Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Vällingby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 310 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• Adam L
    Adam L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Min första tanke vid försäljning av bostad var att sondera marknaden bland mäklarhusen för att hitta den rätta mäklaren. Yosef var den första person jag träffade och där slutade också min jakt, jag kände direkt att Yosef var den mäklare jag ville anlita. Trevlig, kunnig, socialt kompetent, seriös. Det har jag inte fått ångra.
    Från början till slut har det varit en väldigt lätt process. Alltid tillgänglig på telefon och mejl vid funderingar, både gällande försäljning men också vid frågor angående köp. Snabb och enkel affär, såld innan visning och till ett pris vi är mycket nöjda med. Skulle varmt rekommendera Yosef till alla som går i säljtankar!
  • Mitra G
    Mitra G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Som köpare fick jag ett väldigt bra intryck av Yosef. Han var duktigt på att uppdatera och gav raka svar på frågor!
  • Pejman H
    Pejman H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Lägenheten hann inte vara ute i många dagar! Väldigt smidigt.
    Jag kommer absolut använda mig av Jimmy igen.
  • Johan F
    Johan F skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea var mycket professionell, mycket positiv och engagerande.
    2017-03-20 Linnea M svarar Johan F
    Hej Johan!
    Tack för att du ville lämna en en rekommendation på mitt arbete. Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas lika bra i huset som de tidigare ägarna. Det är alltid ett bra tecken om säljarna har bott i ett och samma hus i mer än 26 år, nu får vi se om ni lyckas slå det rekordet ;) Ha det så fint och hälsa familjen ifrån mig!
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig och elert mäklare som hjälpte mig med min bostadsaffär. Lätt att få tag i via sms eller telefon. Skulle inte tveka att anlita igen.
  • Eva L
    Eva L skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ett mycket kunnigt och professionellt bemötande. Lyhörd för våra önskemål men också drivande för att få en bra affär. Rekommenderas av oss.
    2017-03-21 Stefan B svarar Eva L
    Hej Eva! Vad roligt att få en sån fin rekommendation, stort tack! Ha det fint så hörs vi snart igen. Hälsningar Stefan
  • Leif A
    Leif A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har hög social kompetens, väl insatt i branschen och har ett mycket trevligt bemötande.
  • Poone K
    Poone K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en kunnig, tillmötesgående å väldigt trevlig person och mäklare. Han såg till att jag och min sambo fick komma på en förhandsvisning samma dag kontakt togs och det blev en snabb affär som vi blev väldigt nöjda med! Dessutom är vi förstagångsköpare och han gjorde den upplevelsen mycket bra och trygg. Tack Jimmy, du är bäst! / Poone och Atila
  • Rishan B
    Rishan B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stort tack till Yosef för din positiva inställning, engagemang och hårt arbete! Vi rekommenderar starkt Yosef till andra säljare.
    // Rishan & Keleta
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef sålde min lägenhet och gjorde detta med stort engagemang och driv! Jag som säljare kände mig trygg från början till slut och är riktigt nöjd med resultatet!
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef var vid visningen och övriga möten väldigt trevlig, hjälpsam och noggrann! Detta var väldigt uppskattat. Vi är mer än nöjda och Yosef lever upp till mer än förväntan.

Hälsningar Sebastian Bernström
  • Behnam M
    Behnam M skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej!
    Jag fick ett jätte bra bemötande av Johan.
    Han är väldigt professionell, hjälpsam, seriös och tillgänglig vid alla tillfällen.
    Tack vare hans råd kunde vi sälja huset för högsta pris på området.
    vi rekommenderar varmt honom.
    Tack fai , Behnam
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är väldigt nöjd med Jimmys arbete. Han är extremt duktig på sitt jobb och levererade verkligen för vår försäljning. Rekommenderar starkt!
  • Magdalena B
    Magdalena B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är mycket lätt att prata med och hjälpsam. En professionell och engagerad mäklare som hjälpte mig med en snabb köp av lägenheten innan planerad visning.
    Kan definitivt rekommendera honom som mäklare!
  • Ann-zophie A
    Ann-zophie A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Alltid positivt bemötande, tillgänglig och snabb återkoppling. Ger ett kompetent intryck och en uppfattning om att måna om kunden - både säljare och köpare.
    2017-03-07 Yosef L svarar Ann-zophie A
    Hej Ann-Zophie,

Stort tack för din Reco och till ett bra samarbete. Hoppas du blev nöjd med försäljningen och ett slutpris på 95tkr/kvm.

Ta hand om dig!
  • Linda J
    Linda J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har haft en väldigt bra känsla i hela affären. Alltid tydlig information, snabb återkoppling vid frågor. Vi skulle rekommendera Yosef till andra köpare/säljare.
    2017-03-07 Yosef L svarar Linda J
    Hej Linda och Johnny,

Tack för er Reco och gratulerar till er första lägenhet. Ni är varmt välkomna att höra av er ifall det skulle dyka upp några fler frågor.

• N
    N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ärlig, skarp, snabb och transparent. Tack!
  • Dalia L
    Dalia L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är väldigt professionell, och var hela tiden tillgänglig för oss. Han hade svar på alla våra frågor och gav oss många bra råd. Han skötte försäljningen väldigt snabbt och effektivt.
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig,svarar alltid i telefon.Kan verkligen sitt jobb,tycker jag.Samma dag fick jag lägenheten.Stilig!!rekommenderar utan tvekan.
  • Johan F
    Johan F skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stefan var från allra första början mycket professionell och trevlig, kunnig och inriktad på resultat. Jag är mycket nöjd.
    2017-03-01 Stefan B svarar Johan F
    Hej Johan, Stort tack för de fina orden! Det har verkligen varit ett trevligt samarbete! Kul att det gick så snabbt för er att hitta ett nytt hus som verkar passa perfekt för er! Vi ses snart. Hälsningar Stefan
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är verkligen en härlig, hjälpsam och trevlig mäklare. Han har gjort allt och lite till för att lyckas sälja min lägenhet.
  • Jonatan A
    Jonatan A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Dina handlingar betyder väldigt mycket för mig, Så professionell och engagerad mäklare men även en person man har lätt att prata med, Ärlig och har stort hjärta, Han går utan för gränserna utan att förlora fokuset på så sätt att han försöker verkligen hjälpa till om du ärlig nog att våga öppna upp dig. mitt tips är utan tvekan kontakta han. Även om din livs situation ser mörk ut. Så kan du lita på att han kommer hjälpa dig/er i den mån han kan. Tack Jimmy, Du har varit min Sol under förändrings fasen!!
    Jonatan A gillar detta
  • Louise O
    Louise O skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Superbra! Vi fick kontakt med Yosef efter ett tips från vår tidigare mäklare och är supernöjda. Yosef var duktig och hela försäljningen gick snabbt, enkelt och smidigt. Vår bästa rekommendationer!
    2017-03-07 Yosef L svarar Louise O
    Hej Louise & co.

Tack för förtroendet!! Ta hand om er och så hörs vi av fram mot tillträdesdagen.

• Firas M
    Firas M skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han var bra
    Han kan var mer specifik när det handlar om tidar .
    Men han Göran bra jobb .
    2017-03-01 Stefan B svarar Firas M
    Hej Firas, Tack för det fina omdömet! Vi ses på tillträdet. Hälsningar Stefan
  • Diana L
    Diana L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi kan verkligen rekommendera Yosef, en driven, tillgänglig och seriös mäklare. På ett proffsigt sätt tog han hand om både vår försäljning och vårt nya köp och vi är väldigt nöjda.
    2017-03-07 Yosef L svarar Diana L
    Tjena Sulle & Diana,

Det har varit ett nöje att sälja er lägenhet till ett rekordpris samt kunna fixa något nytt till er direkt efter.

Tack för er Reco och så ses vi på tillträdesdagen!

• Carl-johan N
    Carl-johan N skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Johan Lind är mycket lyhörd för kunden och tror jag lyckas bra med att balansera den ganska knepiga mäklarrollen som innebär att tillfredsställa både säljare och köpare. Jag ger honom mina tydliga rekommendationer.
  • Maria K
    Maria K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi tyckte att Yosef var väldigt bra! Han var rak, tydlig och gav ett väldigt seriöst intryck. Som köpare för första gången, med en del frågor och funderingar, så fick vi bra svar.
    2017-03-07 Yosef L svarar Maria K
    Godkväll Maria och Andrea,

Vad kul att höra att ni är nöjda med ert köp! Då det var er första lägenhet så har det varit ett nöje att hjälpa er med de vanliga frågorna som dök upp.

Ifall ni har några fler frågor så är ni Alltid välkomna att höra av er.

Ses
  • Fawzia S
    Fawzia S skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Johan är toppen . Han är trevlig , kunnig , lyhörd ,aktiv ,tillgänglig, trygg och har tålamod .
    Johan gjorde sitt jobb på bästa sätt . Jag fick mycket bra tips från honom inför försäljningen av mitt hus . Om någon anlitar Johan kommer hen aldrig att ångra sig.
  • Mark B
    Mark B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mer än nöjda med det sätt som Jimmy hanterat vår lägenhetsaffär. Från att vi kontaktade Jimmy till att lägenheten var såld tog det mindre än en månad då vi valde att inte gå ut i visning av lägenheten eftersom budet vi fick överträffade våra förväntningar. Som ordförande i bostadsrättsföreningen har jag extra koll på mäklare som sålt i området. Jimmy har sålt till rekordpris, så när det var dags för oss att sälja var det ingen frågan om vem som skulle förmedla vår lya. Jimmy har skött affären på ett utmärkt och intressant sätt. Vi är mer än tacksamma för hans tjänst. REKOMENDERAS STARKT!
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan varmt rekommendera Yosef J. Lahlou! Han gjorde ett mycket bra jobb med vår försäljning. Yosef är trevlig, kunnig, engagerad och målmedveten. Vi kände att han redan från första mötet hade en tydlig plan som han jobbade efter, vilket vi tycker känns seriöst och effektivt. Det var lätt att kommunicera med Yosef under processen och vi fick svar på alla våra frågor direkt.
    2017-03-07 Yosef L svarar Lisa S
    Hej Lisa,

Jag tackar ödmjukt för din Reco, det har varit ett nöje att sälja Er fina lägenhet. Planen resulterade till ett riktigt bra slutpris - så kul att du nöjd!

Ta hand om er så ses vi på tillträdesdagen.
    Väl mött
  • Josefin Ö
    Josefin Ö skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan verkligen rekommendera Yosef! Supertrevlig, glad och en mäklare man verkligen kan lita på! Helt fantastisk!
    2017-03-07 Yosef L svarar Josefin Ö
    Hej Josefin & Yusuf,
    Tackar för ert förtroende och gratulerar till rekord i föreningen - även grattis till en fantastisk lägenhet ni köpt.

Hör gärna av er ifall det skulle dyka upp några frågor. Vi ses!
  • anna e
    anna e skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kan varmt rekommenderas! Väldigt pålitlig, tillgänglig och serviceminded!
    2017-03-07 Yosef L svarar anna e
    Hej Anna,

Kul att du är nöjd och tack för de fina orden.

Ta hand om dig och hoppas du trivs i din nya lägenhet i Bromma!

• Marcus O
    Marcus O skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket nöjd med yosef som mäklare! Kan verkligen rekommendera! Proffsig, Alltid tillgänglig, hungrig 👍👍👍 inget tjaffs! Alltid raka puckar!
    2017-03-07 Yosef L svarar Marcus O
    Tjena Marcus,

Stort tack för Recon och förtroendet, kul att vi sålde den dyraste 2an någonsin i föreningen, trots omständigheterna.

Vi ses snart min vän!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra kille som målmedvetet driver sin klients intresse. Snabb att återkoppla, lätt att jobba med och ett väldigt trevligt bemötande. Flexibel och lyhörd. Rekommenderar honom verkligen.
    2017-03-07 Yosef L svarar Magnus E
    Tjena Magnus,

Superkul att du är nöjd med mitt arbete. Nu när tillträdet passar ännu bättre så hoppas jag att du blir extra nöjd! :-)

Vi ses snart och jag finns alltid tillgänglig ifall det skulle dyka upp några frågor.
    2017-03-07 Magnus E svarar Yosef L
    Absolut. Kan inte redigera betyget dock... *****
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en professionell och engagerad mäklare som hjälpte mig till en snabb försäljning. En försäljning där både säljare och köpare upplevdes nöjda. Jimmy höll mig väl uppdaterad under hela processen. Jag kan varmt rekommendera honom.
  • Zay D
    Zay D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy, du är en stjärna. Tack för ditt råd och ditt väl bemötande . Han är väldigt bra mäklare av högsta grad. Han är mycket vänlig , ärlig , artig, lyhörd och professionell .
    Jag skulle köpa en lägenhet från annan mäklare och jag tänkte ringa och rådfråga innan jag hoppa på ett stort steg i mitt liv. eftersom jag läste och hörde gott rykte om Jimmy, vågade jag ta kontakt med honom och vilken bra tur jag hade .Han räddade mig från blåsning tack vara hans råd och rekommendation.
    Jag rekommenderar honom starkt till folk som mig aldrig köpt eller såld förut. Han är mycket trovärdig och ärlig person utöver hans positiv attityd och glatt leende . Tveka inte kontakta Jimmy åtminstone rådfråga honom om köp och sälj.
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell och driven mäklare. I mitt fall en väldigt snabb och trygg försäljning där Jimmy har tillhandahållit och uppdaterat mig med information under hela processen. Alltid tillgänglig!
  • Sally R
    Sally R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en tillgänglig, professionell och lyhörd mäklare. Gör alltid sitt bästa ger 200 procent till sina kunder och samlar all information som behövs. Jimmy är en kunnig mäklare som är strukturerad och engagerad i sitt jobb vilket gör honom till en av få mäklare som har alla dessa egenskaper.
  • Morgan B
    Morgan B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Efter att ha förlorat en budgivning som Jimmy höll i så tog han sig tiden att leta upp en annan fin lägenhet i närområdet som han tipsade mig om, och som jag sedan valde att köpa. Har också varit mycket hjälpsam med information och alla praktiska bitar kring köpet
  • Namalie
    Namalie skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag vill varmt rekommendera Yosef som mäklare.
    Mycket gott bemötande från första början.
    Mycket kunnig och professionell mäklare, effektiv och dessutom är otroligt trevlig och har fötterna på jorden. Har varit lätt att få tag på med sms, samtal eller mejl.
    Allt med försäljningen har flutit på smidigt!
    Nytt säljrekord i föreningen säger väl allt.
    Jag vill varmt rekommendera Yosef som mäklare.
    2017-03-07 Yosef L svarar Namalie
    Hej Namalie,

Säljrekord i föreningen och nöjd säljare/köpare är det jag strävar efter - vilket jag uppnått.
    Stort tack för ditt förtroende och de fina orden.

Jag hoppas innerligt att du trivs bra i Solna, och återkom gärna till mig ifall det skulle dyka upp något.

Fatine G gillar detta
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra till mötes gående både via mail och telefon. Är det något som man vill göra eller undrar över så fixar han det på en gång.
  • Björn G
    Björn G skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt bemötande och kunnig.
  • Claes S
    Claes S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea har levt upp till våra förväntningar bl a genom att på ett seriöst, proffsigt och smidigt sätt administrera försäljningen av vårt hus.
    Vi är mycket nöjda med Linnea och kan rekommendera henne till andra.
    2017-01-28 Linnea M svarar Claes S
    Hej Claes! Vad roligt att ni uppskattar mitt arbete, det var väldigt roligt att efterfrågan var så stor för ert hus och jag önskar er all lycka i den nya lägenheten! Såg precis ditt mail om ändringen av tillträdet, jag fixar det, inga problem! Ha det så bra och hälsa familjen!
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vår upplevelse av Linnea Mohlen är att hon är en mycket duktig och seriös mäklare. Hon gav oss många bra tips inför fotografering och visning. Det har känts tryggt att sälja vårt hus med Linnea som mäklare.
    2017-01-30 Linnea M svarar Madeleine S
    Vad roligt att du uppskattade mina tips och kul att försäljningen gick så bra! 😊 Tack så himla mycket för denna fina rekommendation, hör av dig om det dyker upp något frågor eller funderingar! Ha det så fint 😊
  • Walaa A
    Walaa A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi fick ett bra bemötande av Josef han var väldigt hjälpsam, duktig och professionell. Honom skulle jag starkt rekommendera som mäklare.
    Han är väldigt trevlig och duktig.

Walaa&Saif
    2017-03-07 Yosef L svarar Walaa A
    Hej Walaa,

Vad roligt att du är nöjd. Jag tackar för dina ord, de betyder mycket.

Vi ses på tillträdesdagen!
  • Malin  F
    Malin F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Målinriktad, trovärdig, proffessionel och kunnig. Vi är väldigt nöjda med Yosef som mäklare och skulle anlita honom igen om det behövs.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Oerhört proffsig och trevlig. Yosef har varit exemplarisk och bemött oss på ett bra och trovärdigt sätt hela tiden. Snabb på att svara på frågor, engagerad, nyfiken och dedikerad sitt jobb!
  • Loman O
    Loman O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en mycket professionell mäklare som lyckades överträffa mina redan högt ställda förväntningar. Lyhördhet och kunskap inom sitt område är egenskaper som Jimmy besitter viket gjorde att det kändes tryggt. Det som förvånade mig mest var att Jimmy lyckades fånga upp en köpare efter endast några dagar, detta utan att ens lägenheten hade hunnits fotograferats. Några dagar senare var affären klar, jag fick det jag önskade. Kan varmt rekommendera Jimmy.
  • Per K
    Per K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Seriös, hög servicenivå och ansvarstagande.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kunnig, effektiv, ödmjuk och service minded. Vi är supernöjda!

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby