Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal, sid 2

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mölndal!

Här i Mölndal i Göteborgstrakten kan du hitta ett boende nära storstadsliv men omgivet av fina omgivningar som slott och skogar. Vi fastighetsmäklare på kontoret känner till området mycket väl och kan erbjuda dig en tjänst som är skräddarsydd efter dina behov och dina önskemål.

Villa, lägenhet eller radhus? Vad du än drömmer om att bo i så finner du det mesta här i Mölndal. Vi guidar dig genom hela affären och ser till att du blir hundra procent nöjd med din nya bostad!

Läs vad 634 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölndal 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-06-22
    Super nöjda, smidig förmedling och man känner sig trygg med Johathan som mäklare. Kan varmt rekommendera🌸
  • sålde sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-06-22
    Jag blev bra bemött. Helen har skött ärendet väl
  • köpte sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-06-21
    Hög grad av professionalitet, seriositet men också personlighet och hjärtlighet. Mycket bra intryck!
    Tack Erik för fint omdöme. Lycka till med flytt och allt sen! Sarah Westerlind
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Lilja en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Gastorp
    2021-06-17
    Superfint mottagning lyssnar av vad man verkligen har för önskemål hjälper till med alla frågor och återkoppla snabbt.
    Varma rekomendationer till Simon Lilja
    • Broslätt
    2021-06-17
    Trevligt och duktig! Jag hade förhoppningar om snabb affär och Simon löste de galant! Tillgänglig och engagerad rekommenderas starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-06-07
    Sålde en villa, blev alltid positivt bemött
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonathan Jacobsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Bifrost
    2021-06-07
    Köpte min första lägenheten, han förklarade hur hela processen går till och gav bra svar på dem frågor man hade.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Krokslätt/Fredriksdal
    2021-06-04
    Bra snabb och kunnig. Trevlig samt mycket bra kundfokus
  • köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-05-26
    Efter 2 år av letande hittade vi vårt boende. Vår mäklare Heléne Gomez va hur bra som helst. Trotts att vi var köparna så hjälpte hon oss i vår process att göra vårt första köp av radhus.
    2021-05-20
    I recently sold an apartment with the help of Jonathan. He was very well prepared from the start and was very confident with the strategy he suggested. He is very hard working and made us sell the apartment with very stringent timeline we had and to our satisfaction.
    2021-05-18
    Träffade många mäklare men Jonathan va den bästa mäklare som träffade han visade på bra sätt plus han förklarar tills man fattar vad som innebär om lägenhet, jag tycker han va det bästa som jag träffade. Plus jag kommer rekommendera han om nån vill köpa lägenhet i Mölndal
    2021-05-12
    Sofia har en fantastisk förmåga att känna av och möta kunden.
    Vi är fantastiskt nöjda med det samarbete och resultat som det gav.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Östra Mölndal
    2021-05-12
    Vi har sålt en villa. Bemötandet var mycket trevligt. Sara inger förtroende då hon är informativ, intresserad och inkännande utan att vara påträngande.
    Som mäklare uppfattar jag Sara som proffsig och erfaren. Det har känts tryggt att ha Sara som mäklare.
    Tack Anette! Lycka till i nya lägenheten! Sarah Westerlind
    2021-05-10
    Jonathan har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt. Vid valet av mäklare letade vi efter någon som kunde ge oss goda råd och göra hela processen så smidig som möjligt. Jonathan har verkligen uppfyllt detta och har dessutom alltid varit tillgänglig och kunnat stötta genom, vad i alla fall jag upplever som en ganska stressfull tid. Supernöjd :)
    • Jungfruplatsen
    2021-05-08
    Simon har som mäklare hjälpt mig att sälja min lägenhet. Simon är ödmjuk och har ett sätt som skapar tillförlitlighet. Jag skulle gärna rekommendera honom.
    Simon sålde lägenheten till andra paret som tittade på den. Så med tanke på de få timmarna han behövde lägga ner, samt skriva ett kontrakt utifrån en närmast komplett mall, så var det lättförtjänta 45.000! Men han gjirde det han skulle och han gjorde det bra, och det var ju det som det gick ut på.

Gott,
    Peter
    2021-05-06
    Bra och snabb återkoppling vid frågor.
    2021-05-05
    Jag vill tacka Jonathan för en smidig försäljning av vår bostad. Han var proffsig, hjälpte till med tips kring hur vi skall tänka med inredning och framförallt skötte han hela affären över förväntan.

Vi kommer rekommendera Jonathan till många av våra vänner som är inne i köp/sälj tankar.
    2021-05-05
    Väldigt vänlig kunnig, och överlag strålande mäklare som hjälper till med ditt köp.
    2021-05-05
    En lägenhet i Solängen, blev bra bemött. Mycket kunnig och engagerad
    Enkel och smidig affär
    2021-05-04
    Bra och trevlig mäklare som är flexibel och engagerad hela vägen.
    2021-05-04
    Köpt en bostadsrätt, fick mycket bra bemötande och hjälp under hela processen. Mycket nöjd och rekommenderar varmt!
    2021-05-04
    Vi har sålt en villa med hjälp av Sofia. Från början till slut ett mycket professionellt bemötande. Kunnig och diplomatisk.
    Vi behövde aldrig lägga ut huset på Hemnet utan det såldes på förhand till begärt pris.
    • Lunden
    2021-05-03
    Snabb återkoppling, trevligt bemötande, lyhördhet samt professionalitet. Jag är väldigt nöjd!

Kan rekommendera Simon STARKT!
    10/10.
    • Lunden
    2021-05-03
    Sålt bostadsrätt till ett pris över förväntan. Efter att ha jämfört 3 olika mäklarfirmor och mäklare så var Simon den mäklare som lyssnade på mina önskemål på pris och gick in stenhårt för att vi skulle uppfylla mina förväntningar, och det gjorde han överlägset.

Vi la ut lägenheten på hemsidan på torsdag och fredag kväll så var bostaden såld till ett pris över förväntan. Simon är bra på att återkoppla, gör allt för att göra mig som kund nöjd. Kul att träffa en så positiv och glad människa som uppenbarligen älskar sitt jobb!

10/10 till Simon & Svensk Fastighetsförmedling!
    2021-05-03
    Köpte en lgh av Jonathan. Trygg, pålitlig, konkret och kom med bra lösningar till hur jag ska möblera för barnen och mig!
    Rekommenderar honom verkligen, så när jag väl ska sälja finns det inget tvivel om vem som ska få sälja den! //A.M
  • Jakob G
    2021-05-02
    Jonathan hjälpte mig att sälja min bostad i centrala Mölndal.
    Jonathan var riktigt duktig och genomförde den plan han föreslog. Han uppnåde föreningens högsta kvadratmeterpriset. Så tack Jonathan.
  • sålde sin stuga med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • KÅLLERED
    2021-04-30
    Professionell snabb och hjälpte oss att sälja vårt fritidshus Stort tack till Anders Lundgren!
    Tack Stella för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Anders Lundgren
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-04-30
    Har både köpt och sålt med Sofia och hon ingav ett lugn genom hela processen och vi fick högt förtroende för henne. Hon har varit väldigt bra på att hålla oss informerade, vilket uppskattas mycket.
  • sålde en tomt med hjälp av Ulrika Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Toltorpsdalen
    2021-04-25
    Jag ber om ursäkt för sent svar. Jag är urusel på att läsa min privata mail - såg mailet idag.

Ulrika har hjälpt mig med att sälja en tomt.

Jag har blivit mycket professionellt bemött och fått hjälp och svar på alla mina frågor som jag haft både innan och under försäljningen. Jag har känt mig trygg med Ulrika som mäklare.

Jag förväntade mig att försäljningen skulle dra ut på tiden och hade ingen förhoppning om att få sålt till utgångspriset. Istället gick försäljningen väldigt fort och slutsumman blev mycket högre än jag förväntat mig.

Jag är mycket nöjd med att den hjälp jag fått av Ulrika och idag mycket glad för att jag valde Svensk fastighetsförmedling som mäklare till försäljningen av min tomt.
    2021-04-17
    Bra säljare. Trevlig, tydlig och pragmatisk med att reda ut kontraktsdetaljer när vi köpte en bostad.
  • Dongfeng C
    2021-04-12
    I sold my house with a very satisfied price. Sofia help us lot.
    2021-04-10
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet. Jonathan har varit väldigt hjälpsam och trevligt under hela processen från intresse till köp. Otroligt ödmjuk och genuin. Kände mig väldigt trygg under hela processen. Kändes inte som man behövde spela "Köpe-spelet" utan han fanns där både för oss och säljaren på ett genuint sätt. Tack!
    2021-04-09
    Sålde en bostadsrätt. Jag fick ett mycket bra bemötande, korrekt, kunnig och hjälpsam. Snabb hantering och mycket bra återkoppling. Jonathan levde upp till mina förväntningar på en mycket bra mäklare. Jag kommer att rekommendera Jonathan till vänner o bekanta som skall göra bostadsaffärer.
    2021-04-09
    Jag och min sambo köpte en trea i Kållered på streteredsvägen 1. Vi är så nöjda med bemötandet från Jonathan Jacobsson! Han upplevdes genuin, trevlig, tillmötesgående och förtroendeingivande. Det var vårt första bostadsköp och efter att ha varit på ett flertal lägenhetsvisningar var det vårt bästa mäklarmöte. Detta gjorde att köpet kändes väldigt tryggt och rätt hela tiden, vilket var en enorm lättnad för förstagångsköpare som oss. Vi är jättenöjda och rekommenderar honom starkt!
  • skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-04-09
    Har sålt en villa med tomt o en separat tomt. Sofia har varit mycket tillmötesgående, trevlig o proffsig i sitt bemötande, fyllt alla förväntningar o varit lätt att samarbeta med under hela processen. Kan varmt rekommendera henne!
  • skrev om Sofia Oscander en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-04-07
    Sofia hjälpte oss att sälja vårt föräldrahem på ett tryggt och professionellt sätt kan varmt rekommendera henne!
    2021-04-05
    Sarah skötte uppdraget med att sälja vår villa riktigt bra och visade stor förståelse och respekt för oss som säljare. Lyhörd, tillgänglig och väldigt flexibel. Jag kan varmt rekommendera henne till fler som går i säljtankar i Mölndal!
    Tack Henrik! Glad jag kunde hjälpa er med försäljningen. Sarah Westerlind
    2021-04-05
    Jonathan var trevlig och tillmötesgående genom hela processen
    2021-04-05
    Jag sålde min lägenhet. (Jonathan gjorde det)
    Han hjälpte mig,och brättade hur ska jag göra.
    Han förklarade på bra sätt och var förberedd och hade ordningen på sin arbetssätt.
    Trevlig artig och hjälpsam och nårbart.
    Önskar lycka till Jonathan,bra jobbat.
    2021-04-04
    Köpt en bostadsrätt. Härligt bemötande på visningen och på kontoret när vi skulle skriva kontrakt och snabba svar på sms. Fått hjälp med det jag undrat och fått förklarat det jag inte förstod. Det blev även ett positivt möte med säljaren. Fick komma dit efteråt och mäta och visa lägenheten för mina döttrar. Väldigt tacksam för det.
    2021-04-04
    A fantastic estate agent! Jonathan recently sold a property for us and we couldn’t be happier. Everything from the service he provided to the price he got us far exceeded our expectations. We would strongly recommend Jonaton to anyone in need of an estate agent. 10/10!
    2021-04-02
    Vi köpte ny bostad. Jonathan var grym. Svarade på alla frågor utan några som helst konstigheter och det kändes som att han verkligen ville hjälpa till. Utmärkt service!
    2021-04-02
    Vi köpte bostadsrätts radhus av Jonathan. Han var snabb i återkoppling, trevlig och fick en att känna sig avslappnad och trygg i sitt köp.
    2021-03-31
    Sålt en lägenhet. Fick bra bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    2021-03-30
    Vi har fått hjälp att sälja vår villa. Processen började under hösten, med en plan för de olika stegen, fram till försäljning under våren. Vi har fått bra hjälp inför fotografering (utomhus och inomhus), och det var bra fotografer. Också god hjälp och stöttning inför visningen, och i funderingar kring "visningar på förhand". Under visningen tog en kollega över, och det upplevde vi som professionellt och ett gott samarbete. Vår mäklare höll kontakt med oss, och vi var helt trygga. Under budgivningen var kontakten föredömlig.
    Vi har upplevt ett lyhört och vänligt bemötande i denna process som inte är enkel. Dessutom professionella samarbetspartners. Allt sammantaget har lotsat oss igenom denna omställning i livet, och vi är tacksamma och glada för resultatet. Bra jobbat! Tack från oss!
    Tack Petra! Ja det var tråkigt att jag blev sjuk precis innan visning så även jag är tacksam för att jag har så professionella medarbetare som kunde täcka upp. Roligt att ni är nöjda och jag hoppas att ni kommer trivas i lägenhet och inte sakna trädgården för mycket. Anders Lundgren
    2021-03-28
    Köpt en bostadsrätt där Jonathan var mäklare. Fick ett fantastiskt bemötande av Jonathan som var både informativ och jordnära. Vi hade en jättebra kommunikation hela vägen. Han uppfyllde alla våra förväntningar som förstagångsköpare!
    2021-03-27
    Överträffade alla våra förväntningar. Ända mäklaren som frågat efter fel och brister för att kunna ge den absolut mest rättvisa bilden av vårt radhus. Det blev total succe i slutändan!
    2021-03-27
    Vi sålde precis vår bostadrätt i en BRF och det blev ett pris högt över förväntan!

Jonathan had us at hello! Han är genuin, kunnig, lätt att få tag i, uppdaterade oss med information, lättsam, go och glad!

Jonathan hade höga mål och vi följde med på resan. Han är fantastisk och har gjort ett fulländat jobb!

Så glad att just han blev vår mäklare vid försäljningen! Tack! ❣️
  • Per-michael S
    2021-03-23
    Sarah är mycket kompetent och trevlig.
    Det började med att jag hade kontakt med flera mäklare.
    Alla mäklarna gav ett bra intryck och jag nämnde att jag hade en på gång en fastighet med en nedlagd bensinmack på tomten.
    Miljö-mupparna i den kommunen ville att tanken och marken skulle saneras med stora kostnader som följd om man inte skötte korten rätt.
    Jag förstod att det finns 20 på dussinet med konsulter som skär guld med täljkniv och jag undrade vad jag kunde göra själv för att få det billigare. (Jag är själv ganska praktisk och funderade på att köpa en egen traktorgrävare!!)
    Sarah fixade, utan att jag frågat om det, ett gäng artiklar och tips på bra-ha-kontakter.
    Ingen annan av de andra mäklarna gav några tips.
    Sarah och Svensk Fastighetsförmedling fick jobbet och jag har inte ångrat det en sekund.
    Allt flyter på som det ska.
    Nu ska ni veta att jag är själv en ganska strulig gubbe med många järn i elden och mycket oavslutade projekt. Bara flytten har tagit 3 månader och Sarah har stöttat mig hela tiden och kommit med tips om hur jag ska göra i olika situationer.
    Jag rekommenderar henne av hela mitt hjärta.
    Det har varit väldigt trevligt att ha fått hjälpa dig med försäljningen Pelle! Stort lycka till på nya marker! Sarah Westerlind
    2021-03-23
    Köpt ett hus i Lindome, varit tydlig och smidig.
    Tack Stefan! Önskar er stort lycka till. Ska följa er arbete med spänning! Sarah Westerlind