Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge — Visa karta

Läs vad 18 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

• Madeleine S
    Madeleine S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    inget bra feeling alls bör nog se över vad dom lovar
  • Johan H
    Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hela resan från beslut att sälja till att det var sålt så var Mikael hjälpsam. Bra att förklara vad som förväntas av mig och vad jag hade att förvänta mig av honom. Min uppfattning av han som mäklare är att han är sakkunning trevlig och närvarande. Jag rekommenderar alla som går i tankar om försäljning att kontakta Mikael.
  • Lisa Q
    Lisa Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Ett exemplariskt bemötande och mottagande av mig som kund.
    Kanon nöjd :)
  • Mats G
    Mats G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Camillas sätt att i positiv och saklig anda guida försäljningsprocessen är mycket bra ur säljarsynpunkt.
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är nöjda med Camilla. Det vi saknar är deklarationsbilagan. Onödigt att vänta så länge med den
  • Linda K
    Linda K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Super nöjd med allt som denna mäklare hjälpt oss med.
  • Cassandra S
    Cassandra S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Niklas som hjälpte mig sälja min lägenhet i Borlänge var en grymt bra mäklare! Utan honom hade försäljningen aldrig blivit så pass bra som sen blev! Tio av tio möjliga !
  • Hans H
    Hans H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    My har skött försäljningen av lägenheten (Vasagatan 14C) på ett oklanderligt sätt. Vi säljare var hela tiden informerade om vad som hände och vad som skulle ske. Jag skulle gärna rekommendera henne (vilket jag också gjort, Vasagatan 12C, min kusin) till annan säljare. Jag ser att hon bytt efternamn och får gratulera till ett förmodat giftermål.
  • Hans L
    Hans L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mäklaren på Svensk Fastighetsförmedling bemötte oss som säljare på ett professionellt och trevligt sätt. Fotografen de anlitade var mycket duktig och tog riktigt bra bilder. Mäklaren skötte budgivningen med stor kunnighet och hanterade de problem som dök upp på ett mycket bra sätt. Vi kände oss trygga genom hela affären och rekommenderar varmt Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge.
  • Staffan K
    Staffan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är väldigt nöjda med val av fastighetsmäklare och mäklare Mikael Björklund har bistått oss med utmärkt hjälp vid försäljningen av vår villa.
    Läge + passade bra för oss och när det sedan var dags för annons i lokaltidning och på Hemnet och husvisning, så gjordes en väldigt snabb affär, vilket vi uppskattade.
    Staffan och Annika Kastlund
  • Jens R
    Jens R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra och trevligt bemötande. Kunnig och påhittig.
    Snabb beslutsgång och alltid anträffbar.
  • Sara T
    Sara T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    My är proffsig och engagerad och en riktig "doer" - hon ser till att saker blir gjorda!
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig kontakt och bemötande! Jag känner mig väldigt nöjd med försäljningen!
  • Mona A
    Mona A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket bra, engagerad och kunnig mäklare!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Supernöjd med försäljningen....än så länge:)
  • Kurt A
    Kurt A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Snabbt och smidigt och en bra kontakt
  • Roland E
    Roland E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig viste vad han pratade om
  • Robert J
    Robert J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jätte nöjd med servicen! Och affären gick snabbt och smidigt

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge