Rut-service i Sverige

Lyckselevägen 134, 162 67 Vällingby — Visa karta

RUT-Service i Sverige bildades 2012 och är idag en del av SWEPO Group AB som är ett säkerhetsföretag grundat 2004. Du kan därför känna dig trygg med oss som val av leverantör och vår personal som noga kontrolleras innan anställning. Vi strävar efter att det alltid ska vara samma personer som kommer till ert hem. Tjänsterna vi erbjuder är inom hemstädning, lokalvård, trädgårdsskötsel med mera. Vi arbetar främst i Stockholm men bedriver även vår verksamhet över hela Östergötlands län. Välkomna att kontakta oss för offert!
Kungsklippan 17 B, 11225, STOCKHOLM
Stex Städexperten
Helen V:
Pålitliga och grundliga städtjänster, jättetrevlig personal!

Städhjälpsfirmor nära Rut-service i Sverige:

Sorterargatan 12, Vällingby
Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen! Läs mer ›
Adam L:
Fantastiskt bra! Flexibla med enormt bra service och jättebra leverans

Krossgatan 30, Vällingby
Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en he... Läs mer ›
Malin C:
Extremt nöjd med CaMa då jag fick hjälp med flytt till Göteborg från Stockholm. Inklusive flyttstädning. De var supertrevliga, proffsiga...

Grimstagatan 71, VÄLLINGBY
Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både för... Läs mer ›
Mikael H:
Jag anlitade FlyttGiganten nu i november-11 när det var dags för min gamla pappa att flytta till seniorlägenhet. Beställde flyttning, bortfo...

Funäsgatan 36, VÄLLINGBY
Fast Team erbjuder bygg- och städtjänster åt privatpersoner och företag men ocks... Läs mer ›
Blend M:
Super bra! Kan varmt rekommendera de. Håller fast vid sitt pris utan att ändra/lägga till. Samt det viktigaste, de var klara på dagen vi had...
Lör-Sön: 10:00-17:00

Läs vad 11 kunder tycker om Rut-service i Sverige

• Ann-Charlotte P
    Ann-Charlotte P skrev om Rut-service i Sverige
    Jag känner mig mycket nöjd och kommer teckna ett avtal. Tjej en som gjorde provstädningen hos mig var mycket duktig. Hon var mjuk och trevlig och frågade hur jag ville ha det.
    2016-09-01 Rut-service i Sverige svarar Ann-Charlotte P
    Hej Ann-Charlotte
    Vad kul att höra att du är nöjd med vår personals arbete och uppförande.
    Vår målsättning är att du ska få mer fri tid över till din fritid och det innebär ju också att du ska känna dig trygg med den av våra städare som arbetar hemma hos dig.
    Jag vill även passa på att hälsa dig välkommen till vår skara av nöjda avtalskunder och ser fram emot att få fortsätta leverera våra tjänster till dig!

• Jessica W
    Jessica W skrev om Rut-service i Sverige
    Jag tycker att det är ok. Dock har jag reagerat ett par ggr då jag fått ett pris på extra arbete och ett annat pris på fakturan. Visserligen en detalj i det stora hela, men nog så irriterande
    2016-08-23 Rut-service i Sverige svarar Jessica W
    Hej Jessica och tack för din rekommendation.
    Vi har hörsammat dina synpunkter och har infört att vi skickar alltid en orderbekräftelse på tillkommande arbeten då vi har upplevt att det blivit en miss i kommunikationen vilket är lätt hänt ibland när man tar uppdrag enbart över telefonen. På så sätt vet alla parter vad som ska ingå i arbetet och till vilket pris. Så förhoppningsvis ska detta inte hända igen, men om det händer så är vi som alltid gärna där för att rätta till felet.

Jessica W, Rut-service i Sverige gillar detta
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Rut-service i Sverige
    Ordentligt städat. Personal är nogrann.
    2016-08-23 Rut-service i Sverige svarar Jessica A
    Hej Jessica och tack för din rekommendation.
    Vad kul att höra att du är nöjd med vår personal.
    Vårt mål är som alltid att leverera "mer fri tid till din fritid"!
  • Dan L
    Dan L skrev om Rut-service i Sverige
    Mycket bra jobb. Allt var otroligt rent och snyggt. Rekommenderas.
    2016-06-19 Rut-service i Sverige svarar Dan L
    Hej Dan och tack för ditt omdöme om oss.
    Det är alltid kul med så positiv respons över vår personal som är vår viktigaste resurs för att kunna leverera mer fri tid till våra kunders fritid!
    Du är alltid välkommen att kontakta oss när du behöver lite mer fri tid i vardagen!

• Gerd G
    Gerd G skrev om Rut-service i Sverige
    Mycket bra bemötande.Har haft storstädning med fönsterputs
    2016-02-19 Rut-service i Sverige svarar Gerd G
    Tack Gerd för ditt omdöme om oss.
    Vi hoppas på att få fortsätta leverera mer fri tid till din fritid ett bra tag framöver.

• Carl V
    Carl V skrev om Rut-service i Sverige
    Kanon. Mycket nöjd! Proffsigast hittils av de jag haft.
    2016-02-18 Rut-service i Sverige svarar Carl V
    Hej Carl och tack för ditt omdöme.
    Vi uppskattar det och ser fram emot att leverera mer fri tid till er fritid ett bra tag framöver!

Dennis
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Rut-service i Sverige
    Mycket bra utförd städning.
    Kanske lite svåra att kommunicera med ibland men oftast inga problem.
    2016-02-18 Rut-service i Sverige svarar Håkan W
    Hej Håkan och tack för din rekommendation.
    Beklagar om du har upplevt att det har uppstått språkförbistringar.
    Vår personal som har lite problem med språket i vissa fall försöker vi konstant hjälpa vidare i språkutvecklingen.

I annat fall är du alltid välkommen att kontakta Ivelina, mig eller växeln så hjälper vi dig direkt.

2016-02-18 Håkan W svarar Rut-service i Sverige
    Hej Dennis!
    Tror nog att du missförstod mitt svar lite. Det har inte varit några kommunikationsproblem med städpersonalen. Det jag menar är att du och Ivelina inte allid har svarat på mail som jag skickat.
    /Håkan
    2016-02-19 Rut-service i Sverige svarar Håkan W
    Hej Håkan
    Tack för ditt förtydligande. Då är det något jag ska se över och tillse att vi blir bättre på detta.
    Beklagar om vi har missat att besvara mail, det ska absolut inte hända så det får vi bli bättre på.
    Tack för informationen så vi kan bättra oss.

Dennis Lindström
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Margit L
    Margit L skrev om Rut-service i Sverige
    opersonligt tack vare språksvårigheter
    2015-12-16 Rut-service i Sverige svarar Margit L
    Hej Margit
    Det var tråkigt att höra att du upplevde vår service som opersonlig. Förvisso är vårt uppdrag att utföra en trygg och säker hemservice och ge dig den bästa servicen.
    Som jag förstått från dina barn och barnbarn har ni annars varit mycket nöjda med utförandet av städningen.
    Tyvärr har vi kanske missförstått ditt önskemål, men för att hålla nere städtiden så har det varit viktigt att vår personal arbetar fokuserat på sitt arbete.

Men vi beklagar att du upplever vår service som opersonlig, men ber dig gärna förklara närmare hur vi kan möta dina önskemål i denna fråga.

• Kerstin O
    Kerstin O skrev om Rut-service i Sverige
    Bra bemötande vår lokalvårdare mycket servisinriktad.
    Kan på fakturan ibland sakna att det inte står tydligare vilkt datum städningen ägt rum.
    2015-11-24 Rut-service i Sverige svarar Kerstin O
    Hej Kerstin och tack för din rekommendation.
    Vi eftersträvar att det alltid ska stå utförandedag, speciellt då det avser flera städtillfällen.
    Jag ber om ursäkt för om detta inte tydligt framgått på någon faktura och vi ska bli bättre på detta.

Mvh Dennis
  • Ella-kari N
    Ella-kari N skrev om Rut-service i Sverige
    Trevligt bemötande allt igenom. Företaget kom med kort varsel och genomförde en utmärkt städning.
    2015-12-16 Rut-service i Sverige svarar Ella-kari N
    Tack för din rekommendation Ella-Kari
    Alltid kul att kunna hjälpa till när det är akutbehov. Vad trevligt att ni uppskattade vår servicenivå.

Ni är alltid välkomna att boka oss vid behov.

• Frank G
    Frank G skrev om Rut-service i Sverige
    De levde verkligen upp till mina förväntningar. Snabb service, god produktkännedom och enkelt att byta ut produkter. Väldigt trevlig personal! Väl värt pengarna.

Lyckselevägen 134, 162 67 Vällingby