Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Solna Top Team Serviceentreprenad AB
Rekommenderat företag 2015 - Top Team Serviceentreprenad AB

Top Team Serviceentreprenad AB

Himlabacken 2, 178 70 Solna — Visa karta

Top Team Serviceentreprenad AB levererar servicetjänster till både privatpersoner och företag med hög kvalitet och flexibelt upplägg. Vi arbetar miljöanpassat med kontinuerlig utbildning av personal i arbetsmetoder, ergonomi, produkter mm. Vi gör kostnadsfria besök och lämnar därefter korrekt fastpris. Tack vare lyckade samarbeten med vår verksamhet erbjuder vi hjälp med städtjänster, flytt, personaluthyrning inom restaurang. Välkomna att anlita oss så hjälper vi dig utforma lösningen på just ditt behov!

Läs vad 11 kunder tycker om Top Team Serviceentreprenad AB

• Nina K
    Nina K skrev om Top Team Serviceentreprenad AB
    Väldigt bra bemötande. Glada, trevliga, tillmötesgående och väldigt lösningsorienterade.
    Top team har hjälpt oss med städning av våra lokaler. De anpassade sig efter våra tider vilket jag uppskattar mycket. Trevligt och härlig personal.
    2016-01-22 Top Team S svarar Nina K
    Att vara flexibel och anpassa sig efter kundens verksamhet anser vi vara jätteviktigt för att samarbetet ska fungera, extra kul då det uppskattas på det sätt som ni gör......tack Nina, vi ser fram emot att få hjälpa er vid fler tillfällen!
  • Ann-margreth J
    Ann-margreth J skrev om Top Team Serviceentreprenad AB
    Vi tycker de städar mycket bra. Vi är nöjda
    2015-12-22 Top Team S svarar Ann-margreth J
    Kul att höra att ni är nöjda med er hemstädning, rekommendera oss gärna till era grannar, vänner och bekanta.

• Ingrid E
    Ingrid E skrev om Top Team Serviceentreprenad AB
    Har endast anlitat företaget för en släktings räkning för över ett år sedan.
    Hade ingen anledning att klaga.
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Top Team Serviceentreprenad AB
    Anlitade top team för hemstäd och det har fungerat förträffligt. Rekommenderar dom varmt och kommer säkert anlita dom igen i framtiden.
    2015-12-22 Top Team S svarar Mikael J
    Det är alltid trevligt med en nöjd kund. Ni vet var vi finns, om det är något vi kan hjälpa till med......

• Annica H
    Annica H skrev om Top Team Serviceentreprenad AB
    Löser mina problem utan några bekymmer! Top betyg!
  • Te-e Städkonsult Ab
    Te-e Städkonsult Ab skrev om Top Team Serviceentreprenad AB
    Vi har ett samarbete med Top Team sedan drygt ett år tillbaka. De utför arbeten som t.ex. golvvvård, fönsterputs, och storstädning åt våra kunder.

Vi är mycket nöjda med Top Team som leverantör och kan absolut rekommendera dem.
    2015-12-22 Top Team S svarar Te-e Städkonsult Ab
    ......och vi passar på att tacka för ett bra samarbete och för era rekommendationer.

//Ariel
  • Azra T
    Azra T skrev om Top Team Serviceentreprenad AB
    Anlitade Top Team för en flyttstädning och är helnöjd! Grym service och trevlig personal, rekommenderar dem starkt! :)
    2015-12-22 Top Team S svarar Azra T
    Kul att du blev nöjd med oss, och tack för "grymma" rekommendationer.

• Monica L
    Monica L skrev om Top Team Serviceentreprenad AB
    Vi anlitar Top Team som städfirma i vår kombinerade konferenslokal och festvåning. Pålitliga, prisvärda och smidiga sammanfattar min uppfattning om dem.
    Har aldrig tidigare haft en firma med personal som är så trevlig, flexibel och personlig i sitt bemötande. Vi har hittat ett arbetssätt tillsammans - där de haft en aktiv roll - som är anpassat till vår verksamhet vilket är guld värt!
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Top Team till andra! De är på god väg att uppnå betyget "Utmärkt", är säker på att det kommer inom kort.
    2015-12-22 Top Team S svarar Monica L
    Tack Monica, för denna fina bedömning, det är ett nöje att få vara er leverantör av städtjänster.
    Nu jobbar vi på mot betyget "utmärkt"....

• Joahnna L
    Joahnna L skrev om Top Team Serviceentreprenad AB
    Utmärkt service och väldigt nöjd med utfört arbete 👍
    2015-12-22 Top Team S svarar Joahnna L
    Tack Johanna, det är glädjande att veta att vi uppfyllt dina förväntningar på oss.

• Karin J
    Karin J skrev om Top Team Serviceentreprenad AB
    Bra hjälp!
    Dock inte hundra procent nöjd över resultatet. Men duktiga killar och mkt hjälpsamma.
    2015-12-22 Top Team S svarar Karin J
    Det är naturligtvis tråkigt att vi inte kunde göra er 100% nöjda som kund, vilket ju är vårat mål. Vi hoppas att vi kan få komma tillbaka, vid något tillfälle, och visa att vi kan bättre.........

• Jörgen A
    Jörgen A skrev om Top Team Serviceentreprenad AB
    Vi anlitade Top Team för en flyttstädning, professionellt bemötande och hantering av uppdraget från start till slut. Vi blev jättenöjda med städningen och kan varmt rekommendera dem
    2015-12-22 Top Team S svarar Jörgen A
    Vi är glada att ni blev nöjda med flyttstädningen, och oss som leverantör. Vårt mål är 100% nöjda kunder, och det är genom att utföra alla våra uppdrag på samma sätt som vi gjorde hos er som vi ska nå dit.......

Tack för fina rekommendationer.......

Himlabacken 2, 178 70 Solna