Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla HusmanHagberg HusmanHagberg Järfälla

HusmanHagberg Järfälla

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla — Visa karta

Vi börjar där andra nöjer sig!

Vår historia sträcker sig långt tillbaka till den tid då Ingemar Hagberg år 1967 började sin karriär i Järfälla under namnet Ingemar Hagberg Fastighetsbyrå. Det arbete som då lades ner, för nu 50 år sedan, är en av hörnstenarna i dagens framgångsrika kontor, HusmanHagberg Järfälla. Visionen om att alltid se människan bakom varje affär, att orka vara mäklaren som alltid tar ett steg längre och som i alla lägen tar ansvar för kunden tills dess att affären är slutförd och kunden känner sig nöjd, lever kvar än idag.

För oss är det oerhört viktigt att vara mycket noggranna i valet av medarbetare så att vi tillsammans skapar det bästa teamet där du som kund alltid finner någon som passar just dig. Vi är idag 12 anställda som alltid ger dig som kund bästa möjliga service. I teamet är vi 6 män och 6 kvinnor i åldrarna 25-55 år. Vi talar flertalet språk såsom svenska, engelska, finska, kurdiska, persiska och syrianska, vilket är en oerhörd styrka i kundrelationer och underlättar för dig att hitta just din mäklare.

Vi har två fina kontor i kommunen, i Jakobsberg och Viksjö. I Viksjö har vi förmånen att i dagsläget vara det enda mäklarkontoret placerat i Viksjö centrum. Det är en oerhörd styrka och vi är marknadsledande i det området. Att vara störst är inte detsamma som att vara bäst på det vi gör och bäst i kommunen där vi jobbar. 2016 förmedlade vi 544 bostäder i Järfälla och ca 98% av våra säljare skulle rekommendera oss vidare. Vi ger dig som kund kvalitet, stor erfarenhet efter snart 50 år i kommunen men framförallt en trygghet. Därför kan vi stolt säga att vi är mäklaren som både 2015 och 2016 blev det bästsäljande kontoret i hela HusmanHagberg Sverige – något vi självklart är oerhört glada och stolta över och ska fortsätta att arbeta för i framtiden.

Att välja mäklare är enkelt om du värdesätter erfarenhet. Totalt har vi hos oss 122 års mäklarerfarenhet. Vi hälsar dig välkommen till våra kontor i Jakobsberg eller Viksjö!

Läs vad 161 kunder tycker om HusmanHagberg Järfälla

• Johanna N
    Johanna N skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en kompetent, pålitlig och serviceminded mäklare. Hon är engagerad och gör det lilla extra, exempelvis närvarade hon och hade synpunkter vid fotograferingen av lägenheten, och hon peppade oss när bostadsmarknaden var trög. Vi kände oss helt trygga i hennes händer! Läs mer
  • Ann-Marie R
    Ann-Marie R skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana hjälpte mej igenom köpet på ett mycket proffsigt sätt. Läs mer
    2018-05-21 Mariana Y svarar Ann-Marie R
    Tackar ödmjukast för din rekommendation Ann-Marie! Det var kul att få hjälpa dig genom affären. Vi ses igen när det är dags att deklarera! :)
    Mariana Y gillar detta
  • Zeljko T
    Zeljko T skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Allt var frid och fröjd, dom sålde jag köpte. Alla nöjda. Läs mer
  • Hurshed A
    Hurshed A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi tvivlar inte på din proffessionalitet, det syns tydligt att du ät duktig i ditt jobb. Du kunde förklara allt som gäller avtalet, ekonomi, juridik! Förutom dess, var du duktig lyssnare, människokännare, var öppen, lyhörd tyckte vi! Det viktigaste tycker jag att man personligt ska lita på sin mäklare oavsett vad det gäller, att känna förtroende till varandra! Tack!!!

Med vänliga hälsningar,
    Hurshed, Nigora Läs mer
    2018-05-14 Mariana Y svarar Hurshed A
    Tack så mycket för era fina ord Hurshed och Nigora! Jag är så glad för er skull för att vi lyckades gå i mål i dagens tröga marknad och att vi samtidigt fick ett väldigt lyckligt avslut med en trevlig köpare. Detta bevisar att inget är omöjligt!
    Vi hörs och ses snart igen!
    Mariana Y gillar detta
  • Helena Z
    Helena Z skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erfaren mäklare som kan hennes jobb.
    Jag rekommenderar Erika varmt till säljare /köpare! Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Allt var ok från början till slut då jag sålde mitt hus!
    Mycket god kontakt! Läs mer
  • Marewan S
    Marewan S skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en lägenhet 2 rum o kök. Vart väl bemött av Erika en professionell mäklare som såg till att allt gick rätt till och man fick all information man behövde. Läs mer
  • Emma Anna Maria E
    Emma Anna Maria E skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt vårt radhus i Stäket.
    Vi är mycket nöjda med Anders som mäklare. Trevlig, rak & ärlig och kändes genuin. Vi rekommenderade honom till ett annat par som ska sälja deras villa inom kort. Läs mer
  • Johannes H
    Johannes H skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    radhus i järfälla. Allt var bra. Läs mer
  • Berit N
    Berit N skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt en 3a på tegvägen över förväntat pris. Anders är alltid kunnig och bemöter mig på ett trevligt och tålmodigt vis. Han har det där extra som gör honom till en supermäklare. Man känner att han bryr sig. Han är mycket social och mänsklig.man kan ringa och fråga om vad som helst ( som rör bstadsafären) utan att han får en att känna sig dum.
    Jag känner att jag kan rekommendera honom till andra spesumtiva kunder. Han får högsta betyg av mig. Läs mer
  • Georgos L
    Georgos L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika var professionell genom hela processen. Hon var väldigt driven och tydlig, vilket hjälpte oss i vår process. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick och kan varmt rekommendera hennes tjänster! Läs mer
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en jätte duktig och professionell mäklare!! Läs mer
    2018-04-30 Erika F svarar Viktor B
    Tack Viktor, det har varit en ära varje gång att få vara behjälplig i dina försäljningar likväl som resten av familjens.
  • Sazan P
    Sazan P skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en fantastiskt glad och bemötande mäklare. Hon är professionell och duktig i sitt arbete har goda kunskaper. Läs mer
    2018-04-08 Erika F svarar Sazan P
    Vilken lycka att ni äntligen fick er bostad såld så att ni kunde köpa denna, det var meningen helt enkelt. Tack för fina orden och hälsa hela familjen!
  • Maria N
    Maria N skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej
    Hon är duktig, kunnig, hjälpsam,och trevlig :)
    Maria Läs mer
    2018-04-08 Erika F svarar Maria N
    Tack Maria, det var kul att kunna hjälpa till! Väl mött på tillträdet
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väldigt proffsigt bemötande.
    Lämnade bra information om försäljningen och var lätt att få kontakt med Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Lennart B
    Tack för ditt fina omdöme Lennart! Vi ses igen vid tillträdet.
    Må så gott!
  • Petra L
    Petra L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag valde Erika då jag har haft henne som mäklare tidigare och var mycket nöjd då. Jag är minst lika nöjd nu. Professionell och varm i sitt bemötande, det är enkelt att ha Erika som mäklare och samtidigt är man mycket trygg med att allt sköts på rätt sätt.

Erika Fernström har mina allra varmaste rekommendationer och för mig skulle det vara självklart att anlita henne igen om behovet av mäklare skulle uppstå! Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Petra L
    Nu lämnar du ju tyvärr Sthlm, vilket betyder att det nog dröjer länge tills jag får äran att hjälpa dig igen. Att ha följt din resa i livet har varit med blandade känslor, du har ju hunnit med att sälja två gånger och köpa en gång via mig : ) Jag är så glad att du nu tar steget och rör dig vidare, modigt av dig och ett steg i rätt riktning. Det blir bra för er båda! Tack för värmande ord och väl mött på tillträdet!
  • Max B
    Max B skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Blev fint bemöt och väl informerad under hela perioden! Läs mer
    2018-03-21 Per S svarar Max B
    Stort tack Max, mycket värdefullt för mig.
  • Abbas Ali M
    Abbas Ali M skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    mycket trevlig och hjälpsam! Tack! Läs mer
  • Erika A
    Erika A skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket bra kontakt. Ärlig! Snabb i återkoppling. Man kände verkligen engagemanget. Läs mer
    2018-03-21 Per S svarar Erika A
    Hej Erika, tack för att du hade möjlighet att ge ditt omdöme, det är viktigt för mig att få information om hur kunderna upplever mitt sätt att arbete.
  • Per Henrik A
    Per Henrik A skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Skicklig och proffsig.
    Han levererade precis det han lovade. Läs mer
    2018-03-21 Per S svarar Per Henrik A
    Hej Henrik, stort tack för din återkoppling. Vi hörs framöver.
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fick rekommendation av anhörig om Per Stenmark och han levde väl upp till det och var väldigt proffesionell och trevlig mäklare Läs mer
    2018-03-07 Per S svarar Fredrik R
    Hej Fredrik, tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, det är värdefullt för mig att få återkoppling om hur kunderna upplever mitt arbete. Vi hörs.
  • Dödsboet efter Lars M
    Dödsboet efter Lars M skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Allt har fungerat perfekt ifrån första kontakten, mycket bra bemötande och perfekt service.
    Alla frågor har blivit besvarande snabbt och bra. Läs mer
    2018-03-06 Per S svarar Dödsboet efter Lars M
    Hej, tack för värdefull återkoppling.
  • Madeleine F
    Madeleine F skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Ett professionellt bemötande. Erika är en seriöst mäklare som alltid gör sitt yttersta för sin kund. Hon finns alltid tillgänglig vilket är väldigt tryggt för kund. Hon strävar alltod efter det bästa och ger sig inte. En mäklare med pondus och levererar.
    Det finns inget negativt att säga om Erika. Hon är bäst på det hon gör och jag kommer alltid att använda mig utan Erika! Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Madeleine F
    Men TACK! Känns skönt att veta att du har "din mäklare" klar för framtiden. Det är en fröjd att följa din bostadsresa, skall bli spännande att se hur nästa bostad utvecklar sig. Tack återigen för dina fina värmande ord!
  • Forrest H
    Forrest H skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi är super nöjda. Erika har haft ett stort engagemang och fokus när det gäller vårt hus. Vi har också fått bra vägledning och nyttiga tips inför försäljningen. En mycket seriös och proffsig mäklare. Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Forrest H
    Alltid lika kul att träffa er, glädjespridare! Och kul har vi haft längs vägen. Väl mött på tillträdet!
  • Ali B
    Ali B skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket trevlig bra bemötande men utrolig långsam och jätte upptagen sällan hon kan svara på samtal och det tar timmar för att man få en svar (sms)från henne jag vet inte om hon är samma sak med köparen men aldrig mer ska jag kontakta den här firman och rekommendera de till någon annat. Läs mer
  • Siwi R
    Siwi R skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    En korrekt, effektiv, lyhörd, punktlig, tillmötesgående, aldrig omöjlig, hjälpsam o s v mäklare.
    M v H
    Siwi Robertz Norrbelius
    003584573421910 Läs mer
    2018-03-21 Torbjörn J svarar Siwi R
    Hej!
    Tack snälla du för ett så fint omdöme.
    Må så gott och sköt om dig.
    Med vänlig hälsning
    Torbjörn Johansson
  • Olivia S
    Olivia S skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevligt bemötande, lätt att få tag på både via mejl och telefon och besvarade alla frågor jag hade. Hade en mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana gav ett professionellt intryck och var mycket behjälpande i de frågor som uppstod. Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Malin H
    Tack för din rekommendation Malin och en väldigt trevlig kontraktsskrivning. Vi ses igen vid tillträdet! :)
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bara positivt

Allt bra

Kunnig och proffsig Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Mikael H
    Tack så mycket för din rekommendation och en väldigt trevlig kontraktsskrivning. Vi ses igen vid tillträdet! :)
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig och kunnig och löste alla problem kan rekommendera henne Läs mer
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag tycker att vi fick ett bra bemötande både när vi kollade på huset för första gången och under avtalskrivandet lättade hon upp stämningen på ett professionellt sätt genom att gå igenom avtalet och se till att allt funkade som det skulle. Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Jonas Å
    Tack för din fina rekommendation Jonas! Ni har varit väldigt trevliga köpare och vi ses ju igen vid tillträdet :)
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Proffesionellt bemötande. Tydlig, trevlig, lovar inte för mycket. Mycket bra helt enkelt. Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Åsa H
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Upplevde Maria som mycket lyhörd och kunnig, både om området, lägenheten vi tittade på och som mäklare.

Maria motsvarade våra förväntningar genom hela processen, från budgivning till kontraktskrivning och slutligen tillträdet.

Sammanfattning: Lyhörd, kunnig och professionell Läs mer
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra bemötetande, trevlig o saklig Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Pernilla J
    Tack Pernilla, känns skönt att höra att du upplever det så!
  • Sofia Lindman S
    Sofia Lindman S skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bara plus för Maria! Jag är väldigt nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
  • Gabriel J
    Gabriel J skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    professionell, tydlig och väldigt engagerad. Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Gabriel J
    Tack, så himla fint hus ni köpt! Hoppas nu er försäljning gå bra. Engagemanget är på topp och jag ser fram emot att få hjälpa er med det : )
  • Josefine B
    Josefine B skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Förberedd, kunnig och superproffsig med en behaglig personlighet. Struktur och planering i allt hon gör vilket gjorde försäljningen av vår lägenhet smidig och ekonomiskt fördelaktig. Läs mer
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hur nöjd som helst.
    Erika lämnar inga frågor obesvarade, förklarar allt till punkt och pricka och är hur tydlig som helst. Man förstår vad man gör och varför och hur allt går till.
    Vi är supernöjda. Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Joakim W
    Kul att ni är nöjda och känner att ni förstått allt längs vägen. Det var längesen vi påbörjade alltsammans och det är så oerhört kul att ni nu äntligen hittat ert hus!
  • Moa L
    Moa L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Super trevligt bemötande, fick mycket bra hjälp och hon kunde svara på alla frågor och funderingar ! Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Moa L
    Tack Moa, spännande att få se er nya lägenhet sen (även för mig) : ) vi ses på tillträdet, hoppas mätarkvällen kommer kännas bra!
  • Paul B
    Paul B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en otroligt professionell och duktig mäklare. Hon är väldigt påläst och kunnig. Superfint bemötande och serviceminded. Jag har båda köpt och sålt genom Erika. Jag kan varmt rekommendera henne. Hon är den absolut bästa mäklaren jag har varit i kontakt med. Exemplarisk!
    5/5 stjärnor till Erika. Amazing! // Paul Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Paul B
    Du är för rolig, 5/5 stjärnor... man tackar! : ) Det har varit kul att få hjälpt dig flera gånger, du är alltid välkommen tillbaka!
  • Poulin S
    Poulin S skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Riktigt duktig och serviceinriktad. Visar omtanke till sina kunder och är snäll. :) Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Poulin S
    Tack, hoppas hela familjen mår bra och att ni nu landar fint i andra bostaden med bebis och allt : )
  • Johan W
    Johan W skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig och kunnig. Noggrann och snabb att återkoppla. Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Johan W
    Tack för rekommendationen Johan. Hoppas du har hunnit bli hemmastadd och trivs i din nya bostad!
  • Robin B
    Robin B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Johan ger ett lugnt och vänligt in och uttryck.
    Upplever honom som mycket tillmötesgående och professionell. Skulle gärna använda mig av honom igen som mäklare. Läs mer
  • Faisal L
    Faisal L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Johan var profsy och skötte försäljning på ett bra sätt. Läs mer
  • Derya K
    Derya K skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn är en mycket kunnig och erfaren mäklare. Och mycket serviceminded. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-02-15 Torbjörn J svarar Derya K
    Hej Derya!
    Ett varmt tack för ett så fint omdöme om min tjänst och roligt att du är så nöjd.
    Sköt om dig och ha det gott.
    Med vänlig hälsning
    Torbjörn J.
  • Cajsa T
    Cajsa T skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    En mycket engagerade, glad och kompetent mäklare! Erika är mycket trevlig och ger snabb återkoppling. Vi upplever att Erika är mycket mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda. Vi är jättenöjda med det bemötande som Erika gav oss så hon levde mer än väl upp till vår förväntan. Läs mer
    2018-03-21 Erika F svarar Cajsa T
    Tack för fina ord Cajsa, alltid kul att kunna bistå med kompetens och även få båda parter att känna sig sedda! Ser fram emot att träffa er på tillträdet, må så gott!
  • Eva-Marie L
    Eva-Marie L skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig, noggrann och kommunikativ.
    Höll mig hela tiden uppdaterad om vad som hände angående visningar och annat kring min försäljning. Läs mer
    2018-04-03 Mariana Y svarar Eva-Marie L
    Tack så mycket för din rekommendation! Vi hörs igen nästa år när det är dags att deklarera din bostadsförsäljning :)
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    I alla kontakter jag haft med Torbjörn har han varit ytterst proffsig, snabb på att ge återkoppling, bra på att förklara och se till så att jag hänger med i vad som händer och i alla avseenden serviceinriktad. Är supernöjd! Läs mer
    2018-02-15 Torbjörn J svarar Hanna A
    Hej Hanna!
    Ett stort tack för förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning och för dina fina ord om min tjänst. Det har varit ett nöje att få hjälpa till.
    Sköt om dig och må så gott.
    Torbjörn J.
  • Curt H
    Curt H skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders är professionell, kunnig och hjälpsam. Högsta betyg! Läs mer
  • Claes-Erik L
    Claes-Erik L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag kan inte komma på vad skulle kunna önska mig ytterligare. Nöjd Läs mer
    2018-02-13 Johan A svarar Claes-Erik L
    Tack Claes för fina omdömen, hoppas ni trivs bra söder över!
    Mvh Johan

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla