Alla kategorier Mäklare Stockholms län Lidingö SkandiaMäklarna SkandiaMäklarna Lidingö

SkandiaMäklarna Lidingö

Grenstigen 2A, 181 31 Lidingö — Visa karta

Välkommen till en mäklare med som kan Lidingö!

Vi förmedlar bostadsrätter, villor och tomter på Lidingö och har gjort det med stort engagemang sedan 1980. Vänligt bemötande och hög service ingår också i vårt framgångsrecept.

Målet är för oss att båda parter ska gå från signeringen nöjda och känna att de gjort en bra affär. Vi vill vara en mäklare som står för kvalitet och därför fokuserar vi mycket på trygghet, affärsmässighet och ansvar varje gång vi möter en kund.

Är du nyfiken på vad din bostad är värd eller vad som är till salu just där du vill bo? Hör av dig till oss eller kom förbi vårt kontor i Lidingö Tidning-huset.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 88 kunder tycker om SkandiaMäklarna Lidingö

• Carl S skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jag köpte en fin 2:a. Jag blev väldigt väl bemött av mäklaren som verkligen tog sig tid att hjälpa mig med alla frågor och funderingar. Läs mer
  • Adam L skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Mycket trevlig och professionell vid köp av en etta på lidingö Läs mer
  • Richard G skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Har både sålt och köpt bostadsrätt genom Lars Nilsson. Under perioden träffade vi andra mäklare men Lars gav klart bäst och det mest seriösa intrycket. Alla mäklare är säljare men Lars uppfattades hela tiden som ödmjuk och omtänksam i sitt bemötande. Kan absolut rekommendera Lars Nilsson och Skandiamäklarna. Läs mer
  • Yousaf W skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Proffesionell, ärlig och hjälpsam genom hela processen och efter. Läs mer
  • Tomas W skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Mäklare Jonas Noren är kompetent och mycket noggran vilket vi har uppskattat i vår kontakt med honom. Läs mer
  • Mattias F skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Vi har köpt av Lars flera gånger och alltid känt oss trygga i hans tjänst. En mycket bra mäklare! Läs mer
  • Carl-johan L
    Carl-johan L skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Väldigt bra och professionellt bemötande av Jonas!
    Det känns väldigt bra med en mäklare som tar sig tid att förklara något som kan vara svårt eller som man man som förstagångs bostadsköpare inte är helt säker på. Hela processen med köpet av bostadsrätten har känts bra och jag har ett mycket gott intryck v SkandiaMäklarna! Läs mer
  • Viktor H skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Genuin och fin person. Duktig mäklare med stor kännedom över Lidingö. Läs mer
  • Margaretha R skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jag är mycket nöjd med affären och lägenheten. Hade kanske fundering att hoppa av tidigare i budgivningen men är i dag glad att Lars fortsatte kontakten med oss. Givetvis har man mer kontakt med sin mäklare om man är säljare än köpare men som köpare är vi mycket nöjda. Lars var noggrann och tog väl hand om oss. Läs mer
  • AnneLie D skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Vi har sålt vårt hus på Lidingö med Annikas hjälp. Annika gav oss det bästa bemötande man kan tänka sig, och hade mycket goda kunskaper om området och marknaden. Dessutom hjälpte hon oss med flera saker som vi innan trott att vi skulle behöva fixa själva.
    Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Henrik B skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Läs mer
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Proffsig men samtidigt trevlig och personlig. Bra med kommunikationen, lätt att få tag på under budgivningen men samtidigt ingen press eller stress. Objektiva svar och proffesionella råd. Jag gjorde mitt första köp och kände mig väl och tydligt guidad genom hela processen. Min bror är jurist (affärsjuridik & avtalsrätt) och enligt honom hanterade Jonas affären perfekt, där Jonas säkerställde bägge parternas integritet och rättigheter från början till slut. Jag kände mig trygg med Jonas och rekommenderar Jonas med högsta möjliga betyg. Tack Jonas, jag stortrivs i min nya lägenhet. Det blev inte billigt, marknadspris, som jag bevisligen är nöjd med eftersom jag genomförde affären. Tack! Läs mer
  • Steve D skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Köpt bostadsrätt. Utmärkta kontakter med Lars Nilsson. Klara och tydliga besked, information. Läs mer
  • Margareta B skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jonas Noren har varit mycket tillmötesgående i hela processen.
    Lugn, trygg och professionell både till mig som köpare och för hans uppdragsgivare.
    Kan rekommendera honom varmt. Läs mer
  •  tommy S skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Bra och proffsigt bemötande. Lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Johan V skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Förväntingarna som du hade, vilka var de och tycker du att mäklaren levde upp till dem Läs mer
  • Anna F skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Sålde en 1a lägenhet på Lidingö, Skärsätra. Själv hade jag ingen kontakt med honom ansikte mot ansikte men hade nära kontakt via mail. Min mamma tog hand om försäljningen medan jag bor i Göteborg.
    Valde Lars då han hjälpt oss innan och han är duktig.
    Mail och samtal som jag hade med honom var han strukturerad, slösade inte ens tid, man fick lätt tag på honom och han var noggrann på vilken information han behövde ha från mig för att göra en lyckad affär.
    Jag är nöjd att vi valde honom och skulle göra det igen om möjligheten skulle finnas. Läs mer
  • Ann R skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jag har stort förtroende för Lars Nilsson. Han har skött försäljningen av min lägenhet professionellt och varit mig behjälplig i olika frågor som gäller försäljningen. Jag kan med varm hand rekommendera honom. Ann Ranta Läs mer
  • Gunborg B skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Lars Nilsson.
    Från första stund kände vi att Lars tog sig an uppdraget på ett betryggande och professionellt sätt.
    Han uppfyllde de förväntningar vi hade.
    Det man önskar i en sådan här situation är att hela förloppet ska gå snabbt och friktionsfritt.
    Så blev det! Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Heléne L skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Lars inger förtroende och är en bra förmedlare. Ser till att ge alla rätt förutsättning och agerar ärligt och direkt respons. Skulle utan tvekan låta honom sälja mitt hus, om det blir aktuellt Läs mer
  • Rolf R skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    som köpare hade jag inga särskilda förväntningar men jag tyckte att han skötte sitt uppdrag korrekt och bra. Läs mer
  • Gunnar K skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    en kunnig mäklare som är bra på att förklara saker isamband för både köpare o säljare. Han inger förtroende med att vara saklig och kunnig. ett trevligt sätt att möte kunden. Läs mer
  • Yvonne M skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Snabb trevlig och smidig. Köp av en tvåa på Lidingö okt-17rekommenderas:-) Läs mer
  • Thomas D skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Mycket professionell mäklare med gedigen erfarenhet och ett trevligt sätt. Läs mer
  • Ola B skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Toppen, proffsigt och bra hela processen. Läs mer
  • Jan G
    Jan G skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Har sålt vår 5-rummare på Pyrolavägen via Lars och han har skött hela processen från första besök tills dess att affären var avklarad på absolut bästa sätt.
    Lyhörd, kunnig om marknaden på ön och alltid tillgänglig för oss som säljare och de spekulanter vi hade på vår lägenhet, är några av de saker som dyker upp i huvudet spontant.
    Kan absolut rekommendera Lars till andra som är i behov av en proffsig mäklare.
    / Janne & Anne-Marie Läs mer
  • Osmo V
    Osmo V skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jonas (J) är ett proffs. Lämnar ingenting oprövat.
    J har ett trevligt sätt utan att överdriva. Han har uthållighet och har en stor förmåga att bemöta säljarens och köparens förväntningar.

Rekommenderas/
    Osmo och Eva Vestin, Lidingö Läs mer
  • Ulla E skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Den information jag fick av Lars Nilsson vid visning av lägenheten bidrog till att jag fattade beslutet att köpa lägenheten.
    Jag har nu bott i min nya lägenhet en månad och trivs utmärkt.

MVH
    UE Läs mer
  • Carl 0 skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jonas Noren har verkligen levererat en mkt bra mäklartjänst!!
    Jonas är noggrann, alltid tillgänglig och sålde vårt hus snabbt och smidigt.
    Rekommenderar det varmaste Jonas på SkandiaMäklarna Lidingö Läs mer
  • Yvonne C skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Professionellt och trevligt bemötande. Korrekt och hjälpsam Läs mer
  • Annika A skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jag fick ett bra bemötande och hade en bra upplevelse. Både under extra visning och under kontraktskrivningen. Den "inofficiella" budgivningen var lite rörig. Betyg 3.5 av 5. Läs mer
  • Erika 0 skrev om Jonas Norén en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jonas är lyhörd, effektiv och professionell i allt han gör. Läs mer
  • Gunilla H skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Lars Nilsson är professionell, pålitlig, saklig och effektiv. Han kan sig sak och ser till att allt sköts på bästa och mest effektiva sättet. Läs mer
  • Rolf E skrev om SkandiaMäklarna Lidingö
    Pigg, ordentlig och kompetent. Läs mer
  • Lars B skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Korrekt bemötande med kunskap som förmedlades på ett mycket trevligt sätt. Läs mer
  • Tomas W skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Lars skötte försäljningen på ett proffsigt sätt till ett mycket bra slutresultat för oss som säljare. Vi träffade också en glad köpare vid kontraktsskrivningen. Lars kan marknaden, ger initierade råd, för en bra dialog, är förtroendeingivande och har en seriös framtoning. Vi är mycket nöjda med Lars som mäklare. Läs mer
  • Tommy L skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Mycket trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Tommy L skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Mycket trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Cecilia B skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Han var proffsig och lyhörd och jag är mycket nöjd med det bemötandet som jag har fått. Läs mer
  • Johan S skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Lars är en rak, tydlig och hjälpsam mäklare.
    Kunde inte ha fått bättre hjälp.
    Jag rekommenderar Lars starkt. Läs mer
  • Leif S skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Kunnig och effektiv. Allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Anna M skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Annika är mycket rutinerad och professionell. Vänlig och trevlig att ha med att göra. Läs mer
  • Ann-marie R skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Våra kontakter med Lars Nilsson har varit mycket goda både vid försäljning av radhus och köp av lägenhet. Däremot tycker vi att Lars Nilsson inte engagerat sig tillräckligt när det gäller vårt behov av hjälp med reavinstberäkning och redovisning till skatteverket. Vi har förstått att andra mäklare gör detta automatiskt. Det har både vår bank och den revisionsbyrå som vi nu tvingats anlita intygat. Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Lars Nilsson är den bästa mäklare jag haft kontakt med. Lars är mycket kompetent, professionell, förtroendeingivande och mycket trevlig att ha att göra med.
    Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Berit A skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Kontakten fungerade väldigt bra. Läs mer
  • Sofia T skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Ett trevligt, tydligt, kompetent och professionellt bemötande genom hela processen!
    Mycket bra! Läs mer
  • Henrik E skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Professionell
    Trevlig
    Effektiv
    Klok
    Ställde upp på våra speciella önskemål Läs mer
  • Viktor Z skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Mycket positiv och betryggande process där mäklaren var tillgänglig, tålmodig och genuint trevlig. Läs mer
  • Anna E skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Korrekt & seriös. jag har en positiv upplevelse av köpet. Läs mer
  • Bengt-åke D skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Trevlig, sakkunnig, mycket god service. Läs mer

Grenstigen 2A, 181 31 Lidingö