HusmanHagberg Järfälla

HusmanHagberg Järfälla

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeEightYears
1 365

Anno 1967 – vår erfarenhet är avgörande i en mer utmanande marknad, vi får din bostad såld! Hos oss har vi kompetens och utbildning i att hantera förmedling både på successionsmarknaden för privatperson och dödsbon, nyproduktion, tomter samt äganderätt. Här jobbar mäklare med bäst betyg och högst trovärdighet i hela Järfälla...

1365 omdömen om HusmanHagberg Järfälla

Sedan starten hos Reco 2017

David Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Mansour en del av HusmanHagberg Järfälla
Barkarbystaden

Jag är väldigt nöjd med hjälpen som Mariana har erbjudit under processens gång. Mariana visade personligt intresse i vad vi kände under processen som köpare vilket var mycket uppskattat. Hon bemötte oss jämt med en varm attityd vilket gav känslan av trygghet. Jag är tacksam att ha fått Mariana som mäklare då det har underlättad alla genomgående steg för mig som aldrig varit del utav ett bostadsköp.

Therese B
Kungsängen Brunna

Ett trevligt bemötande engagerad hjälpsam och en professionell mäklare.

Svar från Nina Strange

Hej Therese. Sån glädje att få hjälpa dig hitta ditt nya boende. Med vänlig hälsning, Nina

Mürsel E
Viksjö Hummelmora

Ninan är ydlig i sin kommunikation och har full koll på läget!

Svar från Nina Strange

Tack för att ni tar er tiden att fylla i ert omdöme. Hoppas bostaden blir som önskat för hela familjen. Ha en fin sommar Nina

Magnus F
Sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av HusmanHagberg Järfälla
Skälby

Hela processen med försäljningen av vår bostad har fungerat mycket bra. Michaela har varit duktig på att informera om allt som har med en lyckad försäljning att göra. Hon är lyhörd, lätt att komma i kontakt med. Vi kände oss trygga genom processen med henne.

Angelica S
Köpte sitt hus med hjälp av Nina Strange en del av HusmanHagberg Järfälla
Jakobsberg - Västra

Har stor tillit till Ninas kunskap och erfarenhet som mäklare. Nina har varit noggrann och kommunikativ genom hela vår köpesprocess. Nina har vårt fulla förtroende!

Stefan Birger E
Skälby

Har endast gott att säga om Erika. Skulle lätt anlita henne igen vid försäljning av bostad!👍👍

Charlotta D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Barkarbystaden

Rekommenderar Erika varmt. Så professionell och ödmjuk i sin mäklarroll. Inlyssnande och sätter kunden i fokus. Att hon dessutom är charmig och lättsam som person har gjort hela processen så mycket lättare och med största sannolikhet även gjort alla parter nöjda. Engagerad mäklare som fått mig som säljare att känna mig oerhört trygg och lugn.

Sofia J
Jakobsberg - Söderdalen

Det tog längre tid än tänkt men Erika var ihärdig, tillmötesgående och professionell genom hela processen. Tack Erika!

Veronica N
Viksjö

En bra och tydlig mäklare som är lättillgänglig och flexibel

Anders B
Kungsängen

Mitt intryck är att Nina är erfaren, engagerad och kompetent.

Robert Valdemar C
Viksjö

Bra bemötande av mäklaren! Höll oss ständigt uppdaterade och svarade snabbt på våra frågor! Var väldigt anpassningsbar för visningstider! Var bra på att underrätta oss om marknadsläget och vad som påverkar våran försäljning och även om marknaden var trögare än vi hade förväntat oss kan vi varmt rekommendera Jason för uppdrag!

Lovisa Carolina E
Skälby

Erikas utstrålning, positivitet och professionalitet var det som först fångade min uppmärksamhet. Under försäljningsprocessen blev det tydligt hur ambitiös, trevlig, tillmötesgående och oerhört kunnig hon är. Vi är mer än nöjda med Erika som vår mäklare vid försäljningen av vår villa. Rekommenderas varmt!

Kim A
Viksjö

Trevlig och påläst mäklare tycker jag

Kristina G
Sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av HusmanHagberg Järfälla
Skälby

Michaela har varit en fantastisk mäklare. Från första kontakten var hon lyhörd, intresserad och engagerad. Hon var alltid lätt att få tag på och svarade tydligt på alla våra frågor. Hon gjorde så att både försäljningen av vårt hus och köpet av det nya huset kändes tryggt och smidigt. En sådan mäklare borde alla få!

Svar från Michaela Holmgren

Hej Kristina! Tusen tack för dina fina ord och för att du tog dig tid att svara. Det har varit ett nöje att få arbeta med er och hjälpa till med försäljningen av ert fina hus :). Vi ses i höst, ha en fin sommar!

Marie N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av HusmanHagberg Järfälla
Jakobsberg

I samband med bostadsköp så kom vi i kontakt med Michaela. Hon var mycket professionell, tillgänglig och kunnig så vi bestämde oss för att hon skulle få uppdraget att sälja vår lägenhet. Försäljningen gick snabbt och smidigt trots en trög marknad. Kan varmt rekommendera Michaela.

Svar från Michaela Holmgren

Tack så jättemycket Marie, både för dom fina orden och för att du tog dig tid att skriva. Tack för lättsamt och bra samarbete, är så glad för att ni köpte den fina lägenheten och för att jag fick förtroendet att sälja er lägenhet. Ha en fin sommar så ses vi!

Håkan V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Michaela Holmgren en del av HusmanHagberg Järfälla
Jakobsberg

Vänlig korrekt informativ trevlig lättsam och hjälpsam

Svar från Michaela Holmgren

Tack Håkan, jag är väldigt glad att det blev ni som köpte lägenheten, och att ni kommer närmre familjen och framförallt lilla E :). Ha en fin sommar så ses vi!

Henrik N
Jakobsberg

Fantastiskt bemötande av Mikaela och hela HusmanHagberg. Kunnigt och personligt.

Svar från Michaela Holmgren

Tack Henrik för dina vänliga ord och tack för att du tog dig tiden att skriva. Vi ses inom kort, och ha en fin sommar!

Maria V
Jakobsberg

Michaela är professionell, trygg och mycket tillgänglig och trevlig! Vill varmt rekommendera denna mäklare vid försäljning av bostad 🌻😀

Svar från Michaela Holmgren

Tack Maria för att du tog dig tid att svara och för dina ord. Jättekul att just ni köpte lägenheten och det var en ära att få samarbeta med er :). Ha en fin sommar!

Wasim K
Kallhäll

Han mycket hjälpsam. Allt blir enklare med honom..

Katarina T
Viksjö

Hej. Erika är mycket duktig och seriös i sitt arbete som mäklare. Hon har ett positivt driv och vill att de hus hon hjälper till försäljning skall gå snabbt och smidigt. Hon snappar upp vilka som kan vara intresserade av objektet lite mer. Dock tycker jag att det kan läggas för stor vikt vid House Stiling.

Cecilia L
Viksjö

Jättenöjd med Per! Fanns där under hela processen och var kunnig och informativ.

Svar från Per Stenmark

Stort tack för er återkoppling.

Carl L
Jakobsberg - Västra

Erika är välorganiserad, effektiv, snabbtänkt, pålitlig och mycket kunnig i sitt yrke. Kan med nöje ge henne mina allra bästa rekommendationer!

Alexander K
Kallhäll

Från början till slutet har Jason alltid varit EXTREMT hjälpsam, trots sina långa och jobbiga dagar har alltid funnit tid att hjälpa mig. Vid försäljningen hade jag problem och var pressad på tid (pga privata anledningar) och behövdr byta den potentiella köparen då problem uppstod och det blev mycket arbete för Jason men han bad mig aldrig om mer än om att bara bli informerad och så fixade han resten. Jag är oerhört tacksam för all hjälp jag fått av Jason och skulle starkt rekommendera honom till andra.

Gert O
Skälby

Erika är bra på att förklara allt som har med försäljning att göra Är positiv och lätt att samarbeta med.

Dina R
Kallhäll

Det var inget fel på Erika som mäklare, men jag fick inte det värde på bostaden som jag förväntade mig eftersom marknaden är död. Jag var inte helt nöjd med fotograferingen, men hon erbjöd sig att ta om bilderna om så önskades.

Jaana Ann-Mari R
Jakobsberg

Trevlig bemötande av mäklaren. Hon var intresserad, aktiv och lyssnade på våra önskemål. Försäljningen gick smidigt.

Mattias M
Barkarby

Strukturerad, snabb och tydlig! Blev en enkel process och försäljning.

Marina B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Barkarby

Väldigt bra bemötande och vi kände starkt förtroende för henne direkt. Hon gav oss möjlighet att ro hem vårt drömhus.

Majda R
Viksjö

Erika is an exceptional and professional broker. She clearly knows what she’s doing and has a solid understanding of the reasons behind her actions. Her passion shines through in her tone of voice when she interacts with you. She made my experience incredibly smooth and efficient, helping us quickly find the perfect house. I have nothing but positive feedback for Erika. She is not only great at her job but also manages to balance her responsibilities as a mother and a broker with over 13 years of experience. Her dedication,...

Grace A
Jakobsberg

This is our first time buying an apartment. We are confused because we are expats here in Sweden. We felt good about the house and her the first time we met. She can explain things to us and answer our questions. She is also very informative and responsive to all our emails. She treated us kindly, even though we did not speak Swedish. She is a good broker. God bless her 😊

Rabia E
Viksjö Hummelmora

Hon är väldigt trevligt och duktig 👍 vi var nöjd med henne ☺️

Lars T
Viksjö

Mycket driven mäklare. Ser till att saker händer.

Marielle J
Jakobsberg - Västra

Vi köpte hus av Erika och allt gick väldigt smidigt. Hon löste extra visningar och var alltid tillgänglig och kunde svara på frågor.

Dogan E
Viksjö Hummelmora

Erika är jätte bra mäklare tar hand om köparen p säljaren fint. Berättar alla punkter fint så att man förstår innehållet lagar. Om jjag ska sälja min hus längre fram så kommer jag anlita Erika. Man får en bra service

Mésud S

Jag har bara Bra Erfarenhet av Erika och hennes jobb

Adam R
Viksjö

Per gjorde ett jättebra jobb vid köpet av vårt radhus. Kontraktsskrivningen var väldigt bra genomfört, mycket tydligt. Visste exakt vad jag skrev under på och kunde känna mig säker.

Svar från Per Stenmark

Tack för er återkoppling och utmärkt att ni kände er trygga under processen.

Ulla Katarina A
Viksjö

Mycket professionellt men ändå personligt bemötande. Flexibel och snabb återkoppling i alla lägen. Vi är mycket nöjda och tacksamma för all hjälp i samband med försäljningen av vår bostad.

Svar från Per Stenmark

Stort tack för förtroendet och för vänligt omdöme.

Charlotta D
Viksjö

Professionell och saklig. Noga med detaljer och ser till att alla parter är införstådda, Rekommenderas varmt

Svar från Per Stenmark

Tack för ditt vänliga och konstruktiva omdöme.

Andreas V
Viksjö

Kunnig och påläst, mycket erfaren och gav ett tryggt intryck. Trevligt bemötande och inte påstridig alls.

Svar från Per Stenmark

Tack för konstruktiv och trevlig feedback av er kundupplevelse.

Rune Roland B
Viksjö

Mkt trevlig och kunnig! Engagerad!

Åsa Johanna Marie M
Jakobsberg - Västra

Mycket trevlig kunnig mäklare. Snabb på återkoppling samt överförande av information. Under hela tiden. Kan bara varmt rekommendera Per Stenmark

Svar från Per Stenmark

Stort tack för ert vänliga omdöme, mycket värdefullt för mig.

Klas Mikael V
Viksjö

Väldigt bra kompetent och noggrann mäklare.

Farasat H
Sålde sitt hus med hjälp av Mariana Mansour en del av HusmanHagberg Järfälla

Tålmodig, strukturerad och engagerad

Svar från Mariana Mansour

Tack Farasat för ditt omdöme. Det har varit väldigt roligt att få förmånen till att få hjälpa dig i din försäljning och önskar dig ett stort lycka till i den nya lägenheten. Ha en fin sommar oh ses på tillträdet!

Joyce S
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

Johan arbetade hårt och engagerad in försäljningen av min bostad. Han var en stor stöd och hjälp under resan. Han har "ett stort hjärta " .

Sebastian B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jason Millado en del av HusmanHagberg Järfälla

Ger sig fan på att få bostaden såld även när det blir blåsväder.

Mésud S
Sålde sitt hus med hjälp av Mariana Mansour en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

Trevlig, bra förhandlare, bra lyssnare och rakt på sak

Svar från Mariana Mansour

Tack för ditt omdöme. Är glad att jag fick förmånen att hjälpa er, och lycka till med din nya bostad. Vi ses på tillträdet!

Pia A
Barkarby

En mäklare som visar att han kan gasa från noll till hundra på en millisekund! .Och trots att vi var stressade möttes vi av ett fantastiskt lugn och ett engagemang som imponerar. Tack Jason

Robin P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
Jakobsberg

Jag blev bra bemött av Mariana Hanna, hon var informativ kring hela processen och förklarade de olika stegen. Mvh Robin

Svar från Mariana Hanna

Tack för ditt omdöme Robin! Vi ses snart igen på tillträdesdagen. /Mariana

Leyla T
Kallhäll

Fick bra och snabbt hjälp.upplevdes duktigt och engagerad.

Reza Y
Barkarbystaden

Väldigt varmt bemötande, Mycket hjälpsam, affären kändes säker och bra.

Svar från Mariana Mansour

Hej Raza, tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas att ni trivs bra i den nya bostaden!