Fastighetsbyrån Västerås

• BadgeTwelveYears
2 701
Llama 021-15 10 40 Compartir

About company

Välkommen till en av Sveriges äldsta städer - Västerås! Med sitt vackra och strategiska läge vid Mälaren har Västerås mycket att erbjuda. På pendelavstånd endast 10 mil från Stockholm är det en smidig stad för dig som vill bo lite lugnare, men ändå jobba i sta'n och här är närheten till naturen märkbar. Vi på Fastighetsbyrån...

2701 omdömen om Fastighetsbyrån Västerås

Sedan starten hos Reco 2013

John S
Compró su casa con ayuda de Viktor Eliasson parte de Fastighetsbyrån Västerås
Nordanby

Inte första och inte sista gången vi anlitar Viktor. Stort förtroende för honom, rak och tydlig kommunikation och en otrolig lösningsförmåga. 5/5 rekommenderar starkt Viktor!

Patrik W
Compró su apartamento con ayuda de Rebecca Jansson parte de Fastighetsbyrån Västerås

Letar ni efter en professionell mäklare med passion för sitt yrke? Då kan vi varmt rekommendera Rebecca. Hon har med sin värme, empati och lyhördhet hjälpt oss hitta vårt nästa drömboende. Så åter stort tack Rebecca för allt snart går flytten!

Roland N
Vendió su apartamento con ayuda de Viktor Eliasson parte de Fastighetsbyrån Västerås
Haga

Vi har haft en välfungerande kommunikation med Viktor, som fortlöpande lämnat information i processen. Viktor är en mycket professionell och trevlig person som vi starkt vill rekommendera.

Lisbeth E
Compró su apartamento con ayuda de Paulina Ringius parte de Fastighetsbyrån Västerås
City

Paulina gav ett trevligt och professionellt bemötande. Mån om att göra både köpare och säljare nöjda med affären. Tydlig, hjälpsam och snabba svar vid frågor

John-Erik B
Compró su casa con ayuda de Adam Copperfeldt parte de Fastighetsbyrån Västerås
Guldkullen

Seriös, lugn och lyhörd genom hela processen. Varm rekommendation!

Josephine A
Vendió su apartamento con ayuda de Sara Stener parte de Fastighetsbyrån Västerås
Karlsdal

Vi är väldigt nöjda med Sara! Hon är en super härlig person och verkligen grym på sitt jobb! Från start blev vi bemötta på ett varmt och betryggande vis. Hon har guidat oss genom hela processen och vi har alltid fått bra respons från henne när vi haft frågor. Kan varmt rekommendera Sara!

Taher Y
Vendió su casa con ayuda de Adam Copperfeldt parte de Fastighetsbyrån Västerås
Guldkullen

Vi kan starkt rekommendera Adam som mäklare. Redan från första mötet blev vi bemötta med positiv energi, han var professionell och hade en tydlig plan. Vi uppskattade verkligen Adams planering, tålamod samt uppdateringar under själva försäljningsprocessen och hans fantastiska rådgivning. Han är en engagerad mäklare som verkligen arbetar hårt och gör sitt yttersta för att säkerställa att försäljning ska gå så bra som möjligt. Han är noggrann och strukturerad samtidigt som han alltid lyckas vara positiv och glad, därför är vi extremt glada över att vi valde just Adam som mäklare.

Mauricio E
Irsta

Viktor har ett bra bemötande, han lyssnar och tar sig tid att svara på frågor. Han är väldigt kunnig och arbetar hårt för att uppnå önskade resultat. Viktor har aktivt följt marknaden och använt flera olika verktyg och resurser under hela processen för att hantera alla typer av frågeställningar. Vi har känt oss trygga med Viktor och kan med glädje ge honom våra bästa rekommendationer.!

Kenny J
Haga

Trevlig och duktig mäklare, som ordnade en smidig affär!

Per D
Compró su apartamento con ayuda de Emil Dahlgren parte de Fastighetsbyrån Västerås
Bjurhovda

Märks att han gjort detta ett tag! Verkar vara både mån om affär och kund. Känns säker och kunnig, något som både är för och nackdel då han Pratar fort och inte alltid lätt att hänga med i samtalet! Mycket nöjd med Emil som mäklare! :)

First-Name L
Vendió su apartamento con ayuda de Emil Dahlgren parte de Fastighetsbyrån Västerås
Bjurhovda

Snabb, trevlig, tydlig och ärlig

Danijela G
Compró su apartamento con ayuda de Viktor Eliasson parte de Fastighetsbyrån Västerås
Haga

En väldigt engagerad mäklare som håller sin kund uppdaterad

Nathalie I
Haga

Proffsig, trevlig, och väldigt kunnig. Super nöjd!

Johan M
Compró su casa con ayuda de Disa Nygren Selldén parte de Fastighetsbyrån Västerås
Viksäng

Professionell mäklare. Lätt att kommunicera med. Kan varmt rekommendera.

Ravi G
Compró su casa con ayuda de Sara Stener parte de Fastighetsbyrån Västerås
Önsta-gryta

Overall, our buying experience was very smooth all the way from start. Additional viewings were also arranged by Sara based on our request which was very helpful. Sara was very friendly and responded well for all our queries. She explained about the terms well during signing off the contract. Overall, a great gesture by Sara in this process of buying our home in Västerås. I wish Sara all the best. Best Regards, Ravi

Peter I
Vendió su casa con ayuda de Disa Nygren Selldén parte de Fastighetsbyrån Västerås
Viksäng

Disa gav förtroende direkt. Hon var positiv och lugn och alltid tillgänglig om man hade frågor.

Jesper S
Vendió su apartamento con ayuda de Max Niemi parte de Fastighetsbyrån Västerås
Hallstahammar

Väldigt positiv, både till säljobjektet och mig. Allt gick jättesmidigt och inga problem uppstod. Var det något man undrade över eller ville diskutera så fick man svar väldigt snabbt. Hade absolut rekommenderat Max Niemi till andra som ska sälja.

Peter N
Hälla Koloniområde

Jättetrevligt bemötande. Fanns alltid där vid frågor och funderingar. Ordnade upp försäljningen snabbt och smidigt. Tagit jättebra hänsyn till situation mellan mig och min ex fru under hela förloppet med försäljningen . Tack Disa

Ann-Christine E
Hälla Koloniområde

Höll ihop affären på ett bra sätt. Tog reda på saker hon inte kände till. Lätt att prata med Disa.

Anders T
Hälla Koloniområde

En bra erfarenhet av Disa, hon höll ihop hela affären på ett bra sätt. Väldigt positivt som person och inger förtroende.

Elisabeth P
Vendió un solar con ayuda de Disa Nygren Selldén parte de Fastighetsbyrån Västerås
Barkarö

Professionell med värme och bra bemötande av både säljare och köpare

Madelene H
Vendió su casa con ayuda de Sara Stener parte de Fastighetsbyrån Västerås
Önsta-gryta

Bra bemötande. Hade höga förväntningar men det tog enligt mig lång tid att få sålt.

Svar från Sara Stener

Hej Madelene, Glad att du är nöjd med mitt bemötande, och ibland tar det tid på den här marknaden att få vissa bostäder sålda, men vi höll i och höll engagemanget hela vägen och till sist gick det vägen. Tack för ett fint samarbete.

Daniel S
Compró su casa con ayuda de Emil Dahlgren parte de Fastighetsbyrån Västerås
Vallby

Bra, hjälpsam och trevlig. Kul att han känner Zlatan

Sebastian S
Vendió su apartamento con ayuda de Samuel Cabrera parte de Fastighetsbyrån Västerås
Blåsbo

Jag sålde lägenhet i Västerås genom Samuel och kan inte bli mer nöjd. Otroligt driven och motiverad kille. Väldigt skönt med så bra kommunikation och frekvent uppdatering från sin mäklare med hur allt går!

Emma K
Vendió su apartamento con ayuda de Rebecca Jansson parte de Fastighetsbyrån Västerås

Rebecca Jansson är en kunnig och erfaren mäklare. Hon är professionell i sitt bemötande och har både köpare och säljare i fokus. Hon är trevlig, lyhörd och snabb på att återkoppla vid funderingar eller behov av stöd. Jag kan varmt rekommendera Rebecca som din mäklare!

Jonas S

Påläst, professionell och välstrukturerad!

Johanna R
City

Trevlig och tillmötesgående. Tillgänglig när man behöver honom =) återkopplar snabbt om det är något.

Åsa Karin Margareta L
Compró su casa con ayuda de Rebecca Jansson parte de Fastighetsbyrån Västerås

Ett proffessionellt bemötande och ett förtroendeingivande sätt levde Rebecca upp till våra förväntningar och hjälpte oss med husaffären.

Staffan L
Compró su casa con ayuda de Rebecca Jansson parte de Fastighetsbyrån Västerås

Proffsigt men också personligt bemötande.

Karin A
Skiljebo

Emil har ett professionellt och trevligt bemötande. Jag upplever honom som lösningsorienterad och flexibel. Han är rak i sin kommunikation, samtidigt som han är lyhörd och har lyssnat på mina önskemål och idéer. Jag vill ge Emil mina bästa rekommendationer.

Rolf Stefan L
Kristiansborg

Trevligt bemötande. Lätt att kommunicera med och snabb på att svara via sms/telefon.

Rolf Stefan L

Nelly N
Barkarö

Proffesionell, snabb och flexibel

Emelie N
Stohagen

Oerhört professionell mäklare. Känt oss trygga, kunnat få kontakt snabbt, inga frågor är dumma frågor! Jättetrevlig är Rebecca och guidade oss till ett lugnt och fantastiskt köp! Vi är så nöjda med allt och nästa gång vi ska sälja vet vi vem vi ska vända oss till!

Marala J

Det visade sig vara en lång resa för oss, men Sara gav aldrig upp och varit en bra support hela vägen. Hon är duktig och ger sitt hjärta för det hon gör . vi ör evigt tacksama!

Svar från Sara Stener

Fina Mia såklart gav jag inte upp er försäljning det har varit ett nöje hela vägen. Tack för förtroendet och lycka till i ert nya fina hus.

Krister S
Östra Hamnen

Allt gick smidigt och bra. Snabbt genomfört

Anna Agneta Marie S
Kristiansborg

Bemötte oss på ett väldigt bra sätt, ärlig och rak kommunikation. Förväntningarna levdes upp till på ert bra sätt. Sammanfattningen av försäljningen är mycket väl godkänt.

Malin R
City

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur

Josefi D
Vendió su casa con ayuda de Sara Stener parte de Fastighetsbyrån Västerås
Gäddeholm

Klok mäklare med lösningar på alla våra tankar, handlingskraftig och väldigt nåbar. Rekommenderar Sara som er nästa mäklare!

Svar från Sara Stener

Tack för dina ord, det blev en snabbaffär och jag är glad för att jag fick förtroendet att hjälpa er.

Sami L
Stohagen

Allt har gått mycket bra till.

Denise F
Odensvi

Paulina är otroligt positiv och omtänksam mäklare. Väldigt pedagogisk och förklarar allt väldigt bra och tydligt så jag som kund förstår, för mig som köper en lägenhet första gången kände mig trygg.

Sweta A
Compró su casa con ayuda de Paulina Ringius parte de Fastighetsbyrån Västerås
Skälby

Bästa mötande, trevlig , kunnig , vi är jätte tacksam för allt hjälp

Eva N
Vendió su apartamento con ayuda de Paulina Ringius parte de Fastighetsbyrån Västerås
Odensvi

Hon är en mycket erfaren mäklare som är noga kunnig och tillmötesgående

Ingalill B
Karlsdal

Sara är en mäklare man kan känna förtroende för och är alltid glad och trevlig .

Svar från Sara Stener

Detsamma till dig, vi har haft kul på resans gång vilket ledde oss i mål men en fin försäljning och ett gott samarbete. Lycka till vidare

Mårten C
Compró su apartamento con ayuda de Adam Copperfeldt parte de Fastighetsbyrån Västerås
Vetterslund

Adam var mäklare för en lägenhet jag köpte. Han var mycket proffsig och tillmötesgående. Skulle absolut kunna vända mig till honom vid egen försäljning.

Dzenana O
Vendió su apartamento con ayuda de Hanna Ringström parte de Fastighetsbyrån Västerås
City

Hanna var väldigt hjälpsam när vi började planera en försäljning. Hon gav ett seriöst intryck och ett gott bemötande. Vi upplevde henne som väldigt transparent under försäljningen och hon var väldigt bra på att återkoppla ofta, som ingav oss en trygghet.

ANNA V
Haga

Rebecca var väldigt tillmötesgående och Ordnade en förhandsvisning på kort varsel. Väldigt inlyssnande och förstående hela vägen. Kan varmt rekommendera henne!

Eva Maria Christina S
Vendió su casa con ayuda de Rebecca Jansson parte de Fastighetsbyrån Västerås

En fatastisk mäklare på alla sätt: kompetent, engagerad, lyssnande, lösningsinriktad, verbal...

Annika K
City

Bra första kontakt. Paulina är entusiastisk gällande sitt arbete. Hon gjorde sitt jobb väl och lyckades rädda situationen i slutet och fick till ett avslut som, om än det inte levde upp till förväntningar, var tillfredställande. Känner mig nöjd.

Creighton W
Billsta

We were treated very well, helped through the process and we needed some assistance and we are happy to work with the broker. It was overall a pleasant experience, much different than we are use to, but very good none-the-less.