Svensk Fastighetsförmedling Kalmar, sid 2

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Kalmar!

Här hos oss hittar du en av Sveriges absolut äldsta bobutiker, därför är det en självklarhet att vi har massor av kunskap och erfarenhet inom mäklaryrket. Vi är ett sammansvetsat team mäklare och mäklarassistenter som har koll på varje vrå och bostad i Kalmar. Vi täcker hela området runt Simrishamn, Oskarshamn, Laholm och Ölands vackra södra udde.

Med oss som mäklarfirma får du råd och stöd under hela bostadsaffären. Vi brinner verkligen för att du ska bo bra!

Läs vad 375 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

• 2020-02-24

Nora S skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag och min pojkvän har precis köpt en lägenhet i Kalmar och det hela började redan jättebra när vi hittade en lägenhet som inte låg ute för försäljning ännu utan bara under förberedelse, men det gick ändå att anmäla intresse. Därefter kontaktade mäklaren oss och ordnade en privat visning till denna vilket verkligen uppskattades av oss och bemötandet var jättebra! Vi ville ha lägenheten och från det att vi gav beskedet så gick det väldigt snabbt tills att vi skrivit på, vilket jag inte trodde det skulle göra. Men det kändes jättekul och skönt! Snabbt och smidigt och allt känns superbra inför flytt. Vi kunde inte blivit nöjdare! Läs mer
    2020-03-03 Alexander M svarar Nora S
    Vad kul att läsa att ni är så nöjda med affären. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet, tiden går snabbt och snart är det dags för er att flytta in också :) Stort tack för era vänliga ord och för er fina rekommendation.
  • 2020-02-20

Kenneth S skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har köpt en villa.

Blev bemötta med en positiv och korrekt inställning.

Vi är nöjda med våra kontakter. Läs mer
    2020-03-03 Alexander M svarar Kenneth S
    Tack för er rekommendation och att ni upplever att ni fått ett bra och positivt bemötande. Ni har både sålt och köpt via oss och jag hoppas att ni kommer bli nöjda med allt.
  • 2020-02-19

Hanna K skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Köpt tomt genom Philip, varit bra kontakt, alltid trevlig m.m. Kunde ha haft mer kontakt under själva budgivningen men annars bra! Trevlig och uppfyllde våra önskemål om att det skulle gå snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-02-21 Philip A svarar Hanna K
    Tack för ditt omdöme Hanna! Hoppas nu att bygget rullar vidare så småningom.
  • 2020-02-17

Anton F skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Duktig och påläst mäklare som kan sina grejer. Alltid ett trevligt och bra bemötande.

Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-17 Philip A svarar Anton F
    Tack för ditt omdöme! Nu kör vi vidare med nästa försäljning.
  • 2020-02-14

Alexander A skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har både köpt och sålt bostadsrätt av Elin. Hon är proffsig i sitt jobb och gör det där lilla extra som man bara önskar. Lätt att nå när det var något man undrade över.
    Kan starkt rekommendera Elin som mäklare. Läs mer
    2020-02-18 Elin T svarar Alexander A
    Tack för den fina rekommendationen Alexander! Det har varit så kul att få vara med på er resa! Tack! /Elin
  • 2020-02-11

Annika E skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålde vår villa med hjälp av Göran, han är riktigt trevlig, professionell och rolig! Det känns jättebra att ha haft honom som mäklare.
    Både jag och sambon är supernöjda och rekommenderar verkligen Göran Wallgren till alla som ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2020-02-12 Göran W svarar Annika E
    Tack Annika för din fina rekommendation!
    Det var verkligen roligt att samarbeta med er i försäljningen. Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende :)
  • 2020-02-10

Eva-Lena E skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt ett dödsbo
    Trevligt bemötande av mäklaren, trots olika syskon som hörde av sig med sina frågor och funderingar. Läs mer
    2020-02-11 Alexander M svarar Eva-Lena E
    Tack Eva-Lena för rekommendationen. Jag är glad att ni blev nöjda med försäljningen. Det var inga problem för mig att det var flera av er som hörde av sig, det är viktigt att alla ska känna sig inkluderade i försäljningen.
  • 2020-02-10

Anna T skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt bostadsrätt
    Elin var mkt trevlig o proffsig och levde helt upp till mina förväntningar. Det kändes som om hon ”stod på min sida”. Den känslan saknade jag vid min förra försäljning via annan byrå.

Jag är mkt nöjd :) Läs mer
    2020-02-11 Elin T svarar Anna T
    Tack bästa Anna för den fina rekommendationen! Var så kul att få jobba med dig! /Elin
  • 2020-02-09

Bertil K skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt bostadsrätt.

Kunnigt o proffsigt bemötande och avkännande

Mer än väl

Nöjd med vår kontakt Läs mer
    2020-02-09 Katrin F svarar Bertil K
    Tack Bertil och Ann-Christin! Det har varit en ära att få förmedla en så välbevarad lägenhet. All lycka till i framtiden och njut av barn och barnbarn!
  • 2020-02-02

Pontus F skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har sålt min bostadsrätt på Erik Dahlbergs Väg via Elin Taube på Svensk Fastighetsförmedling, där jag enbart blivit mycket bra bemött. Mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar av trevliga och enbart konstruktiva möten. Ångrar verkligen inte att jag valde att sälja via Svensk Fastighetsförmedling. +++++ Läs mer
    2020-02-03 Elin T svarar Pontus F
    Tack bästa Pontus! Var så himla kul att få vara med på din resa! /Elin
  • 2020-02-02

Kajsa N skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Har sålt en villa. Mäklaren var tydlig och intresserad, kom med bra förslag. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Är nöjd med försäljningen. Läs mer
    2020-02-03 Göran W svarar Kajsa N
    Tack Kajsa för din rekommendation, det var verkligen en bra försäljningsprocess från dag ett!
    Tack för förtroendet och ha det bra i fortsättningen.
  • 2020-02-01

Lars Gunnar F skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har köpt en bostadsrätt. Alexander är påläst och bra på att beskriva det objekt vi är intresserade av och som ledde fram till en affär. Han ger ett lugnt och inlyssnande intryck. Läs mer
    2020-02-11 Alexander M svarar Lars Gunnar F
    Tack Lars Gunnar för er rekommendation. Jag är glad att allt känns bra med köpet och att ni känt er nöjda och trygga i mitt bemötande.
  • 2020-01-29

Elisabeth F skrev om Ingemar Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt en gård på Öland. Blev väldigt bra bemötta, Ingemar visade tydligt att han hade erfarenhet o kunde sin sak.
    Inger ett väldigt bra förtroende o är lätt att prata med, känns att man talar samma språk.
    Vi känner oss väldigt nöjda med allt kring vår försäljning.

Elisabeth o Bengt Fredriksson Läs mer
    2020-01-29 Ingemar F svarar Elisabeth F
    Tack för de fina orden
    Ingemar
  • 2020-01-28

Björn M skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Smidigt och sakligt genom affären så här långt. Läs mer
  • 2020-01-27

Stefan K skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en bostadsrätt. Trevligt bemötande. Saklig och korrekt.
    Upplyste om allt väsentligt.
    Som helhet jättebra. Läs mer
    2020-01-28 Madeleine J svarar Stefan K
    Tack snälla ni för förtroendet att sälja er bostadsrätt! Och tack för de fina lovorden. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya boende!
  • 2020-01-27

Samuel S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran hjälpe oss att köpa vår villa. Mycket bra och proffsigt bemötande och dessutom lösningsorienterad! Läs mer
    2020-01-27 Göran W svarar Samuel S
    Tack Samuel för ditt fina svar och omdöme.
    Lycka till med både försäljning och flytt!
    /Göran
  • 2020-01-23

Emil K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag sålt min villa med hjälp av Göran.
    Jag tycker att Göran har varit en väldigt bra mäklare och lätt att ha att göra med. Trevlig och professionell vid första kontakt och såklart även under hela förloppet. Det märks att han brinner för sitt jobb och är väldigt engagerad och återkopplar ofta för frågor och berätta hur läget ser ut med försäljningen.
    Jag är väldigt nöjd att ha haft Göran som mäklare av försäljningen av min f.d villa.
    Mvh Emil Läs mer
    2020-01-23 Göran W svarar Emil K
    Tack Emil för de värmande orden, det var sannerligen roligt att förmedla din fina villa!
  • 2020-01-22

JOHAN L skrev om Madeleine Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi är väldigt nöjda med Madeleine som mäklare. Då vårt nyköpta hus stod redo för oss så hade vi som önskemål att sälja vår lägenhet så snabbt som möjligt ( gärna så bra betalt som möjligt också ). Detta löste Madeleine galant så den såldes innan visning. Oerhört professionell och svarar alltid förtroendeingivande så vi kan varmt rekommendera henne till framtida försäljningar. Läs mer
    2020-01-23 Madeleine J svarar JOHAN L
    Tack snälla för förtroendet att sälja er lägenhet och ännu mer tack för så fina ord!
    Jag hoppas ni trivs i ert nya boende!
  • 2020-01-21

Ingrid V skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Emil Borgemo har bemött oss mycket vänlig och professionelt.
    Jag kan på bästa sätt rekommendera han som fastighetsmäklare.
    mvh
    Ingrid von Brandt Läs mer
    2020-01-21 Emil B svarar Ingrid V
    Tack så mycket Ingrid för rekommendationen! Önskar er lycka till med nya huset och jag hoppas att sonen ska trivas.
  • 2020-01-21

Heidrun B skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Der Kauf des Ferienhauses war etwas schwierig, da wir kein schwedisch sprechen.
    Aber Katrin Franander hat sich sehr bemüht, uns zu unterstützen. Läs mer
    2020-03-06 Katrin F svarar Heidrun B
    Danke für die nette Bewertung. Schuldeutsch kam wirklich zum Einsatz und ich habe viel gelernt. Ich hoffe, Sie werden Ihr neues rotes Haus in Schweden genießen.

Eva P skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag är mycket nöjd med Katrin som mäklare när jag sålde min bostadsrätt.
    Katrin lyssnade på mina önskemål, kom med bra förslag och återkopplade i processen som gjorde att jag kände mig helt trygg med hela försäljningen.
    Katrin är en mäklare att rekommendera. Läs mer
    2020-03-06 Katrin F svarar Eva P
    Stort tack Eva för förtroendet att få förmedla din lägenhet. Lycka till i ditt nya boende!

Tomas K skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Göran är en mycket bra mäklare. Läs mer
    2020-01-20 Göran W svarar Tomas K
    Tack, Tomas, för förtroendet att förmedla ert hus och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!

Rami V skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hej
    Jag är jättenöjd med Katrin och köpet av lägenheten! Hon är bra på att lyssna eftersom jag ställer många frågor. Fick mycket bra råd och tips, tack, fortsätt så 👍
    //Rami Vestberg Läs mer
    2020-01-27 Katrin F svarar Rami V
    Tack Rami, Du har gjort ett mycket bra köp av en fantastiskt fin lägenhet med många fina detaljer. Där kommer ni trivas!

Annie J skrev om Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag köpte en lägenhet och jag blev bemött bra. Hon hade dock inte all information, som vart tvättstugan låg osv. Hon tog reda på det sen till nästa visning, men hon kunde ha haft lite mer koll annars var hon bra Läs mer
    2020-01-21 Irna A svarar Annie J
    Hej Annie,
    Tack för omdömet, förstår vad du menar just i detta fall och tack för feedback. Ser fram emot att du snart får tillträda och att du kommer trivas!
  • 2020-01-18

Toivor M skrev om Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Väldigt bra mäklare i alla avseenden! Läs mer
  • 2020-01-16

Malin L skrev om Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Irna är verkligen en trygg, engagerad och förtroendeingivande mäklare som gjorde ett väldigt bra jobb när hon sålde vårt radhus. Kan bara varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-01-21 Irna A svarar Malin L
    Hej Malin,
    Återigen stort tack för förtroende, väldigt roligt att kunna hjälpa er.
  • 2020-01-13

Andreas E skrev om Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte en bostadsrätt med Irna som mäklare, Irna har varit otroligt hjälpsam och professionell i sitt hanterande av alla steg i processen och har hanterat de frågor som dykt upp under köpet på ett exemplariskt sätt. Läs mer
    2020-01-21 Irna A svarar Andreas E
    Hej Andreas,

Roligt att höra, stort tack och hoppas att du kommer trivas fint i nya bostaden.
  • 2020-01-12

My E skrev om Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt hus i Lindsdal och fick ett bra bemötande genomgående. Petter är rak och informativ, tillgänglig, lugn och trevlig. Följde hela tiden upp och såg till att eventuella frågor/funderingar blev besvarade. Vi skulle rekommendera Petter som mäklare! Läs mer
    2020-01-13 Petter H svarar My E
    Tack så mycket för ert fina omdöme! Hoppas ni ska trivas fint när ni väl får flytta in! :) //Petter
  • 2019-12-28

Otto H skrev om Ingemar Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Snabb och välskött affärsuppgörelse! Läs mer
    2019-12-30 Ingemar F svarar Otto H
    Tack för ditt svar och förtroende.
  • 2019-12-28

Sofia B skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Försäljning av sjöbod.
    Mkt proffsigt och ärligt. Läs mer
    2019-12-30 Philip A svarar Sofia B
    Tack för din feedback Sofia och för förtroendet att hjälpa dig med förmedlingen av din sjöbod.
  • 2019-12-26

Gunnar J skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Mycket kommunikativ, snabb på att svara på frågor.
    Engagerad och driven. Läs mer
    2019-12-30 Philip A svarar Gunnar J
    Tack Gunnar för ditt omdöme. Jag försöker alltid svara och arbeta i realtid så gott det går. Hoppas du skall trivas på Öland!
  • 2019-12-26

Karin O skrev om Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden
    Bra att han vart efter tipsade om vilka ”drag” man skulle göra. Har koll på hela gången rejält och bra. Var lite för ”säljig” på första mötet men det var mycket mindre sen. Läs mer
    2019-12-30 Philip A svarar Karin O
    Tack för ditt omdöme rörande mitt arbete Karin och ert förtroende att hjälpa till med förmedlingen. Nu hoppas vi att de nya ägarna också skall trivas i sin nya bostad så småning om.
  • 2019-12-21

Mikael W skrev om Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte en bostadsrätt och jag är nöjd med hur processen från visning till kontraktsskrivningen fortlöpte. Läs mer
    2020-01-21 Irna A svarar Mikael W
    Hej Mikael,

Tack för din feedback. Snart dags för tillträde, hoppas att du kommer trivas kanon.
  • 2019-12-19

Therese S skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpte hus av Göran. Fantastiskt bemötande! Mötte alla våra förväntningar. Skulle starkt rekommendera Göran som mäklare. Läs mer
    2019-12-19 Göran W svarar Therese S
    Tack Therese!
    Det var spännande ett tag, men det löste sig :)

Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.
  • 2019-12-18

Åse F skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har fått professionell hjälp med att sälja ett hus i Kalmar. Göran ingav redan från början ett förtroende som gjorde att vi valde honom som mäklare. Har även rekommenderat honom till andra. Om vi i framtiden säljer vårt nuvarande hus kommer vi mer än gärna anlita honom igen. Läs mer
    2019-12-19 Göran W svarar Åse F
    Tack så mycket för de fina orden, det var verkligen ett nöje att samarbeta med er genom processen. Hoppas ni får en riktigt god jul och att ni trivs i ert nya hem!
  • 2019-12-08

Bragi B skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevlig kille, Han har hjälpt mig att sälja mitt hus i Östra Karsbo och jag är ganska nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-12-09 Emil B svarar Bragi B
    Tack Bragi för rekommendationen! Mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen.
  • 2019-12-07

Andre O skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Bra hittills, men väntar på kontraktet, så jag kan syna om den är korrekt👍 Läs mer
    2019-12-09 Emil B svarar Andre O
    Tack för rekommendationen! Hoppas du ska trivas i nya huset.
  • 2019-12-05

Sanna H skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    När vi sålde vår villa kontaktade vi Alexander. Allt har gått enkelt och smidigt och vi är nöjda och glada för de! Läs mer
    2020-01-30 Alexander M svarar Sanna H
    Hej Sanna, glad att jag kunnat hjälpa er med försäljningen. Jag håller tummarna för att det snart dyker upp ett hus som kan passa för er också.
  • 2019-12-05

Andreas C skrev om Alexander Midjich en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Duktig mäklare, informerade tydligt angående information runt köpet. Läs mer
    2020-01-30 Alexander M svarar Andreas C
    Tack för rekommendationen Andreas!
  • 2019-11-27

Ida F skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Både säljer eget radhus och köper nytt hus i samma kvarter. Mycket god kontakt och proffsigt omhändertagande av båda affärer. Pedagogiska förklaringar och snabb återkoppling vid frågeställningar. Läs mer
    2019-11-27 Göran W svarar Ida F
    Tack Ida för din rekommendation!
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende och tack för förtroendet att sälja ert fina radhus.
  • Ulf A

2019-11-26

Ulf A skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Katrin fick uppdraget att sköta försäljningen av vårt hus i Orrefors. Vi jämförde tre olika mäklare och Katrin gav bäst intryck avs. att lyssna och föreslå en genomtänkt plan för uppdraget. Hon levde mer än väl upp till förväntningarna. Bra presentation av huset, snyggt foto, bra beskrivet. Lyckades få hit "rätt" spekulanter till visningen och vi fick ett bra avslut med köparen direkt. Smidig i alla kontakter. Mycket professionell och trevlig mäklare med ett fungerande nätverk av kollegor på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-26 Katrin F svarar Ulf A
    Bästa Ulf och Ann, Tusen tack för fina ord, det har varit ett nöje att arbeta med er i försäljningsprocessen och jag känner mig hedrad att fått förmånen att förmedla er fantastiska Villa Simoni. Varma hälsningar Katrin
  • 2019-11-22

Conny O skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Mycket proffsigt och kundvänligt intryck och tog sig tid.
    Hoppades på att förstå mig och det gjorde hon verkligen.
    Mycket god upplevelse. Läs mer
  • 2019-11-20

Anna V skrev om Göran Wallgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi sålde en villa på en mindre ort, blev väldigt bra bemött inför och under försäljningen. Tyvärr fullföljdes inte de frågor som Göran sagt skulle ingå efter försäljningen. Läs mer
    2019-11-21 Göran W svarar Anna V
    Hej Anna och tack för att du tog dig tid att svara.
    Jag förstår precis vad du menar och ber om ursäkt för dröjsmålet med värderingen, det är ett fantastiskt spännande och unikt hus ni köpt.
    Jag blir ändå glad att ni är nöjda med försäljningen.
    Mvh Göran
  • 2019-11-19

Anneli L skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Katrin är ett föredöme för Sv Fastgh förm men Håkan och Ingemar Florå i Karlskrona ägnade sig rätt o slätt åt bedrägeri när de sålde min fastighet i Olofström år 2016 det är jag noga med att informera alla om! Med vänlig hälsning Anneli Loväng
    Ring om ni vill veta mer 070-5091312 Läs mer
    2019-11-26 Katrin F svarar Anneli L
    Hej Anneli och Erik, Tusen tack för fint omdöme och ett trevligt samtal. Är övertygad om att Villa Simoni kommer passa er perfekt. Ser fram emot att träffa er igen till våren! Varma hälsningar Katrin
  • 2019-11-19

Erik L skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trovärdig, trevlig, trygg,kunnig, bra omdöme Läs mer
    2019-11-19 Katrin F svarar Erik L
    Tack Erik för fina ord. Hoppas ni kommer trivas bra på Villa Simoni. //Katrin
  • 2019-11-15

Stefan S skrev om Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Okomplicerad och raka svar på frågor. Jag och min fru känner oss trygga i rollen som köpare. Läs mer
    2019-11-15 Emil B svarar Stefan S
    Tack Stefan för omdömet! Och än en gång stort grattis till ert fina hus! Hoppas ni ska trivas.
  • Göran W

2019-11-12

Göran W skrev om Petter Hellström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Petter har med fingertoppskänsla och utvecklat affärsmannaskap sålt vår kära villa och väglett oss genom hela processen. Petter har varit lyhörd för våra tankar, trygg när vi varit nervösa och lämnat genomtänkta förslag på hur försäljningen blir så bra som möjligt.
    Mycket proffsigt genomfört, rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-13 Petter H svarar Göran W
    Tack så mycket för det fina omdömet! Det glädjer att höra att ni är nöjda! //Petter
  • 2019-11-08

Carina Å skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har köpt en villa och ska sälja vår nuvarande villa. Läs mer
  • 2019-11-08

Reidar v skrev om Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevligt bemötande, kunnig med viljan att dela med sig av goda råd och erfarenheter. En person som jag gärna rekommenderar till vänner och affärsbekanta som behöver mäklartjänster. Läs mer
  • 2019-11-07

Emma H skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    När vi skulle köpa bostadsrätt var Katrin rak och tydlig genom hela processen. Dessutom upplevde vi henne som mycket genuin och trevlig. Läs mer
    2019-11-07 Katrin F svarar Emma H
    Tack Emma och Kristoffer! Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet och i föreningen Opalen. Ha det fint! //Katrin

Larmgatan 28, 392 32 Kalmar