Bossify

Söker du ett pålitligt städföretag? Vi på Bossify ger dig nöjd kund-garanti på alla tjänster!

Tjänster: Byggstädning, hemstädning, storstädning, flyttstädning, kontorsstädning, fönsterputs.

Vänd dig till oss när du söker en trygg och säker städning i Stockholm till rätt pris. Hos oss får du alltid trygga och säkra tjänster för hemstädning till ett rimligt pris. Vi erbjuder städning i hela Stockholms län. När du anlitar oss får du alltid samma person som städar varje gång. Du har fri avbokning fram tills tre dagar innan städningen och 10 procent rabatt på våra övriga tjänster. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 57 kunder tycker om Bossify 2

2021-10-05
    Mycket bra genomfört arbete! Sämre fakturahantering som initialt inte höll sig till vad som var överenskommet. Oprofessionell hantering av faktura överlag. Synd för annars väldigt bra jobb.
    2021-10-01
    Inte rent
    La på extra avgifter de ej kunde förklara
    De ändra tiden för städningen 30min efter de skulle varit på plats
    Skulle aldrig rekommendera
    Hej Fina!

Tack till er för omdömen!
    2021-10-01
    Trevligt och professionellt bemötande, det är en fröjd att komma hem den dagen då vi har haft städning.
    Hej Marika!

2021-09-24
    Hemstädning varannan vecka. Prisvärda och tillmötesgående. Samma person kommer alltid!
    Hej Lou!

Angelica
    2021-09-23
    Städning utförd av Bossify har alltid fungerat mycket bra. Det rullar på, det är alltid jättefint städat och allt fungerar som det ska.
    2021-09-20
    Flexibla och snabba på att svara på tfn/mail.
    2021-09-20
    Kan varmt rekommendera städfirman Bossify!
    2021-09-20
    Trevliga, snabba och noggranna. Vi har kontorsstädning och det har fungerat väldigt bra!
    2021-09-19
    Supernöjd med den beställda storstädningen.
    2021-09-19
    Alltid bra städning och samma person som kommer
    2021-09-17
    Snabb och smidig kontakt. Mycket bra städerska.
    2021-09-17
    Trevlig bemötande vid beställning av tjänster. Lätta att kommunicera med.
    Personal alltid trevliga när dom kommer för att utföra sina tjänster.
    Tjänsterna utförs till stor belåtenhet.
    Storstädning, fönsterputsning, ugnsrengöring samt veckostädning.
    2021-09-17
    Vi har veckostädning genom Bossify och är alltid nöjda med resultatet och har alltid samma person som kommer till oss vilket vi verkligen uppskattar.
  • SOPHIE E
    skrev om Bossify
    Utmärkt framförallt Elnura. Snyggt och omtänksamt städat. Tack för det
    2021-09-14
    Professionellt och flexibelt bemötande
    Våra förväntningar och företagets prestationer är samstämmiga
    Kontorsstädning
    2021-09-08
    Sämsta städningen vi någonsin haft och fullkomligt värdelöst bemötande av företaget när vi påpekade att vi var missnöjda. Påstår sig ha en ”nöjd kund-garanti” vilket är fullkomligt skitsnack.
    Hej Eva, som jag förklarade för er så städerska kunna inte följa er rund och städa efter er där den redan har varit städad. Som jag skrev i mejlet så gjorde hon absolut inget med flit. Ha en fortsatt fin dag. Bossify
  • 2021-08-31
    Supernöjd med bemötande och städning! Bossify gjorde ett suveränt jobb med flyttstädning av min lägenhet - noggranna i alla rum, på alla ytor och i alla utrymmen. Hittade inget att anmärka på när vi gick igenom checklistan
    Tack!
  • 2021-08-29
    Har haft städhjälp länge och beslutade oss för att testa Bossify. Verkligen ett misstag - ABSOLUT SÄMSTA upplevelsen någonsin. Aldrig fått ett sådant dåligt resultat när det kom till städning samt att städerskan delvis förstörde både ett tvättställ och en skrivare. När vi påpekade detta för ett företag (som påstår sig ha en nöjd kund garanti) fick vi ett skuldbeläggande svar istället för att de tog något som helst ansvar. Efter energikrävande mailkonversation med mängder av ursäkter och bortförklaringar swishade de för tvättstället, men kostnader för skrivaren får vi tydligen stå för själva. Samt betala för en dåligt utförd städning. Ingen ursäkt och inget ansvarstagande. Så passa er - REKOMMENDERAS VERKLIGEN INTE! Vi kommer snarast gå tillbaka till vår förra städtjänst.
  • 2021-05-18
    Bra jobb och flexibla och seriösa fönsterputsare.
  • 2021-05-14
    Snabb och enkel kommunikation. Till det ett 100%igt väl utfört jobb. Kunde inte vara mer nöjd.
    Hej Jonas!

• 2021-05-01
    Bokade storstädning via Bossify och blev mycket nöjd med resultatet. Smidigt och enkelt att boka tid.
    Hej Hanna!

• 2021-04-29
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling redan i samband med bokningen. Trevlig och effektiv personal som verkligen tog sitt arbete på allvar. Resultatet var utmärkt. Bra helhetsupplevelse. Rekommenderar gärna.
    Hej Monica!

• 2021-04-29
    Vi är verkligen nöjd med våra storstädning som var utfört av 2 jättetrevliga städare. De har gjort fantastiskt jobb! Tack Bossify team!
    Hej Sonja!

Tack för fina omdömen!
    Vi alla vår glada att hjälpa dig!

Mvh Bossify team:)
  • 2021-04-27
    Dessvärre var lägenheten inte ordentligt städad, det var en del smulor och annat kvar på golvet/mattorna samt ett flertal stora dammtussar i köket.
    Hej Aida, som jag förklarade för er så vänder inte städerskan och gör rent under tunga barstolar, dessa tussar har sedan lossnat och vår städerska missade det. Som jag skrev i mailet så gjorde hon absolut inget med flit. Ha en fortsatt fin dag. Bossify
  • 2021-03-24
    Väldigt noggranna, punktliga och trevliga. Rekommenderas varmt.
    Tack så jättemycket för fina omdömen! Bossify
  • 2021-02-01
    Blev nöjd med städningen men att inte båda städarna va på plats tillsammans va ett minus
    Tack för omdömen!
    Våra städare jobbar tillsammans bara på storstädningen, så ibland de kommer från olika kunder, därför vi kan inte garantera att de kommer hos kund tillsammans.
  • 2021-01-31
    Städning varannan vecka som fungerar utmärkt.
  • 2021-01-29
    Är väldigt nöjd med vår hemstädning varannan vecka. Bossify är både professionella och flexibla när vi behövt ändra datum. Känns så skönt att komma hem till ett skinande rent hem.
  • 2021-01-29
    All städning har varit och är till belåtenhet, och det är inget strul med det administrativa kring att byta tider etc. Toppen!
  • 2021-01-28
    Vi köpte först ett städabonnemang och har fortsatt med samma städerska. Fint bemötande, rent och snyggt och framför allt tryggt, Rekommenderas !
  • 2021-01-28
    Kom hem till ett nystädat hem i toppskick. Är mycket nöjd.
  • 2021-01-22
    Bra genomförd flyttstäd utan anmärkning. Använder dom även till vardagsstädning.
  • 2021-01-17
    Bokade städning inför visning av min lägenhet och kan bara säga att jag blev riktigt, riktigt nöjd! Det var inte ett enda dammkorn kvar någonstans och det kändes riktigt fräscht och härligt!
    Kan verkligen rekommenderas!!
  • 2021-01-14
    Vi är nöjda med vår veckostädning
  • 2020-12-21
    Hon var snabb och väldigt effektiv
    Tack så jättemycket för fina omdömen! Bossify
  • 2020-05-12
    Rena och fina fönster. Trevlig personal!
    Hej Karin!

Tack så jättemycket för ditt omdömen!

• 2020-05-08
    Tjänst: Storstädning och fönsterputs

De missade utsatt tid men var behjälpliga och kom direkt dagen därpå. De skulle vara två dock, men enbart en var på plats. Dock var det en bra och ordentlig städning. All-in-all, bra erfarenhet!
    Hej Oliver!
    Vi är jätte glada att ni är nöjd med våra städning!
    Tack så jättemycket för ditt omdöme.

• 2020-04-03
    Storstädning och fönsterputs av hela huset. Mycket bra och proffsigt gjort på 6h.
  • 2020-03-25
    Mycket proffsig städning, otroligt nöjd. Kommer absolut anlita igen.
    Hej Kajsa,
    Väldigt glad att du blev nöjd med våra tjänster.
    Du är välkommen tillbaka!

Med vänliga hälsningar
  • 2020-03-22
    Jag är mycket nöjd med Bossify. Har anlitat dem både för kontorsstädning och privatstädning i flera år och har alltid fått utmärkt service och trevligt bemötande. Jag ger Bossify mina varmaste rekommendationer!
  • 2020-03-22
    Fantastic customer service and flexibility
    Fantastiskt service hög kvalitet bästa kontakt top betyg 5 stjärnor
  • 2020-03-21
    Hemstädning. Svarar snabbt, utför jobbet proffsigt. Känns tryggt. Rekommenderas.
  • 2020-03-21
    Snabba svar. Tillgängliga. Trevliga och proffsiga!
  • 2020-03-20
    Noggrann städning. Det är en fröjd att komma hem till en välstädad lägenhet.
    Snabbt svar om man behöver komma i kontakt.
  • 2020-03-19
    Very happy with service of this company. Responsibility, quality on high level.
  • 2020-03-19
    Jätte nöjd kund . Rent och snyggt. Bra bemötande.
    Hej Katri,
    Väldigt glad att du blev nöjd med våra tjänster och bemötande.
    Tack för rekommendationen!

Med vänliga hälsningar
  • 2020-02-03
    Jättetrevliga och noggranna. Rekommenderas varmt!
    Tusen tack Sophie!

Hälsningar,
  • 2020-01-20
    Alltid nöjd med Bossify. Haft andra städfirmor som inte alls kommer upp i samma kvalitet!
    Hej Christina!
    Vilken fin recension, tack för detta!

Hälsningar,
  • 2019-10-30
    Mycket trevlig personal & noggrant arbetssätt , vi är supernöjda =)