Domestico

Omdömen totalt
Snittbetyg
3.9

Om företaget

Domestico är ett Stockholmsbaserat städbolag som fokuserar på hem- kontors och företagsstädning. Det som särskiljer oss från andra bolag i branschen är att vi erbjuder miljövänlig städning helt utan kemikalier - men till samma skinande resultat som du är van vid! Vi sätter alltid kunden i fokus, och tror på långsiktiga samarbeten...

21 omdömen om Domestico

Visar 21 omdömen med 3.9 i snittbetyg
Therese L
Skrev om Domestico

Fruktansvärt kundbemötande efter att en städerska stulit av mig 18/6-24. Aldrig försökte de tillmötesgå mig utan beskyllde mig för att vara otrevlig & ha dålig ton mot dem, fast det är JAG som blivit bestulen. Det hela ledde därför till att jag behövde göra en polisanmälan! 👺

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sponsor
Rena Hem Stockholm
3.6/5 i betyg av 270 omdömen 3.6 av 270 omdömen
Badge2021

Vi har alltid blivit väldigt bra bemötta! Rena hem anstränger sig för att du som kund ska vara nöjd! Kan starkt rekomendera dom. Skulle d

Christoffer B
Skrev om Domestico

Mycket bra, fixade städning med varsel kort på bara några timmar.

Rasmus L

Enkel, smidig och serviceinriktade

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 147 omdömen 4.4 av 147 omdömen
BadgeSevenYears

Har köpt en flyttstädning på en trea, vi är absolut nöjda med resultaten.

Fredrik F
Skrev om Domestico

Enkelt, smidigt och prisvärt. Har jag synpunkter så ser VD själv till att jag blir nöjd :)

Judy Eleonor W

Hemstädning.Mycket bra och proffsigt utfört. Kan rekommenderas.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 202 omdömen 4.9 av 202 omdömen
BadgeTenYears

All kontakt superproffsig o arbetet, fönsterputsningen, mycket bra o noggrant gjord. Kommer att anlita Carola igen!

Christina K Christina K
Läs mer omdömen
Petra N
Skrev om Domestico

Nöjd med bemötande vid bokning men ingen uppföljning om vi var nöjda med första städningen eller om vi som nya kunder vill fortsätta med en löpande städning som i grunden var tanken. Städningen i sig var helt okej men inte mer än så

Adrian S
Skrev om Domestico

Blev otroligt besviken, städaren städade så dåligt att jag var tvungen att ringa och lämna ett klagomål, jag förklarade att jag ville ha en ny städare pga att det inte blivit gjort ordentligt, det fick jag inte dom skulle skicka samma städare men han jag pratade med från Domestico lovade att han skulle komma med och kontrollera städningen när det var klart. Det var skitsnack för det var fortfarande smutsigt när jag kom hem igen. Rekomenderar absolut inte Domestico.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 201 omdömen 4.9 av 201 omdömen
BadgeSixYears

Har använt Pribaltika vid 3 flyttar och de överträffar förväntningarna varje gång! Kan varmt rekommendera dem.

Jonatan W Jonatan W
Läs mer omdömen
Cecilia G
Skrev om Domestico

Jag köpte flyttstäd. Mycket trevligt bemötande och smidig hantering av en liten olycka. Spisen gick sönder när de städade men Domestico hanterade all administration kring det (kontakt med köparen, ersättning till köparen osv) och var både informativa och serviceinriktade.

Doris D
Skrev om Domestico

Rengöring av terass. Välgjort. Bra bemötande. Talade svenska.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 250 omdömen 4.8 av 250 omdömen
BadgeSixYears

Anlitat Clean Casa i 1,5 år nu och är väldigt nöjd med både utförande av städ (varannan vecka) och fönsterputs (två ggr/år). Blir alltid pro

Anita Viola Birgit R

Tycker att ni städade bra och att det var prisvärt

Lars-åke K
Skrev om Domestico

Snabb återkoppling, tydlig offert. Bra leverans där både jag som säljare, och köparen var nöjda med den utförda flyttstädningen.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 90 omdömen 4.7 av 90 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Pauline K
Skrev om Domestico

Nöjda på alla sätt och vis! Kan varmt rekommendera Domestico.

Hans Åke S
Skrev om Domestico

Gott intryck. Mycket kompetent och noggrann person som genomförde städningen.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2472 omdömen 4.7 av 2472 omdömen
BadgeTenYears

Superbra. Punktliga, vänliga och noggranna. Sasha och Serhii som hjälpte mig i flytten rekommenderas varmt. Lika så Legaite, Ohla och Vol

GEORGE T
Skrev om Domestico

Jag har använt Domestico för att finstädning efter totalrenoveringar och fick ett fantastiskt bemötande och ett professionellt resultat. Rekommenderas varmt.

Philip K gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Carl S
Skrev om Domestico

Snabb respons och uppskattar att man följer upp och hör att man är nöjd med städningen, vilket vi verkligen var !

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 208 omdömen 4.5 av 208 omdömen
BadgeSevenYears

Vi har hemstädning via Viklunds städ och är så nöjda! De är flexibla, noggranna och alltid trevliga. Rekommenderas!

Anna  M
Skrev om Domestico

Jag är inte alls nöjd med min upplevelse hos Domestico. För det första stank det rök i hela trapphuset efter att de hade varit där, vilket aldrig har hänt förut, och städerskan stod utanför och rökte (de förnekar att de hade med detta att göra, men jag tror inte på dem). För det andra var städningen undermålig med mycket damm kvar, områden som inte städats alls, och det fanns rester efter en brun vätska på badkaret. De erbjöd sig att komma igen och göra om städningen vilket var bra, men det hann jag inte med då jag precis skulle flytta utomlands.

Svar från Domestico

Hej Anna, tack för din feedback! Vi har en extremt stark no-smoking policy som innebär att vi under inga omständigheter röker innan vi går till en kund, när vi är hos en kund, eller i direkt anslutning till kunds bostad. Jag vill inte säga att det är omöjligt, men extremt osannolikt att våra medarbetare skulle ligga bakom röklukten i ditt trapphus. Gällande städningen så beklagar jag att vissa delar missats, i vanliga fall så åtgärdar vi detta inom ett dygn - synd att det inte hanns med denna gång. Ha en fortsatt trevlig dag!

Mats Johan G
Skrev om Domestico

Tveksam administration. Uppdraget slutfördes inte vid första besöket som var överenskommet. Först efter att jag begärt att de skulle komma tillbaka blev arbetet klart

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 156 omdömen 4.5 av 156 omdömen
BadgeFiveYears

Hade svårt att utsätta någon för städningen av vårt stökiga, katthåriga hem, men jag borde inte ha oroat mig. BA Prima Care tog hand om allt

Karin B
Skrev om Domestico

Beställde flyttstäd. Det var inte rent alls, kändes som att man knappt hade dammsugit golven. Fläckar som gick att torka bort fanns på golven. Dom hade dessutom stänkt ner ett golv som blev förstört. Kan inte rekommendera det här företaget!

Svar från Domestico

Hej Karin, tack för din feedback. Jag beklagar att du känner dig missnöjd med flyttstädningen. Enligt vår nöjdhetsgaranti så var vi i lägenheten redan dagen därpå för att åtgärda felen du beskriver ovan, men möttes av en ren lägenhet och en ny bostadsägare som var nöjd med städningen som vi utfört. Gällande golvet så utför vi all vår städning miljövänligt, vilket innebär att vi inte använder några medel eller kemikalier som skulle kunna orsaka skadorna på ditt golv - annars skulle vi självfallet ha ersatt detta. Ha en fantastisk fortsatt dag!

Klas Johan H
Skrev om Domestico

Anlitade Domestico för flyttstäd av min lägenhet. Redan vid första kontakteb så upplevde jag dom som väldigt kunniga, proffsiga och prisvänliga! Allt gick smidigt och lägenheten blev som ny efter utfört arbete! Rekommenderar dom starkt!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 491 omdömen 4.5 av 491 omdömen
Badge2024

Jag har anlitat Städgiganten under flera år för båda städning och fönsterputs. Jag är väldigt nöjd. När jag har klagat på nåt har detta gena

Ulrika E
Skrev om Domestico

Mycket professionella, kvalitetsmedvetna och lösningsorienterade! Är supernöjd med resultatet!

Isabelle H
Skrev om Domestico

Väldigt nöjd med min städning, har städning varje vecka via Domestico nu. Underbar känsla att komma hem till. Trevlig personal och väldigt flexibla med dagar och tider när jag behövt behövt byta.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1304 omdömen 4.7 av 1304 omdömen
Badge2024

Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon

Filtrera omdömen