Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga

Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Vällingby, Hässelby, Spånga och Kista.

Vi har varit verksamma i Vällingby med omnejd sedan 1980-talet och genom åren har vi skapat oss en riktigt stark lokal förankring och vi kan verkligen både bostadsmarknaden här och området som sådant. Dessutom har vi koll på hela processen när det gäller bostadsaffärer, så vi kan svara på frågor och hjälpa till i alla skeden.

Den bästa servicen kan vi erbjuda om du kommer förbi vårt kontor och pratar med oss personligen. Du hittar oss på Pajalagatan 19 i Vällingby centrum. Självklart kan du även kontakta oss via telefon eller mejl.

962 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    • Sundby
    2023-02-01 Verifierad kund
    Eftersom jag och min syster skulle sälja dödsboet efter våra föräldrar, vårat gamla barndomshem, är jag glad att vi tog Tommy Andersson som Mäklare.
    Han är väldigt ödmjuk och förstod hur vi kände det.
    Han förklarade väldigt noga hur allt gick till och hur han jobbar. Kände mig väldigt trygg med honom. En sak som var positivt och fint var att Tommy bad oss skriva fina minnen om tiden vi bodde i vårat föräldrahem, det blev som en bearbetning i sorgen.
    Dessutom är vi väldigt nöjda med köparna, känns som dom är perfekta för huset och att vi fick ett bra pris trots dåliga tider.

Varma hälsningar
    Camilla Ljungberg
    • Sundby
    2023-02-01 Verifierad kund
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Tommy. Min uppfattning är att han är mycket noggrann och kunnig som mäklare. Han har varit noga att informera under resans gång. Jag kan varmt ekommendera honom till andra hussäljare. / Rose-Marie
  • köpte sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    2023-01-23 Verifierad kund
    Från första kontakten tills avtalen var signerade gick allt smidigt och enkelt till. Omtänksam och anpassningsbar mäklare för mig är viktigt vilket Camilla är. Behöver inte skriva någon uppsats utan Camilla får 5/5.
    Stort tack för förtroendet och omdömet ovan. Uppskattas verkligen! Även stort grattis till ert fina hus! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    2023-01-21 Verifierad kund
    På ett professionellt och mycket lättsamt och vänligt sätt.
    Första gången för mej att sälja bostad.Upplevde klara svar som var lätta att förstå.Bra råd som jag kände var rätt för mej.
    Kände aldrig att jag störde då jag kontaktade min mäklare.Eller att jag ställde
    dumma frågor.Blev alltid bemött vänligt,hon
    återkom alltid snabbt om hon inte direkt kunde ta mitt samtal.Har varit en mycket
    positiv upplevelse.Skulle verkligen varmt
    rekommendera min mäklare om någon
    skulle fråga mej.
    Mvh Eva Allberg
    Stort, stort tack Eva för dina vänliga ord! Uppskattas verkligen! Vill även, igen, passa på att gratulera till en lyckad försäljning! Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    • Vällingby
    2022-12-20 Verifierad kund
    Hon var mycket engagerad och positiv genom hela processen. Hon guidade oss bra och kunde ge svar på våra frågot och funderingar.
    Stort tack Patrik för det förtroendet ni visat mig genom både er sälj- och köpprocess. Omdömet ovan uppskattas verkligen. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • Mina D
    • Hässelby Gård
    2022-12-19 Verifierad kund
    Rekommenderar starkt Elin som mäklare. Lyhörd, bra kommunikatör, närvarande och bryr sig verkligen om sina kunder. Hade tappat hoppet om att kunna sälja lägenheten. Är tacksam för Elin och sitt engagemang!
    Tack så mycket Mina för ditt vänliga omdöme, det värmer! Vi ses på frånträdet! Varma hälsningar Elin Elin Ekedahl
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    • Hässelby Strand
    2022-12-16 Verifierad kund
    Super service på alla sätt och viss, toppen mäklare, väldig engagerad och smart.
    Hej Oscar,
    Vad kul att höra att du är så nöjd med mitt arbete! Det har varit ett trevligt samarbete.
    Hälsningar Stefan
    Stefan Berglund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    • Vällingby
    2022-12-16 Verifierad kund
    Bemötande var väldigt vänligt och hon var väldigt hjälpsamt, svarade på alla mina fundering och frågor.
    hon hade god kunskap om området.
    Stort tack Helen för omdömet ovan. Och stort grattis igen till en underbar bostad! Vi hörs snart igen Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Vällingbyhöjden
    2022-12-02 Verifierad kund
    Camilla är mkt professionell och fick oss att känna oss väldigt trygga i vår försäljning. Hon var också ett ovärderligt stöd i vårt köp av nytt radhus. Vi kan varmt rekommendera henne!
    Stort tack för förtroendet. Kändes väldigt fint att få vara en del av er resa både när det gäller försäljningen och som stöd i ert köp. Tackar även för det fina omdömet ovan- uppskattas verkligen! Vi hörs snart! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Hässelby Södra Villastad
    2022-11-30 Verifierad kund
    Snabb återkoppling, lätt att ha att göra med.
    Hon levde upp till förväntningarna.
    Alltid positiv!
    Stort tack Katrin för förtroendet. Och igen - stort grattis till en lyckad försäljning! Vi hörs snart! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Råcksta
    2022-11-14 Verifierad kund
    Köpet av vårt första hus gick verkligen smidigt med Camilla som mäklare. Trevlig och proffsig, samt noggrann med alla handlingar och information. Vi är supernöjda :)
    Stort tack för omdömet ovan, uppskattas verkligen. Även igen - stort grattis till ert första hus! Är säker på att ni kommer att trivas många år framöver. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Råcksta
    2022-11-09 Verifierad kund
    Camilla var alltid tillgänglig och svarade snabbt och proffsigt på frågorna.
    Stort grattis till er! Nu väntar nästa kapitel. Vill även tacka för förtroendet under hela resans gång! Hörs snart! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2022-11-08 Verifierad kund
    Vi blev mycket professionellt bemötta av Tommy Andersson hela vägen, från första mötet. Han förklarade tydligt hur en husförsäljning går till och allt vi skulle tänka på. Tommy har varit hjälpsam och tydlig hela vägen och tagit hela processen i tur och ordning. Till exempel såg han till att fotograferingen skedde medan det fortfarande var sommar ute. Han informerade på ett bra sätt vilka som varit på visningarna och vilka som verkade intresserade. När det sedan blev dags att skriva kontrakt var han också mycket hjälpsam och tydlig. Vi är mycket nöjda med Tommy Andersson!
    Hej Eva. Blev hur glad som helst för ert fina omdöme. Vi hade klart stora fördelar med att starta förberedelserna tidigt - och måste säga att du tog till dig mina råd på ett förträffligt sätt! Tack för fint samarbete och detta fina omdöme! Passar även på att önska God Jul och Gott Nytt År! Tommy Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    2022-11-06 Verifierad kund
    Tommy hade väldigt god lokalkännedom, hade svar på våra frågor och väl påläst in i minsta detalj gällande objektet. Han var som mäklare och medmänniska tillmötesgående och införlivade en tryggande känsla inför vårt köp. Att vi därför rekommenderar Tommy är givet!
    Hej Gabriel, och supertack för ert fina omdöme! Hoppas ni ska trivas och bo i ert hus länge nu! Tommy Andersson
    2022-10-31 Verifierad kund
    Köpte genom Camilla. Rak, ärlig, framåt men ändå inte för på som jag personligen tycker vissa mäklare kan vara & jättetrevlig!
    Grattis igen till köpet av ett helt underbart hus! Tror verkligen hela familjen kommer trivas där i många år framöver.

Och - Stort tack för omdömet ovan, uppskattas verkligen! Hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla
    Camilla Alfredsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Ekedahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    • Akalla/Kista
    2022-10-29 Verifierad kund
    Hon är helt enkelt helt suverän och har hjälpt mig massor!
    Totalt engagerad även när det blåst kallt har hon stöttat både mig som säljare och även köparen.
    Superbra återkoppling och ett totalt proffsigt bemötande med svar på frågor och räta ut frågetecken. Hon har helt enkelt gjort mycket mer än vad som krävs av henne.
    På en skala av 10 ger jag henne 100!
    Rekommenderar henne starkt till mina vänner och framtida köp/försäljning.
    Tack Elin, du är bäst helt enkelt!
    Tack så mycket för era vänliga ord, det värmer verkligen! Hjärtliga hälsningar Elin Elin Ekedahl
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Ekedahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    • Spånga
    2022-10-21 Verifierad kund
    Hon är trevlig och tycker hon är bäst på hennes jobb.
    Tack Danquah för dina fina ord! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i lägenheten :) Vi ses inom kort! Varma hälsningar Elin Elin Ekedahl
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    • Hässelby Södra Villastad
    2022-10-21 Verifierad kund
    Otroligt trevlig, professionell och engagerad mäklare!
    Vi har tidigare köpt hus av Anders och visste direkt att vid nästa försäljning skulle välja honom som mäklare och det rekommenderar vi ALLA att göra!
    Stort tack Robin, ert fina omdöme betyder väldigt mycket för mig. Återkommande nöjda kunder är det bästa kvittot på att jag levererar! Ser fram emot att se förvandlingen av er nya hem sen. Allt gott, Anders Anders Öberg
    • Akalladalen
    2022-10-20 Verifierad kund
    Bemötandet från vår mäklare Camilla Alfredsson kändes rätt direkt , hon tog sig tid med att förklara hur hela försäljningen skulle gå till och vad som vi behövde göra för att få till en bra och snabb husaffär , Vi är jätte nöjda // Christer Henriksson
    Grattis till er och stort tack för förtroendet. Uppskattar verkligen omdömet ovan - TACK!
    Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla
    • Akalladalen
    2022-10-20 Verifierad kund
    Camilla måste vart den bästa mäklaren just nu som jag har träffat på länge mycket hjälpsam trevlig och hjälpte oss med allt hon kunde skulle lätt utan att tveka köpa och sälja bostad med hjälp av henne i framtiden och kommer rekommendera henne till när och kära ifall dom vill sälja något
    Stort tack för det fina omdömet! Uppskattas verkligen.

Grattis igen till hela familjen, är övertygad om att ni kommer trivas otroligt bra i huset! Hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla
    • Hässelby Strand
    2022-09-29 Verifierad kund
    Effektiv, lättillgänglig, vänlig, flexibel.
    Stort grattis till en helt underbar bostad!
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet ovan. Nu väntar nästa resa - er egna framtida villaförsäljning. Ser verkligen fram emot ett fortsatt samarbete. Hörs och ses snart! Med vänlig hälsning, Camilla
    • Bromsten
    2022-09-15 Verifierad kund
    Jag tycker att Stefan är Mycket trevlig!, han hade stor förståelse för att jag mådde dåligt efter min vän/släktings bortgång och var absolut inte påstridig eller påtrykande.

Till slut så fick han hjälpa mig via Familjens Jurist att sälja lägenheten., och det gjorde han med stor framgång!
    Han hittade verkligen rätt köpare och ska ha ett Stort tack för hjälpen!
    Lägenheten var värderad till en summa och lades ut till en summa strax under värderingen. Men slutpriset blev Långt över både utsatt pris och det den var värderad till.

Tack snälla för hjälpen!
    Hej Per Johan,
    Stort tack för det fina omdömet! Det var skönt att det flöt på så bra med försäljningen så kan ni släppa den biten. Ta hand om er och hör av er om jag kan hjälpa till med något mer. Vänliga hälsningar Stefan
    Stefan Berglund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    2022-09-12 Verifierad kund
    Anders was amaxing as a broker. He invested his time heping with all the information for a couple buying their firsr ever apartment. He is polite, funny and very focused on solving problems answering questions super quickly. I really recommend Anders for everyone interested in buying a house.
    Hi Júlio, the pleasure is all mine. A big thank you for the wonderful review. Just happy to be of help guiding you purchasing this great apartment. Take care and talk to you soon. / Anders Anders Öberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    2022-09-09 Verifierad kund
    Anders genomförde hela försäljningen på ett mycket professionellt sätt och tillmötesgick våra önskemål.
    Bättre hade knappast varit möjligt i dessa tider.
    Stort tack Tony, och återigen tack för förtroendet. Verkligen roligt att få hjälpa er sälja er fina lägenhet. Anders Öberg
    • Vinsta
    2022-09-05 Verifierad kund
    Professionellt agerande genom hela processen och vi uppnådde mitt förväntade resultat trots lite orolig markanad.
    Hej Helena! Stort tack för ditt fina omdöme och tack för trevligt samarbete! Tommy Andersson
    2022-09-04 Verifierad kund
    Elin är proffesionell, trevlig och hjälpsam. Hon lägger fram genomtänkta alternativ och kommer med väl motiverade förslag.
    Tack Richard för ditt fina omdöme! Har varit ett riktigt trevlig samarbete! Vi ses på frånträdet :) Mvh Elin Elin Ekedahl
    • Spånga
    2022-08-28 Verifierad kund
    Camilla var positiv, trevlig och lyhörd när vi träffades. Hon såg möjligheter med huset som vi själva inte tänkt på.
    Våra förväntningar på den mäklare som vi ville ha var just detta.
    Förberedelserna för visningen var smidiga med råden från Camilla.
    Försäljningsprocessen skötte hon utmärkt, hon är aktiv utan att vara för påstridig.
    Stort, stort tack till er för förtroendet! Varit en glädje från början till slut! Är så himla glad för er skull, och jag uppskattar verkligen det fina omdömet ovan. TACK-. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2022-08-25 Verifierad kund
    Camilla och jag möttes i våras, när jag hade bestämt mig för att sälja mitt hus. Redan vid första kontakten kände jag stort förtroende för Camilla. Hon lyssnade och var positiv, hon kändes uppriktig och professionell.
    Camilla har verkligen levt upp till mina förväntningar. Hon har känt min oro inför försäljningen och stöttat mig på ett proffsigt sätt.
    Camilla har också förberett mig på det osäkra läget nu med höjda boräntor och ev svårigheter att sälja nu. Därför blev det så positivt med budgivning och försäljning.
    Jag vill varmt rekommendera Camilla, jag är
    100% nöjd.
    Stort tack Maja för förtroendet! Nu börjar nästa kapitel för dig - och det kommer bli så himla bra, är otroligt glad för din skull! Vill även tacka för det fina omdömet ovan, det värmer verkligen. TACK. Hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2022-08-25 Verifierad kund
    Jag blev vänligt och sakligt bemött. Mäklaren verkade sakkunnig och svarade på frågor på ett bra sätt.
    Stort grattis till er och framförallt till er dotter och hennes allra första husköp! Uppskattar verkligen omdömet ovan, stort tack! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    • Vällingby Centrum
    2022-08-25 Verifierad kund
    Stina gav ett mycket bra bemötande och var tillgänglig för alla typer av frågor!
    2022-08-24 Verifierad kund
    Camilla kändes genuin och personlig både i sitt bemötande mot oss som köpare men också mot säljarna. De var tydligt att hon hade båda parters bästa i intresse.
    Stort tack Maja för dina ord och omdömet ovan. Det uppskattas verkligen! Är så himla glad för er skull! Hörs snart igen, Med vänlig hälsning Camilla Camilla Alfredsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Stina Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    2022-08-18 Verifierad kund
    Super engagemang och proffsig vänligt bemötande
    Tack för din rekommendation och förtroende. Jag önskar er allt gott i den nya staden! Stina Andersson
    2022-08-10 Verifierad kund
    Tommy var under hela köpprocessen enkel att få tag på, han la ner tid och engagemang för att vi skulle få så bra visningsupplevelse som möjligt. Tommy har en stor kunnighet och ett mycket gott bemötande. Tack vare honom kändes det tryggt genom hela affären. Vi rekommenderar Tommy som mäklare !
    Hej Nina! Just hemkommen från en visning förgyllde ert fina omdöme hela min kväll! Stort tack, Hoppas ni kommer att trivas i huset! Tommy Andersson
    2022-07-27 Verifierad kund
    Supernöjda med Anders! Förväntningarna blev inte riktigt som tänkt, men berodde endast pga dålig marknad just nu.
    Hej Elin, tack för fint omdöme. Jag förstår hur ni känner men helheten hoppas jag känns bra ändå. Skönt för er att kunna flytta till större. Vi ses! /Anders Anders Öberg
    2022-07-25 Verifierad kund
    Anders is an great professional, he helped us with everything we needed, from a simple question to a complete guide on how the things would be step by step. We are more than happy with everything, thank you so much for the great support and all the help Anders!
    Thank you so much for the great review. Just happy happy to help you buy this great apartment. Enjoy the summer and see you soon! / Anders Anders Öberg
    2022-07-19 Verifierad kund
    Otroligt fint engagemang av Camilla. Har verkligen gjort det lilla extra.
    Stort tack Gustav! Både för förtroendet och ovan omdöme, uppskattas verkligen! TACK. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2022-07-17 Verifierad kund
    Camilla var otroligt hjälpsam och tillmötesgående under hela vår process vid husköp. Hon svarade snabbt och utförligt på våra frågor oavsett när vi skrev. Vi kände oss sedda och trygga hela vägen.
    Stort grattis igen till ert första hus! Ett underbart sådant dessutom! Och stort tack för det fina omdömet ovan, uppskattas verkligen! Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2022-07-17 Verifierad kund
    Camilla har från dag 1 visat en professionell men ändå personlig sida av sig själv. Hon har snappat upp våra tankar och önskemål och verkligen hållt sig till dem. Hon har även vågat komma med egna förslag och synpunkter, trots att jag är ganska bestämd av mig 😅
    Trots lång säljprocess, drygt 1 år, har Camilla varit aktiv och informerande.
    När det verkligen blev dags för försäljning så har Camilla visat att hon har erfarenhet och kunskap.
    Hon har bokstavligen arbetat dag och natt samt på sin semester för att få vårt hus sålt!
    Camilla känns genuin, inte någon som "pratar upp" ett hus, utan varit ärlig mot köparna vilket känts väldigt bra för oss säljare.
    Vi sålde vårt hus innan vi skulle haft öppen visning ska tilläggas.
    Vi kan varmt rekommendera Camilla som mäklare, både vid försäljning, men också vid köp!!
    Stort tack för förtroendet och stort tack för ovan omdöme- det uppskattas verkligen! Är så himla glad för er skull och ert nästa kapitel framåt. Stort grattis igen till en lyckad försäljning och tack till er för ett fantastiskt samarbete! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2022-07-09 Verifierad kund
    Camilla är otroligt professionell, ambitiös, rak och ärlig. Camilla har helt klart levt upp till de förväntningarna som vi hade inför vår försäljning och har utfört sitt uppdrag exemplariskt! Vi är mer än nöjda med Camilla som mäklare och kan varmt rekommendera henne!
    Stort, stort tack Magnus! Är så himla glad för er skull, vilken lyckad försäljning! Vill även passa på att tacka för förtroendet. Hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
  • JOSE J
    skrev om Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    2022-06-29 Spontant omdöme
    Very knowledgeable about the market, and very helpful and friendly. Did explained the contract in Swedish and English.
    Hi Jose! thank you for your kind words and for taking the time to write a nice review! I hope you will enjoy your new home, and look forward to visiting you in the near future. Have a great summer! Tommy Andersson
    • Husby
    2022-06-24 Verifierad kund
    Elin is very professional & transparent. She definitely exceeds my expectations. The contract signing went really really smooth.

Broken is perfectly doing her job.

Thank you
    Thank you Rocky for your kind words! I really appreciate it! I hope you and your family loves your new apartment :) Elin Ekedahl
  • sålde sitt hus med hjälp av Stefan Berglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående. Enkel och bra kommunikation.
    Positiv och hjälpsam, flexibel. Stort tack till Stefan!
    Hej Marita,
    Vad roligt att höra! Stort tack för det fina omdömet.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Camilla bemötte oss med ett leende. Jag kände mig välkommen, vilket är väldigt viktigt för mig när jag gick på öppet hus.
    Under budgivningen var Camilla jätte hjälpsam. Hon var i kontakt hela tiden samt ringde upp och dubbelkollade.
    När jag sa mitt sista bud var hon snäll och förklarade min situation till säljaren. Det uppskattade jag jättemycket.
    Stort tack för det fina omdömet ovan - uppskattas verkligen! Och igen - Stort grattis till din första bostadsaffär! Är övertygad om att du kommer trivas så himla bra. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2022-06-21 Verifierad kund
    Då det är min syster som haft all kontakt med Camilla, så har jag bara info ifrån min systers återkoppling. Men, vi har varit nöjda med vår kontakt med Camilla
    Stort tack Lars för omdömet ovan, uppskattas verkligen! Tycker som du skriver ovan att all kontakt och dialog gått väldigt bra, och ni tog kloka beslut längs vägen. Vi hörs löpande framåt - vi håller er uppdaterade. Njut av sommaren och underbara Gotland! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2022-06-20 Verifierad kund
    Trevligt bemött, professionell i sitt agerande. Tydlig och bra på att informera och höra av sig under processens gång. Driven att få saker gjorda utan att pusha för hårt.
    Rekommenderas varmt
    Stort tack Gunilla för förtroendet. I en snårig marknad gäller det att ta kloka beslut vilket ni verkligen gjorde. Bra jobbat! Även stort tack för det fina omdömet ovan. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    • Tensta
    2022-06-15 Verifierad kund
    She is very intelligent, she knows the job perfectly well. I respect her.
    Tack Charles för dina vänliga ord! Vi ses snart igen på tillträdet. Ha en fin midsommar! Varma Hälsningar Elin Elin Ekedahl
    • Vinsta
    2022-06-09 Verifierad kund
    Det gick smidigt och bra . Han är jätte trevligt
    Tack Lisa för ditt fina omdöme! Stort lycka till i ert nya boende och hoppas du får en härlig sommar! Tommy Andersson
  • Maria P
    2022-06-09 Verifierad kund
    Bra bemötande och återkoppling. Fantastiska bilder. Upplever att vi inte riktigt fick ut objektet på hemnet i tid och inte riktigt fick rätt råd gällande visningsdatum och så.
    Hej Maria! Juni är en svår tid med mycket röda dagar, tar naturligtvis till mig ovan, tar alltid tillfället att lära mig något. Jag önskar hela familjen stort lycka till framåt i er nya kommun. Vi hörs snart igen. Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2022-06-07 Verifierad kund
    Jag tycker hon var riktigt trevligt samt vi blev bemött på ett väldigt proportionellt och bra sätt. Hon levde upp riktigt bra på alla förväntningarna och som helhet på upplevelse så var det mer en godkänd.
    Grattis igen till dig och din fina familj! Även stort tack för omdömet ovan, uppskattas! Med vänlig hälsning, Camilla Camilla Alfredsson
    2022-06-01 Verifierad kund
    Väldigt professionell, engagerad, alltid glad, omtänksam och tillmötesgående.
    Tack Erja för dina fina ord! Jag hoppas ni kommer trivas bra i den nya lägenheten i Norrtälje och tackar för ert förtroende genom hela affären. Stina Andersson