Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Purger Service

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, 416 62 Göteborg — Visa karta

Purger Service i Göteborg är ett städföretag som gör vårt yttersta för att möta den specifika kundens behov och därefter etablera en långsiktig kundrelation. Med ett brett spann av städtjänster så som flyttstädning, storstädning, golvvård, fönsterputs, kontorsstädning och byggstädning. Personalen håller en hög kontinuerlig kvalitet tack vare utbildningar. Vi strävar efter nöjda kunder, konkurrenskraftiga priser och stärka vår position som firma tack vare rekommendationer! Välkomna att be om offert.
Ånäsvägen 44-46, 41668, GÖTEBORG
Mathias A:
Flyttstädningen blev godkänd utan anmärkningar av hyresvärden, vilket är precis vad man önskar sig. Mailen besvarad alla dagar i veckan och ...

Städhjälpsfirmor nära Purger Service:

Ånäsvägen 44-46, GÖTEBORG
Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och orga... Läs mer ›
Mathias A:

Ringögatan 23, Göteborg
Pro Home Service i Göteborg tar de hand om ditt hem åt dig, det hjälper dig spar... Läs mer ›
Jennifer P:
Rekommenderas verkligen! Trevlig personal och enkelt och smidigt på alla sätt! ! Återkommer gärna!

Ringögatan 2, Göteborg
Pishi R:
Väl utförd fönsterputsning! Tack Makeclean för ett utmärkt arbete! Pishi Bar & Restaurang

Säterigatan 27, GÖTEBORG
Vi har valt att inrikta oss gentemot privatpersoner. Vi tror inte på att man kan... Läs mer ›
Hans A:
Professionella och trevliga, rekommenderar starkt! Trogen kund många år tillbaka. Men snälla, fixa er "ring upp mig" funktion på hemsidan!

Läs vad 7 kunder tycker om Purger Service

• Nina M
    Nina M skrev om Purger Service
    Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Purger Service
    Jag är jättenöjd med Purger. Jag har en jättetrevlig städerska som alltid gör det jättefint och kommer som planerat.
  • Viktoria K
    Viktoria K skrev om Purger Service
    Vi har köpt städtjänster av Purger Service i många år, och det har alltid fungerat väldigt bra. Städningen utförs jättebra, och personalen är punktlig och trevlig. Det känns skönt att slippa lägga energi på städningen, vi vet att Purger tar väl hand om oss.
  • Marie-louise T
    Marie-louise T skrev om Purger Service
    Mycket bra bemötande vid kontakt och snabb återkoppling om vi klagat på något. Första gången blev arbetet mycket noga utfört. Vi har behövt påpeka vissa brister i utförande av arbetet de två senaste gångerna
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Purger Service
    Bemötandet har hela tiden varit gott och efter den första tiden då det var saker som hakade fick vi byta städlag. Sedan dess har det fungerat mycket bra.
    Nu har vi ny städperson igen sedan en månad men hon är mycket duktig och städar till belåtenhet.
  • Mirjana A
    Mirjana A skrev om Purger Service
    Snabba svar från entreprenörer med tydliga besked om tjänster, tider, priser och med god service anda. Blev imponerad av serviceandan och valde en av dessa.
  • Martin N
    Martin N skrev om Purger Service
    Purger städade min nya lägenhet när jag just hade flyttat in eftersom förra ägaren varit otroligt dålig på städning.
    Purger klarade inte enkla instruktioner via telefon som "enbart köket" trots anslag på plats i lägenheten. Jag anade oråd i förväg och tejpade alla skåp, dörrar och garderober: De hade varit inne i ALLA garderober och skåp, i ALLA rum.
    Köket var dock helt okej städat, det måste jag ju ge dem.
    Ledsen Purger, er kommer jag aldrig att använda igen.

Wrangelsgatan 2b, 416 62 Göteborg