Lolita städ AB

Lolita städ AB

Ring 072-703 24 27 lolitastad.se

Flyttstädning i Stockholm VÅR FILOSOFI Vi arbetar med tanke på miljö och kvalitet. Våra experter använder endast miljömärkta rengöringsmedel och erbjuder kundanpassade lösningar för att leverera städtjänster av maximal kvalitet OM OSS Vi är ett seriöst företag som hjälper dig med städning på ett effektivt och miljövänligt sätt....

7 omdömen om Lolita städ AB

Fabian Erik M
Skrev om Lolita städ AB

Jag har använt Lolita några gånger vid städning av vårt hus. Alltid bra städning, god kommunikation och hög grad av flexibilitet. Kan bara rekommendera!

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 115 omdömen 4.5 av 115 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Elin S
Skrev om Lolita städ AB

Tack så mycket! Jätte fin job! Rekommenderas verkligen!”

Patrik D
Skrev om Lolita städ AB

Bra service och proffsigt städat. Haft denna städfirma vid två flyttstädningar. Grymt bra

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Eva J
Skrev om Lolita städ AB

Väldigt noggranna och seriösa. Punktliga och trevliga städare som verkligen brinner för sitt arbete. Jättebra pris. Lägenheten var totalt ren när dom var klara - har aldrig tidigare sett ett sådant rent badrum!

Heraldas G
Skrev om Lolita städ AB

Rekommenderar varmt! Mycket bra och noggrann städning till ett väldigt bra pris.

Heraldas G gillar detta
Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3304 omdömen 4.7 av 3304 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Jonas  L

Its really good service in the Stockholm city! Recommended

Jonas L gillar detta
Brigitta L
Skrev om Lolita städ AB

Trevliga, punktliga och effektiva. Inga problem. Rekommenderas verkligen!

Brigitta L gillar detta
Carolas Hem & Företagsservice AB