Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Välkommen till Fastighetsbyråns kontor mitt i hjärtat av Vällingby! Här hittar du ett område med både lägenheter, villor, härliga grönområden och badplatser men ändå bra förbindelser in till Stockholm city. Vi mäklare som jobbar här har koll även på Hässelby och Spånga.

Vi har stort engagemang och skräddarsyr gärna våra tjänster utefter våra kunders kriterier och önskemål. Självklart kan du anlita oss vare sig du vill köpa eller sälja! Fastighetsbyrån är en av Sveriges absolut största mäklare. Oss kan du fråga om vad som helst. Välkommen!

Läs vad 1706 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby Spånga 2

• köpte sitt hus med hjälp av Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    2021-09-16
    Fick en bra känsla direkt. Han har varit tillmötes gående när det gäller visningarna med datum och tider. Förklarat bra på frågor under visning. Rekommenderar honom.
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Olofson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2021-09-15
    Från första kontakt tills köpeavtal har jag blivit bemött på allra bästa sätt !
    Mina förväntningar var bara att få huset sålt , och är nu så glad att det blev just Per O som fick uppdraget. En person som utstrålar kundservice ooh vänlighet.
    Jag uppskattar särskilt Pers intellekt och att han tog sig tid att ibland föra djupa diskussioner .
  • Bibi P
    2021-09-15
    Trevlig mäklare. Hjälpsam och snabb att svara på e-post och frågor. Kan rekommendera Jimmy till flera fastighetsköpare
    Tack Bibi det värmer att höra :) vi ses! Jimmy Armasson
    2021-09-14
    Proffsigt bemötande av en kvinna som kan sitt jobb till 100%.
    Vi hade ett mål med försäljningen och hon lyckades med råge så vi är oerhört tacksamma.

Vill du ha en väl etablerad mäklare som har 100% koll på husen här i Hässelby så är ett mycket bra val.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2021-09-13
    Tack Emil! Det har varit ett nöje att ha med dig att göra vid köp av vår nya bostad.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2021-09-13
    Professionell, jordnära och ger ett seriöst och lugnt intryck.

Alla prognoser och analyser av marknaden kunde underbyggas med fakta och statistik och ett resultat i form av ett slutpris som låg väldigt väl i linje med hans initiala uttalanden.

Bra på att förmedla information och hålla säljaren informerad samt duktig på att hitta lösningar vid hastigt uppkomma situationer.

Rekommenderas varmt och det är inget sammanträffande att Fastighetsbyrån som mäklarfirma är störst på marknaden.
  • Agneta A
    2021-09-13
    Proffsig rakt igenom! Förtroendeingivande och trevlig. Informativ och tillgänglig. Man känner sig trygg med att låta Josef sköta sin lägenhetsaffär.
    Jag kan därför varmt rekommendera Josef, vare sig det gäller köp eller sälj.
    2021-09-12
    Tydlig kommunikation och bra mäklare som gjorde oss som säljare trygga.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2021-09-11
    Riktigt bra mäklare på alla sätt. Väldigt aktiv och snabb.
    • Hässelby Södra Villastad
    2021-09-11
    Hon har stor erfarenhet, så allt gick fort och smidigt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Spånga - Bromsten
    2021-09-10
    Väldigt trevlig och proffsig mäklare, supernöjd med köpet
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2021-09-10
    Min mäklare Jimmy Armasson upplevde jag som en proffsig, lugn och mycket trevlig person. Han är kunnig och noggrann men också lättsam och lyhörd för önskemål och smidiga kontakter fortlöpande under säljprocessen. Han har på ett förtroende-fullt sätt sätt fullgjort allt som man kan önska fram till ett avslut. Jag kan varmt rekommendera honom som fastighets-mäklare. Högsta betyg från min sida!
    Tomas Öman
    Tack Tomas för de fina orden! Blir det värmer att läsa detta. Tack för ett gott samarbete och bra kommunikation genom hela affären :) Hälsa Britt inger från mig så ses vi Jimmy Armasson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Spånga - Sundby
    2021-09-10
    Trevlig, seriös och en ärlig person. Varmt rekommenderar.
    • Spånga - Bromsten
    2021-09-10
    Bästa mäklaren jag träffat:) grym service och fick rätt hjälp med min bostadsaffär! Jag är super nöjd med min nya lägenhet och rekommenderar Jimmy starkt!!
    Grym är du:)!
  • skrev om Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2021-09-09
    Vi upplevde Jimmy som mycket professionell. Han ställde upp i tid och otid, även på en söndag och visade aldrig några sura miner. Korrekt på alla sätt och vi kände att vi blev mycket väl omhändertagna.
    Tack Anders! Och tack för ni som köpare också var smidiga att ha att göra med. Ha det så fint i Frankrike så hoppas jag vi hörs i framtiden när det är dags att sälja igen. Jimmy Armasson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2021-09-08
    Har absolut inget att klaga på. Det har varit snabbt och effektivt på alla sätt.
    Tack Mats, detsamma till er för ett smidigt och enkelt samarbete. Ses på tillträdet. Jimmy Armasson
    2021-09-08
    En väldigt vänlig och förstående mäklare som ser kundens önskemål
    2021-09-07
    Med respekt och ödmjukhet samt tillgänglig.
    Jag kommer att rekommendera honom till dem som vill sälja eller köpa
    Fantastiskt det känns tryggt att ha honom på den processen
    2021-09-06
    Gott bemötande, hjälpsam och god handledning
    2021-09-06
    Jättebra, Utmärkt - några ord för att beskriva Jimmy!

We are first time home buyers and we were a bit skeptical given our previous experiences with brokers and bidding. One of our friends, recommended, Jimmy and truly its been a smooth ride since.

Despite losing the first house in bidding, Jimmy kept in touch and kept our hopes high of finding the right apartment. Although, we were on vacation, Jimmy kept the viewing on hold for us and helped us close the deal at a fair price.

He's smooth talker, very friendly, transparent and we fully recommend him :)
    • Vällingby - Kälvesta
    2021-09-02
    Proffsigt, informativ och kundfokuserat från start till mål.
    • Vällingby - Kälvesta
    2021-09-01
    Carina, är en väldigt engagerad mäklare. Mycket hjälpsam och koll på allt. Lätt att få bra kontakt med. Rekommenderar varmt!
    2021-08-31
    Mycket trevligt bemötande, mycket tjänstvillig och hjälpte till med alla frågor. Alltid tillgänglig för frågor.

Jag hade stora förväntningar på den kundlista Jimmy refererade till på vårt första möte, men den verkade inte funka då inte så många kom på visningarna.

Vi hade lite misskommunikation då jag trodde att vi bestämt en sak men Jimmy inte hade samma uppfattning av vårt samtal (datum o tider för visningar) men det löste sig på ett trevligt sätt.

Jag hade behövt mer tydlig information om de olika stegen och kostnaderna för tex Hemnet mm, jag känner att jag missade info på det området.

Fotografen tog bra bilder, men hade inga tips om styling. Jimmy hade inte heller så mycket att säga om det till skillnad från min förra försäljning där mäklaren faktiskt stajlade huset.

Överlag är jag mycket nöjd.
    Tack för ett fint samarbete Anette och hoppas ni kommer trivas i nya huset 😃 tar med mig feedbacken till framtiden. Vi ses! Jimmy Armasson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2021-08-31
    Väldigt fint bemötande, Josef var väldigt lyhörd till de speciella omständigheterna som jag hade med försäljningen av min lägenhet. Han är mycket kommunikativ och såg till att jag alltid hade koll på alla steg under försäljningen. Kände mig mycket trygg i att Josef var väldigt kunnig och gjorde allt i hans makt för att få ett resultat jag var nöjd med. Jag rekommenderar honom helhjärtat!
    2021-08-31
    Allting gick super, snabba svar. Hela försäljning processen gick smidigt.
    2021-08-30
    I met Jimmy during one of the apartment screenings which unfortunately could not get materialised due to some document work at my end. However, he took details from me about what specifications I am looking at for an ideal apartment. I frankly, did not feel that he will ever come back.
    There was another viewing which got scheduled soon after a month.
    There was lot of patience exhibited by Jimmy. He was available to answer my queries at any time during this period. He also supported me with bank related queries. I am glad that I was able to get my new home in Sweden with help and support from Jimmy.
    I would recommend Jimmy to all my friends and colleagues who are looking for a good apartment in Stockholm! He is the best
    2021-08-30
    Professionellt hanterat av Carina från början till slut. Snabb och tydlig återkoppling, god service och noga med att alla detaljer blir rätt.
    2021-08-30
    Josef har ett korrekt bemötande, tydlig kommunikation, han är punktlig och trevlig.
    2021-08-30
    Bra, informativ, flexibel, samarbetsam. Tydlig och effektiv.
  • Helena Å
    2021-08-29
    Bra att bolla idéer och tankar med. Köpet kändes tryggt!
    • Vällingby - Johannelund
    2021-08-28
    Upplevde Josef som ytterst professionell och engagerad. Uppskattade också hans oerhört vänliga och trevliga sätt, och att han återkopplade snabbt både via mail och sms. Vill starkt rekommendera Josef som mäklare!

//Louise Lj
    2021-08-28
    Carina har ett engagemang och en trovärdighet som få andra mäklare kommer i närheten av. Hon är tillgänglig och återkopplar snabbt på de frågor man har. Hon månar om att det blir en lyckad bostadsaffär för både säljare och köpare samt har mycket bra (oslagbar?) koll på den lokala bostadsmarknaden i Hässelby.
  • skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2021-08-26
    Jimmy är en stjärna på det han gör, vi har aldrig tidigare känt oss såhär nöjda och trygga med en mäklare. Från start var han otroligt professionell, tillmötesgående och pålitlig. Han är fantastiskt responsiv och kommunikativ. Vi som kunder är supernöjda med hans insats och rekommenderar honom varmt för andra som ska sälja sin bostad.
    2021-08-26
    Känner Carina sedan tidigare och med den erfarenheten var det lätt att välja mäklare till vår husförsäljning. Kan i alla lägen rekommendera Carina som ger ett professionellt intryck.
  • skrev om Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2021-08-25
    Från första mötet fick jag ett väldigt bra intryck och bestämde mig direkt att han var den rätta att sälja min lägenhet. Han var väldigt trevlig och hjälpsam under hela tiden och alltid kontaktbar om jag undrade något. Han slog även säljrekord i vår förening per kvm, det tackar jag för! ;)
    Stort tack för de fina orden Christian! 😁extra kul att det blev en mycket lyckad försäljning också, lycka till med erat nya boende. / Jimmy Jimmy Armasson
  • Ulla B
    • Hässelby
    2021-08-15
    Mycket trevligt bemötande och mån om att både säljaren och köparen blev nöjda.
    Lätt att få kontakt med både på telefon och snabb att svara på sms.

Samanfattning: Jag är jättenöjd med Fastighetsbyrån och med Josef Gubrail!
  • Lasse K
    2021-08-12
    Klockren och smidig försäljning trots att det var mitt i semestern. Mycket nöjd!
    2021-08-12
    utmärkt agent att samordna med och kan få saker att gå snabbt
    2021-08-12
    Bra och smidig säljprocess som stämde väl med våra önskemål och förväntningar.
    2021-08-12
    At the end I felt confident that Jimmy had acted in the best interests of both parties. He was also very quick to reply to our questions and very kind throughout the process. We're happy
    2021-08-09
    Som köpare är ju kraven inte lika stora som vid försäljning, men jag tyckte att han skötte sig bra. Trevligt bemötande.
  • skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2021-08-02
    You dont feel you are having a conversation with an agent and you personally feel that you are talking with someone you are aware of (as a friend) and trust the conversation. He is very friendly and make the buying journey in a easy way. I will be in touch for sure.
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Olofson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2021-08-02
    En bra mäklare. Trevlig bemötande med respekt och tålamod vid första träff sedan aldrig träffat mer dock hela affären gick bra, smidigt och enkelt.
  • Michael O
    2021-08-02
    Allt har gått smidigt, och bra från början till slut
    2021-07-27
    Jimmy super nice and cool Broker!
    Keep doing this great work!
    2021-07-27
    Jimmy är ärlig, rak och flexibel, vilket inger ett gott förtroende.
    Lägenhetsaffären skedde snabbt och smidigt där både köpare och säljare blev mycket nöjda.
    2021-07-26
    Snabb och smidig försäljning av lägenhet. Trevligt bemötande, bra återkoppling och hög tillgänglighet.
    2021-07-24
    Vi upplevde Josef som pålitlig och lyhörd till våra önskemål under hela processen. Mycket trevlig och kunnig mäklare med fötterna på jorden som aldrig ger upp. Rekommenderas varmt.
    2021-07-21
    Carina är trevlig och tillmötesgående och ansträngde sig för att få ett avslut på affären.
    2021-07-20
    Trevlig, flexibel och tillgänglig!