Fastighetsbyrån Örebro

Fastighetsbyrån Örebro

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
2 244

Vi vill hjälpa dig till en smidig och förmånlig bostadsaffär! Fastighetsbyrån har funnits i 40 år i Örebro vilket betyder att vi hunnit samla på oss kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vårt område sträcker sig även västerut till vårt andra kontor i Fjugesta, Lekeberg. Örebro är en stad med mycket historia,...

2244 omdömen om Fastighetsbyrån Örebro

Sedan starten hos Reco 2013

Eleonor O
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Smedebo en del av Fastighetsbyrån Örebro
Karlslund

Mycket trevligt bemötande han är kunnig i sitt arbete

Cecilia J
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Smedebo en del av Fastighetsbyrån Örebro
Karlslund

Anders var trevlig och gav ett mycket gott intryck.

Tore H
Köpte sitt hus med hjälp av Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro
Sörby/Eklunda

Mycket engagerad i orocessen med återkopplingar och uppföljningar

Kevin R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Örebro
Södra Ladugårdsängen

Caroline var supertrevlig och hjälpsam.

Paul Mathias V
Sålde sitt hus med hjälp av Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro
Sörby/Eklunda

Noggrann och ambitiös. Håller ständig kontakt och var att lita på. Bytte från annan firma till Emanuel och fick så mycket bättre samarbete med Emanuel.

Kristin C
Köpte sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Ett bra och trevligt bemötande!

Anne-Charlotte H
Finnerödja

Vi är mycket nöjda med David. Känns att vi varit i trygga händer. Han är proffsig, och lyhörd . Kommer med tips o råd om hur försäljningen ska bli till det bästa. Vi är som sagt väldigt nöjda med David. Mvh/Lotta o Bosse

Daniel P
Åsbro

Bra mäklare, hjälpsam 👍 skötte allt snyggt trots att han fått tagit över projektet från en annan mäklare.

Christian Mikael H
Sålde sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Jag blev bemött av David på ett professionellt sätt och hjälpte mig genom försäljningen, där vi la upp en plan som vi höll oss till och David informerade löpande om vad som hände och skulle hända härnäst. Han styrde försäljningen åt det håll vi önskade ich satte fart på de eventuella köparna så att vi kände oss trygga med försäljningen. Allt bra och ett sammantaget bra slut på försäljningen.

Ellen E
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå
Ladugårdsängen

Blev bemött superbra! Bra kommunikation och trevligt bemötande! Mina förväntningar var egentligen att se OM intresse fanns för min lägenhet, och vi fick den till och med såld! Sammanfattningsvis jättenöjd! Bara bra erfarenheter! Min lägenhet blev såld via ”på gång” och behövde alltså inte ens hemnet!

Jonas S
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå
Ladugårdsängen

Klar och tydlig information. Supertryggt!

Lars R
Skrev om Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Emanuel Mirza gjorde ett mycket gott intryck i samband med värdering av vår villa. Han var påläst och väl förberedd inför vårt möte. Han tog sig tid att förklara grunderna i en värdering. Mycket seriös, proffsig och förtroendeingivande!

Svar från Emanuel Mirza

Tack för ditt omdöme Lars, ser fram emot framtida affärer tillsammans. Allt gott,

Ingrid Marianne A
Solhaga

Jag blev bemött på ett bra och korrekt sätt av mäklaren. Mäklaren levde bra upp till mina förväntningar.

Sanae O
Sålde sitt hus med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro
Mellringe

En ansvarig person , trevlig och hjälpsam lyssnar och har tålamodet

Per E
Brickeberg

Han är glad, trevlig och saklig. Fanns tillgänglig men inte för på. Återkopplade snabbt med svar på dom frågor vi hade.

Sunil J

Caroline var väldigt bra att svara när man ringer eller meddelar ngt och ville alltid hitta lösningar. Var alltid trevlig och artig och kunnig på sitt yrke.

Svar från Caroline Dettker

Tack Sunil för trevliga samtal och grattis till en fin bostad.

Jenny R
Köpte sitt hus med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro
Mellringe

Josef har varit professionell, tillmötesgående och tydlig genom hela affären. Vi är väldigt nöjda med det arbete han har lagt ner.

Anette G
Köpte sitt hus med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro
Adolfsberg

Smidig,snabb och jätte bra! Nu blir jag irriterad på undersökningen måste vara 30 tecken. Sånt skapar bara irritation. Han är bra helt enkelt!

Fanny R
Åmmeberg

Supertrevlig, en riktig stjärna.

Frida B
Åmmeberg

I det stora hela är jag nöjd. Om jag skulle ge David tips på förbättringspunkter så är det att träna på att skriva en attraktiv annons och gärna trycka upp objektbeskrivning och bilder i en broschyr som spekulanterna kan få med sig vid visning. Kanske följa upp intresseanmälningar lite mer aktivt.

Rose-Marie Viola J
Brickeberg

Mycket trevlig och informativ. Har aldrig sålt ett hus förut, men han förklarade mycket bra hur allt går till. Info varje vecka hur läget var. Förväntningarna var att det skulle gå snabbt och smärtfritt att sälja, och det lyckades han med. Vi är väldigt nöjda.

Peter N
Vretstorp

En väldigt enkelt, jordnära person som är effektiv och duktig på sitt jobb.

Rose-marie J
Hallsberg

Trevlig o kunnig,men hade önskat lite mer feedback

Joel N
Åmmeberg

Lugn och avslappnat möte med David. Kändes tryggt och förklarade allt vad det innebar. Levde upp till alla förväntningar vi hade

Agnetha G
Skrev om Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Trevligt och proffsigt bemötande. Mycket god och bra information. Emanuel Mirza kan varmt rekommenderas!

Svar från Emanuel Mirza

Tack för detta omdöme Agnetha!

Victoria H
Rynningeåsen

Vi valde Josef till vår mäklare denna gång, för att vi var nöjda med hans insatts vid vår förra försäljning. Han är mycket trevlig, otroligt duktig och kunnig på det han gör. Vi har känt oss trygga i hans beslut och vägledning. Jag rekommenderar Josef starkt till mina vänner som ska sälja sin bostad.

Linda B
Pålsboda

Allt var smidigt och bra med allt..

Andréas W
Vretstorp

Mycket trevlig, jordnära, öppen och ärlig. Tar sig tid för sina kunder. Lätt att komma i kontakt med när man har frågor. Har alltid både säljares och köpares bästa i första hand. Ser alltid till att en försäljning ska vara smidig och enkel. Rekommenderas starkt!

Tamilla N
Hjortkvarn

David Johanson är en av de bästa mäklarna jag kan rekommendera.

Bo Göran J

Bra bemötande, trevlig , lyckades Bra med vårat objekt

Finn Åke Ingemar E
Hjortkvarn

Mycket bra och trevlig mäklare. Bemötandet var super. Kändes tryggt att han tog hand om affären. Rekommenderas varmt.

Nicklas P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro
Grenadjärstaden

Emanuel har varit en pålitlig och proffsig mäklare att arbeta med. Han är mycket trevlig och erbjuder en utmärkt service. Han är alltid lätt att få tag på och svarar snabbt på både SMS och samtal, vilket gör hela processen smidig och stressfri. Jag kan varmt rekommendera honom!

Svar från Emanuel Mirza

Tack för omdömet Nicklas, hoppas du kommer stortrivas i din nya lägenhet! Det som är kvar nu att få dina föräldrars hus sålt! Allt gott,

Jim Mikael L
Skrev om Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

En tillmötesgående sympatisk person med professionell effektivitet.

Svar från Emanuel Mirza

Tack för ditt omdöme, det uppskattas!

Maria W
Hultsjön

Felicia var snabb från beslut till handling i vår kommunikation. Hon återkopplade ofta och informerade tydligt i varje steg i försäljningsprocessen. Felicia var lyhörd angående våra önskningar och bemötte oss på ett bra sett.

Andreas G
Hultsjön

Felicia var snabb från beslut till handling i vår kommunikation. Hon återkopplade ofta och informerade tydligt om varje steg i försäljningsprocessen. Felicia var lyhörd angående våra önskningar och bemötte oss på ett bra sätt.

Sleman I
Köpte sitt hus med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Örebro
Lundby

Jag är tacksam för den hjälp jag fått av Joel Hämälä i samband med mitt husköp. Joels vänliga bemötande har fått mig känna trygghet. Jag kan varmt rekommendera Joel till alla som är i behov av en hjälpsam mäklare.

Anders Erik Kjell P
Laxå

Bra bemötande och snabb kontakt med mäklaren!

Malin Ulla Jennifer A
Sålde sitt hus med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Örebro
Lundby

Vi fick en bra kontakt med Joel. Han gav oss bra hjälp med husaffären, och var mycket trevlig. Vi förväntade oss någon som tog ledningen och gav oss instruktioner längst vägen mot försäljning viket vi tyckte att vi fick. Gav bra och ärliga rekommendationer och information. Höll oss hela tiden uppdaterade på ett bra sätt. Man märkte att han ville hjälpa oss så mycket som möjligt med att få huset sålt till ett rimligt pris.

Viola K
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå
Hallsberg

Trevligt och kunnigt bemötande. Tillgänglig vis sms och mejl.

Alice Anne-Charlotte W
Askersund

Mycket trevligt bemötande, skicklig och driven verkligen en "klippa". Högsta betyg till Felicia!

Helen N
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Jesper har återkopplat snabbt och varit lyhörd för önskemål längs vägen.

Max S
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Gelin en del av Fastighetsbyrån Kumla

Supertrevlig! Väldigt bra bemötande och väldigt tydlig i hur processen går till vilket fick oss att känna oss väldigt trygga.

Angelica O
Köpte sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla

Det har vart en tydlig och trygg bostadsaffär med Felicia!

Marie S
Kumla Kommun

Snabb och smidig process. Vi fick återkommande återkoppling kring var eventuella köpare befinner sig. Tydlig information gavs kring vad som förväntas av både säljare och köpare.

Ismar K
Ormesta

Rekommenderar varmt Josef som mäklare! Alltid tillgänglig och flexibel: Josef var alltid tillgänglig för frågor och funderingar, oavsett tid på dygnet eller veckodag. Han var också väldigt flexibel och anpassade sig efter mina behov och önskemål. Bra återkoppling: Jag fick regelbunden och tydlig återkoppling under hela försäljningsprocessen. Josefs arbetssätt gjorde att jag kände mig trygg och säker i hela processen. Sammantaget: Jag rekommenderar varmt denna Josef till alla som vill ha en professionell och engagerad partner vid sin bostadsförsäljning.

Birgitta H
Hallsberg

Kändes tryggt att överlåta försäljningen av huset till Jesper. Fick huset sålt snabbt. Fick ett snabbt svar på frågorna som kom under försäljningens gång.

Lena S
Sålde sitt hus med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro
Mellringe/nyponlunden

Josef har hjälpt mig på bästa sätt under hela försäljningen. Han har jobbat lugnt och effektivt och funnits till hands veckans alla dagar. Jag är jättenöjd!

Mikael S
Kumla Kommun

Jesper har varit mycket bra och kunnig i sitt arbete med att sälja vårt hus. Vi upplever att han haft en fin avvägning i sitt uppdrag både mot oss som säljare och mot köparen. Vi rekommenderar honom.

Anders Erik Kjell P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
Askersund

Bra kommunikation och proffsigt bemötande!

Stig G
Zinkgruvan

Inga problem. Fick svar på våra frågor