Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby, Hässelby och Spånga!

Vi har varit verksamma i Vällingby med omnejd sedan 1980-talet och genom åren har vi skapat oss en riktigt stark lokal förankring och vi kan verkligen både bostadsmarknaden här och området som sådant. Dessutom har vi koll på hela processen när det gäller bostadsaffärer, så vi kan svara på frågor och hjälpa till i alla skeden.

Den bästa servicen kan vi erbjuda om du kommer förbi vårt kontor och pratar med oss personligen. Du hittar oss på Pajalagatan 19 i Vällingby centrum. Självklart kan du även kontakta oss via telefon eller mejl!

Läs vad 817 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga 2

• sålde sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2022-01-22 Verifierad kund
    Camilla has been very swift and professional in her response. The whole process from initiating the discussion with Camilla from Day 1 till closure has been very smoothly and efficiently handled( Since I wanted to close the whole process within 4-5 weeks).
    I would highly recommend Camilla :) Thank you Camilla!!
    Congratulations again on a successful sale! thank you for the trust and your kind words. Talk to you soon! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ekedahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2022-01-22 Verifierad kund
    Elin was helpful, easy to communicate and made the process as smooth as it gets
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ekedahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2022-01-19 Verifierad kund
    Jag blev rekommenderad Elin av en bekant och är supernöjd med hennes insats och försäljning av min lägenhet. Otroligt lugn i sin approach, snabb och handlingskraftig när det närmade sig affär och slutpriset blev över förväntan! Rekommenderar henne varmt och med nöje.
  • sålde en tomt med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Solhöjden
    2022-01-10 Verifierad kund
    Lätt att få tag på.
    Tar ansvar hela vägen.
    Kommunicerar så att man förstår.
    Verklig och hjälpsam.
    Hej Donia,
    Stort tack för den fina rekommendationen! Vi har ju samarbetat några gånger genom åren och det är alltid lika trevligt. Ha det bra och hälsa familjen. Hälsningar Stefan
    Stefan Berglund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Kista Centralt
    2021-12-30 Verifierad kund
    En väldigt kompetent mäklare som hjälpte till med allt det praktiska inför köpet av vår drömbostad.
    Alltid varit ett nöje att följa era bostadsdrömmar, vilken äventyr! :) Homa Ejaz
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Homa Ejaz en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Kista Centralt
    2021-12-28 Verifierad kund
    Utmärkt samarbete, tydligt och jätte resultativt jobb från försäljningmäklare.
    Hej!

Stort tack för dina fina ord, och tack för att du vågade lita på mig och följde mitt försäljnings upplägg samt råd.

Vi hörs snart igen :)
    Homa Ejaz
  • Gunnar S
    köpte sitt hus med hjälp av Elin Ekedahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-12-20 Verifierad kund
    Elin var engagerad, påläst och tydlig vid visningen. Vi fick svar snabbt på våra frågor, och upplevde att hon gjorde ett mycket gediget jobb.
    Tack för ert vänliga omdöme, det uppskattas! Önskar er en god jul och gott nytt år så ses vi 2022 igen! Varma hälsningar Elin Ekedahl Elin Ekedahl
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-12-16 Verifierad kund
    Henrik Hällman gjorde ett fantastiskt jobb!
    Vi hade höga förväntningar men han överträffade dem med råge.
    Han har stöttat oss genom resan och skapat trygghet.
    Vi kan starkt rekommendera Henrik Fällman och Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby för alla som är i säljtankar.
    Ni kommer ej bli besvikna!
    Stort tack Martin för din fina Reco.
    Vi ses på frånträdet!
    Mvh, Henrik
    Henrik Fällman
  • sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-12-15 Verifierad kund
    Vi har redan tidigare använt oss av Stefan då vi sålde vår villa i Kälvesta så det var ett självklart val denna gång också när min pappas radhus skulle säljas. Med Stefans långa erfarenhet och tryga personlighet känns det som både vi och köparna i trygga händer. Mycket nöjd denna gång också!
    Hej Helena,
    Tack för det fina orden, det värmer att höra! Det har varit ett riktigt trevligt samarbete precis som tidigare.
    Hälsningar Stefan
    Stefan Berglund
  • köpte sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-12-13 Verifierad kund
    Jag var i kontakt med Stefan som köpare och kan säga att han hela tiden har varit trevlig och professional, samt tydlig i sin kommunikation. Köpprocessen gick väldigt smidigt.

Har överlag väldigt bra erfarenhet av Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby.
    Hej Linn,
    Tack för en riktigt fin Reco! Kul att höra att ni är så nöjda med mig och Svensk Fastighetsförmedling.
    Bästa hälsningar Stefan
    2021-12-13 Verifierad kund
    Fantastiskt kunnig . Stefan uppfyllde våra förväntningar med råge. Han är alltid tillmötesgående och har lyssnat in våra önskningar.
    Jag ger Stefan mina bästa omdömen
    Hej Thomas!
    Vad roligt att höra, stort tack för den fina rekommendationen! Det har varit ett mycket trevligt samarbete hela vägen. Vi ses snart igen. Vänligen Stefan
    2021-12-13 Verifierad kund
    Elin är professionell och mycket trevlig person. Hjälpsam på alla möjliga sätt. Vi Rekommenderar henne starkt!
    Zina & Fadi
    Tack Zina och Fadi för ert vänliga omdöme! Är så glad att bostaden blev er tillslut, hoppas verkligen att ni kommer trivas. God jul på er! Vänliga hälsningar Elin Ekedahl Elin Ekedahl
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-12-11 Verifierad kund
    Toppenbra, trevlig och tydlig genom hela köpet
    Stort tack Niklas för ditt fina omdöme!
    • Grimsta
    2021-12-10 Verifierad kund
    Vi har varit väldigt nöjda med Elin Ekedahl, vi har kunnat kommunicera bra (hon är trevlig och lätt att prata med). Hon har också skött allt både snabbt samt professionellt.
    Tack för ert trevliga omdöme! Har varit ett härligt samarbete. God jul på er så ses vi inom kort! Varma hälsningar Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevlig och positiv kille som kunde sitt jobb.
    Tidiga morgnar och sena kvällar, alltid arbetssugen och redo att ställa upp.
    Tack Agneta och Sone! Jag hoppas ni är supernöjda. Vi ses till tillträdet igen! Ha en god jul så länge!
    Henrik Fällman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-12-08 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande!
    Snabb och trevlig! Kunnig och förstående. Mycket bra kontakt! Rekommenderas verkligen!
    Stort tack för din fina Reco, det värmer!
    2021-12-07 Verifierad kund
    Henrik inger förtroende och arbetar korrekt och effektivt!
    Tack för ditt omdöme och tack för ett mycket trevligt samarbete. Vi ses på tillträdet!
    Mvh, Henrik Fällman
    Henrik Fällman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Hässelby Strand
    2021-12-06 Verifierad kund
    Camilla is really accommodating and she helps you understand the process. She's is also Very helpful.
    I highly recommend her :)
    Thanks Jay for the great review. The perfect apartment for you and your wife. Talk to you soon! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-11-30 Verifierad kund
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👎👍👍👍👍👍
    Jag hoppas verkligen ni kommer älska er nya bostad! Vänliga Hälsningar Elin Elin Ekedahl
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Akalla Centralt
    2021-11-30 Verifierad kund
    Allt var mycket bra! Mäklaren var lyhörd för våra önskemål och mycket professionell. Vi rekommenderar verkligen Camilla Alfredsson.
    Stort tack för förtroendet och grattis igen till en lyckad försäljningen! Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-11-28 Verifierad kund
    Jag trycker hon en Ansvarsfullt mäklare.
    Tack Hassan, jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i er nya bostad! Mvh Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    2021-11-27 Verifierad kund
    Man kan inte annat än att ge Camilla bästa betyg. Otroligt lyhörd , trevlig , kunnig och professionell. Sättet hon arbetade på genom att inte bara sälja för att sälja utan matcha rätt köpare med omsorg. Jag är så nöjd!
    Stort tack Anna för det otroligt fina omdömet och såklart för förtroendet. Kändes som vi hittade en perfekt match till din fina bostad - och spännande för dig med nya äventyr! Hörs snart igen. Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-11-27 Verifierad kund
    Jag har erfarenhet av Camillas service både som säljare och köpare. Efter att ha sålt min bostad med hennes hjälp fick hon en klar bild av vad jag var ute efter. När hon sedan fick napp på en sådan bostad kontaktade hon mig omgående och matchen var en dröm!
    Camilla är lyhörd, kunnig och serviceinriktad! Skulle välja henne igen alla dagar i veckan :)
    Åter igen - stort tack för förtroendet! Från mitt första möte med säljaren i bostaden så kändes den som din! Är så himla glad över att jag fick möjligheten att ringa det samtalet till dig, och att du kände likadant! Stort grattis till en helt underbar bostad! Hörs snart igen . Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-11-24 Verifierad kund
    Elin did an excellent job, even though the market is very slow at the moment we managed to sell our house for a fair price.
    Thank you Elisabetta and Marco for your kind words! I really hope you gonna love your new apartment and I will see you soon. Best Regards Elin Elin Ekedahl
    2021-11-20 Verifierad kund
    Henrik Fällman är en mycket duktig mäklare och jag är väldigt nöjd med hans arbete. Jag har blivit trevligt och professionellt bemött hela vägen igenom, han kommunicerar tydligt, han är driven och tar sitt jobb på allvar. Min lägenhet såldes relativt snabbt och för ett bra pris trots en svår bostadsmarknad.

Henrik uppfyllde våra förväntningar och jag skulle utan tvekan anlita honom igen.
    Hej Linn! Stort tack för din fina Reco. Det gör mig alltid lika glad att se nöjda kunder. Förhoppningsvis ses vi igen för nya affärer! Mvh, Henrik Fällman Henrik Fällman
    2021-11-20 Verifierad kund
    Toppen mäklare. Fick all hjälp jag behövde och mer därtill
    Tack Hampus! Hoppas du och katten kommer trivas i ert nya hem :) Mvh Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    2021-11-19 Verifierad kund
    Trevligt, professionellt, tydligt och tryggt!
    Tack för ert trevliga omdöme och hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! Vänliga Hälsningar Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    2021-11-19 Verifierad kund
    Mycket bra och duktig mäklare!
    Tack Oskar! Varit ett riktigt trevlig samarbete från början till slut! Vänliga Hälsningar Elin Elin Ekedahl
    2021-11-15 Verifierad kund
    Elin är professionell och trevlig.
    Alla funderingar vi hade blev besvarade och allt bara flöt jättebra.
    Jag rekommenderar Elin till 100% som mäklare.
    Man känner sig trygg!
    Tack Magdalena för ert trevliga omdöme! Har varit ett härligt samarbete från början till start. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad minst lika mycket som ni älskat denna bostad! Vänliga hälsningar Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    Hun kunne sitt jobb:) 10 av 10
    Tack Hemn, jag hoppas du och hela familjen kommer trivas i bostaden! Vänliga Hälsningar Elin Elin Ekedahl
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-11-15 Verifierad kund
    Fungerat hur bra som helst, huset blev sålt innan visning.
    Hej Peter;
    Stort tack för din fina rekommendation!
    Bästa hälsningar Stefan
    Stefan Berglund
  • köpte sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-11-11 Verifierad kund
    Bra, väldigt engagerad mäklare. Mycket professionell och kunnig om sin sak. Jag i egenskap av köpare fick svar på alla mina frågor, riktig bra hjälp för att reda ut oklarheter och detaljer. Väldig tacksam att just denna mäklare fick förmedla i vårt fall. Varmt rekommenderar.
    • Husby
    2021-11-11 Verifierad kund
    Bättre mäklare får man leta efter!
    Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. kan ärligt och uppriktigt säga att vi är otroligt nöjda med vår lägenhetsköp.Det var Svensk Fastighetsförmedling. Inte en
    gång har vi varit besvikna, frustrerade eller irriterade Elin Ekeberg har på ett proffsigt, realistiskt och personligt sätt slussat oss genom hela processen, varenda fråga, oavsett hur liten eller stor, så har vi fått snabb feedback och förklaringar.
    Tack till Elin.
    Vi kan verkligen rekommendera Elin som vi haft kontakt med, vare sig det gäller om du ska sälja eller köpa lägenhet, radhus eller Villa.
    Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Kan varmt rekommenderas för sitt proffsigt erfarenhet och ödmjukhet. Bättre får man leta på andra kontinenter. Mvh Zahid Ejaz
    Tack för ditt vänliga omdöme Zahid! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i lägenheten. Ha en fin dag! Hjärtliga Hälsningar Elin Elin Ekedahl
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-11-09 Verifierad kund
    Tommy ger genom sin kompetens förtroende till såväl säljare som köpare. Kunnig, engagerad och trevlig att ha att göra med.
    Tack Josefine för ert vänliga omdöme! Ni har lyssnat väl till alla råd och tips ni fått på vägen. Hoppas jag även kan vara behjälplig att hitta ert nya hus med! Lycka till! Tommy Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-11-09 Verifierad kund
    Vi har den bästa upplevelsen med den här affären hittills och det är tack vore Tommy. Han försökte alltid vara noggrann och gett information så mycket som möjligt. Han var proffesionellt och även översätt avtal på engelska så att vi skulle förstå det ordentligt.
    Tack snälla Suhas för det fina omdömet! Det gjädjer mig att ni upplevde affären positiv, och önskar er all lycka till nu med ert nya parhus! Tommy Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-11-03 Verifierad kund
    Mäklaren har ett lugnt och tryggt bemötande och har utfört sitt uppdrag på ett professionellt och bra sätt.
    Hej Agneta,
    Vilket fint omdöme, det uppskattas verkligen! Ha det bra så hörs vi snart igen.
    Med vänlig hälsning
    Stefan
    2021-11-03 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam och snabb. En av de bästa mäklarna!
    Tack så mycket för ert fina omdöme! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i lägenheten! Vänliga Hälsningar Elin Elin Ekedahl
    • Vinsta
    2021-11-02 Verifierad kund
    Proffsig, positiv och trevlig.
    Jättebra kommunikation genom hela processen.
    Ett svårt objekt att sälja beroende på omständigheter som såldes till ett bra pris tillslut och alla var nöjda.
    Fantastiska bilder ska tilläggas.
    Rekommenderas!
    Stort tack Tobias för förtroendet och det otroligt fina omdömet ovan. Är så himla glad för din skull! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Flysta
    2021-10-26 Verifierad kund
    Camilla är genuint mån om både säljare och köpare. Hon gör sitt arbete grundligt, proffsigt och snabbt. Om man anlita henne som sin mäklare vet man att man får följa med hela vägen - vi bestämmer och hon vägleder med mjuk, tydlig och tålmodig hand. Vi har känt oss helt trygga under hela processen!
    Stort tack Malin för förtroendet och ditt omdöme ovan, det uppskattas verkligen. Ert fina hus har verkligen fått den perfekta köparen. Mot nya spännande mål för er del! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-10-25 Verifierad kund
    Hela processen löpte smidigt och ett extra plus för fotografjobbet.
    Stort tack för omdömet och stort grattis igen till en lyckad försäljning! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Råcksta
    2021-10-15 Verifierad kund
    Köpt av Henrik, superbra bemötande och hjälpsam. Lättsam och enkel att ha att göra med. Rekommenderar!
    Supertrevligt Jimmy! Vi ses snart igen :) Henrik Fällman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-10-15 Verifierad kund
    Kunnig och trevlig mäklare, som har lotsat oss genom processen.
    • Bromma Kyrka
    2021-10-08 Verifierad kund
    Stefan har på ett tålmodigt och proffesionellt sätt hjälpt oss att sälja vår villa. Rekommenderar varmt Stefan om du ska sälja din bostad. Hälsar Ule Johansson Bromma
    Hej Ule,
    Vad roligt att höra, tack så mycket! Vi har haft ett mycket trevligt samarbete. Vi ses snart igen. Bästa hälsningar Stefan
    • Spånga
    2021-10-05 Verifierad kund
    Toppbetyg på allt! Överträffade alla förväntningar som mäklare. Vi har aldrig varit nöjdare :)
    Stort tack för ditt fina omdöme, Andreas! Stort lycka till nu i nya huset, hoppas ni skall trivas och bo länge! :) Tommy Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    2021-10-04 Verifierad kund
    Första besöket som Tommy gjorde i mitt hem var den 23/8
    Jag uppfattade honom som väldigt kunnig och inkännande och vi fick fin kontakt.
    Jag fick mycket bra vetskap om hur försäljningen skulle läggas upp med läge+,fotografering och ut på kommande.
    Tommy tipsade också om Åsa och homestyling och det blev jag intresserad av och wao,de gjorde
    underverk!
    Under hela tiden som vi har haft kontakt framtill försäljningen den 1/10 har Tommy varit en trygg och professionell person.
    En sak som jag tänkt på är att Tommy varje gång han har ringt
    (det blir ett antal gånger)
    alltid presenterar sig med namn och svenskfast
    Det tycker jag är seriöst och visar på respekt.
    Jag är så nöjd!
    Hälsningar Margareta
    Hej Margareta och stort tack för din fina omdöme - blev faktiskt rörd! Jag tycker att du tagit till dig av alla råd och därmed själv bidragit till att göra bostadsbytet så lyckat som det blev!
    Och vilken fin lägenhet du köpt! Där hoppas jag att du kan sitta med en god bok och blicka ut över vattnet!

Tack återigen för dina fina ord. Vi hörs snart igen!
    Tommy Andersson
    2021-10-03 Verifierad kund
    Vår bostadsaffär gick mycket smidigare än vi vågade hoppas. Camilla är otroligt lyhörd och förstår snabbt vad behovet är. Hon är tydlig i sin kommunikation och finns tillgänglig i alla steg i processen. Vi har känt oss riktigt trygga i Camillas händer och rekommenderar henne varmt till alla.
    Stort tack för förtroendet! Uppskattar verkligen det fina omdömet ovan. Vi hittade rätt köpare i rätt tid. Mot nya spännande framtidsplaner för er del. Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-10-01 Verifierad kund
    Svårt att svara på då det är min bror som haft kontakten. men vär nöjda med b
    Hej Susanne! Kul att höra att ni känner er nöjda. Kontakten med Janne har varit toppen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2021-10-01 Verifierad kund
    👍allting gick bra,.Trevlig och.snäll.mäklare
    Tack Hassan för ditt omdöme! Jag verkligen att du kommer trivas i lägenheten. Ha en fin dag! Vänliga Hälsningar, Elin Ekedahl Elin Ekedahl
    2021-09-29 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och positiv. Svarar snabbt oavsett tidpunkt. Vet vad hon pratar om och kan svara på alla frågor direkt.
    Stort tack för omdömet och stort grattis till köpet av en helt underbar lägenhet! Där kommer ni trivas fint i många år framöver hoppas jag! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby/Spånga
    • Hässelby Villastad
    2021-09-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Förväntningarna uppfylldes. Mäklaren var tillmötesgående.
    Tack Håkan för det fina omdömet, och grattis till ert husköp! Övertygad om att ni kommer trivas, vi ses! Anders Öberg