert även i framtiden. Tack! Läs mer
  • 2019-03-25

Olle E skrev om Anna Johansson en del av Fastighetsbyrån Vasastan
    Köpt en bostadsrätt i Vasastan och hela handläggningen var förstklassig. En rak, ärlig och tydlig mäklare med ett vänligt och vinnande sätt uppbackad av en effektiv organisation, vad mer kan man önska..? Läs mer

Karlbergsvägen 40, 113 57 Stockholm