Skarings

Götlundagatan 34, 124 71 Bandhagen — Visa karta

Läs vad 13 kunder tycker om Skarings

• Erika A
    Erika A skrev om Skarings
    Veckovis städning av vårt kontor, dagtid.
    Snabb och trevligt bemötande och hantering.
    Snabb uppstart och bra uppföljning.
    Verkligen måna om att vi ska vara nöjda.

Effektivt när de är på plats och vi får gjort det vi ber om utan krångel.

En avslappnande vetskap att det rullar och går.
    Vi är supernöjda. Läs mer
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Skarings
    Lokalvård.
    Bra bemötande och snabb återkoppling. Ordinarie personal är alltid väldigt duktiga. Vikarier mindre bra. Läs mer
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Skarings
    Veckovis städning
    Bra bemötande - lättillgängliga Läs mer
  • Eleonore H
    Eleonore H skrev om Skarings
    Städning en gång per vecka. Alltid trevligt bemötande, men inte alltid så rent. Hade städningen varit bättre hade jag varit helnöjd. Läs mer
  • Carlos A
    Carlos A skrev om Skarings
    Skarings städar våra lokaler, Akademikliniken.Tycker att Skarings gör en ganska bra jobb.
    Man blir bemött alltid på ett bra sätt, de är så villiga att lösa problem.
    Mina förväntningar har varit att företaget städar fin och det har de gjort .
    Som sagt vi är väldig nöjda med Skarings. Läs mer
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Skarings
    När ”ordinarie” lokalvårdare är i tjänst har vi aldrig problem men så fort det blir en ”vikarie” är vi sällan nöjda. Skärings personal har utlöst åtskilliga larm med utryckning, ca 3/säsong, vilket innebär en kostnad för oss om ca 10-000 per halvår. Vi når inte fram. Skärings vill inte kännas vid dessa kostnader. Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Skarings
    Vi har köpt kontorsstädning till vårt HK och har bra dialog med vår kontaktperson samt med vår städerska. Lite gnissel vid vikarier men det har löst sig.
    Kontaktpersonerna är lyhörda och löser ev. problem snabbt. Läs mer
  • Lena E
    Lena E skrev om Skarings
    Vi har städ på alla våra kliniker i Stockholm.Funkar perfekt. Har inte haft några klagomål på evigheter från kollegor. Snabb återkoppling vid kontakt. Vår städledare Luis är bra. Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Skarings
    Städningen är inte den bästa, varierar mycket.
    ofta något, av det som enligt föreskrifterna ska göras, görs inte.
    Ibland kan någon doktor sitta kvar och arbeta sent på kvällen och de har vid några tillfällen upplevt att städerskan kommit in, tömt sopkorgarna, och sedan gått utan att utföra resten av arbetet. Läs mer
  • Josefin J
    Josefin J skrev om Skarings
    duktiga städare som lyssnar på mina/ våra önskemål. Läs mer
  • Mia W
    Mia W skrev om Skarings
    Uppdrg: städning av kontorslokal
    Bra och trevlig personal
    Alltid bra kontakt med arbetsledare
    Väl utfört arbete Läs mer
  • Edwin  B
    Edwin B skrev om Skarings
    Undvik detta oseriösa företag!

Hade vi kunnat sätta 0 stjärnor så hade vi gjort det.
    Brf Flemingsberg har haft Skarings som städföretag sedan 2015, de har å det grövsta misskött sina åtaganden. Våra medlemmar skickat konstant meddelanden till oss i styrelsen om att städningen är undermålig, vi kan inte annat än att hålla med. Vi har vid flertalet tillfällen påpekat brister i städningen för Skarings, utan framgång. Vi har haft många möten med Skarings och de har i över ett års tid lovat att bättra sig och att sätta upp städscheman i trapphusen, detta har inte heller blivit av. Alla våra lokaler och utrymmen är rent ut sagt äckliga efter flera år av bristande städning.
    Vi har betalat stora pengar för rengöring av källargångar och andra utrymmen, detta är inte gjort, men debiterat för.
    Vi är en bostadsrättsförening med 300 lägenheter och 25 portar, vi blir behandlade på detta sätt, jag vågar inte ens tänka på hur en mindre förening skulle bli bemött.
    Vi skulle aldrig rekommendera någon att anlita Skarings, det finns många andra seriösa aktörer som dessutom är billigare. Läs mer
    2018-09-11 Skarings Fönsterputs & Städ AB svarar Edwin B
    Hej Edwin,

Jag beklagar att din upplevelse av vår städning är så som du beskriver i ditt omdöme. Inom Skarings Fönsterputs & Städ AB bedriver vi ett systematiskt kvalitetsarbete - vi är ISO-certifierade vad gäller såväl kvalitet, miljö som arbetsmiljö. Ett exempel på kvalitetssäkrande åtgärder är de regelbundna kvalitetskontroller vi gör på plats hos våra kunder, vilka vi helst gör tillsammans med kunden. Du har dock valt att avböja våra förslag om att träffas på plats för att gå igenom kvaliteten i uppdraget, vilket har försvårat för oss att finna en konstruktiv lösning i samråd med dig. Vi hoppas dock fortfarande kunna hitta en bra väg vidare, men ibland händer det att ord står mot ord vad gäller förväntningar i förhållande till de faktiskt avtalade städtjänsterna.
  • Carina B
    Carina B skrev om Skarings
    Fantastisk service av fantastisk kontakt på focus (skarings)
    Rekomenderas varmt Läs mer

Götlundagatan 34, 124 71 Bandhagen