Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla HusmanHagberg HusmanHagberg Järfälla

HusmanHagberg Järfälla

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla — Visa karta

Vi börjar där andra nöjer sig!

Vår historia sträcker sig långt tillbaka till den tid då Ingemar Hagberg år 1967 började sin karriär i Järfälla under namnet Ingemar Hagberg Fastighetsbyrå. Det arbete som då lades ner, för nu 50 år sedan, är en av hörnstenarna i dagens framgångsrika kontor, HusmanHagberg Järfälla. Visionen om att alltid se människan bakom varje affär, att orka vara mäklaren som alltid tar ett steg längre och som i alla lägen tar ansvar för kunden tills dess att affären är slutförd och kunden känner sig nöjd, lever kvar än idag.

För oss är det oerhört viktigt att vara mycket noggranna i valet av medarbetare så att vi tillsammans skapar det bästa teamet där du som kund alltid finner någon som passar just dig. Vi är idag 12 anställda som alltid ger dig som kund bästa möjliga service. I teamet är vi 6 män och 6 kvinnor i åldrarna 25-55 år. Vi talar flertalet språk såsom svenska, engelska, finska, kurdiska, persiska och syrianska, vilket är en oerhörd styrka i kundrelationer och underlättar för dig att hitta just din mäklare.

Vi har två fina kontor i kommunen, i Jakobsberg och Viksjö. I Viksjö har vi förmånen att i dagsläget vara det enda mäklarkontoret placerat i Viksjö centrum. Det är en oerhörd styrka och vi är marknadsledande i det området. Att vara störst är inte detsamma som att vara bäst på det vi gör och bäst i kommunen där vi jobbar. 2016 förmedlade vi 544 bostäder i Järfälla och ca 98% av våra säljare skulle rekommendera oss vidare. Vi ger dig som kund kvalitet, stor erfarenhet efter snart 50 år i kommunen men framförallt en trygghet. Därför kan vi stolt säga att vi är mäklaren som både 2015 och 2016 blev det bästsäljande kontoret i hela HusmanHagberg Sverige – något vi självklart är oerhört glada och stolta över och ska fortsätta att arbeta för i framtiden.

Att välja mäklare är enkelt om du värdesätter erfarenhet. Totalt har vi hos oss 122 års mäklarerfarenhet. Vi hälsar dig välkommen till våra kontor i Jakobsberg eller Viksjö!

Läs vad 257 kunder tycker om HusmanHagberg Järfälla

• Mikael E
    Mikael E skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per var excellent i alla hänseenden Läs mer
  • Sven Börje A skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt villa
    Bra och snabb feedback under processen
    Seriöst bemötande
    Uppfyllde våra förväntningar
    Rekommenderas Läs mer
  • Gunnar H skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt, bemött med bra service och respekt .Tydligt och ärlig information .
    Mycket bra samarbete . Läs mer
    2018-12-09 Per S svarar Gunnar H
    Hej Gunnar, tack för att du tog dig tid att redovisa dina intryck. Jag önskar er lycka till med renoveringen av lägenheten och hoppas att ni kommer att trivas i den.
  • Helena G skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte hus via husman Hagberg våren 2017. Erikas bemötande var väldigt trevligt och professionellt. Hon återkopplade snabbt till oss om vi hade några frågor. Vi kan rekommendera Erika som mäklare. Läs mer
  • Zdenjka B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte en 2a i Barkarbystaden av Erika. Hon är trevligt och professionellt. Läs mer
  • Tsogbadrakh B skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    hej Vi såg en annons på facebook och hittade denna lägenheten och mäklaren var Per Stenmark. Han är jätte trevlig, trovärdig, duktig på sitt jobb. Vi har ingen åning hur funkar med att köpa en bostad. Då hjälpte han mycket med sakerna och forklarade tydligt. Vi är super nöjda att samarbetade med Per Stenmark. Läs mer
  • Grzegorz Maciej S
    Grzegorz Maciej S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Professionell och tillmötesgående, upplevelse när vi sålde lägenhet av Erika. Läs mer
  • Markus T
    Markus T skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per är alltid tillgänglig och har en gedigen kunskap om både objekt och marknaden. Utstrålar trygghet vid möte med kund och är väldigt social Läs mer
    2018-12-07 Per S svarar Markus T
    Hej Markus, stort tack för att jag återigen fick möjligheten och förtroendet att få hjälpa dig med en bostadsaffär. Jag önskar dig stort lycka till i din nya bostad, den här gången utanför Järfälla.
  • Petra L skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hon va knappt närvarande vid köpet av vår bostad utan det va en superduktig kille som hette Johan som skötte allt fram till kontraktsskrivning. Hon kändes väldigt stroppig och presentera sig knappt vid kontraktsskrivningen. Ingen vi skulle anlita vid eventuell försäljning i framtiden. Läs mer
    2018-12-06 Erika F svarar Petra L
    Hej Petra! Jag minns väl att vi i ert köp delade upp kunderna emellan oss och att jag inte hade kontakt med just er men däremot hjälpte till vid kontraktsskrivningen. Tanken var såklart att ni skulle få utvärdera Johan, som ni hade kontakt med, och inte mig. Ser till att så sker : ) Tråkigt såklart med er upplevelse av mig även om vi aldrig hade någon riktig kontakt oss emellan, jag ber om ursäkt för felaktigt utskick och tackar för din feedback!
  • Gustav V
    Gustav V skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en 3a i viksjö av erika, hon var super trevlig,professionell och påläst ksn varmt rekommendera henne för andra! Läs mer
    2018-12-06 Erika F svarar Gustav V
    Tack Gustav! Det gläder mig att höra. Jag vet, baserat på egen erfarenhet när jag letat bostad, hur viktigt det är att känna tillit till mäklaren och att han/hon är påläst. Hälsa alla där hemma!
  • Hiwa M skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpt en lägenhet på berkabystad, vi tycker att han var jätte bra på att förklara allt ang köpt av lägenheten, så vi önskar Per Stenmark Gud jul och gott nytt år.
    Hiwa mairof Läs mer
    2018-12-07 Per S svarar Hiwa M
    Hej, stort tack för er återkoppling. Det är viktigt för mig att löpande få kunders reaktioner på vad jag gör och hur det uppfattas.
  • Hamad Amin O skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Enkel att få kontakt med och tydlig genomgång Läs mer
    Per S gillar detta
  • Galil A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en villa på västra jakobsberg.
    Mäklaren Erika har varit till stor hjälp att både köpa nu varande bostad och sälja fd.bostaden.
    Jag och min familje stor trivs i vår nyköpt bostad. Läs mer
    2018-12-06 Erika F svarar Galil A
    Hej Galil! Så himla kul att ni trivs i nya huset, det värmer att höra att ni är nöjda med mig både vid ert köp och vid er egna försäljning. Hoppas nu att det blir många år i huset och att barnen landat väl i nya området. Hälsa familjen!
  • Ulla B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålde radhus
    Köpte radhus .
    Supergullig !
    Var rädd om Erika 👍😊 Läs mer
  • Sirpa L skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej. Jag har sålt en trea i Kallhäll. Anders var lätt att prata med och lätt att få förtroende för. Snabb på återkopling..
    Har ingenting att klaga På! Läs mer
  • Maria W skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte radhus genom HusmanHagberg och Erika var ansvarig säljande mäklare.
    Tydlig kommunikation, snabb återkoppling och alltid en glad, trevlig atttityd.
    En bra och trygg affär för både säljare och köpare. Läs mer
  • Jack B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt lägenhet. Väldigt bra bemött och proffesionell. Väldigt lätt att nå och bra strategier för att sälja lägenhet i en trög marknad. Kommer absolut vända mig till Johan igen vid nästa försäljning. Läs mer
  • Göran S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt en villa. Vi blev bra bemötta. Vi är nöjda med köpet, och all hjälp vi fick av mäklaren. Läs mer
  • Johanna N skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi upplevde Erika Aspenberg som mycket professionell och kunnig. Vi var i stort behov av ett större och mer praktiskt boende när marknaden kändes som sämst, och hon gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss med det. Letar ni efter en kompetent och driven mäklare som inte kör med billiga säljknep utan är ärlig och trygg, då är Erika rätt person! Läs mer
  • Amir L skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väldigt vänliga och professionella vid köp av lägenhet 😊 Läs mer
  • Veronika B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Helt okej men kunde varit mer tillgänglig och lättare att nå i form av snabbare respons per mail och bättre på att svara i telefon även kvällstid. Läs mer
  • Oifa J skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en 2:a, och Erika var utmärkt som försäljare😊 Läs mer
  • Lena Å skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika har varit en gullig o supertrevlig mäklare,som verkligen engagerar sig i sitt jobb.Bättre mäklare finns inte ,Jag är jättenöjd med henne. Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte en villa Johan sålde. Han var trevlig, tydlig och kunnig. Vi kände oss trygga i köpet. Läs mer
  • Per T skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika agerade mycket kompetent, professionellt och inkännande i samband med försäljningen av vår bostad. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-12-06 Erika F svarar Per T
    Det var en fin relation och samarbete rakt igenom som jag värdesatte högt och som förgyllde min mäklarvardag där och då. Tack för all hjälp från dig och det känns så gott att din far landade så väl i nya bostaden. Hälsa honom från mig!
  • Maria L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt en villa, Johan var flexibel med våra önskemål och tillmötesgående. Också mycket noggrann. Han uppfyllde våra förväntningar väl.Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Snabbt och bra handlat av M.Y under hela resan. Läs mer
    2018-12-11 Mariana H svarar Fredrik A
    Tack Fredrik för din rekommendation!
  • Linda T skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Tydlig
    Bra bemötande
    Trevlig
    Tillgänglig
    Köpt bostad Läs mer
    2018-12-11 Mariana H svarar Linda T
    Tack Linda för din rekommendation samt för en trevlig besiktningsgenomgång i förra veckan!
  • Eva-Lotta L skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra bemötande! Snabb återkoppling! Har ett stort förtroende för Mariana😍 Läs mer
    2018-12-11 Mariana H svarar Eva-Lotta L
    Tack så mycket för dina ord och för att jag fick äran att förmedla din bostad! Det har varit väldigt trevligt och vi ses snart igen :)
    Mariana H gillar detta
  • Elisabeth Z skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika var väldigt kunnig och engagerad i försäljningen och hade dessutom ett trevligt sätt. Jag köpte en brf och banken tog tid på sig med lånen och Erika lyckades få banken att snabba på processen. Läs mer
    2018-11-28 Erika F svarar Elisabeth Z
    Jag gjorde allt som stod min makt just då och är så glad för din skull att det löste sig så bra, hoppas innerligt att du trivs i nya bostaden tillsammans med barnen. Stort tack för fin kontakt och lycka till!
  • Hampus E skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erikas professionella bemötande fick mig att känna mig trygg och välinformerad.
    Hon är verkligen en glad och positiv tjej som hjälpte oss på bästa sätt. Läs mer
    2018-11-28 Erika F svarar Hampus E
    Tack Hampus, och stort grattis till er första lägenhet! Det blev som för mig och min man, att ni köpte det första ni kikade på och det behöver ju inte vara fel, inte sant? : ) Det gläder mig att ni kände er väl bemötta och att ni var i trygga händer, för mig är det viktigt i samband med ert första köp. Hälsa!
  • Kerem A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig och kompetent, behaglig process. I överlag nöjd. 5/5 Läs mer
    2018-12-11 Mariana H svarar Kerem A
    Tack för rekommendationen Kerem!
  • Anders C skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag och min sambo fick den hjälp vi ville/behövde ha när vi gjorde våran första bostadsaffär. Vi fick svar på de frågor vi ville ha svar på och blev bemötta väldigt bra av mäklaren. Läs mer
    2018-12-11 Mariana H svarar Anders C
    Tack så mycket för din rekommendation Anders! Nu ser vi fram emot tillträdet :D
  • Niloufar M skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders är trevlig, hjälpsam och ärlig. Läs mer
  • Ingrid A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt hus
    Blev väl bemött av mäklaren
    Jag hade inte riktigt några förväntningar men jag upplevde inte Mariana som säljig och påklistrad utan tycker hon ger en uppriktig, genuin och trevlig energi. Läs mer
    2018-12-11 Mariana H svarar Ingrid A
    Tack Ingrid för din rekommendation. Jag hoppas att ni mår bra och att ni har trivts väl under er första tid i huset!
  • Jessica H skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders hjälpte oss att sälja vårt radhus. Proffsigt bemötande och försäljningen gick smidigt och snabbt! Över våra förväntningar :) Läs mer
  • Sofia L skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Varm vänlig lugn effektiv
    Förklarar bra. Läs mer
    2018-11-21 Mariana H svarar Sofia L
    Tack Sofia för din rekommendation!
    Mariana H gillar detta
  • Anders B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika har sålt 3 lägenheter genom åren åt mig och min fru. Vi har alltid fått ett proffsigt bemötande och sålt för ett pris över förväntan. Vi kan varmt rekommendera Erika som mäklare. Läs mer
    2018-11-28 Erika F svarar Anders B
    Tack Anders! Det är så kul att följa er genom livet och jag följer er med nyfikenhet framöver för att se vart ni landar. Spännande : ) Tack för fint omdöme och jag hoppas på ett fortsatt förtroende framöver, må så gott och hälsa Laura!
  • Pirkko H skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej! Köpte lgh i Barkabystaden .bemötta nde var väldigt trevligt lättsamt snabba svar/återkoppling ,proffsigt..var jätte nöjd med Erika .om jag nån gång säljer min lgh då anlitar såklart Erika . Läs mer
    2018-11-28 Erika F svarar Pirkko H
    Åhh vad kul detta blev Pirkko, äntligen fick du lägenheten och livet löste sig på bästa sätt. Så glad för din skull, självklart hjälper jag dig framöver om du skulle vilja flytta vidare. Men njut nu av din bostad!
  • Meilute S skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej! Jag har köpt lägenheten. Anders visade stor respekt och tålamod till mig samt var mycket behjälplig med olika rådgivningar och kontaktade banken vid problemlösning. Anders är mycket erfaren, kompetent mäklare. Jag är mycket nöjd med samarbete. Hälsningar Mia Läs mer
  • Dan-erik H skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har just sålt ett annorlunda (unikt) gammalt funkishus i Järfälla. Mäklaren höll kontakten med oss i mer än två år utan att tappa tålamodet innan vi var mogna att gå till aktiv försäljning.
    Alla detaljer, all samordning av otroligt bra och kompetenta kontakter och till slut prospektet på huset höll absolut toppklass.
    Facit blev 55-60 olika intressenter var fysiskt och tittade på huset, 10 budgivare och avslut inom tre veckor.
    Rekommenderar Erika framför alla andra mäklare jag stött på. Läs mer
    2018-11-28 Erika F svarar Dan-erik H
    Så mycket känslor på en gång, vilken resa vi gjort tillsammans och så bra det tillslut blev. Uppskattar vår kontakt och vårt samarbete, det glädjer mig att läsa dina ord och att du skulle rekommendera mig vidare. För mig är det viktigt, att ha kunnat leverera en så pass bra och trygg tjänst att du skulle kunna dela med dig av det vidare till vänner och bekanta. Återigen, stort tack för allt hittills och väl mött inför tillträdet, ni är fantastiska!
  • Nouha A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt bostad. Snabb återkoppling. Hård men rättvis. Mycket duktigt, pålitlig och kompetent ! Kommer definitivt anlita Erika när jag ska sälja! Läs mer
    2018-11-28 Erika F svarar Nouha A
    Det ser jag fram emot men hoppas såklart att du skall trivas väl! Välkommen in och hämta nyckeln ifall du ville mäta i lägenheten innan tillträdet, vi hörs och ses!
  • Nghia L skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria är trevlig, tillmötesgående och vet vad hon sysslar med. Har mött många amatörer i branschen och Maria är absolut inte en av dem! Läs mer
  • Kristina M skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria förmedlade vårt kära hus på ett mycket professionellt och vänligt sätt... Vi har sålt ett hus som varit ett kärt boende i många år så mäklarens roll har varit mycket viktig. Med Marias stöd i genomförandet har vi känt oss trygga i samtliga delar av processen! Läs mer
  • Felipe R skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Proffesionell, tydlig och kunnig. Vi känner oss säkra på att Erika gjorde sitt bästa för att tillgodose våra behov som köpare, samtidigt som hon gjorde sitt yttersta för säljarens räkning. Läs mer
    2018-11-28 Erika F svarar Felipe R
    Tack för det och hoppas att genomgången gick väl, det gläder mig att du kan se det ur mitt perspektiv där jag sitter mellan er som köpare och säljaren inför slutfasen i köpet och det känns såklart väldigt kul att du uppskattade min hantering och mitt sätt att agera. Stort tack!
  • Håkan D skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt en villa.

Vi valde Anders Trotzig på rekommendation. Det är betydelsefullt för oss att välja erfaren mäklare med hög kompetens. Vi har höga krav.

Vi är mycket nöjda med att vi valde Anders Trotzig, från första mötet och sedan hela processen.

Anders Trotzig är professionell, saklig och driven. Har stor erfarenhet som han praktiskt tillämpar. Inger stort förtroende, både hos säljare och köpare genom sin kompetens och sitt trevliga bemötande.

Vi kan kan verkligen rekommendera Anders Trotzig! Läs mer
  • Miguel Coello B skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt och såld ett hus. Jag har upplevt ett bra bemötande. Anders har bra koll på arbetsmarknaden i Viksjö och har bra råd och tips. Som säljare/köpare är oftast orolig och lite stressa och jag tycker att det som sker inom företaget borde stanna intern. Det är viktigt att inte inkludera kunder i en intern konflikt mellan mäklare. Men som sagt jag tycker att Anders en säljare med känsla och kunskap. Läs mer
  • Eva Ann-Charlott D skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt en villa.

Vi kan kan verkligen rekommendera Anders Trotzig! Läs mer
  • Karin C skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Från det att vi köpte ett hus tills Anders sålt vårt nuvarande, tog det på pricken 3 veckor. På denna marknad är det nästan overkligt bra. Läs mer
  • Magnus B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har köpt ett hus via Erika. Gav ett mycket proffisionellt intryck i kombination med ett trevligt bemötande.
    Kan tänka mig att rekommendera henne till vänner om dom behöver en mäklare i Jakobsberg. Läs mer
    2018-11-28 Erika F svarar Magnus B
    Stort tack för fina ord och tack för förtroendet att få hjälpa till även i er förmedling härefter, nu skall vi se till att vi ror det i hamn på bästa möjliga sätt. Hittills har ni ju imponerat oerhört på mig inför foto etc. wow!

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla