SkandiaMäklarna Lidingö

SkandiaMäklarna Lidingö

Välkommen till en mäklare med som kan Lidingö!

Vi förmedlar bostadsrätter, villor och tomter på Lidingö och har gjort det med stort engagemang sedan 1980. Vänligt bemötande och hög service ingår också i vårt framgångsrecept.

Målet är för oss att båda parter ska gå från signeringen nöjda och känna att de gjort en bra affär. Vi vill vara en mäklare som står för kvalitet och därför fokuserar vi mycket på trygghet, affärsmässighet och ansvar varje gång vi möter en kund.

Är du nyfiken på vad din bostad är värd eller vad som är till salu just där du vill bo? Hör av dig till oss eller kom förbi vårt kontor i Lidingö Tidning-huset.

Läs vad 147 kunder tycker om SkandiaMäklarna Lidingö 2

2021-02-07
    Sålt villa på Lidingö. Annika gjorde detta uppdrag väldigt proffsigt och med kunden i centrum. Hon är lugn och trygg och Inger förtroende.
    • Rudboda
    2021-02-05
    Annika har hjälpt oss att sälja vårt föräldrahem. Hon har med stor respekt tagit sig an uppdraget och har inte lovat något hon inte kunnat fullfölja. Vi har även fått positiv återkoppling från köparna som fått en mycket bra intryck av Annika.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Köpt lgh på Näset.
    Mkt trevlig och korrekt. Inte alls pushig=bra!
    Mkt bra upplevelse!
    2020-12-16
    Bra bemötande proffsigt skött!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    2020-12-16
    Lars är effektiv, lyhörd och lätt att få tag på. Hela processen kändes väldigt trygg med Lars.
    2020-12-02
    Köpt bostad under hand. Snabb återkoppling och känt oss prioriterade och informerade kring läget.
    Från tidigare mäklare har vi upplevt lite olika bemötande men Anita har varit mycket tillmötesgående och bra att ha och göra med.
    2020-12-01
    Härligt bemötande, kunnig och hjälpsam på alla fronter som ser till både säljarens och köparens bästa!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    2020-11-30
    Köpt bostadsrätt
    Perfekt bemötande ,hjälpsam ,professionell
    Kunde inte önska bättre
    • Mosstorp
    2020-11-12
    Jag köpte en liten lägenhet och Lars har varit riktigt snäll och hjälpsam. Jag uppskattar främst hans tålmodiga och tydliga förklaring till mig av kontraktets detaljerna och de olika stegen av förvärvs processen.
    2020-11-09
    Köpt en liten tvåa på lidingö. Fick bra hjälp med köpet både vad gäller lägenheten och med banken. Mycket hjälpsam och proffsig mäklare.
    2020-11-03
    Anita varit mkt profsig och trevlig att ha att göra med!
    Försäljningen gick strålande
    2020-10-27
    Vi sålde en trea på Lidingö. Det var andra gången vi anlitade Lars. Vi är jättenöjda med Lars! Han har ett trevlig bemötande och ett härligt lugn. Precis det som behövs för den stressade säljaren. Vi kommer definitivt anlita Lars igen!
    • Rudboda
    2020-10-26
    Annica Thustrup är efter 30-årserfarenhet som mäklare på Lidingö mycket trygg i sin yrkesroll. Fick snabbt förtroende för henne som under hela försäljningsprocessen ökade. Hon håller sig borta från onödigt ”säljsnack”. Hon är klar och tydlig vad vi kan förvänta oss av henne respektive tvärtom. Henne ska vi ha alla dar i veckan.
    2020-10-19
    Hej
    Vi har sålt en bostadsrätt. Samarbetet med Lars Nilsson har varit mycket bra. Han har varit engagerad och lätt att nå per telefon när det har behövts. Han har haft ett trevligt bemötande. Jag kan rekommendera honom.

Bo
    2020-10-07
    Köpte lägenhet i Lidingö. Fastän Lars agerade för säljaren så var han alltid hjälpsam, informativ och uppfattades som helt korrekt i alla sina handlingar med oss. Man kände sig säker som köpare att ha Lars på andra sidan bordet.
    • Brevik
    2020-10-07
    Vi köpte ett hus på Lidingö där Annika och SkandiaMäklarna företrädde säljaren. Annika var rak, tydlig och stod vid sitt ord genom hela anbudsprocessen. Utifrån egen erfarenhet vet jag att detta inte gäller alla mäklare. Sammanfattningsvis är mitt helhetsintryck av Annika mycket gott och jag skulle kunna rekommendera henne till andra som önskar sälja sin bostad.
    2020-10-04
    Mycket nöjd med all hjälp av försäljningen av min trea som skedde via förhandsvisning. Anita är aktiv, ger bra tips, har trevligt bemötande och bra lokalkännedom.
  • Axel G
    köpte sin lägenhet med hjälp av SkandiaMäklarna Lidingö
    2020-10-01
    Vi har köpt bostad där Anita var ansvarig mäklare. Vi hörde av oss och fick snabbt komma på en förhandsvisning. Det blev sedan en lördag vi bestämde oss att lägga bud. Anita var till vår glada överraskning under lördagen mycket hjälpsam och vi skrev kontrakt redan samma kväll.

Vi är mycket glada över Anitas goda bemötande och tillgänglighet!

Axel & Anna
    2020-10-01
    Annika är en erfan och en trevligt mäklaren. Hon gör sitt jobb med bagge hjärta och hjärna. Finns inga ord att beskriva henne.
    Tack Annika.
    2020-09-30
    Positiv och kunnig mäklare, kan rekommendera för att affären ska gå smidigt.
    • Torsvik
    2020-09-29
    Sålde lgh i Torsvikssvängen.
    Mycket bra bemött. Hade stora förväntningar som Lars uppfyllde med råge. Proffsig och bra marknadskännedom samt tålamod i en utdragen process pga Corona. Slutresultatet blev mycket bra.
    2020-09-29
    Mäklare vid vårt husköp. Trevlig och professionell!
    2020-06-14
    Sålt en bostadsrätt. Trevligt och glatt bemötande. Uppfyllde mina förväntningar. Väldigt tillgänglig vid frågor.
    • Askrike
    2020-05-20
    Sålt gammal villa med mycket renoveringsbehov.
    Blev bemött med stort engagemang och intresse.
    Förväntningarna - mer än förväntat
    • Sticklinge
    2020-05-10
    Annika lotsade oss genom försäljningen av vår villa på ett utomordentligt sätt. Hon är kunnig och mycket trevlig att ha att göra med.
    • Sticklinge
    2020-05-10
    Annika har gedigen erfarenhet av att sälja villor på Lidingö generellt och i Sticklinge specifikt. Hon är säker och trygg och rekommenderas varmt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Vi är väldigt nöjda med Annika på Skandia mäklarna
    2020-05-04
    Mycket professionell och hjälpsam.
  • Marie L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    • Dalénum
    2020-05-03
    Lars Nilsson har både sålt till och åt mig och har vid båda tillfällen agerat oerhört professionellt. Han är erfaren, kunnig, seriös och mycket trevlig mot både spekulanter och säljare. Jag rekommenderar alla att både förvärva och låta försälja objekt av Lars.
    • Dalénum
    2020-04-29
    Köpt bostadsrätts lägenhet.
    Bra visning och bra kontraktsteckning.
    Gott intryck /förefaller kunnig
    2020-04-29
    En bra och noggrann Mäklare, i alla delar,
    Vänliga hälsningar
    • Baggeby
    2020-04-03
    Lars är en kunnig, erfaren, personlig, noggrann och hjälpsam mäklare. Rekommenderas starkt.
    2020-03-25
    Jag har även tidigare anlitat Lars Nilsson vid försäljningar med mycket gott resultat. Lars Nilsson är en erfaren och kunnig mäklare och jag kan varmt rekommendera honom.
    • Brevik
    2020-02-22
    Köpt lägenhet i Brrevik
    Proffsig bemötande utan att ligga på för mycket, toppbetyg
    2020-02-19
    Har sålt en villa på Lidingö. Jag hade två tidigare erfarenheter genom familj och vänner som anlitat Annika och var mycket nöjda med henne som mäklare. Det var lätt och enkelt att kommunicera och resonera med Annika, lyhörd på oss som säljare. Hon hade mycket stort engagemang genom hela försäljningsprocessen och la ned mycket arbete och energi för att nå bästa resultat. Jag kan varmt rekommendera henne till vänner som vill sälja sin bostad framöver.
    2020-02-14
    Kunnig, lugn och trygg. Förtroendegivande.
    2020-01-30
    Mycket duktig mäklare och jätte trevlig. Kunnig på alla områden som gällde mej.
    2020-01-30
    Lars hjälpte mig sälja min lägenhet. Jag har gjort en bostadsaffär med Lars tidigare och skulle inte tveka på att göra det igen. Han har gott rykte i området. Lugn, trygg och alltid tillgänglig. I helhet en av de bästa mäklarna i området.
    2020-01-27
    Varit jättetillmötesgående och väldigt proffsig, super nöjd!
    2020-01-27
    Jag uppfattar Anita som rak, ärlig, hederlig, kunnig och handlingskraftig.
  • Bengt W
    sålde sin lägenhet med hjälp av SkandiaMäklarna Lidingö
    2020-01-27
    Sålt sonens bostadsrätt på 2-rum och kök (61 m2) på Lidingö. Mäklaren Anita Brofors var helt sagolikt professionell och service minded. Hon ställde t.om. upp på en del privata visningar när spekulanterna inte kunde komma på den öppna visningen. Anita informerade i allt rörande lägenhetsförsäljningen och gav kloka råd kring utformningen av annonser osv. I förra veckan blev lägenheten såld till ett bra och acceptabelt pris (3 225 000 kr) med snart tillträde 1 april 2020 vilket passar oss säljare mycket bra.

Som säljare kan jag bara ge Anita Brofors de allra bästa rekommendationerna och ställer gärna upp som personlig referens ifall någon vill veta mera.

Bengt Wiberg
    CEO, innovatör och patentinnehavare av #StingFreeSnus
    Sting Free AB
    Lidingö
    • AGA
    2020-01-24
    Vi har precis köpt en lägenheten på Lidingö och är supernöjda med Lars :):)
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    2020-01-23
    Sålt villa

Kunnig, förtroendeingivande och gav seriöst intryck i diskussioner kring olika aspekter på försäljning, taktik mm. Mycket väl insatt i lokalmarknaden.

Våra förväntningar på säljmaterial, processhastighet och slutresultat överträffades.

Rekommenderar Lars Nilsson på Skandiamäklarna/Lidingö
    2020-01-18
    Vi sålde vår etta på Lidingö och lyckades hitta den bästa mäklaren. Hon tog sig tid för oss, höll oss uppdaterade och genomförde försäljningen otroligt snyggt. Finns inget negativt att säga om henne. Ett otroligt bra samarbete
    2020-01-16
    Sålt Lägenhet via henne.
    Positivt bemötande och väldigt hjälpsam!
  • Marcus J
    skrev om SkandiaMäklarna Lidingö
    2019-12-20
    Bra och snabb service. Hjälpte till med alla frågor och funderingar utan problem.
    • Torsvik
    2019-12-20
    Var hjälpsam genom hela köpprocessen.
  • Philip H
    köpte sin lägenhet med hjälp av SkandiaMäklarna Lidingö
    2019-12-19
    Anita var väldigt bra på att återkoppla snabbt. Rak och inga konstigheter..
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    2019-12-14
    Lars är grundlig, hjälpsam, trevlig och kunnig. Skulle gärna anlita honom igen.
    • Sticklingehöjden
    2019-12-13
    Lars Nilsson har en väldigt bra bemötande vad gäller både köpare och säljare. Han förklarade väldigt tydligt villkoren av säljprocessen, priser vad gällde hans arvode.Lars tog initiativet att anlita en fotograf för att visa lägenheten på ett fördelaktigt sätt till köparna.

Han ger ett bra intryck och har en professionell bemötande som gör att kunderna känner tillit för hans tjänster. AMH