Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge!

Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rikstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten.

Köpa, sälja eller är du ute efter en värdering? Vill du ha någon att ställa frågor till och bolla dina bostadsdrömmar med? Vi har bred kompetens och kan hjälpa till med allt runt bostadsaffären. Tveka inte att höra av dig.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 394 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

• Jennifer N

2019-06-16

Jennifer N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Jens, gick otroligt enkelt och smidigt. Jens är helt fantastisk i sitt möte med oss som kund, lyhörd och enkel och ha att göra med. Höga ambitioner som i vårt fall lönade oss som säljare. Vi är helt nöjda med valet av mäklare, för oss helt rätt! Läs mer
  • 2019-06-14

Jan M skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens jobbade verkligen för arvodet är det första jag tänker på, han sitter inte bara och tittar på. Jag sålde min lägenhet med Jens som mäklare. Han hade ett bra upplägg på försäljningen både vad gäller upplägget och tidsaspekten. Jag hade några frågor och diskussioner om hur det går till när man säljer. Jens kom med bra information och var inte heller rädd för att säga till om hur var och när saker skulle göras och det på ett lugnt och sakligt sätt.
    Så om du vill ha en mäklare som engagerar sig så anlita Jens

/JM Läs mer
  • 2019-06-09

Per P skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra bemötande från första stund. Seriös och inlyssnande. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare. Rekomenderas varmt! Läs mer
    2019-06-09 Mikael B svarar Per P
    Tack Per!

Det blev en riktigt smidig affär och jag hoppas att både ni och era köpare kommer att trivas i era nya hem!
  • 2019-06-04

Tina T skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt Bostadsrätt lägenhet i Borlänge.

Bemött av trevlig, serviceinriktad och kunnig mäklare.
    Bemötandet var över mina förväntningar, snabb och smidig
    hantering av bostadsaffär.

Resulterade i att han fick ännu en försäljning av vår bostadsrätt lägenhet.

Fantastiskt nöjd :-) Läs mer
    2019-06-09 Mikael B svarar Tina T
    Tack Tina!

Nu ska vi köra igång försäljningen av lägenheten, det ska bli jättespännande!
  • Joakim S

2019-06-04

Joakim S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt lägenhet.
    Väldigt professionell och fokus på rött ställe.
    Hel nöjd, rekommenderas varmt 👌 Läs mer
    2019-06-09 Mikael B svarar Joakim S
    Tack Jocke!

Det blev en smidig affär för alla parter! Ska bli kul att se om nu lyckas att göra ert nya hus lika fint som lägenheten!
  • 2019-06-02

Ia J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag och min sambo köpte ett hus där Jens var mäklare. Han hade en bra och tydlig genomgång på huset vid visning och svarade på frågorna vi hade eller återkom snabbt med svar på de han inte kunde svara på. Jens är trevlig och professionell i sitt bemötande och skulle rekommendera honom till andra. Ett plus är hans karriär innan han blev mäklare! Läs mer
    2019-06-05 Jens B svarar Ia J
    Tusen tack för er fina rekommendation. Kul att kunna hjälpa er med köpet!
    Haha bra att kunna glädja på flera plan.
  • 2019-06-01

Michael O skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en 1:a och fått bra stöd i hela processen och fantastiska bilder.

Kommer absolut att anlita Jens igen till framtid försäljning. Läs mer
    2019-06-05 Jens B svarar Michael O
    Tack så mycket Michael, en snabb och smidig affär. Bra samarbete!
  • 2019-06-01

Susanne L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi sålde en villa och blev fantastisk bemötta av vår mäklare Mikael Björklund.
    Svarade snabbt på frågor vi hade och guidade oss genom hela försäljningen. Alltid lika trevlig. Läs mer
    2019-06-02 Mikael B svarar Susanne L
    Tack Sussi. Det blev en bra affär för både köpare och säljare, så då är mäklaren nöjd! Det har varit fantastiskt trevligt att förvalta ert förtroende.
  • 2019-05-30

Evelina E skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte parhus i Kvarnsveden. Jättebra bemötande och snabb kommunikation. Allt har fungerat kanonbra! Läs mer
  • 2019-05-30

Lena S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    - Jag har köpt en bostadsrätt.
    - Bemötandet från mäklaren har varit jättebra och jag har fått hjälp med allt som jag behövt hittills. Läs mer
    2019-05-31 Wilma E svarar Lena S
    Tack för din rekommendation Lena! Jag hjälper gärna till med det som behövs. Nu hoppas jag du kommer trivas i nya lägenheten. =)
  • 2019-05-29

Johanna F skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mikael hjälpte oss att köpa vårt radhus i Borlänge. Mikael är väldigt trevlig, lättillgänglig och styrde upp så att vi kunde få en förhandsvisning då vi inte kunde vid visningsdatumet. Det gjorde också att vi kunde få till en snabb affär som vi känner oss mycket nöjda med! Läs mer
    2019-05-31 Mikael B svarar Johanna F
    Tack Johanna. Det blev en lycklig historia för alla parter. Välkomna hem till Borlänge igen då =)
  • 2019-05-29

Sven H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens hjälpte oss att sälja vårt hus. Det tog lite längre tid än förväntat och priset blev inte heller så högt som vi först trodde. Under hela processen har Jens dock varit mycket bemötande och engagerad. Jens gav oss trygghet när vi som mest behövde det. Hans lugn och sätt att bemöta oss skapade en mycket god relation som vi värdesätter högt. Det är också mycket positivt att Jens arbetar "by the book" det har skapat förtroende och en känsla av att allt blir riktigt genomfört.

Att arbeta som mäklare är kanske inte ett 9-5 jobb. Men vi vill ändå här belysa vår tacksamhet över att Jens alltid har gått att nå och att han ställt upp för visning och kontraktsskrivning under väldigt obekväm arbetstid. Vi hyser innerliga förhoppningar om att Jens får kompensation för detta och kan tillbringa mer tid med sin familj. Det är han sannerligen värd.

Stort Tack! Läs mer
    2019-05-30 Jens B svarar Sven H
    Stort tack för et fina rekommendation!
    Kul att ni känner er nöjda trots att priset inte blev där vi först trodde. Oavsett så var det ett bra samarbete och det var kul att få hjälpa till på flera plan.
    Ledigheten kommer i sommar och då kan man köra hårt på även på ”oömma” tider”:).
    Återigen tack för ert fina Reco!
  • 2019-05-28

Thomas N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Superbra mäklare.gör verkligen allt för att kunden ska bli nöjd. Sålde våran bostadsrätt trots att de var svalt intresse i början men han gav inte upp. Är supernöjd å kommer definitivt anlita samma igen om man ska sälja Läs mer
    2019-05-28 Jens B svarar Thomas N
    Tack för din fina rekommendation!
    Kul att allt gick vägen så smidigt.
    Kul att ni vill rekommendera mig vidare!
  • 2019-05-27

BARNCANCERFÖRENINGARNAS RIKSFÖR B skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsigt och trevlig bemötande för vår försäljning. Löpande återkoppling. Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-05-27 Wilma E svarar BARNCANCERFÖRENINGARNAS RIKSFÖR B
    Jag tackar så mycket för era ord och eran rekommendation. Det var full fart ända från dag ett med mycket folk på visning och även i budgivningen på Lamellgatan. Kul med en sådan positiv försäljning!
  • 2019-05-26

Anne-Marja M skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har köpt lägenhet. Blev vänligt bemött av mäklare. Det är dock bra om mäklaren går att få tag på under budgivning så att processen fortskrider och man vet vad som händer. Kan var bra med en standin vid budgivning.
    Sammanfattningsvis är vi nöjda, med lite mer erfarenhet blir hon en utmärkt mäklare. Läs mer
    2019-05-27 Wilma E svarar Anne-Marja M
    Hej Anne-Marja, först och främst grattis till er nya lägenhet!
    Tack för eran återkoppling och vad kul att ni är nöjda med mig sammanfattningsvis som mäklare. Idag så sker alla våra budgivningar via sms i vårt system. Det är enkelt, tryggt och bekvämt för våra kunder jämfört med tidigare år när man skötte det per telefon. Då ni var 11st med i budgivningen på Lamellgatan så drog den ut lite på tiden. Från att budgivningen startade kl 10.00 på torsdagsmorgonen till att den var klar ca kl 19 på kvällen samma dag. Jag försökte vara tillgänglig under hela dagen och svarade på era frågor per telefonen samtidigt som jag också svarade på de övriga budgivarnas samtal och frågor. Dock så hade jag redan en inplanerad visning mellan 16.30 - 17.30 vilket gjorde att jag under den tiden tyvärr inte kunde svara på era samtal.
  • 2019-05-24

Micael A skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Skönt med proffs som vet hur en slipsten ska dras Läs mer
    2019-05-31 Mikael B svarar Micael A
    Härligt Micael! Det var ju en speciell situation med många underskrifter från din sida.
  • 2019-05-23

Cecilia H skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig och professionell!
    Köpte precis min och min partners första gemensamma bostad. Väldigt nöjda med bemötande! Läs mer
    2019-05-24 Mikael B svarar Cecilia H
    Tack Cecilia! Nöjda köpare är minst lika viktigt som nöjda säljare! Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad!
  • 2019-05-23

Henrik B skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är jättenöjda med Micke som tog hand om hela husförsäljningen på ett mycket bra sätt. Allt ifrån att guida oss innan försäljning till lämpliga åtgärdera att göra klart inför försäljning till visning till affär. Läs mer
    2019-05-23 Mikael B svarar Henrik B
    Tack Henrik. Det var ett nöje att få sälja ert fina hus. Vi tog lite hjälp av The Mod och fick till en riktigt lyckad försäljning!
  • 2019-05-22

Marianne E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde min övernattningslägenhet i Romme. Fick ett mycket proffesionellt benötande av mäklaren. Läs mer
    2019-05-23 Jens B svarar Marianne E
    Tack för din rekommendation! Kul att det gick vägen efter lite arbete:)
  • 2019-05-19

Dennis E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Professionell, tydlig och enkel. Högsta betyg. Läs mer
    2019-05-23 Jens B svarar Dennis E
    Tack så mycket för din rekommendation! Blir ett perfekt boende för dig!
  • 2019-05-16

Pia L skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vid försäljning av villa. Mäklaren var lyhörd och respekterade de önskemål vi hade. Var inte för gåpåig utan alldeles lagom 🙂. Resultatet blev som vi förväntat oss. Läs mer
    2019-05-20 Wilma E svarar Pia L
    Tack för er rekommendation! Vad skönt att få detta klart i sådan bra tid, nu kan ni lägga allt fokus på packning och flytt till er alldeles nya bostad. =)
  • 2019-05-15

Maria N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt ett hus och sålt min lägenhet. Förtroendeingivande bemötande, saklig. Alltid tillgänglig och återkopplade med information bra. Läs mer
    2019-05-16 Jens B svarar Maria N
    Tack för din fina rekommendation!
    Efter lite kämpande gick det till slut vägen:)!
  • 2019-05-15

Mats Ö skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har sålt en villa i Borlänge och har blivit mycket väl bemött och
    imponerad av kunskapen och de effektiva försäljningen av mitt hus. Mina förväntningar var ganska höga och infriades med råge.
    Jag kommer att rekommendera Svensk Fastighetsbyrå och Camilla till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-05-13

Mikael L skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en bostadsrätt. Såldes bara nån timme efter att den Las ut på Hemnet.
    Jag är genomgående nöjd med hela paketet. Läs mer
  • 2019-05-07

Sally Amanda W skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Engagerad, effektiv och enkel att ha göra med! Läs mer
    2019-05-20 Wilma E svarar Sally Amanda W
    Tack för din rekommendation och ett bra samarbete!
  • 2019-05-07

Irina B skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt lägenheten , varmt rekommendera ! Läs mer
    2019-05-16 Jens B svarar Irina B
    Tack för din Reco! Kul att allt löst sig så snabbt och smidigt!
  • Joanna L

2019-05-06

Joanna L skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi köpte ett radhus/bostadsrätt. Vi blev väl bemötta och upplevde My som tillmötesgående, smidig och tydlig. Vi hade inga egentliga förväntningar innan och har heller inget att anmärka på nu efteråt. Vi är nöjda med My! Läs mer
    2019-05-07 My F svarar Joanna L
    Härligt Joanna, det var roligt att höra! =) Ni kommer att trivas som fisken i vattnet däruppe!
  • 2019-05-06

Sami B skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens var vår mäklare när vi sålde vår bostad i Ornäs för 3.000.000.
    Otroligt duktig mäklare, alltid lugn och han var väldigt tydlig hela tiden.

Mycket bra bemötande och kontinuerlig återkoppling!

Rekommenderar!! Läs mer
    2019-05-16 Jens B svarar Sami B
    Tack så mycket för er rekommendation och kul att allt löste sig så smidigt!
    Mycket bra samarbete!
  • Joakim S

2019-04-28

Joakim S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte en villa. Väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Flexibel med visning av objektet.
    Kunnig och proffesionell, en väldigt smidig affär! Tack! Läs mer
    2019-04-29 Wilma E svarar Joakim S
    Vad glad jag blir av era ord, tack för detta! Jag säger det igen, vilken tur att det gick att lösa med visningen så ni inte missade ert drömhus. Nu hoppas jag att ni ska bo och trivas där i många, många år framöver. Och det ska bli spännande att följa era renoveringar av huset!
  • 2019-04-28

Claes E skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en bostadsrätt. Positiv till hela förloppet. Läs mer
    2019-05-23 Mikael B svarar Claes E
    Tack Claes. Nu ska vi göra er lika nöjda vid försäljngen av er villa!
  • Jocke B

2019-04-24

Jocke B skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag och min sambo köpte en villa i Kvarnsveden i Borlänge.
    Affären gick snabbt och smidigt tack vare såväl underbara säljare som en jätteduktig mäklare.
    My Friman som var säljarnas mäklare var supertrevlig och otroligt tillmötesgående mot oss köpare.
    Det märks att hon ser till såväl säljaren som köparens bästa.
    Tack för en bra affär! Läs mer
    2019-04-24 My F svarar Jocke B
    Åh, så glad jag blir för det här omdömet! =) Det betyder massor för mig att ni som köpare känner så! Ni kommer att stortrivas i Kvarnsveden och göra om huset till något helt fantastiskt, det vet jag!
  • Gunilla H

2019-04-23

Gunilla H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt en villa och till hjälp hade vi My Friman.
    hon har gjort ett bra jobb, allt har fungerat utmärkt. Läs mer
    2019-04-24 My F svarar Gunilla H
    Ja, det här var ju en otroligt snabb och smidig försäljning! =) Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa till. Nu hoppas jag att ni får det helt fantastiskt i er nya lägenhet och att ni får rejält med pengar över att resa för!
  • 2019-04-18

Monica S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Såld villa genom Jens!
    Svensk fastighetsförmedling och Jens rekommenderas verkligen, engagerad, bra bemötande, enorm tillgänglighet och kontinuerlig återkoppling!
    Vi är så nöjda! Läs mer
    2019-04-24 Jens B svarar Monica S
    Kul att ni är nöjda. Samarbetet var strålande, snabba möjligheter till visning, flexibla i arbetet gjorde att denna affär blev super!
    Tack för er fina rekommendation!
  • Dennis A

2019-04-17

Dennis A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket bra bemötande, noga, en riktig lagspelare. Läs mer
    2019-04-17 Jens B svarar Dennis A
    Tack för din fina rekommendation! Blir perfekt med en stor 3:a på Ringen!:)
  • 2019-04-15

Emilie Ä skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Såld en villa.
    Personligt och professionellt.
    Gör sitt yttersta för en bra affär mellan alla parter. Bra återkoppling. Läs mer
    2019-04-15 My F svarar Emilie Ä
    Guld värt att få höra detta av dig Emilie! =) Vi kämpade på hårt! Nu är det som sagt deklarationen kvar som jag hjälper er med!
  • 2019-04-14

Ruta O skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med mäklarens bemötande och tålamod. Läs mer
    2019-05-23 Mikael B svarar Ruta O
    Haha, klart att vi har tålamod Ruta. Skönt för alla parter att vi fick ihop affären till slut. Lycka till med ditt nya boende!
  • Göran S

2019-04-13

Göran S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    En bostadsrätt i Borlänge

Mycket bra bemötande

Hade inga direkta förväntningar mer än att få objektet sålt

Bra dialog med mäklaren bra uppdateringar Läs mer
    2019-04-17 Jens B svarar Göran S
    Tack så mycket, ett trevligt samarbete! Så får vi hoppas att hockeylaget gör sitt framöver så att du får klippa dig!:)
  • Ewa W

2019-04-12

Ewa W skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig, lugn och tydlig. Snabb med återkoppling och svar. Bra information vid visning. Varit lika bra vid alla kontakter jag haft med Jens. Är nu lycklig sommarstugeägare 😊 Läs mer
    2019-04-17 Jens B svarar Ewa W
    Tack så mycket för din fina rekommendation! Kul att få hjälpa till och du kommer få det underbart i din fina nya sommarstuga!
  • 2019-04-12

Jonas B skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde en lägenhet i Borlänge samtidigt som jag bor i Örebro. Jag fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren. Hon var hjälpsam och väldigt enkel att jobba med. Jag skulle rekommendera henne om någon jag känner skulle behöva en mäklare! Läs mer
  • Harry O

2019-04-07

Harry O skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Försäljning av enplansvilla från -87 i mkt fint skick. Nybäcksgatan 5.
    Mycket trevligt och positivt bemötande. Bra och tydlig information inför försäljningen. Mäklaren levde upp till våra förväntningar till belåtenhet.
    Mycket lättsam och trevlig kontakt med Jens och stort förtroende för honom. Snabb och smidig försäljning.

Utmärkt! Läs mer
    2019-04-08 Jens B svarar Harry O
    Hej och tack för din fina rekommendation!
    Kul att affären blev så bra, tack vare ett fint samarbete!
  • 2019-03-30

Annika G skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en bostadsrätt. Jättebra mäklare, trevlig, kunnig, lättsam. Väldigt nöjd. Läs mer
    2019-04-29 Wilma E svarar Annika G
    Tack för era fina ord! Ska bli spännande att se vad ni gör med lägenheten, jag är säker på att det kommer bli hur bra som helst. Och nu hoppas jag på att er försäljning går smidigt och bra så ni får flytta in nya bostaden snart!
  • Ingalill J

2019-03-28

Ingalill J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens Bergenström Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    du har gjort det igen visat att du är en toppenmäklare.
    Då vi skulle sälja vårt hus efter 52 år, var det helt klart att du skulle vara vår mäklare. Vi är jättenöjda, service, råd, lyhördhet allt besitter du.
    Vi rekommenderar dig varmt.
    Ingalill o Lennart Läs mer
    2019-03-29 Jens B svarar Ingalill J
    Tack så jättemycket för er fina rekommendation och en ära att få hjälpa till vid försäljningen av ert välskötta hem! Kul med en barnfamilj som får ta hemmet som varit ert skötebarn i 52 år!
  • 2019-03-28

Rami E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt en bostadsrätt på tångringsgatan 41. Väldigt bra bemötande från mäklaren. Alltid snabb återkoppling från mäklaren vilket gjorde att köpet kunde skötas snabbt och smidigt! Läs mer
    2019-03-29 Jens B svarar Rami E
    Tack Rami för er fina rekommendation och kul att få hjälpa till vid ert köp, öppen lägenhet eftersöktes och det hittade ni. Grattis!
  • 2019-03-21

Tobias A skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra kontakt väldigt driven och otroligt snäll och hjälpsam Läs mer
    2019-04-29 Wilma E svarar Tobias A
    Tack för din fina rekommendation! Jag hoppas nu att ni trivs och kommer trivas i ert nya hus nu när ni äntligen kan bo där i lugn och ro, och allting runtomkring är klart. =)
  • 2019-03-20

Isabelle F skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt hus. Jens är trevlig och lättsam. Han var engagerad och aktiv i sin roll och vi kunde sälja vårt hus på rekordtid. Läs mer
    2019-03-22 Jens B svarar Isabelle F
    Tack för er fina rekommendation, kul att hjälpa till vid både sälj och köp. Snart får ni ert fina stora hus:)!
  • 2019-03-18

Jonas B skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Man känner sig välkommen väldigt nöjda med Jens B. Läs mer
    2019-03-22 Jens B svarar Jonas B
    Kul att ni är nöjda och härligt att ni hittade ett hus i området som ni sökt efter ett tag!
    Tack för er rekommendation!
  • 2019-03-17

Lena L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt vår villa. Vi har fått snabb, bra information och handläggning av våra ärenden. Vi kan rekommendera Mikael . Läs mer
    2019-03-18 Mikael B svarar Lena L
    Tack Lena! Jag vet att ni kommer att trivas bra i er nya fina lägenhet!
  • 2019-03-17

Hans Olof Markus E skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt villa av mäklare Mikael Björklund, han var väldigt öppen och välkomnande samt bemötte oss på ett vis där vi kände oss sedda. Han var mån om oss som köpare samt gav oss intrycket att han ville vårt bästa hela tiden. Läs mer
    2019-03-18 Mikael B svarar Hans Olof Markus E
    Tack för de fina orden Markus. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2019-03-16

Johnny A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Levde upp till mina höga förväntningar. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-03-22 Jens B svarar Johnny A
    Tack Johnny, det gick snabbt:). Kul att få hjälpa till!
  • 2019-03-15

Maud H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är mycket nöjda med köpet Jens visste vad vi hade för krav och ordnade. det till vår belåtenhet Läs mer
    2019-03-22 Jens B svarar Maud H
    Det blev snabbt ordnat:). Kul att få hjälpa er med det ni eftersökte!

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge