Bossify

Söker du ett pålitligt städföretag?
Vi på Bossify ger dig nöjd kund-garanti på alla tjänster!

Tjänster: Byggstädning, hemstädning, storstädning, flyttstädning, kontorsstädning, fönsterputs.

Vänd dig till oss när du söker en trygg och säker städning i Stockholm till rätt pris. Hos oss får du alltid trygga och säkra tjänster för hemstädning till ett rimligt pris. Vi erbjuder städning i hela Stockholms län.
När du anlitar oss får du alltid samma person som städar varje gång. Du har fri avbokning fram tills tre dagar innan städningen och 10 procent rabatt på våra övriga tjänster.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 79 kunder tycker om Bossify 2

• 2022-08-10 Spontant omdöme
    Dålig kommunikation och missnöjd med städningen.
    Hej,

Du var kund hos oss nästan 2 år! Tack för ditt omdömen.

• 2022-06-02 Insamlad av företaget
    Min senaste städerska är värd toppbetyg!!
    Hej Anna!

tack så jattemycket för fina omdömen!

Bossify Team.
  • 2022-06-01 Insamlad av företaget
    Bra och trevlig service, noggranna
    Hej Stefan!

Vi var glada att hjälpa er med städning!

Mvh/Bossify Team.
  • 2022-05-27 Spontant omdöme
    Inte utfört till en standard förväntat av en flyttstädning.

Vet inte om de tyckte att det var för mycket att göra (tror inte det då det var något städat innan) men isf borde det tydliggjorts innan.

Nu så var det fortfarande orent i varje rum - smuts på alla lister och speciellt hörn som inte verkar ha städats alls, väldigt tydligt att de flesta lådor inte hade städats, hår kvar på många ställen, m.m.

Som nyinflyttad hade jag inte accepterat det som en flyttstädad lägenhet.

På den positiva sidan däremot så var det väldigt smidigt att arrangera nyckellämning och snabbt utfört.
    Hej Cenny!

Våran arbetsledare vår på plats efter städning. Allt var gjort o accepterad. Det är tråkigt att ni klagar bara via reco o inte hade kontaktat oss direkt. Vi jobbar med nöjd kund garanti. Städning var utfört den 13e april.
  • 2022-03-18 Insamlad av företaget
    It was brillant!
    Both of the cleaners are so friendly and very good at their job.
    And made the apartment awesome :)
    Thanks for all your effort
  • 2022-03-17 Insamlad av företaget
    Anlitade Bossify för storstädning och fönsterputs. Proffsigt bemötande vid bokning, höll tiden, så fint och rent resultat. Otroligt nöjd. Kommer anlita igen, kan varmt rekommendera!
  • 2022-03-17 Insamlad av företaget
    Blir alltid lika bra! Trevliga och noggranna.
    2022-02-03 Verifierad kund
    Cleaning service was good,
    The responses were very good and used to reply back quickly.
    There were dome really good persons who did a fantastic job though they are not with the company anymore
  • 2022-02-01 Spontant omdöme
    Skinande rent! Mycket nöjd med utfört arbete samt snabb återkoppling vid mailkontakt.
    Hej Elisabeth!

Vi var glada att hjälpa er med storstädning!

Mvh/Bossify Team.
    2022-01-24 Verifierad kund
    Bra leverantör av städtjänster. Pålitliga och enkla att ha att göra med!
    Hej Sofia!

Tack för omdömen! Ni vet att ni kan kontakta oss när som helst och berätta dina önskemål.

Mvh/Bossify Team
  • 2022-01-11 Spontant omdöme
    Fruktansvärd upplevelse, dåligt bemötande och absolut inte rent!

Pratade med personalen som ”putsade” fönstren och då sa hon att ” Det är inte bra att putsa nu när det är för kallt och företaget borde meddela er” och dessutom blev inte riktigt fint. När jag kontakter med företaget fick jag en fruktansvärt bemötande.

Skulle aldrig rekommendera denna fusk-bolaget!
    Hej Sedat!
    Ni bestälde fönsterputsning med 70% rabatt. I användervilkor finns infön att ni står för rengöringsmedel och städutrustnig. Tyvärr medel som ni hade köpt passar inte att putsa fönsterna när ute är minus grader.

2021-12-31 Verifierad kund
    Perfekt storstädning, rent och fint.
    Hej Andres!

Tack så jättemycket för så fint omdömen i sista dagen av året!

Mvh, Bossify Team.
    2021-11-20 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och gör jobbet bra!
    2021-11-19 Verifierad kund
    Hej, duktiga tjejer som va noga och trevliga samt jag va mycket nöjd med resultatet:-)
    Köpte varan via Letsdeal och bara ett minus går ej betala räkningen ej rätt ocr nr? Men har kontakt med dem så de löser sig nog!
    Hej Caroline!

Tack för omdömen!

Mvh Bossify Team.
    2021-11-19 Verifierad kund
    Har haft 4 städtillfällen. 2 har varit bra och 2 har varit mindre bra. (Olika som städat).
    Har mailat och fått svar att det jag anmärkt på ska förbättras till nästa gång, dock så tycker jag inte att jag får någon ursäkt när jag mailat och påpekat felaktigheter. (Ex stängt toalettdörren där katterna har sin kattlåda för sina behov, diskat vattenskålen till katterna men efteråt inte fyllt på vatten, slängt saker utan att fråga mig)
  • 2021-11-17 Spontant omdöme
    Klumpig hårdhänt personal. Många dunk och bank. Märke i golvet och trasig fönsterkarm. Rekommenderar inte.
    Hej Åsa!

Tack för omdömen! Det är konstigt att ni kontaktade oss efter fick ni faktura från oss och ej direkt efter städning.Vi jobbar med nöjd kund garanti, så vi kunna fixa allt som var missad. Vi också hade erbjudit er att fixa fönsterkarm, men ni sag att ni behöver inte hjälp med reparation. Vi är lite förvånad om ditt så negativ omdömen.

Mvh, Bossify Team.
  • 2021-11-17 Spontant omdöme
    Wow! Vilken städerska, har haft många städföretag hemma och jag var inte nöjd, men denna städföretag och denna städerskan wow! WOW! Hon är ännu inte klar med städningen och jag är redan så nöjd med det som är färdigt. Wow! Jag kan verkligen rekommendera denna städföretag. Hon kom punktligt i tid, och resultatet inga andra ord än WOW! Så nöjd, kommer definitivt att fortsätta med de.
    Hej Karima!

Tack så jättemycket för omdömen! Vi är vänligt glad att ni är nöjd med våran städerska och service. Vi är har att hjälpa er!

Mvh, Bossify AB Team.
    2021-10-26 Verifierad kund
    Thought it was Good value........
  • Peter B
    2021-10-25 Verifierad kund
    Vi fick 14 fönster putsade, inne, ute o mellan. Vilket kanon jobb! 👌😍 Vi återkommer!
    Tack!
    2021-10-25 Verifierad kund
    Helt ok inte mer än så, bokningen hade förvunnit så det var tur att jag ringsde upp veckan innan och dubbelkollade att allt var ok. Märkligt tyckte vi då de ändå kunde få fram mailet med vad vi kommit överens om.
  • Gordana H
    2021-10-23 Verifierad kund
    THE BEST OF THE BEST 5 stars*****
  • laleh p
    2021-10-23 Verifierad kund
    Väldigt smidig process och hemmet blir jättefint och rent.
    2021-10-05 Verifierad kund
    Mycket bra genomfört arbete! Sämre fakturahantering som initialt inte höll sig till vad som var överenskommet. Oprofessionell hantering av faktura överlag. Synd för annars väldigt bra jobb.
    2021-10-01 Verifierad kund
    Inte rent
    La på extra avgifter de ej kunde förklara
    De ändra tiden för städningen 30min efter de skulle varit på plats
    Skulle aldrig rekommendera
    Hej Fina!

Tack till er för omdömen!
    2021-10-01 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande, det är en fröjd att komma hem den dagen då vi har haft städning.
    Hej Marika!

2021-09-24 Verifierad kund
    Hemstädning varannan vecka. Prisvärda och tillmötesgående. Samma person kommer alltid!
    Hej Lou!

Angelica
    2021-09-23 Verifierad kund
    Städning utförd av Bossify har alltid fungerat mycket bra. Det rullar på, det är alltid jättefint städat och allt fungerar som det ska.
    2021-09-20 Verifierad kund
    Flexibla och snabba på att svara på tfn/mail.
    2021-09-20 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera städfirman Bossify!
    2021-09-20 Verifierad kund
    Trevliga, snabba och noggranna. Vi har kontorsstädning och det har fungerat väldigt bra!
    2021-09-19 Verifierad kund
    Supernöjd med den beställda storstädningen.
    2021-09-19 Verifierad kund
    Alltid bra städning och samma person som kommer
    2021-09-17 Verifierad kund
    Snabb och smidig kontakt. Mycket bra städerska.
    2021-09-17 Verifierad kund
    Trevlig bemötande vid beställning av tjänster. Lätta att kommunicera med.
    Personal alltid trevliga när dom kommer för att utföra sina tjänster.
    Tjänsterna utförs till stor belåtenhet.
    Storstädning, fönsterputsning, ugnsrengöring samt veckostädning.
    2021-09-17 Verifierad kund
    Vi har veckostädning genom Bossify och är alltid nöjda med resultatet och har alltid samma person som kommer till oss vilket vi verkligen uppskattar.
  • SOPHIE E
    Utmärkt framförallt Elnura. Snyggt och omtänksamt städat. Tack för det
    2021-09-14 Verifierad kund
    Professionellt och flexibelt bemötande
    Våra förväntningar och företagets prestationer är samstämmiga
    Kontorsstädning
    2021-09-08 Verifierad kund
    Sämsta städningen vi någonsin haft och fullkomligt värdelöst bemötande av företaget när vi påpekade att vi var missnöjda. Påstår sig ha en ”nöjd kund-garanti” vilket är fullkomligt skitsnack.
    Hej Eva, som jag förklarade för er så städerska kunna inte följa er rund och städa efter er där den redan har varit städad. Som jag skrev i mejlet så gjorde hon absolut inget med flit. Ha en fortsatt fin dag. Bossify
  • 2021-08-31 Insamlad av företaget
    Supernöjd med bemötande och städning! Bossify gjorde ett suveränt jobb med flyttstädning av min lägenhet - noggranna i alla rum, på alla ytor och i alla utrymmen. Hittade inget att anmärka på när vi gick igenom checklistan
    Tack!
  • 2021-08-29 Spontant omdöme
    Har haft städhjälp länge och beslutade oss för att testa Bossify. Verkligen ett misstag - ABSOLUT SÄMSTA upplevelsen någonsin. Aldrig fått ett sådant dåligt resultat när det kom till städning samt att städerskan delvis förstörde både ett tvättställ och en skrivare. När vi påpekade detta för ett företag (som påstår sig ha en nöjd kund garanti) fick vi ett skuldbeläggande svar istället för att de tog något som helst ansvar. Efter energikrävande mailkonversation med mängder av ursäkter och bortförklaringar swishade de för tvättstället, men kostnader för skrivaren får vi tydligen stå för själva. Samt betala för en dåligt utförd städning. Ingen ursäkt och inget ansvarstagande. Så passa er - REKOMMENDERAS VERKLIGEN INTE! Vi kommer snarast gå tillbaka till vår förra städtjänst.
  • 2021-05-18 Insamlad av företaget
    Bra jobb och flexibla och seriösa fönsterputsare.
  • 2021-05-14 Insamlad av företaget
    Snabb och enkel kommunikation. Till det ett 100%igt väl utfört jobb. Kunde inte vara mer nöjd.
    Hej Jonas!

• 2021-05-01 Insamlad av företaget
    Bokade storstädning via Bossify och blev mycket nöjd med resultatet. Smidigt och enkelt att boka tid.
    Hej Hanna!

• 2021-04-29 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling redan i samband med bokningen. Trevlig och effektiv personal som verkligen tog sitt arbete på allvar. Resultatet var utmärkt. Bra helhetsupplevelse. Rekommenderar gärna.
    Hej Monica!

• 2021-04-27 Spontant omdöme
    Dessvärre var lägenheten inte ordentligt städad, det var en del smulor och annat kvar på golvet/mattorna samt ett flertal stora dammtussar i köket.
    Hej Aida, som jag förklarade för er så vänder inte städerskan och gör rent under tunga barstolar, dessa tussar har sedan lossnat och vår städerska missade det. Som jag skrev i mailet så gjorde hon absolut inget med flit. Ha en fortsatt fin dag. Bossify
  • 2021-03-24 Insamlad av företaget
    Väldigt noggranna, punktliga och trevliga. Rekommenderas varmt.
    Tack så jättemycket för fina omdömen! Bossify
  • 2021-02-01 Insamlad av företaget
    Blev nöjd med städningen men att inte båda städarna va på plats tillsammans va ett minus
    Tack för omdömen!
    Våra städare jobbar tillsammans bara på storstädningen, så ibland de kommer från olika kunder, därför vi kan inte garantera att de kommer hos kund tillsammans.
  • 2021-01-31 Insamlad av företaget
    Städning varannan vecka som fungerar utmärkt.
  • 2021-01-29 Insamlad av företaget
    Är väldigt nöjd med vår hemstädning varannan vecka. Bossify är både professionella och flexibla när vi behövt ändra datum. Känns så skönt att komma hem till ett skinande rent hem.
  • 2021-01-29 Insamlad av företaget
    All städning har varit och är till belåtenhet, och det är inget strul med det administrativa kring att byta tider etc. Toppen!