Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge!

Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rikstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten.

Köpa, sälja eller är du ute efter en värdering? Vill du ha någon att ställa frågor till och bolla dina bostadsdrömmar med? Vi har bred kompetens och kan hjälpa till med allt runt bostadsaffären. Tveka inte att höra av dig.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 266 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

• Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har sålt en bostadsrätt, blev bra bemött av en ung mäklare som motsvarade mina förväntningar. Proffesionellt från början till slut. Mycket nöjd med mäklarens jobb och resultat. Läs mer
  • Per Johann Axel B
    Per Johann Axel B skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en villa. Bra bemötande, försäljningen gick mycket smidigt och slutpriset blev över förväntan med en en bra införsäljning till spekulanterna. Bra jobbat! Läs mer
  • Ronja D
    Ronja D skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp utav Jens Bergenström på svenskfastighetsförmedling. Jag har blivit bra bemött och alla förväntningar som jag hade levdes upp. Jag ville ha min bostadsrätt såld helst innan den "riktiga" visningen och så blev det. Jag är väldigt nöjd med servicen. Läs mer
    2018-08-15 Jens B svarar Ronja D
    Hej Ronja, tack för att du tog tid dig att skriva en rekommendation om mig. Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Hörs snart igen!
  • Kim N
    Kim N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens har haft ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande redan från start till slut. Hans rekommendationer hade alltid god grund men jag valde vissa fall tycka annorlunda och trots det hade han tålamod och agerade utifrån min önskan. I slutändan så visade det sig klokt att följa Jens råd och till sist vart affären av mycket god kvalité och alla inblandade vart nöjda. Läs mer
    2018-08-15 Jens B svarar Kim N
    Hej Kim, kul att det gick bra till sist! Ibland får man kämpa lite extra innan det går vägen!
    Tack för din rekommendation!
  • Markus M
    Markus M skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt min lägenhet via Jens Bergenström. En mäklare som levt upp till mina förväntningar även över mina förväntningar under hela försäljningsprocessen. Mycket engagerad mäklare som sätter kunden i centrum.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-08-15 Jens B svarar Markus M
    Tack för din rekommendation Markus! Kul att hjälpa till och lycka till med flytten till Falun!
  • Lars E
    Lars E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt ett fritidshus ,mäklaren var tillmötesgående o hjälpsam o vi är väldigt nöjda med Jens Bergenström Tack för all hjälp Lars o Åsa Läs mer
    2018-08-15 Jens B svarar Lars E
    Tack för de fina orden samt den fina rekommendationen! Trevligt med en annorlunda försäljning innefattande både hembesök och långväga post:).// Jens
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt och sålt bostadsrätt via Svensk fast i Borlänge och är mycket nöjd med bemötande, service och återkoppling vid båda tillfällena. Deras stöd och hjälp har varit mycket uppskattad! Läs mer
    2018-07-31 My F svarar Gunilla R
    Tusen tack, Gunilla! =) Det var roligt att få hjälpa till!
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag sålde mitt hus tillsammans med Mikael och Svensk Fastighetsförmedling och är supernöjd.
    Proffsigt bemötande och en väldigt smidig och bra säljprocess.

Mikael hanterade både mig som säljare och alla potentiella köpare på ett utmärkt sätt och jag har bara gott att säga om samarbetet.

Jag kommer absolut att använda mig av Svensk Fastighetsförmedling och då gärna Mikael Björklund igen :-)

/Andreas Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har sålt en sommar stuga,som det gick fort och smidigt att säljas med trevlig personal från Svensk Fastighets Förmedling i Borlänge Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Lars L
    Tack Lars för de fina orden! Trevligt att hjälpa till!
  • Linda Veronica F
    Linda Veronica F skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte en bostad och blev väl bemött, en trevlig och hjälpsam mäklare som förstod min situation! Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Linda Veronica F
    Tack så mycket, kul att vi kunde vara behjälpliga på flera plan!
  • Gunborg Ing-Marie H
    Gunborg Ing-Marie H skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en bostadsrätt. Bra hjälp å trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Carina N
    Carina N skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt en bostadsrätt. Vi blev väldigt bra bemötta, topp betyg!! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Rak , tydlig och trevligt bemötande Läs mer
  • Anita N
    Anita N skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsig, trevlig och återkopplar mkt bra vad som händer under processen. Vi har hela tiden känt fullt förtroende. Vi är jättenöjda med Camillas arbete! Läs mer
  • Malin Birgitta D
    Malin Birgitta D skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt fristående hus av My.
    Väldigt nöjd med hennes proffisionella bemötande. Raka snabba svar samt snabb återkoppling på övriga frågor.
    /Malin Läs mer
    2018-07-31 My F svarar Malin Birgitta D
    Tack för de orden, Malin! Huset på Märkargatan kommer att passa dig perfekt, med rustika tegelväggar som du tycker om så mycket! =)
    Malin Birgitta D gillar detta
  • Olle B
    Olle B skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde en 2a i centrala Borlänge ! My skötte allt väldigt smidigt och bra. Hon toppade alla mina förväntningar och jag är evigt tacksam för de! Läs mer
    2018-07-31 My F svarar Olle B
    Ja du, Olle.. den försäljningen gick över förväntan! =) Nu kan du med gott samvete börja leta efter ditt drömhus!!
  • Inger Kristina A
    Inger Kristina A skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har sålt en tomt och tycker att vi har blivit mycket bra bemötta
    Jag fick ut ett pris som jag är nöjd med Läs mer
  • Lill L
    Lill L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt hus på Spanngatan i Borlänge och tycker att mäklaren hade ett trevligt och proffsigt bemötande under visningen. Han svarade snabbt på frågor via sms efter visningen och informerat på ett tydligt sätt inför budgivningen. En bra och förtroende ingivande mäklare. Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Lill L
    Tack Lill för de fina orden! Välkommen till Borlänge:)!
  • Feras A
    Feras A skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har köpt en bostadsrätt
    Bemötandet var superbra och jätte trevligt!!
    Allt gick bra som som den ska va.
    Jag är super nöjd
    Stort tack bästa My:) Läs mer
    2018-07-31 My F svarar Feras A
    Tack själv, Feras! =) Där kommer du trivas alldeles utmärkt. Löjligt nära till jobbet, haha!
  • Jennie P
    Jennie P skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en bostadsrätt 3 rok
    Mäklaren infriande mina förväntningar både försäljningspris, fotografering, visning. Utfallet blev vad som sades från början.
    Rekommenderar gärna till andra. Läs mer
    2018-06-21 Niklas S svarar Jennie P
    Tack Jennie😊 tacksam för ditt fina omdöme och vårt lyckade samarbete.
  • Joel N
    Joel N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens är kanon bra, har både köpt och sålt med honom som mäklare. Han är engagerad, kunnig och lugn. Samt väldigt bra på att hålla en upptadetrad. Bättre än så här blir det inte. Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Joel N
    Tack Joel, kul att kunna hjälpa till vid både köp och försäljning!
  • Britt-Louise J
    Britt-Louise J skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en bostadsrätt på 1 rum o kök, mäklaren mötte upp oss när vi kom och beskriv lite lätt om bostaden. Frågade om vi hade några frågor och som hon sedan följde upp och besvarade vid ett senare tillfälle.
    Mina förväntningar och mäklaren var goda, svårt att säga om de levde upp till dem, bilder ser ju ofta bättre ut än var det är verkligheten.
    Mäklaren har varit tydlig när det gäller hur allt gått till och hjälpsam över hela processen. Jag skulle gärna anlita My om jag själv skulle sälja en bostad. Läs mer
    2018-07-31 My F svarar Britt-Louise J
    Tar åt mig av de orden, Bittan! Er son kommer förhoppningsvis trivas riktigt bra där på Lunde Mats gata, precis mellan skolan och träningslokalen! =)
  • Lars S
    Lars S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi sålde vår pappas hus i Åselby med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge.
    Ett gott bemötande som ingav förtroende för fortsatt handlande.
    Vi förväntade oss att hanteringen av försäljningen skulle ske engagerat, med sikte på snabbt avslut. Detta sköttes exemplariskt.
    Vi kan varmt rekommendera denna mäklare som med inlevelse och värme hanterade försäljningen av vår pappas hus. Läs mer
  • Carina L
    Carina L skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mäklaren har på ett mycket professionellt sätt sålt mitt Fritidshus.
    Mina förväntningar på priset var höga men slutpriset var långt över min förhoppning. Detta tack vare mäklarens flexibilitet.
    Jag är SuperNöjd Läs mer
    2018-06-05 My F svarar Carina L
    Vilket ställe ni hade!! Det känns alltid roligare och lättare att sälja något som ens eget hjärta bultar för! =) Tack för dom fina orden, det gjorde det värt att hålla budgivningen under semestern i Amsterdam, hihi!
  • Lars Gunnar H
    Lars Gunnar H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens Bergenström har gjort ett kanonjobb. Sympatisk och ödmjuk man som sätter kunden i centrum. Kan varmt rekommenderas att användas som mäklare till dig som går i säljtankar av din fastighet. Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Lars Gunnar H
    Tack så mycket! Tack för ett mycket bra samarbete!
  • Therese P
    Therese P skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsigt och bra bemötande. Smidig affär! Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Therese P
    Tack Therese för de fin orden trots en del strul på slutet!
  • Gustaf B
    Gustaf B skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt hus genom Jens och har fått ett mycket bra bemötande. Affären har gått mycket smidigt. Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Gustaf B
    Tack för de fina orden Gustaf, trots lite strul..
  • Urban P
    Urban P skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Försäljningen av min bostadsrätt sköttes mycket professionellt, gick snabbt och utfallet blev bättre än förväntat. Läs mer
  • Tommy Ingemar E
    Tommy Ingemar E skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt ett hus med hjälp av My. Hennes inlevelse i att sälja till bästa pris och rätt köpare är enorm. Den positiva utstrålning som hon gav oss gjorde att vi kände oss trygga under hela processen. Vi kommer att rekommendera henne om vi vet någon som ska köpa eller sälja. Läs mer
    2018-05-03 My F svarar Tommy Ingemar E
    Tusen, tusen tack! =) Första gången jag höll en budgivning från Polen, hihi! Roligast av allt är ju att bror din rekommenderade mig till er, så jag är glad att jag kunde göra er nöjda också! =)
    Tommy Ingemar E gillar detta
  • Serafettin  A
    Serafettin A skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt en vılla. Jag är nöjd med äffären just nu Läs mer
    2018-05-03 My F svarar Serafettin A
    Vilken tur! =) Jag hoppas att du kommer att vara fortsatt nöjd! Ni har verkligen köpt ett fint, lättskött hus i ett bra område. Så jag tror att allt kommer att gå alldeles utmärkt för er!
  • Idris A
    Idris A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Är mycket nöjd med hur jag blev bemött av Jens. Han var trevlig och väldigt erfaren. Han uppfyllde mina förväntningar till 100%, skulle rekommendera honom väldigt mycket. Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Idris A
    Tack Idris! Blev bra efter några turer hit och dit!
  • Malin S
    Malin S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Mycket engagerad och han lägger ner hela sin själ till att det ska lyckas på bästa sätt för mig som mig säljare.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Malin S
    Tack Malin! Jättekul att hjälpa dig och att det gick så snabbt och smidigt. Tack för de fina orden!
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Snabb kunnig och ger bra service och återkoppling Läs mer
  • Max A
    Max A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsigt bemötande från första möte till sista handslag! Hårt jobb och bra tillgänglighet är två av Jens största styrkor! Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Max A
    Tack Max! Blev kanon.. till sist:). Hårt jobb gav resultat:)
  • Emma H
    Emma H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    My är en kompetent och engagerad mäklare som fick oss att känna oss trygga och omhändertagna under hela processen med att sälja vårt hus. Vi rekommenderar My om ni går i säljtankar. Läs mer
    2018-05-03 My F svarar Emma H
    Vår försäljningshistoria ihop är lite längre än de flestas! I två år förberedde vi ert hus för försäljning. Ett takbyte gjorde under tiden! Och att sedan försöka sälja mitt i en avstannad marknad i höstas, plus en avhoppad köpare.. Puh! Tur att vi tog nya tag i vår och att vi då fick 275 000 kr mer än vi skulle ha fått vid kontraktet i höstas! Vilken bergochdalbana!
  • Lennart A
    Lennart A skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    En bra trevlig noggrann och omtänksam som inte var rädd för besväret fick till en snabb och bra affär. Kommer att använda henne i framtiden så vi rekommenderar henne varmt! Lennart & Lena Läs mer
    2018-04-16 My F svarar Lennart A
    Ja, vilken extremt snabb och bra affär det blev för oss! =) Morgonvisning som resulterade i en rafflande budgivning och kontrakt samma dag! Jag hjälper gärna till med nästa lägenhet sen, om det blir dags!
  • Albin B
    Albin B skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Affären har gått mkt bra och smidigt med My. Trevlig och positiv, flitig och driven. My levererar Läs mer
    2018-04-16 My F svarar Albin B
    Smidig affär, helt klart! Och lägenheten gick ju upp högre än vad någon av oss vågade hoppas på =) Rekord!!
  • Ingela  W
    Ingela W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi anlitade My Friman när vi skulle sälja våra gamla föräldrars lägenhet. Vi är så otroligt nöjda med allt från ett mycket trevligt bemötande och ett starkt förtroende redan från första mötet med My och vidare genom hela resan fram till en lyckad försäljning! Topp betyg från syskonen Ingela och Göran Läs mer
  • Gerd Kristina H
    Gerd Kristina H skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde bostadsrätt. Förväntade mig ett respektfullt o professionellt bemötande. Första bokade mötet kom inte mäklaren alls. Han hörde av sig någon vecka senare via mail, använde ett något ovårdat språk, bad om ursäkt o vi bokade ny tid. Han kom till mötet m andan i halsen. Gav ett mycket stressigt intryck o hastade igenom de papper han hade m sig. Pratade nedlåtande om lägenhetens skick. Efter att lägenheten sålts var det möte på hans kontor för kontraktsskrivning. Åter kommer han med andan i halsen, hastar igenom papperna med köparen o mig o ger ett stressigt intryck. Kommer inte att anlita mäklaren igen. Läs mer
    2018-04-06 Mikael B svarar Gerd Kristina H
    Hej!

Jag är ledsen över att ni upplevde mig så stressad. Första mötet blev en totalmiss och det tar jag såklart på mig. Jag hör av mig och stämmer av läget med dig och kommer även att kontakta köparen eftersom du nämnde kontraktsskrivningen.
  • Anna L
    Anna L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Tydlig och bra kommunikation. Fått bra information under resans gång, han lyssnade på mina önskemål och vi jobbade efter dem. Flexibel, trevlig och seriös!
    Sålt en lägenhet, en 4:a - på 100kvadrat.
    Smidigt samarbete - väldigt nöjd. Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Anna L
    Tack Anna! Jättekul att hjälpa dig och det var trevligt att du gav mig lite nya insikter på hur jag kan utföra mäklaryrket!
  • Roberto V
    Roberto V skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en bostadsrätt på Fyra rum och kök på 99,5 kvadratmeter i centrala Borlänge.
    Jens tog sig tid snabbt för en visning då jag inte kunde det datumet den öppna visningen var. Han var väldigt behjälplig och också lätt att få kontakt med. Avtalsskrivningen gick snabbt och smidigt dock utan stress. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Roberto V
    Tack så mycket för de fina orden! Det löste sig bra med köpet!
  • Musbahu Aremu A
    Musbahu Aremu A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej!
    Wow vilken underbar mäklare.
    Fantastiskt bemötande och rådgivande människa.
    Han kunde upfylla mina förväntningar mer än jag hade förväntat mig.
    Han ska få pris 🏆 för att han kan göra bra äffar. Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Musbahu Aremu A
    Tack Musbahu och grattis till ert nya boende! Fina ord!
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt bostad kanon bra mäklare,bra bemötande och förklara bra skulle rekommendera han till andra🙂 Läs mer
    2018-04-26 Jens B svarar Tommy B
    Tack Tommy, blev ju jättebra det där! Kul att ni är nöjda med mitt jobb!
  • Margit A
    Margit A skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Anlitade My och kände direkt stort förtroende för henne. Positiv , rak, tydlig och engagerad.
    Hållit mig informerad under resans gång .
    Jag kommer att anlita henne igen och kan/ kommer att varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
    2018-03-27 My F svarar Margit A
    Stort tack! =) Det var en intressant försäljning tyckte jag, med styling, många på visning och en rafflande budgivning! Mer sånt! =) Återkom angående huset sen så kommer jag som ett skott!
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt en lägenhet på Snöågatan 10b, som vart en väldigt bra och snabb affär. My Friman är en väldigt positiv och glad person, som passar för sitt yrke. Väldigt tillmötesgående och pålitlig mäklare. Jag har bara goda ord för My Friman😁 Läs mer
    2018-03-27 My F svarar Madeleine L
    Haha ja, det gick undan! =) Men som din säljare sa, du kommer att trivas SÅ bra i den fina tvåan! Superläge, med stort badrum och kvällssol på balkongen!
  • Christina S
    Christina S skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig och kunnig mäklare som gjorde allt för att hjälpa mig vid försäljningen av mitt hus. Återkopplade snabbt på mina mail.Försäljningen gick fort. Niklas vägde gott upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-20 Niklas S svarar Christina S
    Tack för dina fina ord Christina! Lycka till med renoveringen av din nya lägenhet😊
  • Rosanna R
    Rosanna R skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har köpt en trea i Borlänge. Mycket nöjd över mäklaren och blivit väldigt bra bemött. Läs mer
    2018-03-27 My F svarar Rosanna R
    Åh, tack! Du fick också tag på Borlänges finaste trea, så där ska du trivas alldeles utmärkt! =)
  • Johan C
    Johan C skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej!

Jag och min sambo är extremt nöjda med vår mäklare, Jens Bergenström. Ambitiös, trygg och han hade förståelse genom hela processen. Är en stor sak att sälja sin bostad och vi fick bra stöttning och råd. Kan starkt rekommendera denna nyblivna mäklare. Läs mer
    2018-03-30 Jens B svarar Johan C
    Hej Johan och tack för de fina orden, kul att få hjälpa er och kul med en så lyckad affär!
  • Totte  S
    Totte S skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag fick hjälp med det jag behövde och försäljning gick relativt smidigt trots fel tid att sälja lägenhet i Borlänge.
    Inga klagomål :) Läs mer
    2018-03-27 My F svarar Totte S
    Tack, Totte! Ja, det låg några tvåor ute samtidigt som din. 17 st, närmare bestämt. Men nu har du möjlighet att ge dig ut på nya äventyr i världen! Spännande! =)
  • Gracia D
    Gracia D skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag tycker att min mäklare My Friman har varit helt suverän! Väldigt proffsig! Man känner verkligen att man kan lita på henne och hon är otroligt bra att ha att göra med! Hon har varit väldigt bra på att informera vad som händer och svarat på alla frågor man ställt. Hon har tagit sig tid att svara på telefon och frågor även när hon har varit upptagen!
    Jag skulle rekommendera henne till alla, hon är helt toppen! Läs mer
    2018-03-12 My F svarar Gracia D
    Vilka värmande ord, Gracia! =) Jag är så glad att allting gick i lås och att ni snart ska få flytta in i ert nya hus i Medväga. Där kommer ni och barnen att trivas alldeles utmärkt!

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge