Älven Städ Stockholm

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.8

Om företaget

Välkommen till Umeå älven städ AB! Är det dags för en flytt eller behöver du bara städhjälp i vardagen? Oavsett vilket behov du har av städning så ser vi till att lösa det. Det finns roligare än saker att tänka på i vardagen än städning. Därför tar vi hand om din städning så kan du fokusera på annat. Tjänster: Hemstädning,...

14 omdömen om Älven Städ Stockholm

Visar 14 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Noora Kadhim Khraibet K
Skrev om Älven Städ Stockholm

Professionellt bemötande vid beställning och ett fantastiskt fint städresultat - allt till ett rimligt pris. Jag kan verkligen rekommendera. Älven Städ Stockholm

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen
BadgeSevenYears

Vi har hemstädning via Viklunds städ och är så nöjda! De är flexibla, noggranna och alltid trevliga. Rekommenderas!

Umeå Cleaning Crew AB
Skrev om Älven Städ Stockholm

Rekommenderar starkt att anlita Älven Städ Stockholm.Ett Absolut 💯 -% perfektion. Oerhört nöjd och glad över deras noggrannhet, tillgänglighet samt extra stöd med annat som inte ingick i deras arbetsuppgifter. Väldigt hängivna och extremt vänliga i bemötanden. Vi kommer alltid att anlita dom, bravo 👏🏼

Haen Sabah M
Skrev om Älven Städ Stockholm

Jättebra resultat! Jag kände mig helt trygg med att lämna nyckeln till dem mycket trevlig person som jag mötte. jag kom hem till ett välstädat hem! Rekommenderar älven städ Stockholm

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 483 omdömen 4.5 av 483 omdömen
BadgeTenYears

Jag har anlitat Städgiganten under flera år för båda städning och fönsterputs. Jag är väldigt nöjd. När jag har klagat på nåt har detta gena

Karl Olof Robert S
Skrev om Älven Städ Stockholm

Vi fick snabba svar vilket var bra men, vi behövde ha lägenheten öppen hela dagen vilket inte kändes tryggt och vi fick betala för en extratjänst som inte blev ordentligt utförd. Vi fick också jobba hårt för att bolaget inte skulle debitera mer än vad offerten visade. Företaget kändes inte seriöst.

Åsa W
Skrev om Älven Städ Stockholm

Ett mycket trevligt bemötande och ett perfekt utfört flyttstäd, kommet att anlita umeälvens städ om jag behöver städhjälp vid något fler tillfälle!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2037 omdömen 4.7 av 2037 omdömen
BadgeTenYears

Superbra. Punktliga, vänliga och noggranna. Sasha och Serhii som hjälpte mig i flytten rekommenderas varmt. Lika så Legaite, Ohla och Vol

Bo Robert G
Skrev om Älven Städ Stockholm

Efter en lång tids sjukdom har jag tyvärr inte kunnat ta hand om mitt hem så som jag hade viljat. Bestämde mig för att anlita en städfirma för att få en nystart. Via en förmedlingstjänst kom Umeå älven städ till mig och gjorde ett så otroligt fint jobb att jag fällde en tår när jag kom hem. Tusen tack 🙏 detta betydde oerhört mycket ❤️

Bo Robert G gillar detta
Svar från Älven Städ Stockholm

Hej Robert, tack för en sådan fin recension. Glädjer oss verkligen att ni är så nöjd med våran tjänst. Ha en fin fortsatt dag, med vänliga hälsningar Rebin från Umeå Älvens städ Ab ❤️

Dvard S
Skrev om Älven Städ Stockholm

Fick hjälp med tömning och städning av ett fritidshus inför försäljning. Jag blev trevligt bemött genom hela processen och tuförandet skedde snabbt och proffsigt - rekommenderas varmt! /Edvard

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 506 omdömen 4.8 av 506 omdömen
BadgeSixYears

Kan rekommendera Bvtler! Enkla att kommunicera med och vi är mycket nöjda med städtjänsten vi köper. Flexibla och noggranna!

Martina N Martina N
Läs mer omdömen
Roger B
Skrev om Älven Städ Stockholm

Städning av hus. Snabbt och bra utfört. Kan rekommenderas!

Anna R
Skrev om Älven Städ Stockholm

Städfirma som lämnar ett rent hem. Har provat flera olika företag tidigare, men de här är de bästa. Rekommenderas!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 150 omdömen 4.5 av 150 omdömen
BadgeFiveYears

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Mathilda E
Skrev om Älven Städ Stockholm

Enkelt och bra kommunikation. Gick väldigt smidigt och vi anlitade Älven städ till vår flyttstädningen och köparna var nöjda.

HAIJA J
Skrev om Älven Städ Stockholm

Trevligt bemötande av personal med otroligt snabb återkoppling. Väldigt professionell och ordentlig städning. Rekommenderar varmt!

Flyttfirma Move-It AB
4.7/5 i betyg av 78 omdömen 4.7 av 78 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Airina Z
Skrev om Älven Städ Stockholm

Väldigt nöjd!! Personalen är nograna och snabba på att städa. Dem svarar fort via post . Rekomenderar!!

Olivia D
Skrev om Älven Städ Stockholm

Extremt nöjd! Snabb service, jättetrevlig personal och fantastiskt utfört arbete! Rekommenderar Även Städ AB skarpt!

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen
BadgeEightYears

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Läs mer omdömen
Martin O
Skrev om Älven Städ Stockholm

Trevligt bemötande. Snabb återkoppling via mail och väldigt professionellt utförd städning. Jag är mycket nöjd med deras arbete.

Filtrera omdömen