Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Vällingby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 376 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• Lukas L
    Lukas L skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jätte provs mäklare , jag är jätte nöjd
  • Leif F
    Leif F skrev om Fastighetsbyrån Vällingby
    vi har fått ett mycket bra bemötande, blivit lyssnade på.Våra tankar och funderingar har tagits på allvar vilket givit trygghet.
    2017-06-21 Håkan F svarar Leif F
    Hej Leif,
    Det känns fantastiskt fint att höra att du känner så! Då har vi uppnått precis det vi strävar efter och jobbar för varje dag!
    Önskar dig en fin sommar! / Håkan Forslycke, Kontorschef Vällingby
  • Karin B
    Karin B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell är bara förnamnet! Aldrig träffat en mäklare med ett sådant driv och han finns verkligen där för oss, sina klienter. Tack för att du hjälpte oss med att köpa drömbostaden! /Familjen Bäckman
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En glad positiv tjej med ett mycket trevligt bemötande som känns äkta. Fick ordentliga svar på de frågor jag hade
    2017-06-21 Linnea M svarar Margareta S
    Hej Margareta! Så blir det mär man har glada och trevliga säljare 😊 Hoppas ni kommer att trivas fint uppe i Norrland nu, huset ni köpte ser ju fantastiskt ut😊 Ring mig om det är något mer jag kan hjälpa er med!
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte ett hus av Johan 2017 och är tyvärr väldigt missnöjda med hur processen gick till. Vår upplevelse är att Johan undanhöll information om närområdet som väsentligen hade påverkat vår inställning till köpet. Det fanns också villkor med i köpet som i efterhand och i samtal med andra oberoende mäklare framstår som orimliga. Vi känner därför att Johan endast agerat utifrån säljarens bästa och gjorde vår upplevelse av köpet mycket negativ. Jag skulle inte rekommendera honom.
    2017-06-18 Johan L svarar Charlotta S
    Hej Charlotta!

Det är tråkigt att ni känner så inför de planerade modulhusen. Informationen är inget jag undanhållit. Hade jag vetat att det var av vikt för er och ni frågat mig så hade jag givetvis gett er mer information.

Vad gäller villkoren om köpet så antar jag att du refererar till det Ulf nämnde i tidigare skriven reco. Villkoren klargjordes tydligt innan ni lade bud. Anledningen till villkoret var att säljarna inte ville ställa in de öppna visningarna med ett villkor om ytterligare en besiktning. Det är säljarna som avgör vilka villkor de kan acceptera, precis som ni som köpare är fria att välja vilka villkor ni kan acceptera. Ni valde att acceptera de villkor säljarna angav precis som övriga budgivare gjorde.

Jag hoppas att ni kommer att trivas i huset och att ni får en härlig sommar.
  • Gülcan H
    Gülcan H skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Under hela vår resa med att börja tänka på nytt boende till försäljning har Johan funnits tillgänglig för oss och bidragit med sin kunskap, positiva inställning och engagemang. Kan rekommendara Johan varmt!

//Gülcan
    2017-06-16 Johan L svarar Gülcan H
    Tack för att du tog dig tiden att fylla i en Reco Gülcan! Det är kul att ni är nöjda och att ni snart skall flytta in i ert boende. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus och att vi hörs snart igen. Hör gärna av er i framtiden när ni flyttat in i ert nya boende så jag får se hur ni har det. Hälsa familjen!
  • Rolf E
    Rolf E skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt första intryck. Kunnig och intresserad. Lätt att få kontakt med och bra på att återkoppla. Höll oss hela tiden informerade om utvecklingen. Snabbt och bra avslut.
    Kan verkligen rekommenderas vid försäljning av bostäder.
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Då väsentlig information om planer för närområdet där vi köpt vårt hus utelämnades av mäklaren upplever jag att han inte har agerat professionellt och etiskt, och inte följt sina åtaganden gentemot upplysningsplikten. Dessutom lät han oss inte göra en egen besiktning av fastigheten innan vi skulle skriva avtal, utan krävde att vi accepterade att förlita oss enbart på säljarens besiktning. Dessa båda punkter har dessutom skapat en oro att det kan finnas andra okända problem med fastigheten och området.
    Så sammantaget har vi inte fått någon bra start på vårt husägande, utan önskar att mäklaren hade agerat med större transparens och tagit mer hänsyn till våra intressen som köpare.
    2017-06-13 Johan L svarar Ulf A
    Hej Ulf!

Jag vill börja med att säga att det är tråkigt att ni ser det så. Jag förstår att det kan kännas stressigt när man som ni vill köpa hus innan den öppna visningen. Fastigheten var som alla våra försäljningar besiktigad av Anticimex som ni också fick ta del av innan köpet. Jag klargjorde även för er att en ytterligare besiktning inte var möjlig innan ni lade bud vilket ni också accepterade. Jag beklagar att ni i efterhand upplever det på det här sättet.

Angående era synpunkter på närområdet och att det eventuellt skall byggas modulhus för flyktingar har jag inga kommentarer, utöver det att modulhusen är planerade en bit bort och ni troligen inte heller kommer störas av byggtrafiken.

Avslutningsvis vill jag önska er lycka till med huset, det är ett fint hus och jag är övertygad om att ni kommer att trivas.

MVH Johan Lind
  • Jonathan T
    Jonathan T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bästa mäklaren jag använt mig av! Social, påläst, otroligt noggrann men framför allt så var han ALLTID nåbar.
  • Adam J
    Adam J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    När vi skulle sälja vår lägenhet kontaktade vi fastighetsbyrån och en byrå till som ligger i närheten av där vi bor. Redan innan hade vi en bra känsla för Fastighetsbyrån då det var dem som hanterade försäljningen när vi köpte lägenheten, och även den nya vi köpt med.

Vid värderingen gav Yosef ett väldigt bra intryck där han gav oss förväntningar om på att få ett bra pris, samtidigt som han inte lät oss sväva iväg. Iom att Fastighetsbyrån säljer väldigt många lägenheter i vårt område fick vi känslan av att de skulle ha bra koll på marknaden, vilket stämde. Mycket bättre än den andra mäklarfirman vi kontaktade.

Genom hela processen kändes det som att Yosef kände av oss som säljare på ett bra sätt och kändes engagerad och lättillgänglig om det var något vi undrade eller så. Kontraktsskrivningen gick han även igenom väldigt ordentligt vilket alltid känns skönt.

När en lägenhet som liknade vår såldes i området pratade vi om att ringa Yosef för att se om någon var sugen på en förhandsvisning. Lustigt nog ringer Yosef dagen efter och har ordnat en tid redan. Det hela slutade med en smidigt affär och ett pris som översteg våra förväntningar. Vi är supernöjda med det jobb Yosef gjort och skulle inte tveka en sekund på att anlita honom igen!
  • Aftekhar K
    Aftekhar K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stefan är en underbar och pålitlig person.
    Honom skall jag rekommendera varnat till kompisar som vill köpa eller sälja sin bostad.
    MVH Efti
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare yosef i samband med försäljning av vår bostad. Han var lyhörd, hjälpsam och proffesionell. Vi rekommenderar verkligen fastighetbyrån och Yosef.
  • Jana P
    Jana P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har varit mycket trevlig och hjälpsam vid visningen och handlingar krig lägenhets köpet.
  • Karin H
    Karin H skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Gick smidigt från start! Glad och trevlig, serviceminded. Kan varmt rekommendera Linnea som mäklare till andra.
    2017-06-05 Linnea M svarar Karin H
    Tack Karin för din rekommendation! Dessa fina ord peppar mig för att jobba vidare på det jag tror på och den tjänst som jag vill leverera till mina kunder 😊
  • Lena S
    Lena S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea är professionell, ambitiös och ställer verkligen upp för sin kund. Att sälja sitt hus är ett stort steg och jag är tacksam för Linneas stöd genom processen.
    2017-06-05 Linnea M svarar Lena S
    Hej Lena!
    Ja vi var ett riktigt bra tema du och jag när vi skulle sälja huset ditt. Jag vet att det är en riktig känslostorm när man ska sälja sitt hus och jag är glad över att jag kunde göra den lite lugnare för dig. Som sagt vi kompletterade varandra bra du och jag😊 Vi hörs ingen till hösten när det är dags för att lämna vidare huset till den nya barnfamiljen. Självklart är det bara att ringa om det är något jag kan göra för dig innan det också! Ha det så fint!
  • Rahmat K
    Rahmat K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har fått en känsla att jag kände honom sedan länge sen. Han är underbar.
    Tack Stefan
    2017-06-02 Stefan B svarar Rahmat K
    Stort tack för de fina orden Rahmat! Både du och Efti har varit jättetrevliga mot mig, tack för det! Hälsningar Stefan
  • Tilemachos T
    Tilemachos T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag ville sälja min lägenhet och jämförde därför med 4 olika mäklare, jag väljde Yosef eftersom han hade mycket positiv energi när jag träffade honom i första gången.

Innan försäljning processen, han förklarade alla processens detaljer och gav fantastik råd för att dekorera min lägenhet. Han var alltid tillgänglig för att svara mina frågor och förklara allt.

Han gjörde ett imponerade jobb och sålde vår lägenhet till ett rekordpris.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En trevlig och engagerad person samt lätt att få kontakt med
    Erfaren men lyhörd
    2017-06-02 Linnea M svarar Thomas H
    Tack Thomas för din rekommendation! Hoppas ni nu har en fin sommar och hoppas grillkvällen med köparen blir en härlig kväll😊
  • Elin G
    Elin G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra, seriös och ambitiös! Vi behövde hjälp med en snabb affär med vissa krav. Yosef ordnade allt!
  • Marcel.sandaklie@gmail.com S
    Marcel.sandaklie@gmail.com S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ett professionellt bemötande, ärlighet, tydlig i ditt språk och väldigt vänlig. Rekommenderar starkt denna mäklare. Båda parterna blev nöjda och glada.
  • Nadheer A
    Nadheer A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Duktig och kunnig ung mäklare. Försäljning av min bostad var smidigt och snabbt. Perfekt bemötande lyssnade. Lätt kontakt med Josuf.Vi är väldigt nöjda med hans försäljning av lgh.
  • Adam A
    Adam A skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra bemötande och väldigt trevlig, kunnig om bostaden och svar på de flesta frågor
    2017-05-31 Linnea M svarar Adam A
    Hejsan Adam! Tack för ett fint omdöme :)
    Det kommer bli mycket spännande att se hur ni kommer sätta er prägel på huset!

Jag uppfattade inte om det var några frågor som du känner att du inte har fått svar på? Det är bara att kontakta mig så ska jag se till att hitta svar på den fråga som du känner är obesvarad :)

Ha en fin dag!
  • Emelie
    Emelie skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef var perfekt som mäklare vid min första bostadsaffär. Allt gick snabbt, enkelt och smidigt! Det märks att han brinner för sitt jobb och att göra både säljare och köpare så nöjda som möjligt! Kunde inte vara mer nöjd :)
  • Niklas
    Niklas skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är otroligt professionell, smidig och ärlig!
    Behövde hjälp att sälja min fars lägenhet. Allt fungerade super från första kontakten till kontraktsskrivning, hade kontinuerlig kontakt med Jimmy och fick alltid svar på mina frågor och funderingar.
    Jimmy slog ett rekord i föreningen med råge och fick till ett riktigt bra slutpris!

Behöver du sälja en lägenhet snabbt och få ett bra slutpris, med en rak och smidig kommunikation - välj Jimmy och sluta fundera på någon annan mäklare!

Grymt bra jobbat Jimmy!
  • Linda B
    Linda B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har erfarenhet av Jimmy som både köpare och säljare. Jimmy är ett självklart val av mäklare, han är ambitiös och går alltid the extra mile för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Stort tack, Jimmy!

/Linda B
  • Anton R
    Anton R skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte min första bostadsrätt via Fastighetsbyrån där jag fick en suverän mäklare vid namn Yosef J. Lahlou.

Såklart var jag väldigt nervös inför denna affär, eftersom det var min första, samt att jag inte hade nån kompis/familjemedlem som kunde ge mig något tips eller trix på hur man ska gå tillväga eller bara bra att tänka på.

Yosef hade svar till alla mina konstiga frågor samt att mäklaren var lättillgänglig, hade alltid ett bra humör och är lättförståelig.

Om du nån gång får Yosef som mäklare kan jag redan säga nu att affären kommer att gå utmärkt.
  • Babak R
    Babak R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte min lägenhet via Jimmy. Jag fick bra och trevligt bemötande med en seriös inställning samt bra service. Han var också väldigt tillmötesgående med tider för visning och återkom med svar snabbt. Jag rekommenderar honom och kommer att anlita honom den dagen jag ska sälja.
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag var klumpig och valde en annan mäklarfirma först, de klarade inte av att sälja min lägenhet. När Jimmy tog över lyckades han utan problem. Han gav bra råd under vägen, svarar alltid direkt, är sympatisk och flexibel och ser till att både köpare och säljare är nöjda.
    Gör inte om mitt misstag, utan välj Jimmy direkt! Han är inget andrahandsval, han är en stjärna och det är ett nöje att köpa och sälja via honom!
  • Claes R
    Claes R skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnéa har gjort ett kanonjobb med att sälja vårt hus.
    Engagerad kunnig och driven. Hon har också hjälpt till med det lilla extra.
    Claes Lena
    2017-05-17 Linnea M svarar Claes R
    Tusen tack Claes för en trevlig omdöme!

Kul att du uppskattar det lilla extra jag lägger in i mina husförsäljningar, jag strävar alltid efter att göra lite mer än vad som förväntas så det är roligt att du uppskattar det 😊

Ha en fin dag!
  • Lena R
    Lena R skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea var väldigt bra för oss. Lugn, kunnig och saklig med ett trevligt och glatt bemötande.

Jag ger henne högsta betyg.
    2017-05-16 Linnea M svarar Lena R
    Tack Lena, roligt att du uppskattar mitt arbete! Hoppas att ni nu kommer att trivas lika bra i lägenheten som ni har gjort i huset 😊 Vi hörs när det är dags för deklarationen, ha det fint så länge!
  • Stina C
    Stina C skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb och proffsig ! Kommer defenitivt anlita Jimmy igen
  • Simon D
    Simon D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Efter en besvikelse med en annan mäklare så valde jag att inleda ett samarbete och sälja min lägenhet med Jimmy. Skillnaden har varit som natt och dag! Samtidigt som kommunikationen har varit utomordentligt bra, så har han lyckats sälja till ett pris som alla parter varit mycket nöjda med. När det var dags att sälja min andra lägenhet så tvekade jag inte en sekund på att höra av mig till Jimmy ännu en gång. Marknaden där denna försäljning skedde har varit ostabil på sista tiden, och andra lägenheter har gått för relativt låga priser. Detta hindrade dock inte Jimmy från att återigen kliva in och leverara ett utomordentligt resultat. Vad som imponerar mig som mest är det faktum att Jimmy inte nöjer sig med att sälja till ett pris där han vet att din gräns som säljare går, utan istället arbetar hårt för att få till ett pris som du verkligen är nöjd med! Jag rekommenderar med andra ord alla i Vällingby/Hässelby att sammarbeta med Jimmy vid försäljning/köp.
  • Jonas
    Jonas skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Från det första mötet tills dess att affären var klar var Yosef alltid trevlig, professionell och hjälpsam. Han gav mig som säljare det utrymme och det stöd jag behövde under hela processen och fanns alltid tillgänglig för att svara på frågor.

Kan varmt rekommendera Yosef, om jag köper eller säljer i Västerort igen kommer jag garanterat att kontakta Yosef, det borde du också göra!
  • Torsten A
    Torsten A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är flexibel och snabbtänkt samt att han är empatisk tack för hjälpen
  • Elin D
    Elin D skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Extremt bra och professionell mäklare. Han höll mig trygg och lugn under hela processen!
    Jag kan varmt rekommendera Yosef!
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte min första lägenhet av Jimmy, toppenbra service med snabba svar på mina tusen frågor och bra vägledning och stöd genom kontraktsskrivningen. Man kan känna sig trygg när man köper lägenhet av honom!
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en mäklare med höga ambitioner som inte ser problem utan bara lösningar.
    Det var ett självklart val för mig att använda Jimmy som mäklare då han är mycket professionell med höga ambitioner.

Under processen uppfyllde Jimmy alla mina krav och är otroligt nöjd över den affär vi gjorde.

Om du också vill ha Sveriges bästa mäklare, tveka inte - ta kontakt direkt!
  • Asim K
    Asim K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    We just purchased our 1st home in the Sweden Via Jimmy with the assistance of this amazing professional.Jimmy is incredibly professionally driven and knowledgeable as indicated by the buying process and resulted in a swift and smooth transaction.

Always available to answer questions.

Highly recommended!
  • Biniam T
    Biniam T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy gjorde ett bra jobb med försäljningen av vår bostad. Vi fick ett professionellt och gott bemötande från första kontakt till att vi fick bostaden såld till ett pris vi var nöjda med. Därför vill vi tacka Jimmy och rekommendera er som är i kvalet att välja mäklare att att använda er denna duktiga mäklare.
  • Amer L
    Amer L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra och trevligt bemötande, seriös inställning samt bra service. Skulle absolut rekommendera Jimmy som mäklare!
  • Linus S
    Linus S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    bra service, bra bemötande och otrolig hjälpsam mäklare. Jag skulle Rekommendera han.
  • Erika L
    Erika L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mäklaren bad mig göra hans jobb med kontakt med bank, vilket jag ansåg inte var speciellt professionellt. Han ringde mig och sa "Kan du försöka övertala banken om en bättre dag/tid som passar både dig och säljaren? De verkar inte lyssna på mig, då jag är mäklare".

Mäklaren bokade dessutom från början in en tillträdesdag som som säljaren sagt att hen inte kunnat på. Det resulterade i att säljaren kontaktade mig och vi själva fick komma överens om en bättre dag/tid, istället för att gå via mäklaren.

Väldigt mycket jobb i onödan lades på säljare/köpare med andra ord.
  • Linda J
    Linda J skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell och förtroendegivande! Vi kände oss trygga som köpare.
    2017-04-28 Linnea M svarar Linda J
    Kul att höra och tack för omdömet 😊 Grattis åter igen till det fina huset! Hör av er om det är något mer jag kan hjälpa till med! Trevlig helg!
  • Nils P
    Nils P skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea var mäklare när vi köpte vårt radhus och som kund agerade hon precis som vi som kund önskade att en mäklare skall göra. Alltid glad och positiv svarade hon på våra frågor och funderingar. Hon såg till att vi hela tiden kände oss trygga genom köpet. När vi sedan på grund av livets omständigheter ville sälja, var det självklart att vi valde henne som vår mäklare genom försäljningen. Även som säljare kände vi samma trygghet och tillförsikt och möttes alltid av samma glada, positiva och proffsiga bemötande. Vi rekommenderar Linnea varmt
    2017-04-28 Linnea M svarar Nils P
    Nils detta måste nog vara den finaste rekommendationen som jag har fått hitills! 😊 Tack så mycket! Det har varit väldigt trevligt att ha er som både köpare och säljare och jag önskar er all lycka till i framtiden. Tråkigt att ni ska flytta ifrån Stockholm men vi kommer säkert höras något mer ändå, ha det så fint! Ses om en timme förresten 👍
  • Ibrahim N
    Ibrahim N skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stefan är en mycket trevlig och professionell mäklare. Vi fick bra hjälp och är väldigt nöjda med vårt hus. Rekommenderas varmt!
    2017-05-15 Stefan B svarar Ibrahim N
    Hej Ibrahim, Vad kul att ni är så nöjda med ert köp och att ni skriver så fina ord om mig! På återseende, ha det fint så länge!! Vänligen Stefan Berglund
  • Sura K
    Sura K skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fastighetsbyrån Vällingby är jätte bra och dom har jätte duktiga mäklare.
    2017-04-27 Linnea M svarar Sura K
    Hej Sura!
    Vad roligt att du uppskattar vårt jobb, kul att du valde att både köpa och sälja hus via oss 😊 Snart är det dags för att flytta in i det nya huset, hör av dig om det är några frågor eller funderingar innan!
  • Philip M
    Philip M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Behagligt, smidigt, snabbt och enkelt! Topp betyg!
    2017-05-09 Yosef L svarar Philip M
    Halloj!
    Stort tack för ert fina betyg och förtroendet ni gav mig :)

Hoppas ni trivs bra i Hässelby och ifall det skulle dyka upp några frågor så vet ni att jag alltid är nåbar.

Hörs!
    /Y
  • Anne D
    Anne D skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Proffsig, kunnig, bra samarbete, lyhörd, tillmötesgående, förtroendeingivande och trevlig! 👍🏻
    2017-04-27 Linnea M svarar Anne D
    Men du det där var väldigt många fina ord i en följd! Tack så mycket Anne! 😊 Ha det så bra och hör av dig om det är något mer jag kan hjälpa till med 😊
  • Malin T
    Malin T skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt bemötande. Ärlig och personlig
    2017-04-27 Linnea M svarar Malin T
    Tack Malin för ett trevligt omdöme och måste säga att jag har fått ett väldigt trevligt bemötande från er med 😊 Lycka till med allt och ring om det är något mer jag kan göra för er!
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket trevlig och professionell.
    2017-04-27 Linnea M svarar Rebecca E
    Tack Rebecca för 5 av 5 i ditt omdöme 👍 Grattis igen till ett fint hus😊