Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Vällingby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 352 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• Linda B
    Linda B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har erfarenhet av Jimmy som både köpare och säljare. Jimmy är ett självklart val av mäklare, han är ambitiös och går alltid the extra mile för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Stort tack, Jimmy!

/Linda B
  • Anton R
    Anton R skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte min första bostadsrätt via Fastighetsbyrån där jag fick en suverän mäklare vid namn Yosef J. Lahlou.

Såklart var jag väldigt nervös inför denna affär, eftersom det var min första, samt att jag inte hade nån kompis/familjemedlem som kunde ge mig något tips eller trix på hur man ska gå tillväga eller bara bra att tänka på.

Yosef hade svar till alla mina konstiga frågor samt att mäklaren var lättillgänglig, hade alltid ett bra humör och är lättförståelig.

Om du nån gång får Yosef som mäklare kan jag redan säga nu att affären kommer att gå utmärkt.
  • Babak R
    Babak R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte min lägenhet via Jimmy. Jag fick bra och trevligt bemötande med en seriös inställning samt bra service. Han var också väldigt tillmötesgående med tider för visning och återkom med svar snabbt. Jag rekommenderar honom och kommer att anlita honom den dagen jag ska sälja.
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag var klumpig och valde en annan mäklarfirma först, de klarade inte av att sälja min lägenhet. När Jimmy tog över lyckades han utan problem. Han gav bra råd under vägen, svarar alltid direkt, är sympatisk och flexibel och ser till att både köpare och säljare är nöjda.
    Gör inte om mitt misstag, utan välj Jimmy direkt! Han är inget andrahandsval, han är en stjärna och det är ett nöje att köpa och sälja via honom!
  • Claes R
    Claes R skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnéa har gjort ett kanonjobb med att sälja vårt hus.
    Engagerad kunnig och driven. Hon har också hjälpt till med det lilla extra.
    Claes Lena
    2017-05-17 Linnea M svarar Claes R
    Tusen tack Claes för en trevlig omdöme!

Kul att du uppskattar det lilla extra jag lägger in i mina husförsäljningar, jag strävar alltid efter att göra lite mer än vad som förväntas så det är roligt att du uppskattar det 😊

Ha en fin dag!
  • Lena R
    Lena R skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea var väldigt bra för oss. Lugn, kunnig och saklig med ett trevligt och glatt bemötande.

Jag ger henne högsta betyg.
    2017-05-16 Linnea M svarar Lena R
    Tack Lena, roligt att du uppskattar mitt arbete! Hoppas att ni nu kommer att trivas lika bra i lägenheten som ni har gjort i huset 😊 Vi hörs när det är dags för deklarationen, ha det fint så länge!
  • Stina C
    Stina C skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb och proffsig ! Kommer defenitivt anlita Jimmy igen
  • Simon D
    Simon D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Efter en besvikelse med en annan mäklare så valde jag att inleda ett samarbete och sälja min lägenhet med Jimmy. Skillnaden har varit som natt och dag! Samtidigt som kommunikationen har varit utomordentligt bra, så har han lyckats sälja till ett pris som alla parter varit mycket nöjda med. När det var dags att sälja min andra lägenhet så tvekade jag inte en sekund på att höra av mig till Jimmy ännu en gång. Marknaden där denna försäljning skedde har varit ostabil på sista tiden, och andra lägenheter har gått för relativt låga priser. Detta hindrade dock inte Jimmy från att återigen kliva in och leverara ett utomordentligt resultat. Vad som imponerar mig som mest är det faktum att Jimmy inte nöjer sig med att sälja till ett pris där han vet att din gräns som säljare går, utan istället arbetar hårt för att få till ett pris som du verkligen är nöjd med! Jag rekommenderar med andra ord alla i Vällingby/Hässelby att sammarbeta med Jimmy vid försäljning/köp.
  • Jonas
    Jonas skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Från det första mötet tills dess att affären var klar var Yosef alltid trevlig, professionell och hjälpsam. Han gav mig som säljare det utrymme och det stöd jag behövde under hela processen och fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor.

Kan varmt rekommendera Yosef, om jag köper eller säljer i Västerort igen kommer jag garanterat att kontakta Yosef, det borde du också göra!
  • Torsten A
    Torsten A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är flexibel och snabbtänkt samt att han är empatisk tack för hjälpen
  • Elin D
    Elin D skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Extremt bra och professionell mäklare. Han höll mig trygg och lugn under hela processen!
    Jag kan varmt rekommendera Yosef!
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte min första lägenhet av Jimmy, toppenbra service med snabba svar på mina tusen frågor och bra vägledning och stöd genom kontraktsskrivningen. Man kan känna sig trygg när man köper lägenhet av honom!
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en mäklare med höga ambitioner som inte ser problem utan bara lösningar.
    Det var ett självklart val för mig att använda Jimmy som mäklare då han är mycket professionell med höga ambitioner.

Under processen uppfyllde Jimmy alla mina krav och är otroligt nöjd över den affär vi gjorde.

Om du också vill ha Sveriges bästa mäklare, tveka inte - ta kontakt direkt!
  • Asim K
    Asim K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    We just purchased our 1st home in the Sweden Via Jimmy with the assistance of this amazing professional.Jimmy is incredibly professionally driven and knowledgeable as indicated by the buying process and resulted in a swift and smooth transaction.

Always available to answer questions.

Highly recommended!
  • Biniam T
    Biniam T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy gjorde ett bra jobb med försäljningen av vår bostad. Vi fick ett professionellt och gott bemötande från första kontakt till att vi fick bostaden såld till ett pris vi var nöjda med. Därför vill vi tacka Jimmy och rekommendera er som är i kvalet att välja mäklare att att använda er denna duktiga mäklare.
  • Amer L
    Amer L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra och trevligt bemötande, seriös inställning samt bra service. Skulle absolut rekommendera Jimmy som mäklare!
  • Linus S
    Linus S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    bra service, bra bemötande och otrolig hjälpsam mäklare. Jag skulle Rekommendera han.
  • Erika L
    Erika L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mäklaren bad mig göra hans jobb med kontakt med bank, vilket jag ansåg inte var speciellt professionellt. Han ringde mig och sa "Kan du försöka övertala banken om en bättre dag/tid som passar både dig och säljaren? De verkar inte lyssna på mig, då jag är mäklare".

Mäklaren bokade dessutom från början in en tillträdesdag som som säljaren sagt att hen inte kunnat på. Det resulterade i att säljaren kontaktade mig och vi själva fick komma överens om en bättre dag/tid, istället för att gå via mäklaren.

Väldigt mycket jobb i onödan lades på säljare/köpare med andra ord.
  • Linda J
    Linda J skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell och förtroendegivande! Vi kände oss trygga som köpare.
    2017-04-28 Linnea M svarar Linda J
    Kul att höra och tack för omdömet 😊 Grattis åter igen till det fina huset! Hör av er om det är något mer jag kan hjälpa till med! Trevlig helg!
  • Nils P
    Nils P skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea var mäklare när vi köpte vårt radhus och som kund agerade hon precis som vi som kund önskade att en mäklare skall göra. Alltid glad och positiv svarade hon på våra frågor och funderingar. Hon såg till att vi hela tiden kände oss trygga genom köpet. När vi sedan på grund av livets omständigheter ville sälja, var det självklart att vi valde henne som vår mäklare genom försäljningen. Även som säljare kände vi samma trygghet och tillförsikt och möttes alltid av samma glada, positiva och proffsiga bemötande. Vi rekommenderar Linnea varmt
    2017-04-28 Linnea M svarar Nils P
    Nils detta måste nog vara den finaste rekommendationen som jag har fått hitills! 😊 Tack så mycket! Det har varit väldigt trevligt att ha er som både köpare och säljare och jag önskar er all lycka till i framtiden. Tråkigt att ni ska flytta ifrån Stockholm men vi kommer säkert höras något mer ändå, ha det så fint! Ses om en timme förresten 👍
  • Ibrahim N
    Ibrahim N skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stefan är en mycket trevlig och professionell mäklare. Vi fick bra hjälp och är väldigt nöjda med vårt hus. Rekommenderas varmt!
    2017-05-15 Stefan B svarar Ibrahim N
    Hej Ibrahim, Vad kul att ni är så nöjda med ert köp och att ni skriver så fina ord om mig! På återseende, ha det fint så länge!! Vänligen Stefan Berglund
  • Sura K
    Sura K skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fastighetsbyrån Vällingby är jätte bra och dom har jätte duktiga mäklare.
    2017-04-27 Linnea M svarar Sura K
    Hej Sura!
    Vad roligt att du uppskattar vårt jobb, kul att du valde att både köpa och sälja hus via oss 😊 Snart är det dags för att flytta in i det nya huset, hör av dig om det är några frågor eller funderingar innan!
  • Philip M
    Philip M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Behagligt, smidigt, snabbt och enkelt! Topp betyg!
    2017-05-09 Yosef L svarar Philip M
    Halloj!
    Stort tack för ert fina betyg och förtroendet ni gav mig :)

Hoppas ni trivs bra i Hässelby och ifall det skulle dyka upp några frågor så vet ni att jag alltid är nåbar.

Hörs!
    /Y
  • Anne D
    Anne D skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Proffsig, kunnig, bra samarbete, lyhörd, tillmötesgående, förtroendeingivande och trevlig! 👍🏻
    2017-04-27 Linnea M svarar Anne D
    Men du det där var väldigt många fina ord i en följd! Tack så mycket Anne! 😊 Ha det så bra och hör av dig om det är något mer jag kan hjälpa till med 😊
  • Malin T
    Malin T skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt bemötande. Ärlig och personlig
    2017-04-27 Linnea M svarar Malin T
    Tack Malin för ett trevligt omdöme och måste säga att jag har fått ett väldigt trevligt bemötande från er med 😊 Lycka till med allt och ring om det är något mer jag kan göra för er!
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket trevlig och professionell.
    2017-04-27 Linnea M svarar Rebecca E
    Tack Rebecca för 5 av 5 i ditt omdöme 👍 Grattis igen till ett fint hus😊
  • Ibrahim N
    Ibrahim N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fantastisk duktig och hjälpsam mäklare. Han är pålitlig och man känner sig trygg som säljare. Rekommenderar Jimmy varmt.
  • Peter W
    Peter W skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är otroligt driven och kunnig vilket visade sig genom hela köpprocessen och resulterade i en snabb och smidig affär.
    Alltid tillgänglig för att svara på frågor.
    Rekommenderas varmt!
  • Christina J
    Christina J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är väldigt kunnig och ger ett säkert intryck. Alltid nåbar och hjälpsam. Har ett trevligt sätt till mig som säljare.
    2017-05-09 Yosef L svarar Christina J
    Hej Christina,

Va kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare :)
    Gratulerar till ett nytt rekord i föreningen och er nya lägenhet. Hoppas ni trivs!

Vi ses snart.
    /Yosef
  • Hajriz H
    Hajriz H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tydlig klar hjälpsam,samarbetsvillig hittills jag är väldigt nöjd med Yosef.Redan på visningen såg man att den här unga killen kan sitt jobb uppförde sig yrkesmässig och bestämd så jag önskar lycka till.Fortsätt vara glad och positiv.
    2017-04-25 Yosef L svarar Hajriz H
    Hej Hajriz.

Verkligen stort tack för din reco, det glädjer mig att du är nöjd. Gratulerar ännu en gång till en fin lägenhet. Vi ses på Tillträdesdagen,

Hälsningar
    Yosef
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är lyhörd, ger snabba och noggranna svar på små och stora frågor, är pålitlig och trevlig att ha kontakt med.
    2017-04-25 Yosef L svarar Henrik T
    Hej Henrik och Marjaana,

Stort tack för er Reco och gratulerar till en superfin lägenhet.

Det är bara att höra av er ifall det dyker upp nya frågor, små som stora :)

Vi ses
    /Y
  • Felix K
    Felix K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra intryck i början, Yosef var tillmötesgående och motiverande! Upplevelsen dippade inför försäljning då det kändes som att han inte riktigt jobbade på som förväntat, kändes lite slappt. Han plockade dock upp det mot slutet då han hittade en köpare som var villig att betala det pris vi önskat oss.
    2017-04-25 Yosef L svarar Felix K
    Hej Felix,
    Stor tack för din Reco.

Tråkigt att du kände att jag inte jobbade på som vanligt, för det gjorde jag verkligen och fick därför fram det pris ni ville ha på er lägenhet tillslut.

Ha det fint så ses vi på tillträdesdagen!
    /Yosef
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Helt fantastiskt trevlig!
    Lätt att prata med, lösningsorienterad och lugn.
    Vi kommer definitivt fråga efter Linnea om vi ska sälja det hus vi nyss köpt.
    2017-04-25 Linnea M svarar Nathalie B
    Men oj vilket fint omdöme, ett stort tack Nathalie :) Nu tror jag att ni kommer att bo i huset i väldigt många år framöver men självklart hjälper jag mer än gärna till den dagen ni ska till nytt boende! Ser fram emot att träffa er igen på fredag! Hör av er om det är något som ni funderar över inför tillträdet av huset, ha det så bra!
  • Else-marie F
    Else-marie F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej Yosef.
    Jag är mycket nöjd med dig som Mäklare. Jag kommer att rekommendera dig till mina vänner om dom söker lägenhet.

Else-marie Färlen
  • Nathalie B
    Nathalie B skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fantastisk trevlig och tillmötesgående!
    Utan Linnea hade vi inte fått vårt fina hus!

Såå bra!
    2017-04-26 Linnea M svarar Nathalie B
    Så kul att ni älskar ert nya hus så mycket! 😊 Ni kommer stormtrivas, det kan jag lova!
  • Edward T
    Edward T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy gav ett mycket bra första intryck och man kände redan ett stort förtroende till honom. Han visste exakt vad som behövdes göras med lägenheten inför fotografering och hade redan vid första mötet ett förslag på dag för första vissning. Som helhet är jag extremt nöjd med Jimmy. Skulle varmt rekomendera honom till vänner och familj.
  • Nadim A
    Nadim A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rekommenderar Jimmy starkt!
    Jimmy har under köpprocessen varit ett stort stöd. Han är väldigt rättvis och ärlig vilket gav mig ett stort förtroende för honom direkt. Extremt kunnig och hjälpsam samt väldigt lättillgänglig och snabb på svara.
    Supernöjd! ^^
  • Pojan A
    Pojan A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    När jag satt ner vid första mötet så kändes det som Jimmy beskrev sitt engagemang, kunnighet och arbete med för stora ord. Men redan från start så kom Jimmy att leva upp till de stora orden, men även överträffa dem.
    Jimmy var ständigt tillgänglig vid frågor eller funderingar. Försäljningen gick snabbt och kändes hela vägen som ett bra samarbete där Jimmy var ärlig och uppriktig med hans tankar samt rådgivning vid våra funderingar och beslut.

Anlitandet av Jimmy var långt över våra förväntningar och jag skulle utan tvekan rekommendera honom till andra då jag vet att de skulle vara i väldigt trygga i en otroligt kunnig mäklares händer.
  • Benita P
    Benita P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En utmärkt mäklare.Kan rekommendera Yosef varmt.Snabb i sina handlingar.Trevlig och lätt att ha och göra med.
  • Dan B
    Dan B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rekommenderar Jimmy varmt! Han har under hela försäljningsprocessen gett allt för att utgången skulle bli så bra som den till slut blev! Oerhört lätt att ha kontakt med och svarar snabbt på frågor och funderingar. Min försäljning kunde inte ha gått smidigare.

Stort tack Jimmy!
  • Matilda O
    Matilda O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har varit otroligt hjälpsam vid mitt köp. Han hjälpte mig med bankkontakt när det krånglade. Han är kunnig och otroligt hjälpsam. Rekommenderas!
  • Lena S
    Lena S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har varit extremt snabb och effektiv i mitt ärende och ändå lyckats sälja lägenheten för rekordpris i föreningen!
    Supernöjd med den service och engagemang han har tillfört!
    När det är dags att köpa igen vet jag vem jag tänker vända mig till.
  • Adam L
    Adam L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Min första tanke vid försäljning av bostad var att sondera marknaden bland mäklarhusen för att hitta den rätta mäklaren. Yosef var den första person jag träffade och där slutade också min jakt, jag kände direkt att Yosef var den mäklare jag ville anlita. Trevlig, kunnig, socialt kompetent, seriös. Det har jag inte fått ångra.
    Från början till slut har det varit en väldigt lätt process. Alltid tillgänglig på telefon och mejl vid funderingar, både gällande försäljning men också vid frågor angående köp. Snabb och enkel affär, såld innan visning och till ett pris vi är mycket nöjda med. Skulle varmt rekommendera Yosef till alla som går i säljtankar!
  • Mitra G
    Mitra G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Som köpare fick jag ett väldigt bra intryck av Yosef. Han var duktigt på att uppdatera och gav raka svar på frågor!
  • Pejman H
    Pejman H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Lägenheten hann inte vara ute i många dagar! Väldigt smidigt.
    Jag kommer absolut använda mig av Jimmy igen.
  • Johan F
    Johan F skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea var mycket professionell, mycket positiv och engagerande.
    2017-03-20 Linnea M svarar Johan F
    Hej Johan!
    Tack för att du ville lämna en en rekommendation på mitt arbete. Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas lika bra i huset som de tidigare ägarna. Det är alltid ett bra tecken om säljarna har bott i ett och samma hus i mer än 26 år, nu får vi se om ni lyckas slå det rekordet ;) Ha det så fint och hälsa familjen ifrån mig!
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig och elert mäklare som hjälpte mig med min bostadsaffär. Lätt att få tag i via sms eller telefon. Skulle inte tveka att anlita igen.
  • Eva L
    Eva L skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ett mycket kunnigt och professionellt bemötande. Lyhörd för våra önskemål men också drivande för att få en bra affär. Rekommenderas av oss.
    2017-03-21 Stefan B svarar Eva L
    Hej Eva! Vad roligt att få en sån fin rekommendation, stort tack! Ha det fint så hörs vi snart igen. Hälsningar Stefan
  • Leif A
    Leif A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har hög social kompetens, väl insatt i branschen och har ett mycket trevligt bemötande.
  • Poone K
    Poone K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en kunnig, tillmötesgående å väldigt trevlig person och mäklare. Han såg till att jag och min sambo fick komma på en förhandsvisning samma dag kontakt togs och det blev en snabb affär som vi blev väldigt nöjda med! Dessutom är vi förstagångsköpare och han gjorde den upplevelsen mycket bra och trygg. Tack Jimmy, du är bäst! / Poone och Atila

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby