Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge!

Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rikstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten.

Köpa, sälja eller är du ute efter en värdering? Vill du ha någon att ställa frågor till och bolla dina bostadsdrömmar med? Vi har bred kompetens och kan hjälpa till med allt runt bostadsaffären. Tveka inte att höra av dig.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 294 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

• Ju skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har varit på säkert 30 visningar hos olika mäklare från Svensk fastighetsförmedling senaste åren.

Tycker att ni bör se över era mail-konton. 99% av alla gånger man skickar frågor om bostäder får man absolut inget svar. Ringer man så får man ofta svaret att skicka frågan via mail så får du svar senare. Blir rätt komiskt att svaren aldrig kommer.

Att lämna intresse för bostad och inte bli inbjuden till förhandsvisning tycker jag också är komiskt.

Det finns dock några guldkorn här, både Jens och Wilma är riktigt proffsiga, trevliga och lätta att få tag på.

När jag säljer i framtiden kommer jag ej välja Svensk fast. För vem vill ha en mäklare som är omöjlig att få tag på? Läs mer
    2018-10-15 Niklas S svarar Ju
    Hej, tack för din feedback. Niklas Sandberg heter jag och driver/äger Svensk Fastighetsförmedling. I mina sju år har vi jobbat stenhårt för att leverera en väldigt hög service till våra kunder. Idag har vi ca 40% av marknaden och är tydligt nr 1 i Borlänge. Jag blir väldigt besviken av att läsa ditt mail, det rimmar inte alls med företagets eller min syn på service. Vi är Borlänges och hela Dalarnas största mäklarföretag tack vare fina rekommendationer från nöjda kunder. Jag vill gärna komma i kontakt med dig för att få veta mer, det är jätteviktigt för mig. Det är enda sättet för mig/oss att bli bättre.

Vänligen Niklas Sandberg tel.0702755443 eller niklas.sandberg@svenskfast.se
  • Joakim E skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi fick hjälp av Wilma Ekström då vi sålde vår villa i Borlänge! Wilma visade på stort engagemang och gjorde försäljningen lättsam med sitt trevliga sätt! Trots att marknaden var lite sval när vi sålde, så jobbade Wilma på oförtrutet! Vi är väldigt nöjda med Svensk fastighetsbyrå i allmänhet & Wilma i synnerhet! Vi rekommenderar varmt och skulle inte tveka att anlita Wilma igen om det skulle bli aktuellt!!

// Jocke & Stina Läs mer
    2018-10-16 Wilma E svarar Joakim E
    Tack för era fina ord Jocke & Stina! Ja, vi fick jobba lite hårdare än vad vi förväntat oss från början. Men det blev ett gott slut. Nu hoppas jag ni kan koppla av och njuta i ert andra fina hus! =)
  • Lars G skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en lägenhet, allt var helt perfekt Läs mer
    2018-10-12 Mikael B svarar Lars G
    Tack Lars! Hoppas ditt nya äventyr blir fantastiskt! Jag kommer ner och cyklar om jag får chansen!
    Mikael B gillar detta
  • Bengt N skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    * Försäljning av bostadsrätt
    * Mäklaren hade ett trevligt sätt
    * Jag förväntade mig att annonsering av försäljningen skulle ske inom den avtalade tiden i förmedlingsuppdraget. Den skedde nu efter att den ordinarie tiden löpt ut, vilket resulterade i dubbla kostnader (månavg., drift, försäkring och lån) i fyra månader. Dessutom sänktes försäljningspriset med 50 000 kr jmf med det annonserade utgångspriset. Detta var för övrigt samma som likvärdiga lägenheter på andra sidan gatan, vilka såldes under annonseringstiden. Läs mer
  • Anna H skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Denna mäklare är tillgänglig, lugn och tar sig tid för frågor.
    Mer än nöjd med servicen! Läs mer
  • Annette Christina B skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en bostadsrättslägenhet på Häradsvägen.
    Blev väldigt väl bemött av mäklaren av alla frågor vi ställde
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2018-10-10 Jens B svarar Annette Christina B
    Tack för din rekommendation och kul att jag levde upp till era förväntningar. Nu ska vi se till att det blir bra vid er försäljning!
  • Hella L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet. Jens uppfyllde alla våra förväntningar,
    kunnig, saklig, lugn och trevlig mäklare. Vi är mycket nöjda med köpet och rekommenderar honom på det varmaste. Läs mer
    2018-10-10 Jens B svarar Hella L
    Tack så mycket för er rekommendation och grattis till er fina lägenhet!
  • Susanne H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt radhus på Brokroken 5 D I Borlänge. Blev utomordentligt bemött av mäklaren. Hade stora förväntningar och mäklaren levde verkligen upp till det. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Jens B svarar Susanne H
    Kul att du kan rekommendera mig vidare och kul att affären gick så snabbt och smidigt! Tack för de fina orden!
  • Annica K skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt bostadsrätt. Snabbt, smidigt och fick sålt för högre pris än väntat, så väldigt nöjd. Lätt att komma i kontakt med mäklaren och bra raka svar. Läs mer
    2018-10-01 My F svarar Annica K
    Det blev så himla bra det här, Annica! Snabbt och smidigt som sagt, det var bra ord för att beskriva den här försäljningen =)
  • Frida N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mäklaren hade ett mycket trevligt och proffsigt sätt. Var lätt att få tag på och svarade på alla frågor jag hade. Läs mer
    2018-09-28 Jens B svarar Frida N
    Tack så mycket för din rekommendation! En snabb och smidig affär. Nu ska vi få igenom godkännande bara så att du kan flytta in snabbt:).
  • Kerstin O skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt fritidshus
    Mäklaren var jättetrevlig och kunnig
    Hjälpsam Läs mer
    2018-10-01 My F svarar Kerstin O
    Jag är så glad för er skull att ni äntligen fick er lilla stuga vid sjön Gimmen! =) Glädjetårar på tillträdet, fantastiskt!
  • Helen N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag och min man köpte en sommarstuga i Borlänge Dalarna . Trots att vi budade från utlandet och köpte fastigheten osedd så fungerade allt så smidigt. Vi är oerhört nöjda med fastighetsmäklaren Jens Bergenström som som var så hjälpsam då min man kom till Sverige för att se vårt köp. Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Helen N
    Tack Helen för de fina orden, en rolig affär att genomföra och extra roligt att få visa Steven vad ni har köpt;). Hoppas ni kommer trivas här i Borlänge på somrarna!
  • Anette E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Är supernöjd, snabb och bra återkoppling vilket ledde till snabb affär. Kan varmt rekommendera Jens, han fick förtroende att sälja ännu en till lägenhet åt mig. Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Anette E
    Tack Anette för din återkoppling och kul att du är nöjd! Nu kör vi nästa och hoppas på samma fina resultat:)!
  • Susanne H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt radhus. Blev mycket bra bemötta av den trevliga och proffsiga mäklaren. Vi hade stora förväntningar och dom förverkligades. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera mäklaren till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-09-21 My F svarar Susanne H
    Ni har verkligen köpt radhuset med bäst läge i hela Borlänge, tycker jag! Stort, stort grattis! Jag såg hur mycket ni älskade det. Tur att ni fick en förhandsvisning och kunde lägga bud innan! =)
  • Tina J skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är mycket nöjda av bemötandet och den service vi fått av Wilma från Svensk fastighetsbyrå i Borlänge. Våra många frågor svarar Wilma på med stort tålamod och alltid med ett leende. Man känner sig omhändertagen och affären gick som en dans.
    Tack för hjälpen Läs mer
    2018-09-24 Wilma E svarar Tina J
    Kul och höra att ni är nöjda! Och vad skönt att det löste sig så bra med en så smidig försäljning. Nu hoppas jag ni kommer trivas lika bra i er nya fina bostad . =) Tack för ett bra samarbete!
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mäklaren prickade helt rätt i värderingen av huset som vi sålde, även om vi självklart önskade få mer:)
    Proffesionellt bemötande i alla skeenden.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Thomas M
    Haha, till och med när man prickar rätt så blir det fel:). Jätteroligt att jobba med er och kul att få tipsat om huset ni köpte även om jag inte sålde.
    Tack för ett gott samarbete!
  • Marianne Elisabet E skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt ett fritidshus.
    Blev glatt mottagen vid huset, gick runt o visa oss.
    Ringde upp när hon sagt det.
    Positiv och glad, en bra mäklare Läs mer
    2018-09-17 My F svarar Marianne Elisabet E
    Det är alltid lika roligt att möta glada visningsgäster och sen följa dem genom processen! Nu får du snart njuta av din alldeles egna sommarstuga bara ett stenkast från vattnet =)
  • Ludvig Pär L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Genomgående bra bemötande genom hela processen. Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Ludvig Pär L
    Tack Ludvig för de fina orden och lycka till i din superfina lägenhet!
  • Nora S
    Nora S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt hus i Borlänge. Mäklaren var väldigt professionell och bemötade oss jättebra. Han har varit väldigt hjälpsam att förstå allt som handlar av finasering och vi blev fast på berättelse av huset samt att det gick så bra alltihop. Han är verkligen rekommendera om en dag behöver vi använda oss av en mäklare företag så vill vi ha honom som vår mäklare. Vi kan bara säga han har valt rätt yrke. 100% ++++ nöjda Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Nora S
    Tack Nora för din rekommendation! Kul att kunna hjälpa till med flera olika delar av köpet, allt är inte självklart vid fastighetsköp.
    Kul att ni är nöjda och stort lycka till med ert fina hus!
  • Mats H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Försäljning av sommarstuga.
    Mycket trevligt bemötande och ytterst hjälpsam med allt som dykt upp under försäljningen.
    Förväntningarna var att få stugan såld och det är uppfyllt.
    Bra jobbat Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Mats H
    Efter lite strul längs vägen så gick det ju vägen till slut, kul att ni är nöjda med servicen och tack Mats för er rekommendation!
  • Björn Allan C skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt fritidshus.
    Ett fantastiskt fint bemötande av mäklaren som ställde upp från tidig morgon till sen kväll.
    Alla frågor vi ställde fick ett svar.
    Visste mäklaren inte svaret tog han reda på det och kontaktade oss.
    Våra förhoppningar uppfylldes med råge. Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Björn Allan C
    Tack Björn för de fina orden! Kul att kunna hjälpa er att köpa ert fina fritidshus. Ett jätteroligt samarbete och ni kommer få det så härligt och fint därute!
  • Helena Öhman N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köp av bostadsrätt. Professionellt och bra bemötande. Mäklaren värnade alla parters intressen . Smidig budgivning och snabb kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-10-12 Mikael B svarar Helena Öhman N
    Tack Helena! Jag tror att det kommer att bli jättebra!
  • Samuel L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är supernöjda med Mikael Björklund på alla sätt och vis. Enkel och bra kommunikation genom hela processen och vi som säljare har känt oss väldigt trygga hela tiden. Läs mer
    2018-09-03 Mikael B svarar Samuel L
    Tack Samuel och lycka till med ert nya projekt i Mockfjärd. Ska bli spännande att följa!
  • Maria K skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Snabbt gick försäljningen av min bostadsrätt, enkelt och ett väldigt positivt bemötande av Jens, en topp mäklare. Läs mer
    2018-09-06 Jens B svarar Maria K
    Tack Maria för de fina orden, du gjorde allt i rätt ordning= bra resultat:).
    Mycket bra samarbete:)
  • Annagreta E
    Annagreta E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt fint och lugnt bemötande. Han levde mycket väl upp till mina förväntningar. Eftersom man är osäker när det gäller affärer med bostäder.
    Min upplevelse var att han lyssnade och var väldigt trygg och saklig i sin framtoning, något jag verkligen uppskattar. Läs mer
    2018-09-06 Jens B svarar Annagreta E
    Tack så mycket för de fina orden, rätt val med Marits grymma styling och ett bra samarbete gav ett enormt bra resultat!
  • Tina J skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt en bostadsrätt och blev bra bemötta av mäklaren. Har letat några månader efter en större bostad och vi är mycket nöjda över helheten av svensk fastighetsförmedling som svarat på alla frågor vi haft. Man känner sig sedd och viktig som kund hos er// Tina och Jocke Läs mer
    2018-09-03 Mikael B svarar Tina J
    Jag blir så glad av att läsa detta Tina! Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • Emilia P
    Emilia P skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har sålt en bostadsrätt på 2 rok i Borlänge. Jag och min sambo har genom hela processen blivit otroligt professionellt och flexibelt bemötta av vår mäklare. Jag hade aldrig sålt en bostad innan, men med Jens kändes hela processen mycket trygg. Vi valde b.la att en tid dra annonsen tillbaka och avvakta med försäljning, vilket aldrig var ett problem. När vi sedan hade hittat ny bostad och ville lägga ut vår bostad för försäljning igen var bemötandet mycket trevligt och allt från Jens sida gick snabbt och smidigt. Sammantaget: otroligt nöjda och vill definitivt använda oss av Jens vid framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-09-06 Jens B svarar Emilia P
    Tack Emilia, kul att det blev så oerhört bra. Ett mycket ett beslut av er att backa ett steg:)!
  • Torbjörn S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har sålt en bostadsrätt, blev bra bemött av en ung mäklare som motsvarade mina förväntningar. Proffesionellt från början till slut. Mycket nöjd med mäklarens jobb och resultat. Läs mer
    2018-08-30 Wilma E svarar Torbjörn S
    Tack Thorbjörn för dina fina ord. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med din försäljning!
  • Staffan G skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bostadsrätts lägenhet 1a
    Tydligt informativt och korrekt mycket vänligt Läs mer
    2018-09-04 Wilma E svarar Staffan G
    Tack för ditt omdöme Staffan! Och tack för ett bra samarbete som resulterade i en lyckad försäljning =)
  • Per Johann Axel B skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en villa. Bra bemötande, försäljningen gick mycket smidigt och slutpriset blev över förväntan med en en bra införsäljning till spekulanterna. Bra jobbat! Läs mer
    2018-09-03 Mikael B svarar Per Johann Axel B
    Tack Per.

Det var en spännande resa med ett lyckligt slut för alla parter. Ha det så bra i Skövde. Jag får cykla ner och hälsa på ;-)
  • Ronja D
    Ronja D skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp utav Jens Bergenström på svenskfastighetsförmedling. Jag har blivit bra bemött och alla förväntningar som jag hade levdes upp. Jag ville ha min bostadsrätt såld helst innan den "riktiga" visningen och så blev det. Jag är väldigt nöjd med servicen. Läs mer
    2018-08-15 Jens B svarar Ronja D
    Hej Ronja, tack för att du tog tid dig att skriva en rekommendation om mig. Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Hörs snart igen!
  • Kim N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens har haft ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande redan från start till slut. Hans rekommendationer hade alltid god grund men jag valde vissa fall tycka annorlunda och trots det hade han tålamod och agerade utifrån min önskan. I slutändan så visade det sig klokt att följa Jens råd och till sist vart affären av mycket god kvalité och alla inblandade vart nöjda. Läs mer
    2018-08-15 Jens B svarar Kim N
    Hej Kim, kul att det gick bra till sist! Ibland får man kämpa lite extra innan det går vägen!
    Tack för din rekommendation!
  • Markus M skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt min lägenhet via Jens Bergenström. En mäklare som levt upp till mina förväntningar även över mina förväntningar under hela försäljningsprocessen. Mycket engagerad mäklare som sätter kunden i centrum.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-08-15 Jens B svarar Markus M
    Tack för din rekommendation Markus! Kul att hjälpa till och lycka till med flytten till Falun!
  • Lars E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt ett fritidshus ,mäklaren var tillmötesgående o hjälpsam o vi är väldigt nöjda med Jens Bergenström Tack för all hjälp Lars o Åsa Läs mer
    2018-08-15 Jens B svarar Lars E
    Tack för de fina orden samt den fina rekommendationen! Trevligt med en annorlunda försäljning innefattande både hembesök och långväga post:).// Jens
  • Gunilla R skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt och sålt bostadsrätt via Svensk fast i Borlänge och är mycket nöjd med bemötande, service och återkoppling vid båda tillfällena. Deras stöd och hjälp har varit mycket uppskattad! Läs mer
    2018-07-31 My F svarar Gunilla R
    Tusen tack, Gunilla! =) Det var roligt att få hjälpa till!
  • Andreas N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag sålde mitt hus tillsammans med Mikael och Svensk Fastighetsförmedling och är supernöjd.
    Proffsigt bemötande och en väldigt smidig och bra säljprocess.

Mikael hanterade både mig som säljare och alla potentiella köpare på ett utmärkt sätt och jag har bara gott att säga om samarbetet.

Jag kommer absolut att använda mig av Svensk Fastighetsförmedling och då gärna Mikael Björklund igen :-)

/Andreas Läs mer
    2018-09-03 Mikael B svarar Andreas N
    Tack Andreas. Jag ser fram emot att få följa er i ert nya projekt. Lycka till med flytt och utbyggnader!
  • Lars L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har sålt en sommar stuga,som det gick fort och smidigt att säljas med trevlig personal från Svensk Fastighets Förmedling i Borlänge Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Lars L
    Tack Lars för de fina orden! Trevligt att hjälpa till!
  • Linda Veronica F
    Linda Veronica F skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte en bostad och blev väl bemött, en trevlig och hjälpsam mäklare som förstod min situation! Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Linda Veronica F
    Tack så mycket, kul att vi kunde vara behjälpliga på flera plan!
  • Gunborg Ing-Marie H skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en bostadsrätt. Bra hjälp å trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
    2018-09-03 Mikael B svarar Gunborg Ing-Marie H
    Tack för de fina orden. Det är viktigt att både köpare och säljare blir nöjda! Superkul!
  • Carina N skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt en bostadsrätt. Vi blev väldigt bra bemötta, topp betyg!! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Rak , tydlig och trevligt bemötande Läs mer
  • Anita N skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsig, trevlig och återkopplar mkt bra vad som händer under processen. Vi har hela tiden känt fullt förtroende. Vi är jättenöjda med Camillas arbete! Läs mer
  • Malin Birgitta D
    Malin Birgitta D skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt fristående hus av My.
    Väldigt nöjd med hennes proffisionella bemötande. Raka snabba svar samt snabb återkoppling på övriga frågor.
    /Malin Läs mer
    2018-07-31 My F svarar Malin Birgitta D
    Tack för de orden, Malin! Huset på Märkargatan kommer att passa dig perfekt, med rustika tegelväggar som du tycker om så mycket! =)
    Malin Birgitta D gillar detta
  • Olle B
    Olle B skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde en 2a i centrala Borlänge ! My skötte allt väldigt smidigt och bra. Hon toppade alla mina förväntningar och jag är evigt tacksam för de! Läs mer
    2018-07-31 My F svarar Olle B
    Ja du, Olle.. den försäljningen gick över förväntan! =) Nu kan du med gott samvete börja leta efter ditt drömhus!!
  • Inger Kristina A skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har sålt en tomt och tycker att vi har blivit mycket bra bemötta
    Jag fick ut ett pris som jag är nöjd med Läs mer
    2018-08-22 Mikael B svarar Inger Kristina A
    Tack Inger det var spännande att sälja tomten åt er. Jag tror och hoppas att alla är lika glada!
  • Lill L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt hus på Spanngatan i Borlänge och tycker att mäklaren hade ett trevligt och proffsigt bemötande under visningen. Han svarade snabbt på frågor via sms efter visningen och informerat på ett tydligt sätt inför budgivningen. En bra och förtroende ingivande mäklare. Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Lill L
    Tack Lill för de fina orden! Välkommen till Borlänge:)!
  • Feras A skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har köpt en bostadsrätt
    Bemötandet var superbra och jätte trevligt!!
    Allt gick bra som som den ska va.
    Jag är super nöjd
    Stort tack bästa My:) Läs mer
    2018-07-31 My F svarar Feras A
    Tack själv, Feras! =) Där kommer du trivas alldeles utmärkt. Löjligt nära till jobbet, haha!
  • Jennie P skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en bostadsrätt 3 rok
    Mäklaren infriande mina förväntningar både försäljningspris, fotografering, visning. Utfallet blev vad som sades från början.
    Rekommenderar gärna till andra. Läs mer
    2018-06-21 Niklas S svarar Jennie P
    Tack Jennie😊 tacksam för ditt fina omdöme och vårt lyckade samarbete.
  • Joel N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens är kanon bra, har både köpt och sålt med honom som mäklare. Han är engagerad, kunnig och lugn. Samt väldigt bra på att hålla en upptadetrad. Bättre än så här blir det inte. Läs mer
    2018-07-31 Jens B svarar Joel N
    Tack Joel, kul att kunna hjälpa till vid både köp och försäljning!
  • Britt-Louise J skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en bostadsrätt på 1 rum o kök, mäklaren mötte upp oss när vi kom och beskriv lite lätt om bostaden. Frågade om vi hade några frågor och som hon sedan följde upp och besvarade vid ett senare tillfälle.
    Mina förväntningar och mäklaren var goda, svårt att säga om de levde upp till dem, bilder ser ju ofta bättre ut än var det är verkligheten.
    Mäklaren har varit tydlig när det gäller hur allt gått till och hjälpsam över hela processen. Jag skulle gärna anlita My om jag själv skulle sälja en bostad. Läs mer
    2018-07-31 My F svarar Britt-Louise J
    Tar åt mig av de orden, Bittan! Er son kommer förhoppningsvis trivas riktigt bra där på Lunde Mats gata, precis mellan skolan och träningslokalen! =)

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge