Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

• BadgeNineYears
3 933
Llama 036-35 41 80 Compartir

About company

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping – Sveriges största bobutik! Vi vill att du ska få ut det mesta av din fastighetsaffär. Därför finns vi på plats lokalt med utgångspunkt från Sveriges största bobutik i Jönköping och våra filialer i Gränna och Habo. Och tack vare våra många medarbetare har vi service, erfarenhet...

3933 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Birgitta R
Vendió su casa con ayuda de Johan Agnesund parte de Svensk Fastighetsförmedling Habo
Månsarp

Johan ställer alltid upp när man har frågor.

Fredrik S
Compró su casa con ayuda de Nicholas Palm parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Barnarp

Proffesionellt bemötande, bra kunskap, service och hela vägen från första kontakten till kontraktsskrivningen kändes bra

Sava I
Trånghalla

Det var en trevligt bemötande av mäklaren Nicholas Palm. Vi hade inga förväntningar faktiskt och mäklaren gjorde ett bra jobb.

Svar från Nicholas Palm

Tack Sava! Glad att ni känner så och att allt fungerat och att vi kom i mål! MVH Nicholas Palm, Svensk Fastighetsförmedling.

Peter S

Hej. Jag är nöjd med Johan Agnesund

Åsa S
Trånghalla

Vi är mycket nöjda med vår mäklare 😊

Gustav H
Compró su casa con ayuda de Johan Agnesund parte de Svensk Fastighetsförmedling Habo
Gunnarsbo

Mycket bra kontakt, allt bara flöt på👍🏽

Henrik G
Vendió su apartamento con ayuda de Johan Gustavsson parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Kålgården

Vi fick tips av grannar att anlita Johan Gustavsson och hade från start ganska högt ställda förväntningar. Vi kan nu säga att de förväntningarna infriades med råge! Johan arbetat lugnt och metodiskt med båda fötterna på jorden och ingav ett mycket stabilt och förtroendeingivande intryck. Vi använde aktiv matchning och från första mötet till att säljkontraktet var underskrivet tog det bara ca 10 dagar. Vi har också fått återkoppling hur vi ska gå till väga för att köpa vårt nästa boende.

Svar från Johan Gustavsson

Vilken fin rekommendation, tack! Tack så mycket för fint samarbete och kul att ni ville använda vårat kundregister!

Marie-Louise J
Compró su apartamento con ayuda de Johan Gustavsson parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Liljeholmen

Ett trevligt och kunnigt bemötande. Man känner att man kan ställa frågor och få bra svar. Vi har ju inte bytt bostad på 40 år så det här är nytt för oss och vi känner att vi får bra vägledning av mäklaren.

Svar från Johan Gustavsson

Tack så mycket för din rekommendation! Grattis till er nya, fina lägenhet!

Yakup S
Månsarp

Johan är en trevlig och kunnig mäklare. Kan starkt rekommendera honom.

Marie-Louise J
Vendió su casa con ayuda de Peter Linderfalk parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Jönköping

Ett väldigt trevligt bemötande. Vi tycker att vi fick hjälp och vägledning av Peter hur man skall gå till väga. Vi har ju bott i vårt hus i 40 år så det är längesen vi gjorde en flytt. Jag upplever Peter som kunnig och han gick lugnt och sansat igenom allt och svarade på frågor om vi undrade något. Han var noga med att vi skulle förstå allt.

Svar från Peter Linderfalk

Tack Marie-Louise! Hoppas att ni nu kommer att trivas i er nya lägenhet och att flytten går bra.

Patrik B
Compró su apartamento con ayuda de Johan Agnesund parte de Svensk Fastighetsförmedling Habo
Havstenshult

Tycker Johan var en bra mäklare, lätt att få tag på morgon till kväll Hjälpte mig att hitta rätt bostad med mina behov, väldigt driven

Roose-Marie J
Kålgården

Mycket trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Lätt att ha och göra med , lätt att nå.

Svar från Johan Gustavsson

Tack så mycket Roose-Marie. Grattis till försäljningen och tack för fint bemötande!

Daniel J
Vendió su casa con ayuda de Patrik Ekman parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Flahult

Vi blev bemött på ett bra sätt. Vi hade ganska höga förväntningar, samt att Patrik levde faktiskt upp till det i den marknaden som va. Våran upplevelse med mäklaren va super bra, vi är såå nöjda.

Elisabeth J
Vendió su casa con ayuda de Fredrik Hagejärd parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Månsarp

Gott samarbete. Uppskatta hans ärliga åsikter, även om vi inte alltid tyckte lika tex. om värdet av min fastighet. Det har väl många upplevt senaste åre. Alltid lätt att nå. Alltid ring tillbaka, när jag inte fått kontakt per telefon.Gillar hans humor. Jag skulle rekommendera honom till en vän.

Jonas E
Vendió su apartamento con ayuda de Magdalena Stoor parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Jönköping

Vi har haft nöjet att få jobba med Magdalena. Tydlig, professionell och mycket trevlig. Dessutom en stjärna när det kommer till att hantera information till oss och inte minst sättet hon skött hela försäljningen inklusive avtalsskrivande. Vi är mycket mer än nöjda och rekommenderar henne å det varmaste!

Magdalena W
Escribió sobre Fredrik Hagejärd parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Professionell hjälp genom hela processen. Tack för hjälpen!

Fredrik H gillar detta
Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Sandra M
Flahult

Blev mycket bra bemött. Förstående mäklare. Trots tuff marknad försökte han hålla humöret uppe och se det positivt. Vi förväntade oss kommunikation och engagemang, vilket han oftast höll. Verklighetstrogen trevlig mäklare.

Kerstin P
Vendió su casa con ayuda de Henrik Holm parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Munkaskog

Mycket positivt bemötande, och vi kände genast förtroende för honom. Han har känts trygg och professionell! Vi har litat helt på honom och han har helt mött upp oss på alla sätt Vi är mycket nöjda!

Ola S
Söderkulla

Johan är väldigt professionell och kunnig. Både som köpare och säljare har jag stort förtroende för hans arbete och kan inget annat än rekommendera andra att anlita honom. Högsta betyg!

Mattias A
Compró su apartamento con ayuda de Magdalena Stoor parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Kungsängen

Mycket smidig affär och bra hjälp from Magdalena! Första köpta bostaden och positivt överraskad hur enkelt allt löste sig.

Krister J
Huskvarna

Märks att den här tjejen varit med många år. Mycket seriöst bemötande och tydlig i alla led. Toppen

Martin F
Compró su casa con ayuda de Henrik Holm parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Munkaskog

Vi har bara bra recensioner om Henrik Holm , Maximalt insatt i huset och byggnader och historia om uppbyggnad av föregående ägare . 👍👍👍👍👍av fem möjliga Mvh Martin Forsgård

Jonny K
Compró su vivienda con ayuda de Peter Linderfalk parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Gränna

Kunnig och pondus å mycket trevlig. Bra mäklare som är lyhörd och smidig. Mvh jonny

Louise A
Vendió su casa con ayuda de Nicholas Palm parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Hyltena

Duktig mäklare! Han hittade både köpare och säljare och var som spindeln i nätet.

Svar från Nicholas Palm

Tack Louise, Härligt att allt läste sig och att ni nu äntligen kan flytta "närmre" för hela familjens skull :) Vi ses till tillträdet och stort tack för 5an!! MVH Nicholas

Karl Simon W
Escribió sobre Patrik Ekman parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Patrik upplevdes loj och blev irriterad när vi sa att vi inte ville vara med i en budgivning, svarade inte när man ringde osv. När vi väl köpte huset så var det dock inga problem alls.

Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Svar från Patrik Ekman

Hej Karl Simon W! Jag känner inte igen situationen du beskriver. Att jag skulle varit irriterad över någon som inte lägger bud låter konstigt och att jag inte svarar kan ju ha den enkla förklaringen att jag varit upptagen eller suttit i samtal. Dock ringer jag ALLTID upp missade samtal. Eftersom jag inte känner igen din beskrivning så är du välkommen att kontakta mig så kan vi förhoppningsvis reda ut din dåliga upplevelse.

Lars H
Compró su apartamento con ayuda de Cornelia Ågren parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Habo

Mycket bra, vänligt bemött,kunnig,trevlig,tillmötesgående

Svar från Cornelia Ågren

Hej Lars! Tack snälla för ditt fina omdöme! Jag hoppas att ni kommer att trivas mycket bra i er nya bostad. Tack för att jag fick vara en del i ert nya bostadsköp.

Evelina A
Jönköping

Mycket trevlig och tillmötesgående! Svarar snabbt på alla frågor man har osv. Kändes som att hon ville göra allt för att tillmötesgå ens önskemål. Smidig affär! :)

Svar från Cornelia Ågren

Hej Evelina! Stort tack för ditt fina omdöme. Det glädjer mig att du känner dig nöjd med förmedlingen. Jag hoppas att du kommer att trivas otroligt bra i den nya lägenheten!

Peter G
Torpa

Bra engagerad och informativ xxcxxxxxxxxxxxxxxccc

Svar från Johan Gustavsson

Tack Peter för din rekommendation!

Gunnel P
Vätterslund

Fredrik har varit mycket hjälpsam, kunnig och vänlig i samband med vår fastighetsaffär! Mvh Gunnel

Fredrik T
Gamla Kålgården

Duktig, kunnig och alltid nåbar.

Svar från Johan Gustavsson

Tack Fredrik för din rekommendation. Grattis till försäljningen!

Ulrika W
Tenhult

Fredrik är kunnig i sin profession, lätt att lommunicera och få kontakt med och upplevs lyhörd för både säljarens och köparens önskemål. Han löste min bodtadsförsäljning på ett effektivt och bra sätt.

Thomas W
Vendió su apartamento con ayuda de Jakob Andersson parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Stensholm

Snabb smidig saklig trevlig lättåtkomlig

Alexander E

Bemött 5 av 5 🔆 Förväntningar 5 av 5 🔆 Totalt 5 av 5 🔆

Svar från Johan Gustavsson

Tack så mycket Alex för din rekommendation. Grattis till köpet!

Lindha C
Stensholm

Trevlig, snabb återkoppling, vill det bästa för kunden och köparen. Väldigt snabb affär.

Daniel A
Hyltena

Jättebra mäklare. Kan verkligen rekommenderas.

Svar från Nicholas Palm

Tack Daniel! Jätteglad att ni känner så och roligt att ni nu äntligen kan göra den flytt ni önskar. Stort tack för förtroendet! MVH Nicholas

Helen A
Hisingstorp

Professionellt bemötande, lätt att få kontakt med. Flexibel när det gäller tider, tillgänglighet och kontakt. Personligen har jag höga förväntningar på mäklare och vid husköp. Ärlighet, pålitlighet, kunskap gällande fastigheten och processen, inkännande och lyssna av kundens behov etc Det är alltid svårt att veta huren mäklaren tänker och presenterar fastigheten, då de är säljare. Jag upplever att vi blev lyssnade på, ingav förtroende och att vi fick tid att tänka. Procesen och relationen kändes bra och öppen.

Svar från Henrik Holm

Tack Helen! Tycker själv att processen med husköpet fungerade fint och ni kommer att få bo i en supertrivsam ny bostad. Ha en skön helg!

Conny G
Kålgården

Bra bemötande koll på marknaden.

Andreas R
Torpa

Johan är en mycket kompetent och professionell mäklare med hög social kompetens. Han är bra på att förklara processen, koordinera aktiviteter och ge feedback efter varje interaktion. Han är en vinnare utan att vara ”pushy”.

Svar från Johan Gustavsson

Tack så mycket för fint samarbete Andreas! Grattis till försäljningen.

Ann K
Tenhult

Patrik är saklig, lugn, noggrann och mån om både säljare och köpare. Vi ville att vår vision skulle framgå i uppdraget och det lyckades Patrik med. För oss passade han perfekt för vår försäljning.

Frida A
Tenhult

Vi har haft en trygg och stabil mäklare genom hela försäljningen. Både inför och under försäljningen. Nicholas har varit följsam, kompetent, trygg och stabil!

Svar från Nicholas Palm

Tack Frida, jag blir jätte glad för er Reco och dessa varma ord. Stort lycka till framåt och med er fina gård :) Med vänlig hälsning Nicholas Palm

Fredrik R
Trånghalla

Stort engagemang och driv att försäljningsprocessen skulle röra sig framåt. Mycket tydlig och bra kring vad vi som säljare skulle göra och när. Snabb på att ta fram övergripande tidplan.

Svar från Henrik Holm

Tack Fredrik! Ett trivsamt hus fick nya ägare som kommer att trivas utmärkt i Trånghalla!

Francois F
Compró su casa con ayuda de Fredrik Hagejärd parte de Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Sjogarp

Ärlig, rak och medgörlig... Lojal och följer hela vägen ut...

Vladan L
Trånghalla

Pratglad, kunnig och erfaren mäklare.

Svar från Henrik Holm

Tack Vladan! Jag är övertygad om att det kommer bli ett bra boende för hela familjen!

Fredrik E
Sjogarp

Fredrik är en riktigt bra mäklare och han har stort engagemang i både säljare och potentiella köpare. Fredrik arbetar seriöst och personligt, ingen påklistrad fasad utan han är genuint intresserad av sitt yrke. Mycket bra bemötande och stort kunnande. Kan starkt rekommendera att arbeta tillsammans med Fredrik.

Tommy K
Kärnekulla

Funkade super! Vi är nöjda med Johans hjälp av försäljning av vårt hus och köp av annat!

Ing-Britt L
Jönköping - Väster

Trevlig och omtänksam person. Han gjorde ett bra jobb.

Bo-Lennart B
Huskvarna

Bra och trevlig. Svarade på alla frågor och ringde alltid tillbaka när hon inte kunde svara i telefonen.

Svar från Cornelia Ågren

Hej Bo-Lennart! Tack för ditt fina omdöme. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig vidare till nästa boende. Jag hoppas att du kommer trivas mycket bra i lägenheten!

Fredrik Z
Vendió su apartamento con ayuda de Johan Agnesund parte de Svensk Fastighetsförmedling Habo
Kärnekulla

Johan är saklig samt kunnig i sin roll som mäklare. Han gör sitt yttersta för att köpare och säljare ska hitta bästa lösning

Christer J
Flahult

Henrik var trevlig, hjälpsam och väldigt kunnig både vad gäller försäljningen praktiskt och teoretiskt, hade mycket bra kännedom om området och vilka som sökte bostäder i närheten. Försäljningen gick snabbt och smärtfritt när vi väl bestämt oss. Sammanfattningsvis gick det över förväntan.

Svar från Henrik Holm

Härligt att höra. Nu kommer ni vidare i livet och de nya ägarna kan få nöjet att njuta av kvällssolen i er fina trädgård.

Emelie M
Kråkeryd

Vi hade en snäv tidspress gällande att hitta ett hus, men Johan var tillgänglig, gav tips, återkopplade och såg till att boende löste sig för oss. Vi är mer än nöjda med både mäklare och husköp!