Alla kategorier Frisör Stockholms län Upplands Väsby Hårstylisterna AB

Kyrkvägen 24, 194 74 Upplands väsby — Visa karta

Grev Turegatan 23, 11438, Stockholm
Cardell Hair Lounge
Lotta L:
Cardell Hair Lounge har för mig alltid varit det självklara valet av frisör. Otroligt proffsiga och kunniga frisörer där inget lämnas åt slu...

Läs vad 4 kunder tycker om Hårstylisterna AB

• S
    S skrev om Hårstylisterna AB
    Bemötandet var uselt! Therese började klaga på att mitt hår var tjockt så fort jag bad henne klippa det kort. Tillslut blev det inte alls som jag ville och när jag bad henne försöka fixa till det så sa hon att tiden var ute!!! När jag betalade 420 kr vilket de inte alls förtjänar och var på väg ut, sa de inte ens hejdå utan de bara hälsade med ögonen!!! Jag fattar faktiskt inte varför Therese gjorde som hon gjorde. Upprepa inte mitt fel! Besök aldrig någonsin Hårstylisterna i Väsby!
  • erika k
    erika k skrev om Hårstylisterna AB
    Bemötandet var mycket bra, när jag ringde och det var fullbokat så fick jag komma på kvällen. Det var den häftigaste salongen jag varit i med massage och ljusterapi i schamponeringen. Medans färgen satt i håret fick jag gott kaffe och en ipad att fördriva tiden med. Har alltid klippt mig på Björn Axen förut men det här var minst lika bra och mycket billigare. Sist men inte minst så slapp man sitta och svettas under klippkappan eftersom lokalen har air condition.
    Gå dit och få en upplevelse med trevlig personal som vet hur man tar hand om kunderna.
    Erika...
  • ERiksson A
    ERiksson A skrev om Hårstylisterna AB
    Therese är trevlig och duktig tjej i jättehäftig lokal som jag aldrig sett maken till tidigare. De är verkligen kundmedvetna! De lyssnar på ens önskemål samtidigt som de bidrar med sin kunskap för att det ska bli så bra som möjligt. Som nyinflyttad så letade jag länge efter en bra frisör att återvända till, nu har jag hittat rätt! De har även bra priser för att vara så duktiga frisörer. Prisvärda, trevliga och duktiga - kan man begära mer?
  • L
    L skrev om Hårstylisterna AB
    Var verkligen inte nöjd alls här, kände mig ovälkommen när jag kom in och frisyren blev inte alls som ja tänkt. Har vågigt hår och hon kunde inte ens göra det rakt efteråt. Betalar man närmare 400 för en klippning tycker jag att stylingen ska va bra, men icke!! får leta vidare efter frissa i väsby.
    S gillar detta

Kyrkvägen 24, 194 74 Upplands väsby