Alla kategorier Mäklare Stockholms län Vallentuna Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna

Allévägen 8, 186 39 Vallentuna — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Vallentuna. Vi är din fastighetsmäklare i Vallentuna Kommun. Här finns det fantastiskt, vild natur i ett havs- och stadsnära läge. Här finns ett mycket levande näringsliv, föreningsliv och kulturliv. Det vill säga allt du behöver för att kunna leva ett riktigt gott liv. I Vallentuna erbjuds bra kommunikationer och härliga sevärdheter. Här kan du bo i lägenhet, villa, par- eller radhus. Eller varför inte skaffa dig ett fritidsparadis, här erbjuds både variationen och utbudet. På Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna har vi hela tiden goda kontakter med människor som ska köpa eller sälja bostad. De flesta vänder sig till oss eftersom att vi kan erbjuda en helhetslösning med försäkringar, lånelöfte och bolån, någonting som både den som säljer och den som köper vinner på.

Om du ska sälja, värdera eller köpa ett hus, en bostadsrätt, tomt eller fritidshus i Vallentuna har du kommit helt rätt. Ring eller maila oss så kan vi prata om hur vi kan hjälpa dig till en riktigt bra fastighetsaffär, om du är ny i trakten tipsar vi gärna om fritidsaktiviteter då vi kan området riktigt bra. Välkommen till din lokala mäklare i Vallentuna.

Läs vad 23 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna

• Charlotte O
    Charlotte O skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi rekommenderar gärna Stefan Petrén på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna. Mycket trevlig att ha att göra med och vi är mycket nöjda
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag tycker att Stefan har varit trevlig, engagerad, lyhörd
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hej
    Stefan Petren är en perfekt mäklare. Lätt att ha kontakt med. Lyhörd för kundens önskemål.fick tex trädgården fotograferad när den var som finast, nästan ett år innan försäljningen.Han är bra på att förklara alla turer kring en försäljning.för en som inte känner till hur det går till. En trygg mäklare att ha med sig, genom en sån stor affär som det är att sälja sitt hem där man bott i 40 år.
  • Olle L
    Olle L skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Duktig mäklare som känner området och husen. Ser alltid till det bästa för både köpare och säljare. Ärlig och ser alltid till köpare och säljares bästa.
  • Gunnar D
    Gunnar D skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Så här långt är vi mycket nöjda
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra bemötande och trevlig attityd från första början. Berättar om fastigheten på ett bra sätt. Snabb på att följa upp och återkoppla saker ang. fastigheten och budgivning. Lättsam att ha att göra med och mycket service minded. Förklarar på ett begriplig sätt vad de olika delarna i köp- och sälj kontrakt innebär.
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag tycker att Stefan gjorde ett gott intryck. Jag blev väl informerad och kände mig trygg med att kunna fråga om det var något jag undrade över och han tog sig tid att svara och förklara.
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bättre mäklare är svårt att hitta!
  • Ann-britt A
    Ann-britt A skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    jag vart både personligt bemött och professionellt , Stefan är en bra människa och mäklare.
    Ann-Britt
  • Roland J
    Roland J skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Helt okej, vänlig person utan åthävor.
  • Douglas P
    Douglas P skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra bemötande, snabb återkoppling.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Jag rycker att Stefan var super trevligt så det var bra
  • Anders J
    Anders J skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Bra trevlig mäklare som bryr sig om sina kunder
  • Robin L
    Robin L skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Mycket smidigt och en bra genomförd affär. Fick hjälp med allt vi efterfrågade.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hej!
    Med Stefans hjälp gick försäljningen smidigt. Jag hade många frågor som jag alltid fick snabb återkoppling och bra svar på.
    Inte ofta jag ger högsta betyg till nån men nu gör jag ett undantag. Stefan får högsta betyg.
    //Håkan
  • Roger N
    Roger N skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Hej,

Fått ett mkt bra och professionellt bemötande av Stefan, bra information innan, under och efter försäljningen, jag kan varmt rekommendera Stefan Petrén och Länsförsäkrings Fastighetsförsäljningskontor I Vallentuna.

Hälsningar
    Roger Nilsson
  • Emelie D
    Emelie D skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vill verkligen rekommendera Stefan Petrén på Länsförsäkringar! Han är supertrevlig och proffesionell. Vi köpte vårt drömhus och han såg till att allting gick snabbt och smidigt och fanns till hands vid frågor. Bästa mäklaren!
  • Marie H
    Marie H skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Stefan har sålt två fastigheter till oss. Vi är mycket nöjda med honom ! Han är lyhörd, kunnig och var mycket proffsig i sitt bemötande mot oss då vi hade frågor om försäljningen. Både säljare och köpare kände stort förtroende vilket vi tycker är mycket viktigt för en bra försäljning.

Vi rekommenderar honom varmt!! / Ove, Marie och Carolina
  • Jelena K
    Jelena K skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi hade väldigt ont om tid för att sälja. Stefan har gått ut med annonsen nästa dag efter vi har anlitat honom. Vi har fått hans förtroende och kunnat lita på honom. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Hoppas att vi inte behöver flytta igen (då vi har köpt världens bästa hus med hjälp av Stefan), men händer det, vet jag vem jag ska ringa till.
  • Hedvig S
    Hedvig S skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Vi är mycket nöjda med Stefan Petrén. Han är en trevlig och jordnära mäklare som har en bra och sund syn på bostadsmarknaden. Han är även kunnig, hjälpsam och har mycket god lokalkännedom. Vi skulle utan tvekan anlita honom igen.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Det här var nog inte den enklaste försäljningen Stefan Petrén har haft. En mäklare möter människor i någon av de stora livshändelserna och samtidigt som man måste våga möta människorna i det behöver man kunna driva på försäljningen. För oss var det en tuff skilsmässa som låg bakom försäljningen så det, en deprimerad och sjukskriven säljare samt en vattenläcka i köket (det var inte så mycket en läcka som en liten sjö faktiskt) som upptäcktes dagen innan besiktningen var bara några av de saker som han fick hantera. Och han gjorde det på ett helt fantastiskt sätt.

Vi träffade många mäklare som säkert hade kunnat sälja huset men de saknade alla den medmänsklighet och empati som Stefan har. Det var också den egenskapen som blev som mest betydelsefull för mig för det stöd han gav under hela processen, och framförallt i samband med vattenläckan/sjön, har varit helt ovärderlig. Jag är fortfarande tacksam för det.

Att han sedan sålde huset till ett mycket bättre pris än vad vi någonsin hade räknat med och till precis rätt köpare bevisar bara det jag har sagt sedan jag träffade honom.

Stefan Petrén är Sveriges bästa mäklare.
  • Linnea Å
    Linnea Å skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Stefan hjälpte oss sälja vår bostad på ett snabbt och effektivt sätt. Han är alltid snabb att återkomma med svar på frågor och väldigt lösningsinriktad. Vi hölls väl uppdaterade om statusen på visningar och budgivningar.
    Känns väldigt seriös och kunnig.
  • Rickard O
    Rickard O skrev om Stefan Petrén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna
    Stefan på Länsförsäkringar är extremt professionell och har en bra och sund syn på bostadsmarknaden.
    Lovar inga fantasipriser, gör bra värderingar och levererar.
    Bra och snabb på mail och telefon.

Stefan fick vårt förtroende och vi kan ej göra annat än att rekommendera honom till den som vill sälja eller köpa.
    Väljer vi att flytta igen så är valet självklart.

Allévägen 8, 186 39 Vallentuna