Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyråns kontor mitt i hjärtat av Vällingby! Här hittar du ett område med både lägenheter, villor, härliga grönområden och badplatser men ändå bra förbindelser in till Stockholm city. Vi mäklare som jobbar här har koll även på Hässelby och Spånga.

Vi har stort engagemang och skräddarsyr gärna våra tjänster utefter våra kunders kriterier och önskemål. Självklart kan du anlita oss vare sig du vill köpa eller sälja! Fastighetsbyrån är en av Sveriges absolut största mäklare. Oss kan du fråga om vad som helst. Välkommen!

Läs vad 1149 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• 2019-09-17

PER J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är effektiv och enkel att jobba med. Det är öppna kort och full service från start. Rekomenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-09-17

Timmy L skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Lyhörd och lätt att samarbeta med. Hade koll på området. Fick ut det slutpris jag förväntat mig av försäljningen. Läs mer

Robert A skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jannike hjälpte oss att sälja våran nyproducerade tvåa i Råcksta. Genom hela säljprocessen var hon ytterst professionell. Det vi gillade mest var att hon hela tiden höll oss uppdaterade hur det gick under säljprocessen.

Hur det gick? Lägenheten blev såld direkt till ett bra pris. Utmärkt.

Linus & Robert. Läs mer

Beatriz V skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    A QUIEN CORRESPONDA!
    De mi mayor consideración un saludo cordial!
    * Yo compré un departamente.
    * RAMBOD nos trato con mucha educación, respeto, con una gran cordialidad, con mucho conocimiento del tema y seguridad.
    * Mi expectativa, solo fuí a pedir información, no pensaba comprar aún, la forma como nos trato a mi hijo y a mí, su desenvolmiento nos dió confianza.
    * Me pasaron muchas cosas feas últimamente, pero conocerlo a RAMBOD PANJAKI es lindo, gracias a él tengo mi departamente.
    Hay pocas personas como él, espero que alcance sus objetivos.
    ***********MUCHAS GRACIAS*************
    Atentamente,

Beatriz V. L. Läs mer

Zeinab A skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hade ett radhus jag ville sälja i Hässelby Villastad och då kom jag i kontakt med Romeo.
    Måste säga att Romeo är en otroligt duktig mäklare!
    Han lyssnar på vad man har att säga, kommer med rekommendationer och har stort tålamod. Han är väldigt kunnig, lyhörd och kompetent inom sitt arbete, man märker verkligen att han brinner för det han gör!
    Förutom det var han väldigt lättillgänglig och utåtriktad vilket gjorde att jag kände mig riktigt bekväm med försäljningen av min bostad.
    Är verkligen jättenöjd över att jag valde Romeo som mäklare och kan rekommendera honom stort till alla! Läs mer

Sherzod K skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde min bostadsrätts lägenhet. Rambod är jätteduktig, erfaren och kan sitt jobb. Bästa mäklare i Vällingby. Läs mer
  • 2019-09-15

LOWE T skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb affär, flexibel, säker på sin sak och ett glatt humör! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • SHERZOD K

2019-09-14

SHERZOD K skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambod är jätteduktig och kan sitt jobb, bästa mäklare i Vällingby. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-09-14

SAFIN S skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Allt gick bra och smidigt. en duktig och professionell mäklare. Läs mer
  • 2019-09-14

TOMASZ Z skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    3:a 74.0 m2, Brommsten
    Jimmy är snäll, hjälpsam och professionell mäklare. Det var lätt att komunicera med honom.Han svarade snabb på alla frågor. Vi fick tydlig information hur ser ut processen.Vi är glada och super nöjda med hela processen. Läs mer
  • 2019-09-12

ROBERT N skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jätte nöjd med Rambod.
    Hanterade försäljningen av mitt lägenhet ypperligt bra och smidigt. Läs mer
    2019-09-13 Rambod P svarar ROBERT N
    Stort tack Robert, ha en fin helg// Rambod
  • 2019-09-11

Feridun K skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    jag köpte villa hon är trevlig och snäl tack för allt Läs mer
  • 2019-09-10

SUSANNE N skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tack Rambod för en perfekt och professionellt jobb Läs mer
    2019-09-11 Rambod P svarar SUSANNE N
    Tusen tack, och tack för förtroendet.

Ha det fint
    2019-09-10 SUSANNE N svarar Rambod P
    Tack själv Rambod
    Önskar dig gott liv tillsammans med din familj.
    Varma hälsningar
    Susanne
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-09-10

Aylin K skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Har köpt villa blev bemött på en trevligt sätt Läs mer
  • 2019-09-09

Åsa F skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina tog sig an vår försäljning som om det vore hennes egen. Ett genuint engagemang, ständigt nåbar och alltid samma positiva bemötande. Vi har både sålt och köpt med hjälp av Carina och skulle utan tvekan göra det igen. Läs mer
  • 2019-09-09

Kaveh K skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han är snäll och hjälpsam
    Han svarade på alla mina frågor med mycket tålamodHan är jatte duktig och trevlig. Läs mer

Pamela C skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Engagerad fastighetsmäklare i allra högsta grad ! Han jobbar 24-7! Stort tack för hjälpen Rambod Läs mer

George K skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    han va duktig som det andra jag är mycket nöjd från Vällingby kontoret ,jag har såld och köpt nästan 5 gånger från Jimmy Läs mer

Miriam L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Köpte bostadsrätt för första gången. Fick mycket information och svar på alla mina frågor av Yosef. Mycket trevligt bemötande! Vänlig, engagerad och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-09-06

Daniel K skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    We purchased an apartment through Jannike. She was absolutely fantastic! Not only was she very professional, but she also went out of her way to help us get our mortgage sorted out with Swedbank. The whole way through the process, she gave us updates and answered all the questions we had. She even helped explain the Swedish documents in English. We were so impressed with her and Anton from Swedbank for both going the extra mile. Well done!! Läs mer
    2019-09-09 Jannike C svarar Daniel K
    Thank you so much for your lovely words! Im so glad that you are happy with the apartment and that our bank could help so fast when the other bank you had finished with needed so long to approve just the last bit. Take care and drop by for a coffe when you have time.
  • Christina T

2019-09-05

Christina T skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag sålde min lägenhet en 4a och Rambod har varit en glad, positiv mäklare. Även svarat i telefon när jag har något att fråga om. Skulle jag någon gång i framtiden sälja igen skulle jag gärna vilja ha Rambod. Läs mer
  • 2019-09-04

Simon Y skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Livräddare!! Efter min separation så vände jag mig till fastighetsbyrån och Jimmy då jag va i akut behov av en lägenhet. Jimmy hittade en lägenhet som uppfyllde alla mina krav och var väldigt hjälpsam under hela processen. Stort tack till Jimmy och fastighetsbyrån för erat engagemang, ni gjorde mer än vad ni egentligen behövde. Läs mer
  • 2019-09-03

Joakim H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte en bostad på Jämtlandsgatan 100, Vällingby. Jimmy Solkarin var alltid trevlig och vi hade bra kontakt både på telefon och mail. Absolut inget att klaga på och Solkarin var utmärkt. Läs mer
  • 2019-09-02

Vivi-Anne R skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    En supermäklare/kan och vet mkt - en som bryr sig om kunden och hjälper till i alla
    lägen - vi har köpt via Carina Jansson 23/8!
    Vivi/Thomas Roth Läs mer
  • 2019-09-02

Tuomo Matias H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef var väldigt hjälpful,
    flexibel och trevlig vid lägenhetköpet! Jag rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-08-30

Carina M skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Kunnig, ordningsam och lätt att ha kontakt med. Läs mer
    2019-08-30 Maria L svarar Carina M
    Hej Carina, tack för de fina orden. Det har varit en fröjd att få hjälpa till och jag gläds åt er "solskenshistoria" när det gäller ert nya hem. Ha en härlig semester nu och koppla av ordentligt !
  • Fenek L

2019-08-29

Fenek L skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Affären gick väldig snabb och smidig precis innan alla går på semester vi är glada för huset och ägaren var lättnad att sälja det och det rekord snabb för Maria också. Läs mer
    2019-08-29 Maria L svarar Fenek L
    Tack Fenek, jag ser fram emot att komma och hälsa på er när ni har renoverat huset. Det gick snabbt och smidigt och jag är glad att ni fick ett hus som ni kan göra om till ert drömhem !
  • 2019-08-29

Ove B skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Det gällde en försäljning av en 2-rums lägenhet i Spånga centrum.
    Mycket bra och jag fick snabbt svar på mina frågor, även på en lördag.
    Min dotter var kontaktman och hade därför alla kontakter.
    Jag kan gärna rekommendera henne till andra. Läs mer
    2019-09-02 Jannike C svarar Ove B
    Tack så mycket Ove. Självklart försöker man vara så tillgänglig som möjligt.
  • 2019-08-27

Daniel R skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Försäljningen gick smärtfritt. Jannike var proffsig rakt igenom och alltid lätt att få tag på. Läs mer
    2019-08-27 Jannike C svarar Daniel R
    Tack så mycket! Bara höra av dig när du vill ha hjälp att hitta annat, oavsett område eller stad.
  • 2019-08-27

Bo Lennart B skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt sätt. God marknadskännedom. Läs mer
  • 2019-08-26

Carmen C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket bra samarbete . Engagerande. Pålitlig. Mycket bra jobbat.
    Toppen kille. 👍🙂🙂 Läs mer
  • 2019-08-25

Aseel A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sverige bästa mäklare, han kunnig , sålde min bostad och köpte bostad från honom. Jimmy du är bästa mäklare. Tack för att du hjälpte mig. Han gjorde sitt jobb jätte fin. Han kan allt. Läs mer
  • 2019-08-25

Nils Å skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde vår bostadsrätt med Rambod.
    Han är väldigt trevlig o duktig på sitt jobb! Kändes tryggt hela vägen att ha honom som vår mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer

Marie B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket bra och nöjd med allt! Läs mer

Camilla N skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde bostadsrättsradhus snabbt och problemfritt.

En mycket engagerad, mycket driven och mycket kunnig samt en väldigt personlig mäklare. Vill du ha en mäklare som gör det där lilla extra och inte lämnar dig i sticket (samt tycker att det inte finns några dumma frågor)så är Rambod den du letar efter.

Vi är mycket nöjda med val av mäklare. Läs mer

Lisa C skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har både köpt och sålt. Jimmy gör mer än det lilla extra. Vi är super nöjda! Läs mer

Lena H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef är en trevlig, duktig säljare som gör det lilla extra. Läs mer

Ulla R skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi köpte en bostadsrätt och var mycket nöjda med Yoefs agerande under hela processen.
    Ett litet minus var att vi inte fått skriftlig bekräftelse på Överlåtelse mötet. Vi åkte till fel plats och väntade. Sen fick vi köra till Åkermyntan. Läs mer
  • 2019-08-21

Joakim T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag är nöjd med min kontakt med Yosef. Han lyckades sälja min lgh till ett ok pris innan visning i en osäker marknad. Vi fick inte priset vi siktade på men jag ser det mer som marknadens fel. Han hade kontakt med flera spekulanter innan visningen vilket tillslut ledde till avslut.
    Jag skulle anlita Yosef igen om jag skulle sälja i området och jag har rekommenderat hans namn till vänner och familj i området. Läs mer
  • 2019-08-21

Razia S skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte ett lägenhet från Rambod. Han ordnades allt inom 3 veckor. Jag är jätte njöd med hans service. Stark rekommendation. Läs mer

Lars Drake af H skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålt och köpt bostadsrätt. Bemötandet av Rambod var mycket bra. En mycket seriös mäklare enligt min uppfattning (har tidigare sålt tre fastigheter och en bostadsrätt) och som jag varmt kan rekommendera. Läs mer

Larsson L skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålt lägenhet genom Jannike.
    Hon stod för superservice och kontinuerlig uppdatering. Läs mer
    2019-08-20 Jannike C svarar Larsson L
    Roligt att ni är så nöjda och tack för fina rekommendationen. Lycka till i framtiden!

Emma Å skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har sålt min lägenhet med hjälp av Rambod. Bra bemötande. Läs mer
  • 2019-08-16

Carina L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålde min etta i Vällingby genom Yosef som gjorde det snabbt och proffsigt, från första mötet till slutet helt enkelt bäst! Läs mer
  • 2019-08-14

Inga-lill A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef levde verkligen upp till mina förväntningar. Han är kunnig ,
    påläst, närvarande och mycket sympatisk.
    Han är en utmärkt representant för Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-08-12

Ulrica B skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej. Mäklaren Romeo har varit så väl bemött och hade tid att ta emot oss oavsett i vått o torrt..Förstod hur jag kände och ville... Kan rekommendera honom. Kunde mycket för sitt jobb trots sin unga ålder :) .
    Uppskattningsvis!!!!! Läs mer
  • Jack M

2019-08-12

Jack M skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mina första upplevelser gällande husköp- och försäljning hade jag med Romeo. Jag hade ingen koll på varken lagfart, pantbrev eller andra saker specifikt kopplade till husköp - men han tog sig tid att gå igenom allt. Han var engagerad rakt igenom, mycket väl påläst samt allmänt social, vilket underlättade för mig och gjorde att jag kände en trygghet. Alla mina frågor hade han svar på, och var det något han kände minsta osäkerhet kring så dubbelkollade han alltid och hörde av sig samma dag!

Inför husförsäljningen var det på samma sätt. Nu hade jag lärt mig en del om husköp och annat, men här framstod Romeo som den mäklartalang han är. Han hade otroligt bra kännedom om området, uppdaterad vad gäller andra husannonseringar på marknaden vid tillfället samt slutpriser i området som helhet och inte bara adress. Med hjälp av denna kunskap kunde vi sätta en rimlig gräns gällande vad vi skulle sträva efter för försäljningspris - och vi nådde det, innan visning!

Köparna var nöjda, jag som säljare var nöjd. Romeo erbjöd en helhetstjänst som höll högsta nivå - likt hans kollegor jag kommit i kontakt med på Fastighetsbyrån i Vällingby under åren. Kan starkt rekommendera Romeo vid försäljning/köp av hus. Jag kommer definitivt inte använda mig av någon annan husmäklare i Hässelby/Vällingby/Spånga! Läs mer
  • 2019-08-12

Ewa Sonja Birgitta L skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålt ett radhus

Proffsigt bemötande, kunnig, kontinuerlig kontakt med planeringen

Blev lite senare försäljning än planerat

Nöjd med avslutet än så länge Läs mer
  • 2019-08-08

Magnus H skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    God upplevelse med Thomas och säljarna av huset i Hässelby.

Det fungerade bra båda på kontrakt dagen och inflytten.
    kan rekommendera Thomas Carlsson. Läs mer
  • 2019-08-02

ZOHREH P skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en pålitlig, punktlig och professionell mäklare.
    Det var väldigt lätt att kommunicera med honom. Han svarade väldigt ärlig och korrekt på alla frågor. Det var första gången för mig att köpa bostad och jag var nervös, varje gång jag ringde honom och ställde en fråga, svarade han med tålamod och förståelse. Om jag ville ha något bekräftelse eller om jag sms:ade honom, svarade han direkt och lett mig inte vänta.
    Jag rekomederar honom och fadtighetsbyrån i högsta grad.
    Tveka inte att kontakta honom för en lyckad och trygg affär. Läs mer

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby