Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Stockholm Älvsjö Långbro Holperen Städservice

Bondegatan 45, 116 33 Stockholm — Visa karta

Holperen städservice är ett företag med många års erfarenhet inom branschen och med mycket höga kvalitetsnormer. En del av vår framgång är baserad på den erfarenhet som vi uppnått under alla dessa år.

Kvalitet, effektivitet, trygghet och noggranhet är grundtanken inom vår företagsfilosofi. Vi på Holperen Städservice strävar jämt efter en bra och trygg relation till våra kunder och därför värdesätter vi till 100 % kundernas önskemål och behov.

Vi räknar med service inriktade medarbetare och vi erbjuder dig en komplett städutbud till rimliga priser och garanti på bra utfört arbete.

Hos oss kan du känna dig trygg!
Bergkällavägen 34, 19279, SOLLENTUNA
Starcycle
Bo J:
Mycket bra och trevligt bemötande, och utförande av beställning. Tydlig offert.

Lokalvårdare nära Holperen Städservice:

Frejgatan 13, STOCKHOLM
För att säkerställa bästa möjliga service väljer vi noggrant ut vår personal och... Läs mer ›
Ingrid W:
Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Terrängvägen 16, HÄGERSTEN
Emma E:
Vi är supernöjda över både bemötande och service! Rekommenderas varmt!

Västberga Allé 8, HÄGERSTEN
Bromma Fönsterputs AB grundades 1948 och är i och med detta Stockholms äldsta fö... Läs mer ›
Jermu L:
Riktigt bra bemötande. Varit mycket hjälpsamma vid bokning av fönsterputs. Kommer att anlita dem igen.

Vretensborgsvägen 28, HÄGERSTEN
Miljöpalatset AB i Stockholm har 18 år på marknaden och är sedan 2009 Auktoriser... Läs mer ›
Madelene T:
Bemötandet och viljan från ledningen har alltid varit bra. Dock har kvaliteten på städarna varit väldigt varierande. Tagit två år att hitta ...

Läs vad 49 kunder tycker om Holperen Städservice

• Rita S
    Rita S skrev om Holperen Städservice
    Väldigt duktiga och lyhörda. Jag blir aldrig besviken.
  • Gustaf T
    Gustaf T skrev om Holperen Städservice
    Extremt duktiga och ordentliga! Vi är väldigt nöjda!!!
  • Kajsa H
    Kajsa H skrev om Holperen Städservice
    Väldigt trevlig och kompetent personal. Har funkat väldigt bra!
  • Britt-liss W
    Britt-liss W skrev om Holperen Städservice
    Håller vad dom lovar kan rekommendera dem
    2015-09-14 Rosa L svarar Britt-liss W
    Hej Britt-Liss,

Tack för rekommendationen, vi uppskattar dig som kund och vi står alltid till tjänst!

• Christina A
    Christina A skrev om Holperen Städservice
    Är jätte nöjd med Holperen Städserv. Ett gott arbete, rent och snyggt. Bästa rekommendationer från mej.
    2015-09-14 Rosa L svarar Christina A
    Hej Christina,

Tack för dina fina ord det är just detta vi strävar efter, nöjda kunder!
    Du vet att vi står till tjänst!

• Sonia D
    Sonia D skrev om Holperen Städservice
    Utmärkt städservicr. Pålitlig och noggrann.
    2015-09-14 Rosa L svarar Sonia D
    Hej Sonia,

Tack för att du tar dig tid att bedöma vårt arbete. Vi vet att du har varit nöjd i många år och vi uppskattar verkligen dig som har varit en trogen kund.
    Vi ser fram emot flera år av samarbete.

• Michael N
    Michael N skrev om Holperen Städservice
    Hade flyttstädning och lägenheten va riktigt smutsig men såg nästan ut som ny efter . Mycket nöjd!!
    2015-09-14 Rosa L svarar Michael N
    Hej Michael,

Vad roligt att du framför dina synpunkter offentligt, vi vet hur nöjda ni blev och för oss är varje nöjd kund ett uppnåt mål.
    Vi hoppas kunna hjälpa er i framtiden!

• Martin E
    Martin E skrev om Holperen Städservice
    Snabbt och effektivt. Inga problem med kommunikation eller sådant. Jag ringde, dom kom, dom leverera. Perfekt.
    2015-09-14 Rosa L svarar Martin E
    Hej Martin,

Tack för ditt omdöme, härligt att se att du blev nöjd med våra tjänster. Tack för att du uppskattar vår arbete.

• Bengt L
    Bengt L skrev om Holperen Städservice
    Städning hemma. Utförs av en helt underbar tjej som gör ett kanonjobb!

Holperen fungerar bra och jag får snabbt svar om det är några frågor.
    Rekommenderas starkt.
    2015-09-14 Rosa L svarar Bengt L
    Hej Bengt,

Tack för att du tar dig tid att dela med dig av din erfarenhet hos oss, vi uppskattar det verkligen!
    Utöver hög kvalité försöker vi ha en hög kundservice där kommunikation är väldigt viktig för oss.

• Hans B
    Hans B skrev om Holperen Städservice
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
  • Madeleine G
    Madeleine G skrev om Holperen Städservice
    Mycket bra, pålitliga och noggranna!
    2015-09-14 Rosa L svarar Madeleine G
    Hej Madeleine,

Tack för fina omdömet!

• Franco T
    Franco T skrev om Holperen Städservice
    Passar inte tider och uteblir helt från vissa städdagar. Nya personer som kommer och städar utan att tala om det i förväg. Visa gånger är städningen väl utförd andra är ite ens golven svabbade
    2015-04-23 Rosa L svarar Franco T
    Hej Franco,

Vi har funnits i 15 år och vi har haft väldigt få kunder som inte är nöjda , tycker det är väldigt tråkigt att du uttrycker dig så om oss när ni flera gånger meddelat oss att ni varit nöjda. Vi vill självklart inte gå in i små detaljer men vi förutsätter att alla våra kunder har koll på sina fakturor och betalar de månadsvis annars uteblir städning tyvärr. Innan dess påpekar vi till våra kunder att städning kommer att utebli om fakturorna inte regleras. Du får gärna kontakta oss.

• Gianina P
    Gianina P skrev om Holperen Städservice
    Professionellt bemötande, utmärkt jobb, flexibla och med väldigt många detaljer. Tack för hjälpen, känns otroligt skönt att komma till ett lyxigt rent hus varje vecka!
  • Marie B
    Marie B skrev om Holperen Städservice
    Jag fick väldigt snabb service då jag ringde kvällen innan och de kom redan morgonen efter och städade. Städningen uppfyllde mina förväntningar.
  • Guadalupe B
    Guadalupe B skrev om Holperen Städservice
    Noggrann städning och punktlig.
  • Gunilla
    Gunilla skrev om Holperen Städservice
    Punktliga och seriösa, kunniga och noggranna, lyhörda och trevliga. Tack för väl utfört jobb!
  • Roger
    Roger skrev om Holperen Städservice
    Ganska väl utförd flyttstädning även om golvbrunn och diskho glömdes bort och soppåsen inte bars ut. Trevlig personal. Vad som totalt förstör intrycket är att Holperen missbrukar det privata telefonnummer jag gav dem i förtroende, ett nummer som jag inte vågade lämna till reco.se.
    Holopren SPAMMAR mig via SMS efter avslutat arbete. De har lämnat ut mitt nummer till någon spamrobot som plågar mej med mess. Det är oförlåtligt! Mitt telefonnummer är heligt och jag har noga aktat det, aldrig registrerat det på någon sajt eller spridit det vind för våg. Skäms! Holperen.
  • Arvid F
    Arvid F skrev om Holperen Städservice
    Bra kontakt. Snabb och effektiv fönsterputs.
  • Anders C
    Anders C skrev om Holperen Städservice
    Rent och snyggt. Bättre städat där vi flyttade från än vad det var dit vi flyttade till men där hade någon annan städat. Enda missen var att golvbrunnarna inte fyllts med vatten efter rengöring.
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Holperen Städservice
    Trevlig personal. Utmärkt fönsterputs. Kommer anlita dem igen.
  • Maria B
    Maria B skrev om Holperen Städservice
    Var mycket nöjd. Anlitade dom vid flyttstädning. Noggrann städning.. Snabbt klara. Inget att anmärka på.//mb
  • Britt-Marie S
    Britt-Marie S skrev om Holperen Städservice
    Vi har anlitat Holperen Städservice för att ta hand om vår veckostädning och jag måste bara tacka för en utmärkt utförd städning, vi är MYCKET nöjda!
    Kaklet ovanför pastakokaren och diskbänkarna var skinande blanka och rena. Jag vet hur mycket jobb det är att få rent där. :/

Direkt man kom in i lokalen kände man "lyftet"! Vi känner stor trygghet inför fortsatt samarbete. Återigen TUSEN tack!!
    2014-05-26 Rosa L svarar Britt-Marie S
    Hej Britt-Marie!

Tack snälla för dina fina ord, vi uppskattar att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss. Vad roligt att ni är nöjda, det är som sagt det vi alltid strävar efter. Att ha nöjda kunder!
    Vi ser framemot att ha möjligheten att skapa en långvarig kundrelation.

• Sofie 1
    Sofie 1 skrev om Holperen Städservice
    Vår lägenhet blev ren och städarna kom i tid och avslutade i tid. Helt ok, men kanske lite bristfällig torkning av vissa ekhyllor. Annars bra!
    2014-05-26 Rosa L svarar Sofie 1
    Hej Sofie,

Vad roligt att du ansåg att vi var punktliga, vilket är ett av våra viktigaste fokus.
    Vi hoppas kunna hjälpa dig i framtiden, vi står till tjänst!

• Oskar B
    Oskar B skrev om Holperen Städservice
    Använde Holperen för flyttstädning och var mycket nöjd. Rent och snyggt i alla vrår och skåp :-)
    2014-05-26 Rosa L svarar Oskar B
    Hej Oscar,

Vad kul att du blev nöjd och tack för ditt omdöme.

Vi står till tjänst!

• Siri M
    Siri M skrev om Holperen Städservice
    Mycket bra och trevliga att ha att göra med. Levererar efter högsta kvalitet till ett lågt pris. Rekommenderas varmt!
    2014-05-26 Rosa L svarar Siri M
    Hej Siri,

Tack för ditt omdöme om oss. Vi ser framemot många års av samarbete.

• Frida S
    Frida S skrev om Holperen Städservice
    Bra och trevligt bemötande vid bokning samt kontakt efter utfört jobb. Även trevliga och duktiga städare på plats. De hade dock slarvat bakom badkaret, men annars bra utfört jobb! Dessutom väldigt prisvärt!
  • Teo A
    Teo A skrev om Holperen Städservice
    Lättsamma att ha att göra med, lyhörda för mina önskemål och prisvärda.
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Holperen Städservice
    De klarade att boka in vår flyttstädning trots kort varsel. Innan städning besiktigades vårt hus av en kvinnlig städledare som var trevlig och samtidigt kunnig och tydlig med vad som ingick.

Städningen utfördes på utsatt tid och exakt enligt kontraktet, varken mer eller mindre.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Holperen Städservice
    Med kort varsel fick jag hjälp med fönsterputs.
    Proffessionellt utfört arbete till utlovat pris.
    Anlitar företaget gärna ige n
  • Karin J
    Karin J skrev om Holperen Städservice
    Fick hjälp med storstädning efter köksrenovering. Noggranna och duktiga städare. Kan absolut rekommendera Holperen städservice.
  • Cecilia O
    Cecilia O skrev om Holperen Städservice
    Vi anlitade Holperen för en engångsstädning och var mycket nöjda med resultatet.
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Holperen Städservice
    Mycket bra jobb från Holperen städservice!
    Rent och snyggt utan trassel!
  • Nina R
    Nina R skrev om Holperen Städservice
    Bra service och trevlig duktig personal!
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Holperen Städservice
    Vi är så oerhört nöjda med Holperen. I många år har de utfört både veckostädning & fönsterputs åt oss - alltid med perfekt resultat. Dessutom tänker de på det lilla extra som många gånger är över förväntan. Toppenbra!!
  • Angelica L
    Angelica L skrev om Holperen Städservice
    Jag har använt Holperen i flera år mest för fönsterputs men även storstädning och jag tycker dom gör väldigt noga och snyggt jobb. Dessutom är dom rara människor.
  • Karl E
    Karl E skrev om Holperen Städservice
    Proffsigt och bra bemötande
    Kommer att anlitas igen
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Holperen Städservice
    De var alldeles toppen! Hjälpsamma och till mötesgående
  • Karin M
    Karin M skrev om Holperen Städservice
    Vi blir alltid glatt bemötta
    Holperen lever alltid upp till det jag förväntar mig, tex kommer alltid på utsatt tid.
    Servicenivån är alltid hör
    Det är värt att få städat och kan lägga tid på annat
    Vi är mycket nöjda med de tjänster Holperen erbjuder
  • Göran S
    Göran S skrev om Holperen Städservice
    Det fungerade bra, och vi har inget att anmärka på.
  • Johan T
    Johan T skrev om Holperen Städservice
    Bemötandet har varit mycket bra, det känns att de verkligen vill förstå hur vi vill ha det städat hos oss.

Det tog fyra omgångar innan leveransen motsvarade våra högt ställda förväntningar men därefter har vi verkligen fått valuta för pengarna.

Min upplevelse är att de uppskattade att jag i början var mycket petig och kommenterade varenda liten grej som jag ville få tillrättat till gången efter.
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Holperen Städservice
    Holperen har alltid utfört städuppdragen till full belåtenhet, och ibland levererat det lilla extra. Inget har någonsin gått sönder eller försvunnit. 100% pålitliga i alla avseenden!
  • Pär B
    Pär B skrev om Holperen Städservice
    Mycket proffsigt med gott städresultat. Alltid trevligt bemötande vilket är viktigt för mig.
  • Ditte H
    Ditte H skrev om Holperen Städservice
    Vi har anlitat Holperen vid fönsterputs och är mycket nöjda med utfört arbete.
  • Kia S
    Kia S skrev om Holperen Städservice
    Service nivå mkt god.
    Trevliga snabba att svara.
    Bra generellt intryck.
  • Hanna T
    Hanna T skrev om Holperen Städservice
    Prisvärd flyttstädning. Bra service och bemötande.
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Holperen Städservice
    Holperen hjälpte oss at putsa våra fönster inför en husvisning. 3-glasfönster med äkta spröjs. De var punktliga, mycket noggranna och hade ett trevligt bemötande. Och framförallt var vi mycket nöjda med resultatet.
  • Chantal I
    Chantal I skrev om Holperen Städservice
    Bra bemötande och tillförlitlig service.
    2013-04-19 Rosa L svarar Chantal I
    Hej Chantal,

Tack för att du tog dig tiden.

Vi står alltid till tjänst!

• Björn W
    Björn W skrev om Holperen Städservice
    Holperen tog hand om en storstädning hos oss i dagarna, väldigt trevligt och proffsigt bemötande från första kontakt till avslutat uppdrag. Kändes väldigt skönt att komma hem till en "ny" lägenhet:) Inte billigast, men definitivt värt varenda krona.
    2013-04-19 Rosa L svarar Björn W
    Hej Björn,

Tack för att du uppskattar vårt jobb, vi gör alltid vårt bästa. Vi strävar alltid efter att ha nöjda kunder!

Du vet att vi står till tjänst när du behöver.

Jakob J gillar detta
  • Mark B
    Mark B skrev om Holperen Städservice
    Ett suveränt bemötande och en noggranhet som är outstanding!!! Jag kan varmt rekommendera detta städföretag. M. Bartholdsson fastigheter
    2013-04-19 Rosa L svarar Mark B
    Hej Mark :),

Tack för dina fina ord, vi uppskattar verkligen det!

Bondegatan 45, 116 33 Stockholm