Scandinavia Total Home AB

Domnarvsgatan 11, 163 53 Spånga — Visa karta

4.5 i betyg av av 2 omdömen

Välkommen till Scandinavia Total Home!

Med en serviceinriktad personal som vet vad hög kvalitet innebär hjälper vi på Scandinavia Total Home dig med städning både som företag och privatperson. De tjänster vi erbjuder är bland annat hemstädning, byggstädning, flyttstädning, storstädning, visningsstädning, veckostädning, kontorsstädning, trappstädning, butiksstädning, hotellstädning och övriga tjänster som fönsterputsning, trädgårdsskötsel, barnpassning och att rasta hunden. Vi är ett komplett RUT-serviceföretag som underlättar för dig i din vardag så att du kan tänka på annat.

Vi på Scandinavia Total Home ger dig nöjd-kund garanti vilket innebär att vi återkommer inom 24 timmar om du inte är nöjd med resultatet på vald tjänst. Vi är dessutom försäkrade via Trygg Hansa vilket innebär att vi tar hand om eventuella skador som skulle kunna uppstå. Välkommen att höra av dig till oss!

Läs vad 2 kunder tycker om Scandinavia Total Home AB

• 2019-12-16

Olena M skrev om Scandinavia Total Home AB
    SpotlessHome

Jag blev väldig nöjd med städ, verkligen värt varenda krona. Professionellt utförd, man kan inte lyckas att städa själv så utmärkt. Rekommenderar! Läs mer
    Sylwia D gillar detta
  • Reco tipsar!
    Rozen Clean AB
    4.6 / 5 i betyg — 157 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal."
    Charlotta H
  • 2019-11-04

Anna H skrev om Scandinavia Total Home AB
    En mycket bra städfirma som lever upp till förväntningarna. Vi har städning varannan vecka och det är alltid härligt att komma hem efter att städ varit på plats. Snabb respons vid frågor och justeringar. Rekommenderar varmt! Läs mer

Bästa byggstädarna i Stockholm:

Gunnar Å Gunnar Å tycker: