Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Purger Service

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, 416 62 Göteborg — Visa karta

Purger Service i Göteborg är ett städföretag som gör vårt yttersta för att möta den specifika kundens behov och därefter etablera en långsiktig kundrelation. Med ett brett spann av städtjänster så som flyttstädning, storstädning, golvvård, fönsterputs, kontorsstädning och byggstädning. Personalen håller en hög kontinuerlig kvalitet tack vare utbildningar. Vi strävar efter nöjda kunder, konkurrenskraftiga priser och stärka vår position som firma tack vare rekommendationer! Välkomna att be om offert.
Ånäsvägen 44-46, 41668, GÖTEBORG
Anki A:
Mycket nöjd med flyttstädningen! Därutöver trevligt bemötande och smidig kontakt! Anki Andersson

Städhjälpsfirmor nära Purger Service:

Ånäsvägen 44-46, GÖTEBORG
Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och orga... Läs mer ›
Anki A:

Ovädersgatan 3A, Göteborg
Pro Home Service i Göteborg tar de hand om ditt hem åt dig, det hjälper dig spar... Läs mer ›
Göran K:
Punktliga, trevliga och väl genomfört - några små missar men det rättades snabbt till vid påpekande.

Parkgatan 31, Göteborg
Professionell städning till lågt pris. Vi är en av Sveriges största och mest eta... Läs mer ›
Kristoffer H:
Jättebra, trevlig och kompetent personal!

Ringögatan 2, Göteborg
Vi erbjuder en rad städtjänster och andra hushållsnära tjänster i Göteborg. Vi ä... Läs mer ›
Nils M:
Har anlitat makeclean i ett år nu. en gång har städningen varit dålig men annars har den varit perfekt. Tjejen som skall hjälpa till med inb...

Läs vad 7 kunder tycker om Purger Service

• Nina M
    Nina M skrev om Purger Service
    Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Purger Service
    Jag är jättenöjd med Purger. Jag har en jättetrevlig städerska som alltid gör det jättefint och kommer som planerat.
  • Viktoria K
    Viktoria K skrev om Purger Service
    Vi har köpt städtjänster av Purger Service i många år, och det har alltid fungerat väldigt bra. Städningen utförs jättebra, och personalen är punktlig och trevlig. Det känns skönt att slippa lägga energi på städningen, vi vet att Purger tar väl hand om oss.
  • Marie-louise T
    Marie-louise T skrev om Purger Service
    Mycket bra bemötande vid kontakt och snabb återkoppling om vi klagat på något. Första gången blev arbetet mycket noga utfört. Vi har behövt påpeka vissa brister i utförande av arbetet de två senaste gångerna
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Purger Service
    Bemötandet har hela tiden varit gott och efter den första tiden då det var saker som hakade fick vi byta städlag. Sedan dess har det fungerat mycket bra.
    Nu har vi ny städperson igen sedan en månad men hon är mycket duktig och städar till belåtenhet.
  • Mirjana A
    Mirjana A skrev om Purger Service
    Snabba svar från entreprenörer med tydliga besked om tjänster, tider, priser och med god service anda. Blev imponerad av serviceandan och valde en av dessa.
  • Martin N
    Martin N skrev om Purger Service
    Purger städade min nya lägenhet när jag just hade flyttat in eftersom förra ägaren varit otroligt dålig på städning.
    Purger klarade inte enkla instruktioner via telefon som "enbart köket" trots anslag på plats i lägenheten. Jag anade oråd i förväg och tejpade alla skåp, dörrar och garderober: De hade varit inne i ALLA garderober och skåp, i ALLA rum.
    Köket var dock helt okej städat, det måste jag ju ge dem.
    Ledsen Purger, er kommer jag aldrig att använda igen.

Wrangelsgatan 2b, 416 62 Göteborg