Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Purger Service

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, 416 62 Göteborg — Visa karta

3.8 i betyg av av 8 omdömen

Purger Service i Göteborg är ett städföretag som gör vårt yttersta för att möta den specifika kundens behov och därefter etablera en långsiktig kundrelation. Med ett brett spann av städtjänster så som flyttstädning, storstädning, golvvård, fönsterputs, kontorsstädning och byggstädning. Personalen håller en hög kontinuerlig kvalitet tack vare utbildningar. Vi strävar efter nöjda kunder, konkurrenskraftiga priser och stärka vår position som firma tack vare rekommendationer! Välkomna att be om offert.

Läs vad 8 kunder tycker om Purger Service

• 2019-04-25

Shirin P skrev om Purger Service
    Otroligt missnöjd! Beställde inför visning men fick städa en hel del själva efteråt! Skräp, damm och fläckar kvar! Skickade bilder till ansvarig person. Som ersättning fick vi 1 timme gratis och ska betala för 8 timmar! De tycker det var smulor från barnens mackor som förstörde städningen! Så irriterande att ifrågasätta mitt omdöme att inte kan skilja mellan damm, fläck och smula från macka!!! Förstår för f.. inte hur kan man städa så uselt på 9 timmar!!! 😡😡😡 Läs mer
  • 2016-01-04

Nina M skrev om Purger Service
    Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret. Läs mer
  • 2016-01-04

Amanda S skrev om Purger Service
    Jag är jättenöjd med Purger. Jag har en jättetrevlig städerska som alltid gör det jättefint och kommer som planerat. Läs mer
  • 2015-11-20

Viktoria K skrev om Purger Service
    Vi har köpt städtjänster av Purger Service i många år, och det har alltid fungerat väldigt bra. Städningen utförs jättebra, och personalen är punktlig och trevlig. Det känns skönt att slippa lägga energi på städningen, vi vet att Purger tar väl hand om oss. Läs mer

Marie-louise T skrev om Purger Service
    Mycket bra bemötande vid kontakt och snabb återkoppling om vi klagat på något. Första gången blev arbetet mycket noga utfört. Vi har behövt påpeka vissa brister i utförande av arbetet de två senaste gångerna Läs mer

Ingrid E skrev om Purger Service
    Bemötandet har hela tiden varit gott och efter den första tiden då det var saker som hakade fick vi byta städlag. Sedan dess har det fungerat mycket bra.
    Nu har vi ny städperson igen sedan en månad men hon är mycket duktig och städar till belåtenhet. Läs mer

Mirjana A skrev om Purger Service
    Snabba svar från entreprenörer med tydliga besked om tjänster, tider, priser och med god service anda. Blev imponerad av serviceandan och valde en av dessa. Läs mer
  • 2009-12-01

Martin N skrev om Purger Service
    Purger städade min nya lägenhet när jag just hade flyttat in eftersom förra ägaren varit otroligt dålig på städning.
    Purger klarade inte enkla instruktioner via telefon som "enbart köket" trots anslag på plats i lägenheten. Jag anade oråd i förväg och tejpade alla skåp, dörrar och garderober: De hade varit inne i ALLA garderober och skåp, i ALLA rum.
    Köket var dock helt okej städat, det måste jag ju ge dem.
    Ledsen Purger, er kommer jag aldrig att använda igen. Läs mer

Bästa städhjälpsfirmorna i Göteborg:

Maciek D Maciek D tycker: