Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla HusmanHagberg HusmanHagberg Järfälla

HusmanHagberg Järfälla

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla — Visa karta

Vi börjar där andra nöjer sig!

Vår historia sträcker sig långt tillbaka till den tid då Ingemar Hagberg år 1967 började sin karriär i Järfälla under namnet Ingemar Hagberg Fastighetsbyrå. Det arbete som då lades ner, för nu 50 år sedan, är en av hörnstenarna i dagens framgångsrika kontor, HusmanHagberg Järfälla. Visionen om att alltid se människan bakom varje affär, att orka vara mäklaren som alltid tar ett steg längre och som i alla lägen tar ansvar för kunden tills dess att affären är slutförd och kunden känner sig nöjd, lever kvar än idag.

För oss är det oerhört viktigt att vara mycket noggranna i valet av medarbetare så att vi tillsammans skapar det bästa teamet där du som kund alltid finner någon som passar just dig. Vi är idag 12 anställda som alltid ger dig som kund bästa möjliga service. I teamet är vi 6 män och 6 kvinnor i åldrarna 25-55 år. Vi talar flertalet språk såsom svenska, engelska, finska, kurdiska, persiska och syrianska, vilket är en oerhörd styrka i kundrelationer och underlättar för dig att hitta just din mäklare.

Vi har två fina kontor i kommunen, i Jakobsberg och Viksjö. I Viksjö har vi förmånen att i dagsläget vara det enda mäklarkontoret placerat i Viksjö centrum. Det är en oerhörd styrka och vi är marknadsledande i det området. Att vara störst är inte detsamma som att vara bäst på det vi gör och bäst i kommunen där vi jobbar. 2016 förmedlade vi 544 bostäder i Järfälla och ca 98% av våra säljare skulle rekommendera oss vidare. Vi ger dig som kund kvalitet, stor erfarenhet efter snart 50 år i kommunen men framförallt en trygghet. Därför kan vi stolt säga att vi är mäklaren som både 2015 och 2016 blev det bästsäljande kontoret i hela HusmanHagberg Sverige – något vi självklart är oerhört glada och stolta över och ska fortsätta att arbeta för i framtiden.

Att välja mäklare är enkelt om du värdesätter erfarenhet. Totalt har vi hos oss 122 års mäklarerfarenhet. Vi hälsar dig välkommen till våra kontor i Jakobsberg eller Viksjö!

Läs vad 198 kunder tycker om HusmanHagberg Järfälla

• Elias A
    Elias A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana levde upp till alla våra förväntningar då vi sålde vår lägenhet och löste uppgiften på ett smidigt och professionellt sätt. Med 100% tillgänglighet får hon definitivt 5/5. Läs mer
    2018-10-15 Mariana Y svarar Elias A
    Tack Elias för rekommendationen och för att jag fick förmånen att hjälpa er komma i mål med förmedlingen av er bostad. Nu kan vi fokusera på ert nya boende!
  • Elias A
    Elias A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en bostad i engelbrektesv 37 järfälla.
    jag blev bra bemött av henne.
    Hon har gjort allt som behövs. Läs mer
    2018-10-09 Mariana Y svarar Elias A
    Tack för din rekommendation Elias!
  • Johan Magnus E
    Johan Magnus E skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt lgh och hus.
    Väldigt proffesionellt genom hela affären. Bra och tydligt bemötande, med en realistisk syn på försäljningspriserna.
    Fick ett väldigt stort förtroende för Per. Läs mer
    2018-10-03 Per S svarar Johan Magnus E
    Hej Magnus, stort tack för din feedback. Den är viktig för mig i min fortsatta utveckling.
  • Ann-Charlotte S
    Ann-Charlotte S skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt bostad, mycket professionellt bemötande, kunnig mäklare som inger trygghet. Bra försäljningspris.
    Kan rekommenderas! Läs mer
    2018-10-02 Per S svarar Ann-Charlotte S
    Hej Lotta, tack för ditt omdöme och för förtroendet.
  • Maria S
    Maria S skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per hjälpte oss med köp av vårt hus. Varit tillgänglig och kunnig om huset och juridiska frågor. Läs mer
    Per S gillar detta
  • Iris L
    Iris L skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt bostadsrättradhus. Per uppträder mycket ödmjukt och är en erfaren och uppskattad mäklare/person.
    Lätt att prata med och håller det han lovar. Håller god service.
    Överträffade förväntningarna gällande priset

Jag rekommenderar Per med bästa rekommendationer Läs mer
    2018-09-26 Per S svarar Iris L
    Hej, stort tack för er återkoppling, som är viktig för mig.
  • Leif S
    Leif S skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Rutinerat och professionellt bemötande mot mig som säljare. God kunskap om området. Läs mer
    2018-09-26 Per S svarar Leif S
    Hej Leif, stort tack för att du tog dig tid att ge mig konstruktiv återkoppling.
  • Eva H
    Eva H skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt vårt hus via Erika Fernström på HusmanHagberg i Jakobsberg. Spekulanterna var många och försäljningen genomfördes mycket professionellt. Vi blev väl bemött av Erika på ett trevligt och rättframt sätt och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Nyamtseren B
    Nyamtseren B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en bostad det var gick jätte bra med mäklaring också. Läs mer
  • Bushra M
    Bushra M skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej
    Jag har köpt ett hus i fint området däremot har jag fått hjälp av mäklaren som gav mig bra tips o tydliga svar på mina frågor
    Jag blivit bra bemötas av min mäklare som var trevlig o kunnig tycker jag
    Jag är nöjd faktiskt . Läs mer
  • Inas O
    Inas O skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    *Vi har köpt en bostadsrätt lägenhet.
    *Ett profotionelt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Christer A
    Christer A skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Försäljningen av villan gick över förväntan smidigt, snabbt och med ett slutresultat som översteg vår förhoppning med råge. Erika gav oss alltid ett glatt och trevligt bemötande, samtidigt som hon genomförde försäljningen på ett effektivt sätt. Vi rekommenderar gärna Erika och HusmanHagberg. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria var väldigt trevlig och mycket hjälpsam! Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en 1:a som som är rymlig och passar perfekt i min smak.

Jag blev bemöt professionellt och med ett varmt välkommande redan från första dagen.

Det kändes bra Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi sålde en bostadsrätt i Barkarbystaden med Erika som mäklare. Det gick bra trots en något svajig marknad. Tycker att Erika är är duktig och kan sitt jobb.
    Vid en eventuell ny försäljning kommer vi att med största sannolikhet anlita henne igen. Läs mer
  • Britt Marie P
    Britt Marie P skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mariana utförde sitt arbete till belåtenhet, kämpade på trots trög bostadsmarknad! Läs mer
    2018-09-13 Mariana Y svarar Britt Marie P
    Tack så mycket för din rekommendation Britt! Vi ses snart igen på tillträdesdagen :)
  • Helena M
    Helena M skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en bostadsrätt. Anders är mycket vänlig, tillmötesgående och kunnig. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi fick ett fint bemötande och hon höll oss uppdaterade under hela processen. Kändes tryggt och smidigt med försäljningen. Vi är jättenöjda med HusmanHagberg och rekommenderar Mariana varmt till andra. Läs mer
    2018-09-10 Mariana Y svarar Maria S
    Tack för er rekommendation. Det var ett nöje från min sida att få hjälpa er med förmedlingen av er bostad! Jag hoppas det går bra på visningarna av ert nya framtida hem :)
  • Magnus Kjell Mikael E
    Magnus Kjell Mikael E skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt ett radhus genom Anders och är mycket nöjda. Han har gett oss många råd om hur vi ska tänka i försäljningsprocessen och lyckades också sälja huset till ett pris som vi är mer än nöjda med. Läs mer
  • Sirwan S
    Sirwan S skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Pålitlig mäklare👌 Noggrann med information samt bra service. Läs mer
  • Stefania O
    Stefania O skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    sålt radhus. bra bemötande och huset blev sålt Läs mer
  • Azita G
    Azita G skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt ett radhus i Viksjö av Anders.
    Vår känsla och upplevelse av Anders är inget annat än god. Anders har bemött oss väldigt varmt och trevligt. En ödmjuk och duktig mäklare som vet hur han får sina kunder att falla :). Lätt och snabb i sin kontakt eller återkoppling något som undelättar för köpare. Anders har inte påvisat annat än positiv energi och känsla hos oss och det är vi tacksamma över.
    Mvh. Azita och Sirwan Läs mer
  • Clas A
    Clas A skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt en större lägenhet vid mälaren genom Johan. Den uthållighet och tålamod han besitter är väl lite unik, här fick han kämpa lite mer än vanligt tror jag. Han är lågmäld och inte för "pushig" vilket gör att spekulanter kan känna sig avslappade och inte på vanligt mäklarvis superstressade. Kan varmt rekommenderas!

Clas Läs mer
  • Samar K
    Samar K skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt bostad via erika hon är trevlig , aktiv och bra tjej , bra bemötning . Läs mer
  • Georg G
    Georg G skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Visserligen är försäljningen av lägenheten inte helt genomförd, men hitintills är jag mycket nöjd. Anders är trevlig och inger förtroende. Hanteringen har varit proffsig med tydlig information och återkoppling . Mäklaren lever helt upp till förväntningarna. Jag har faktiskt inget alls att klaga på, jättenöjd så här långt. Läs mer
  • Dejan R
    Dejan R skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte hus där Per var mäklare och upplevde honom som kunnig och professionell, förklarade saker på ett tydligt och bra sätt.
    Skulle varmt rekommendera honom Läs mer
    2018-07-02 Per S svarar Dejan R
    Stort tack för dina kommentarer. Önskar er fortsatt lycka till med renoveringen av huset.
  • Anette J
    Anette J skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket engagerad och kunnig, drivande och gör sitt yttersta för både säljare och köpare. Jag har både köpt och sålt hus med Per och varit mycket nöjd! Läs mer
    2018-07-02 Per S svarar Anette J
    Tack för konstruktiv återkoppling och ett bra samarbete under hela processen.
  • Lowe W
    Lowe W skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket proffessionell, kunnig, lugn och aktiv mäklare.
    Som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt ett radhus i Viksjö.
    Vår mäklare Johan Aspenberg var proffesionell, lugn och kunnig. Förklarade tydligt och bra samt gav oss en vänligt bemötande.
    Han var aktiv i att hitta köpare, vi kan verkligen rekommendera honom.
    Lena och Lowe Westlund Läs mer
  • Pär Nicklas E
    Pär Nicklas E skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per var mycket skicklig när han sålde vår villa. Han var tydlig, informativ och lyhörd. Läs mer
    2018-07-02 Per S svarar Pär Nicklas E
    Hej, tack för ert omdöme och för ert engagemang.
  • Per-Olof A
    Per-Olof A skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt Brf-radhus. Professionellt och bra bemötande som inger förtroende. Han har utgjort ett bra stöd, hans förslag på marknadsföringsaktiviteter var väl underbyggda, hans support inför fotografering och visningar var bra. Försäljningen skedde under en period av osäker bostadsmarknad, hans bedömning av marknadsläget var realistisk, jag är nöjd med slutpriset. Sammanfattningsvis har jag känt mig trygg under hela processen. Läs mer
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag fick förtroende för Johan. Jag är annars väldigt misstänksam och tycker att säljare ljuger och förskönar saker men det upplevde jag inte att Johan gjorde och det är för mig guld värt! Han hade koll på allt och jag kände mig trygg med att lämna över ansvaret till honom Läs mer
  • Viktoria Lashgar A
    Viktoria Lashgar A skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Korrekt och vänlig attityd 😊 Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Dålig kommunikation och beslut som Mariana tog var inte alltid förankrade hos mig. Läs mer
    2018-09-13 Mariana Y svarar Christina H
    Vad tråkigt att du kände så för det var inte alls min mening. Jag hoppas ändå att du är nöjd med försäljningen i övrigt! :)
  • Pakhshan H
    Pakhshan H skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej, köpte en villa som Anders sålde åt oss. Anders bemötte oss på ett jätte trevligt sätt, han var väldigt hjälpsam och artig och ville alltid våran bästa. Mina förväntningar var ganska höga, ville att han skulle främst vara hjälpsam och vara aktiv med vårt arbete då vi verkligen ville köpa en villa speciellt den han sålde. Trots alla förväntningar levde Anders upp till alla. Som sagt är han en väldigt trevlig man och är tacksam för allt han gjort för både mig och min familj, är oerhört tacksam för vi fick chansen att träffa honom och köpa hus av honom. Läs mer
  • Anna Paulina E
    Anna Paulina E skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders har uppträtt mycket proffsigt och sympatiskt under hela vår försäljningsperiod. Även om vi ej lyckades komma upp i utgångspris så har vi ändå fått till en försäljning till ett pris vi kunnat acceptera. Trots avbokade visningar med kort varsel och andra missöden så har han ändå fortsatt att försöka få till en bra försäljning i rådande marknad och tillslut lyckats med detta. Ytterst tacksam för hans tålamod och idogenhet. I helhet är jag mycket nöjd med hans insats och professionalism. Läs mer
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fantastiskt bra, goda rekommendationer från mig! Läs mer
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en kompetent, pålitlig och serviceminded mäklare. Hon är engagerad och gör det lilla extra, exempelvis närvarade hon och hade synpunkter vid fotograferingen av lägenheten, och hon peppade oss när bostadsmarknaden var trög. Vi kände oss helt trygga i hennes händer! Läs mer
  • Ann-Marie R
    Ann-Marie R skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana hjälpte mej igenom köpet på ett mycket proffsigt sätt. Läs mer
    2018-05-21 Mariana Y svarar Ann-Marie R
    Tackar ödmjukast för din rekommendation Ann-Marie! Det var kul att få hjälpa dig genom affären. Vi ses igen när det är dags att deklarera! :)
  • Zeljko T
    Zeljko T skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Allt var frid och fröjd, dom sålde jag köpte. Alla nöjda. Läs mer
  • Hurshed A
    Hurshed A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi tvivlar inte på din proffessionalitet, det syns tydligt att du ät duktig i ditt jobb. Du kunde förklara allt som gäller avtalet, ekonomi, juridik! Förutom dess, var du duktig lyssnare, människokännare, var öppen, lyhörd tyckte vi! Det viktigaste tycker jag att man personligt ska lita på sin mäklare oavsett vad det gäller, att känna förtroende till varandra! Tack!!!

Med vänliga hälsningar,
    Hurshed, Nigora Läs mer
    2018-05-14 Mariana Y svarar Hurshed A
    Tack så mycket för era fina ord Hurshed och Nigora! Jag är så glad för er skull för att vi lyckades gå i mål i dagens tröga marknad och att vi samtidigt fick ett väldigt lyckligt avslut med en trevlig köpare. Detta bevisar att inget är omöjligt!
    Vi hörs och ses snart igen!
  • Helena Z
    Helena Z skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erfaren mäklare som kan hennes jobb.
    Jag rekommenderar Erika varmt till säljare /köpare! Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Allt var ok från början till slut då jag sålde mitt hus!
    Mycket god kontakt! Läs mer
    2018-07-16 Erika F svarar Agneta L
    Gulle du, vi har ju haft det så himla trevligt! Vår första kontakt var redan 2015, 3 år senare gick vi i mål med ny bostad till dig och goda förberedelser av huset. Önskar dig all lycka!
  • Marewan S
    Marewan S skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en lägenhet 2 rum o kök. Vart väl bemött av Erika en professionell mäklare som såg till att allt gick rätt till och man fick all information man behövde. Läs mer
    2018-07-16 Erika F svarar Marewan S
    Tack Marewan, känns viktigt att du kände dig trygg i köpet!
  • Emma Anna Maria E
    Emma Anna Maria E skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt vårt radhus i Stäket.
    Vi är mycket nöjda med Anders som mäklare. Trevlig, rak & ärlig och kändes genuin. Vi rekommenderade honom till ett annat par som ska sälja deras villa inom kort. Läs mer
  • Johannes H
    Johannes H skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    radhus i järfälla. Allt var bra. Läs mer
  • Berit N
    Berit N skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt en 3a på tegvägen över förväntat pris. Anders är alltid kunnig och bemöter mig på ett trevligt och tålmodigt vis. Han har det där extra som gör honom till en supermäklare. Man känner att han bryr sig. Han är mycket social och mänsklig.man kan ringa och fråga om vad som helst ( som rör bstadsafären) utan att han får en att känna sig dum.
    Jag känner att jag kan rekommendera honom till andra spesumtiva kunder. Han får högsta betyg av mig. Läs mer
  • Georgos L
    Georgos L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika var professionell genom hela processen. Hon var väldigt driven och tydlig, vilket hjälpte oss i vår process. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick och kan varmt rekommendera hennes tjänster! Läs mer
    2018-07-16 Erika F svarar Georgos L
    Snart dags för er att lämna huset, tillträde till nya har ju redan passerat. Det har varit oerhört kul att samarbeta med er och tusen tack för fina omdömen, stort lycka till i nya bostaden!
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en jätte duktig och professionell mäklare!! Läs mer
    2018-04-30 Erika F svarar Viktor B
    Tack Viktor, det har varit en ära varje gång att få vara behjälplig i dina försäljningar likväl som resten av familjens.
  • Sazan P
    Sazan P skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en fantastiskt glad och bemötande mäklare. Hon är professionell och duktig i sitt arbete har goda kunskaper. Läs mer
    2018-04-08 Erika F svarar Sazan P
    Vilken lycka att ni äntligen fick er bostad såld så att ni kunde köpa denna, det var meningen helt enkelt. Tack för fina orden och hälsa hela familjen!

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla