Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge!

Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rikstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten.

Köpa, sälja eller är du ute efter en värdering? Vill du ha någon att ställa frågor till och bolla dina bostadsdrömmar med? Vi har bred kompetens och kan hjälpa till med allt runt bostadsaffären. Tveka inte att höra av dig.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 351 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

• 2019-03-21

Tobias A skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra kontakt väldigt driven och otroligt snäll och hjälpsam Läs mer
  • 2019-03-20

Isabelle F skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt hus. Jens är trevlig och lättsam. Han var engagerad och aktiv i sin roll och vi kunde sälja vårt hus på rekordtid. Läs mer
    2019-03-22 Jens B svarar Isabelle F
    Tack för er fina rekommendation, kul att hjälpa till vid både sälj och köp. Snart får ni ert fina stora hus:)!
  • 2019-03-18

Jonas B skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Man känner sig välkommen väldigt nöjda med Jens B. Läs mer
    2019-03-22 Jens B svarar Jonas B
    Kul att ni är nöjda och härligt att ni hittade ett hus i området som ni sökt efter ett tag!
    Tack för er rekommendation!
  • 2019-03-17

Lena L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt vår villa. Vi har fått snabb, bra information och handläggning av våra ärenden. Vi kan rekommendera Mikael . Läs mer
    2019-03-18 Mikael B svarar Lena L
    Tack Lena! Jag vet att ni kommer att trivas bra i er nya fina lägenhet!
  • 2019-03-17

Hans Olof Markus E skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt villa av mäklare Mikael Björklund, han var väldigt öppen och välkomnande samt bemötte oss på ett vis där vi kände oss sedda. Han var mån om oss som köpare samt gav oss intrycket att han ville vårt bästa hela tiden. Läs mer
    2019-03-18 Mikael B svarar Hans Olof Markus E
    Tack för de fina orden Markus. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i ert nya hus!
  • 2019-03-16

Johnny A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Levde upp till mina höga förväntningar. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-03-22 Jens B svarar Johnny A
    Tack Johnny, det gick snabbt:). Kul att få hjälpa till!
  • 2019-03-15

Maud H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är mycket nöjda med köpet Jens visste vad vi hade för krav och ordnade. det till vår belåtenhet Läs mer
    2019-03-22 Jens B svarar Maud H
    Det blev snabbt ordnat:). Kul att få hjälpa er med det ni eftersökte!
  • 2019-03-15

Svetlana I skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej,
    Då köpte vi ett hus i Borlänge och Jens Bergenström var snabb, diplomatisk och hjälpsam. Läs mer
    2019-03-22 Jens B svarar Svetlana I
    Tack för er rekommendation och kul att få hjälpa er till vackra Borlänge!:)
  • 2019-03-13

Mari K skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsigt bemötande och ett utfall över förväntan. Tack för en väl genomförd försäljning.
    Per-Erik Kjellberg Läs mer
    2019-03-14 Jens B svarar Mari K
    Tack själva! En ära att få hjälpa till vid försäljningen av er fina lägenhet!
  • 2019-03-12

Thomas H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    My är en lyhörd, professionell och kunnig mäklare med kunden i fokus. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-10

Karin W skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Försäljning av fastighet.
    Stort kundfokus, strukturerad, pedagogisk, ödmjukt och Inlyssnande. Professionellt!
    Mäklaren levde väl upp till förväntningarna.
    Sammanfattningen inryms i beskrivning ovan. Läs mer
    2019-03-11 Jens B svarar Karin W
    Tusen tack för de fina orden! Kul att få hjälpa till och kul att resultatet blev så bra!
  • 2019-03-09

Elisabet V skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Camilla Bergdahl har sålt min fina lägenhet. Fick ett mycket bra bemötande från första stund. Kände stort förtroende och hon levde helt klart upp till mina förväntningar.
    Jag vill verkligen rekommendera henne om ni ska sälja eller köpa bostad Läs mer
  • 2019-03-02

Petra N skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jätte trevlig och kanon bra service, och snabbt jobbat med min lägenhet. Läs mer
    2019-03-04 My F svarar Petra N
    Haha ja, det var snabba puckar det! =) Skönt att allt löste sig!
  • Åke Emanuel E

2019-02-28

Åke Emanuel E skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt vår villa med fantastisk hjälp av My Friman.
    Allt har varit över förväntan och att ha hjälp av en så kunnig och engagerad mäklare har kännts tryggt hela vägen.
    Vi kan verkligen rekommendera My Friman som mäklare.
    Stort tack My!!

Kerstin och Åke Läs mer
    2019-02-28 My F svarar Åke Emanuel E
    Tusen tack, Åke och Kerstin! Det var verkligen en nervkittlande budgivning/kontraktsskrivning! =) Nu blickar vi framåt mot er fina trea ni har köpt mitt på stan. Där får ni sitta i kvällssolen i sommar =)
  • 2019-02-21

Ingalill J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens Bergenström en enormt bra Fastighetsmäklare,
    En verklig tillgång för Svensk Fastighetsförmedling
    Från första kontakten via besök, lägenhetsvisning av en fantastisk lägenhet till kontrakt-skrivning tog det 8 dagar.
    Sen var det klart , inga oklarheter, snabb, trevlig, alltid svar i telefon eller sms.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
    2019-02-23 Jens B svarar Ingalill J
    Tack Ingalill! Jättekul att ha hjälpt er till ert nya fina boende, nu återstår att göra ett lika bra jobb vid försäljning:)!
    Kul att ni är nöjda!
  • 2019-02-20

Elvira M skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde bostadsrätt med hjälp av Jens. Vi är jättenöjda. Proffsigt och engagerat bemötande, tydlig och snabb. Vi rekommenderar varmt Jens för försäljning av en bostad. Läs mer
    2019-02-21 Jens B svarar Elvira M
    Tack Elvira för era fina ord! Ett fint samarbete där ni hjälpte mig med svar på mina frågor under hela processen, vilket gav ett fint resultat!
  • 2019-02-16

Maj-Britt E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens Bergenström är en fantastisk mäklare; lugn, saklig, trevlig och mycket förtroendeingivande!
    Han är dessutom snabb och mycket korrekt i både arbetet och när det gäller återkoppling via telefon/mail/sms.

Jag har fått hjälp att sälja min mammas bostadsrätt och jag är mycket glad och tacksam för att Jens hade möjlighet att ta åt sig uppdraget för vår räkning.

Jag fick också möjlighet att se hur bra Jens lyckades bemöta köparna, som hade svårt med svenska språket och att förstå vad alla paragrafer i köpekontraktet innebar. Även här visade Jens ett stort tålamod, lugn och med bra förklaringar så att de kunde förstå innehållet på ett bra sätt.

Sammanfattningsvis är jag mycket, mycket nöjd med Jens fina mäklararbete för vår räkning och jag kommer verkligen att rekommendera honom vidare! Läs mer
    2019-02-18 Jens B svarar Maj-Britt E
    Oj vad glad jag blir! Tusen tack!
    Glöm inte att detta var ett samarbete som gav ett lyckat resultat. Urplockning, städning och styling, bara en del av de rätta stegen som ni gjorde för att få ut en så bra försäljning som möjligt.
    Strålande jobbat👏🏻
  • Mikael K

2019-02-09

Mikael K skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde min bostadsrätt genom M Björklund på Svensk Fast.
    Toppen mäklare med kunden och köparen i focus.
    Rekommenderas starkt oavsett om du ska köpa eller sälja. Läs mer
    2019-02-11 Mikael B svarar Mikael K
    Tack Mikael för den fina rekommendationen!
  • Rickard K

2019-02-08

Rickard K skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt.
    Vi har under hela processen blivit trevligt bemötta och snabbt fått hjälp att få reda på sådant vi undrat över. Samt fått hjälp att veta vad nästa steg blir i processen. Ex hur budgivningen går till väga och vad som händer därefter.

Sammantaget en positiv upplevelse. Läs mer
    2019-02-18 Jens B svarar Rickard K
    Tusen tack för dina fina ord! Kul att få hjälpa er över processen och att ni känner er nöjda!
  • Jocke P

2019-02-06

Jocke P skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt ett kedjehus i en brf. Mäklaren var lugn och metodisk. Jag anser att vi satte en ganska hög målsättning för vad jag skulle få för bostaden men i slutänden nådde vi nästan hela vägen. Mäklaren höll mig informerad och svarade snabbt på frågor.
    Jag är nöjd! Läs mer
    2019-02-06 Jens B svarar Jocke P
    Tack för de fina orden! Nästan hela vägen till målsättningen:). Kul att du är nöjd!
  • 2019-02-04

Cecilia J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och inte för påstridig. Enkel att prata med. Bra på att återkoppla.Jag skulle rekommendera honom till mina vänner. Läs mer
    2019-02-06 Jens B svarar Cecilia J
    Tack för de fina orden! Nu siktar vi på fint resultat i nästa projekt!
  • 2019-02-04

Ola J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi köpte en bostadsrätt. Mäklaren Jens har varit klockren i kontakten med oss. Rekommenderar starkt att anlita honom. Läs mer
    2019-02-06 Jens B svarar Ola J
    Tack! Kul att ni är nöjda! Mot nya projekt:).
  • 2019-01-30

Jonatan Mats Sebastian S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Wilma är en tävlingsinriktad, trevlig och engagerad mäklare som genom hela processen återkopplat och visat stor passion för sitt yrke.

Hon har hela tiden sett till att jag som kund varit nöjd och stämt av med mig innan hon förmedlar information vidare till spekulanter.

Jag kände att jag blev väl bemött och Wilma har gjort ett super jobb! Läs mer
    2019-01-31 Wilma E svarar Jonatan Mats Sebastian S
    Vad glad jag blir över att du är nöjd! Och tack för din fina rekommendation. Ett gott samarbete som resulterade i en lyckad affär! =)
  • 2019-01-25

Sandra N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra bemötande! Professionellt! Läs mer
    2019-02-01 Jens B svarar Sandra N
    Tack Sandra, kul att hjälpa er tillbaka till Dagny igen:)!
  • 2019-01-24

Ann Marie D skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hon har sålt vår bostadsrätt oväntat snabbt och smidigt till ett bra pris. Hon hittade en spekulant som nappade direkt. Ingen storstädning, styling, visning etc. vi är helnöjda och kommer att rekomendera henne. Läs mer
  • 2019-01-22

Gabriel K skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens Bergenström är verkligen en proffesionell och duktig mäklare. Oerhört noggrann och ser till att både köpare och säljare känner sig trygg. Har bara positiva omdömen om Jens Läs mer
    2019-01-22 Jens B svarar Gabriel K
    Hej Gabriel och tack för din fina rekommendation. Kul att din upplevelse varit så bra! Lycka till med ditt nya boende!
  • Lisa B

2019-01-20

Lisa B skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag och min sambo har precis köpt vår första lägenhet tillsammans. Vi fick ett oerhört bra intryck av Mikael då han verkligen tog sig tiden och intresset att hjälpa oss med frågor och annat som uppstår när man ska köpa lägenhet för första gången. Förväntningarna som vi hade uppfylldes och vi skulle verkligen i framtiden välja Mikael och svensk fastighetsförmedling igen! Tack för den fantastiska hjälpen att hitta vårt första boende :) Läs mer
    2019-01-21 Mikael B svarar Lisa B
    Tack Lisa för de fina orden. Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.
  • 2019-01-18

Liisa Annikki R skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens har varit fantastisk, från början till slut, genom hela processen av min lägenhetsförsäljning. Lägenheten såldes på distans då jag redan flyttat till en annan stad ca.40mil bort, men allt löste sig smidigt trots att det skedde under julledigheten. Proffsig, kunnig, stort engagemang och otroligt fint bemötande trots att jag stundtals själv var en virrpanna. Dessutom blev lägenheten såld redan innan visning, med en fin vinst dessutom, så kan inte vara mer än nöjd!
    Så tack Jens för en fantastisk försäljning - du är GRYM! Läs mer
    2019-01-20 Jens B svarar Liisa Annikki R
    Tusen tack för de fina orden Liisa, det uppskattas enormt!
    Ja det gick fort i svängarna men det löste du och David på ett fint sätt!
    Postnords pappersstrul till trots så gick detta enkelt och smidigt:)
    Tack för din fina rekommendation!
  • 2019-01-16

Lena S skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har köpt en lägenhet. Bra och trevlig mäklare. Snabba svar. Rekomenderar henne. Läs mer
    2019-01-17 My F svarar Lena S
    Vi fick verkligen rätt köpare till den här fina lägenheten, Lena! =) En av mina absolut roligaste försäljningar! Klockrent! Lägenheten är superfin och du kommer att stortrivas där, det är jag alldeles säker på!
  • Seija A

2019-01-15

Seija A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bara positiva saker att säga om Jens. Behövde en bostadsrätt ganska så omgående. Det blev klart på nån vecka. Kände att jag var i trygga händer. Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2019-01-15 Jens B svarar Seija A
    Tack för din fina rekommendation! Kul att det löste sig så snabbt och smidigt med affären, både vid köp och sälj.
  • 2019-01-14

Anders Emil L skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Wilma har under hela säljprocessen varit professionell och hjälpt till med allt och lite till rörande försäljningen.

Speciellt under hela förloppet när en oseriös budgivare väntade i två veckor för att sedan dra sig ur i sista sekund just innan kontraktet skulle skrivas. Hon super tydlig och höll hela tiden kontakt med mig och berättade vad som hände.

Kan varmt rekommendera Wilma. Läs mer
    2019-01-15 Wilma E svarar Anders Emil L
    Tack för dina fina ord Anders! Det blev inte riktigt som vi tänkt oss där, men jag är glad över att du kände att vi hade bra kommunikation under hela tiden. Och vi löste det på ett bra sätt till slut och hittade en bra köpare till lägenheten. Nu hoppas jag du kommer trivas lika bra i nya lägenheten. Tack för ett gott samarbete =)
  • Ingela L

2019-01-12

Ingela L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mikael Björklund är en unik mäklare, han gör allt för sin kund.Jag har aldrig sett maken till sådan härlig mäklare innan,till och med rodde han ut till vår ö i vår eka när vi skulle sälja ön och han hade någon som var intresserad av den..Det kallar jag att göra allt för sina kunder.Med sin skicklighet, kunnighet och personlighet är han nr 1 på vår lista, alltid.Nu sålde vi bostadsrätten genom honom, resultatet vart +++++ av 5 möjliga, Bara så bäst/mvh Ingela Läs mer
    2019-01-13 Mikael B svarar Ingela L
    Hej Ingela och åter igen tack för förtroendet! Det har blivit några uppdrag åt er nu och det är lika roligt varje gång.
    Mikael B, Ingela L gillar detta
  • Lovisa F

2019-01-10

Lovisa F skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt, då vi köpt hus och var i behov av en snabb försäljning. Dessutom mitt i julen...
    Från vår första kontakt 10/12 skrevs kontraktet 9/1. Är otroligt imponerad av att allt gått så snabbt och smidigt. Jens har varit lugn och tydlig samtidigt som han har sett till att det har gått snabbt eftersom det var vårt behov. Han har svarat direkt på sms och i telefon eller ringt upp inom kort. Är väldigt glad att det var just Jens som ringde upp när vi bokade värdering.
    Bättre och trevligare mäklare får man leta efter! Rekommenderar Jens till alla som ska genomföra en bostadsaffär. Läs mer
    2019-01-13 Jens B svarar Lovisa F
    Vad glad jag blir av dina fina ord! Ett mycket bra samarbete har det varit och du har varit hjälpsam hela tiden för att jag skulle kunna genomföra affären på bästa sätt!
    Tack för din rekommendation!
  • 2018-12-21

Linda N skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Smidig och snabb försäljning trots få spekulanter på lägenheten, detta resulterade ändå i vinst.

Mäklaren var trevlig och skötte kontakten via sms enligt önskemål. Även snabb på att svara på eventuella frågor en har. Läs mer
    2018-12-21 Wilma E svarar Linda N
    Vad bra att du känner att försäljningen gick snabbt och smidigt så som du ville. Och försäljningen slutade med ett väldigt bra resultat! Tack för din fina rekommendation och för ett bra samarbete =) Nu ser vi till att fortsätta jakten på ny bostad åt dig!
  • Per Åke E

2018-12-17

Per Åke E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens har gjort ett alldeles utmärkt jobb, lugn lyhörd tillmötesgående och framförallt intresserad. Jag återkommer gärna till er vid framtida affärer och kan med glädje varmt rekommendera er till vänner och bekanta. Tack igen Jensa 5+.

God Jul o Gott nytt år
    Perra Ericsson, Carina Gustafsson Läs mer
    2018-12-19 Jens B svarar Per Åke E
    Tack så mycket för de fina orden och kul att det blev en sådan lyckosam affär på alla plan. Kul att ni vill rekommendera mig vidare! God jul och gott nytt år!
  • 2018-12-12

Maria L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Det finns anledning till varför jag valde Jens när jag sålde min lägenhet. Har bara gott att säga om honom.
    Han vet att jag vill att det ska gå snabbt, smidigt och att han även ska kunna återkoppla om det är något. Dessutom är han trevlig och kan ta att jag vill vara med och lägga mig i ibland haha
    Riktigt nöjd och kommer rekommendera honom till mina vänner och bekanta Läs mer
    2018-12-14 Jens B svarar Maria L
    Tack så mycket för de fina orden! Det är bra, kan behöva lite styrning:). Kul att du vill rekommendera mig vidare!
  • Johanna F

2018-12-11

Johanna F skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte en villa i Kvarnsveden. Mikael visade gladeligen huset för oss flera gånger. Väldigt trevlig och kunnig! Svarade alltid i telefon eller ringde upp kort efter både innan, under och efter budgivning! Rekomenderar starkt! Läs mer
    2018-12-12 Mikael B svarar Johanna F
    Tack för den fina rekommendationen Johanna! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i huset. Ha en skön semester så ses vi när ni kommer hem!
  • 2018-12-11

John T skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Snabb affär och bra information om objektet Läs mer
    2019-02-28 My F svarar John T
    Tack John! Skönt att höra att ni fick svar på era frågor =) Ni har verkligen köpt ett maffigt hus med massor av karaktär! Nu fotar vi ju din etta också på måndag. Spännande!
  • 2018-12-10

Jonna P skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde min bostadsrätt och Jens skötte allt detta på ett proffsigt och förtroendefullt sätt. Den blev såld och allt blev bra. Skulle absolut anlita Jens igen om jag skulle sälja igen! Läs mer
    2018-12-10 Jens B svarar Jonna P
    Tack Jonna för de fina orden! Kul att du vill komma tillbaka i framtiden även om du skall bo i ditt nya fina boende en lång tid framöver:)
  • 2018-12-07

Camilla H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Jens på svensk fastighetsförmedling och vi är supernöjda! Jens var mycket duktig och överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2018-12-10 Jens B svarar Camilla H
    Tack för er rekommendation och skönt/kul att gick så smidigt så att ni kan ta steget över till nästa boende:)!
  • Johan H

2018-12-04

Johan H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi sålde vår bostadsrätt och köpte ett hus. Trygghet och bra vägledning genom hela processen.
    Ordning och reda med ständigt bra bemötande hos Borlänges trevligaste mäklarfirma. Full pott! Läs mer
    2018-12-05 My F svarar Johan H
    Tusen tack, Johan! =) Ni kommer att stortrivas i Bro! Sen fixar vi en värdering till er också så att ni kan renovera badrummet =)
  • 2018-12-02

Victor R skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har köpt bostad och allt har varit klockrent. Tydlig och snabb kommunikation, enkelhet vid kontraktsgenomgången och ett allmänt gott intryck/god känsla. Rekommenderar varmt Jens som mäklare till alla jag känner. Läs mer
    2018-12-04 Jens B svarar Victor R
    Tack Victor för de orden. Snart dags för ett "riktigt" övertagande:)
  • 2018-11-25

Tommy T skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en Lgh
    Fick stort förtroende för mäklaren, vilken hon levde upp till Läs mer
  • 2018-11-22

Anette N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt vårt radhus med hjälp av Mikael . Mycket proffsigt och trevligt bemötande hela tiden. Vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2018-11-22 Mikael B svarar Anette N
    Tack Anette! Nu hoppas vi att de bygger klart er nya lägenhet så snabbt det bara går!
  • 2018-11-19

Mikael N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket bra bemötande och service i en snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-11-20 Mikael B svarar Mikael N
    Tack Mikael och grattis till köpet!
  • Anita A

2018-11-19

Anita A skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Fantastisk bra!!!!! Bra bemötande och kontakt.Har haft en bra dialog. Läs mer
    2018-11-19 Wilma E svarar Anita A
    Vad glad jag blir av att du är nöjd med mitt arbete! Tack så mycket för din fina rekommendation Anita!
  • Andreas R

2018-11-16

Andreas R skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Genom hela försäljningsprocessen av min fastighet har kommunikation och engagemang legat på en otroligt hög nivå. Jag upplever att vi har kunnat ha en öppen och rak dialog med snabb återkoppling och min mäklare har med stort engagemang arbetat för att sälja min fastighet.

Jag kan verkligen rekommendera min mäklare Wilma Ekström och Svensk Fastighetsförmedling . Läs mer
    2018-11-19 Wilma E svarar Andreas R
    Tack för din rekommendation Andreas! Ibland blir inte processen riktigt som man tänkt sig och då är det viktigt att kunna ha en bra plan och bra dialog sinsemellan. Och där håller jag med dig helt om att vi kunnat ha en bra, öppen och rak dialog. Efter ett gott slut hoppas jag ni ska trivas bra i storstaden nu när du får bo där på heltid. Tack för ett bra samarbete =)
  • 2018-11-11

Franked Förvaltning AB skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bostadsrätt

Väldigt bra. Snabbt och enkelt, affären genomfördes hittills utan problem.
    Trevlig person som vi fick god kontakt med. Läs mer
    2018-11-19 Mikael B svarar Franked Förvaltning AB
    Tack för den fina rekommendationen. Nu kör vi vidare med nästa lägenhet!!
  • 2018-11-10

Mohamed M skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej jag har köpte lägenhet och maklaren var My friman jag upp levde bra förklaring Tack My Friman Läs mer
    2018-11-28 My F svarar Mohamed M
    Hej Mohamed! Vad bra att du upplevde att jag förklarade bra! Det är viktigt att båda parter förstår allting kring en så stort affär =)
  • 2018-11-04

Anders A skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    köpt en bostadslägenhet.Sålt en villa. Läs mer

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge