Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge!

Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rikstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten.

Köpa, sälja eller är du ute efter en värdering? Vill du ha någon att ställa frågor till och bolla dina bostadsdrömmar med? Vi har bred kompetens och kan hjälpa till med allt runt bostadsaffären. Tveka inte att höra av dig.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 316 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

• Maria L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Det finns anledning till varför jag valde Jens när jag sålde min lägenhet. Har bara gott att säga om honom.
    Han vet att jag vill att det ska gå snabbt, smidigt och att han även ska kunna återkoppla om det är något. Dessutom är han trevlig och kan ta att jag vill vara med och lägga mig i ibland haha
    Riktigt nöjd och kommer rekommendera honom till mina vänner och bekanta Läs mer
    2018-12-14 Jens B svarar Maria L
    Tack så mycket för de fina orden! Det är bra, kan behöva lite styrning:). Kul att du vill rekommendera mig vidare!
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte en villa i Kvarnsveden. Mikael visade gladeligen huset för oss flera gånger. Väldigt trevlig och kunnig! Svarade alltid i telefon eller ringde upp kort efter både innan, under och efter budgivning! Rekomenderar starkt! Läs mer
    2018-12-12 Mikael B svarar Johanna F
    Tack för den fina rekommendationen Johanna! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i huset. Ha en skön semester så ses vi när ni kommer hem!
  • John T skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Snabb affär och bra information om objektet Läs mer
  • Jonna P skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde min bostadsrätt och Jens skötte allt detta på ett proffsigt och förtroendefullt sätt. Den blev såld och allt blev bra. Skulle absolut anlita Jens igen om jag skulle sälja igen! Läs mer
    2018-12-10 Jens B svarar Jonna P
    Tack Jonna för de fina orden! Kul att du vill komma tillbaka i framtiden även om du skall bo i ditt nya fina boende en lång tid framöver:)
  • Camilla H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Jens på svensk fastighetsförmedling och vi är supernöjda! Jens var mycket duktig och överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2018-12-10 Jens B svarar Camilla H
    Tack för er rekommendation och skönt/kul att gick så smidigt så att ni kan ta steget över till nästa boende:)!
  • Johan H
    Johan H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi sålde vår bostadsrätt och köpte ett hus. Trygghet och bra vägledning genom hela processen.
    Ordning och reda med ständigt bra bemötande hos Borlänges trevligaste mäklarfirma. Full pott! Läs mer
    2018-12-05 My F svarar Johan H
    Tusen tack, Johan! =) Ni kommer att stortrivas i Bro! Sen fixar vi en värdering till er också så att ni kan renovera badrummet =)
  • Victor R skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har köpt bostad och allt har varit klockrent. Tydlig och snabb kommunikation, enkelhet vid kontraktsgenomgången och ett allmänt gott intryck/god känsla. Rekommenderar varmt Jens som mäklare till alla jag känner. Läs mer
    2018-12-04 Jens B svarar Victor R
    Tack Victor för de orden. Snart dags för ett "riktigt" övertagande:)
  • Tommy T skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en Lgh
    Fick stort förtroende för mäklaren, vilken hon levde upp till Läs mer
  • Anette N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt vårt radhus med hjälp av Mikael . Mycket proffsigt och trevligt bemötande hela tiden. Vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2018-11-22 Mikael B svarar Anette N
    Tack Anette! Nu hoppas vi att de bygger klart er nya lägenhet så snabbt det bara går!
    Mikael B gillar detta
  • Mikael N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket bra bemötande och service i en snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-11-20 Mikael B svarar Mikael N
    Tack Mikael och grattis till köpet!
  • Anita A
    Anita A skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Fantastisk bra!!!!! Bra bemötande och kontakt.Har haft en bra dialog. Läs mer
    2018-11-19 Wilma E svarar Anita A
    Vad glad jag blir av att du är nöjd med mitt arbete! Tack så mycket för din fina rekommendation Anita!
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Genom hela försäljningsprocessen av min fastighet har kommunikation och engagemang legat på en otroligt hög nivå. Jag upplever att vi har kunnat ha en öppen och rak dialog med snabb återkoppling och min mäklare har med stort engagemang arbetat för att sälja min fastighet.

Jag kan verkligen rekommendera min mäklare Wilma Ekström och Svensk Fastighetsförmedling . Läs mer
    2018-11-19 Wilma E svarar Andreas R
    Tack för din rekommendation Andreas! Ibland blir inte processen riktigt som man tänkt sig och då är det viktigt att kunna ha en bra plan och bra dialog sinsemellan. Och där håller jag med dig helt om att vi kunnat ha en bra, öppen och rak dialog. Efter ett gott slut hoppas jag ni ska trivas bra i storstaden nu när du får bo där på heltid. Tack för ett bra samarbete =)
  • Franked Förvaltning AB skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bostadsrätt

Väldigt bra. Snabbt och enkelt, affären genomfördes hittills utan problem.
    Trevlig person som vi fick god kontakt med. Läs mer
    2018-11-19 Mikael B svarar Franked Förvaltning AB
    Tack för den fina rekommendationen. Nu kör vi vidare med nästa lägenhet!!
  • Mohamed M skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hej jag har köpte lägenhet och maklaren var My friman jag upp levde bra förklaring Tack My Friman Läs mer
    2018-11-28 My F svarar Mohamed M
    Hej Mohamed! Vad bra att du upplevde att jag förklarade bra! Det är viktigt att båda parter förstår allting kring en så stort affär =)
  • Anders A skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    köpt en bostadslägenhet.Sålt en villa. Läs mer
  • Pia L skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt en bostadsrätt / radhus Mycket bra bemötande av mäklaren. Snabb respons och flexibel.
    Känns som en trygg och bra affär Läs mer
    2018-11-05 Wilma E svarar Pia L
    Vad skönt att du kände att detta var en trygg och bra affär! Jag tvivlar inte en sekund på att du kommer trivas toppenbra i ditt nya, fina radhus. Perfekt område för barnen och riktigt härlig utsikt mot älven under höst/vinterhalvåret!
  • Rune S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Tack snälla Wilma, för ett professionellt o duktigt bemötande, av försäljningen av bostaden på strandängsgatan, ett stort tack Wilma med en kram som tack för hjälpen.
    Mvh Rune Snickars Läs mer
    2018-11-05 Wilma E svarar Rune S
    Tack för dina fina ord Rune. Jag hoppas du kommer trivas lika bra i din nya lägenhet sen när det blir dags!
  • Per S
    Per S skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte bostadsrätt , mycket bra bemötande allt flyter på över förväntan
    Man kan inte undvika nervositet då allt ska klaffa , men med hjälp av My så kändes det riktigt bra , proffs på detta mycker yrkes skicklig Läs mer
    2018-10-31 My F svarar Per S
    Tusen tack, Per! Ja, det kändes som att vi fick bra kontakt direkt på visningen. Nu blev ju den lägenheten på Bullermyren eran! =) Så nu sätter vi igång försäljning på er gamla!
  • Annette Christina B skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har både köpt en bostadsrätt och sålt vår bostadsrätt. Vi kände oss väldigt bra bemött av mäklaren och vi tycker att hen levde upp till våra förväntningar. Gjorde ett bra intryck och verkar kunna sitt jobb. Alltså väldigt nöjd. Läs mer
    2018-10-31 Wilma E svarar Annette Christina B
    Tackar så mycket för eran rekommendation! Nu kan ni i lugn och ro börja packa ihop och flytta till er nya lägenhet som jag hoppas ni kommer trivas minst lika bra i. =)
  • Per-Ove S skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en bostadsrätt, Blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Hon levde upp till alla förväntningar.

Hon genomförde uppdraget på ett mycket bra sätt, noggrann och respektfullt (bostadsrätten tillhörde ett dödsbo) Läs mer
  • Astrid H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt en 1.5:a i Borlänge. Mäklaren gav från första stund ett seriöst o engagerat intryck. Jag är mycket nöjd med hela processen, från visning, kommunikation, budgivning till kontraktskrivande. Läs mer
    2018-10-31 My F svarar Astrid H
    Mycket folk och rafflande budgivning, men nu har ni äntligen fått tag på en lägenhet! =) En av de absolut mest välplanerade och fina i Borlänge dessutom!
  • Emelie E skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    My hjälpte mig att sälja min lägenhet och det gick kanon! Att vara 20 spekulanter med sällskap i en lägenhet på 39kvm kan inte ha varit lätt, men det gick!

My har lyssnat på mina önskemål vilket jag tycker är viktigt när man gör en sån stor affär som att sälja sin lägenhet. Det ska kännas rätt helt enkelt!

Förloppet har varit smidigt och jag är inget annat än nöjd! 😌

Tack för en bra affär! Läs mer
    2018-10-31 My F svarar Emelie E
    Fantastisk affär från början till slut! Bra samarbete mellan oss, bra uppslutning på visningen (fruktansvärt varmt med så många i en så liten lägenhet haha) och sedan fick du bra betalt också =) En av mina roligaste försäljningar i år, helt klart!
  • 2018-10-13

Ju skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har varit på säkert 30 visningar hos olika mäklare från Svensk fastighetsförmedling senaste åren.

Tycker att ni bör se över era mail-konton. 99% av alla gånger man skickar frågor om bostäder får man absolut inget svar. Ringer man så får man ofta svaret att skicka frågan via mail så får du svar senare. Blir rätt komiskt att svaren aldrig kommer.

Att lämna intresse för bostad och inte bli inbjuden till förhandsvisning tycker jag också är komiskt.

Det finns dock några guldkorn här, både Jens och Wilma är riktigt proffsiga, trevliga och lätta att få tag på.

När jag säljer i framtiden kommer jag ej välja Svensk fast. För vem vill ha en mäklare som är omöjlig att få tag på? Läs mer
    2018-10-15 Niklas S svarar Ju
    Hej, tack för din feedback. Niklas Sandberg heter jag och driver/äger Svensk Fastighetsförmedling. I mina sju år har vi jobbat stenhårt för att leverera en väldigt hög service till våra kunder. Idag har vi ca 40% av marknaden och är tydligt nr 1 i Borlänge. Jag blir väldigt besviken av att läsa ditt mail, det rimmar inte alls med företagets eller min syn på service. Vi är Borlänges och hela Dalarnas största mäklarföretag tack vare fina rekommendationer från nöjda kunder. Jag vill gärna komma i kontakt med dig för att få veta mer, det är jätteviktigt för mig. Det är enda sättet för mig/oss att bli bättre.

Vänligen Niklas Sandberg tel.0702755443 eller niklas.sandberg@svenskfast.se
  • Joakim E skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi fick hjälp av Wilma Ekström då vi sålde vår villa i Borlänge! Wilma visade på stort engagemang och gjorde försäljningen lättsam med sitt trevliga sätt! Trots att marknaden var lite sval när vi sålde, så jobbade Wilma på oförtrutet! Vi är väldigt nöjda med Svensk fastighetsbyrå i allmänhet & Wilma i synnerhet! Vi rekommenderar varmt och skulle inte tveka att anlita Wilma igen om det skulle bli aktuellt!!

// Jocke & Stina Läs mer
    2018-10-16 Wilma E svarar Joakim E
    Tack för era fina ord Jocke & Stina! Ja, vi fick jobba lite hårdare än vad vi förväntat oss från början. Men det blev ett gott slut. Nu hoppas jag ni kan koppla av och njuta i ert andra fina hus! =)
  • Lars G skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en lägenhet, allt var helt perfekt Läs mer
    2018-10-12 Mikael B svarar Lars G
    Tack Lars! Hoppas ditt nya äventyr blir fantastiskt! Jag kommer ner och cyklar om jag får chansen!
  • Bengt N skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    * Försäljning av bostadsrätt
    * Mäklaren hade ett trevligt sätt
    * Jag förväntade mig att annonsering av försäljningen skulle ske inom den avtalade tiden i förmedlingsuppdraget. Den skedde nu efter att den ordinarie tiden löpt ut, vilket resulterade i dubbla kostnader (månavg., drift, försäkring och lån) i fyra månader. Dessutom sänktes försäljningspriset med 50 000 kr jmf med det annonserade utgångspriset. Detta var för övrigt samma som likvärdiga lägenheter på andra sidan gatan, vilka såldes under annonseringstiden. Läs mer
    2018-10-31 My F svarar Bengt N
    Hejsan Bengt! Ja, det blev en lite långdragen försäljning, tyvärr! Det kan lätt bli så när marknaden är lite mättad. I samma område har ca 7 st likadana radhus sålts det senaste året.

Vi startade annonseringen direkt när ni hade köpt en ny lägenhet i juli och försökte få radhuset sålt i augusti. När vi inte lyckades valde vi efter överenskommelse att plocka bort annonsen ett tag från Hemnet medan ni flyttade ut. Sen lyckades vi få till en försäljning i oktober.

Jag upplevde det som att vi hade en löpande dialog om hur vi hela tiden skulle gå vidare, supertråkigt att du inte känner samma!

Jag är glad att vi till slut lyckades få iväg ert hus så att ni kunde gå vidare =)
  • Anna H skrev om Camilla Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Denna mäklare är tillgänglig, lugn och tar sig tid för frågor.
    Mer än nöjd med servicen! Läs mer
  • Annette Christina B skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en bostadsrättslägenhet på Häradsvägen.
    Blev väldigt väl bemött av mäklaren av alla frågor vi ställde
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2018-10-10 Jens B svarar Annette Christina B
    Tack för din rekommendation och kul att jag levde upp till era förväntningar. Nu ska vi se till att det blir bra vid er försäljning!
  • Hella L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet. Jens uppfyllde alla våra förväntningar,
    kunnig, saklig, lugn och trevlig mäklare. Vi är mycket nöjda med köpet och rekommenderar honom på det varmaste. Läs mer
    2018-10-10 Jens B svarar Hella L
    Tack så mycket för er rekommendation och grattis till er fina lägenhet!
  • Susanne H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt radhus på Brokroken 5 D I Borlänge. Blev utomordentligt bemött av mäklaren. Hade stora förväntningar och mäklaren levde verkligen upp till det. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Jens B svarar Susanne H
    Kul att du kan rekommendera mig vidare och kul att affären gick så snabbt och smidigt! Tack för de fina orden!
  • Annica K skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt bostadsrätt. Snabbt, smidigt och fick sålt för högre pris än väntat, så väldigt nöjd. Lätt att komma i kontakt med mäklaren och bra raka svar. Läs mer
    2018-10-01 My F svarar Annica K
    Det blev så himla bra det här, Annica! Snabbt och smidigt som sagt, det var bra ord för att beskriva den här försäljningen =)
  • Frida N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mäklaren hade ett mycket trevligt och proffsigt sätt. Var lätt att få tag på och svarade på alla frågor jag hade. Läs mer
    2018-09-28 Jens B svarar Frida N
    Tack så mycket för din rekommendation! En snabb och smidig affär. Nu ska vi få igenom godkännande bara så att du kan flytta in snabbt:).
  • Kerstin O skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt fritidshus
    Mäklaren var jättetrevlig och kunnig
    Hjälpsam Läs mer
    2018-10-01 My F svarar Kerstin O
    Jag är så glad för er skull att ni äntligen fick er lilla stuga vid sjön Gimmen! =) Glädjetårar på tillträdet, fantastiskt!
  • Helen N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag och min man köpte en sommarstuga i Borlänge Dalarna . Trots att vi budade från utlandet och köpte fastigheten osedd så fungerade allt så smidigt. Vi är oerhört nöjda med fastighetsmäklaren Jens Bergenström som som var så hjälpsam då min man kom till Sverige för att se vårt köp. Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Helen N
    Tack Helen för de fina orden, en rolig affär att genomföra och extra roligt att få visa Steven vad ni har köpt;). Hoppas ni kommer trivas här i Borlänge på somrarna!
  • Anette E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Är supernöjd, snabb och bra återkoppling vilket ledde till snabb affär. Kan varmt rekommendera Jens, han fick förtroende att sälja ännu en till lägenhet åt mig. Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Anette E
    Tack Anette för din återkoppling och kul att du är nöjd! Nu kör vi nästa och hoppas på samma fina resultat:)!
  • Susanne H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt radhus. Blev mycket bra bemötta av den trevliga och proffsiga mäklaren. Vi hade stora förväntningar och dom förverkligades. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera mäklaren till vänner och bekanta. Läs mer
    2018-09-21 My F svarar Susanne H
    Ni har verkligen köpt radhuset med bäst läge i hela Borlänge, tycker jag! Stort, stort grattis! Jag såg hur mycket ni älskade det. Tur att ni fick en förhandsvisning och kunde lägga bud innan! =)
  • Tina J skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är mycket nöjda av bemötandet och den service vi fått av Wilma från Svensk fastighetsbyrå i Borlänge. Våra många frågor svarar Wilma på med stort tålamod och alltid med ett leende. Man känner sig omhändertagen och affären gick som en dans.
    Tack för hjälpen Läs mer
    2018-09-24 Wilma E svarar Tina J
    Kul och höra att ni är nöjda! Och vad skönt att det löste sig så bra med en så smidig försäljning. Nu hoppas jag ni kommer trivas lika bra i er nya fina bostad . =) Tack för ett bra samarbete!
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mäklaren prickade helt rätt i värderingen av huset som vi sålde, även om vi självklart önskade få mer:)
    Proffesionellt bemötande i alla skeenden.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Thomas M
    Haha, till och med när man prickar rätt så blir det fel:). Jätteroligt att jobba med er och kul att få tipsat om huset ni köpte även om jag inte sålde.
    Tack för ett gott samarbete!
  • Marianne Elisabet E skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt ett fritidshus.
    Blev glatt mottagen vid huset, gick runt o visa oss.
    Ringde upp när hon sagt det.
    Positiv och glad, en bra mäklare Läs mer
    2018-09-17 My F svarar Marianne Elisabet E
    Det är alltid lika roligt att möta glada visningsgäster och sen följa dem genom processen! Nu får du snart njuta av din alldeles egna sommarstuga bara ett stenkast från vattnet =)
  • Ludvig Pär L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Genomgående bra bemötande genom hela processen. Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Ludvig Pär L
    Tack Ludvig för de fina orden och lycka till i din superfina lägenhet!
  • Nora S
    Nora S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt hus i Borlänge. Mäklaren var väldigt professionell och bemötade oss jättebra. Han har varit väldigt hjälpsam att förstå allt som handlar av finasering och vi blev fast på berättelse av huset samt att det gick så bra alltihop. Han är verkligen rekommendera om en dag behöver vi använda oss av en mäklare företag så vill vi ha honom som vår mäklare. Vi kan bara säga han har valt rätt yrke. 100% ++++ nöjda Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Nora S
    Tack Nora för din rekommendation! Kul att kunna hjälpa till med flera olika delar av köpet, allt är inte självklart vid fastighetsköp.
    Kul att ni är nöjda och stort lycka till med ert fina hus!
  • Mats H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Försäljning av sommarstuga.
    Mycket trevligt bemötande och ytterst hjälpsam med allt som dykt upp under försäljningen.
    Förväntningarna var att få stugan såld och det är uppfyllt.
    Bra jobbat Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Mats H
    Efter lite strul längs vägen så gick det ju vägen till slut, kul att ni är nöjda med servicen och tack Mats för er rekommendation!
  • Björn Allan C skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt fritidshus.
    Ett fantastiskt fint bemötande av mäklaren som ställde upp från tidig morgon till sen kväll.
    Alla frågor vi ställde fick ett svar.
    Visste mäklaren inte svaret tog han reda på det och kontaktade oss.
    Våra förhoppningar uppfylldes med råge. Läs mer
    2018-09-22 Jens B svarar Björn Allan C
    Tack Björn för de fina orden! Kul att kunna hjälpa er att köpa ert fina fritidshus. Ett jätteroligt samarbete och ni kommer få det så härligt och fint därute!
  • Helena Öhman N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köp av bostadsrätt. Professionellt och bra bemötande. Mäklaren värnade alla parters intressen . Smidig budgivning och snabb kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-10-12 Mikael B svarar Helena Öhman N
    Tack Helena! Jag tror att det kommer att bli jättebra!
  • Samuel L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är supernöjda med Mikael Björklund på alla sätt och vis. Enkel och bra kommunikation genom hela processen och vi som säljare har känt oss väldigt trygga hela tiden. Läs mer
    2018-09-03 Mikael B svarar Samuel L
    Tack Samuel och lycka till med ert nya projekt i Mockfjärd. Ska bli spännande att följa!
  • Maria K skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Snabbt gick försäljningen av min bostadsrätt, enkelt och ett väldigt positivt bemötande av Jens, en topp mäklare. Läs mer
    2018-09-06 Jens B svarar Maria K
    Tack Maria för de fina orden, du gjorde allt i rätt ordning= bra resultat:).
    Mycket bra samarbete:)
  • Annagreta E
    Annagreta E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt fint och lugnt bemötande. Han levde mycket väl upp till mina förväntningar. Eftersom man är osäker när det gäller affärer med bostäder.
    Min upplevelse var att han lyssnade och var väldigt trygg och saklig i sin framtoning, något jag verkligen uppskattar. Läs mer
    2018-09-06 Jens B svarar Annagreta E
    Tack så mycket för de fina orden, rätt val med Marits grymma styling och ett bra samarbete gav ett enormt bra resultat!
  • Tina J skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt en bostadsrätt och blev bra bemötta av mäklaren. Har letat några månader efter en större bostad och vi är mycket nöjda över helheten av svensk fastighetsförmedling som svarat på alla frågor vi haft. Man känner sig sedd och viktig som kund hos er// Tina och Jocke Läs mer
    2018-09-03 Mikael B svarar Tina J
    Jag blir så glad av att läsa detta Tina! Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • Emilia P
    Emilia P skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har sålt en bostadsrätt på 2 rok i Borlänge. Jag och min sambo har genom hela processen blivit otroligt professionellt och flexibelt bemötta av vår mäklare. Jag hade aldrig sålt en bostad innan, men med Jens kändes hela processen mycket trygg. Vi valde b.la att en tid dra annonsen tillbaka och avvakta med försäljning, vilket aldrig var ett problem. När vi sedan hade hittat ny bostad och ville lägga ut vår bostad för försäljning igen var bemötandet mycket trevligt och allt från Jens sida gick snabbt och smidigt. Sammantaget: otroligt nöjda och vill definitivt använda oss av Jens vid framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-09-06 Jens B svarar Emilia P
    Tack Emilia, kul att det blev så oerhört bra. Ett mycket ett beslut av er att backa ett steg:)!
  • Torbjörn S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har sålt en bostadsrätt, blev bra bemött av en ung mäklare som motsvarade mina förväntningar. Proffesionellt från början till slut. Mycket nöjd med mäklarens jobb och resultat. Läs mer
    2018-08-30 Wilma E svarar Torbjörn S
    Tack Thorbjörn för dina fina ord. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med din försäljning!

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge