Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge!

Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rikstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten.

Köpa, sälja eller är du ute efter en värdering? Vill du ha någon att ställa frågor till och bolla dina bostadsdrömmar med? Vi har bred kompetens och kan hjälpa till med allt runt bostadsaffären. Tveka inte att höra av dig.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 239 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

• Urban P
    Urban P skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Försäljningen av min bostadsrätt sköttes mycket professionellt, gick snabbt och utfallet blev bättre än förväntat. Läs mer
  • Tommy Ingemar E
    Tommy Ingemar E skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt ett hus med hjälp av My. Hennes inlevelse i att sälja till bästa pris och rätt köpare är enorm. Den positiva utstrålning som hon gav oss gjorde att vi kände oss trygga under hela processen. Vi kommer att rekommendera henne om vi vet någon som ska köpa eller sälja. Läs mer
    2018-05-03 My F svarar Tommy Ingemar E
    Tusen, tusen tack! =) Första gången jag höll en budgivning från Polen, hihi! Roligast av allt är ju att bror din rekommenderade mig till er, så jag är glad att jag kunde göra er nöjda också! =)
    Tommy Ingemar E gillar detta
  • Serafettin  A
    Serafettin A skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt en vılla. Jag är nöjd med äffären just nu Läs mer
    2018-05-03 My F svarar Serafettin A
    Vilken tur! =) Jag hoppas att du kommer att vara fortsatt nöjd! Ni har verkligen köpt ett fint, lättskött hus i ett bra område. Så jag tror att allt kommer att gå alldeles utmärkt för er!
  • Idris A
    Idris A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Är mycket nöjd med hur jag blev bemött av Jens. Han var trevlig och väldigt erfaren. Han uppfyllde mina förväntningar till 100%, skulle rekommendera honom väldigt mycket. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Mycket engagerad och han lägger ner hela sin själ till att det ska lyckas på bästa sätt för mig som mig säljare.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Malin S
    Tack Malin! Jättekul att hjälpa dig och att det gick så snabbt och smidigt. Tack för de fina orden!
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Snabb kunnig och ger bra service och återkoppling Läs mer
  • Max A
    Max A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsigt bemötande från första möte till sista handslag! Hårt jobb och bra tillgänglighet är två av Jens största styrkor! Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Max A
    Tack Max! Blev kanon.. till sist:). Hårt jobb gav resultat:)
  • Emma H
    Emma H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    My är en kompetent och engagerad mäklare som fick oss att känna oss trygga och omhändertagna under hela processen med att sälja vårt hus. Vi rekommenderar My om ni går i säljtankar. Läs mer
    2018-05-03 My F svarar Emma H
    Vår försäljningshistoria ihop är lite längre än de flestas! I två år förberedde vi ert hus för försäljning. Ett takbyte gjorde under tiden! Och att sedan försöka sälja mitt i en avstannad marknad i höstas, plus en avhoppad köpare.. Puh! Tur att vi tog nya tag i vår och att vi då fick 275 000 kr mer än vi skulle ha fått vid kontraktet i höstas! Vilken bergochdalbana!
  • Lennart A
    Lennart A skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    En bra trevlig noggrann och omtänksam som inte var rädd för besväret fick till en snabb och bra affär. Kommer att använda henne i framtiden så vi rekommenderar henne varmt! Lennart & Lena Läs mer
    2018-04-16 My F svarar Lennart A
    Ja, vilken extremt snabb och bra affär det blev för oss! =) Morgonvisning som resulterade i en rafflande budgivning och kontrakt samma dag! Jag hjälper gärna till med nästa lägenhet sen, om det blir dags!
  • Albin B
    Albin B skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Affären har gått mkt bra och smidigt med My. Trevlig och positiv, flitig och driven. My levererar Läs mer
    2018-04-16 My F svarar Albin B
    Smidig affär, helt klart! Och lägenheten gick ju upp högre än vad någon av oss vågade hoppas på =) Rekord!!
  • Ingela  W
    Ingela W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi anlitade My Friman när vi skulle sälja våra gamla föräldrars lägenhet. Vi är så otroligt nöjda med allt från ett mycket trevligt bemötande och ett starkt förtroende redan från första mötet med My och vidare genom hela resan fram till en lyckad försäljning! Topp betyg från syskonen Ingela och Göran Läs mer
  • Gerd Kristina H
    Gerd Kristina H skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde bostadsrätt. Förväntade mig ett respektfullt o professionellt bemötande. Första bokade mötet kom inte mäklaren alls. Han hörde av sig någon vecka senare via mail, använde ett något ovårdat språk, bad om ursäkt o vi bokade ny tid. Han kom till mötet m andan i halsen. Gav ett mycket stressigt intryck o hastade igenom de papper han hade m sig. Pratade nedlåtande om lägenhetens skick. Efter att lägenheten sålts var det möte på hans kontor för kontraktsskrivning. Åter kommer han med andan i halsen, hastar igenom papperna med köparen o mig o ger ett stressigt intryck. Kommer inte att anlita mäklaren igen. Läs mer
    2018-04-06 Mikael B svarar Gerd Kristina H
    Hej!

Jag är ledsen över att ni upplevde mig så stressad. Första mötet blev en totalmiss och det tar jag såklart på mig. Jag hör av mig och stämmer av läget med dig och kommer även att kontakta köparen eftersom du nämnde kontraktsskrivningen.
  • Anna L
    Anna L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Tydlig och bra kommunikation. Fått bra information under resans gång, han lyssnade på mina önskemål och vi jobbade efter dem. Flexibel, trevlig och seriös!
    Sålt en lägenhet, en 4:a - på 100kvadrat.
    Smidigt samarbete - väldigt nöjd. Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Anna L
    Tack Anna! Jättekul att hjälpa dig och det var trevligt att du gav mig lite nya insikter på hur jag kan utföra mäklaryrket!
  • Roberto V
    Roberto V skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en bostadsrätt på Fyra rum och kök på 99,5 kvadratmeter i centrala Borlänge.
    Jens tog sig tid snabbt för en visning då jag inte kunde det datumet den öppna visningen var. Han var väldigt behjälplig och också lätt att få kontakt med. Avtalsskrivningen gick snabbt och smidigt dock utan stress. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Roberto V
    Tack så mycket för de fina orden! Det löste sig bra med köpet!
  • Musbahu Aremu A
    Musbahu Aremu A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej!
    Wow vilken underbar mäklare.
    Fantastiskt bemötande och rådgivande människa.
    Han kunde upfylla mina förväntningar mer än jag hade förväntat mig.
    Han ska få pris 🏆 för att han kan göra bra äffar. Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Musbahu Aremu A
    Tack Musbahu och grattis till ert nya boende! Fina ord!
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt bostad kanon bra mäklare,bra bemötande och förklara bra skulle rekommendera han till andra🙂 Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Tommy B
    Tack Tommy, blev ju jättebra det där! Kul att ni är nöjda med mitt jobb!
  • Margit A
    Margit A skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Anlitade My och kände direkt stort förtroende för henne. Positiv , rak, tydlig och engagerad.
    Hållit mig informerad under resans gång .
    Jag kommer att anlita henne igen och kan/ kommer att varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2018-03-27 My F svarar Margit A
    Stort tack! =) Det var en intressant försäljning tyckte jag, med styling, många på visning och en rafflande budgivning! Mer sånt! =) Återkom angående huset sen så kommer jag som ett skott!
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt en lägenhet på Snöågatan 10b, som vart en väldigt bra och snabb affär. My Friman är en väldigt positiv och glad person, som passar för sitt yrke. Väldigt tillmötesgående och pålitlig mäklare. Jag har bara goda ord för My Friman😁 Läs mer
    2018-03-27 My F svarar Madeleine L
    Haha ja, det gick undan! =) Men som din säljare sa, du kommer att trivas SÅ bra i den fina tvåan! Superläge, med stort badrum och kvällssol på balkongen!
  • Christina S
    Christina S skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig och kunnig mäklare som gjorde allt för att hjälpa mig vid försäljningen av mitt hus. Återkopplade snabbt på mina mail.Försäljningen gick fort. Niklas vägde gott upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-20 Niklas S svarar Christina S
    Tack för dina fina ord Christina! Lycka till med renoveringen av din nya lägenhet😊
  • Rosanna R
    Rosanna R skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har köpt en trea i Borlänge. Mycket nöjd över mäklaren och blivit väldigt bra bemött. Läs mer
    2018-03-27 My F svarar Rosanna R
    Åh, tack! Du fick också tag på Borlänges finaste trea, så där ska du trivas alldeles utmärkt! =)
  • Johan C
    Johan C skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej!

Jag och min sambo är extremt nöjda med vår mäklare, Jens Bergenström. Ambitiös, trygg och han hade förståelse genom hela processen. Är en stor sak att sälja sin bostad och vi fick bra stöttning och råd. Kan starkt rekommendera denna nyblivna mäklare. Läs mer
    2018-03-30 Jens B svarar Johan C
    Hej Johan och tack för de fina orden, kul att få hjälpa er och kul med en så lyckad affär!
  • Totte  S
    Totte S skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag fick hjälp med det jag behövde och försäljning gick relativt smidigt trots fel tid att sälja lägenhet i Borlänge.
    Inga klagomål :) Läs mer
    2018-03-27 My F svarar Totte S
    Tack, Totte! Ja, det låg några tvåor ute samtidigt som din. 17 st, närmare bestämt. Men nu har du möjlighet att ge dig ut på nya äventyr i världen! Spännande! =)
  • Gracia D
    Gracia D skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag tycker att min mäklare My Friman har varit helt suverän! Väldigt proffsig! Man känner verkligen att man kan lita på henne och hon är otroligt bra att ha att göra med! Hon har varit väldigt bra på att informera vad som händer och svarat på alla frågor man ställt. Hon har tagit sig tid att svara på telefon och frågor även när hon har varit upptagen!
    Jag skulle rekommendera henne till alla, hon är helt toppen! Läs mer
    2018-03-12 My F svarar Gracia D
    Vilka värmande ord, Gracia! =) Jag är så glad att allting gick i lås och att ni snart ska få flytta in i ert nya hus i Medväga. Där kommer ni och barnen att trivas alldeles utmärkt!
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    My Friman är väldigt trevlig har bra bemötande och lyhörd svarar på frågor direkt och lätt att nå..väldigt nöjd som kund..kommer att rekommendera henne till andra.. Läs mer
    2018-03-09 My F svarar Ulrika L
    Tusen tack, Ulrika! Ja, gör gärna det =) Vi mäklare lever på rekommendationer. Jag är glad att jag kunde hjälpa dig med banken, som ledde till att du fick köpa din fina lägenhet. Nu kör vi järnet med att sälja din!! =)
  • Victoria A
    Victoria A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Kunnig, seriös och personlig mäklare! Väldigt snabb på återkoppling, lättillgänglig samt det personliga bemötandet bidrog till att vi fick ett väldigt stort förtroende för Jens. Noggrant och metodiskt beskrev han hur en bostadsaffär går till, vilket uppskattades väldigt mycket av oss som är nya när det gäller bostadsaffärer.
    Rekommenderas varmt, har bara gott att säga om Jens! Läs mer
    2018-03-30 Jens B svarar Victoria A
    Mycket fina ord, tusen tack! Ni kommer få det kanon i ert nya boende!
  • Josefin K
    Josefin K skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket bra! Motsvarade våra förväntningar. Läs mer
    2018-03-05 Mikael B svarar Josefin K
    Tack! Lycka till med flytt, barn och allting nu!
  • Hans Joel S
    Hans Joel S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket profesionell och trevlig mäklare. Bra information till mig som kund. Har fått bättre hjälp och bättre bemötande än jag hade kunnat förvänta mig. Läs mer
    2018-03-30 Jens B svarar Hans Joel S
    Tack Joel för de fina orden, kul att det gick vägen efter en del strul:). Det ska inte gå lätt alla gånger, då lär man sig inget nytt:). Återigen tack!
  • Leena V
    Leena V skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Kan varmt rekommendera Mikael till mina bekanta. Läs mer
    2018-03-04 Mikael B svarar Leena V
    Det får du gärna göra Leena! Lycka till med er nya bostad.
  • Urban L
    Urban L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mikael Björklund. Proffsigt bemötande, grundlig genomgång och bra information. Snabb och effektiv försäljning enligt våra önskemål om att ej ha offentlig visning.
    Sammanfattas. Snabbt, enkelt och proffsigt. Kan varmt rekomenderas Läs mer
    2018-02-26 Mikael B svarar Urban L
    Tack Urban! Det var ett nöje att ha er som kunder. Jag tror att er köpare känner sig lika nöjd.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket bra, lugn, sansad och proffsig Läs mer
  • Christer  W
    Christer W skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Utpräglad proffsighet och lätt för att kommunicera. Snabbheten är ett plus tros hennes kortare sjukdomstid under säljprocessen. Läs mer
  • Inga-Lill A
    Inga-Lill A skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevligt bemötande. Man får ett gott förtroende då han är påläst om huset innan visning. Tar sig tid med alla frågor som man har. Jag känner mig trygg som kund. Inga-Lill Andersson Läs mer
    2018-02-26 Mikael B svarar Inga-Lill A
    Tack Inga-Lill. Jag gör allt jag kan för att både köpare och säljare ska känna sig trygga i affären så dina fina ord värmer verkligen mitt mäklarhjärta. Jag är övertygad om att du kommer att trivas i ditt nya hus!
  • Jenny  A
    Jenny A skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Camilla gav ett väldigt bra första intryck och gjorde ett väldigt bra jobb när vi köpte och sålde bostad. Hon är kompetent och seriös, vi kände oss trygga med de råd Camilla gav oss och det kändes som hon värnade om både köpare å säljare!
    Vi rekommenderar Camilla! Läs mer
  • Marcus K
    Marcus K skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Camilla har gjort ett fantastiskt jobb från start till mål! Grym service och engagemang ! Vill sammanfatta det med ett ord...VÄRLDSKLASS! Läs mer
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Tycker alltid Niklas levererar toppklass! Läs mer
    2018-01-31 Niklas S svarar Sofie A
    Men tack Sofie! Ett rent nöje att få hjälpa till för tredje gången😊 bra samarbete leder till bra slutresultat. Välkommen åter
    Niklas S gillar detta
  • Vida H
    Vida H skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hon är väldigt bra tycker jag Läs mer
  • Erik Roland O
    Erik Roland O skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mikael gav ett personligt och proffsigt intryck och avdramatiserade det hela på ett snyggt sätt genom sin hjälp. Läs mer
    2018-01-19 Mikael B svarar Erik Roland O
    Hej Erik! Det var kul att hjälpa er bli Borlängebor igen. Det är lika viktigt för mig att ni som köpare är nöjda med min service som säljarna.
  • Inge S
    Inge S skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Med ett personligt angegemang, kreativa idéer med erfarenhet och kunskap sköttes husförsäljningen på ett galant och smidigt sätt, med guldkant! Läs mer
    2018-01-16 My F svarar Inge S
    Tusen tack, Inge! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Ett fantastiskt hus och en annons med härliga sommar-, vinter- och skymningsbilder! =) Ni kommer att få det fantastiskt i Leksand!
  • Anna Lena W
    Anna Lena W skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Blev otroligt imponerad av hennes proffsiga och trevliga bemötande, både köpte en lägenhet av henne och hon sålde mitt hus åt mig. Hon handskades otroligt bra med att medla mellan mig och mitt ex och hon fick mig verkligen att känna mig trygg i hela köpet och försäljningen. Hon höll kontakten jättebra och uppdaterade oss hela tiden. Jag kommer verkligen att rekommendera henne till mina kunder som behöver en mäklare. Hon är guld värd och jag var tom in med en flaska champagne och en stor blombukett till henne för att visa min uppskattning! Läs mer
  • Joakim A
    Joakim A skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi hade lite tekniskt strul under budgivningen med sms-funktionen för budandet, men efter att den var över så har My skött affären galant! Läs mer
    2018-01-16 My F svarar Joakim A
    Ja, fy! Ibland är tekniken verkligen inte med oss! =) Då får man lösa det på andra sätt. Nu står det inte på förrän ni får flytta in i ert underbara hus i Ornäs!
  • Dennis M
    Dennis M skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag och sambon är supernöjda. Vi fick ett väldigt bra pris och allting var klart på mindre än 2 veckor. Finns ingen annan mäklare vi kommer anlita i framtiden. Läs mer
    2018-01-05 Mikael B svarar Dennis M
    Härliga ord som värmer hjärtat! Tack för förtroendet.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig visning av my friman på svensk fastighetsförmedling och varmt bemötande rekommenderas. Läs mer
  • Frida A
    Frida A skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag tycker vi fick ett jätte bra bemötande av Camilla. Jag kände ett stort förtroende och skulle anlita henne igen. Det finns inget jag kan klaga på och inget som jag kan komma på som hon skulle kunna ha gjort bättre. Vi har fått bra med information om allt som hade med försäljningen att göra och av intresset på radhuset. Tummen upp=) Läs mer
  • Stephen B
    Stephen B skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har anlitat My i våra senaste ärende då vi både sålt och köpt bostadsrätt. Vi rekomenderar verkligen My då hennes yrkesstålthet och kunskap i alla aspekter har varit enastånde.
    Om vi i framtiden kommer köpa eller sälja igen kommer vi självklart anlita My igen. Läs mer
    2017-12-06 My F svarar Stephen B
    Hej Stephen! :) Jag blir så glad för din recension! Nu har ni köpt en bostadsrätt och sålt två via mig, så roligt! Ni kommer att trivas perfekt i Övre Tjärna. Skönt med helt nybyggt! Kram //My
  • Hans G
    Hans G skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    En legend på isen som som sadlat om till mäklar med bravur..rekommenderas på det varmaste.. Läs mer
    2017-12-29 Jens B svarar Hans G
    Tack Hasse! Kul att höra, tack för ett trevligt samarbete!
  • Arne E
    Arne E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens utförde hela försäljningsprocessen på ett exemplariskt sätt. Läs mer
    2017-12-29 Jens B svarar Arne E
    Tack Arne! Tack för ett trevligt samarbete!
  • Mariann R
    Mariann R skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare.Jens är lugn, lojal och tillmötesgående. Under hela försäljningsprocessen har vi haft en öppen dialog och bra kommunikation. Tack för god service! 👍 Läs mer
    2017-12-29 Jens B svarar Mariann R
    Tack för de fina orden Mariann, ett nöje att få samarbeta med dig!
  • Torbjörn D
    Torbjörn D skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag tycker Camilla gjorde ett ta jobb, hon skötte allting snabbt inga bekymmer. Tack för ett bra jobb Camilla :) Läs mer
  • Anette  I
    Anette I skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag tycker att han är en mycket kompetent och duktig mäklare. Även mycket trevlig. Läs mer
    2017-12-29 Jens B svarar Anette I
    Tack Anette för de fina orden och ett mycket bra samarbete!
  • Monica P
    Monica P skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Eftersom jag mött Camilla tidigare ville jag ha henne igen. Hon är trevlig, kunnig, inte för pratig utan håller sig till saken. Läs mer

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge