ACS Amazing Cleaners Sweden

ACS Amazing Cleaners Sweden

Läs vad 9 kunder tycker om ACS Amazing Cleaners Sweden 2

2022-05-06 Verifierad kund
    Punktliga, effektiva och väldigt duktiga, jag kan varmt rekommendera dem och jag kommer anlita bolaget fler gånger!
    2022-04-20 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tillmötesgående, de utförde arbetet proffsigt. Super snyggt och rent. Jag hade höga förhoppningar och de levde upp till dessa. De hjälpte mig med flyttstädning. Tack för hjälpen.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Amazing Cleaners städade våra lokaler och gjorde ett fantastiskt jobb.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Bra och snabb service. Kunnig personal.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Behövde akut flyttstäd och det ordnades till dagen efter. Mycket nöjd!
    2022-04-19 Verifierad kund
    Supernoga, hjälpsamma, flexibla och proffsiga. Rekommenderar verkligen.
    2022-04-16 Verifierad kund
    snabbt! Ren! komma i tid. Trevliga personer
    2022-04-13 Verifierad kund
    Vi har provat flera firmor men har aldrig upplevt samma kvalité och tillit som vi har för Amazing Cleaners Sweden. Punktlighet, tillit och noggrannhet – det är vad vi gillar med företaget.
    De är Professionella och proaktiv organisation som vet vad kvalitet innebär ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Rekommenderar varmt!
    Det var så lite, tack så mycket för att du blev kund hos oss. ACS Amazing Cleaners Sweden
    2022-04-13 Verifierad kund
    Supernöjd med städningen! De var också väldigt trevliga och fick redan städning dagen efter första kontakt! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️