Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Borlänge!

Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rickstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten.

Köpa, sälja eller är du ute efter en värdering? Vill du ha någon att ställa frågor till och bolla dina bostadsdrömmar med? Vi har bred kompetens och kan hjälpa till med allt runt bostadsaffären. Tveka inte att höra av dig.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 189 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

• Hanna H
    Hanna H skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket trevlig och helt upp till förväntan.
  • Gunilla D
    Gunilla D skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag är mycket nöjd. Fint bemötande.Bra kommunikation.Aktiv, kreativ. Kändr mig trygg. Levde upp till mina förväntningar.
    2017-11-13 Mikael B svarar Gunilla D
    Tack för för de fina orden. En duktig mäklare är bara en del i en lyckad affär - tack för ett gott samarbete!
  • Malin H
    Malin H skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra, trevligt och professionellt bemötande.
    2017-11-13 Mikael B svarar Malin H
    Tack Malin och välkomna till Borlänge :-)
  • Dick S
    Dick S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi anlitade Mikael Björklund för försäljning av vår bostad. Vår upplevelse har varit mycket bra från första samtalet till påskrivet kontrakt. Ett stort plus för uppföljningen och tillgängligheten. Vi rekommenderar gärna Mikael till andra kunder.

Det enda han kan bli bättre på är att köra bil :)

/Dick & Helena
    2017-11-11 Mikael B svarar Dick S
    Haha!! Tack för de fina orden Dick & Helena. Jag skrattar så jag gråter åt den sista raden. Min stackars bil!!
    Mikael B gillar detta
  • Anders L
    Anders L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig, avslappnad och kunnig mäklare som skapade en lugn och trygg stämning!
    2017-11-09 Mikael B svarar Anders L
    Kul att läsa! Jag är övertygade om att ni kommer att trivas i huset.
  • Martin S
    Martin S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Driven, kunnig och realistisk. Ingen bilhandlare, trovärdig och ödmjuk. Lokal kännedom och förankring.
    2017-11-07 Mikael B svarar Martin S
    Tack för de fina orden Martin! Ni får titta in om ni är uppe och åker skidor fram över.
  • Glenn H
    Glenn H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens har varit aktiv och begälplig i alla siuationer
    2017-11-04 Jens B svarar Glenn H
    Tack så mycket Glenn! Ett trevligt samarbete!
  • Maria J
    Maria J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Service i världsklass o en engagerad mäklare 😊.
    2017-11-02 Jens B svarar Maria J
    Tack så mycket Maria för de fina orden!
  • Karin S
    Karin S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens är allt igenom god!! Det är ett ”kort” att satsa på. Han vill kunna bistå både säljare (som jag är) och köpare på det bästa sätt!!
    2017-11-02 Jens B svarar Karin S
    Tack Karin! En ära att få ha hjälpt er med ert fina hus!
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Det var upplyftande att se mäklaren Jens i arbete. Kundorienterad, service- och målinriktad. Dessutom noggrann med alla formkrav som ställs på mäklare och för att sälja fastigheter. Jag rekommenderar Jens till alla som ska sälja sin fastighet. Bättre än så blir det inte.
    2017-11-02 Jens B svarar Henrik S
    Tusen tack för de fina orden! Ett jättetrevligt samarbete kring ett fantastiskt fint hus!
  • Louise L
    Louise L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket professionell, ödmjuk samt tillgänglig mäklare! Man kände sig trygg från början till slut!
    2017-11-02 Jens B svarar Louise L
    Tack så mycket Louise och stort lycka till med ert nya hus! Kommer bli ett perfekt boende för er!
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsig, tillgänglig, kommunikativ!
  • Laila P
    Laila P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Camilla gav goda råd och hade ett tryggt och kunnigt sätt att hjälpa mig genom hela försäljningsprocessen. Är också så himla tacksam att tjänsten med hjälp gällande deklaration finns.
  • Amanda Ö
    Amanda Ö skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffionell, duktig, trevlig, lyhörd, positiv, hjälpsam, förstående.
  • Annika A
    Annika A skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hon var helt fantastisk. Hjälpte mig även med banken och pappren så att jag fick mitt hus.
  • Sarah J
    Sarah J skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mikael är en glad trevlig och väldigt tillmötesgående mäklare. Nästa gång vi säljer kommer vi definitivt använda oss av honom igen. Och rekommenderar honom gärna till andra kunder.
  • Linn H
    Linn H skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig tjej. Kom dessvärre för sent till min visning av lägenheten. Jag ringde ett flertal ggr för att försöka nå henne och fråga vart hon tagit vägen, men hon var svår att få tag på. Tillslut fick jag tag på henne och då sade hon att hon skulle bli sen. När hon väl dök upp slängde hon in sina saker i all hast och med sig hade hon sin son. Väldigt oproffsigt. Hon anlände till lägenheten samtidigt som spekulanter kom för att titta. Jag som inte alls ville vara med på visningen var tvungen att vänta in henne för att överlämna nyckeln. Kändes inte bra då man lägger ner mycket pengar på en bra mäklare. Kommer inte välja Svensk fastighetsförmedling igen.

Mvh, Linn
  • Veronika P
    Veronika P skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Han är grymt proffsig och hjälpsam, finns inget att klaga på!
  • Mats C
    Mats C skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Var trevlig och kunnig, verkar sätta kunden i fokus. Gav oss en bra deal som alla var nöjda med.
    2017-10-03 Niklas S svarar Mats C
    Tack Mats. Ni är välkomna till oss igen!
  • Gerth S
    Gerth S skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej
    Jag sänder detta brev till dej, med anledning av en betygsättning av Camilla Bergdahl på Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge för det fina arbete vid försäljningen av vårt radhus.
    För redan vid första besöket på kontoret visade Camilla ett vänligt och proffsigt bemötande, och sedan när Camilla besökte oss i radhuset, fick vi klara besked vad vi skulle fixa innan fotografering och annonsering samt visning.
    Och under hela försäljningsproessen hade hon ett proffsigt driv.
    Hon sa också flera gånger "det här kommer att gå bra" men jag var lite skepsis och menade "det är lätt att säga."
    Men Camilla hade rätt, för när budgivningen var klar så var den över på 45 min. "Prata om proffsigt driv" Vi var chockad av att det gick så fort. Camilla meddelade sedan, nu är det slut vi har en köpare, radhuset är sålt. "Mycket bra jobbat"

Sedan när det var dags att deklarera visade hon ett mycket kunnande, vi fick de rätta blanketter och siffror som skulle vara med deklarationen, och skatteverket hade ingen anmärkning på någon punk.

Så vårt betyg av Camillas mäklararbete är mycket gott. Det blir stort A eller som betyg sätts nu 5+

Med vänliga hälsningar Gerth & Inga-Lill
  • Per Arne J
    Per Arne J skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra o trevligt bemötande. Mycket nöjd med Camilla.
  • Peter P
    Peter P skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mäklaren upplevdes väl insatt i det projekt som vi var intresserade av samt om vad som krävdes för att genomföra fastighetsköpet. Vi fick tydliga instruktioner inför kontraktskrivning samt om fortsatta steg i hanteringen.
  • Gerd Ingeborg L
    Gerd Ingeborg L skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vänligt bemötande. Hjälpsam. Uppfyllde alla våra förväntningar.
  • Mari-ann M
    Mari-ann M skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    tillmötesgående
    hjälpsam
    positiv
    förstående
    tydlig i sin information
    snabb att svara
  • Johan B
    Johan B skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra.

Utfyllnad: kaj g d g d f fkskdi f eisidk fysiskt f skrot skdifkkf d dkfkfis fkfkd
  • Moa B
    Moa B skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig men svår att få tag på och kändes ointresserad och oengagerad.
  • Carina C
    Carina C skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Ger Camilla högsta betyg. Hon är trevlig & så bra på det hon gör..
  • Robin R
    Robin R skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket bra bemötande, rekomenderas till andra som funderar på att sälja sin bostad.
  • Carina C
    Lite snorkig och dålig på att informera om vad som skulle hända. Tex att hon skulle åka på semester.
  • Edit Barbro K
    Edit Barbro K skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    hej på er!
    Jag tycker mycket bra om Camilla, trevligt bemötande och hon tog väl hand om sina kunder, och höll kontakt i jämna mellanrum, blir det mer affärer så tar jag kontakt med henne igen.

Med vänlig hälsning
    Barbro kers
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi köpte ett hus genom Camilla, en super trevlig och proffsig kunnig mäklare. Vi fick bra hjälp och hade vi några funderingar så hjälpte hon med det och återkopplade alltid. Vi är jätte nöjda med Camilla och säljer vi någon gång så kommer vi definitivt att välja henne.
    5/5 😄
  • Mathilda Ö
    Mathilda Ö skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag är väldigt nöjd med Camilla som mäklare, hon skötte allt smidigt och toppenbra!
  • Isabella Y
    Isabella Y skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra, snabb, trevligzzzzzzzzzzzzzzzzzdddd
  • Moa L
    Moa L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Väldigt trevlig och snabb på att svara, även på helger osv. Flexibel, tillmötesgående/hjälpsam och bra på att hitta lösningar.
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Ganska nonchalant i sitt sätt att vara.
    Inte påläst om bostaden. Kunde inte ens svara på om kaminen i bostaden fungerade vid fråga (borde vara en enkel fråga som många undrar över).
    När affären gjordes upp så betedde han sig som om man hade vart med om det tidigare och redan visste hur allt går till. han måste verkligen tänka på att bara för att han varit med och genomfört jättemånga affärer, så är det inte säkert att säljare/köpare har det!!
    2017-09-20 Mikael B svarar Ingela S
    Hej Ingela och tack för att du tog dig tid att svara.

Jag minns att det var lite frågor som jag ville dubbelkolla innan ni fick svar på dem för att säkerställa att svaret blev rätt. Vid tillträdet känner jag inte igen mig men försöker att få kontakt med er för att höra i detalj hur jag kan förbättra mig och vår tjänst.

Hoppas ni är nöjda med köpet och att ni trivs i ert nya hus.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffesionellt bemötande och hjälpte till med funderingarna på ett mycket bra sätt!
  • Marita C
    Marita C skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket trevligt bemötande. Mycket professionell och kunnig mäklare!
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Fick ett väldigt bra bemötande, trevlig och kunnig
  • Kristoffer G
    Kristoffer G skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra mäklare, jordnära, kunde alltid bolla ideér. Rekomenderar starkt
    2017-09-20 Mikael B svarar Kristoffer G
    Tack Kristoffer! Jag fick ju äran att träffa er som både säljare och köpare. Riktigt roligt!
  • Björn R
    Björn R skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Han är inte bara kunnig och duktig på det han gör. Han har även ett trevligt och glatt bemötande. Visar glädje och engagemang gentemot kunder och för sitt arbete. En mäklare jag gärna rekommenderar.
  • Ann-kristin P
    Ann-kristin P skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Det gick väldigt smidigt och snabbt och Camilla gav oss ett proffesionellt bemötande.
  • Ann-kristin P
    Ann-kristin P skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är väldigt nöjda med både bemötande och kunnande och kan varmt rekommendera My Friman till vänner och bekanta.
    2017-11-02 My F svarar Ann-kristin P
    Tusen tack, Ann-Kristin, det värmer!
  • Lena M
    Lena M skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Kunnig och professionell. Vänlig och hjälpsam.
    2017-11-02 My F svarar Lena M
    Jag tar åt mig av de orden, Lena! =)
  • Ann-marie N
    Ann-marie N skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig och ambitiös mäklare.
    2017-11-02 My F svarar Ann-marie N
    Tack, Ann-Marie! Det betyder mycket för mig!
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig och mån om att jag som köpare ska bli lika nöjd som säljaren.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsig och trevlig mäklare som gör allt för att både säljare och köpare ska bli nöjd med affären.
  • Malin M
    Malin M skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi fick ett gott bemötande när vi skrev kontrakt men när vi efter det ville komma i kontakt med henne så var det jättesvårt. Vi mailade och ringde, men hon svarade inte.
    Så direkt efter att kontraktet var skrivet fick vi ingen mer hjälp.
  • Lotta R
    Lotta R skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsigt, hjälpsamt och bra bemötande.
  • Kjell V
    Kjell V skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mikael skötte allting över förväntan
    Jag var väldigt nöjd med försäljningen!
    Har rekommenderat honom till vänner och bekanta.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag fick ett väldigt bra bemötande. Jag kommer använda My igen!
    2017-11-02 My F svarar Daniel T
    Åh, ett sånt här meddelande gör verkligen min dag! Jag hjälper dig gärna igen! =)

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge