Top Team Serviceentreprenad AB

Top Team Serviceentreprenad AB

Ring 08-88 35 30 www.topteam-ab.se
4.5

Top Team Serviceentreprenad AB levererar servicetjänster till både privatpersoner och företag med hög kvalitet och flexibelt upplägg. Vi arbetar miljöanpassat med kontinuerlig utbildning av personal i arbetsmetoder, ergonomi, produkter mm. Vi gör kostnadsfria besök och lämnar därefter korrekt fastpris. Tack vare lyckade samarbeten...

11 omdömen om Top Team Serviceentreprenad AB

Nina K
Skrev om Top Team Serviceentreprenad AB

Väldigt bra bemötande. Glada, trevliga, tillmötesgående och väldigt lösningsorienterade. Top team har hjälpt oss med städning av våra lokaler. De anpassade sig efter våra tider vilket jag uppskattar mycket. Trevligt och härlig personal.

Svar från Top Team Serviceentreprenad AB

Att vara flexibel och anpassa sig efter kundens verksamhet anser vi vara jätteviktigt för att samarbetet ska fungera, extra kul då det uppskattas på det sätt som ni gör......tack Nina, vi ser fram emot att få hjälpa er vid fler tillfällen!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 450 omdömen 4.6 av 450 omdömen

Ann-margreth J
Skrev om Top Team Serviceentreprenad AB

Vi tycker de städar mycket bra. Vi är nöjda

Svar från Top Team Serviceentreprenad AB

Kul att höra att ni är nöjda med er hemstädning, rekommendera oss gärna till era grannar, vänner och bekanta. //Eno

Ingrid E
Skrev om Top Team Serviceentreprenad AB

Har endast anlitat företaget för en släktings räkning för över ett år sedan. Hade ingen anledning att klaga.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1135 omdömen 4.7 av 1135 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Mikael J
Skrev om Top Team Serviceentreprenad AB

Anlitade top team för hemstäd och det har fungerat förträffligt. Rekommenderar dom varmt och kommer säkert anlita dom igen i framtiden.

Svar från Top Team Serviceentreprenad AB

Det är alltid trevligt med en nöjd kund. Ni vet var vi finns, om det är något vi kan hjälpa till med...... //Eno och Ariel

Annica H
Skrev om Top Team Serviceentreprenad AB

Löser mina problem utan några bekymmer! Top betyg!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Te-e städkonsult ab
Skrev om Top Team Serviceentreprenad AB

Vi har ett samarbete med Top Team sedan drygt ett år tillbaka. De utför arbeten som t.ex. golvvvård, fönsterputs, och storstädning åt våra kunder. Vi är mycket nöjda med Top Team som leverantör och kan absolut rekommendera dem.

Svar från Top Team Serviceentreprenad AB

......och vi passar på att tacka för ett bra samarbete och för era rekommendationer. //Ariel

Azra T
Skrev om Top Team Serviceentreprenad AB

Anlitade Top Team för en flyttstädning och är helnöjd! Grym service och trevlig personal, rekommenderar dem starkt! :)

Svar från Top Team Serviceentreprenad AB

Kul att du blev nöjd med oss, och tack för "grymma" rekommendationer. //Eno och Ariel

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 524 omdömen 4.8 av 524 omdömen

Martina N Martina N
Monica L
Skrev om Top Team Serviceentreprenad AB

Vi anlitar Top Team som städfirma i vår kombinerade konferenslokal och festvåning. Pålitliga, prisvärda och smidiga sammanfattar min uppfattning om dem. Har aldrig tidigare haft en firma med personal som är så trevlig, flexibel och personlig i sitt bemötande. Vi har hittat ett arbetssätt tillsammans - där de haft en aktiv roll - som är anpassat till vår verksamhet vilket är guld värt! Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Top Team till andra! De är på god väg att uppnå betyget "Utmärkt", är säker på att det kommer inom kort.

Svar från Top Team Serviceentreprenad AB

Tack Monica, för denna fina bedömning, det är ett nöje att få vara er leverantör av städtjänster. Nu jobbar vi på mot betyget "utmärkt".... //Eno och Ariel

Joahnna L
Skrev om Top Team Serviceentreprenad AB

Utmärkt service och väldigt nöjd med utfört arbete 👍

Svar från Top Team Serviceentreprenad AB

Tack Johanna, det är glädjande att veta att vi uppfyllt dina förväntningar på oss. //Eno och Ariel

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Karin J
Skrev om Top Team Serviceentreprenad AB

Bra hjälp! Dock inte hundra procent nöjd över resultatet. Men duktiga killar och mkt hjälpsamma.

Svar från Top Team Serviceentreprenad AB

Det är naturligtvis tråkigt att vi inte kunde göra er 100% nöjda som kund, vilket ju är vårat mål. Vi hoppas att vi kan få komma tillbaka, vid något tillfälle, och visa att vi kan bättre......... //Eno

Jörgen A
Skrev om Top Team Serviceentreprenad AB

Vi anlitade Top Team för en flyttstädning, professionellt bemötande och hantering av uppdraget från start till slut. Vi blev jättenöjda med städningen och kan varmt rekommendera dem

Svar från Top Team Serviceentreprenad AB

Vi är glada att ni blev nöjda med flyttstädningen, och oss som leverantör. Vårt mål är 100% nöjda kunder, och det är genom att utföra alla våra uppdrag på samma sätt som vi gjorde hos er som vi ska nå dit....... Tack för fina rekommendationer....... //Eno

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen