Alla kategorier Mäklare Uppsala Älvkarleby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Skutskär

Fastighetsbyrån Skutskär

Centralgatan 18, 815 38 Skutskär — Visa karta

Skutskär ligger precis vid Dalälven och havet. Här finns långa sandstränder och massor av smultronställen utspridda över ett fantastiskt landskap. Oss på Fastighetsbyrån hittar du på Centralgatan 7. Vi har ett stort kontaktnät här i området och hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden.

När du anlitar oss för din bostadsaffär kan du räkna med ett gäng mäklare som är professionella, kunniga och affärsmässiga. Varmt välkommen att komma in till oss så hjälper vi dig vidare mot ett nytt boende!

Läs vad 41 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skutskär

• Monica  L
    Monica L skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Sofia är mycket trevlig och tillgänglig samt att hon håller alla informerade om de viktiga delarna i fastighetsaffären. Hon är kunnig och noggrann och håller sig till fakta. Man kan lita på att det hon uppger stämmer vilket kanske inte är det vanligaste i branschen. Läs mer
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Allt sköttes jättebra ,trevlig professionell smidigt på bästa sätt Läs mer
  • Leiny F
    Leiny F skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Mycket trevlig, professionell och kunnig inom sitt område!
    Vi kände stor trygghet och rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Annette Ö
    Annette Ö skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Mycket vänligt bemött. Förklarade köpprocesen på ett tydligt sätt. Läs mer
    2016-11-21 Nathalie O svarar Annette Ö
    Roligt att du känner dig nöjd Annette. Ha det så bra och hoppas du trivs i nya fina huset!
  • Arne A
    Arne A skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Trevlig kunnig hjälpsam omtänksam Läs mer
  • Torsten E
    Torsten E skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Jättetrevlig och driven. Är mycket nöjd med den hjälp jag fick. Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Torsten E
    Tack Torsten, vi ses snart igen när det är dags för tillträde! Det är inte långt kvar nu :-)
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    varmt o välkomnande mycket trevlig o kunnig hjälpsam. Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Ulf A
    Tack tack för de fina orden Ulf. Ha det så bra.
  • Jessika J
    Jessika J skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Effektiv
    Informativ
    Tydlig
    rak Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Jessika J
    Tack Jessica, det var så kul att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus.
  • Mikaela A
    Mikaela A skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Bara positivt! Lättsam, bra påläst och snabba svar.
    Allt gick så smidigt som vi önskat. Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Mikaela A
    Det låter bra, tack så mycket. Hoppas ni har det bra i fina huset!
  • Phooriphong C
    Phooriphong C skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Serviceminded! Hjälpsam och tydlig! Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Phooriphong C
    Tack Pong. Hoppas allt är bra med er och den lille :-)
  • Bo P
    Bo P skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    My.cket trevligt bemötande och hög kompentens, nånad om kunden och följde upp affären Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Bo P
    Tack Bo. Hoppas allt är bra med dig.
  • Joachim H
    Joachim H skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Jättenöjd är jag... Snabbt o effektivt....hann knappt komma ut till försäljning... Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Joachim H
    Jadu Joachim, det gick väldigt snabbt den här gången. Riktigt kul! :-) Vi hörs!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Smidig affär med en tydlig bild av fastigheten genom God kännedom om fastigheten och närområdet. Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Magnus W
    Bra att du känner dig nöjd. Hoppas du trivs i huset.
  • Rebecka W
    Rebecka W skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Ett bra företag med riktigt trevlig mäklare, supernöjd med mitt köp. Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Rebecka W
    Kul att du är nöjd, bostadsrätten kommer passa dig perfekt tror jag!
  • Kenneth W
    Kenneth W skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Mycket bra och trevlig och tillmötesgående ställer upp och hjälper till med frågor och funderingar Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Kenneth W
    Kul att du/ni känner så. Är ni nöjda är jag nöjd!
  • Anna L
    Anna L skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Fastighetsbyrån skötte vårt köp av stuga perfekt m tanke på omständigheter såsom semestertider. Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Anna L
    Ja i semestertider får man pussla lite mer än vanligt, men det bruka alltid gå bra. Kul att höra att ni känner er nöjda. Det är en fantastisk stuga ni har köpt!
  • Kenneth W
    Kenneth W skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Det var mycket bra att ha att göra med Läs mer
  • Jessica T
    Jessica T skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Fantastisk mäklare som utförde sitt jobb med bravur. Trevlig, proffsig och snabb. Rekommenderar henne! Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Jessica T
    Tusen tack Jessica, de orden från dig värmer verkligen. Hoppas vi ses mer i framtiden!
  • Maja B
    Maja B skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Kunnig mäklare, som ställer upp med extra visningar när det behövs. Hjälper till med snabba lösningar! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Maja B
    Tack så jättemycket Maja! Jättekul att höra.
  • Michel F
    Michel F skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Kanon bra tjej, bra återkoppling och kontakt! Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Michel F
    Tack Michel. Hoppas ni har det bra i huset.
  • Mia F
    Mia F skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Hej!
    Ja vad kan man säga...vilken klippa ni har fått tag på....
    Hon ställde upp...kvällar....helger....mess o samtal... gjorde allt för att vår affär skulle gå i lås.. va rädd om henne.... :) Läs mer
    2016-01-12 Nathalie O svarar Mia F
    Tack tack Mia. Jag ville verkligen både för er och säljarens skull att vi skulle få ett avslut på affären, då spelar det ingen roll om det är kväll eller helg ;-) Hoppas ni har det bra i ert häftiga hus, hoppas jag får komma och se förändringen någon gång!
  • Kent S
    Kent S skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    sakligt och bra samarbetet mycket bra nöjd och belåten Läs mer
  • .
    . skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Nathalie är mycket noggrann och ambitiös. Lugnt och metodiskt gick hon igenom alla delar av bostadsaffären. Kanonbra jobbat.
    /Thomas Läs mer
  • Kjell N
    Kjell N skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Vi har haft en mycket bra upplevelse ifrån visningen av vår nuvarande bostad,kontakten med banken samt försäljningen av vår förra bostad. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Mycket bra bemötande. Väldigt framåt och drivande. Bra dokumentation. På det hela taget mycket proffesionellt. Läs mer
    2014-11-24 Nathalie O svarar Johan S
    Tack så mycket Johan. Jag är glad att jag fick hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende.
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Jag har fått trevligt och kompetent bemötande när jag sålde min bostadsrätt. Jag får fortsatt hjälp med deklarationen. Läs mer
  • Dan I K
    Dan I K skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Bra bemötande, lätt att få tag i,proffesionellt i allmänhet. Läs mer
  • Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Hon är mkt trevlig och tillmötesgående, kommer att bli en bra mäklare.
    Märks dock att hon saknar erfarenhet. Jag måste ha en fullmakt för att skriva under när jag var bortrest 1 vecka, det hade nog kunnat vänta några dagar om det hade varit nödvändigt.
    Det var inte bra att budgivningen drog ut så länge på tiden, faktiskt riktigt dåligt skött!
    Hade nog velat ha lite mer kunskaper om gamla hus vid visningen. Läs mer
    2014-11-20 Nathalie O svarar Åsa Ö
    Hej Åsa. Jag förstår om du upplever att budgivningen tog tid. När man själv har bestämt sig vill man ha det klart och skrivet så fort som möjligt. Även jag önskar ibland att det skulle gå lite snabbare och det var också därför jag ville att vi skulle upprätta en fullmakt under den tid du var bortrest för att inte fördröja det i onödan. Risken fanns ju också att du hade missat huset när du var bortrest och det ville vi ju undvika.
    Som mäklare har man flera olika intressen att ta hänsyn till, både säljares och köpares. I detta fall ville säljaren att den andre spekulanten också skulle få den tid den behövde.

Tack för din återkoppling. Har du fler funderingar får du gärna ringa mig. Ha det så bra!
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    En mycket god service och ett härligt engagemang angående de frågor vi hade. Det sågs inga problem utan bara lösningar . Alltid trevligt bemötande som uppskattades väldigt mycket . Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Bemötandet var allmänt bra. Fastighetsbyrån är en bra byrå Läs mer
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Alltid lika trevlig och hjälpsam med alla frågor vid försäljningen av mitt hus. Snabb service och snabb försäljning! Toppenbetyg från mig! Läs mer
  • Fred S
    Fred S skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Jättetrevligt, snabb återkoppling och proffsig! Läs mer
  • Mathias K
    Mathias K skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Smidig, seriös affär. Rekommenderas! Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Bra service och bra bemötande Läs mer
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Trevlig person. Bra kontakt och kontinuerlig uppdatering i samband med försäljningen.
    Anlitar mer än gärna igen. Läs mer
    2014-11-17 Nathalie O svarar Joakim K
    Tack Joakim. Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och jättekul med så stort intresse på huset. Hoppas vi ses och hörs snart igen!
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Trevlig och förtroendegivande. Hjälpsam. Köp av fastighet.

Har haft med Fastighetsbyrån att göra tidigare. Ett seriöst företag. Läs mer
  • Kenneth E
    Kenneth E skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Mycket kompetent och trevlig, skötte vår försäljning till full belåtenhet. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Jag/vi är mycket nöjda med hur våra fastighetsafärer genomfördes. Läs mer
  • Tony Ö
    Tony Ö skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Korrekt, trevlig men ändå personlig i sin yrkesroll. Läs mer
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Kunnig mäklare som aktivt medverkade till försäljningen. Läs mer
  • .
    . skrev om Fastighetsbyrån Skutskär
    Proffsiga och engagerade mäklare under hela försäljnings perioden. Trygga och pålitliga och gör verkligen sitt bästa att hitta rätt köpare. Vi är mer än nöjd och kan absolut rekommendera Fastighetsbyrån. Läs mer

Centralgatan 18, 815 38 Skutskär