Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby, Hässelby och Spånga!

Vi har varit verksamma i Vällingby med omnejd sedan 1980-talet och genom åren har vi skapat oss en riktigt stark lokal förankring och vi kan verkligen både bostadsmarknaden här och området som sådant. Dessutom har vi koll på hela processen när det gäller bostadsaffärer, så vi kan svara på frågor och hjälpa till i alla skeden.

Den bästa servicen kan vi erbjuda om du kommer förbi vårt kontor och pratar med oss personligen. Du hittar oss på Pajalagatan 19 i Vällingby centrum. Självklart kan du även kontakta oss via telefon eller mejl!

Läs vad 690 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ekedahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-05-10
    Professionellt bemötande och hjälp genom hela bostadsrättsförsäljningen. Är nöjd med allt och jätteglad för slutresultatet.
    Hej Rickard, tack för det fina omdömet. Har varit ett trevligt samarbete redan från början! Vi ses på tillträdet. Mvh Elin Ekedahl Elin Ekedahl
  • sålde sitt hus med hjälp av Paula Huerta en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-05-07
    Paula hjälpte oss med försäljning av vårt radhus. Hon levererade enligt vår förväntan och allt gick snabbt och smidigt. Hon är en mycket professionell och trevlig mäklare! Anlita henne! ✨
    2021-05-07
    Vi är mycket nöjda med det arbete som gjordes vid vår försäljning, rekommenderar starkt Paula som mäklare!
    Tack Mathias och Caroline! Vad roligt att höra att ni är nöjda! Alltid extra kul att nå målet! Paula Huerta
  • sålde sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-05-07
    Kompetent, noggrann och ambitiös - kan varmt rekommendera Tommy som alltid gör sitt yttersta!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ekedahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-05-07
    Elin was helpful in every possible way, showing apartment remotely, scheduling the view, answering all my questions and explaining the process of buying.
    Hello Nina, thank you for your kind words. I think you will love it in the apartment! See you on the moving in date. Best regards, Elin Ekedahl Elin Ekedahl
  • köpte sitt hus med hjälp av Paula Huerta en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-05-06
    Min sambo och jag blev bemötta på ett trevligt sätt.
    Vi har köpt ett hus i Hässelby Södra Villastad.
    Hon var glad och gick genom alla klausuler och förklarade vad de betydde.
    Vi fick bättre insikt i vårt köp och hur det brukar lägga till när man köper en fastighet.
    Tack Aleksandra! Grattis ännu en gång till köpet, en fantastisk villa och område! Välkomna till Berghamnsbrinken! Paula Huerta
    • Spånga
    2021-05-04
    Toppen mäklare med stort engagemang!
    Stort tack Anna. Supertrevligt samarbete från start till mål! Med Vänliga Hälsningar Elin Ekedahl Elin Ekedahl
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-05-04
    Jag har köpt lägenhet med hjälp av Camila.Hon gjorde tryggt ,verkligen professionellt intryck och var tydlig, flexibel .Jag är jättenöjda med hennes arbete
    Tack
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet! Och stort grattis igen till er nya fina terrass-trea! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-05-04
    Camilla agerade snabbt och professionellt vid försäljning av vår lägenhet. Snabb återkoppling under hela processen. Tack vare hennes stora spekulantregister sålde vi lägenheten på rekordtid och innan visning. Dessutom till ett mycket bra pris.
    Stort tack för förtroendet! Är så himla glad för din och din fina familjs skull - mot nya äventyr för er del! Vill även tacka för omdömet ovan - uppskattas verkligen. TACK. Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Vinsta
    2021-05-03
    Mäklaren har varit otroligt engagerad känts ärligt och realistiskt.
    Super trevlig mäklare , väldigt ambitiös i sitt arbete.
    Proffsigt och duktig hanterat Mäklare
    ärligt och uppriktigt säga att jag är otroligt nöjd . Med denna mäklare Behrang Jamal kan man känna sig trygg , ”och väldigt nöjd med hans insats "
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer .
    2021-05-02
    Träffade Camilla Alfredsson första gången för ca fem år sedan, då hon värderade min 3a på Langelandsgatan i Kista . Nu våren 2021 blev det aktuellt med en försäljning. Är det bra tid att sälja nu eller vänta till hösten? Ringde naturligtvis CA för råd och hjälp . CA är lyhörd och tillvaratar det som är bäst för mig i detta ärende. Hon har stor kunskap och är engagerad. Omtänksam, sparar ingen möda för bästa lösningen. Mycket trevligt bemötande!
    Jag är mycket nöjd!

Mitt förtroende för Svensk Fastighetsförmedling från 90-talet har växt ytterligare.
    Stort, stort tack Mildrid för för förtroendet. Det har varit ett otroligt trevligt samarbete genom hela affären. Grattis igen till en lyckad försäljning! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-04-29
    Köpte via Camilla en toppenlägenhet i Råcksta. Fick bra kontakt med Camilla i samband med en värdering. Med hennes breda kontaktnät i området matchade hon mig sen med en säljare av ett passande objekt. Efter förhandsvisning blev det snabb och smidig affär. Upplevde henne som kompetent, ärlig och mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda. Rekommenderas!
    /Jonas
    Stort tack Jonas för det otroligt fina omdömet, uppskattas verkligen! Är så himla glad för din skull och att jag fick möjlighet till att hjälpa till. Stort grattis igen till en fantastisk lägenhet!Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-04-29
    Köpt lägenhet, blev mycket väl bemött av mäklaren och hon var proffesionell, inkännande och vi har haft en bra kontakt under köpet.
    Tack Saga för dina vänliga ord. Lägenheten kändes som din från första början, jag är säkert att du kommer stormtrivas där! Med Vänliga Hälsningar Elin Elin Ekedahl
    • Spånga
    2021-04-28
    Jag har köpt bostad med hjälp av Elin.
    Trevligt, informativt och professionellt bemötande .
    Hade inga större förväntningar men allt fungerade bra med bemötande, uppsättning av möte och visning.
    Återigen grattis till din första köp av bostad Kim! Tack för dina vänliga ord. Jag tror verkligen att du kommer trivas där! Vi ses snart igen på tillträdet. Mvh Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    2021-04-23
    Camilla hjälpte oss sälja vår bostadsrätt. Det var en smidig process från början till slut. Superproffsig, trevlig och allt kändes rätt från början till slut.
    Stort tack Linnea för både omdömet och förtroendet, uppskattas verkligen! Vi hörs vidare snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-04-23
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet på Strandliden 53.

Från första träff med Camilla har vi fått ett professionellt, lugnt och strategiskt intryck.
    Camilla lyckades genom bilder och ett välarbetat prospect skapa stort intresse för bostaden redan innan visning.

Nu när försäljning är klar är vi supernöjda med resultatet och Camilla levde verkligen upp till våra förväntningar och målen som vi satte upp tillsammans innan försäljningen.

Vi hoppas vi får använda oss av Camilla vid framtida försäljning.
    Tack Mattias - och igen, stort grattis till en lyckad affär! Ser fram emot fortsatt samarbete om tillfälle ges framöver. Hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-04-19
    Köp av lägenhet
    Tydlig och bra återkopplingar under hela budgivningsprocessen.
    Proffesionellt bemötande med alla papper i ordning när vi skulle skriva köpekontrakt.
    Vi vick ställa alla frågor vi ville och Henrik tog sig tid att svara.
    Ska vi sälja i framtiden skulle det kännas tryggt att anlita Henrik.
    Tack för ditt omdöme, gör mig glad att ni hade en positiv upplevelse av ert köp. Vi ses på tillträdet igen! Mvh, Henrik Henrik Fällman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-04-19
    Henrik hjälpte mig att sälja min lägenhet i Vällingby.
    Han var hela tiden tillgänglig och ställde upp med allt jag behövde hjälp med.

Det gick smidigare än jag förväntat mig och jag skulle absolut rekommendera Henrik till andra som ska sälja sin lägenhet.
    Stort tack Martin! Det var ett nöje att arbeta med dig! /Henrik Henrik Fällman
  • Paulina T
    2021-04-16
    Elin är proffsig, noggrann och en fantastisk mäklare på alla sätt! Hon hjälpte mig att köpa min första lägenhet, en jättefin etta på 26 kvm. Jag tycker att Elin levererade på topp och jag skulle rekommendera henne till andra som också vill köpa lägenhet. Helt fantastisk! :)
    Tack Paulina för det fina omdömet och dom värmande orden! Lägenheten kändes verkligen som din från första början och vet att du kommer stormtrivas där. Ser fram emot att ses igen på tillträdet! Allt gott! Mvh Elin Elin Ekedahl
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-04-12
    Vi sålde vårt hus med Camilla som mäklare.
    Hon är en super duktig mäklare som jobbar hårt för dig. Alltid glad, kunnig och trevlig jag rekommenderar henne starkt!
    Stort tack till er! Både för förtroendet och omdömet - uppskattas verkligen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Nälsta
    2021-04-12
    När vi sålde vårt radhus, blev vi väldigt bra bemötta av Stefan, som gav ett väldigt lugnt och proffsigt bemötande. Det kändes tryggt att lägga processen i hans händer och vi är mycket nöjda. Det känns tryggt att lämna över huset till de nya ägarna.
    Hej Hanna, Tack för den positiva beskrivningen av mitt arbete! Jag hoppas ni hittar ett fint hus snart, vi hörs. Vänligen Stefan Stefan Berglund
    2021-04-09
    Bra service och bemötande! Kunde inte ha blivit bättre är supernöjd
    Tack Camilla
    Stort tack Suzan för det fina omdömet. Stort grattis igen till ditt köp! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • Sofie A
    köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-04-09
    Snabb information, trevligt bemötande, professionell.
    Hej Sofie, Tack så jättemycket för de fina orden! Hälsningar Stefan Stefan Berglund
    2021-04-09
    Ödmjuk mäklare med stort engagemang!
    Tack Pernilla! Glad att du hittat nytt boende. Jag tror du kommer trivas kanon där! Vi ses till sommaren igen. /Henrik Henrik Fällman
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-04-06
    Vi har sålt en villa.

Vi fick ett trevligt, avspänt bemötande med intresse och engagemang för vår situation.
    Vi fick tips på vad som är bra att göra och förbereda inför en kommande försäljning.
    Vi fick också tips på saker som kunde vara bra att åtgärda i huset innan försäljning.

Vi hade förväntningar på kunskaper och intresse för fastighetsmarknaden och fastigheter.
    Vi hade förväntningar att kunna föra resonemang om frågeställningar och få en trygg och positiv upplevelse.
    Vi hade en förväntan att bli ledsagad genom affären.
    Och dessa förväntningar infriades mer än väl.

Sammanfattningsvis har vi en mycket positiv upplevelse av Anders!
    Han har lotsat oss framåt i försäljningsprocessen, varit behjälplig och svarat på frågor, fört balanserade resonemang, varit otroligt ambitiös och visat ett stort engagemang som gjort att vi har känt oss trygga hela vägen .
    Hej Helene och Per-Ola! Jag vill verkligen tacka för att ni tagit er tiden att skriva ett så utförligt svar, och jag känner en stor tacksamhet över det mycket fina betyget, det värmer mitt mäklarhjärta. Det har varit mycket inspirerande och motiverande att få hjälpa er, och vi har tillsammans nått ett riktigt bra slutresultat. Vi håller kontakten. Mvh Anders Anders Öberg
  • Micaela K
    • Akalla Trädgårdsstad
    2021-04-02
    Hon är en väldigt effektiv mäklare och en bra människokännare. Trygg och jordnära. 😊
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Kista Centralt
    2021-04-01
    Lägenhetsförsäljningen gick smidigt och snabbt. Hon har bemött oss lugnt och enkelt och mycket professionell. En utmärkt mäklare vi kan rekommendera.
    Tack för ditt fina omdöme! Stort lycka till och extra kärlek till frugan som ändå kom ihåg mig efter 8 år! Med vänliga hälsningar, Homa Ejaz, Svensk fastighetsförmedling Homa Ejaz
    2021-03-31
    Köpt en bostadsrätt.

Camilla var väldigt professionell, snäll och tålmodig. Hon såg till att allt med köpet gick så smidigt som möjligt.
    Tack Bettina för det fina omdömet - och stort grattis igen till köpet! Är övertygad om att du kommer att trivas superbra! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-03-29
    Hej. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare!
    Behrang är pålitlig, lättillgänglig och levererar över förväntningarna. Han lyckades sälja vårt radhus för rekordpris genom sitt tydliga och mästerliga bemötande.
    Han tar sig tiden och engagerar sig i sina kunder.
    Behrang kan sammanfattas med ett ord = toppklass!
    När jag lärde känna hans arbetssätt, engagemang och erfarenhet så respekterade jag honom för det han gör. Han är så omtänksam för både säljare och köpare. Vilket är näst intill omöjligt men Behrang lyckas hålla balans.
    Han hade genomtänkt plan för husförsäljning vilket gav bättre resultat. Han lyckades snabbt få igång budgivning och tog alltid tid att visa privata visningar vilket var tillfredsställande för alla köpare. Behrang har proffsigt sätt att möta upp samt klargöra i detalj hur hela processen äger rum. Vilket ger trygghets känsla. Vi kan starkt rekommendera Behrang och svenskfastighetsförmedling.
    Välj Behrang för en bekymmer fri försäljning.
    Mvh familen Ejaz. Radhus i Vällingby.
  • köpte sitt hus med hjälp av Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-03-27
    Det brukar vara svårt att lita på mäklare när man är i köpläge. Då brukar man tänka att mäklaren är partisk och tar bara säljarens parti och intressen i åtanke. Men Behrang Jamal är den första mäklaren som jag känt har ett genuint intresse av att alla parter ska vara nöjda och glada när affären går i lås.
    2021-03-22
    Stefan Berglund är en mycket kompetent mäklare från A till Ö. Han har varit snabb med återkoppling, känner till närområdet mycket väl och är duktig på att förstå behov. Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Vi rekomenderar honom varmt.
    Hej Maria, Tack för det otroligt fina omdömet! Det har varit jättetrevligt att få samarbeta med er och jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya fina hus. Vänliga hälsningar Stefan Stefan Berglund
    2021-03-22
    Stefan har varit väldigt tydlig och snabb på att återkoppla genom hela processen. Han har varit mycket lyhörd och flexibel, vi kan varmt rekommendera honom!
    Hej Anton, Stort tack för den fina rekommendationen, det uppskattar jag verkligen! Ta hand om er så hörs vi snart igen. Med vänlig hälsning Stefan Stefan Berglund
    2021-03-21
    I've bought an apartment and the broker was awesome! She carefully listened to my questions and answered all of them. And she cooperated a lot to be able to arrange a private meeting with the seller as I was in a rush.
    Many thanks for your nice review Mojtaba. It means a lot to me that you and your wife are satisfied, and I am happy for you that you have found a nice apartment that will suit your family perfectly. Best regards, Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    • Sundby
    2021-03-19
    Anders hjälpte oss med försäljningen av vår villa & gjorde ett riktigt bra jobb! Både vi som säljare och köparna var precis lika nöjda, essensen av rätt människa på rätt plats helt enkelt.
    Stort tack Mia och Bosse för er fina reco. Det gör mig väldigt glad att höra att ni är så nöjda. Tack för en riktigt trevlig och bra affär! Lycka till med husbygget. Vi hörs framöver! Anders Öberg
    • Akalla/Kista
    2021-03-19
    Sålde en 3a, hon hjälper 24/7. Bra service !
    Tack Akrom för förtroendet! Även stort tack för det fina omdömet. Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Sundby
    2021-03-19
    Vi köpte ett hus som Anders var ansvarig mäklare för. Mitt intryck av Anders är att han är rak, ärlig och en genuin person vilket är egenskaper som gör honom rätt unik inom yrket. Han bryr sig både om sina klienter men även köpare. Grym!
    Stort tack för ert fina omdöme Magnus. Det betyder mycket för mig att ni är nöjda, och jag är glad för er skull att ni hittat ett jättefint hus som kommer passa er familj. Vi ses! Anders Öberg
    2021-03-19
    Vi har sålt en bostadsrätt i Vällingby. Elin har uppfyllt alla våra förväntningar på en seriös mäklare. Redan före det var klart att vi skulle sälja just nu var hon seriös. Trovärdig och mycket kompetent.
    Stort tack Margareta och Lasse för er fina reco. Det gör mig väldigt glad att höra att ni är så nöjda! Har varit ett väldigt trevligt samarbete och hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad. Med Vänliga Hälsningar Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    2021-03-17
    Jag har köpt en bostadsrätt och Elin är professionell, vänlig, hjälpsam och mycket trevlig! Jag har blivit bra bemött och fått bra och snabb service! Tack för det
    Tack Athina för de fina orden! Är så glad att jag kunnat hjälpa dig hitta din drömbostad! Ser fram emot att ses vid tillträdet. Med Vänliga Hälsningar Elin Ekedahl Elin Ekedahl
  • köpte sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Bromsten
    2021-03-10
    Var väldigt tillmötesgående och informativ dels på visning då vi fick en genomgång av huset och detaljer kring objektet samt vid kontraktsskrivning där Tommy lugnt förklarade alla detaljer.

Tommy förmedlade under hela processen ett lugnt och stabilt intryck vilket gjorde att vi kände oss väldigt professionellt och seriöst bemötta samt trygga med affären. Rekommenderas varmt!
    Hej Basel! Super-tack för era snälla ord. Det glädjer mig mycket att ni föll för huset, och vet att ni kommer att fortsätta göra huset fantastiskt! Ser fram emot att möta er igen om några år och se huset igen. Lycka till! Tommy Andersson
    2021-03-08
    Kontaktbar, ödmjuk, snäll och hjälpsam.
    Köpte en vila av Tommy, jag är jätte nöjd och jag rekommenderar Tommy starkt.
    Hej Hemn! Härligt att hela familjen gillade huset och alla spännande ytor. Jätteglad för att ni var nöjda med min medverkan. Stort lycka till nu med fastigheten - och välkommen till Kälvesta! Tommy Andersson
    2021-03-07
    Sålt en tvåa 58 kvm.
    Bemötandet var bra.
    Förväntningarna på priset var högre.
    Allmänt god upplevelse
    Hej Jari, tack för det fina betyget. Har varit ett nöje att få samarbeta med er på Brf Fyrfärgspennan 1. Med vänliga hälsningar, Elin Ekedahl. Elin Ekedahl
    • Vällingbyhöjden
    2021-03-05
    Vi köpte radhus. Camilla var trevlig och bidrog till smidig affär
    Tack Isabel för omdömet! Jag är övertygad om att du och din familj kommer trivas i både huset och området. Stort grattis igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-03-04
    Vi sålde vår bostadsrätt med Elin Ekedahl och det blev en mycket bra försäljning. Elin agerade snabbt, vilket vi behövde, men var ändå lugn och metodisk. Vi hade en bra dialog och Elin höll oss informerade under hela försäljningen. Det hela avslutades med en trevlig träff med köparna på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Vällingby.
    Vi är mycket nöjda både med vår försäljning och med Elin som mäklare, vi kan verkligen rekommendera henne.
    Hej Anette, stort tack för det fina omdömet! Det värmer verkligen! Det har varit ett nöje att få samarbete med dig och Rebecka. Hoppas hon kommer trivas i sin nya lägenhet i Sundbyberg! Ha det bra så hörs vi snart igen. Vänligen Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    • Vällingbyhöjden
    2021-03-04
    Camilla har hjälpt mig att sälja ett radhus på Vällingbyhöjden. Under hela processen var hon väldigt informativ och återkopplade dagligen. Jag kände ett stort förtroende för henne både i sin profession och som person.
    Stort tack Pernilla för förtroendet och det fina omdömet, uppskattas verkligen! Nu ser jag fram emot ditt nästa kapitel. Spännande! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • skrev om Elin Ekedahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-03-02
    Jag köpte en bostad på vittangigatan 5 Vällingby.

Det var min första köp och Elin var jätte hjälpsam. Hon gav bra information och var tydlig.

Otroligt nöjd med Elin som mäklare. Rekommenderar henne starkt!
    Tack så mycket Saad för de fina orden och återigen ett stort grattis till en fantastisk lägenhet! Med vänliga hälsningar, Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    2021-02-28
    Köpet gick bra och smidigt och han va hjälpsam.
    2021-02-26
    Behrang Jamal jobbade hårt för att hjälpa till med en smidig försäljning. Informerade noggrant varje steg och höll mig som ombud kontinuerligt och snabbt informerad. Har hållit sina löften och står för allt som sagts. /Bo Nygårds
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-02-24
    Mycket professionellt och lyhört genomfört försäljningsuppdrag - 100% nöjd!
    Stort tack Pär och ett kanonfint samarbete från start till mål! Grattis till försäljningen och till ditt köp! Vi ses på tillträdet! Mvh Henrik Fällman Henrik Fällman
    • Stockholm
    2021-02-22
    Jag sålde min bostad på almbygatan.
    Otroligt nöjd med Elin som mäklare. Rekommenderar henne starkt.
    Tack Sousen för de värmande orden. Det var en fröjd att få jobba med dig! Med Vänliga Hälsningar, Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    • Stockholm
    2021-02-21
    Köpte,
    Hon har varit jätte professionell och trevligt. Lätt att kommunicera med Elin
    Tack Lena för det fina omdömet. Återigen ett stort grattis till en fantastisk bostad! Med Vänliga Hälsningar, Elin Ekedahl, Elin Ekedahl