Viklunds bygg och måleri

Framnäsbacken 3, 171 66 Solna — Visa karta

Välkommen till Viklunds bygg och måleri!

Vi har lång erfarenhet och ett brinnande engagemang för bygg och snickeri. Vi utför en rad olika tjänster som du kan läsa om här nedan.

Våra tjänster: Kakel, klinker, köksrenovering, badrumsrenovering, golvläggning, fönsterbyte, måleri, tapetsering, takläggning, plåtservice, fasadarbeten.

I och med vår breda kunskapsbas kan vi ta oss an allt från mindre snickeriarbeten till större totalentreprenader.

Nöjd-kund-garanti
Att du som kund ska vara 100% nöjd är något som vi aldrig tummar på. Känn dig trygg när du anlitar oss - är inte du nöjd är inte vi nöjda.

Läs vad 3 kunder tycker om Viklunds bygg och måleri

• 2020-11-18

Sebastian A skrev om Viklunds bygg och måleri
    Snabba och väldigt nogranna. Fläckfritt jobb. Läs mer
  • 2020-11-18

Jim & Ylva R skrev om Viklunds bygg och måleri
    Vi var mycket nöjda med servicen vi fick av Viklunds Bygg & Måleri, de var lätta att ha att göra med, hög tillgänglighet och fint resultat! Extra tack för trevligt bemötande från både Nataliya och Vlad! Läs mer
  • 2020-11-17

Claes R skrev om Viklunds bygg och måleri
    Noggrann och mycket väl utfört arbete . Arbetet var målning av väggar och tak samt slipning av golv.Bra bemötande från företaget med frågor och övrig kommunikation.
    Resultatet av arbetet levde verkligen upp till våra förväntningar.

Återkommer gärna till leverantören och framför allt till den som utförde arbetet i lägenheten. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte