SkandiaMäklarna Lidingö

Lejonvägen 14, 181 32 Lidingö — Visa karta

Välkommen till en mäklare med som kan Lidingö!

Vi förmedlar bostadsrätter, villor och tomter på Lidingö och har gjort det med stort engagemang sedan 1980. Vänligt bemötande och hög service ingår också i vårt framgångsrecept.

Målet är för oss att båda parter ska gå från signeringen nöjda och känna att de gjort en bra affär. Vi vill vara en mäklare som står för kvalitet och därför fokuserar vi mycket på trygghet, affärsmässighet och ansvar varje gång vi möter en kund.

Är du nyfiken på vad din bostad är värd eller vad som är till salu just där du vill bo? Hör av dig till oss eller kom förbi vårt kontor i Lidingö Tidning-huset.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 135 kunder tycker om SkandiaMäklarna Lidingö

• 2020-10-26

Olof Bengt Albert E skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Annica Thustrup är efter 30-årserfarenhet som mäklare på Lidingö mycket trygg i sin yrkesroll. Fick snabbt förtroende för henne som under hela försäljningsprocessen ökade. Hon håller sig borta från onödigt ”säljsnack”. Hon är klar och tydlig vad vi kan förvänta oss av henne respektive tvärtom. Henne ska vi ha alla dar i veckan. Läs mer
  • 2020-10-19

Bo E skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Hej
    Vi har sålt en bostadsrätt. Samarbetet med Lars Nilsson har varit mycket bra. Han har varit engagerad och lätt att nå per telefon när det har behövts. Han har haft ett trevligt bemötande. Jag kan rekommendera honom.

Bo Läs mer
  • 2020-10-07

Johnny H skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Köpte lägenhet i Lidingö. Fastän Lars agerade för säljaren så var han alltid hjälpsam, informativ och uppfattades som helt korrekt i alla sina handlingar med oss. Man kände sig säker som köpare att ha Lars på andra sidan bordet. Läs mer
  • 2020-10-07

Erik Ö skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Vi köpte ett hus på Lidingö där Annika och SkandiaMäklarna företrädde säljaren. Annika var rak, tydlig och stod vid sitt ord genom hela anbudsprocessen. Utifrån egen erfarenhet vet jag att detta inte gäller alla mäklare. Sammanfattningsvis är mitt helhetsintryck av Annika mycket gott och jag skulle kunna rekommendera henne till andra som önskar sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-10-04

Lena F skrev om Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Mycket nöjd med all hjälp av försäljningen av min trea som skedde via förhandsvisning. Anita är aktiv, ger bra tips, har trevligt bemötande och bra lokalkännedom. Läs mer
  • Axel G

2020-10-01

Axel G skrev om Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Vi har köpt bostad där Anita var ansvarig mäklare. Vi hörde av oss och fick snabbt komma på en förhandsvisning. Det blev sedan en lördag vi bestämde oss att lägga bud. Anita var till vår glada överraskning under lördagen mycket hjälpsam och vi skrev kontrakt redan samma kväll.

Vi är mycket glada över Anitas goda bemötande och tillgänglighet!

Axel & Anna Läs mer
  • 2020-10-01

Maria N skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Annika är en erfan och en trevligt mäklaren. Hon gör sitt jobb med bagge hjärta och hjärna. Finns inga ord att beskriva henne.
    Tack Annika. Läs mer
  • 2020-09-30

Guillaume T skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Positiv och kunnig mäklare, kan rekommendera för att affären ska gå smidigt. Läs mer
  • 2020-09-29

Robert H skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Sålde lgh i Torsvikssvängen.
    Mycket bra bemött. Hade stora förväntningar som Lars uppfyllde med råge. Proffsig och bra marknadskännedom samt tålamod i en utdragen process pga Corona. Slutresultatet blev mycket bra. Läs mer
  • 2020-09-29

Eva M skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Mäklare vid vårt husköp. Trevlig och professionell! Läs mer
  • 2020-06-14

Sari V skrev om Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Sålt en bostadsrätt. Trevligt och glatt bemötande. Uppfyllde mina förväntningar. Väldigt tillgänglig vid frågor. Läs mer
  • 2020-05-20

Kerstin Maria S skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Sålt gammal villa med mycket renoveringsbehov.
    Blev bemött med stort engagemang och intresse.
    Förväntningarna - mer än förväntat Läs mer

Yvonne Cathrin H skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Annika lotsade oss genom försäljningen av vår villa på ett utomordentligt sätt. Hon är kunnig och mycket trevlig att ha att göra med. Läs mer

Clas Uno H skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Annika har gedigen erfarenhet av att sälja villor på Lidingö generellt och i Sticklinge specifikt. Hon är säker och trygg och rekommenderas varmt Läs mer

Linda M skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Vi är väldigt nöjda med Annika på Skandia mäklarna Läs mer
  • 2020-05-04

Jeanette A skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Mycket professionell och hjälpsam. Läs mer
  • Marie L

2020-05-03

Marie L skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Lars Nilsson har både sålt till och åt mig och har vid båda tillfällen agerat oerhört professionellt. Han är erfaren, kunnig, seriös och mycket trevlig mot både spekulanter och säljare. Jag rekommenderar alla att både förvärva och låta försälja objekt av Lars. Läs mer
  • 2020-04-29

Peter L skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Köpt bostadsrätts lägenhet.
    Bra visning och bra kontraktsteckning.
    Gott intryck /förefaller kunnig Läs mer
  • 2020-04-29

Nils L skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    En bra och noggrann Mäklare, i alla delar,
    Vänliga hälsningar Läs mer
  • 2020-04-03

Johanna V skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Lars är en kunnig, erfaren, personlig, noggrann och hjälpsam mäklare. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-03-25

Anne Eva-lotta A skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jag har även tidigare anlitat Lars Nilsson vid försäljningar med mycket gott resultat. Lars Nilsson är en erfaren och kunnig mäklare och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-02-22

Johan F skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Köpt lägenhet i Brrevik
    Proffsig bemötande utan att ligga på för mycket, toppbetyg Läs mer
  • 2020-02-19

Barbro Amelie H skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Har sålt en villa på Lidingö. Jag hade två tidigare erfarenheter genom familj och vänner som anlitat Annika och var mycket nöjda med henne som mäklare. Det var lätt och enkelt att kommunicera och resonera med Annika, lyhörd på oss som säljare. Hon hade mycket stort engagemang genom hela försäljningsprocessen och la ned mycket arbete och energi för att nå bästa resultat. Jag kan varmt rekommendera henne till vänner som vill sälja sin bostad framöver. Läs mer
  • 2020-02-14

Anna Sofia Gertrud J skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Kunnig, lugn och trygg. Förtroendegivande. Läs mer
  • 2020-01-30

Barbro M skrev om Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Mycket duktig mäklare och jätte trevlig. Kunnig på alla områden som gällde mej. Läs mer
  • 2020-01-30

Viktor Z skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Lars hjälpte mig sälja min lägenhet. Jag har gjort en bostadsaffär med Lars tidigare och skulle inte tveka på att göra det igen. Han har gott rykte i området. Lugn, trygg och alltid tillgänglig. I helhet en av de bästa mäklarna i området. Läs mer
  • 2020-01-27

Martin W skrev om Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Varit jättetillmötesgående och väldigt proffsig, super nöjd! Läs mer
  • 2020-01-27

Magnus M skrev om Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Jag uppfattar Anita som rak, ärlig, hederlig, kunnig och handlingskraftig. Läs mer
  • Bengt W

2020-01-27

Bengt W skrev om Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Sålt sonens bostadsrätt på 2-rum och kök (61 m2) på Lidingö. Mäklaren Anita Brofors var helt sagolikt professionell och service minded. Hon ställde t.om. upp på en del privata visningar när spekulanterna inte kunde komma på den öppna visningen. Anita informerade i allt rörande lägenhetsförsäljningen och gav kloka råd kring utformningen av annonser osv. I förra veckan blev lägenheten såld till ett bra och acceptabelt pris (3 225 000 kr) med snart tillträde 1 april 2020 vilket passar oss säljare mycket bra.

Som säljare kan jag bara ge Anita Brofors de allra bästa rekommendationerna och ställer gärna upp som personlig referens ifall någon vill veta mera.

Bengt Wiberg
    CEO, innovatör och patentinnehavare av #StingFreeSnus
    Sting Free AB
    Lidingö Läs mer
  • 2020-01-24

Johan N skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Vi har precis köpt en lägenheten på Lidingö och är supernöjda med Lars :):) Läs mer
  • 2020-01-23

Thomas H skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Sålt villa

Kunnig, förtroendeingivande och gav seriöst intryck i diskussioner kring olika aspekter på försäljning, taktik mm. Mycket väl insatt i lokalmarknaden.

Våra förväntningar på säljmaterial, processhastighet och slutresultat överträffades.

Rekommenderar Lars Nilsson på Skandiamäklarna/Lidingö Läs mer
  • 2020-01-18

Nathalie E skrev om Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Vi sålde vår etta på Lidingö och lyckades hitta den bästa mäklaren. Hon tog sig tid för oss, höll oss uppdaterade och genomförde försäljningen otroligt snyggt. Finns inget negativt att säga om henne. Ett otroligt bra samarbete Läs mer
  • 2020-01-16

Kristoffer K skrev om Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Sålt Lägenhet via henne.
    Positivt bemötande och väldigt hjälpsam! Läs mer
  • Marcus J

2019-12-20

Marcus J skrev om Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Bra och snabb service. Hjälpte till med alla frågor och funderingar utan problem. Läs mer
  • 2019-12-20

Gustav C skrev om Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Var hjälpsam genom hela köpprocessen. Läs mer
  • Philip H

2019-12-19

Philip H skrev om Anita Brofors Francisco en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Anita var väldigt bra på att återkoppla snabbt. Rak och inga konstigheter.. Läs mer
  • 2019-12-14

Andrea Lynn N skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Lars är grundlig, hjälpsam, trevlig och kunnig. Skulle gärna anlita honom igen. Läs mer
  • 2019-12-13

Adriana M skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Lars Nilsson har en väldigt bra bemötande vad gäller både köpare och säljare. Han förklarade väldigt tydligt villkoren av säljprocessen, priser vad gällde hans arvode.Lars tog initiativet att anlita en fotograf för att visa lägenheten på ett fördelaktigt sätt till köparna.

Han ger ett bra intryck och har en professionell bemötande som gör att kunderna känner tillit för hans tjänster. AMH Läs mer
  • 2019-09-04

Ida J skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Vi köpte via Lars och har ett fått ett mycket bra intryck - proffsig och flexibel att ha och göra med. Läs mer
  • 2019-09-03

Joakim B skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Väldigt tydlig och trevlig fungerade hur bra som helst. Läs mer
  • 2019-09-01

Louise Romare O skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    både köpt och sålt bostad av Lars som var både trevlig och gjorde bra jobb.mycket nöjd Läs mer
  • 2019-09-01

Leif S skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Min bror skötte allting med försäljningen. Han var mycket nöjd med Lars Nilsson Läs mer

Annika L skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Lars är kunnig, proffesionell och mycket lätt att få förtroende för. Försäljningen av lägenheten gick mycket smidigt både före, under och efter affärens avslut, tack vare honom. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera honom. Med vänlig hälsning, Annika Ljngdahl. Läs mer

Lena J skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Sålt ett hus på en återvändsgränd. Mäklaren har bemött oss bra men missbedömde marknaden, utgångspriset och intresset för vårt hus.
    Vi är dock överlag nöjda med resultatet Läs mer

Richard H skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Köpte en lägenhet via Lars, tyckte han hade ett bra och lite lugnare sätt att sköta försäljningen på, man fick tid att fundera i lugn och ro vilket jag upplevde positivt ! Läs mer

Kersti Birgitta B skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö

Ann S skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Sålt Lojov 64 Lidingö.
    Smidigt, proffsigt.
    Lars är bäst.
    Glad att läg blev sålt till bra pris. Läs mer
  • 2019-08-29

Per R skrev om Lars Nilsson en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Sålt lägenhet. Lars är kunnig och har en förtroende ingivande förhållningssätt. Lars infriade våra förväntningar till fullo och vi är mycket nöjda med handläggningen. En mäklare som vi varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2019-08-29

Gunilla B skrev om Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
    Fick bra och kompetent hjälp av Annika att både sälja och köpa bostad. Läs mer
Lars Nilsson
Annika Thustrup