Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Svensk Fastighetsförmedling Karlstad, sid 2

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling förenar det stora och det lilla. Genom att vara en av de största Bobutikerna har vi mycket resurser och erfarenhet i ryggen och våra kontor, som är utspridda i området, ger oss stor lokalkännedom och vi vet precis vad som gäller just nu på din ort!

Du finner våra kontor i Hammarö, Forshaga och självklart i Karlstad. Vi förmedlar även bostäder i Kil och vi kan ta hand om hela processen, från värdering till att hitta köpare och ordna med försäljningen.

Kontakta oss för ett kostnads- och förbehållsfritt första möte om din stundande bostadsaffär!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 427 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• 2019-06-26

Anne Marie Margareta G skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vårt uppdrag var att sälja vårt fritidsställe Björntorpet.
    Uppdraget var till vår fulla belåtenhet.
    Mäklaren levde upp till de förväntingar vi hade.

Vår upplevelse var mycket trevliga och ett stort tack
    till mäklaren Caroline och fotografen Karin. Läs mer
  • REBECKA W

2019-06-25

REBECKA W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag hade Malin Gustavsson som mäklare. Kontakten var väldigt tydlig och alltid tillgänglig om jag hade några frågor. Bra bemötande och fick en bättre försäljning än vad jag trodde så blev positivt överraskad. Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-25 Magnus A svarar REBECKA W
    Hej Rebecka! Tack för ditt fina omdöme! Mvh Malin Gustavsson
  • Merli S

2019-06-25

Merli S skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Fint, snabbt och profit jobbade Mäklare att sälja min lägenhet Läs mer
    2019-09-09 Linnéa A svarar Merli S
    Tusen tack för fint omdöme Merli! Varmt välkommen på tillträdet :)
  • 2019-06-24

Bo Göran Å skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Intrycket var bra och vi fick svar på alla frågor.
    Bra service och hjälpsam. Läs mer
  • ERIKA H

2019-06-24

ERIKA H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Så nöjd! Linnéa Almbring!👍 jätte nöjd!!!! Läs mer

Jorun L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig mäklare. Lättsam process. Tydlig beskrivning av förloppet. Läs mer
    2019-06-24 Patrik svarar Jorun L
    Tack Jorun, hoppas ni kommer trivas bra i det nya huset.

Ulrik H skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt radhus
    Proffsigt och seriöst bemötande

Mäklaren levde upp till förväntningarna, och mer därtill Läs mer
    2019-06-25 Magnus A svarar Ulrik H
    Hej Ulrik!
    Tack för din feedback och jättekul att ni är nöjda!
    Ha en trevlig sommar!
  • 2019-06-21

Simon T skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en villa på Hammarö med hjälp av Johan. Johan har hela tiden varit duktig på att återkoppla och har gett ett förtroendeingivande och trevligt intryck. Det känns som att Johan gillar sitt jobb. Vi kan verkligen rekommendera Johan till andra som vill sälja sin fastighet. Läs mer
    2019-06-23 Johan N svarar Simon T
    Stor tack för ert fina omdöme Simon! Roligt att ni är nöjda. Det va riktigt kul att få hjälpa er att sälja ert hus! Trevlig sommar!
  • 2019-06-20

Henrik R skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt vår villa i Karlstad genom Svensk fastighetsförmedling.
    Anlitade mäklare Mathias Wassberg som ingav ett väldigt stort lugn, förtroende och kunnande inom hans yrke.
    Vi är jättenöjda och har känt oss trygga redan ifrån start när vi anlitade Svensk fastighetsbyrå med Mathias i spetsen.

Med vänlig hälsning Henrik Läs mer
    2019-07-01 Mattias W svarar Henrik R
    Tack för det fina omdömet och ett riktigt bra samarbete genom hela processen! Allt gott! Mvh Mattias
  • 2019-06-20

Michael M skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Då jag vet att jag är en krånglig kund så har hon hållt mig uppdaterad i den nivån jag velat och även varit nöjd av slutkunden Läs mer
    2019-09-09 Linnéa A svarar Michael M
    Hej Mikael! Tack så mycket för fint omdöme och återigen stort tack för att jag fick förtroende att hjälpa Dig med försäljningen!
    Lycka till i Ert nya hus :)
  • Elias T

2019-06-19

Elias T skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Alexander kan beskrivas som exceptionellt professionell och kunnig och han har ett stort nätverk med potentiella köpare.
    Alltid lyhörd, han lyssnade in våra önskemål och guidade oss till en lyckad försäljning. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-06-18

Lars L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    sålt hus och mäklaren var saklig, kunnig och ödmjuk. Fick hjälp och tips hela vägen från början till slut och rekommenderar verkligen honom. Läs mer
    2019-06-18 Patrik svarar Lars L
    Härligt att ni är nöjda Lars. Tacker er för ett bra samarbete.
  • 2019-06-05

Torborg Ingrid Birgitta N skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    I slutet av maj 2019 sålde jag min villa i Karlstad genom Svensk Fastighetsförmedling.
    Mäklaren, Magnus Ask, var väl insatt i fastighetsmarknaden.
    Han tog sig tid , lyssnade på mina önskemål och försökte tillmötesgå dem på bästa sätt.
    För den, som tänker köpa eller sälja en bostad, vill jag rekommendera Magnus Ask som mäklare.

Ingrid Nordwall Läs mer
    2019-06-11 Magnus A svarar Torborg Ingrid Birgitta N
    Tack så mycket Ingrid för dina fina ord. Jättekul att du är nöjd med mitt arbete och jag hoppas att du kommer att trivas i nya lägenheten efter sommaren!
  • 2019-06-04

Helle J skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En fantastiskt angenäm upplevelse av vår mäklare....
    Snabba besked och snabb affär!

Bara plus!!! Läs mer
  • 2019-06-03

Leif Arne C skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Över våra förväntningar.
    Köpt lägenhet och sålt huset.
    Alla inblandade mycket positiva och trevliga.
    Rekommenderar Svensk Fast.
    Bra personligt bemötande av Alexander. Läs mer

Agneta J skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt ett hus och är nöjda med allt. Det var ingen stress alls och vi kunde ta det lugnt med allt. Läs mer
  • 2019-06-01

Otfried Bernhard C skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    I alla avseenden en trygg känsla genom hela köpprocessen från visning till budgivning och kontraktskrivande. Kan bara rekommendera Alexander M. Läs mer
  • 2019-06-01

Lina V skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevlig och professionell! Läs mer
  • 2019-05-29

Jörgen O skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt ett parhus på Hammarö.
    Mäklaren var fantastisk i sitt bemötande,kunnig på sitt jobb.
    Gav ett lugnt och trevligt bemötande .
    Mäklaren överträffade mina förväntningar.
    Kommer tipsa mina vänner om svenskfastighetsförmedling och självklart Makrigyannis.👍🏻 Läs mer
  • 2019-05-28

Hans-Erik B skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi blev väldigt bra bemötta och allt skedde mycket bra med försäljningen av vårt sommarboende. Läs mer
  • 2019-05-28

Ingemar L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt bostadsrätt. Blev väldigt bra bemött. Läs mer
  • 2019-05-26

Oscar J skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt bostadsrätt med hjälp av mäklaren Patrik Liikamaa. Bra bemötande och haft en god dialog med honom under hela försäljningsprocessen. Kan definitivt rekommendera Patrik! Läs mer
    2019-05-28 Patrik svarar Oscar J
    Tackar för den rekommendationen och ett gott samarbete Oscar.
  • 2019-05-26

Linus B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt hus via Svensk Fast och Mattias. Bra bemötande och bra information. Läs mer
    2019-07-01 Mattias W svarar Linus B
    Tusen tack! Hoppas Ni trivs i huset och njuter av första sommaren! Mvh Mattias
  • 2019-05-25

Bo L skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Radhus åt morsans dödsbo. Ambitiös förutseende och trevlig. Nöjd. Läs mer
  • 2019-05-25

Karolina N skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har via Linnea fått ett personligt bemötande och en professionell hantering kring ett beslut som för mig kommer att ha stor betydelse för min framtid! Läs mer
    2019-06-18 Linnéa A svarar Karolina N
    Tack snälla Karolina för fina ord. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet i höst!
  • 2019-05-24

Maria Margareta Eugenia L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan hjälpte mig sälja en tvåa i Karlstad.Hann var lätt att prata med kunnig och hjälpsam .Jag rekommenderar honom varmt till en bra och smidig affär Alf L Läs mer
    2019-05-24 Johan N svarar Maria Margareta Eugenia L
    Stort tack för ditt fina omdöme Alf! Och tack för ert förtroende att få sälja bostaden. Ha de gott!
  • Christina N

2019-05-22

Christina N skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpt hus och mäklaren var noggrann och jättebra. Vänligt bemötande. Läs mer
  • 2019-05-19

Daniel G skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en bostadsrätt.
    Trevlig och tydlig mäklare som gjorde hela proceduren enkel och smidig! Mycket nöjd köpare! Läs mer
    2019-06-18 Linnéa A svarar Daniel G
    Hej Daniel, vad roligt att du är nöjd! Stort lycka till med renoveringen, kommer blir hur bra som helst :)
  • 2019-05-15

Annelie V skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Fsg av radhus i Karlstad
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2019-05-15 Patrik svarar Annelie V
    Tack Anneli och kul att du uppskattade mitt arbete. Lycka till i din nya lägenhet.
  • 2019-05-10

Staffan S skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt en trea Brf Fasanen Viken Karlstad.
    Patrik ,mäklaren, förstod mina önskemål.
    Genomförde försäljningen på ett proffsigt vis. Läs mer
    2019-05-10 Patrik svarar Staffan S
    Tack för rekommendationen Staffan. Tackar även dig för ett gott samarbete.
  • 2019-05-09

Muhammad Asif J skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    I have bought Storsvängen 24. I saw this house on the Svensk Fastighetsförmedling website. I called the broker, showed my interest and asked for visning the house. Patrik Liikamaa arranges the visning. After that we have talked may times and he was very cooperative. I this he is very professional and he did an excellent job. I think, broker met all my expectations and everything went very smoothly. Läs mer
    2019-05-09 Patrik svarar Muhammad Asif J
    Thank you for a nice review and I hope you will enjoy your new home for many years.
  • 2019-05-08

Anna-Karin A skrev om Malin Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde en kolonistuga. Fick alltid ett vänligt bemötande, snabba svar och snabb återkoppling.
    Hade inga förväntningar. Stugan blev såld och det är jag förstås mycket nöjd med. Har aldrig sålt någon bostad förut så jag har inget att jämföra med. Läs mer
    2019-05-10 Malin G svarar Anna-Karin A
    Tack för ditt omdöme och vad kul att du är nöjd! Vi ses på tillträdet! /Malin

Peter L skrev om Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Lite dålig humor men annars perfekt. Allt annat ok :) Läs mer
    2019-05-06 Patrik svarar Peter L
    Tack för en fin recension Peter. Det tar ju en livstid att uppskatta Göteborgshumor. =)
  • Marziya K

2019-05-04

Marziya K skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Hej vi såld vårt hus på sommarro i Karlstad. Vi anlitade Magnus Ask.En kunnig , engagerad ,hjälpsam och lyhörd för både oss som säljare men även för köparna. Vi är sammanfattningsvis mycket nöjd både med affären samt med Magnus Ask och skulle utan tvekan vända mig till honom igen för försäljning eller köpa ! 👍👍👍👍👍🌹
    5 stjärnor till denna ”stjärnmäklare”
    Kunde inte haft en bättre mäklare! Tack
    Mvh marziya och kameran Läs mer
    2019-05-07 Magnus A svarar Marziya K
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda, alltid lika roligt att höra. Nu ska vi bara hitta ett annat bra hus åt er inom kort.

Ulf L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt vår lägenhet för att bosätta oss i vårt sommarställe.
    Klas bemötande och sitt engagemang var mycket stort.
    Jag har själv varit i försäljnings-branschen och vet att hans engagemang var väldigt stort och för oss kändes det tryggt.
    Jag kommer absolut att rekommendera er till våra vänner och bekanta.
    Ulf & Inger Lundberg Läs mer
    2019-05-06 Klas Ö svarar Ulf L
    Tack Ulf för förtroendet och chansen för mig att sälja Er fina lägenhet! Ses vid tillträdet!

Ewa H skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt en bostadsrätt. Klas har bemött oss väldigt bra och proffsigt. Om det blir aktuellt i framtiden med en ny affär väljer jag gärna Klas som mäklare. Läs mer
    2019-05-06 Klas Ö svarar Ewa H
    Hej Ewa! Grattis till en fin lägenhet och tack för Er rekommendation!
  • 2019-05-03

Ulla Margareta O skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi är verkligen nöjda med försäljningen av vårt hus som vi byggde 1975, det har varit ett stort beslut att ta. Försäljningen har verkligen gått fort från första mötet till slutförd försäljning. Vi är mycket nöjda med att det blev Ida och Johan som kommer att ta hand om "Vårt" hus. Och vi kan verkligen rekommendera Caroline som mäklare till våra vänner /bekanta. Så henne kan Ni vara stolta över trevlig, glad och mycket kunnig.
    Det dröjer säkert inte innan det kan bli fler i kvarteret.

MVH
    Ulla o Kjell-Åke Läs mer
  • 2019-05-02

Jacob L skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en lägenhet av Alexander, och han gav mig ett jättebra och fint bemötande.
    Han var väldigt trevlig och gav bra med information.
    Han var även väldigt hjälpsam och duktig.
    Har inget negativt att säga. Läs mer
  • IDA B

2019-05-01

IDA B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Kunde inte haft en bättre mäklare! Tack! Läs mer
  • 2019-05-01

Gladys P skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har absolut inget att klaga på. Allt har hittills fungerat klanderfritt. Läs mer
    2019-05-01 Johan N svarar Gladys P
    Tack för ett fint omdöme Gladys och grattis till en fin lägenhet!
  • 2019-04-29

Mats H skrev om Magnus Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En kunnig och engagerad mäklare som på ett snabbt och proffsigt sätt sålde vårt hus. Hjälpsam och lyhörd för både oss som säljare men även för köparna. Har bara positiva känslor kring husförsäljningen, trots att vi bott i huset i nästan 30 år och att det borde kännas vemodigt. 5 stjärnor till denna ”stjärnmäklare”. Läs mer
    2019-04-30 Magnus A svarar Mats H
    Tack för dom fina orden Mats och tack för förtroendet att få sälja Er fina fastighet.
  • Lotta B

2019-04-29

Lotta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt Bostad, Mäklaren Magnus Ask var så tillmötesgående, uppriktig, ställde upp även när det var helgdag, ordnade så vi fick träffa ägarna efter att vi köpt huset för att få en bra genomgång fr högsta betgg av oss Läs mer
    2019-04-30 Magnus A svarar Lotta B
    Tack för feedbacken Lotta och grattis till en helt fantastisk villa, välkomna tillbaka till Värmland!
  • 2019-04-28

Songul A skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Hej!

Vi köpte en bostadsrättslägenhet.
    Jag var väldigt nöjd med min mäklare. Vi blev mycket trevligt bemött av honom. Han var professionell i sitt jobb och försökte alltid hjälpa oss med allt vi behövde hjälp med och med våra frågor och funderingar vi hade.
    Våra förväntningar var att få bra hjälp av en professionell mäklare som är erfaren. kunnig, trevlig och hjälpsam. Jag tyckte att mäklaren levde upp till dem förväntningar jag hade. En av de viktigaste och bästa egenskaperna hos mäklaren jag tyckte var att han var bra på att förklara saker på ett tydligt sätt och ge bra information. Självklart väldigt TREVLIG person!!!
    Jag har hittills träffat mänga olika mäklare men har aldrig träffat en sådan TREVLIG, glad, vänlig, hjälpsam, positiv, uppriktig och framgångsrik person som Alexander.
    Därför vill jag tacka Alexander Makrygiannis så mycket för sitt fina arbete.

Vänliga hälsningar
    Songul Läs mer
  • Johan S

2019-04-25

Johan S skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde en villa . Vi blev mycket bra bemötta av vår mäklare . Han förklarade processen för oss på ett mycket bra sätt samt höll oss konstant uppdaterade angående affären . Vi hade nog ganska höga förväntningar angående vår försäljning som han faktiskt både uppfyllde samt överträffade med råge ! Jag är sammanfattningsvis mycket nöjd både med affären samt med min mäklare och skulle utan tvekan vända mig till honom igen för både kök som försäljning ! Läs mer
  • Ingemar P

2019-04-25

Ingemar P skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en villa och Klas har hanterat hela försäljningsprocessen på ett lugnt, proffsigt och trevligt sätt. Vi har fått det stöd som vi önskat och haft fullt förtroende och bra kommunikation under hela processen. Tror att även köparen är nöjd och fått det stöd och support som krävs inför ett så stort beslut. Läs mer
    2019-05-06 Klas Ö svarar Ingemar P
    Hej Ingemar! Tack för förtroendet vid Er försäljning och din fina reco!
  • 2019-04-25

Jeanette S skrev om Niklas Nilsson Smersfeldt en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt en villa.
    Mäklaren utförde sitt arbete på bästa sätt,
    fanns till hands vid frågor och funderingar.
    De förväntningar vi hade på försäljningen överträffades med råge.
    Mycket nöjd med hela försäljning. Läs mer
  • 2019-04-18

Karin J skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en bostadsrätt och ska nu sälja mitt hus.
    Jag har blivit mycket korrekt bemött, fått all nödvändig information och mäklaren har varit mycket pedagogisk. Läs mer
    2019-05-06 Klas Ö svarar Karin J
    Hej Karin! Tack för din fina Reco!
  • 2019-04-14

Matilda E skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde en tvåa i Viken i Karlstad och kontaktade två olika mäklarfirmor. När Linnéa ringde upp mig så kändes det bra direkt! Hon va väldigt tydlig i sin kommunikation redan från början och det va inga som helst problem för henne att ha direktkontakt med min dåvarande hyresgäst. Allt sköttes väldigt snabbt och smidigt, och det blev många anmälda till visning. Lägenheten såldes tillslut innan visning och jag är väldigt nöjd med Linnéas arbete! Läs mer
  • 2019-04-13

Inger N skrev om Linnéa Almbring Vahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt mitt hus (Slott) av Linnea . Linnea är otroligt seriös, återkopplar, är hjälpsam och alltid med ett leende på läpparna. Hon ser till att både säljare och köpare är mer än nöjda, hon är även otroligt snabb så jag slapp en långdragen process.
    Helt enkelt bästa mäklaren som jag rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-04-13

Thomas W skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har köpt ett hus!
    Min erfarenhet av min mäklare är mycket trevlig, påläst och kompetent.
    Hela tiden trevligt bemötande.
    Inte första gången som mäklaren visade mig fastigheter.
    Jag kan bara rekomendera denna mäklare! Läs mer

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad