Fastighetsbyrån Örebro

Snittbetyg
4.7
Ring 019-21 70 00 Dela

Om företaget

Vi vill hjälpa dig till en smidig och förmånlig bostadsaffär! Fastighetsbyrån har funnits i 40 år i Örebro vilket betyder att vi hunnit samla på oss kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden i området. Vårt område sträcker sig även västerut till vårt andra kontor i Fjugesta, Lekeberg. Örebro är en stad med mycket historia,...

2167 omdömen om Fastighetsbyrån Örebro

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2167 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Lena S
Södra Bettorp

Josef ger ett lugnt intryck, är inte påstridig utan ger mig tid att känna in och tänka. Är lättåtkomlig på telefon. Han kommer med olika förslag och lösningar. Känns kunnig.

Hanna Ö
Åmmeberg

Jätte trevlig och lyhörd! Gör sitt yttersta för att du som säljare ska bli trygg i affären. Super nöjda :)

Anna Elin Sofie A
Sålde sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Duktig mäklare som engagerat har hjälp oss genom försäljningen.

Cecilia S
Sålde sitt hus med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Örebro

En fantastisk mäklare som med empati o förståelse lyssnar och känner in vad kunden vill ha. Lugn o saklig. Stor förståelse att flytt kan vara känslomässigt jobbigt, och kan ta sin tid. Känner mig jättetrygg med Joel och kan varmt rekommendera honom.

André K
Åmmeberg

Svarade bra på alla frågor man hade, följde upp allt hela tiden. Kändes bra från början till slut.

Annemiek P
Köpte sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

David helped us really quick with the purchase of our house. As foreign people we we're guided very well thru the process!

Bengt Erik S
Åmmeberg

Lugn och trevlig. Enkel och bra information. Bra engagemang.

Anders Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Örebro
Centralt

Väldigt professionell, lugn och trevlig mäklare.

Svar från Caroline Dettker

Tack Anders för ett mycket trevligt samarbete.

Neshmin M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Dettker en del av Fastighetsbyrån Örebro
Centralt

Caroline är en fantastisk mäklare! Hon visade enastående professionalism och gav mig trygghet genom hela köpprocessen. Jag rekommenderar varmt Caroline till alla som söker en pålitlig och behjälplig mäklare.

Svar från Caroline Dettker

Tack Neshmin! Det gör mig så glad att höra att du kände dig nöjd och trygg när du köpte din underbara lägenhet via mig.

Daniel N
Väster

En trevlig, kunnig, kommunikativ mäklare.

Svar från Caroline Dettker

Tack för trevliga samtal och ett gott samarbete.

Jonny Erik Johan A
Sålde sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Väldigt trevlig uppmärksam gör sitt bästa för sina kunder jag är väldigt nöjd som kund med David Johansson

Mark D
Köpte sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Very good help for us as foreign buyers. Allways available for information.

Ingegerd E

Full pott, trevligt bemötande. Kunnig

Yvonne Maria-Theresia K
Sålde sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
Vinön

Mycket trevlig , engagerad och gör allt för oss säljare .

Andreas J
Skrev om Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Snabb och professionell hjälp med värdering när jag skulle lägga om bolånet.

Simon C
Skrev om Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Trevligt bemötande, kunnig och svarade sakligt på frågor.

Ingegerd Svahn K
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Han är helt ok! Men inte så påläst, visste inte om det bredband eller cykelförråd mm

Anders Tobias I
Finnerödja

Eftersom huset blev sålt före första visningen så tycker jag att allt gick väldigt bra.

Eva R
Köpte sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Gott bemötande, snabb med svar om frågeställningar, trevlig

Iva F
Väster Park

En professionell kvinna med engagemang och värme

Svar från Caroline Dettker

Tack Iva för dina fina ord och grattis till er fina lägenhet!

Hans K
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Vår kontakt med David är positiv. Snabb och professionell hantering!

Thomas O
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Han gav ett kunnigt o bra intryck! Trevlig och väldigt bra bemötande!! Har inget negativt att säga!

Johan P
Marieberg

Proffitionellt och tryggt att göra bostadsaffär med Caroline förklarade allting väldigt bra hur man ska göra och hur det går till vid köp så det inte var några konstigheter

Svar från Caroline Dettker

Tack för att du tog dig tid att svara och vad glad jag blir att höra att du känner dig trygg med din affär. Grattis till din nya lägenhet!

Prem K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Ghafari en del av Fastighetsbyrån Örebro

The experience was good and everything went smooth. Good communication all along.

Nicolas P
Köpte sitt hus med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Örebro
Sörbyängen

Sympatisk, grundlig, noggrann och pålitlig.

Tove Q
Köpte sitt hus med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Örebro
Sörbyängen

Trevlig, förtroendeingivande och ödmjuk person. Enkel och sympatisk att kommunicera med, en toppenbra mäklare!

Frida T
Köpte sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
Kumla

Framåt och trevlig tjej som vet vad hon gör.

Susanne H
Köpte sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
Finnerödja

Tydlig, trevlig, kan hon inte svara på en fråga tar hon reda på detta inom kort tid. En utmärkt mäklare!

Karin Gabriella L
Sålde sitt hus med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla
Finnerödja

Hon är väldigt smidig, lyhörd och trevlig person. Lätt att få kontakt med påsms och telefon

Lars Ola H
Almby

Bra bemötande Bra bemötande Bra bemötande Bra bemötande

Svar från Caroline Dettker

Tack för en god kommunikation. Grattis till er fina lägenhet!

Danni A
Hallsberg

Proffsigt bemötande från första dagen tills att kontraktet skrevs. Även efter att allt är klart så är han lika proffsig!

Sara H
Almby

Hon var snabb med kommunikationen och återkopplade bra. Caroline var lugn och sansad under förhandlingen så det blev enklare för mig att meddela mina punkter och vad jag kände var viktigt.

Svar från Caroline Dettker

Tack för att du tog dig tid att svara. Jag blir glad av att höra att du kände dig nöjd med kontakten med mig i samband med ditt köp av din fina lägenhet.

Michaela Alexandra J
Rinkaby

Emanuel Mirza bemötte alla våra frågor och funderingar snabbt och positivt. Han tog alla våra bekymmer på allvar och fick oss att känna oss trygga med vårt beslut/köp. Vi hade en mycket bra erfarenhet och rekommenderar stort Emanuel som mäklare.

Svar från Emanuel Mirza

Tack för omdömet Michaela! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad nu, och vid minsta lilla fundering är jag ett samtal bort! Allt gott, Emanuel

Johan Patrik Thomas S
Rinkaby

Jag är riktigt nöjd med Emanuel, han är engagerad, trevlig, tillgänglig, förklarar bra.

Svar från Emanuel Mirza

Tack för ditt fina omdöme, det uppskattas! Allt gott, Emanuel!

Tony J
Sålde sitt hus med hjälp av David Johansson en del av Fastighetsbyrån Laxå

Trevlig och duktig mäklare.

Annika L
Köpte sitt hus med hjälp av Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Emanuel har varit väldigt hjälpsam och flexibel med tider för att hjälpa till så mycket som möjligt då det inte alltid är så lätt att komma ifrån sitt jobb och särskilt inte då det är flera parter som är inblandade. Han har fixat allt på ett mycket professionellt sätt.

Svar från Emanuel Mirza

Vad roligt att du tycker det, hoppas ni kommer stor trivas i den nya fastigheten. Behöver ni ytterligare hjälp finns jag alltid tillgänglig! Allt gott, Emanuel

Alexander S
Pålsboda

Mycket trevlig och lätt av få tag i.

Anna Malin F
Pålsboda

Oerhört kompetent och tillmötesgående! Fantastiskt bemötande.

Dennis Karl-Olof F
Pålsboda

Engagerad och snabb med återkoppling. Tydlig och angelägen att känslan ska vara bra !

Sofie B
Hällabrottet

Trevlig, lätt att ha och göra med

Dennis A
Finnerödja

Riktigt bra jobb av mäklaren och tydligt igenom hela processen!

Anders Erik M
Vid Sjön Multen

Emanuel gav redan vid första kontakten ett väldigt gott intryck! Vi har fått tydlig och bra information, det har varit lätt att få kontakt och vi har fått snabbt svar. Emanuel har visat stort engagemang och vi har känt stort förtroende för Emanuel. Allt sammantaget, en snabb, lyckad affär, där Emanuel varit avgörande!

Svar från Emanuel Mirza

Hej! Tack för denna fina feedback, det uppskattas något enormt! Ser fram emot framtida samarbeten, allt gott tills dess och glad påsk till er /Emanuel

Daniel M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felicia Rosenlund en del av Fastighetsbyrån Kumla

Trevligt och lyhört bemötande. Bra engagemang och närvarande. Mycket bra

Mathieu S
Lillån

Jag blev bemött på ett väldigt trevligt sätt, och han levde upp till mina förväntningar och mer, det var en väldigt trevlig upplevelse

Svar från Emanuel Mirza

Tack för rekommendationen Mathieu! Hoppas ni kommer stor trivas i ert fantastiska hem! Lycka till och hör av er om ni behöver hjälp med något! Allt gott, Emanuel

Pernilla G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro
Garphyttan

Från dag 1 så fick jag et bra intryck o bra bemötande. Det höll hela vägen ut. Förtroende, bra personlighet o som sagt bra bemötande. Bara positivt

Svar från Emanuel Mirza

Glädje mig att höra detta, stort tack Pernilla. Finns alltid till hands om det skulle vara något! Allt gott, Emanuel

Malin Karolina G
Vid Sjön Multen

Emanuel var snabb med att svara på frågor, trevlig i sitt bemötande och proffsig på sitt jobb.

Svar från Emanuel Mirza

Roligt att du tycker det Malin, hoppas ni får till bostaden precis som ni önskar! Stort lycka till och hör av er om det skulle vara något ni undrar eller behöver hjälp med! Allt gott, Emanuel

Leo E
Väster

Gick som det skulle, han missade bara att vi var tvungna att kontakta banken innan kontraktsskrivning men det löste sig ändå.

Aaron Edwin T
Lillån

Han var otrolig kunnig, hart arbetande och professionell.

Svar från Emanuel Mirza

Vad roligt att du tycker det Aaron! Varit otroligt kul att få arbeta med er. Lycka till med den nya huset och planerna framöver. Allt gott, Emanuel

Marianne S
Lillån

Tydlig, trevlig, proffsig. Rekommenderar!

Svar från Emanuel Mirza

Stort tack för din rekommendation, det värmer. Lycka till med ert nya hem! Allt gott, Emanuel

Sarbast S
Skrev om Emanuel Mirza en del av Fastighetsbyrån Örebro

Emanuel är väldigt professionell av sig och ser till att göra kunden nöjd. Han har ett gott bemötande och har en hög kompetens. Behöver jag eller någon jag känner en mäklare igen är han högst upp på listan!

Emanuel M gillar detta
Svar från Emanuel Mirza

Tack så mycket för ditt fina omdöme Sarbast! Ni är varmt välkomna att höra av er vid minsta lilla fundering! Allt gott, Emanuel

Filtrera omdömen