Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge!

Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rikstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten.

Köpa, sälja eller är du ute efter en värdering? Vill du ha någon att ställa frågor till och bolla dina bostadsdrömmar med? Vi har bred kompetens och kan hjälpa till med allt runt bostadsaffären. Tveka inte att höra av dig.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 202 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

• Inge S
    Inge S skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Med ett personligt angegemang, kreativa idéer med erfarenhet och kunskap sköttes husförsäljningen på ett galant och smidigt sätt, med guldkant! Läs mer
    2018-01-16 My F svarar Inge S
    Tusen tack, Inge! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen. Ett fantastiskt hus och en annons med härliga sommar-, vinter- och skymningsbilder! =) Ni kommer att få det fantastiskt i Leksand!
  • Anna Lena W
    Anna Lena W skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Blev otroligt imponerad av hennes proffsiga och trevliga bemötande, både köpte en lägenhet av henne och hon sålde mitt hus åt mig. Hon handskades otroligt bra med att medla mellan mig och mitt ex och hon fick mig verkligen att känna mig trygg i hela köpet och försäljningen. Hon höll kontakten jättebra och uppdaterade oss hela tiden. Jag kommer verkligen att rekommendera henne till mina kunder som behöver en mäklare. Hon är guld värd och jag var tom in med en flaska champagne och en stor blombukett till henne för att visa min uppskattning! Läs mer
  • Joakim A
    Joakim A skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi hade lite tekniskt strul under budgivningen med sms-funktionen för budandet, men efter att den var över så har My skött affären galant! Läs mer
    2018-01-16 My F svarar Joakim A
    Ja, fy! Ibland är tekniken verkligen inte med oss! =) Då får man lösa det på andra sätt. Nu står det inte på förrän ni får flytta in i ert underbara hus i Ornäs!
  • Dennis M
    Dennis M skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag och sambon är supernöjda. Vi fick ett väldigt bra pris och allting var klart på mindre än 2 veckor. Finns ingen annan mäklare vi kommer anlita i framtiden. Läs mer
    2018-01-05 Mikael B svarar Dennis M
    Härliga ord som värmer hjärtat! Tack för förtroendet.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig visning av my friman på svensk fastighetsförmedling och varmt bemötande rekommenderas. Läs mer
  • Frida A
    Frida A skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag tycker vi fick ett jätte bra bemötande av Camilla. Jag kände ett stort förtroende och skulle anlita henne igen. Det finns inget jag kan klaga på och inget som jag kan komma på som hon skulle kunna ha gjort bättre. Vi har fått bra med information om allt som hade med försäljningen att göra och av intresset på radhuset. Tummen upp=) Läs mer
  • Stephen B
    Stephen B skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har anlitat My i våra senaste ärende då vi både sålt och köpt bostadsrätt. Vi rekomenderar verkligen My då hennes yrkesstålthet och kunskap i alla aspekter har varit enastånde.
    Om vi i framtiden kommer köpa eller sälja igen kommer vi självklart anlita My igen. Läs mer
    2017-12-06 My F svarar Stephen B
    Hej Stephen! :) Jag blir så glad för din recension! Nu har ni köpt en bostadsrätt och sålt två via mig, så roligt! Ni kommer att trivas perfekt i Övre Tjärna. Skönt med helt nybyggt! Kram //My
  • Hans G
    Hans G skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    En legend på isen som som sadlat om till mäklar med bravur..rekommenderas på det varmaste.. Läs mer
    2017-12-29 Jens B svarar Hans G
    Tack Hasse! Kul att höra, tack för ett trevligt samarbete!
  • Arne E
    Arne E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens utförde hela försäljningsprocessen på ett exemplariskt sätt. Läs mer
    2017-12-29 Jens B svarar Arne E
    Tack Arne! Tack för ett trevligt samarbete!
  • Mariann R
    Mariann R skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare.Jens är lugn, lojal och tillmötesgående. Under hela försäljningsprocessen har vi haft en öppen dialog och bra kommunikation. Tack för god service! 👍 Läs mer
    2017-12-29 Jens B svarar Mariann R
    Tack för de fina orden Mariann, ett nöje att få samarbeta med dig!
  • Torbjörn D
    Torbjörn D skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag tycker Camilla gjorde ett ta jobb, hon skötte allting snabbt inga bekymmer. Tack för ett bra jobb Camilla :) Läs mer
  • Anette  I
    Anette I skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag tycker att han är en mycket kompetent och duktig mäklare. Även mycket trevlig. Läs mer
    2017-12-29 Jens B svarar Anette I
    Tack Anette för de fina orden och ett mycket bra samarbete!
  • Monica P
    Monica P skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Eftersom jag mött Camilla tidigare ville jag ha henne igen. Hon är trevlig, kunnig, inte för pratig utan håller sig till saken. Läs mer
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket trevlig och helt upp till förväntan. Läs mer
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag är mycket nöjd. Fint bemötande.Bra kommunikation.Aktiv, kreativ. Kändr mig trygg. Levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2017-11-13 Mikael B svarar Gunilla D
    Tack för för de fina orden. En duktig mäklare är bara en del i en lyckad affär - tack för ett gott samarbete!
  • Malin H
    Malin H skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra, trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-11-13 Mikael B svarar Malin H
    Tack Malin och välkomna till Borlänge :-)
  • Dick S
    Dick S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi anlitade Mikael Björklund för försäljning av vår bostad. Vår upplevelse har varit mycket bra från första samtalet till påskrivet kontrakt. Ett stort plus för uppföljningen och tillgängligheten. Vi rekommenderar gärna Mikael till andra kunder.

Det enda han kan bli bättre på är att köra bil :)

/Dick & Helena Läs mer
    2017-11-11 Mikael B svarar Dick S
    Haha!! Tack för de fina orden Dick & Helena. Jag skrattar så jag gråter åt den sista raden. Min stackars bil!!
    Mikael B gillar detta
  • Anders L
    Anders L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig, avslappnad och kunnig mäklare som skapade en lugn och trygg stämning! Läs mer
    2017-11-09 Mikael B svarar Anders L
    Kul att läsa! Jag är övertygade om att ni kommer att trivas i huset.
  • Martin S
    Martin S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Driven, kunnig och realistisk. Ingen bilhandlare, trovärdig och ödmjuk. Lokal kännedom och förankring. Läs mer
    2017-11-07 Mikael B svarar Martin S
    Tack för de fina orden Martin! Ni får titta in om ni är uppe och åker skidor fram över.
  • Glenn H
    Glenn H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens har varit aktiv och begälplig i alla siuationer Läs mer
    2017-11-04 Jens B svarar Glenn H
    Tack så mycket Glenn! Ett trevligt samarbete!
  • Maria J
    Maria J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Service i världsklass o en engagerad mäklare 😊. Läs mer
    2017-11-02 Jens B svarar Maria J
    Tack så mycket Maria för de fina orden!
  • Karin S
    Karin S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens är allt igenom god!! Det är ett ”kort” att satsa på. Han vill kunna bistå både säljare (som jag är) och köpare på det bästa sätt!! Läs mer
    2017-11-02 Jens B svarar Karin S
    Tack Karin! En ära att få ha hjälpt er med ert fina hus!
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Det var upplyftande att se mäklaren Jens i arbete. Kundorienterad, service- och målinriktad. Dessutom noggrann med alla formkrav som ställs på mäklare och för att sälja fastigheter. Jag rekommenderar Jens till alla som ska sälja sin fastighet. Bättre än så blir det inte. Läs mer
    2017-11-02 Jens B svarar Henrik S
    Tusen tack för de fina orden! Ett jättetrevligt samarbete kring ett fantastiskt fint hus!
  • Louise L
    Louise L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket professionell, ödmjuk samt tillgänglig mäklare! Man kände sig trygg från början till slut! Läs mer
    2017-11-02 Jens B svarar Louise L
    Tack så mycket Louise och stort lycka till med ert nya hus! Kommer bli ett perfekt boende för er!
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsig, tillgänglig, kommunikativ! Läs mer
  • Laila P
    Laila P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Camilla gav goda råd och hade ett tryggt och kunnigt sätt att hjälpa mig genom hela försäljningsprocessen. Är också så himla tacksam att tjänsten med hjälp gällande deklaration finns. Läs mer
  • Amanda Ö
    Amanda Ö skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffionell, duktig, trevlig, lyhörd, positiv, hjälpsam, förstående. Läs mer
    2018-01-05 Mikael B svarar Amanda Ö
    7 riktigt fina ord som värmer! Tack för förtroendet!!
  • Annika A
    Annika A skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hon var helt fantastisk. Hjälpte mig även med banken och pappren så att jag fick mitt hus. Läs mer
  • Sarah J
    Sarah J skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mikael är en glad trevlig och väldigt tillmötesgående mäklare. Nästa gång vi säljer kommer vi definitivt använda oss av honom igen. Och rekommenderar honom gärna till andra kunder. Läs mer
    2018-01-05 Mikael B svarar Sarah J
    Tack Sarah! Jag hjälper er gärna igen =)
  • Linn H
    Linn H skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig tjej. Kom dessvärre för sent till min visning av lägenheten. Jag ringde ett flertal ggr för att försöka nå henne och fråga vart hon tagit vägen, men hon var svår att få tag på. Tillslut fick jag tag på henne och då sade hon att hon skulle bli sen. När hon väl dök upp slängde hon in sina saker i all hast och med sig hade hon sin son. Väldigt oproffsigt. Hon anlände till lägenheten samtidigt som spekulanter kom för att titta. Jag som inte alls ville vara med på visningen var tvungen att vänta in henne för att överlämna nyckeln. Kändes inte bra då man lägger ner mycket pengar på en bra mäklare. Kommer inte välja Svensk fastighetsförmedling igen.

Mvh, Linn Läs mer
  • Veronika P
    Veronika P skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Han är grymt proffsig och hjälpsam, finns inget att klaga på! Läs mer
  • Mats C
    Mats C skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Var trevlig och kunnig, verkar sätta kunden i fokus. Gav oss en bra deal som alla var nöjda med. Läs mer
    2017-10-03 Niklas S svarar Mats C
    Tack Mats. Ni är välkomna till oss igen!
  • Gerth S
    Gerth S skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej
    Jag sänder detta brev till dej, med anledning av en betygsättning av Camilla Bergdahl på Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge för det fina arbete vid försäljningen av vårt radhus.
    För redan vid första besöket på kontoret visade Camilla ett vänligt och proffsigt bemötande, och sedan när Camilla besökte oss i radhuset, fick vi klara besked vad vi skulle fixa innan fotografering och annonsering samt visning.
    Och under hela försäljningsproessen hade hon ett proffsigt driv.
    Hon sa också flera gånger "det här kommer att gå bra" men jag var lite skepsis och menade "det är lätt att säga."
    Men Camilla hade rätt, för när budgivningen var klar så var den över på 45 min. "Prata om proffsigt driv" Vi var chockad av att det gick så fort. Camilla meddelade sedan, nu är det slut vi har en köpare, radhuset är sålt. "Mycket bra jobbat"

Sedan när det var dags att deklarera visade hon ett mycket kunnande, vi fick de rätta blanketter och siffror som skulle vara med deklarationen, och skatteverket hade ingen anmärkning på någon punk.

Så vårt betyg av Camillas mäklararbete är mycket gott. Det blir stort A eller som betyg sätts nu 5+

Med vänliga hälsningar Gerth & Inga-Lill Läs mer
  • Per Arne J
    Per Arne J skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra o trevligt bemötande. Mycket nöjd med Camilla. Läs mer
  • Peter P
    Peter P skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mäklaren upplevdes väl insatt i det projekt som vi var intresserade av samt om vad som krävdes för att genomföra fastighetsköpet. Vi fick tydliga instruktioner inför kontraktskrivning samt om fortsatta steg i hanteringen. Läs mer
  • Gerd Ingeborg L
    Gerd Ingeborg L skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vänligt bemötande. Hjälpsam. Uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • Mari-ann M
    Mari-ann M skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    tillmötesgående
    hjälpsam
    positiv
    förstående
    tydlig i sin information
    snabb att svara Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra.

Utfyllnad: kaj g d g d f fkskdi f eisidk fysiskt f skrot skdifkkf d dkfkfis fkfkd Läs mer
  • Moa B
    Moa B skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig men svår att få tag på och kändes ointresserad och oengagerad. Läs mer
  • Carina C
    Carina C skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Ger Camilla högsta betyg. Hon är trevlig & så bra på det hon gör.. Läs mer
  • Robin R
    Robin R skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket bra bemötande, rekomenderas till andra som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
  • Carina C
    Lite snorkig och dålig på att informera om vad som skulle hända. Tex att hon skulle åka på semester. Läs mer
  • Edit Barbro K
    Edit Barbro K skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    hej på er!
    Jag tycker mycket bra om Camilla, trevligt bemötande och hon tog väl hand om sina kunder, och höll kontakt i jämna mellanrum, blir det mer affärer så tar jag kontakt med henne igen.

Med vänlig hälsning
    Barbro kers Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi köpte ett hus genom Camilla, en super trevlig och proffsig kunnig mäklare. Vi fick bra hjälp och hade vi några funderingar så hjälpte hon med det och återkopplade alltid. Vi är jätte nöjda med Camilla och säljer vi någon gång så kommer vi definitivt att välja henne.
    5/5 😄 Läs mer
  • Mathilda Ö
    Mathilda Ö skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag är väldigt nöjd med Camilla som mäklare, hon skötte allt smidigt och toppenbra! Läs mer
  • Isabella Y
    Isabella Y skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra, snabb, trevligzzzzzzzzzzzzzzzzzdddd Läs mer
  • Moa L
    Moa L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Väldigt trevlig och snabb på att svara, även på helger osv. Flexibel, tillmötesgående/hjälpsam och bra på att hitta lösningar. Läs mer
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Ganska nonchalant i sitt sätt att vara.
    Inte påläst om bostaden. Kunde inte ens svara på om kaminen i bostaden fungerade vid fråga (borde vara en enkel fråga som många undrar över).
    När affären gjordes upp så betedde han sig som om man hade vart med om det tidigare och redan visste hur allt går till. han måste verkligen tänka på att bara för att han varit med och genomfört jättemånga affärer, så är det inte säkert att säljare/köpare har det!! Läs mer
    2017-09-20 Mikael B svarar Ingela S
    Hej Ingela och tack för att du tog dig tid att svara.

Jag minns att det var lite frågor som jag ville dubbelkolla innan ni fick svar på dem för att säkerställa att svaret blev rätt. Vid tillträdet känner jag inte igen mig men försöker att få kontakt med er för att höra i detalj hur jag kan förbättra mig och vår tjänst.

Hoppas ni är nöjda med köpet och att ni trivs i ert nya hus.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffesionellt bemötande och hjälpte till med funderingarna på ett mycket bra sätt! Läs mer
  • Marita C
    Marita C skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket trevligt bemötande. Mycket professionell och kunnig mäklare! Läs mer

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge