Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyråns kontor mitt i hjärtat av Vällingby! Här hittar du ett område med både lägenheter, villor, härliga grönområden och badplatser men ändå bra förbindelser in till Stockholm city. Vi mäklare som jobbar här har koll även på Hässelby och Spånga.

Vi har stort engagemang och skräddarsyr gärna våra tjänster utefter våra kunders kriterier och önskemål. Självklart kan du anlita oss vare sig du vill köpa eller sälja! Fastighetsbyrån är en av Sveriges absolut största mäklare. Oss kan du fråga om vad som helst. Välkommen!

Läs vad 1049 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• 2019-05-20

Armine T skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har köpt en bostadsrätt med hjälp av Rambod. Han är väldigt snäll, sakkunnig och hjälpsam person. Han var väldigt noggrann med att förklara för mig hur allting går till då det var mitt första köp av bostad. Rambod vill ens bästa, han försöker sitt bästa för att du ska få den bästa köpupplelevsen.
    Stort tack till Rambod för en bra affär! Läs mer
  • MARIE-LOUISE L

2019-05-20

MARIE-LOUISE L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tack för trevligt bemötande och hjälp vid köp av ny lägenhet! Bra stöd och kunnighet när det gäller bl a det juridiska vid köpet av bostadsrätt och vad man ska tänka på. Läs mer
  • 2019-05-19

Lisbeth B skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har sålt min villa och är mycket nöjd med bemötande och kontakt under försäljningen.
    Har känt mig trygg under en jobbig tid. Läs mer
  • 2019-05-16

Fritz erick L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag köpte ett lägenhet och han som mäklare var mycket bra, hjälpte snabbt. Läs mer
  • 2019-05-15

Fredrik K skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jättetrevlig och hjälpsam! Alltid tillgänlig vid frågor och väldigt pedagogisk. Läs mer
  • 2019-05-14

Colin G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    I bought an apartment in vällingby from Yosef. From the first meeting he was professional, friendly and efficient. He could answer any and all questions and was easy to get hold of. Läs mer
  • 2019-05-12

PER-ARTUR H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Den här våren hade vi bestämt oss för att det var dags. Vi hade inte bostadsrätten ute till försäljning, den låg på ”På Gång” men Jimmy visste vårt begärda pris och var informerad om att det var läge snart. I april hörde Jimmy av sig. En klient var på en visning men var inte riktigt nöjd. Jimmy tipsade klienten om vår lägenhet och han ville gärna ha en privat visning. Några dagar efter visningen träffades vi igen och skrev kontrakt med köparen. Tack vare Jimmys kontaktnät och att han har sån koll på sina klienters önskemål så blev detta en lyckad affär för oss. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-05-12

Leyla K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag har köpt en lägenhet som har 3 rum. Jag blev bemött på en jätte trevlig samt på ett respektfullt sätt. Läs mer
  • FEDERICO L

2019-05-12

FEDERICO L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy hjälpte mig med försäljningen av min 2a på 55 kvm. Försäljningen gick väldigt snabbt och till önskat pris, och då han använde sig av sitt omfattande kontaktnät av spekulanter slutfördes försäljningen innan öppen visning, vilket jag verkligen uppskattade. Förutom att ha hjälpt mig med försäljningen av min lägenhet är han en stor hjälp i letan efter en ny. Han gör verkligen det där lilla extra och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-05-11

SONJA B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mycket nöjda med hela processen. Vår lägenhet blev såld efter endast en privat visning. Allt gick snabbt och smidigt. Jimmy är trevlig och professionell. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-05-10

Basak A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hon är fantastik hjälper mycket hon kan Läs mer
  • 2019-05-07

Azamat S skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har köpt en lägenhet och är nöjd med min bostad. Mäklaren Jannike var väldigt trevligt och ansvarigt för sitt arbete. Jag är tacksam för henne. Läs mer
    2019-05-08 Jannike C svarar Azamat S
    Tack för fina rekommendationen! Hoppas du kommer trivas i ditt nya hem.
  • 2019-05-07

Victoria V skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Maria har sålt vårt hus. Det startade med en rekommendation från byrån i Nacka. Maria kom till oss och värderade huset till 8 milj. tyvärr uppdagades fukt vid besiktning, här hade Maria kunnat med sin erfarenhet som mäklare sagt att det är oerhört svårt att sälja en bostad på denna marknad med fukt. Hon borde rått oss till åtgärd omedelbart. Vilket bi valde sedan men försent. Här börjar missnöjet. Svag rådgivning, inga taktiker, svag feed back efter visningar. Visst är vi fler än Maria i affären, och har delat ansvar. Men vi använder mäklare för expertisen. Här brast det. Vi hade under tiden velat byta mäklare, tiden stod i vägen bara. Från värderat hus om 8 milj blev en försäljning på 6 420 000kr det var vår familjs misstag! Läs mer
    2019-05-08 Maria L svarar Victoria V
    Hej Victoria, jag har läst vad du skriver och är oerhört ledsen över att ni upplevt detta. Jag har varit väldigt noggrann med feedback efter varje visning och fuktens omfattning visste varken ni eller jag förrän den utökade undersökningen visade på stora brister och då hade tiden redan börjat ticka. Vi hade samtal såväl om taktiken med fortsatta visningar som angående hur fukten skulle hanteras. Tyvärr fanns det andra faktorer som spelade in i varför intresserade spekulanter valde bort huset och det hade i flera fall mer med skolupptagningsområdet att göra än husets skick, vilket jag också varit tydlig med när jag fick veta hur spekulanterna kände. Hade jag vetat om fuktproblemet så hade jag nog aldrig ens vågat närma mig en så hög värdering och hade ni velat byta mäklare under dessa månader så hade jag självklart inte motsatt mig det. Önskar er lycka till med flytten och önskar er allt gott.

Elin W skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag och min sambo har köp ett fristående hus. Carina har varit helt fantastisk och hjälpt till på alla möjliga sätt. Kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • MARC CHRISTIAN TILANGER P M

2019-05-06

MARC CHRISTIAN TILANGER P M skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag både köpte och sålde med hjälp av Rambod. Han är professionell och kunnig men framförallt lyhörd och ärlig. Söker du en passionerad och energisk mäklare som älskar sitt jobb och som erbjuder en mer personlig approach samt skräddarsydd affär, är Rambod Panjaki rätt val. Jag uppskattar framförallt tillgängligheten under köp och säljprocessen, jag kunde få snabba svar dygnet runt på tele, sms, mejl, PM och DM. En mäklare som helt klart sticker ut från mängden! Läs mer

Ulla Bjernstad N skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    En snabb försäljning mycket tack vare att den var förberedd. Ung och optimistisk mäklare. Läs mer

Ivar A skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpt av Rambo.

Blev proffsigt bemött av en mäklare som hade koll på det mesta. Var tydlig i sitt sätt att kommunicera och ingav trygghet.

Har höga förväntningar på mäklaren som Rambo uppnådde på ett mkt proffsigt sätt.

Mkt nöjd med mäklaren som jag garanterat kommer att rekommendera vidare och även kontakta om jag behöver hjälp framöver. Läs mer
  • 2019-05-05

Ozoda U skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har köpt en lägenhet där vi önskade. Redan från första gången blev vi väl bemöt av Jannike och hon kunde förstå jättebra våra förväntningar. Med hennes goda råd blev vi ganska nöjda med vår lägenhet. Läs mer
    2019-05-06 Jannike C svarar Ozoda U
    Roligt att jag lyckades hitta rätt lägenhet till er tillslut. Hoppas ni kommer trivas!
  • Faridullah A

2019-05-02

Faridullah A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy var en bra och duktig person. Läs mer
  • 2019-04-30

Behnaz B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har köpt en lägenhet(Blomsterkungsvägen 116B) och har hittat annonsen i Hemnet.se.

Jag är väldigt som en kund och väldigt tacksam .

Jimmy är jätteduktig och väldigt snäll. Läs mer
  • 2019-04-29

Johanna A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy sålde en lägenhet i nyproduktion till oss och har skött sitt åtagande utmärkt. Han har varit kunnig och noggrann och professionell på alla sätt. Hans bemötande har varit mycket bra och han har levt upp till alla förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-29

Rebwar I skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte en lägenhet i Vällingby. Allt som gället det var utmärkt och tydligt från början. inga konstigheter med info, processen och överföringar. Läs mer
    2019-04-29 Jannike C svarar Rebwar I
    Tack för din fina rekommendation. Hoppas ni kommer vara nöjda med nya lägenheten. Hör av dig efter du renoverat så kan jag självklart hjälpa dig med en ny värdering till banken.
  • Anna D

2019-04-25

Anna D skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Det märks tydligt att Rambod har en stark passion för sitt arbete och överträffar mina förväntningar på honom som mäklare! Blev supernöjd!! Läs mer
  • 2019-04-25

Stefan P skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambod är smidig med servicekänsla. Det var inte en lägenhet som sålde sig själv utan han fick jobba hårt för att lyckas. Läs mer
  • 2019-04-24

SELDA B skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambod är en professionell mäklare som jag kan starkt rekommendera till andra. Jag fick direkt förtroende för honom...en trevlig, ärlig, tydlig, social som brinner för sitt arbete. Den bästa mäklaren som jag har träffat hittills! Stort tack för hjälpen Rambod. Läs mer
  • 2019-04-23

Thomas B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kändes som att Jimmy var precis lika engagerad i min bostadsaffär som jag själv var. Det är ju alltid stora affärer detta för vanliga människor och därför så tryggt att känna just så hela vägen. Läs mer
  • 2019-04-23

Maryam Z skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har Köp lägenhet. Jag är nöjd för allt. Läs mer
    2019-04-23 Jannike C svarar Maryam Z
    Tack så mycket! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem.
  • HAI HA N

2019-04-22

HAI HA N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    bästa mäklare, som hjälper kund på ett bra sätt. Han är hjälpsam, trevlig och ansvarsfull. Jag var jättenöjd . Tack så mycket ! Läs mer
  • 2019-04-20

Michael Z skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kan inget annat än ge henne toppbetyg i allt från bemötande till kommunikation och effektivitet. Supertrevlig och kunnig.
    Blev riktigt nöjd med slutpriset hon jobbade upp mer än förväntat på bara ett par dagar från första visningsdagen.
    Mycket nöjd kund! Rekommenderas! 5/5 Läs mer
    2019-04-23 Jannike C svarar Michael Z
    Vad glad jag blir! Tack så mycket!
  • 2019-04-19

Gunilla Zettermark N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde en bostadsrätt
    Jag fick ett riktigt bra bemötande av Jimmy, han är riktigt proffsig
    Jimmy levde verkligen upp till förväntningarna Läs mer
  • 2019-04-18

Arben G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bästa Meklare som jag har träffat Läs mer
  • MARIA THERESE S

2019-04-15

MARIA THERESE S skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har köpt ett hus som Romeo sålde. Jag kände mig väldigt trygg och välinformerad.
    Romeo är lugn, snäll och otroligt duktig på det han gör. Ingen fråga är för dum för att ställas till honom.
    Romeo är helt enkelt en grym mäklare! Läs mer
  • Maria-Lena S

2019-04-11

Maria-Lena S skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är så tacksam att det var Romeo från fastighetsbyrån som sålde huset åt mig.
    Jag är helt oerfaren inom husförsäljningsbranchen. Romeo är vänlig, skämtsam och när jag ställde lite korkade frågor så förklarade han på ett lättförståeligt sätt. Han är oxå förtroendeingivande. Jag tror att både jag och köparen kände oss nöjda efter försäljningen.
    Maria-Lena Läs mer
  • 2019-04-10

ivania N skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    We sold our appartment in Råcksta Gårds.

He has a direct and soft approch, very professional and to
    do bussines with him.

We would have like to have sold the appartmemt for a few
    more hundre thousand then we did, but we know that he did
    his best.
    Very happy with Yosef J. Lahlou services, I would recommend him to friends. Läs mer
  • 2019-04-10

Lars N skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig och kunnig och gav ett mycket bra intryck. Läs mer

Anna-maija N skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig, sympatisk, tålmodig och kunnig. Läs mer
    2019-04-08 Rambod P svarar Anna-maija N
    Stort tack,

Vi ses på tillträdesdagen.

MVH
    Rambod

Chia S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi fick väldigt bra bemötande och hela köpprocessen kändes väldigt bekvämt tack vare Yosef!
    Jag kommer utan tvekan ta kontakt med honom igen när jag ska sälja/köpa:) Läs mer

Banu Önal S skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig, stöttande och realistisk mäklare har Jannike varit! Tack Läs mer
    2019-04-08 Jannike C svarar Banu Önal S
    Tack Banu. Har varit ett trevligt samarbete. Hoppas du kommer trivas på nya stället.
  • Christian O

2019-04-07

Christian O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte min lägenhet via Jimmie för ett par år sen och blev väldigt nöjd och tyckte då att han kunde få sälja den igen.
    Allting har gått väldigt smidigt och Jimmie har alltid varit profesionell. Inga onödiga frågor, vet vad som gäller och bra koll på området.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-06

Carl H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag kan verkligen rekommendera Yosef. En mycket trevlig och hårt arbetande person. Läs mer
  • 2019-04-05

SEMHAR B skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En mer lyhörd, professionell och tillgänglig mäklare är svår att hitta. Rekommenderar Rambod starkt. Läs mer
    2019-04-07 Rambod P svarar SEMHAR B
    Hej Semhar

Wow, tack snälla. Ännu ett stort grattis till erat nya hus och de fina och välvalda orden. =)
    Hör av er ifall ni behöver ha hjälp med något.

Hälsa Marcel
  • 2019-04-05

Tiina Saini Linnea E skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambod har varit tillgänglig och väldigt tillmötesgående under hela processen. Det märks att han värnar om sina kunder och spekulanter Läs mer
    2019-04-07 Rambod P svarar Tiina Saini Linnea E
    Hej Tinna

Hoppas att flytten gick bra för er i lördags. Stort grattis igen till er 3 (snart) så hörs vi av.

allt gott
  • 2019-04-04

John S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålt en lägenhet 2 rok. Alltigenom bra bemötande och service. Bra tillgänglighet. Fick ett pris vi var nöjda med och mäklaren hittade köparen i sitt kontaktnät från tidigare affärer.
    Skulle absolut rekommendera Yosef! Läs mer
    2019-04-04 Yosef L svarar John S
    Hej John och Isabelle,

Tack för förtroendet och lycka till med ditt nya jobb!!

Vi hörs och ses närmare tillträdet.
  • Dalibor B

2019-04-03

Dalibor B skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpt en bostadsrätt på 75kvm i Råcksta. Tycker att Jannike var väldigt hjälpsam och kunnig. Hon förklarade allt jag behövde veta, var alltid kontaktbar... starkt recomendation för denna person. Läs mer
    2019-04-04 Jannike C svarar Dalibor B
    Tack Dalibor, roligt att jag kunde hjälpa dig att hitta en lägenhet som ni tyckte så mycket om. Behöver ni hjälp i framtiden bara höra av dig.
  • Dragana B

2019-04-03

Dragana B skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte en bostadsrätt på 75kvm. Tyckte att Jannike var jättetrevlig och vi fick massa med bra info av henne. Det var lätt att komma i kontakt med henne och hon var väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-04-04 Jannike C svarar Dragana B
    Tack Dragana, tack för fina rekommendationen. Hoppas du kommer trivas i nya bostaden!
  • 2019-04-03

John Petter O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi hade hört gott om Jimmy från vänner och bekanta och valde därför att träffa honom inför vår försäljning i Hässelby. Efter mötet var det helt givet att vi skulle ge Jimmy förtroendet att förmedla vårt radhus. Meritlistan gjorde saken ännu mer självklar. Han var under hela processen exeptionellt professionell, lyhörd, informativ och social. Det märktes att han verkligen gillar sitt jobb. Försäljningen gick fort och smidigt trots konkurrens på gatan och i närområdet och vi är mycket nöjda med hela försäljningsprocessen. Vi har träffat flera mäklare i området under de senaste fem åren och skulle inte fundera en sekund på att anlita Jimmy igen.

Stort tack också till fotografen Robert som var ytterst lugn och behjälplig med diverse småsaker under fotograferingen mitt i ett stressat småbarnshem. Läs mer
  • 2019-04-03

J Magdalena C O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Skulle kunna skriva hur mkt som helst om hur nöjda vi är med Jimmy Solkarin och Fastighetsbyrån. Vi skulle aldrig vilja ha en annan mäklare än Jimmy. Han är lyhörd, proffsig, noggrann och lämnar ingenting åt slumpen! Vi är otroligt nöjda med hur smidigt och snabbt Jimmy sålde vår bostad och under hela processen höll han oss uppdaterade och informerade. Han är dessutom väldigt rolig så processen att sälja (som kan vara sjukt jobbig) blev betydligt lättare med Jimmy som mäklare.

Dessutom grym fotograf (tack Robert för all extra hjälp och de fantastiska bilderna), fint prospekt och bra marknadsföring.

Vi tror definitivt inte att man kan få tag i en bättre mäklare så tycker alla borde ha en Jimmy när de ska sälja! Läs mer
  • 2019-04-01

Medine I skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kan varmt rekommendera Rambod Panjaki då jag var på en utav hans visningar. Trevlig, tillmötesgående och professionell i bemötandet dessutom snabb med återkoppling. Stort tack för allting Läs mer
    2019-04-07 Rambod P svarar Medine I
    Hej Medine

Tack, det värmer att höra det ifrån er. Hoppas att ni trivs enormt mycket i eran nya bostad. På återseende.

Ta hand om er
  • Therese K

2019-03-31

Therese K skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kan varmt rekommendera Rambod till er mäklare. Med skicklighet och ett stort engagemang sålde han vår bostad. Han var lyhörd av våra önskemål och en vecka efter försäljning så köpte vi vår nya bostad. Tack! 💐 Läs mer
    2019-04-07 Rambod P svarar Therese K
    Hej Therese

Ett stort TACK ännu en gång för förtroendet. Kul att allt gick smidigt till med både försäljningen och köpet av eran bostad. Vi ses snart igen.

Ha det fint
  • 2019-03-27

Sarvin A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi hittade Jimmie genom att vi köpte en bostad av honom, redan då kände vi att han KAN sitt område. Vi har haft många som har varit sugna på att sälja vår bostad i Sundby men valde att välja Jimmie.
    Jimmie kändes inte bara som en mäklare utan mer som om man känt han länge. Han var snabb på att alltid svara ifall man hade funderingar eller frågor. Grymt bemötande!! Kommer absolut rekommendera han i framtiden om någon är sugen på att sälja!! Läs mer

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby