HusmanHagberg Järfälla

Snittbetyg
4.8
Ring 08-580 104 60 Dela

Om företaget

Anno 1967 – vår erfarenhet är avgörande i en mer utmanande marknad, vi får din bostad såld! Hos oss har vi kompetens och utbildning i att hantera förmedling både på successionsmarknaden för privatperson och dödsbon, nyproduktion, tomter samt äganderätt. Här jobbar mäklare med bäst betyg och högst trovärdighet i hela Järfälla...

1261 omdömen om HusmanHagberg Järfälla

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 1261 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Ali S
Jakobsberg

Hej han bra o men marknaden är svårt att sälja dagens läge men han bra o har erfarenhet mvh ali

Svar från Per Stenmark

Stort tack för din feedback och för vårt gemensamma tålamod.

Daniel O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

Erika Aspenberg var trevlig, professionell, ärlig och tydlig i sin kommunikation. Vi kände oss mycket trygga genom hela bostadsköpet.

Andreas F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Barkarby

En mäklare i högsta klass. Tydlig, trevlig och effektiv!

Robert Åke Kristofer S
Sålde sitt hus med hjälp av Nina Strange en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Trevligt bemötande. Stort engagemang för försäljningen. Högt intresse samt stor kunskap. Helt enkelt ett riktigt bra jobb. Kan varmt rekommendera Nina.

Tack snälla, hoppas ni skall trivas i ert nya boende :-) Mvh Nina

Denise S
Viksjö Hummelmora

Erika har verkligen varit vår stora trygghet i hela bostadsförsäljningen. Lätt att prata och bolla med och hjälpt oss hela vägen! Rekommenderar varmt

Anna Magdalena S
Bolinder Strand - Kallhäll

Engagerad, trovärdig och professionell. Hon tipsade om denna lägenhet, trots att några av våra ska-krav inte var uppfyllda, för hon misstänkte att lägenheten skulle passa oss(fart vi inte riktigt förstod det själva)

Heikki H
Jakobsberg

Proffsig och kunnig. Hon var trevlig att ha och göra på alla sätt.

Ziad I
Jakobsberg

Jag blev bemött på ett mycket vänligt och professionellt sätt. Mäklaren hade en verklig bra erfarenhet och jag är verkligen nöjd med. Mycket vänlig och förklarade på ett bra sätt på hur allting går till t ex köpet av lägenheten.

Svar från Nina Strange

Hej Ziad. Det var så roligt att vara dig behjälplig vid din första bostadsaffär. Hoppas du skall trivas bra :-) Mvh Nina

Stene L
Jakobsberg

Hon är toppen. Full koll och tillmötesgående, lyhörd för våra behov och önskemål

Svar från Nina Strange

Tack snälla Stene. Att få sälja om den bostad som din mamma köpte av mig för 12 år sedan kändes speciellt. Mvh Nina

Eva Linnéa A
Barkarby

En jätte bra mäklare. Professionell, trevlig, pålitlig. Kan rekommendera att välja honom.

Svar från Per Stenmark

Stort tack för ditt omdöme och trevligt samarbete.

Pontus Alexander E
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

Förtroendegivande, kompetent och har hjälpt till från början till slut. Återkopplar i tid och har en tydlig plan med försäljningen. Kan varmt rekommendera Johan som mäklare och stort tack för hjälpen! :-)

Linnéa H
Viksjö

Vi köpte ny bostad via Nina. Mycket bra bemötande, väldigt hjälpsam och stöttande genom hela affären!

Svar från Nina Strange

Men fina Linnea, så glad att ni hittar er nya bostad och att jag fick förmånen att hjälpa er🙏🏻. Med vänlig hälsning, Nina

Magnus W
Viksjö

Köpte med hjälp av Nina, och hade kontakt redan i somras men nu blev det istället en snabb affär när skarpt läge infann sig. God upplevelse! Bra blandning av drivet sälj och personlig service kan man säga.

Svar från Nina Strange

Hej Magnus, men vilken otrolig resa vi haft och så glad att ni till slut hittade er nya bostad. Välkomna till Viksjö Nina

Carin Lillemor S
Sålde sitt hus med hjälp av Nina Strange en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

En professionell Qvinna med mycket kunskap och förklara alla steg tydligt. En trygghet att ha med sig genom sitt stora beslut att sälja sitt boende.. Kan varmt rekommendera Nina som mäklare. Är glad att vi fick Nina och kommer vi hamna i att köpa eller sälja något annat boende , så kommer jag med 100% anlita Nina igen .

Svar från Nina Strange

Tack! Man har förmånen att få träffa människor i detta yrke som blir så mycket mer. Bara att lyfta luren, jag finns där. Med vänlig hälsning, Nina

Emelie W
Viksjö

Bra och trevligt bemötande. Rak och ärlig så man får ett förtroende för henne. Kunnig!

Svar från Nina Strange

Tack Emelie för att jag fått förmånen att hjälpa er på denna resa. Med vänlig hälsning, Nina

Johan F
Köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
Barkarby

Tydlig, lugn och förtroendeingivande mäklare som inte stressade på utan gav den tid som behövdes samtidigt som han var lyhörd för tankar och önskemål

Svar från Per Stenmark

Stort tack för konkret och tydlig feedback, som är oerhört viktigt för den fortsatta utvecklingen.

Mikael B
Viksjöplan

Jag har kommit i kontakt med Erika både som köpare och säljare, tycker att Erika är en utomordentlig professionell och tillmötesgående mäklare. Erika gör det där lilla extra, för att bägge parter ska känna sig nöjda och belåtna. Jag kan varmt rekommendera att använda Erika vid din nästa bostadsförsäljning. /Mikael Backteman

Per Jonas W
Viksjö

Mycket proffsig och bra mäklare, vi är supernöjda med Per!

Svar från Per Stenmark

Stort tack för det vänliga omdömet.

Michael G
Viksjöplan

Erika har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam genom hela processen!

Fredrika R
Viksjöplan

Jag tycker att Erika har varit väldigt bra som mäklare. Hon har varit tillmötesgående och varit öppen om den information vi behövt ha inför vårt köp. Vi har känt oss trygga genom hela köpet med Erika och när vi har ställt frågor hon inte haft svar på har hon sökt upp svaret och återkopplat till oss snabbt.

Birna Gyda Bigo W
Viksjö

Vill ge mina varmaste rekommendationer till Per Stenmark på HusmanHagberg i Järfälla. Bästa mäklaren i Järfälla!

Svar från Per Stenmark

Stort tack för er rekommendation, det uppskattas stort och det är oerhört viktigt att vi löpande får feedback från våra kunder.

Linn E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jason Millado en del av HusmanHagberg Järfälla
Barkarby

Jag kan rekommendera Jason till alla som letar efter en professionell och duktig mäklare. Hela försäljningen gick väldigt smidigt, från första kontakt till kontraktsskrivning. Jason var alltid snabb på att svara och uppdaterade mig kontinuerligt om hur det låg till. Han satte en rimlig förväntansnivå och lyckades få till ett superbra pris i en osäker marknad.

Sebastian A
Skrev om Nina Strange en del av HusmanHagberg Järfälla

Kanonmäklare som även långt efter försäljning finns tillgänglig för eventuella funderingar. Bara positiva saker att säga om Nina. 10/10

Nina S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Nina Strange

Tack för det värmande orden. Det värmer så, och också att ni som köpare eller säljare förstår att vi fortsatt alltid finns där. Med vänlig hälsning, Nina

Alexandra L
Bolinder Strand - Kallhäll

Trevlig, hjälpsam och professionell man märker att Nina har många år av erfarenhet av sitt yrke och man känner sig trygg med hennes kunskap!

Svar från Nina Strange

Hej. Tack snälla för de fina orden och att jag hade förmånen att hjälpa er hitta er första egna bostad. Hoppas ni skall trivas. Med vänlig hälsning, Nina

Vivan A
Jakobsberg

Vi blev alltid väl bemött av Erika, trevlig, och engagerad. Hon levde upp långt över vår förväntan, försäljningen gick snabbt och smidigt, hon rekommenderas varmt!

Thomas Karl Knut H
Sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Michaela är som mäklare mycket proffsig, noggrann, och lämnar ingenting åt slumpen. Hon är mycket empatisk som person och gör ”det lilla extra” för att få till en bra försäljning. Detta är den tredje försäljningen hon hjäper vår familj med till en bra afffär.

Jonas A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jason Millado en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Vår upplevelse är en lugn harmonisk kille som mer eller mindre alltid är tillgänglig och har båda fötterna på jorden. Alltid först på kontoret sist hem. Han är alltid positiv även när du upplever motgångar. Vi tycker att han tar alla sina uppdrag på allvar och en kille som älskar sitt jobb. Vi upplever att han är väldigt duktig på att värdera och leverera. Jason är mäklaren vi rekommenderar till alla. Skulle jag beskriva Jason med två ord så skulle det vara "DEN BÄSTA" Tack Jason för ditt jobb och tryggheten vi fick från dig. Mvhv Jonas och Mathilda

Robert I
Bolinder Strand - Kallhäll

Nina hjälpte oss med både försäljning och köp av bostad. Nina är väldigt professionell och tydlig vilket var väldigt skönt som både säljare och köpare. Hon är hjälpsam och enkel att nå. Är det några frågor eller funderingar svarar hon snabbt.

Svar från Nina Strange

Men vilka fina ord. Det har varit en ren glädje att hjälpa er med att hitta er nya bostad och haft förmånen att sälja er nuvarande bostad. I vanliga fall brukar resan resan börja tvärtom men att få följa er att hitta ert nya boende efter försäljning har varit spännande. Så glad att vi gjorde det tillsammans. Med vänlig hälsning, Nina Strange

Jimmy B
Köpte sitt hus med hjälp av Nina Strange en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

Trevlig och enkel att prata med. Återkopplade regelbundet om aktuell status under pågående budgivning. Upplevdes affärsmässig och proffsig.

Svar från Nina Strange

Tack för er fina återkoppling. Ser fram emot att få se er alla på tillträdet och få följa er tid framöver i ert fina hus. Med vänlig hälsning, Nina

Isabelle F
Jakobsberg - Polhem

Upplevde henne som mycket professionell och trevlig

Sirpa A
Jakobsberg

Per har gjort ett mycket bra jobb. Var redan från början tydlig med hur han tänkte lägga upp ärendet med tanke på att det var ett dödsbo. När bouppteckningen var klar var fotografering och annonsering redan förberedda. Tack vara den förhandsvisning som Per gjort fanns redan intresserade spekulanter så genomförandet av försäljningen gick snabbt. Då också resultatet motsvarade våra önskningar så känner vi oss mer än nöjda med Pers jobb.

Thomas A
Jakobsberg

Mycket kompetent, professionell. Kan bara säga positiva saker. Allt från visning av lägenheten, efterföljande brev växling och mötet på kontoret.

Marcel Christian H
Viksjö

En rutinerad, engagerad, påläst och saklig mäklares så allt sammantaget väldigt hög nivå. Vidare en trevlig och empatisk person. Kan med varm hand och glädje rekommendera Per för framtida presumtiva säljare och köpare.

Svar från Per Stenmark

Stort tack för ett vänligt och trevligt omdöme, det betyder mycket för mig.

Malou H
Viksjö

Mycket trevlig, kunnig och enkel att samarbeta med!

Svar från Per Stenmark

Stort tack för ditt vänliga omdöme.

Anders N

Toppklass genom hela processen

Svar från Per Stenmark

Stort tack. Viktigt med feedback.

Mendi A
Jakobsberg

Jag är mycket nöjd med hans arbete hans beteende.

Svar från Per Stenmark

Stort tack för ditt omdöme och lycka till.

Narimen Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jason Millado en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Trevlig, professionell och ärlig mäklare som ingav stort förtroende. Vi är supernöjd!

Sarmad Bashir J
Sålde sitt hus med hjälp av Jason Millado en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

Mycket nöjd med försäljningen av huset, Allt gick bra och smidigt. Jason var väldigt kunnig och väl medveten om marknaden. Jag är väldigt nöjd och kan starkt rekommendera Jason Millado på husman hagberg i Järfälla.

Florin K
Köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Jag tycker att mäklaren är väldigt noggrann när det gäller information. Han hjälper med att kunden ska förstå vad ska göra och hur ska göras. Personal på HusmanHagberg är hjälpsamma och professionella. De förklarar tydlig och försöker hjälpa alla partier oavsett om det är säljare eller köpare. Det vill säga att de är pålitliga och man känner sig säker vid handlingar. Vi är väldig tacksamma och kommer att starkt rekommendera HusmanHagberg för alla kära och nära. Tack!

Svar från Per Stenmark

Stort tack för det vänliga omdömet. Det är oerhört viktigt att vi löpande får återkoppling och synpunkter från våra kunder.

Annika T
Barkarby

Väldigt trevligt och proffesionellt bemötande. Gör det där lilla extra för att allt ska blir bra.

Kerstin Ingegerd L
Viksjö

Professionell, flexibel och gott bemötande. Hög tillgänglighet och service

Svar från Per Stenmark

Stort tack för ett bra samarbete och konstruktiv dialog.

Marianne W
Jakobsberg

Bra bemötande / svarar snabbt på frågor kommer med goda råd / man upplever att man är viktig som kund

Svar från Per Stenmark

Stort tack för konstruktivt och vänligt omdöme.

Lars Ivar Filip G
Jakobsberg - Polhem

Väldigt bra bemötande och verkligen ett solklart engagemang med driv att göra en så bra resa som möjligt i dessa tider!

Svar från Erika Aspenberg

Tack Filip för en omvälvande men fin process som jag bär med mig i hjärtat vidare. Tack för samtal och för genuint samarbete som jag verkligen uppskattat från er båda.

Elinor C
Kallhäll

Per Stenmark är en trevlig och bra mäklare. Han svarar på våra frågor och hjälper oss.

Svar från Per Stenmark

Hej, stort tack för ditt omdöme, det hjälper mig i min fortsatta utveckling.

Phil K
Kallhäll

Hjälpsam, trevlig och förstående person. Speciellt för oss som 1:a gången köper lägenheten.

Svar från Per Stenmark

Hej, stort tack för ditt omdöme.

Bo N
Jakobsberg - Västra

Proffsigt bemötande och höga förväntningar som infriades

Svar från Erika Aspenberg

Varmaste tack till er båda för en givande, intensiv och rolig process. Så tacksamt att arbete med kunder som ser mig som den kunnige där jag får fria händer att föra processen framåt med full tillit, det underlättar och uppskattas enormt!

Vivan A
Bolinder Strand - Kallhäll

Erika har bemött oss väldigt proffsigt, hon är mycket kunnig och engagerad och personlig, vilket vi uppskattar mycket! Vi rekommenderar verkligen henne!

Svar från Erika Aspenberg

Rara ni, så bra allt blev och nu skall vi ju sälja er bostad också - så himla härligt att få fortsätta umgås. Tack för fint omdöme som värmer gott.

Calle N
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Jakobsberg

Vänligt och mycket trevligt bemötande. Försäljningsprocessen utfördes professionellt och på ett utmärkt sätt, vilket gav en känsla av lugn och ro för egen del.

Svar från Caroline Lantz

Tack Carl för ditt fina omdöme :) Kul att få äran att hjälpa till med ytterligare en försäljning! Vi ses på tillträdet!

Pontus A
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Jakobsberg - Söderdalen

Otroligt hjälpsam och service inriktad. Hade inga somhelst problem under någon del av affären, allt gick väldigt väldigt smidigt och snabbt. Undrade jag över något fick jag alltid svar samma dag eller dagen därpå. Skulle varmt rekommendera Caroline till er som letar efter en mäklare.

Svar från Caroline Lantz

Stort tack Pontus för att du tog dig tiden att lämna ett fint omdöme! Kul att höra att jag var snabb gällande återkopplingen :-) Lycka till och grattis igen till bostadsköpet!

Anna Magdalena S
Jakobsberg - Polhem

Kan varmt rekommendera Erika. Jag uppfattar henne som kunnig, flexibel, lyhörd, snabb, ytterst professionell och mycket engagerad. Med trygg hand leder hon genom sälj- och köpprocess och löser de problem som uppstår på vägen mycket professionellt. Vi är både imponerade och nöjda!

Svar från Erika Aspenberg

Tack för att du så tydligt anger din upplevelse av mig som mäklare och tjänsten - minns stunden när jag klev in i er bostad och bara kände wow, det här måste jag bara få förmedla. Att det sedan dessutom visades sig att ni var oerhört trevliga att samarbeta med underlättade hela processen. För mig har det varit en givande process som fått kräva lite mer tid och engagemang, vilket jag gillar. Stort innerligt tack för förtroendet och det känns så fint att få ha hjälpt er att hitta nästa bostad också. Vilken lyckoträff det blev!

Filtrera omdömen