Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Ring 08-505 554 00 www.ekenstam.com

Vi på Ekenstam vågar med stolthet säga att vi är lite annorlunda än de flesta av våra konkurrenter. Vi har kunskapen som krävs, engagemanget som efterfrågas och ett mod som gör skillnaden. Ett mod som innebär att både vara kreativa och handlingskraftiga för att nå det resultat som i slutändan överträffar våra kunders förväntningar. Välkommen att träffa oss!

50 omdömen om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Kat C

Jag har som köpare endast varit I kontakt med Mattias Haak och kan förmedla att under visningen av lägenheten (VIP med bestämd tidpunkt) kunde han ej informera om BRF vid frågor. Vi köpte lägenheten :-) och vid kontrakts signeringen hade han skrivit fel agande % och ville EJ justera detta utan hänvisade till BRF. OBS det gör Inga sådana justeringar de är ett kontrakt (dvs juridiskt document)

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Anna E
Skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Mycket bra, engagerad och proffsig!!

Felipe F gillar detta
Ann-Mari H

Trevligt bemötande av mäklaren. Plus i kanten för återkoppling efter köpet. Minus för dålig tillgänglighet.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2927 omdömen 4.8 av 2927 omdömen

Johan  L

Mäklaren gav ett oseriöst intryck i sina kontakter.

Frank B

Jätteduktiga, bästa mäklaren jag har anlitat.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Peter T

Mycket bra mycket bra toppen ok från start till mål har allt gott toppenbra.

Fredrik B

-Jörgen Olsson/Af ekenstam bemötande var proffsigt och gav känslan av trygghet och lång lokal erfarenhet. Jörgen Olsson informerad mig även om lägenhetens standard och vad som kan göras för att nå dem mål han eventuellt skulle kunna uppnå. -Af Ekensam fullgjorde alla sina plikter enligt det kontrakt som upprättats och den muntliga beskrivning av processen. -Stämningen var alltid god och miljön/service proffsig. -Det avtalade arvode som utgick vid försäljning överensstämmer med mina förväntningar på Jörgen Olsson som auktoriserad...

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Marlene M

Vi är otroligt nöjda med den service vi fått av Jörgen Olsson i alla de frågor och ärenden vi fått hjälp och stöttning som köpare av ett objekt!

Martin G

Mkt bra. I topp på alla nivåer. ´Den gamla dj'n Sydney brukade kallas the hardworking DJ - Jörgen och Ekenstam kan inte annat än kallas The hardest working fastighetsmäklaren... Skämt åsido. Mkt bra på alla nivåer och därför en totalt mkt bra upplevelse.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Petter Ö

Bra. Engagerad och lätt att komma överens med. Bra stämning hela vägen. Jag tror att alla inblandade var nöjda.

Mikko H

Mattias var trevlig och professionnel, han servereade oss jätte bra och skapade värdet genom service. Det finns många aktörer inom branchen, Mattias var klart bäst jag har träffat.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Anton G

Engagerad och proffsig, precis som man önskar sig att en säljare av ens bostad (och troligen ens största investering) ska vara.

Eva W

Jag fick ett mycket bra och korrekt bemötande fritt från jargong. Trots krångel från bostadsrättsföreningen råddes affären iland tack vare gott samarbete mellan mäklaren, köparen och säljaren. Avgiften var högre jämfört med ett annat större mäklarföretag men det berodde på den höga köpeskillingen och avtalet konstruktion. Det var det värt! Jag skulle gärna anlita Mattias igen om jag behöver sälja min lägenhet.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Emil S

Otrolig ödmjukt och visade stor förståelse över hur viktigt denna affär var för oss. Jörgen visade en proffesionalism som gjorde att ger mina varmaste rekommendationer att anlita honom som fastighetsmäklare.

Per B

Bemötandet var exemplariskt Företaget var från mäklarassistent till mäklare mycket serviceminded Stämningen god vid mötet samt på mail och telefon Värdet motsvarade det jag betalade. Vi gick igenom det innan och det motsvarade förväntningarna Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd!

Nina G

proffsigt, vänligt! kunniga! hög servicenivå!

Lars E

Perfekt JA Verkligen Utomordentligt bra Det var dyrt men helt klart värt pengarna Jörgen är helt otroligt bra och proffsig och hela upplevelsen att sälja med Jörgen var bra

Yvonne  N

Mycket trevligt bemötande Mycket bra Täta och snabba kontakter Prisvärt avtal, men minus för att ingen deklarationshjälp gavs Mycket positiv

Kristoffer H

Proffsigt & positivt. Gjorde det vi förväntade oss & lite till. God stämning, bra service & kreativt tänkande kring olika lösningar & scenarion. Prisnivån var rimlig till den tjänsten som tillhandahölls. Vi har varit väldigt nöjda med den hjälp vi fått.

Per H

Jag är mycket nöjd med hjälpen jag fått under min försäljning! Allt har känts väldigt proffsigt från början till slut. Jag hade höga förväntningar på att få ut ett högt pris, som sedan överträffades!

Ingrid L

Har använt Jörgen Olsson för flera uppdrag. Stans bästa mäklare!

Sara L

Mycket bra, alltid lätt att få kontakt med Mattias och upplevde att det var lätta att bolla tankar och funderingar med honom Jag hade höga förväntningar som de levde upp till Stämningen var mycket bra Det var dyrt men vi kände att det var värt det

Kevin F

Johans bemöttande var och är mycket trevligt, förtroende ingivande och preffesionellt! Han levererade över förväntningar och det kändes som om han var mer intresserad än vad jag var för att få allt gjort, inte nån gång kände jag att han tappade suget även om det var några motgångar. Värdet på tjänsten var aldrig ens diskuterbart, varenda krona fick jag värde för och lite till! Jag hoppas på att få anlita Johan inte bara en gång till utan flera gånger till!

Jenny S

Hela min erfarenhet av lägenhetsköpet är positivt. Allt från första början till dess affären var i hamn.Dessutom snabba återkopplingar på samtliga fundringar som dyker upp i samband med en investering av det här slaget. Så överlag en positiv upplevelse, helt klart!

Alexander A

Han är båda kunnig och proffsig samtidigt! Han får topp betyg från mig i stora hela.

Lena H

Trevligt, engagerande och professionellt bemötande. Företaget ingav ett kunnigt och trovärdigt intryck och levde därför upp till förväntningarna. Stämningen var trevlig och avslappnad och med en hög servicenivå. Värdet för tjänsten stod i rimlighet till kostnaden Totalt sett en mycket god upplevelse.

Elin C

Fantastiskt företag som verkligen bryr sig om sina kunder. Jag känner att jag fick mer än vad jag hade förväntat mig. Skulle jag Sälja min lägenhet så skulle jag definitivt rekomendera Mattias Haak.

Daniel K

Suverän! Snabb och enkel att ha att göra med och bra resultat!

Simon E

- Bemötandet från Ekenstam är alltid professionellt. - Ekenstams levererar alltid lite mer än vad man har förväntat sig. - Stämning/miljö samt service-nivån är alltid hög. - Ekenstam är inte billgast, men eftersom de i samtliga fall har levererat över förväntan så blir slutresultatet väldigt bra. - Jörgen Olssson har sålt fyra bostäder åt oss. I samtliga fall har han levererat över förväntan. Ska ni sälja er bostad så behöver ni bara ringa ett samtal till Jörgen Olsson på Ekenstams.

Erik J

Vi önskade en "korrekt affär" vid försäljningen och fick ett bemötande som helt motsvarade våra förväntningar. De besked/krav/stöd vi önskade inför försäljningen var tydliga och uttömmande. Vi är helt nöjda med stämningen och servicenivån, möjligen överträffades förväntningarna då vi fick deklarationshjälp "på köpet". Mäklararvodet var rimligt. Helhetsupplevelsen av försäljningen är att det hela "gick på räls" även om processen i sig är påfrestande.

Rebecca  K

Mkt bra Bra Inget att klaga på Blev ganska dyrt, lite för dyrt, men bra slutpris, så helheten är OK Vi är nöjda, riktigt bra mäklare

OLOF G

Mycket trevlig, professionell och pålitlig mäklare som alltid gör sitt yttersta för att få nöjd köpare och säljare, något jag som säljare värdesätter högt.

Christer W

Mycket bra service..grymmaste mäklaren i stan.

Daniel  B

Min erfarenhet är positiv med ett bra samarbete

Sten  N

Johan är seriös och noggrann och lämnar inget åt slumpen. Vi var mycket böjda med hela processen och använder gärna Johan igen.

Petter K

Jörgen Olsson är ett fullblodsproffs. Erfaren, kunnig, tillgänglig, smidig. Value-for-money: vi fick bra betalt och Jörgen fick bra betalt. Win-win. Jag rekommenderar Jörgen till andra.

Jan B

Bra och lättsamt bemötande Fick ut bra pris Trevligt bemötande, men lite stressat ibland Ganska dyrt, men ok så länge dom får ut bra priser Bra helhet.

Anders I

Mycket seriöst och lyssnande bemötande. Serviceinriktad. Skötte kontakten med intressenter föredömligt. Gav bra råd. Jag grundar mitt omdöme på jämförelser med två tidigare försäljningar i Sthlms innerstad. Mvh Anders Inge

MIKAEL M

Jag har anlitat Jörgen Olsson på Ekenstam vid ett flertal tillfällen och varit mer än nöjd alla gånger ! Ett riktigt PROFFS ! Ett stort tack till dig Jörgen !

Andreas  V

Mycket bra känsla och service. Vi hade problem med köparen vilket vår mäklare styrde upp på ett exemplariskt sätt. Kommer att använda vid framtida säljuppdrag!

Kristin T

Trevligt och proffsigt bemötande som absolut levde upp till förväntningarna. Bra stämning och trevlig miljö. Väldigt nöjda med värdet för pengarna och en sammanfattningsvis positiv upplevelse.

Lina S

Jag är super nöjd med företaget och Jörgen Olsson! Lite högt arvode...

Christoffer  W

Mattias är en riktigt duktig mäklare! Jag har sålt fyra lgh med honom. Han har alltid levererat!

Theodor T
Skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Tack för ett väl utfört arbete Jörgen! Kändes bra i magen hela vägen och vi fick ju bättre betalt än vi någonsin vågat drömma om!

Anna B

Jörgen har sålt två lägenheter åt mig och jag var väldigt nöjd båda gångerna.

Anna B
Skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Sålt två lägenheter via Ekenstam. Väldigt nöjd med resultatet båda gångerna.

Björn W

Köpte nyligen en bostad av via Jörgen, hela processen var smidig och professionell. upplever Jörgen som en ärlig och rak mäklare som ser till både köparens och säljarens bästa. Jag är helnöjd med servicen.

Ida A och Jörgen O gillar detta
Nikola T

Nikola T
Skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Jörgen Olsson på Ekenstam är helt enkelt bäst! Han är extremt professionell och besitter en enorm drivkraft. Har sålt ett par lägenheter genom olika mäklare så jag har något att jämföra med. Kommer fortsättningsvis endast att sälja genom Ekenstam och Jörgen. Kan även rekommendera Thomas Nordvall och Felipe Martinez på Ekenstam som också är väldigt duktiga och dedicerade.

Magnus A
Skrev om Ekenstam Fastighetsmäklare Karlbergsvägen

Supernöjd med Ekenstam! Deras bemötande och att de hela tiden höll mig uppdaterad av vad som kommer att ske och som skedde. Min lägenhet såldes 52 timmar efter sista visningen! :-) http://blogg.attefall.se/saljes-bostadsratt-ostermalm-gardet/ http://digital-online-webb-strateg.se/blogg/lagenhet-saljes-pa-ostermalm-gardet/