Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyråns kontor mitt i hjärtat av Vällingby! Här hittar du ett område med både lägenheter, villor, härliga grönområden och badplatser men ändå bra förbindelser in till Stockholm city. Vi mäklare som jobbar här har koll även på Hässelby och Spånga.

Vi har stort engagemang och skräddarsyr gärna våra tjänster utefter våra kunders kriterier och önskemål. Självklart kan du anlita oss vare sig du vill köpa eller sälja! Fastighetsbyrån är en av Sveriges absolut största mäklare. Oss kan du fråga om vad som helst. Välkommen!

Läs vad 485 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• Riccardo R
    Riccardo R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy is a very professional service-oriented mäklare. He fully understands the expectations from both the seller and the buyer and works to get the job done. For a non-Swedish guy like me, Jimmy has been very helpful to provide all explanations and answer all my questions, thus making me feel comfortable throughout the different phases of the buying process. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Fastighetsbyrån Vällingby
    Vänligt och personligt på alldeles lagom nivå.
    Kunnigt och engagerat, helt enkelt toppen! Läs mer
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket trevlig, professionell och jordnära mäklare som alltid går att få tag på! Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy rockar!
    Har nu både köpt och sålt fastigheter med hjälp av Jimmy Solkarin. Han har en vinnande approach mot både köpare och säljare och syr ihop affärer där båda parter blir riktigt nöjda. Alltid tillgänglig, proffsig och bra bollplank är egenskaper som jag uppskattat mycket. Kan varmt rekommendera honom och kommer utan tvekan använda Jimmy när det är dags att flytta nästa gång. Läs mer
  • Gunhild R
    Gunhild R skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra bemötande.
    Professionell vet vad han talar om. Kan området. Ger bra råd Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket sympatisk och seriös. Lätt att diskutera med. Låter ibland kanske lite för vänlig, t.o.m.inställsam. Men Yosef hittade till slut en perfekt kund och sydde ihop en väldigt bra affär för båda parter. Läs mer
  • Karl-ove L
    Karl-ove L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är mycket nöjd med bemötande. Vi har en god och tät dialog, och det känns tryggt och bra att köpa lägenhet genom en proffsig och kunnig fastighetsmäklare. Läs mer
  • Milana J
    Milana J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är mycket professionell, och är dessutom fantastiskt trevlig.Professionell och extremt bemötande. Hjälpsam och tydlig. Snabb på svar och återkoppling Läs mer
  • Anton W
    Anton W skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Josef var alltid tillgänglig, trevlig och hjälpsam under hela processen. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Ivar A
    Ivar A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fick bemötande som kändes proffsig och förtroendeingivande. Var sakkunnig och påläst vilket skapade en trygg köp. Mäklaren levde upp till mer än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
  • Gurappa C
    Gurappa C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    It was nice talking to Yosef and has been helpful. Smiling always. Läs mer
  • alireza a
    alireza a skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han är trevlig och är proffs på det han gör det var lätt och smidig. Läs mer
  • Saša D
    Saša D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Toppmäklare! Genomförde mitt första bostadsköp utan något krångel! Fick svar på alla frågor och funderingar. Alltid trevligt bemötande och proffsig :)
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jakob A
    Jakob A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte en lägenhet genom Jimmy, allt gick super bra och snabbt !
    Svarar alltid på telefonen, vilket va väldigt skönt

Skön kille helt enkelt 😎🙌🏻 Läs mer
  • Sachin S
    Sachin S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Apologies for late feedback about Jimmy, but I would highly recommend him because of his soft spoken nature, excellent attitude, great convincing power and more importantly he is a kind person who was always answering my questions(even though sometime stupid ones as well, as I am new to Sweden itself). Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tydlig och bra i alla delar av mitt köp av lägenhet. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Akhtiar
    Akhtiar skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en kompetent och ärlig mäklare som är lätt att nå honom även efter hans arbetstider. Jag är mycket nöjd med honom trots att affären inte föll ut exakt som jag tänkt mig, är jag glad och tacksam att försäljningen gick snabbt och smidigt i dagens bostadsmarknad som säljare bör anpassa sig till den nya prisnivån.
    Jag kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Lana K
    Lana K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har från början haft ett genuint förhållningssätt och varit otroligt serviceminded! Han har svarat på alla mina frågor och verkligen gjort allt för att jag ska känna mig trygg och säker! Rekommenderar Jimmy starkt för hans beundransvärda engagemang och drivkraft! Läs mer
  • Natalie J
    Natalie J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rekommenderar Jimmy starkt, det tydligt han läser på inför varje möte och kan svara på alla frågor. Han är både trevlig och duktig mäklare vilket snabbt lyster igenom redan vid första mötet. Läs mer
  • Abbas  V
    Abbas V skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en exceptionell mäklare.
    Professionell, trevlig, driven och oerhört kunnig.
    Var alltid tillgänglig för diverse frågor och jag kände den tryggheten man vill känna med en mäklare. Är väldigt nöjd med mitt köp.
    Mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Igors G
    Igors G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef is very helpfull :) He was always availiable for me, over the phone and giving some startegies or plans how we can handle each and every step about selling a real estate in Sweden! He knows what he is doing and knows the AREA, in my case Spånga. Keep up the good job Yosef :) Läs mer
    2018-01-19 Yosef L svarar Igors G
    Hello Igors,

Thank you for the fine words, it keeps me motivated!!

You know were to find me if you need anything :)

Take care.
  • Johannes M
    Johannes M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Exceptionell Mäklare med ett driv som jag aldrig tidigare har skådat!
    Efter en berg och dal bana till säljprocess där vi mottog en massa skambud och där vi dessutom hade en potentiell köpare som drog sig ur 5 timmar innan kontraktsskrivning så gav jag nästan upp tanken om att kunna sälja min lägenhet i dagens marknad.
    Jimmy bokade genast in flera visningar, bad om mitt tålamod och lovade att kämpa för att hitta rätt köpare.
    Det hela slutade med att han trotsade marknaden och hittade en köpare som till slut betalade det vi hade förväntat oss!
    Han var under hela säljprocessen alltid kontaktbar för alla typer av frågor och funderingar vilket betydde mycket för mig!

Tack för all din hjälp Jimmy, jag är dig evigt tacksam! Läs mer
  • Gabriel Z
    Gabriel Z skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fantastisk mäklare som fanns tillgänglig under hela försäljningsprocessen. När bostadsmarknaden svackar så krävs det en duktig mäklare som kan leverera resultat mot oddsen. Jimmy är av högsta grad en professionell mäklare som når upp till alla förväntningar och utöver.
    Tack!! Läs mer
  • Robin H
    Robin H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevlig och duktig mäklare.
    Hög lokalkännedom samt väldigt serviceminded!

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Joe M
    Joe M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Västerorts bästa mäklare, trygg och snabb försäljning! Läs mer
  • Roland T
    Roland T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Synnerligen trevlig och påläst kille.
    Snabb att kommunicera. Läs mer
  • Philip J
    Philip J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef hjälpte oss att sälja mitt i säljkrisen. Trots flera visningar med 0 besökare lyckades han få tag i en köpare när det såg som mörkast ut. Yosef är amitiös, trevlig och det märks att han jobbar hårt. Rekomenderas varmt! Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Philip J
    Tacktacktack för ditt omdöme Philip!!

Tillslut gick allting i lås, kunde inte bli bättre nu när ni flyttar in i ert nya boende :)

Tack för förtroendet och det har varit ett nöje att hjälpa er!

Vi ses i början av januari :)

• Nathalie J
    Nathalie J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag blev väldigt väl bemött och fick svar på de frågor som jag ville ha svar på. Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Nathalie J
    Hej Nathalie,

Stort tack för ett fint omdöme :) Jättekul att du är nöjd med mig som mäklare, ännu roligare att du fick köpa en lägenhet med stor potential!!

Vi ses när det blir dags för tillträde, tveka inte att kontakta mig om du har frågor innan dess :)

• Isabella K
    Isabella K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vill man ha en lyhörd, professionell och supertrevlig mäklare som sätter ens vilja i fokus, så är Yosef mäklaren att gå till. Marknaden var väldigt tuff när vi skulle sälja, men Yosef gjorde allt han kunde och vi fick den såld till slut!

Snabb på att återkoppla också är han. Jätteskicklig mäklare. Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Isabella K
    Hej Isabella,

Stort tack för ditt fina omdöme, betyder mycket för mig.

Det var utmaning att sälja er lägenhet men efter många om och men så gick allt bra tillslut :) Tror att ni kommer trivas superbra i ert nya boende.

VI ses snart :)
  • Max T
    Max T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fick ett strålande bemötande av Yosef. En väldigt lyhörd och kunnig mäklare. 5 av 5! Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Max T
    Tja Max,

Stort tack för ert förtroende då ni jämförde med ett flertal mäklare. Vi hörs av när det är dags att deklarera :)
    Ha det fint!
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är otroligt professionell och kunnig inom området där vi både sålt och köpt bostad. Han sprider god energi och postivitet kring sig.
    Han har engagerat sig i våra behov redan från start och varit behjälplig och löst problem på bästa sätt.
    Ingen fråga har varit för liten eller för stor och han har i princip alltid varit tillgänglig. Även sena kvällar vilket var värdefullt för oss som jobbar oregelbundna tider.
    Ett positivt sätt och ett otroligt trevligt bemötande.
    Vi är otroligt nöjda med vår sålda lägenhets slutpris i den otroligt tuffa bostadsmarknad som råder just nu.
    Vi har haft stort förtroende för Yosef och han har levt upp till alla våra förväntningar. I framtiden när vi kanske flyttar igen så är det ett självklart val att kontakta Yosef igen. Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Jenny M
    Hej Jenny & Amir,

Det har varit en ära att få hjälpa er med att köpa er drömlägenhet och även sälja er lägenhet direkt efter. Allt har gått enligt plan, om inte bättre, så vi ses snart när det är dags för från/tillträde :)

Ha en God Jul och Gott nytt år!
  • Erica R
    Erica R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag anlitade Jimmy för att sälja min Brf. Han var mycket professionell och ärlig under hela processen. Han har en lokalkännedom och nätverk som är helt ovärdeligt! Utöver detta så är han väldigt enkel att få tag på och har lätt till skratt. Jag har bara gott att säga om Jimmy!

/Erica Rosengren Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fick otroligt professionell och kompetent hjälp av Jimmy Solkarin på Fastighetsbyrån i Vällingby. Han hjälpte mig även när jag skulle köpa och gav värdefulla råd. Hans rådgivning grundade sig på mina behov och önskemål. Han skapade realistiska förväntningar både i köpprocessen och i säljprocessen. Kompetent och kunnig, nästan skrämmande god marknadskännedom, kunde i förväg säga slutpriser på olika objekt. Jag ger honom mina varmaste rekommendationer, alla dagar i veckan. Läs mer
  • Grethe S
    Grethe S skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    I går avslutades min fastighetsaffär med ett resultat, jag år nöjd med. Jag har varit mycket tacksam för all den hjälp och rådgivning vi har fått, jag och mina två döttrar.
    Stefan är en mycket trevlig person med stort tålamod, och jag vill gärna rekommendera honom.

Med vänlig hälsning
    Grethe Swanberg Läs mer
    2017-11-22 Stefan B svarar Grethe S
    Hej Grethe, Det har varit riktigt kul att träffa dig och dina döttrar och jag vill verkligen tacka för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus! Jag vet att du har trivts väldigt bra särskilt med din fina trädgård och att det är en stor omställning att flytta. Jag önskar dig allt gott! Vänligen Stefan Berglund
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej Jimmy jag skriver till dig som Min mäklare. Du stöttade mig igenom hela processen kring dels min försäljning av mitt hus men även när jag köpte nytt. Du såg hur känslomässigt det var för mig att sälja, du uppmärksammade mina behov genom fantastiska råd och sen fanns du alltid tillgänglig när jag ringde. Jag känner verkligen att du gjorde det som behövdes för att jag skulle kunna känna mig lugn och trygg i dessa, för mig, jättestora affärerna. Till er som läser detta och letar efter en bra, trygg och kunnig mäklare så kan jag varmt rekommendera min mäklare, Jimmy Solkarin! Om jag ska göra husaffärer i framtiden är Du den jag kommer anlita Jimmy. Läs mer
  • Azita M
    Azita M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Pålitlig,ärlig, trygg, hjälpsam. kompetent Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Azita M
    Hej Azita,

Tack för dina fina ord och ett trevligt samarbete :)

Vi ses snart och ta hand om dig.
  • Kim Ngan N
    Kim Ngan N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    I highly recommend Jimmy for selling apartments. He's fast, smart and service-friendly. He gave me straightforward advices to sell my apartment and buy the new apartment. Our journey with him was smoothe and pleasant even though the market was tough at that moment. He brought both me and the buyer good results! Läs mer
  • Gun N
    Gun N skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mitt första möte med Yosef var enbart positivt, jag har tidigare kontaktat två mäklarfirmor där jag inte fick samma förtroende som hos Yosef. Han var otroligt positiv i en tid där man pratade om svårigheter att sälja och att priserna sjunker... Jag kontaktade honom och fick alltid snabb återkoppling från honom. Då jag var missnöjd med den första fotografens bilder var han snabb att boka en ny tid för nya foton på de bilder jag hade synpunkter på. Det blev en snabb affär, endast två visningar och till mitt önskepris, jag kan inte vara annat än nöjd och rekommenderar varmt Fastighetsbyrån och Yosef. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Gun N
    Hej Gun,

Jättetacksam för din Reco!! Superkul att få höra så fina ord och att du är nöjd med mig som mäklare :) Allt löser sig brukar jag säga, det gör det alltid.

Vi ses snart igen och så vet du att jag alltid är kontaktbar ifall det skulle dyka upp några frågor.

// Yosef
  • Kerstin Helena S
    Kerstin Helena S skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabbt, korrekt, vänligt o tjänstvilligt! Allt har fungerat utmärkt o vi är helt nöjda! Läs mer
  • Michael G
    Michael G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef hade ett försäljningsuppdrag på en lägenhet jag var intresserad av. Han hade svar på mina frågor och hade bra kontakt med säljaren som givit honom uppdraget. Det slutade med en snabb affär och en väldigt nöjd köpare.

Letar du efter en mäklare till ditt kommande säljuppdrag, då tycker jag du tar kontakt med honom. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Michael G
    Tja Micke,

Grymt kul att du är nöjd med mitt jobb som mäklare, ännu roligare att du är supernöjd med lägenheten.

Vi ses snart på tillträdet!

Ha det fint!! :)
  • Celal Y
    Celal Y skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt nöjd!
    Professionell, engagerad, snabb återkoppling, ärlig och extremt kunnig. Hade helt klart hört av mig till honom om det blir en till affär.
    Kan starkt rekommendera yosef till bostadsaffärer! Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Celal Y
    Tja vännen,

Tack för din reco och din fina ord!! Med ett gott samarbete lyckades vi sy ihop en smidig affär.

Ses snart!
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig mäklare som var kontaktbar hela tiden, gjorde affären smidig och allt sköttes tryggt och fint. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Joakim B
    Tja Joakim,

Jättetack för din Reco, ditt omdöme betyder mycket för mig!

Grattis till en superfräsch lägenhet och så ses vi snart igen, annars ser jag dig snart som A-lagstränare någonstans ;)

• Margaretha C
    Margaretha C skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket gott bemötande Och Stefan lever mycket väl upp till vad jag hoppades på. Jag har bara positiva erfarenheter som kund. Läs mer
    2017-11-22 Stefan B svarar Margaretha C
    Hej Margaretha! Tack för de fina orden, det värmer att höra! Det har varit mycket trevligt att träffa dig och Börje! Vi ses på tillträdet, bästa hälsningar Stefan
  • Hemen A
    Hemen A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Från dag ett har min kontakt med Yosef på Fastighetsbyrån varit mycket bra. Mäklaren svarade alltid direkt på sms/mail med en glad humör, även på kvällar/natten vilket känns skönt som säljare. Han var även försiktig med värdering av vårt radhus, han värderade lägre än de andra mäklarna men när det väl kom till action så leverade han, efter ett flera extravisningar ett högre slutpris än vad de andra mäklarna lovade. Riktig krigare och jag tror han kommer komma långt i mäklarkarriären, jag ska rekommendera honom till alla i min familj som vill sälja!! Tack vi hörs

/Hemenoch Berivan Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Hemen A
    Hej världens bästa,

Det betyder verkligen mycket att få höra det ni tycker. Uppskattar vårt samarbete och med lite is i magen så löste allt sig.

Stort tack för förtroendet!! Ring gärna när du är i närheten så ser vi till att ta en kaffe :)

Lycka till i nya huset!
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef ser till att saker händer. Han är en effektiv och kreativ mäklare som alltid har en lösning. Vi var mycket nöjda med Yosef som under en tuff säljperiod med mycket ute på marknaden ändå lyckades sälja lägenheten. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Daniel F
    Tjaba Forsberg,

Svinkul att du är nöjd med mig som mäklare. Det tog ett tag, men efter mycket om och men så fick vi till ett kontrakt trots en orolig marknad. Hoppas ni stentrivs i ert nya boende och ifall ni skulle få för er att köpa något nytt så vet du vem du ska ringa!!

Ha det gött
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy får mina varmaste rekommendationer! Jag hade redan innan jag anlitade honom sett hans fantastiska säljresultat och haft flera vänner som rekommenderat honom. En otroligt skicklig mäklare som tar sig tid och har ett fantastiskt engagemang! I en tid då bostadsmarknaden är väldigt svajig säljer han min bostadsrätt till rekordsäljet av treor i min bostadsrättsförening!
    Jag har full tillit till Jimmy och kommer att anlita honom igen! Läs mer
  • Johan
    Johan skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig och bra intryck. Tyvärr dels lite väl höga spekulationer om slutpris, dels debiterades vi oväntat 10 tkr extra för en annons. Verkar varit en missuppfattning, men så stora belopp ska offereras i skrift så det inte uppstår missförstånd. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Johan
    Hej Johan,

Det känns skönt att höra att jag gjorde ett trevlig och bra intryck! Angående slutpriset så har det inte sålts något radhus dyrare i föreningen, vad jag vet, men tråkigt att du tycker så. Självklart siktar jag alltid efter att slå rekord i föreningen!

Tråkigt om det har uppstått ett missförstånd kring Banner annonseringen på Hemnet, som vi muntligen kom överens om, men jag tar till mig av det du skriver och skall dokumentera det skriftligt i framtiden.

Ha en toppen dag och hoppas ni trivs fint fint i ert nya hus!
  • Jack M
    Jack M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Haft kontakt med många mäklare innan jag valde att köpa via Jimmy, och majoriteten försökte på ett eller annat sätt pressa upp min satta budget. "Men du kan väl försöka lägga lite till i kontantinsats, så hittar vi något bra?" var bland annat något jag fick höra. Jimmy förstod min gräns direkt och rättade sig efter den, hörde av sig med MÅNGA tips, fort. Jag kunde även ibland skicka lägenheter jag hittat på Hemnet (hos andra mäklarfirmor/mäklare) som jag skickade till Jimmy och där han förklarade om det var ett bra/dåligt köp, med motivering. Hann buda på 3 som han rekommenderat (via andra mäklare) och förlora, innan han till slut hörde av sig med en lägenhet han satt på.

När det väl var dags att skriva kontrakt (säljaren ville skriva så fort som möjligt) så skedde det kl 22:00 på en onsdag. Jimmy tog sig tid att ta sig till kontoret och med bästa möjliga attityd förklara för båda parter allt vi behövde veta. Jag tror att säljaren vart väldigt nöjd med en så snabb affär, och en tillmötesgående mäklare, och jag var också definitivt nöjd som köpare! Kommer absolut att sälja via Jimmy när det väl är dags, utan att tveka! Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är snabb, trevlig och ger ett bra och förtroendefullt intryck. Realistisk och förskönar inget vilket är en viktig egenskap för en pålitlig mäklare.
    Mycket snabb försäljning och allt sköttes enligt våra önskemål som säljare. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Johanna A
    Hej Johanna och Kim,

Tack för er Reco och roligt att ni är nöjda med mitt jobb. Det blev en snabb och smidig affär utan massa krångel, vilket uppskattades hos alla parter.

Vi ses på tillträdesdagen! :)
  • Marit B
    Marit B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra och välkomnande vid visning.
    Hanterade budgivning och dialog bra. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Marit B
    Tjena Marit,

Tack för ditt omdöme och grattis till en toppen lägenhet!! Er dotter kommer trivas mer än bra.

Ha det fint och så hörs vi när det är dags för ännu en försäljning ;)

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby