Alla kategorier Flyttstäd Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Städhjältarna

Städhjältarna

Öresundsgatan 3, 115 59 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Städhjältarna!

Vi är dina hjältar som städar bort all damm och smuts medan du sköter annat. Vi är en samling av tre stycken städfirmor som jobbar tillsammans för att uppfylla dina önskemål.

Våra tjänster innefattar flyttstädning, hemstädning, storstädning och fönsterputs. Med moderna städmetoder ser vi till att du kan känna dig trygg i att städningen utförs på rätt sätt. Vill du ta del av våra städhjältar så finns vi i Stor-Stockholm, Uppsala, Sjuhäradsområdet, Ulricehamn, Göteborg, Fristad och Borås.

Vill du veta med om våra städtjänster så läs gärna mer på vår hemsida som du finner här ovan och vill du veta vilka omdömen våra kunder har gett oss så ser du det nedan.

Läs vad 47 kunder tycker om Städhjältarna

• Karin H skrev om Städhjältarna
    Fönsterputsning.
    Noggrant arbete. Kom i tid.
    Vänligt bemötande.

MVH
    Karin Läs mer
  • Meri L skrev om Städhjältarna
    Noggrann putsare. En aning sval i sitt bemötande. Men det är bättre än för hjärtlig. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Städhjältarna
    Hade fönsterputs beställd till tidig morgon. Då jag kom hem 17.45 stod ett fönster vidöppet på bottenvåningen med en stege utanför. Dåligt. Läs mer
  • Jonny L skrev om Städhjältarna
    Städning av villa i samband med försäljning. Snabbt och bra städat. Läs mer
  • Carolina L
    Carolina L skrev om Städhjältarna
    Ett företag som städar i Stockholm. Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Städhjältarna
    En städfirma som håller på med städ. Läs mer
  • Ann-sofi M skrev om Städhjältarna
    Fönsterputs
    Snabbt svar på förfrågan
    Enkelt och bra bemötande
    Bra pris
    Mycket bra resultat - Mycket nöjd kund
    Kommer att anlita dem framöver vid behov Läs mer
  • Görel W
    Görel W skrev om Städhjältarna
    Fönsterputs
    Den utfördes mycket bra och de kom i tid, kunde dålig svenska men var trevliga och snälla. Läs mer
  • Krister B skrev om Städhjältarna
    Jag anlitade dem för flyttstädning. Städningen var undermålig. Flertalet lådor och hatthyllan var inte dammtorkade. Golvet var inte rent. De orsakade en stor fläck på en stenplatta som inte går att få bort. De skyller ifrån sig och menar att det är en tandborstmugg som orsakat det, trots att det inte varit någon annan i lägenheten. Skulle absolut inte rekommendera dem. Läs mer
  • Per M skrev om Städhjältarna
    Jättebra! Utmärkt bemötande och väldigt noggrann och bra fönsterputs! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Ingrid U skrev om Städhjältarna
    Bra flyttstädning och bra adminstration. Läs mer
  • Marie W skrev om Städhjältarna
    Super proffsigt företag! Ni kom på avtalad tid och putsade fönstren perfekt, er kommer jag att anlita igen. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Niklas T skrev om Städhjältarna
    Utmärkt bemötande. Proffsigt utfört arbete. Jag ger de bästa rekommendationer. Läs mer
  • Emil S skrev om Städhjältarna
    Mycket bra bemötande, med snabb respons och ett mycket flyttstädat. Läs mer
  • Daniel

2017-06-14

Omdömet har granskats och är verifierat

Daniel skrev om Städhjältarna
    Vi har kontorsstädning 2 gånger i veckan, verkligen nöjd med städningen! Rekommenderas varmt! Man får verkligen det där lilla extra!

//Daniel Läs mer
  • Fredrik A skrev om Städhjältarna
    Enkelt och smidigt att beställa tjänsten och ett väl utfört arbete, mycket nöjd. Läs mer
  • Shagyi a skrev om Städhjältarna
    Kändes så rent och fint !! Kan rekommenderas !! Läs mer
    Clean Quality, Shagyi a gillar detta
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Städhjältarna
    Jag blev helt klart nöjd med arbetet på mina fönster som inte rengjorts på 10 år. Läs mer
    Shagyi a, Clean Quality gillar detta
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Städhjältarna
    Suveränt! Kan bara rekommendera Läs mer
  • Ali M skrev om Städhjältarna
    Hej,
    Jag vill bara framföra att vi är helnöjda med ert jobb (fönsterputsning) hos oss. Från offert till levererat resultat var allt helt professionellt!
    Rekommenderar starkt! 5 stjärnor! Läs mer
    Shagyi a, Clean Quality, Sandra K gillar detta
  • Fatima L skrev om Städhjältarna
    Snabb service och utmärkt utfört arbete. Läs mer
  • Maria M skrev om Städhjältarna
    Så himla bra! Seriös och tydlig i kontakten. Arbetsledare gick igenom bostaden både innan och efter flyttstädningen. Den nya hyresgästen blev mycket nöjd! Läs mer
    Sandra K, Clean Quality gillar detta
  • Tony F skrev om Städhjältarna
    Smidigt och enkelt och det gick snabbt, från första kontakt till rena fönster. Läs mer
    Sandra K, Clean Quality gillar detta
  • Anni B
    Anni B skrev om Städhjältarna
    Jag hade beställt flyttstädning av min lgh. Min sambo mötte upp städarna och släppte in dem, inga konstigheter. När vi senare på kvällen kontrollerade städningen såg det bra ut, förutom att fönsterbrädorna fortfarande var smutsiga. De hade inte städats alls utan missats. En detalj, men ändå retligt att behöva fixa med det när man trodde att allt var klart. Annars gick allt smidigt och bra. Läs mer
  • Pia K skrev om Städhjältarna
    Bra bemötand, bra service, fönsterputs och den var mycket bra utförd och trevlig fönsterputsare. Läs mer
    2018-06-05 Städhjältarna svarar Pia K
    Hej Pia!
    Jättekul att du blev nöjd med fönsterputsningen! Jag för det vidare!
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Städhjältarna
    Jättefina fönster, väldigt noggrant utfört. Tack! Läs mer
  • Oskar O skrev om Städhjältarna
    Bra bemötande och städ utöver mina förväntningar. Topp betyg! Läs mer
  • Sam R
    Sam R skrev om Städhjältarna
    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer
  • Viktor G
    Viktor G skrev om Städhjältarna
    Vansinnigt oseriöst företag.

De lyckades slita loss en radiator från vattenledningarna (!) när de skulle åtgärda en slarvigt genomför flyttstädning hos oss. Först antyder de att lägenhetens nya ägare skulle ha orsakat skadan, sedan gnällde de på att rörmokarnas arbete hade varit för dyrt.

Skulle inte ens rekommendera de här skojarna åt en ovän. Läs mer
    2018-06-05 Städhjältarna svarar Viktor G
    Hej Viktor.
    Hemskt tråkigt med olyckan som skett i samband med er flyttstädning. Detta skulle inte ha behövt skett och borde ha hanterats bättre från vår sida. Vi har tagit detta vidare internt och tar till oss din kritik. Under sommaren har vi satsat extra på vidareutbildning av personal och utökad kvalitetssäkring av våra tjänster.

Väl mött,
    Andreas Grafström
    Kundnöjdhetsansvarig
  • Anna S skrev om Städhjältarna
    Trevligt bemötande, tillmötesgående. Alltid vänliga och snabba med att åtgärda saker.

Tjänsten lever inte upp till förväntan, lite slarv här och var. Dyra, lite märkliga fakturor har dykt upp. Läs mer
  • Eva K skrev om Städhjältarna
    Vi beställde en flyttstädning som utfördes enligt önskan.vi kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Linda G skrev om Städhjältarna
    Anpassar sig och är flexibla om man behöver ändra tiden eller har särskilda önskemål i samband med olika städningar!
    Trevlig och personlig service! Läs mer
  • Gun L skrev om Städhjältarna
    Jag har än så länge bara beställt tjänsten så jag vet inte. Bemötandet vid beställningen var helt OK! Läs mer
  • Ann L skrev om Städhjältarna
    Flyttstädning, inga kommentarer Läs mer
  • Kia B skrev om Städhjältarna
    Intryck och dialog vid skrivande av avtal. Läs mer
  • Anna-karin F skrev om Städhjältarna
    Bra service och effektiv personal Läs mer
    Clean Quality, Clean Quality i Sverige AB gillar detta
  • Rolf B skrev om Städhjältarna
    Allt är bra, utom att den som städar hos mig inte kan ett ord svenska. Jag kan inte förklara någonting! Dessutom har hon dragit ut strömsladdar utan att sätta tillbaka dom. Det tog ett tag innan jag fattade vad som var fel...
    Rolf Läs mer
  • Anna L skrev om Städhjältarna
    Snabbt och bra, fick många svar på min förfrågan vilket gjorde att jag slapp sitta och leta efter företag själv. Mitt intryck är att de flesta som svarade var seriösa företag med bra referenser. Läs mer
  • Ingalill S skrev om Städhjältarna
    Vi blev mycket nöjda med vår flyttstädning i somras
    och fick ett mycket trevligt och vänligt bemötande Läs mer
  • Marcus J skrev om Städhjältarna
    Bra service och personal. Bra priser Läs mer
  • Kalle K
    Kalle K skrev om Städhjältarna
    Prima städhjälp vi anlitat vid flera tillfällen. Läs mer
    Clean Quality, Clean Quality i Sverige AB gillar detta
  • Amin Z skrev om Städhjältarna
    Fönster blev rena och dom var i tid. Läs mer
  • Robert B skrev om Städhjältarna
    Vi är väldigt nöjd med städningen. Läs mer
  • Patrik E skrev om Städhjältarna
    Snabb och bra service.

Personalen var supertrevliga och hjälpte mig med extremt kort varsel till ett superpris!
    Dock så fick jag prata engelska med städerskan som kom hem till mig, vilket kan va bra o veta. Läs mer
  • Jill L skrev om Städhjältarna
    På senare tid har det varit lite si och så. Men vår ordinarie städare har varit på semester och Tatiana svarar alltid på mail och åtgärdar de som vi har synpunkter på.
    I det stora hela är vi nöjda. Läs mer
    Esmail B gillar detta
  • Kjell P skrev om Städhjältarna
    Bra bemötande, flyttstädning.
    Inte helt tillfredsställande resultat (men ingen officiell anmärkning). Läs mer
  • Anna W skrev om Städhjältarna
    Bra bemötande. Flyttstädning som vi var helt nöjda med. Läs mer

Öresundsgatan 3, 115 59 Stockholm