Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla HusmanHagberg HusmanHagberg Järfälla

HusmanHagberg Järfälla

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla — Visa karta

Vi börjar där andra nöjer sig!

Vår historia sträcker sig långt tillbaka till den tid då Ingemar Hagberg år 1967 började sin karriär i Järfälla under namnet Ingemar Hagberg Fastighetsbyrå. Det arbete som då lades ner, för nu 50 år sedan, är en av hörnstenarna i dagens framgångsrika kontor, HusmanHagberg Järfälla. Visionen om att alltid se människan bakom varje affär, att orka vara mäklaren som alltid tar ett steg längre och som i alla lägen tar ansvar för kunden tills dess att affären är slutförd och kunden känner sig nöjd, lever kvar än idag.

För oss är det oerhört viktigt att vara mycket noggranna i valet av medarbetare så att vi tillsammans skapar det bästa teamet där du som kund alltid finner någon som passar just dig. Vi är idag 12 anställda som alltid ger dig som kund bästa möjliga service. I teamet är vi 6 män och 6 kvinnor i åldrarna 25-55 år. Vi talar flertalet språk såsom svenska, engelska, finska, kurdiska, persiska och syrianska, vilket är en oerhörd styrka i kundrelationer och underlättar för dig att hitta just din mäklare.

Vi har två fina kontor i kommunen, i Jakobsberg och Viksjö. I Viksjö har vi förmånen att i dagsläget vara det enda mäklarkontoret placerat i Viksjö centrum. Det är en oerhörd styrka och vi är marknadsledande i det området. Att vara störst är inte detsamma som att vara bäst på det vi gör och bäst i kommunen där vi jobbar. 2016 förmedlade vi 544 bostäder i Järfälla och ca 98% av våra säljare skulle rekommendera oss vidare. Vi ger dig som kund kvalitet, stor erfarenhet efter snart 50 år i kommunen men framförallt en trygghet. Därför kan vi stolt säga att vi är mäklaren som både 2015 och 2016 blev det bästsäljande kontoret i hela HusmanHagberg Sverige – något vi självklart är oerhört glada och stolta över och ska fortsätta att arbeta för i framtiden.

Att välja mäklare är enkelt om du värdesätter erfarenhet. Totalt har vi hos oss 122 års mäklarerfarenhet. Vi hälsar dig välkommen till våra kontor i Jakobsberg eller Viksjö!

Läs vad 141 kunder tycker om HusmanHagberg Järfälla

• Åsa J
    Åsa J skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Upplevde Maria som mycket lyhörd och kunnig, både om området, lägenheten vi tittade på och som mäklare.

Maria motsvarade våra förväntningar genom hela processen, från budgivning till kontraktskrivning och slutligen tillträdet.

Sammanfattning: Lyhörd, kunnig och professionell Läs mer
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra bemötetande, trevlig o saklig Läs mer
  • Sofia Lindman S
    Sofia Lindman S skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bara plus för Maria! Jag är väldigt nöjd med hela upplevelsen. Läs mer
  • Gabriel J
    Gabriel J skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    professionell, tydlig och väldigt engagerad. Läs mer
  • Josefine B
    Josefine B skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Förberedd, kunnig och superproffsig med en behaglig personlighet. Struktur och planering i allt hon gör vilket gjorde försäljningen av vår lägenhet smidig och ekonomiskt fördelaktig. Läs mer
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hur nöjd som helst.
    Erika lämnar inga frågor obesvarade, förklarar allt till punkt och pricka och är hur tydlig som helst. Man förstår vad man gör och varför och hur allt går till.
    Vi är supernöjda. Läs mer
  • Moa L
    Moa L skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Super trevligt bemötande, fick mycket bra hjälp och hon kunde svara på alla frågor och funderingar ! Läs mer
  • Paul B
    Paul B skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika är en otroligt professionell och duktig mäklare. Hon är väldigt påläst och kunnig. Superfint bemötande och serviceminded. Jag har båda köpt och sålt genom Erika. Jag kan varmt rekommendera henne. Hon är den absolut bästa mäklaren jag har varit i kontakt med. Exemplarisk!
    5/5 stjärnor till Erika. Amazing! // Paul Läs mer
  • Poulin S
    Poulin S skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Riktigt duktig och serviceinriktad. Visar omtanke till sina kunder och är snäll. :) Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig och kunnig. Noggrann och snabb att återkoppla. Läs mer
  • Robin B
    Robin B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Johan ger ett lugnt och vänligt in och uttryck.
    Upplever honom som mycket tillmötesgående och professionell. Skulle gärna använda mig av honom igen som mäklare. Läs mer
  • Faisal L
    Faisal L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Johan var profsy och skötte försäljning på ett bra sätt. Läs mer
  • Derya K
    Derya K skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn är en mycket kunnig och erfaren mäklare. Och mycket serviceminded. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-02-15 Torbjörn J svarar Derya K
    Hej Derya!
    Ett varmt tack för ett så fint omdöme om min tjänst och roligt att du är så nöjd.
    Sköt om dig och ha det gott.
    Med vänlig hälsning
  • Cajsa T
    Cajsa T skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    En mycket engagerade, glad och kompetent mäklare! Erika är mycket trevlig och ger snabb återkoppling. Vi upplever att Erika är mycket mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda. Vi är jättenöjda med det bemötande som Erika gav oss så hon levde mer än väl upp till vår förväntan. Läs mer
  • Fatma Bent Mohamed Zaoui K
    Fatma Bent Mohamed Zaoui K skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi är jättenöjda med Botan som hjälpte oss sälja huset. Han var tålmodig och väldigt hjälpsam, mycket noggrann i sitt arbete. Våra varma rekommendationer! Vi önskar dig lycka till i framtida uppdrag. Läs mer
  • Eva-Marie L
    Eva-Marie L skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig, noggrann och kommunikativ.
    Höll mig hela tiden uppdaterad om vad som hände angående visningar och annat kring min försäljning. Läs mer
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    I alla kontakter jag haft med Torbjörn har han varit ytterst proffsig, snabb på att ge återkoppling, bra på att förklara och se till så att jag hänger med i vad som händer och i alla avseenden serviceinriktad. Är supernöjd! Läs mer
    2018-02-15 Torbjörn J svarar Hanna A
    Hej Hanna!
    Ett stort tack för förtroendet att få hjälpa dig med din försäljning och för dina fina ord om min tjänst. Det har varit ett nöje att få hjälpa till.
    Sköt om dig och må så gott.
  • Curt H
    Curt H skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders är professionell, kunnig och hjälpsam. Högsta betyg! Läs mer
  • Claes-Erik L
    Claes-Erik L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag kan inte komma på vad skulle kunna önska mig ytterligare. Nöjd Läs mer
    2018-02-13 Johan A svarar Claes-Erik L
    Tack Claes för fina omdömen, hoppas ni trivs bra söder över!
  • Catarina A
    Catarina A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig bemötande och god kunskap. Torbjörn införlivade alla de förväntningar som jag hade. Läs mer
    2018-02-15 Torbjörn J svarar Catarina A
    Hej Catarina!
    Jag hoppas att allt är bra. Tack för ditt fina omdöme och kul att du tycker att vi lever upp dina förväntningar.
    Sköt om dig och ha det så bra.
  • Sten Olof Olle A
    Sten Olof Olle A skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Positiv och mycket professionell, lyhörd och ett bra bollplank. Driven men ändå med en ödmjuk inställning och en alltigenom bra genomdriven process. Vi kan verkligen rekommendera Anders för framtida säljare och köpare! Läs mer
  • Moa Maria Elisabet S
    Moa Maria Elisabet S skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Alltid proffsigt och personligt bemötande. Mycket nöjd! Läs mer
  • Tuula H
    Tuula H skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Han är kunnig person på rätta plats. Läs mer
    2018-02-03 Torbjörn J svarar Tuula H
    Hej Tuula!
    Tack för fint omdöme och hoppas att du trivs i din lägenhet.
    Må så gott så hörs och ses vi säkert.
  • Eva-Marie L
    Eva-Marie L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag upplever att vi fick ett bra bemötande.
    Johan är trevlig och kommunikativ.
    Han var vid kontraktsskrivningen tydlig och mån om att alla förstod. Läs mer
    Johan A gillar detta
  • Patrik U
    Patrik U skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn är artig och trevlig. Inte den uppenbara säljaren. Saknar något driv men är flexibel i sitt sätt att arbeta och försöker se till att saker och ting löses. Läs mer
    Torbjörn J gillar detta
  • Lisbeth S
    Lisbeth S skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Högsta betyg från början till slut. Blev lotsade gm hela säljprocessen under högsta trygghet. Torbjörn är mycket mån om kunden och ger extra allt på alla punkter. Vi är mycket imponerade av hans approach i alla lägen Läs mer
    2018-02-03 Torbjörn J svarar Lisbeth S
    Hej Lisbeth!
    Jag hoppas att allt är bra.
    Stort tack för ett så fint betyg till mitt arbete och roligt att ni känner att ni är nöja.
    Må så gott så hörs och ses vi säkert.
  • Jirar J
    Jirar J skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi fick från dag ett den bästa och proffsigaste service som man kan förvänta sig.
    Vi är supernöjda med Torbjörn och all personal på kontoret. Läs mer
    2018-01-28 Torbjörn J svarar Jirar J
    Hej Jirar!
    Hoppas att allt är bra. Tack för de vänliga orden betr. er försäljning.
    Jag hjälper er gärna med deklarationen när det är dags.
    Ha det gott så hörs vi.
  • Bengt C
    Bengt C skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vänligt,lugn,sakligt. Har hanterat försäljningen på ett mycket bra sätt. Helnöjd. Läs mer
  • Catharina T
    Catharina T skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bästa betyg!
    Mycket bra bemötande från start till slut. En professionell mäklare som sätter kunden högt.
    Är mycket nöjd! Läs mer
    2018-01-28 Torbjörn J svarar Catharina T
    Hej Catharina!
    Hoppas att allt är bra och att ni trivs i er nya. lägenhet. Det var roligt att höra att du är nöjd med vårt jobb. Jag hjälper gärna till med din deklaration när det är dags.
    Ha det fint så hörs och ses vi.
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn gav ett professionellt intryck genom hela affären. Som köpare uppskattade vi att han var snabb med återkoppling på våra frågor och tydlig i kommunikationen när vi behövde ändra tillträdesdatum.

Sammanfattningsvis en bea upplevelse och inget att anmärka på. Vi tror dessutom att säljaren var lika nöjd som vi. Läs mer
    2018-01-28 Torbjörn J svarar Marcus E
    Hej!
    Jag hoppas att allt är bra.
    Roligt att ni uppskattade mitt jobb och att ni tycker att allt har gått bra..
    Sköt om er och ha det så bra.
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Tycker Torbjörn, kan sitt jobb. är proffsig, ödmjuk, mkt trevlig. behåll honom.. Läs mer
    2018-01-28 Torbjörn J svarar Tommy H
    Hej Tommy!
    Jag hoppas att allt är bra med er.
    Tack för det fina omdömet och vänliga orden och kul att ni är nöjda med mitt arbete.
    Ha det gott så hörs och ses vi säkert.
  • Ali D
    Ali D skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hon är jättesnäll, professionell, effektiv, duktig. Läs mer
  • Karl Jesper S
    Karl Jesper S skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Snäll, trevlig, omtänksam, professionell och duktig! Läs mer
  • Ola G
    Ola G skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har anlitat Torbjörn och HusmanHagberg vid ett flertal tillfällen
    och alltid varit nöjd. Läs mer
    2018-01-28 Torbjörn J svarar Ola G
    Hej Ola!
    Jag hoppas att allt är bra med dig.
    Tack för det fina omdömet. Det är alltid lika trevligt att få hjälpa till.
    Ha det gott så hörs och ses vi igen.
  • Rikard Ö
    Rikard Ö skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn är en mycket kompetent mäklare. Han levde mycket väl upp till våra förvätningar. Läs mer
    2018-01-28 Torbjörn J svarar Rikard Ö
    Hej Rikard,!
    Jag hoppas att att är bra med er och att ni trivs ert nya fina hus.
    Tack för de vänliga omdömet om min tjänst. Det var trevlig att få hjälpa er och kul att ni är nöjda.
    Ha det gott så hörs och ses vi säkert.
    Torbjörn
  • Anette L
    Anette L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vänligt, engagerat, sakligt bemötande. Läs mer
    2018-02-13 Johan A svarar Anette L
    Tack för fina omdömen, Anette!
    Trots vissa prövningar och utmaningar under försäljningens gång så lyckades vi till slut komma i mål med nöjda köpare. Nästan lite sorgligt att vår resa tillsammans nu är slut, för denna gång i alla fall!
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag känner till Torbjörn sen tidigare då han var mäklare och sålde ett hus som vi köpte i Västra Jakobsberg. Då som nu har mötena fram till kontraktsskrivning varit med ett väldigt bra bemötande och en proffsighet.
    Jag kommer att kontakta Torbjörn direkt den dagen jag skall sälja mitt nuvarande boende, det förtroendet känner jag utan att tveka. MVH Magnus Läs mer
    2018-02-03 Torbjörn J svarar Magnus S
    Hej Magnus!
    Tack för ditt fina omdöme och vänliga ord. Roligt att höra att ni tycker att det har gått bra.
    Välkommen tillbaka som nöjd kund och må så gott.
  • Hadeel S
    Hadeel S skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Absolut bästa bemötande. Vi var jättenöjda med Torbjörn. Läs mer
    2018-01-28 Torbjörn J svarar Hadeel S
    Hej Hadeel!
    Jag hoppas att allt är bra. Trevligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete.
    Må så gott så hörs och ses vi säkert!
  • Habib J
    Habib J skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Han är profs. älig och lojal.
    Han stor altis vid kund sidan och hjälper häla vägen till bra slut.
    jag är så mycket tacksam Torbjörn och Husmanhagberg.
    Habib Läs mer
    2018-02-15 Torbjörn J svarar Habib J
    Hej Habib!
    Tack för ditt fina omdöme om mig. Det har varit så trevlig att få hjälpa dig med din försäljning. Hoppas också att ni trivs i ert nya hus.
    Ha det så gott!
  • Stanley S
    Stanley S skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn Johansson imponerade med sin kunnighet, känsla och saklighet i relation till både helhet och detaljer. Tillgänglig då vi tog kontakt och utan irritation när det blev många frågor. Jag kommer att rekommendera Torbjörn Johansson när tillfälle ges och är mycket tacksam för samarbetet!

Stanley Sjöberg med hälsning från min fru Kerstin Läs mer
    2018-02-03 Torbjörn J svarar Stanley S
    Hej Stanley och Kerstin.
    Tack för så fina ord och roligt att ni känner att vi har haft ett fint samarbete.
    Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem. Ha det så bra så hörs och ses vi säkert.
  • Annika E
    Annika E skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väl påläst och professionell. Flexibel och tillgänglig. Läs mer
    2018-02-03 Torbjörn J svarar Annika E
    Hej!
    Tack för fina ord Annika.
    Lycka till i nya bostaden och ha det så bra.
  • Sundas B
    Sundas B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag och min man upplevde att vi fick ett jätte bra bemötande utav Thorbjörn. Han kunde svara på dem frågor vi hade under en visning och var tydlig vid genomgången utav kontraktet. Mycket nöjda! Läs mer
    2018-02-03 Torbjörn J svarar Sundas B
    Hej!
    Tack för fint omdöme och trevligt att ni är nöjda!
    Må så gott och ha det fint.
    Torbjörn J,
  • Johan Söderberg B
    Johan Söderberg B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn var en duktig och ärlig mäklare som hjälpte till att avsluta affären utan att ta omvägar och driva upp några priser. Läs mer
    Torbjörn J gillar detta
  • Bassam Y
    Bassam Y skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Han är helt fantastisk på alla sätt.
    Han är tydlig och driven och rekommenderas varmt av oss. Läs mer
    2018-01-28 Torbjörn J svarar Bassam Y
    Hej!
    Jag hoppas att allt är bra med er och att ni har börjat komma tillrätta i huset.
    Tack för de fina omdömet om mig.
    Jag hjälper er gärna med er deklaration när det är dags för det.
    Ha det gott så hörs och ses vi.
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fick som vanligt ett bra bemötande och Johan lever upp till min förväntan. Läs mer
    2018-02-13 Johan A svarar Torbjörn J
    Tack Tobbe för fint omdöme och tack för mycket bra dialog under försäljningens gång.
  • Hania Al A
    Hania Al A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Glad energirik mäklare. Kändes riktigt bra när det gällar alla delar. Vi var uppdaterade hela tiden. Viktigt att en mäklare är lugn och har tålamod och båda delarna hade vår mäklare.
    Kontakten och pratet om detaljer med Mariana flöt på. Vi var på samma bana hela vägen och det gav oss en trygghet. Väldigt glad att just hon blev vår mäklare. Läs mer
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Erika Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fick precis så mycket stöd, råd och hjälp som kan förväntas + lite till. Är jättenöjd och tacksam. Läs mer
    2018-01-25 Erika F svarar Patrik J
    Underbart att du känner så, det är mitt mål! Må så gott!
  • Rebin A
    Rebin A skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    1. Mycket trevligt bemötande.
    2. Ärlig och rak. Mån om att båda blir nöjda.
    3. Tillgänglig och hjälpsam med åtgärder som måste vidtas efter kontraktpåskriften Läs mer
    2018-01-21 Per S svarar Rebin A
    Hej, tack för att du tog dig tiden att ge mig viktig feedback.
  • Zaid A
    Zaid A skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Denna mäklaren kommer att kämpa in i slutet för att komma till säljarnas förväntningar! Stor rekommendation. Läs mer
    2018-01-24 Mariana Y svarar Zaid A
    Tack så mycket Zaid! Jag är glad att jag fick hjälpa er mot er nya bostadsdröm!
  • Frida P
    Frida P skrev om Mariana Yalcin en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mäklaren var trevlig, lättsam och tydlig! Mycket bra. Läs mer
    2018-01-24 Mariana Y svarar Frida P
    Tack så mycket Frida! Vi ses igen på tillträdet :)

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla