Svensk Fastighetsförmedling Växjö, sid 2

Kungsgatan 1, 352 80 Växjö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Växjö!

Växjö är en spännande stad som växer på många plan. Om du planerar att flytta hit är det oss på Svensk Fastighetsförmedling du ska kontakta. Vi har koll på vilka områden som passar dig bäst till hur vi bäst marknadsför din bostad. Dessutom vet vi var alla köpare och säljare finns.

När du anlitar oss får du ett team engagerade mäklare som ser till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Kontakta oss för fri värdering så hjälper vi dig vidare på bostadsmarknaden.

Läs vad 409 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Växjö

• 2020-03-26

Ruth T skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag, Bibbi, är dotter till Ruth och det är hennes lgh som Jenny har sålt.
    Jenny är duktig och sålde lgh innan den officiella visningen. Hon har stor kännedom om den föreningen där mammas lgh ligger och det är ju en stor fördel. Läs mer
  • 2020-03-24

Elin P skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag har sålt min lägenhet, har blivit bra bemött!
    Jag är nöjd Läs mer
    2020-04-08 Alberto J svarar Elin P
    Tack Elin! Stort lycka till med allt. Vi ses på tillträdet!
    Allt gott!
  • 2020-03-24

Ing-britt S skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren var toppen,hjälpte oss att tänka. Mjuk och glad och vänlig! Ger henne en stor eloge 🌹🌹🌹 Läs mer
  • 2020-03-23

Martin S skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt en bostadsrätt på 3 rum + kök. Blev bra bemött av Jenny Kjellsson, duktig och serviceinriktad! Trevlig och kunnig. Läs mer
  • 2020-03-22

Ellinor Anna Sadisha S skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi tycker att vi har blivit bemötta väldigt väl. Vi upplever också att vi fick bra svar på de frågor vi hade ang. bostaden och köpet. Vi upplever också att budgivningen gick bra, vi kände att vi hade förtroende till mäklarens förmåga att hålla en god kommunikation mellan köpare och säljaren. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-22 Alberto J svarar Ellinor Anna Sadisha S
    Stort tack för dessa fina orden. Blir otroligt glad! Är även väldigt glad för er som hittat ett bra boende de kommande åren.

Vi ses på tillträdesdagen!
    Ha det så bra sålänge.
  • 2020-03-21

Susanne J skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt hus i Åseda. Bemötandet varierade, fick en känsla av att vi va fel köpare för mäklaren fast att säljaren och jag va överens.
    Mäklaren drog ut på affären och skapade oro som jag kände va onödig.
    Affären kunde gått smidigare och varit roligare. Läs mer
    2020-03-23 Johan F svarar Susanne J
    Hej Susanne,
    Vad tråkigt att ni kände oro, jag tar till mig av er feedback. Bostaden såldes innan marknaden och jag hade fler intressenter.
    Säljaren hade anlitat mig för att sköta förmedling, visning och prisdiskussion. Nu blev det olyckligt då ni ej tittade på vanligt sätt utan sökte upp säljaren på eget bevåg. Vi vill att man ska boka tid med mäklare för visning för att inga missförstånd skall uppstå. Fram tills att avtal är skrivet så kommer jag alltid att jobba för att få ut bästa möjliga pris för min uppdragsgivare.
    Förtydligade detta för er efter att jag framförde säljarens positiva köpbesked men ska försöka vara ännu tydligare.
    Grattis till köpet ni kommer få det superbra, vi ses på tillträdet!
    Mvh Johan
  • 2020-03-20

Sofia K skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt en villa. Rasmus var väldigt lätt att komma i kontakt med och var snabb på återkoppling. Påläst och kan sin sak! Läs mer
  • 2020-03-19

Mariana G skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    - Mycket pålitlig och professionell
    - Tydlig i sin kommunikation
    - Snabb och tillgänglig
    - Kunnig och trygg Läs mer
  • 2020-03-17

Johan S skrev om Martina Börjesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Trevlig och lätt att få tag på, bra i kontakten och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-03-17

Jimmy H skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    En engagerad och tillmötesgående mäklare med högt kundfokus. Mina förväntningar uppfylldes mer än väl. Läs mer
  • 2020-03-11

Ingela R skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag sålde min lägenhet. Jenny bemötte mig mycket positivt och affärsmässigt.
    Mina förväntningar infriades hyfsat, priset blev lite lägre än begärt. Men jag är ändå nöjd, då jag slapp ovisshet. Läs mer
  • Ulla R

2020-03-10

Ulla R skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag upplever henne som duktig och förtroendeingivande.
    Köpte en bostadsrätt.
    Bra bemötande. Läs mer
  • 2020-03-09

Laith A skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    *Lägenhet.

*Mycket bra.

*Mycket.

*Jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2020-03-10 Alberto J svarar Laith A
    Tack så jättemycket Laith!
    Stort lycka till i ert nya boende. Var väldigt roligt att få träffa dig och din fru och hjälpa er med försäljningen.
  • 2020-03-06

Nils Peter Fredrik H skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Proffsigt och bra bemötande hela vägen Läs mer
  • 2020-03-05

Marcus G skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi är väldigt nöjda med Erik som mäklare. Mycket trevlig och proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-03-05 Erik P svarar Marcus G
    Hej Marcus. Kul att du och Moa är nöjda med mitt arbete. Tack så mycket för den fina rekommendationen!
  • 2020-03-04

Madeleine P skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har köpt bostad, Erik har alltid svarat på frågorna vi undrat vilket varit mycket hjälpsamt då vi aldrig gjort detta innan. Läs mer
    2020-03-04 Erik P svarar Madeleine P
    Tack för den fina rekommendationen. Hoppas att ni kommer att trivas!
  • 2020-03-02

Johanna W skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpte min första bostadsrätt. Fick bra och snabba svar på frågor och hjälp. Läs mer
  • 2020-03-02

Svetlana H skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag ar glad att Evelina har varit min mäklare. Hon forklara mig allt jag frågade henne. Jag solde mitt hus med henne . Bli ärligt, jag hade inga stora förväntningar, for att huset varit förstörd an senaste huresgast. Men Evelina gjorde utmark job. Tack! Läs mer
  • 2020-03-01

Linda Maria R skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt en bostadsrätt, 3 rum och kök.
    Mäklaren var otroligt hjälpsam, särskilt som vi hade svårt med lånelöfte och mäklaren hjälpte oss till en superbra bank!
    Hade inga särskilda förväntningar, men jättetacksam för bemötandet jag och min man fick! Läs mer
    2020-03-02 Alberto J svarar Linda Maria R
    Tusen tack för de fina orden Linda och Tony! Så roligt när bra samarbeten flätas samman och resulterar i den bästa lösningen för er! Ha det så bra så länge så ses vi på tillträdet!

Allt gott!
  • 2020-03-01

Hans T skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt 2a. på norrtullsgatan
    Tog lite tid men till slut sydde mäklaren ihop affären.
    Fick utgångspriset och jag är nöjd. Läs mer
  • 2020-02-28

Alexander T skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt en tvåa, Johan kontaktade mig när han fick in en i min smak innan objektet kom ut på Hemnet vilket var uppskattat. Läs mer
    2020-03-22 Johan F svarar Alexander T
    Hej Alexander,
    Tack för de fina orden, roligt att jag kunde erbjuda dig en perfekt "träff" via vårt spekulantregister.
    Mvh Johan
  • Maria S

2020-02-27

Maria S skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Informativ och lättsam Mäklare som enkelt lotsade oss igenom affären av Vildäng . Läs mer
  • 2020-02-26

Filip Ö skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bostadsrätt
    Allt var kanon, smidigt och snabbt Läs mer
    2020-03-22 Johan F svarar Filip Ö
    Hej Filip,
    Härligt, roligt att göra affär ännu en gång!
    Vi ses på tillträdet.
    Hälsningar
  • Jeanette C

2020-02-25

Jeanette C skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Sålt mitt hus med skrivuppdrag via Rebecca, samt varudeklarerat.
    Väldigt smidig hantering, förberedd, kunnig och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-02-21

Andreas E skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har köpt ett nybyggt radhus i Växjö.
    Mäklaren har verkligen uppfyllt alla förväntningar. Ställt upp alla tider på dygnet och med snabba och korrekta svar på alla våra frågor.
    Väldigt nöjda med verkligen allt! Läs mer
  • Jenni A

2020-02-21

Jenni A skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Rebecca var ansvarig mäklare för det hus som vi köpt inne i Växjö. Hon var mycket tillmötesgående och professionell i sitt bemötande och hjälpte till med de frågor som vi hade under vägen. Vi fick komma på flera visningar och hon tog reda på det som vi hade frågor kring och skötte kommunikationen mellan oss och säljaren på ett jättebra sätt. Läs mer
  • Jenni A

2020-02-21

Jenni A skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Rebecca hjälpte oss att sälja vårt hus som ligger strax utanför Växjö och skötte detta mycket professionellt. Hon var snabb på återkoppling, alltid glad och trevlig och var mycket hjälpsam i de frågor som uppstod. Hon tog sig tid att förklara hur processen skulle gå till och var mycket tillmötesgående och anpassade affären utifrån våra önskemål och möjligheter. Läs mer
  • 2020-02-19

Anton O skrev om Erik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Snabba svar på frågor och enkel och ha å göra med. Läs mer
  • 2020-02-17

Hamza E skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Bästa mäklaren Läs mer
    2020-02-21 Alberto J svarar Hamza E
    Tusen tack Hamza! Stort lycka till med allt i framtiden och på återseende!
  • 2020-02-16

Sharihan T skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    En bra och snäll man 👍👍👍👍👍👌👌👌👌 Läs mer
    2020-03-22 Johan F svarar Sharihan T
    Hej,
    Tack, kul att kunna hjälpa till.
    Lycka till med renoveringen!
    Hälsningar
  • 2020-02-15

Daniel Z skrev om Alberto Johansson Alvarez en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Alberto jobbar med service på hög nivå. Följer upp försäljningen rakt igenom och det känns tryggt vid en viktig affär! Läs mer
    2020-02-21 Alberto J svarar Daniel Z
    Tack för dina fina kommentarer Daniel! Stort grattis och välkommen till Växjö!
  • 2020-02-14

Jonas K skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har köpt en Bostadsrätt.
    Vår mäklare Evelina är en trevlig tjej som ger ett tryggt och stabilt intryck. Hon är snabb rak o tydlig.
    Vi är mycket nöjda med helheten och anlitar henne gärna igen om det behövs.
    Jonas & Lotta Läs mer
  • Gerrit S

2020-02-13

Gerrit S skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt villa i Alvesta Högalundsvägen.
    Väldigt bra bemötande.
    Förväntningarna var högt ställda och med beröm godkänt levde Rasmus upp till detta .
    Resumerat så är vi mycket nöjda på alla plan, god kommunikation, och förväntningarna på vår nya fastighet är uppfyllda med bravur. Läs mer
  • 2020-02-12

Ulla S skrev om Rebecca Birgersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Äldre villa i Braås med renoveringsbehov Läs mer
  • 2020-02-12

Mattias E skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Väldigt trevlig och professionell. Läs mer
    2020-02-12 Johan F svarar Mattias E
    Tack Mattias för ett mycket gott samarbete!
  • 2020-02-10

Nina J skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johan har sålt en bostadsrätt för mig och har gjort det med gott betyg!
    Han har hållit mig uppdaterad på resans gång och jag känner mig nöjd o belåten hur affären genomfördes. Läs mer
    2020-02-11 Johan F svarar Nina J
    Hej Nina,
    Tack för förtroendet och de fina orden.
  • 2020-02-10

Simon F skrev om Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Johannes fick uppdraget att sälja vår 3a på Högstorp i Växjö.
    Från första handslaget signalerades trygghet, ju mer kontakt vi hade med Johannes desto mer växte vårt förtroende.

Vår mäklare fanns alltid snabbt till hands oavsett om vi behövde ett samtal eller bara snabbt svar på sms.

Vi är sammanfattningsvis väldigt nöjda med att vi valde just Johannes som vår mäklare, med det engagemang och den drivkraft som vi fick ta del av så vet jag att Johannes kommer gå långt innan han ger sig. Läs mer
  • 2020-02-09

Anette J skrev om Johannes Stynsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt bostadsrätt.
    Johannes har varit väldigt behjälplig med att svara på mina många frågor. Läs mer

Johan S skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi blev positivt bemötta av en mäklare som kan det område där vi ville sälja. Mäklaren har på ett smidigt och pålitligt sätt skött visningar och kontakter med intresserade. Även mötet för att skriva under avtalen var smidigt men samtidigt lagom formellt. Läs mer

Lydia G skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Jag och min sambo köpte ett hus i Klavreström, vårt första husköp och Johan vad guldvärd som förklarade allt på ett förståeligt sätt , han var lugn och serviceinriktad. Mycket bra mäklare har verkligen inget negativt att säga . Nu längtar vi bara till huset 🥂 Läs mer
    2020-02-12 Johan F svarar Lydia G
    Hej Lydia,
    Grattis till köpet och tack för de fina orden så det ska kännas.

Carl B skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi köpte en villa 127kvm.
    Väl bemött med ordning och reda och ordnade en snabb affär vilket uppskattades.
    Väldigt god upplevelse Läs mer
    2020-02-11 Johan F svarar Carl B
    Hej Carl,
    Grattis till ert fina hus och tack för de fina orden!
    Mvh Johan Florå
  • 2020-02-02

Toni P skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt och sålt hus via honom, väldigt nöjd, allt gick smidigt och lätt.
    Rekommenderar honom! Läs mer
    2020-02-12 Johan F svarar Toni P
    Hej Toni,
    Roligt när det går smidigt i både köp och försäljning. Tacksam att ni rekommenderar mig.
    Lycka till i nya huset där vi ses på tillträdet!
    / Johan
  • 2020-01-31

Jenny K skrev om Johan Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Hej! Har både sålt och köpt hus med Johans hjälp. Han har mkt bra bemötande och uppfyller alla förväntningar man kan önska av en mäklare. Svarar alltid snabbt på frågor man skickar på hans mail. Antingen skriftligen eller ringer upp.
    Jag kan verkligen inte klaga på någonting!
    Med vänlig hälsning Jenny Läs mer
    2020-02-12 Johan F svarar Jenny K
    Hej Jenny
    Tack för förtroendet ännu en gång, det har varit ett nöje att kunna hjälpa dig med både köp och försäljning!
    Vi hörs inför tillträdet.
    Hälsningar Johan
  • 2020-01-29

Robin B skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Försäljning av villa i Värends Nöbbele.

Hela affären gick till slut snabbt och smidigt, tryggt och lugnt bemötande i kommunikationen, där vi fick bra gehör för våra egna tankar.

Tack för ett gott samarbete! Läs mer
  • 2020-01-28

Lars Åke Bertil S skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Snabb - effektiv - trevlig - proffesionell - vi är helnöjda - vi kan rekommendera Rasmus Läs mer
  • 2020-01-23

Camilla P skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Evelina är en mäklare full av energi och har stenkoll på hur allt fungerar. Vi kände oss trygga hela vägen.
    Husförsäljning Läs mer
  • 2020-01-23

Ingrid Lovisa G skrev om Rasmus Wickell en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Rasmus var engagerad, förstående och effektiv vid försäljningen av vårt hus. Precis vad vi behövde. Läs mer
  • 2020-01-23

Hanna-melina S skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Vi har sålt en tvåa på 75kvadratmeter centralt beläget i Växjö med Evelina Simonsson på Svensk Fastighetsförmedling Växjö. Super fint och proffsigt bemötande! Återkopplar alltid snabbt och är lösningseffektiv. Vi är så nöjda. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Theodor G

2020-01-18

Theodor G skrev om Jenny Kjellsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Köpt en lägenhet och fungerat väldigt bra. Mycket trevlig o hjälpsam mäklare Läs mer
  • 2020-01-15

Inger Eva Mari S skrev om Evelina Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Växjö
    Har köpt en villa.
    Har aldrig haft kontakt med mäklare innan, så hade inte så mycket förväntningar.
    Det enda jag kan anmärka på är att hon verkade väldigt stressad när vi skrev kontraktet!
    Annars tyckte jag att hon var duktig och påläst. Läs mer

Kungsgatan 1, 352 80 Växjö