Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Rufs & Kalufs

Rufs & Kalufs

Tegnérgatan 28, 113 59 Stockholm — Visa karta

Här på Rufs & Kalufs är vi ett sammansvetsat gäng frisörer sedan år 2003 som kan det senaste inom modern klippteknik. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster och alla frisörer här är kunniga utbildade och serviceinriktade. Vårt mål är att rufsa om i din kalufs för att du ska älska ditt hår!

Förutom att klippa och färga ditt hår arbetar vi med Olaplex, en behandlingsmetod som ger dig friskt, glansigt och frizz-fritt hår, och vi gör hårförlängningar med äkta hår. Tillsammans har vi många års erfarenhet och en stark känsla för yrket.
Vi är medlem hos Frisörföretagarna.
Du bokar enklast en tid genom att ringa oss på salongen. Välkommen!
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 66 kunder tycker om Rufs & Kalufs

• Katarina skrev om Rufs & Kalufs
    Vill tacka för den fantastiska service och behandling jag fick hos er. Frisören lyssnade på hur jag ville ha mitt hår och gav råd om både styling och vård. Jag har väldigt tjockt och lockigt hår. Gjorde en färgning och slingor samt klipp och jag är super nöjd med mitt hår!
    Kommer definitivt rekommendera er till dem jag känner och ni har fått en ny stamkund hos er!
    Tack :D Läs mer
  • Helén S
    Helén S skrev om Rufs & Kalufs
    Haft mitt första besök hos rufs och kalufs idag och det kommer absolut bli flera😀 Sååå nöjd! Sååå glad! Läs mer
  • 2017-06-08

Fredrik J skrev om Rufs & Kalufs
    Bra bemötande, proffsigt utfört, rimliga priser. Läs mer
  • Carl B skrev om Rufs & Kalufs
    Bra frisör! Xjlfkdkslzlzlsldnxndlzlzkznd Läs mer
  • Anton H skrev om Rufs & Kalufs
    Min bild är att jag snabbt kan få tid och att alla har ett trevligt, lagom personligt bemötande. Frisörerna är inlyssnande men ger samtidigt värdefull input. Samtliga som klippt mig har gjort det väldigt noggrant och bra.
    /Anton Läs mer
  • Vivianne K skrev om Rufs & Kalufs
    Är alltid nöjd med resultatet när jag har varit hos Rufs och Kalufs, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Katja L skrev om Rufs & Kalufs
    Lätt att boka tid och bra klippning. Läs mer
  • Andreas L skrev om Rufs & Kalufs
    Kanonställe! Gulliga och trevliga frisörskor, alla yngre. Har inte bytt sedan jag hittade "min" frisör. Kanske något dyrt efter ett antal snabba prishöjningar senaste två åren (från 390 kr till 520 kr), men med tanke på kvaliteten är det nog marknadsmässigt. Läs mer
  • Joel J skrev om Rufs & Kalufs
    Bra personal och fin salong, är ofta nöjd Läs mer
  • Andreas J skrev om Rufs & Kalufs
    Mycket bra men är ganska dyra. Läs mer
  • Eva L skrev om Rufs & Kalufs
    Jag tycker att det är jättebra frisörer och jag har alltid varit nöjd när jag har varit hos min frisör. Läs mer
  • Johan H skrev om Rufs & Kalufs
    Väldigt proffsiga frisörer. Trevlig salong. Vi är mycket nöjda. Kommer att fortsätta vara kunder. Läs mer
  • Jenny L skrev om Rufs & Kalufs
    Trevligt och bra bemötande. Professionellt kunnande och hantverksskicklighet. Läs mer
  • Peter H skrev om Rufs & Kalufs
    Proffsiga och trevliga. Har gått hit i 5 år. Läs mer
  • Klas L skrev om Rufs & Kalufs
    Lugnt, trevligt och bra. Dock ingen internetbokning... Läs mer
  • Linda K skrev om Rufs & Kalufs
    Fint bemötande, proffsig personal. Läs mer
  • Alexander J skrev om Rufs & Kalufs
    Bra service och bemötande. Framför allt bra klippning såklart. Frisören lyssnar, minns hur vi gjorde senast och kommer med tips och förslag. Lite mer musik på salongen skulle inte skada, men det är ju lite smaksak. Läs mer
  • Susanne J skrev om Rufs & Kalufs
    Min upplevelse är att det känns bra att bli klippt hos er. Känner mig trygg med min frisör. Läs mer
  • Viktor J skrev om Rufs & Kalufs
    92:an får dig att känna dig välkommen så snart du kliver in genom dörren. Bra klippning kombinerat med en lugn stund där du får skämma bort dig själv lite. Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Rufs & Kalufs
    En trevlig och kompetent personal som levererar skön hårvård till tjejer och killar, bara positivt att säga om Rufs och Kalufs. Läs mer
  • Björn M skrev om Rufs & Kalufs
    Mycket nöjd👍Återkommer gång på gång! Läs mer
  • Peter L skrev om Rufs & Kalufs
    Supertrevlig personal, omtänksam, proffesionell som tar sig tid till att se en som kund.

Lyssnar, ger råd och feedback och man går alltid därifrån med ett leende! Läs mer
  • Isak K skrev om Rufs & Kalufs
    Marlene, utan tvekan Sthlms bästa frisör! Läs mer
  • Kristoffer K skrev om Rufs & Kalufs
    Gått hos Marlene i flera åt och är supernöjd. Har vid enstaka tillfällen blivit klippt av andra där också, alltid blivit nöjd då också. Lyhörda frisörer och trevlig lokal! Rekommenderas Läs mer
  • Johnny M skrev om Rufs & Kalufs
    Klipper bra, men alldeles för dyrt. Läs mer
  • Tomas L skrev om Rufs & Kalufs
    Alltid nöjd med resultatet, alltid väldigt trevlig personal. Läs mer
  • Maria H skrev om Rufs & Kalufs
    Mycket nöjd med Marlene, min frisör. Kompetent, duktig och lyhörd! Läs mer
  • Anette L skrev om Rufs & Kalufs
    Trevligt bemötande, lyhörd och proffsig personal. Har gått här i 4 år och tänker fortsätta! Läs mer
  • Ellen K skrev om Rufs & Kalufs
    Mkt bra upplevelse! Duktiga frisörer och snabbt att få tid. Lite för dyrt. Läs mer
  • Daniel K skrev om Rufs & Kalufs
    Bra bemötande, bra kvalitet i utförd tjänst! Läs mer
  • Andreas G skrev om Rufs & Kalufs
    Förstklassig service och ett vänligt bemötande. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Kjell B skrev om Rufs & Kalufs
    Bra service toppen med sms påminnelse Läs mer
  • 2017-05-23

Oliver B skrev om Rufs & Kalufs
    Härligt ställe. Fantastisk personal. Toppen service! Kan varmt rekommendera denna frisörsalong. Läs mer
  • Annika V

2017-05-23

Annika V skrev om Rufs & Kalufs
    Mycket prisvärt! Duktiga och trevliga frisörer. Riktigt mysig salong. Jag blev supernöjd med mitt hår. Kommer absolut tillbaka igen. Läs mer
  • Johan B skrev om Rufs & Kalufs
    Bra klippning som vanligt! Har ju trots allt klippt mig här sedan 2011 Läs mer
  • Erika D skrev om Rufs & Kalufs
    Bra frisörer o trevligt.
    Kan dock tycka att prisnivån som har gått upp rejält inte riktigt överensstämmer med nivån på frisörerna. Läs mer
  • Lousie C skrev om Rufs & Kalufs
    Har bara klippt mig 2 ggr där så jag har inte så mycket att säga. Läs mer
  • Susanne E skrev om Rufs & Kalufs
    Duktiga frisörer, har klippt mig hos flera olika personer. Det är en professionell salong. Läs mer
  • Eva E skrev om Rufs & Kalufs
    Mycket bra och trevligt bemötande Läs mer
  • Kristina G skrev om Rufs & Kalufs
    Alltid nöjd efter ett besök här! Läs mer
  • Lars-Anders H
    Lars-Anders H skrev om Rufs & Kalufs
    Kunnig och jättetrevlig frisör. Mycket serviceinrikt.
    Ett stort plus är att företaget är medlem i Frisörföretagarna. För mig är det en garanti för justa villkor och seriös verksamhet. Läs mer
  • Lena B skrev om Rufs & Kalufs
    Jag är nöjd men det känns som priset höjs väldigt ofta. För en klippning nästan 700 kr är gränsen nära för mej om jag måste söka klippning någon annan stans. Läs mer
  • Ulf A skrev om Rufs & Kalufs
    Alltid ett trevligt bemötande när man kommer dit. "Min" frisör är professionellt duktig och charmerande så tiden där går otroligt fort. Läs mer
  • Alex B skrev om Rufs & Kalufs
    Jätteduktiga, trevliga och professionella! Läs mer
  • Thomas F skrev om Rufs & Kalufs
    Alltid proffsig och personlig service Läs mer
  • Stina F skrev om Rufs & Kalufs
    Mycket nöjd. Får alltid trevligt och professionellt bemötande och är alltid nöjd med håret när jag går därifrån. Läs mer
  • Stefan B skrev om Rufs & Kalufs
    Bra resultat o trevligt bemötande. Läs mer
  • Tina E
    Tina E skrev om Rufs & Kalufs
    Marlene är mycket duktig o kompetent, lika nöjd varje gång när jag varit hos henne. Läs mer
  • Carl-magnus B
    Carl-magnus B skrev om Rufs & Kalufs
    Långt ifrån det bästa jag varit med om. Hög omsättning på personal. Dålig kommunikation, Läs mer
  • Gulli B skrev om Rufs & Kalufs
    Mycket nöjd återkommande kund. Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Bondegatan 16, 11633, STOCKHOLM