Bossify AB

Willhelmsrovägen 9, 144 61 Rönninge — Visa karta

Söker du ett pålitligt städföretag? Vi på Bossify ger dig nöjd kund-garanti på alla tjänster!

Vänd dig till oss när du söker en trygg och säker städning i Stockholm till rätt pris. Hos oss får du alltid trygga och säkra tjänster för hemstädning till ett rimligt pris. Vi erbjuder städning i hela Stockholms län. När du anlitar oss får du alltid samma person som städar varje gång. Du har fri avbokning fram tills tre dagar innan städningen och 10 procent rabatt på våra övriga tjänster. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 7 kunder tycker om Bossify AB

• Peter H
    Peter H skrev om Bossify AB
    Köpte ett 3mån städabonnemang via Lets Deal. Fick ingen respons på mitt mail och nån vecka senare fick jag meddelande från Let's Deal att Bossify inte kommer att leverera vad dom sålt och att jag får pengarna tillbaka.
    Kan efter det inte rekommendera denna städtjänst till någon.
  • Isabell D
    Isabell D skrev om Bossify AB
    Passa er!! Oseriöst företag som inte hör av sig via mejl eller mobilnummer. Jag har hört av mig 10 ggr på en vecka utan resultat!
    Riktigt värdelöst och uselt! Finns företaget alls?
  • a p
    a p skrev om Bossify AB
    Suveräna! Mycket nöjd både med städningen och serve+kontakt
  • Else F
    Else F skrev om Bossify AB
    Jag har aldrig tidigare haft en sådan skinande diskbänk!
    Proffsigt, trevligt sätt och snabbt. Jag kommer absolut anlita Bossify igen och då kommer jag fråga efter Anzelika. Hon är super.
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Bossify AB
    Jag har anlitat Bossify i över ett år och jag är mycket nöjd med deras städtjänster! Anzelika som städar hemma hos oss är mycket service-inriktad och hon har alltid ett leende på läpparna när vi träffas. Det är alltid lika härligt att komma hem till ett rent och väldoftande hus när hon har städat!
  • Anna G
    Anna G skrev om Bossify AB
    Spotless! Always very happy to come home after Anzelica's visit.
  • Ewa B
    Ewa B skrev om Bossify AB
    Väldigt bra och noggrann städning Trevlig personal
    Angelica B, Igor P gillar detta

Willhelmsrovägen 9, 144 61 Rönninge