Svenska Mäklarhuset Sundbyberg

Svenska Mäklarhuset Sundbyberg

Marknadsledande i Sundbyberg! Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen,...

104 omdömen om Svenska Mäklarhuset Sundbyberg

Stefan V
Centrala Sundbyberg

Hade förmånen att ha Markus Carlqvist som mäklare, otroligt bra bemötande och gjorde så vi kände oss trygga genom hela processen.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Mats D
Lötsjöhöjden

Har bara positiva saker att säga. Ambitiös och hungrig trots många år i branschen.

Philip B
Centrala Sundbyberg

Mäklare med riktigt härlig energi som lade ned stort engagemang under hela processen!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Maria N
Centrala Sundbyberg

Markus har varit väldigt trevlig och professionell att jobba med. Försäljningen gick över förväntan, tack vare mäklarens engagemang.

Karin R
Södermalm

Det var en relativt snabb affär så hade inte supermycket kontakt direkt med Markus i början då min dotter drev det mesta själv, men när budgivningen närmade sig slutskedet var Markus mycket tillgänglig, tydlig och hjälpsam. Jag tycker det underlättade mycket. För att komma till avslut med affären upplevde jag att Markus var ett bra stöd. Efter affären blev det en enkel process och dessutom fint stöd i att få en skjuts vidare, då i vårt fall behövdes lägenheten renoveras. Markus var bra att rådda med, vilket var värdefullt...

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Moa B
Centrala Sundbyberg

Markus har varit väldigt professionell i sitt bemötande under hela försäljningen. Allt gick väldigt smidigt och jag upplevde en stor tilltro gentemot Markus som mäklare. Jag kommer absolut att vilja ha Markus som mäklare igen till mina framtida bostadsköp!

William S
Lilla Alby

Supertrevlig, rak och enkel. Påläst om föreningen och bostaden vilket uppskattas som kund!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Karin K
Centrala Sundbyberg

Mycket bra bemötande. Levde upp till mina förväntningar mer än väl. Uppskattade särskilt att Marcus kände av hur jag önskade att säljprocessen skulle gå till, d v s i lugnt tempo. Rekommenderar honom varmt.

Tom J
Centrala Sundbyberg

Kan varmt rekommendera Josephine. Professionell och engagerad! Extremt nöjd köpare.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2927 omdömen 4.8 av 2927 omdömen

Viktor J
Centrala Sundbyberg

Trevligt och proffdigt bemötande. Mina förväntingar var att det skulle bli en smidig process utan oklarheter. Dessa förväntningar levdes upp till av mäklaren och mäklar assistenten. En genomgående bra upplevelse att köpa bostad med hjälp av mäklaren och Svenska mäklarhuset.

Mircea B
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sundbyberg

Jag var på en privat visning på: https://www.hemnet.se/bostad/lagenhet-2,5rum-sundbyberg,-or-sundbybergs-kommun-logdansvagen-36-16609576 Lördag 22/2 ca. kl.16.30 vi kom överens om pris och då var lägenheten min. Jag var så glad ! äntligen flyttar jag närmare jobbet och jag har letat i ett år efter en sådan lägenhet, läge osv. Julian fick mina uppgifter och kontrakten är klar för på skrivning. Han ringde och förklarade hur allt kommer att gå till nu är det bara att skriva på. Jag berättade att jag var på väg till en konsert...

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Anna D

Gabriel Bilir lyckades att sälja min lägenhet med mycket kort varsel. Jag var otydlig med den snäva tidsplanen men han lyckades lösa det ändå. Rekommenderar honom varmt! /Anna

Jasmine L

Vi använde oss utav Gabriel för försäljning av vår lägenhet. Han gjorde ett utmärkt jobb, vi skulle utan tvekan använda oss utav honom igen!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Shpend I

Köpte nyss en lägenhet ifrån Bilir. Jag tycker själv jag var jobbig då jag ville flytta på datum gällande sign av avtal och jag hade många olika frågor. Bilir löste alla ändringar av datum till mina önskemål och svarade på de frågor han kunde. De frågorna han inte var helt säker på tog han föst reda på svaret innan svarade mig vilket jag kände var väldigt tryggt. Extremt professionell och fick mig som kund att känna mig trygg. Arbetsmoralen var på topp då jag i stort sett kunde höra av mig 24/7. Det var väldigt viktigt...

Alexander T

Gabriel Bilir har varit en fantastik mäklare under hela processen. Han gav oss direkt ett seriöst intryck. Försäljningen gick super. Han höll oss uppdaterade hela tiden och kämpade gediget för att vi skulle få en bra vinst. Jag har i mitt liv flyttat ett flertal gånger. Men en mäklare som Gabriel Bilir har jag aldrig träffat. Engagerad och driven. Ni som överväger att sälja er bostad skall verkligen kontakta Gabriel och sedan kommer ni luta er tillbaka och njuta av en god försäljning.

Ken H

Josephine, som vi haft att göra med ett par gånger nu (både köpt av- och sålt genom), erbjuder utmärkt service, god kompetens, med stort kunnande och framför allt ett mycket stort engagemang! Vill ni känna er trygga med er försäljning och få ut högsta möjliga pris? -Anlita Josephine, är min rekommendation!

Tobias F

Mkt bra och professionellt bemötande. Alltid tillgänglig. Var hjälpsam och gjorde ett bra jobb med vår försäljning. Vi fock bra betalt för lägenheten. Gabriel var även hjälpsam och gav många bra tips i vår köpprocess vilket var ett stort plus. Rekommenderas starkt.

NINA P

Trevlig och bra service genom processen, dock något dåligt påläst och sålde inte in lägenheten så mycket egentligen.

Elie G

Väldigt serviceinriktad som gjorde mig som kund trygg då återkopplingen kring hela förhandlingsförloppet var utmärkt. Verkligen en mäklare jag kommer välja igen & rekommendera vidare till andra.

Safa K

En person att känna förtroende för. Mycket trevlig och proffsig. Lätt att prata med vilket är skönt när man är i processen att sälja, det kan kännas stressigt och oroligt annars. Kan rekommendera Gabriel till alla.

Okan D

Gabriel är en korrekt , väl informerande, förtroendegivande person därav det yrke som passar honom och hans personlighet. Fantastisk support och informations rik person med förmåga att sälja in en upplevelse på korrekt och yrkesmässigt proffesionellt sätt. Super nöjd!

Mimmi S

Efter ett snabbt husköp behövde vi få ut vår lägenhet snabbt! Gabriel löste såväl fotograf som alla andra delar som behövdes för att allt skulle gå snabbt & smidigt, annonsen skrevs och lades ut inom 48h från första samtal. Tack vare den supersnabba processen lyckades vi sälja lägenheten före ordinarie visning och till ett pris över våra förväntningar i förhållande till den marknad som var då! Gabriel fanns alltid tillgänglig, per mail, telefon och sms, något som vi som säljare verkligen uppskattade mitt i all stress. Vi är så oerhört nöjda med Gabriel och kan varmt rekommendera honom!!

Amir A

Gabriel Bilir sålde vår lägenhet på Kungsholms strand. Gabriel är trots sin ringa ålder en mycket kunnig och professionell mäklare som är närvarande med dig som säljare under hela processen. Han lade verkligen ner mycket tid och engagemang i vår försäljning, allt från fotografering där han och fotografen gick igenom varje vinkel till att han hade "minipresentationer" för spekulanterna på visningarna. Bostadsmarknaden var något instabil när vi sålde vår lägenhet och det gick lite trögt i början. Men Gabriel gav inte upp...

SARA J
Skrev om Svenska Mäklarhuset Sundbyberg

Safa kvist utan tvekan bästa och professionella mäklaren. Även flera grannar som är super nöjda!

Johanna M

Josephine Kvist är både en genuint trevlig person och en riktigt duktig säljare. Under 2016 har vi både sålt och köpt lägenhet med Josephine Kvist som mäklare och varit väldigt nöjda i båda affärerna. Rekommenderas!

Anders G

Rekord försäljning utan visning, rekommenderar Gabriel starkt!

Hakim E

Väldigt tillmötesgående och engagerad mäklare man får lätt kontakt med. Josephine är kunnig, proffsig och förtroende ingivande. Skulle rekommendera Josephine starkt.

Anders J

Bra bemötande. gav ett kunnigt intryck och väl påläst om objektet och omgivningen.

Moritz K

Josephine var gav ett mycket positivt intryck direkt från första kontakten vi hade och tycker att hela köpprocessen med tillhörande praktikaliteter gick väldigt smidigt. Josephine var en verkligen kundinriktad mäklare och kommer högst antagligen att anlita henne när hon jag behöver boende nästa gång.

Sebastian V

Jag tyckte Gabriel var rakt igenom trevlig och enkel att jobba med. Han var duktig på att kommunicera de olika stegen i processen, lätt att nå, och gav ett ärligt intryck. Mycket nöjd med Gabriel som mäklare!

Frans H

En bra mäklare som jobbar snabbt. Har bra dialog med sina kunder.

Andreas B

Jag är jättenöjd med Gabriel och hur han hanterade affären. Mycket proffsigt jämfört med Notar som jag var i kontakt med först!

David P

Han är en väldigt skicklig säljare.

Ida N

Gabriel gick verkligen ur sin väg för att hjälpa mig i säljprocessen av min lägenhet och såg till att allt gick smidigt, det kändes väldigt tryggt att lämna försäljningen i hans händer. Han är en riktig stjärna!

Ronnie E

Bra bemötande. Trevlig, professionell. Inger förtroende och hjälper till om kunden har några frågor.

Mia N

En rakt igenom professionell mäklare! Ärlig, hängiven, trygg och trevlig. Precis så som man önskar och vill att en mäklare ska vara!

Gianina O

Gabriel Bilir var mycket hjälpsam och jobbade hårt för att sälja vår lägenhet. Hans engagemang var stort och vi kommer definitivt att ringa till honom när det blir dags att sälja vår lägenhet.

Erik L

Jag är mycket nöjd med Josephine, hon har de egenskaper jag tycker är viktigast hos en mäklare. Hon är noggrann, seriös, påläst och engagerad. Hon får både säljare och köpare att känna sig trygga under processen.

Malin H

Min upplevelse var väldigt bra. Jag är mycket nöjd med Gabriels arbete!

Marianne H

Trevlig, kunnig, vänlig. ..............................

John B

Gabriel är en mycket professionell och duktig mäklare som har stor kunskap om bostadsförsäljning. Han har en ödmjuk framtoning och lyssnar ordentligt innan han lägger fram sina förslag som känns mycket väl underbyggda. Jag är utomordentligt nöjd med Gabriel och hur han hanterade försäljningen av min bostadsrätt. Jag rekommenderar honom reservationslöst.

Erik I

Jag tyckte att Gabriel gjorde ett bra jobb. Han känns ganska junior, men var ärlig med saker han hade dålig koll och återkom alltid med svar när han hade fått input av sina kollegor.

Linda B

Jag rekommenderar varmt Gabriel Bilir på Svenska mäklarhuset i Sundbyberg. Proffsig och påläst med ett mycket trevligt bemötande. Kommer anlita honom helt klart igen!

Behrang A

Högsta graden av professionalitet och transparens! Gabriel skötte sitt jobb utöver förväntan och levererade på alla leverabler under tiden som min mäklare. Jag skulle rekommendera Gabriel till alla som säljer någon form av fastighet/bostad.

Brf kompassen

Gabriel Bilir är väldigt serviceminded som mäklare.Gabriel känner till vårt område väl. Han är detaljerad och noggrann. Gabriel har på kort tid sålt 6-7 st lägenheter i vårt område dvs Brf Kompassen 1 ,det vill säga ganska mycket. Med Vänliga Hälsningar Carlo Musella Ordförande Brf Kompassen 1

Faraj A

Lovar mycket- gjorde fel i uträkningen vilket gjorde mig sömnlös en natt.

Stefan H

Allt med honom var superproffsigt

Alex M

Jag fick ett väldigt bra bemötande och allt kändes väldigt proffsigt. Världens bästa mäklare!

Sara P

Josephine var skicklig från start. Hon lyckades sälja vår bostadsrätt till ett mycket bra pris och hade ett trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda.

Rebecca N

Mycket bra upplevelse där mäklaren gav ett mycket professionellt, säkert och ödmjukt intryck! Dessutom en mycket glad och härlig tjej, vi kommer garanterat fråga efter Josephine när vi ska sälja!