Rut-service i Sverige

Rut-service i Sverige

Ring 0103-30 08 90 www.rutservice.se
4.4

RUT-Service i Sverige bildades 2012 och är idag en del av SWEPO Group AB som är ett säkerhetsföretag grundat 2004. Du kan därför känna dig trygg med oss som val av leverantör och vår personal som noga kontrolleras innan anställning. Vi strävar efter att det alltid ska vara samma personer som kommer till ert hem. Tjänsterna vi...

11 omdömen om Rut-service i Sverige

Ann-Charlotte P
Skrev om Rut-service i Sverige

Jag känner mig mycket nöjd och kommer teckna ett avtal. Tjej en som gjorde provstädningen hos mig var mycket duktig. Hon var mjuk och trevlig och frågade hur jag ville ha det.

Svar från Rut-service i Sverige

Hej Ann-Charlotte Vad kul att höra att du är nöjd med vår personals arbete och uppförande. Vår målsättning är att du ska få mer fri tid över till din fritid och det innebär ju också att du ska känna dig trygg med den av våra städare som arbetar hemma hos dig. Jag vill även passa på att hälsa dig välkommen till vår skara av nöjda avtalskunder och ser fram emot att få fortsätta leverera våra tjänster till dig! Med vänliga hälsningar Dennis Lindström med personal dennis.lindstrom@rutservice.se

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Jessica W
Skrev om Rut-service i Sverige

Jag tycker att det är ok. Dock har jag reagerat ett par ggr då jag fått ett pris på extra arbete och ett annat pris på fakturan. Visserligen en detalj i det stora hela, men nog så irriterande

Jessica W och Dennis L gillar detta
Svar från Rut-service i Sverige

Hej Jessica och tack för din rekommendation. Vi har hörsammat dina synpunkter och har infört att vi skickar alltid en orderbekräftelse på tillkommande arbeten då vi har upplevt att det blivit en miss i kommunikationen vilket är lätt hänt ibland när man tar uppdrag enbart över telefonen. På så sätt vet alla parter vad som ska ingå i arbetet och till vilket pris. Så förhoppningsvis ska detta inte hända igen, men om det händer så är vi som alltid gärna där för att rätta till felet. Med vänliga hälsningar Dennis Lindström med personal

Jessica A
Skrev om Rut-service i Sverige

Ordentligt städat. Personal är nogrann.

Svar från Rut-service i Sverige

Hej Jessica och tack för din rekommendation. Vad kul att höra att du är nöjd med vår personal. Vårt mål är som alltid att leverera "mer fri tid till din fritid"!

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Dan L
Skrev om Rut-service i Sverige

Mycket bra jobb. Allt var otroligt rent och snyggt. Rekommenderas.

Svar från Rut-service i Sverige

Hej Dan och tack för ditt omdöme om oss. Det är alltid kul med så positiv respons över vår personal som är vår viktigaste resurs för att kunna leverera mer fri tid till våra kunders fritid! Du är alltid välkommen att kontakta oss när du behöver lite mer fri tid i vardagen! Med vänliga hälsningar Dennis Lindström med personal

Gerd G
Skrev om Rut-service i Sverige

Mycket bra bemötande.Har haft storstädning med fönsterputs

Svar från Rut-service i Sverige

Tack Gerd för ditt omdöme om oss. Vi hoppas på att få fortsätta leverera mer fri tid till din fritid ett bra tag framöver. Med vänliga hälsningar Dennis Lindström

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 230 omdömen 3.7 av 230 omdömen

Carl V
Skrev om Rut-service i Sverige

Kanon. Mycket nöjd! Proffsigast hittils av de jag haft.

Svar från Rut-service i Sverige

Hej Carl och tack för ditt omdöme. Vi uppskattar det och ser fram emot att leverera mer fri tid till er fritid ett bra tag framöver! Med vänliga hälsningar Dennis

Håkan W
Skrev om Rut-service i Sverige

Mycket bra utförd städning. Kanske lite svåra att kommunicera med ibland men oftast inga problem.

Svar från Rut-service i Sverige

Hej Håkan och tack för din rekommendation. Beklagar om du har upplevt att det har uppstått språkförbistringar. Vår personal som har lite problem med språket i vissa fall försöker vi konstant hjälpa vidare i språkutvecklingen. I annat fall är du alltid välkommen att kontakta Ivelina, mig eller växeln så hjälper vi dig direkt. Med vänliga hälsningar Dennis Lindström

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Margit L

opersonligt tack vare språksvårigheter

Svar från Rut-service i Sverige

Hej Margit Det var tråkigt att höra att du upplevde vår service som opersonlig. Förvisso är vårt uppdrag att utföra en trygg och säker hemservice och ge dig den bästa servicen. Som jag förstått från dina barn och barnbarn har ni annars varit mycket nöjda med utförandet av städningen. Tyvärr har vi kanske missförstått ditt önskemål, men för att hålla nere städtiden så har det varit viktigt att vår personal arbetar fokuserat på sitt arbete. Men vi beklagar att du upplever vår service som opersonlig, men ber dig gärna...

Kerstin O
Skrev om Rut-service i Sverige

Bra bemötande vår lokalvårdare mycket servisinriktad. Kan på fakturan ibland sakna att det inte står tydligare vilkt datum städningen ägt rum.

Svar från Rut-service i Sverige

Hej Kerstin och tack för din rekommendation. Vi eftersträvar att det alltid ska stå utförandedag, speciellt då det avser flera städtillfällen. Jag ber om ursäkt för om detta inte tydligt framgått på någon faktura och vi ska bli bättre på detta. Mvh Dennis

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1239 omdömen 4.7 av 1239 omdömen

Ella-kari N
Skrev om Rut-service i Sverige

Trevligt bemötande allt igenom. Företaget kom med kort varsel och genomförde en utmärkt städning.

Svar från Rut-service i Sverige

Tack för din rekommendation Ella-Kari Alltid kul att kunna hjälpa till när det är akutbehov. Vad trevligt att ni uppskattade vår servicenivå. Ni är alltid välkomna att boka oss vid behov. Med vänliga hälsningar Dennis Lindström dennis.lindstrom@rutservice.se

Frank G
Skrev om Rut-service i Sverige

De levde verkligen upp till mina förväntningar. Snabb service, god produktkännedom och enkelt att byta ut produkter. Väldigt trevlig personal! Väl värt pengarna.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 584 omdömen 4.8 av 584 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.