Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

Pajalagatan 19, 162 65 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby, Hässelby och Spånga!

Vi har varit verksamma i Vällingby med omnejd sedan 1980-talet och genom åren har vi skapat oss en riktigt stark lokal förankring och vi kan verkligen både bostadsmarknaden här och området som sådant. Dessutom har vi koll på hela processen när det gäller bostadsaffärer, så vi kan svara på frågor och hjälpa till i alla skeden.

Den bästa servicen kan vi erbjuda om du kommer förbi vårt kontor och pratar med oss personligen. Du hittar oss på Pajalagatan 19 i Vällingby centrum. Självklart kan du även kontakta oss via telefon eller mejl!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 531 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

• 2020-07-04

Robin R skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpt villa av Anders Öberg. Fantastisk service och mycket trevlig. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-07-04 Anders Ö svarar Robin R
    Tack Robin för det fina omdömet. Det gör mig riktigt glad att höra att ni är nöjda med servicen. Villan kommer passa er perfekt, och jag ser fram emot att få se förvandlingen framöver. Ha en riktigt fin sommar så ses vi!
  • Stefan Q

2020-06-30

Stefan Q skrev om Joseph Awfi en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Sålde min mormors Dödsbo, Joseph tog över uppdraget efter att föregående mäklare slutade plötsligt.
    Joseph är otroligt trevlig och sålde lght snabbare än vad jag räknat med och dessutom till det pris vi hoppats på!
    Rekommenderar Joseph alla dagar i veckan och är evigt tacksam för hans snabba jobb. Läs mer
    2020-07-01 Joseph A svarar Stefan Q
    Tack ska du ha Stefan för det fina omdömet. Jag är superglad att jag kunde hjälpa till med försäljningen.

Må gott!
    Joseph Awfi
  • 2020-06-26

Purevsuren B skrev om Joseph Awfi en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag köpte en lägenhet och är jättenöjd med Joseph som mäklare!
    Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2020-06-26 Joseph A svarar Purevsuren B
    Tack ska du ha för dem fina orden. Hoppas du trivs i din nya bostad.

Vänligen,
    Joseph Awfi
  • 2020-06-22

Midia Adwer Yousif N skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi köpt en radhus i norra Hässelby
    Väldigt gott bemötande och god erfarenhet och han är Väldigt trevligt och bra bemötande på alla sätt Läs mer
  • 2020-06-21

Ghalia M skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpt ett kedjehus. Mycket bra bemötande, trevligt och proffesionellt. Väldigt lätt att ha med och göra och lätt att komma i kontakt med honom. Läs mer
    2020-06-26 Henrik F svarar Ghalia M
    Tack så mycket Ghalia! Hoppas ni kommer trivas i huset! /Henrik
  • 2020-06-18

Salwan Y skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag har köpt radhus i Hässelby norra villastad
    Mycket nöjd förtroendegivande mäklaren samt han är väldigt trevligt och bra bemötande på alla sätt Läs mer
  • 2020-06-16

Hannu M skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpte en bostadsrätt.
    Efter kontakt så fick vi visning dan efter - jättebra.
    Han var trevlig, förklarande, svar på frågor.
    Att han skulle gå igenom lägenheten och visa detaljer. Han förklarade allt kanon.
    Kändes bra att gå därifrån och tänkta över köpet. Kom överens danefter om datum för kontraktskrivning.
    Tack Läs mer
    2020-06-16 Anders Ö svarar Hannu M
    Tack Hannu för din fina Reco. Blir alltid lika glad att höra att mina kunder är nöjda. Grattis till en jättefin lägenhet. Vi ses till inflyttningen i augusti, ha en riktigt skön sommar!
  • 2020-06-12

Birger K skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Sålt min döde Fars hus och lägenhet.
    Anders har varit mycket tillmötesgående och försökt vara behjälplig.
    Vi får den hjälp som vi behöver i en svår situation.
    Jättenöjda. Läs mer
    2020-06-13 Anders Ö svarar Birger K
    Stort tack Bengt för att du tog dig tid att skriva denna fina reco, jag uppskattar det väldigt mycket. Vi ses framöver!
  • 2020-06-10

Ola L skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi har köpt ett hus av Anders Öberg och tillträder huset om tre månader. Vårt intryck av Anders är mycket gott och vi uppfattar honom som seriös, kompetent och trevlig. Anders har levt upp till alla våra förväntningar innan tillträdet, och vi hoppas att vårt intryck består även efter tillträdet... Läs mer
    2020-06-11 Anders Ö svarar Ola L
    Tack Ola för din fina reco! Det gör mig glad att höra att er upplevelse är så bra. Jag ska göra allt jag kan för att ni ska vara nöjda hela vägen!
  • 2020-06-06

Leila H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jonni Svensson är en utmärkt Mäklare. 😎

Han är tydlig , pålitlig, hjälpsam och rak.
    Jonni gör jobbet så att man har förtroende för processen, parterna och Jonni.
    🤝🤝🤝🤝🤝❣ Läs mer
  • 2020-06-01

Linda J skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpt en villa, mycket nöjd! Förtroendeingivande mäklare med sunt förnuft. Läs mer
    2020-06-02 Anders Ö svarar Linda J
    Härligt att höra att ni är nöjda, stort tack för er fina Reco!
  • 2020-05-29

Niklas Emil Ferdinand Ström S skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi sålde våran lägenhet genom Behrang och vi är väldigt glada över affären. Behrang är en mycket trevlig mäklare med stort engagemang och har bra koll på marknaden. Bra kommunikation vilket gjorde oss trygga genom hela processen.
    Vi kan rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och Behrang till den som vill känna sig lugn och göra en bra affär. Läs mer
  • 2020-05-29

Marcus P skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Sålt lägenhet.
    Proffsigt bemötande, driven och gav oss information samt egna idéer.
    Kom överens tidigt och hade samma mål. Läs mer
  • 2020-05-28

Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jonni har hjälpt oss att sälja två bostäder med resultat över förväntan. Jonni håller tät, ärlig kontakt och ger goda råd. Tvekar inte att rekommendera honom. Läs mer
    2020-06-02 Jonni S svarar Johan A
    Hej Johan,

Stort tack för de fina orden och vad roligt att ni är nöjda!

Hälsa där hemma:)

• 2020-05-24

Ulrika U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket seriös och trevlig mäklare. Sålde en bostadsrätt efter min far. Läs mer
  • 2020-05-22

Linda Maria W skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Anders fick oss verkligen att känna oss trygga med vår bostadsaffär. Han har varit väldigt hjälpsam genom hela processen. Läs mer
    2020-05-24 Anders Ö svarar Linda Maria W
    Hej Linda och stort tack för din fina Reco! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i huset. Hoppas ni får en riktigt fin sommar!
  • 2020-05-22

Lars K skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag har köpt lägenhet i Lillys kvarter . då fick jag så gott förtroende att jag bad Anders att hjälpa mig att sälja min villa .
    under tiden så ringde A . så fort han hade något nytt att berätta . han lyckades i dessa svåra tider att få till några olika familjer och även ett mycket bra avtal .A har under vårt samarbete varit 100%
    angenäm att samarbeta med . Jag kan verkligen rekommendera A som arbetat många år som mäklare och kan sitt arbete ..
    Lasse Kållberg Läs mer
    2020-05-24 Anders Ö svarar Lars K
    Stort tack Lasse för din fina Reco! Det har varit en angenäm resa att får hjälpa dig med både köp av lägenhet och försäljning av ditt fina hus. Vi ses framöver!
  • 2020-05-15

Mathieu B skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    I purchased a Villa in Hässelby.
    From start-to-end, our experience with Henrik was excellent.

- Skilled and Knowledgable, he could answer all questions about the house on the spot.
    - Pro-active, clear and timely communication, not pushy.
    - I felt he was defending my interest as a buyer
    - He kindly translated all explanations (including contract) into English for me, who is a non-Swedish speaker
    - Overall, a very professional and friendly attitude.
    - Respectful of sanitary practices related to COVID 19

I have had bad experiences with some brokers from other firms, so I am glad that Henrik was handling our case. Läs mer
    2020-05-15 Henrik F svarar Mathieu B
    Hi Mathieu, thank you for your thorough review. I genuinely appreciate that. I am glad that you had a good experience and I believe that you and your family will enjoy your new house. All the best, Henrik Fällman, tel 070-877 83 81.
  • 2020-05-08

Jenny W skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag har köpt en lägenhet och allt har gått bra .
    Jag har fått ett toppen bemötande samt fått mycket bra stöd och hjälp i denna för mig livsavgörande affären.

Denna mäklare kan jag rekommendera till alla som vill köpa eller sälja. Proffsig och kunnig och mycket lösningsorienterad !!!! Läs mer
  • 2020-05-05

Margareta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jonni sålde vårt radhus i Råcksta i april 2020. Det gick snabbt och smidigt trots att vi befann oss mitt i coronakrisen. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-06-02 Jonni S svarar Margareta S
    Riktigt kul att höra, stort tack för ett trevligt samarbete och lycka till med att köpa hus:)

• 2020-05-05

Amelie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpt radhus. Tillmötesgående, kunnig om objektet, tog reda på allt vi frågade om. Aktiv och tillgänglig, trevlig och lätt att prata med. Ibland lite överdrivet "säljig" i sitt sätt, annars toppbetyg. Läs mer
  • 2020-05-03

Benni S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi sålde ett radhus. Mäklaren var professionell och trevlig. Bra säljupplevelse. Läs mer
    2020-06-02 Jonni S svarar Benni S
    Fantastiska nyheter! Lycka till med ert husköp:)

• 2020-05-03

Mattias N skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag och min sambo har köpt en jättefin 3a på Strandliden 53.

Henrik var superflexibel och kunde visa lägenheten privat på kort varsel. Professionell i sitt bemötande och tillgänglig för frågor.

Vi hade haft koll på objektet under en period på hemnet men tittat lite mer i andra områden. Efter första visning av Henrik kände vi att det var lägenheten för oss. Henrik ska ha eloge för detta då han sålde in väldigt bra utan att vara ”pushig”.

Kommer garanterat vid framtida försäljning höra av mig till Henrik då jag skulle vilja att köpare av min lägenhet får samma service och bemötande som vi fick.

/Mattias Norman Läs mer
    2020-05-04 Henrik F svarar Mattias N
    Tack för dina omdömet Mattias. Det värmer! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas bra i lägenheten. Den är magisk! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • 2020-05-01

Eva J skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag har sålt vårt radhus tack vare Behrangs stora engagemang och uthållighet.
    Han är lyhörd , tålmodig och engagerad.
    Han är en duktig mäklare. Läs mer
  • 2020-04-29

Simon A skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    En fantastisk mäklare! Lugn och sansad. Ju Läs mer
    2020-04-29 Henrik F svarar Simon A
    Stort tack Simon. Supertrevligt samarbete från start till mål! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • 2020-04-27

Sorena J skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Professionell och trevlig, rekommenderar Henrik i ert val av mäklare. Läs mer
    2020-04-29 Henrik F svarar Sorena J
    Tack så mycket Sorena och grattis till en minst sagt häftig lägenhet! Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • 2020-04-24

Gabriel K skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Sålde min lägenhet med Henrik, blev bra och snabbt bemött. Henrik är en proffsig och kunnig mäklare som hjälper sin kund verkligen! Läs mer
    2020-04-29 Henrik F svarar Gabriel K
    Tja Gabriel! Tack för omdömet och hoppas karantänen hävs snart. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • 2020-04-23

Andreas E skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Mycket snack, dålig återkoppling, ignorant.
    Skulle välja en annan mäklare alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2020-04-17

Jaime R skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jätteduktig säljare, rekommenderar han starkt. Läs mer
    2020-06-02 Tommy A svarar Jaime R
    Tack snälla Jaime! Och särskilt tack att du återkom till just mig med din försäljning. Lycka till i ert nya boende!
  • 2020-04-17

Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi har sålt ett radhus i samarbete med Jonni.
    Vi är mycket nöjda med hans insats genom hela processen. Läs mer
    2020-06-02 Jonni S svarar Eva B
    Vad glad jag blir, kul att ni är nöjda med processen.

Ha det fint!

• Bo W

2020-04-13

Bo W skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Sålt kedjehus i Vällingby.
    Anders skötte uppdraget med stort engagemang.
    Proffsigt rätt igenom, kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby. Läs mer
    2020-04-13 Anders Ö svarar Bo W
    Stort tack Bo för din fina reco! Den betyder mycket för mig och för hela kontoret. Ta hand om er!
  • 2020-04-10

Sylwia B skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpte lägenhet
    Mäklaren var utmärkt bra super snäll
    Jätte jätte nöjd Läs mer
  • 2020-04-08

Marie B skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Försäljning av grändvilla i Hässelby.
    Har blivit väldigt bra bemött av Anders.
    Trots osäkra tider har en kontraktsskrivning genomförts.

Mina förväntningar var att försäljningen skulle genomföras smidigt vilket jag anser att Anders hittills uppfyllt. Läs mer
    2020-04-08 Anders Ö svarar Marie B
    Hej Marie, stort tack för din fina reco. Det är mycket glädjande att höra att jag levt upp till dina förväntningar, nöjda kunder är alltid mitt huvudfokus.
  • 2020-04-07

Fadhel G skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Anders Öberg är bästa personen .han hjälpte mig mycket att köpa och göra saker lätt . Anders är rätt person på rätt plats . vi är mycket nöjde med detta vackra hus , Tack Anders .. Tack fastighetsförmedling Läs mer
    2020-04-08 Anders Ö svarar Fadhel G
    Tack Fadhel för din fina reco! Det gör mig glad att höra att ni är så nöjda, det är oerhört viktigt för mig! Huset kommer passa er perfekt, vi ses!
  • 2020-04-04

Camilla Maria S skrev om Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Har sålt ett radhus med hjälp av Henrik. Henrik är en mäklare jag verkligen har förtroende för. Skicklig i sin yrkesroll, lyhörd och väldigt professionell.
    Kan varmt rekommendera att anlita Henrik som mäklare. Läs mer
    2020-04-06 Anders Ö svarar Camilla Maria S
    Tack Camilla! Supertrevligt att arbeta med dig. Hoppas det blir fler gånger :) /Henrik
  • 2020-04-02

Ufuk Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag kontakte fel mäkleran han inte bra hjälpa mig mitt lägenhet såld billiga inte bra kontakta mig inte sa till mig hemmet fakturan 1500kr och inte svara mitt telefon berättade inte ny köpare godkännas i fredags en person skickade mail till mig handpenning kommer till måndag idag torsdag har inte handpenning i mitt konto Läs mer
    2020-05-04 Henrik F svarar Ufuk Ö
    Hej Ufuk, vi beklagar verkligen att mäklaren skött detta dåligt. Vill passa på att meddela att mäklaren givetvis inte är kvar hos oss längre. Är det något utöver det här du vill diskutera är du alltid välkommen att kontakta mig som franchisetagare. Med vänlig hälsning, Henrik Fällman
  • 2020-03-27

Lena R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Ett Radhus i Hässelby . Han området.
    Trevlig och snabb att återkoppla. Läs mer
    2020-06-02 Jonni S svarar Lena R
    Stort tack för betyget och de fina orden. Ha det fint inrett nya boende!

• 2020-03-23

Sven H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Vi har sålt vår villa som vi bott i 29 år. Jonni lotsade oss genom försäljningsprocessen på ett utmärkt sätt! Hela tiden vänlig, stöttande vid tveksamma frågeställningar.
    Sammanfattande omdöme:
    Tack för all hjälp
    Gudrun o Sven H Läs mer
    2020-06-02 Jonni S svarar Sven H
    Hej Gudrun Och Sven,

Jag är väldigt tacksam över att jag fick hjälpa er. Det har varit mkt trevligt med mycket skratt!

Hoppas ni trivs bra i ert nya boende:)

• 2020-03-21

Madelein A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Trevligt bemötande. Snabb på att göra av sig. Läs mer
  • 2020-03-17

Åsa D skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpt bostadsrätt och sålt Radhus.

Har blivit väldigt proffsigt och trevligt bemött av Anders Öberg och mycket nöjda.Våra förväntningar har blivit uppfyllda.
    Han alltid ett positivt sätt när vi träffades.
    Kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2020-03-17 Anders Ö svarar Åsa D
    Ett stort varmt tack för er fina Reco! Jag älskar det här yrket och är mycket tacksam för den stora förmånen att få hjälpa er med era båda bostadsaffärer.
  • 2020-03-15

Maj Annika S skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Tommy har varit mycket engagerad och hela tiden hållit oss uppdaterade genom visningarna och försäljningen. Läs mer
    2020-04-02 Tommy A svarar Maj Annika S
    Hej Annika! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Ni lyssnade in alla råd på bästa tänkbara sätt, och är glad att ni är nöjd med försäljningen. Hälsa Claes!
  • 2020-03-15

Evalena T skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Han har varit mycket engagerad och hållit oss uppdaterade vad som händer/hänt.
    Han har känts seriös och velat det bästa för att lgh ska bli såld. Läs mer
    2020-04-02 Tommy A svarar Evalena T
    Hej Evalena! Vad glad jag blev för ert fina omdöme. Jag tyckte försäljningen gick smidigt och att ni lyssnade in alla råd på bästa tänkbara sätt! Hälsa Stefan!
  • 2020-03-12

Staffan V skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Väldigt gott bemötande och god erfarenhet. Läs mer
    2020-03-12 Anders Ö svarar Staffan V
    Tack Staffan för din fina reco, uppskattar att du tog dig tid, vi ses!
  • 2020-03-12

PAUL R skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Köpt hus i Hässelby.

Trevlig, professional, snabba svar till alla frågår.

Anders är bra på alla sätt.

Ett väldigt bra äffärsman. Läs mer
    2020-03-12 Anders Ö svarar PAUL R
    Tack Paul för din fina reco. Det betyder mycket för mig att höra att du är nöjd. Vi ses!
  • 2020-03-11

Samer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Ett trevligt bemötande när vi köpte radhuset och Jonni har haft tålemod att svara på våra frågor och berättade om alla omständighetena. Läs mer
  • 2020-03-08

Ulf Torsten W skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Anders har bemött oss på bästa tänkbara sätt, hela tiden före och under husförsäljningen av vår villa. Han har lyckats göra ett snabbt slut på budgivningen och skickligt löst försäljningen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-09 Anders Ö svarar Ulf Torsten W
    Tack Ulf för din fina reco. Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er med både köp av er nya lägenhet och försäljningen av ert fina hus. Att får göra affärer med återkommande kunder från 2002 är ett privilegium. Allt gott!
  • 2020-02-29

Avdo A skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Det var riktigt bra utfört. Väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-02-29

Mirja D skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Jag gav Behrang 4 av 5 pga hans bemötande och hans sätt att verkligen aktivt jobba för att möta våra förväntningar.
    Betyget hade blivit 5 om vi själva inte hade behövt rätta så mycket i objektbeskrivningen.
    Tacksamma för en snabb försäljning. Läs mer
  • 2020-02-29

Jan C skrev om Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Han är hjälpsam och genomtrevlig. Läs mer
    2020-03-01 Anders Ö svarar Jan C
    Tack Jan för din fina Reco, glädjande att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
  • 2020-02-28

Arta G skrev om Behrang Jamal en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    Det är första gången vi träffade Behrang Jamal så jag vet inte Läs mer

Pajalagatan 19, 162 65 Vällingby