Lolita städ AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
5.0

Om företaget

Flyttstädning i Stockholm VÅR FILOSOFI Vi arbetar med tanke på miljö och kvalitet. Våra experter använder endast miljömärkta rengöringsmedel och erbjuder kundanpassade lösningar för att leverera städtjänster av maximal kvalitet OM OSS Vi är ett seriöst företag som hjälper dig med städning på ett effektivt och miljövänligt sätt....

7 omdömen om Lolita städ AB

Visar 7 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Fabian Erik M
Skrev om Lolita städ AB

Jag har använt Lolita några gånger vid städning av vårt hus. Alltid bra städning, god kommunikation och hög grad av flexibilitet. Kan bara rekommendera!

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen
BadgeEightYears

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Läs mer omdömen
Elin S
Skrev om Lolita städ AB

Tack så mycket! Jätte fin job! Rekommenderas verkligen!”

Patrik D
Skrev om Lolita städ AB

Bra service och proffsigt städat. Haft denna städfirma vid två flyttstädningar. Grymt bra

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 442 omdömen 4.6 av 442 omdömen
BadgeSixYears

Sökte på nätet efter hjlälp och namnet "Hygienteknikerna" fick mig att se vad de kunde erbjuda. Efter ett telefonsamtal med dem bokade jag e

Eva J
Skrev om Lolita städ AB

Väldigt noggranna och seriösa. Punktliga och trevliga städare som verkligen brinner för sitt arbete. Jättebra pris. Lägenheten var totalt ren när dom var klara - har aldrig tidigare sett ett sådant rent badrum!

Heraldas G
Skrev om Lolita städ AB

Rekommenderar varmt! Mycket bra och noggrann städning till ett väldigt bra pris.

Heraldas G gillar detta
Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 483 omdömen 4.5 av 483 omdömen
BadgeTenYears

Jag har anlitat Städgiganten under flera år för båda städning och fönsterputs. Jag är väldigt nöjd. När jag har klagat på nåt har detta gena

Jonas  L

Its really good service in the Stockholm city! Recommended

Jonas L gillar detta
Brigitta L
Skrev om Lolita städ AB

Trevliga, punktliga och effektiva. Inga problem. Rekommenderas verkligen!

Brigitta L gillar detta
CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1203 omdömen 4.7 av 1203 omdömen
Badge2024

Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon

Filtrera omdömen