Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Vällingby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 405 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• Ilias T
    Ilias T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han är mycket trevligt och samarbetsvillig
  • Amir M
    Amir M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Otroligt nöjd med valet av mäklare, Jimmy är professionell, seriös och noggrann mäklare förutom dessa så är han väldigt trevlig och social person. Jag var väldigt orolig över bostadsförsäljning, köpet, mäklare val och hela processen men allt gick väldigt smidigt och bra med hjälp av honom. Rekommenderas varmt!
  • Amir M
    Amir M skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Är mycket nöjd med Johans insats. Trevlig, flexibel och kunnig mäklare.
    Rekommenderas varmt!
  • Ammi S
    Ammi S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yousef är proffsig och effektiv, Vi blev väldigt vänligt bemötta när v iträffades och vid mailkontakter efteråt har vi fått snabba svar. Så tack Yousef
  • Pelle A
    Pelle A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Då jag aldrig har gjort en bostadsaffär tidigare och min livssituation ändrades brutalt, så fick Jimmy mig att känna mig trygg i detta, Det är några månader kvar tills inflytt och jag hoppas och tror att Jimmy kommer hjälpa mig hela vägen till mål:-) Har bara possitiva saker att skiva om denna man:-) 5 av 5.
  • Nima A
    Nima A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fantastiskt bemötande och snabb tillgänglighet när man behövde få prata med honom.
  • Agata K
    Agata K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag fick väldigt bra bemötande av Yosef Lahlou. Han är mycket skicklig mäklare, duktig på att lyssna och skapa förtroende. Han lyckades sälja min lägenhet på mycket kort tid och jag är väldigt nöjd med hans prestation. Han brinna för det han gör och det är mycket roligt att ha en sådan engagerade mäklare. Jag rekommenderar honom mycket varmt.
  • Felicia  J
    Felicia J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Är mycket nöjd med Jimmys insats. Trevlig, flexibel och kunnig mäklare.
    Rekommenderas varmt!
  • Helena C
    Helena C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vårt bemötande med Yosef med sitt stora leende var alltid kontaktbar och flexibel på vilket kommunikationssätt vi ville använda. Han värderade min lägenhet väldigt låg i jämförelse med andra mäklare. Vår magkänsla trodde ändå på Yosef som kunde göra ett sjukt bra jobb, eftersom han visade ett stort intresse redan från början. Resultatet visade sig att affären gick snabbt och lägenheten sålde till ett högst kvadratmeterpris i området. Väldigt nöjd här!
  • Yuan G
    Yuan G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Very friendly and provided undeniably professional top-level assistance.
  • Jarko T
    Jarko T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har, sedan första mötet med mig, gällande vår försäljning, varit en person som visat ett hundra procentigt engagemang! Alltid positiv, hjälpsam, personlig, men samtidigt också professionell! Jag kan varmt rekommendera Yosef som mäklare!
  • Maud H
    Maud H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är mer än nöjd med Jimmy som mäklare. Han är positiv, hjälpsam, mycket engagerad och mån om att kunden ska hitta rätt bostad.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Maud H
    Tack Maud och lycka till med försäljningen av din egen bostad.

Hälsningar
  • Javad Y
    Javad Y skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mitt bemötande med Yosef var mycket positivt. Han är mycket kunnig på området då han gav snabba svar på alla frågor och var dessutom tydlig. Var det något jag undrade över, så skickade jag mail som han snabbt svarade på. Så min förväntan på honom som mäklare levde han verkligen upp till. Jag som kund var först lite oroad då min bostad inte såldes först men Yosef höll mig lugn och gjorde det yttersta för att bostaden skulle bli såld. Jag vill ge den högsta betygen för Yosef, du gjorde verkligen en kanon jobb. Jag rekommenderar honom varmt när ni har hamnat i sits där ni vill komma kontakt med en ordentlig mäklare som kan sitt jobb till det yttersta och tänker utanför boxen.

J.Yavar
  • Carl-Hampus B
    Carl-Hampus B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har varit otroligt nöjd med Jimmys prestation nu när jag skulle sälja min lägenhet men verkligen inte till min förvåning då jag anlitat honom flera gånger förut med fantastiska resultat varje gång.

Tålmodig, kunnig om branschen och så är han den killen som svarar sent på kvällen och även tidigt på morgon för att göra alla stegen från första mötet till avtalsskrivning så bra som möjligt.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Carl-Hampus B
    Tack Hampus! Du är hjärtligt välkommen att höra av dig när du kommer tillbaka till Sverige igen.

• Mathias B
    Mathias B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Allt gick mycket smidigt och Yosef var alltid tillmötesgående då man hade någon fundering. Jag vet att både jag och säljaren är nöjda med affären.
  • Nishant S
    Nishant S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    We recently bought our first apartment and Yosef helped us in all possible ways to ensure that it was a smooth deal. He answered all our queries and offered any additional help that we asked for. We found him to be really professional and cooperative. Would definitely recommend him !!
  • Madelaine F
    Madelaine F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vid köp av min lägenhet har Yosef hjälpt till på bästa tänkbara sätt. När det är dags för försäljning kommer jag definitivt att anlita honom :)
  • Ivana C
    Ivana C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är väldigt glada att Yosef hjälpte oss med försäljning av vår bostad. Han var hjälpsam, kunnig, professionell och väldigt trevlig.
  • Lowe A
    Lowe A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Allt har gått snabbt och smidigt med Jimmy. Jag är väldigt nöjd!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Lowe A
    Tack Lowe,

underbart att höra!

• Mats K
    Mats K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef hjälpte till att lösa mitt behov av ny bostad professionellt, snabbt, engagerat, serviceminded, med en mycket god nåbarhet och mycket trevligt bemötande.
    Självklart rekommenderar jag honom till alla som behöver en mäklare.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Svarar alltid i telefon (de få gånger han inte kunnat svara ringer han alltid upp strax efter) och svarar snabbt på sms. Alltid tillgänglig, även på obekväma tider. Gör alltid sitt bästa för att tillgodose önskemålen från mig som kund.
  • Sara S
    Sara S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef hjälpte oss med vår lägenhet i Hässelby strand. En fantastisk mäklare på alla sätt och vis - Pålitlig, hungrig och kunnig! Vi kommer definitivt kontakta Yosef igen vid framtida sälj.
    Vi kan verkligen rekommendera honom!
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea har varit väldigt tillmötesgående och alltid svarat snabbt vid frågor. Hon uppvisar ett professionellt sätt. Problem av praktisk karaktär till följd av långt avstånd mellan objektet som sålts och det egna boendet har hon löst på ett snabbt och smidigt sätt.
    2017-07-06 Linnea M svarar Gunilla E
    Hej Gunilla och vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb 😊 Det är helt otroligt vad kul det är att ha så duktiga kollegor som hjälper till runt om i landet när avståndet för våra kunder blir för långt till Stockholm 👍 Trevlig sommar !
  • Hasan S
    Hasan S skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Driftig mäklare som löste allt åt mig. Allting stämde överens med det han uppgav. Hade inga frågetecken alls trots att det var mitt första hus köp. Jag rekommenderar Johan till alla starkt då han verkligen ansvarar för allt och är tillgänglig hela tiden. Nu, efter köpet har vi fortsatt kontakt och det är en mäklare som verkligen vill bygga relationer för att få ett förtroende vilket han lyckas med.
  • Anna-Maija B
    Anna-Maija B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har varit supernöjd med Jimmy som har sätt allt sin energi att leta efter passande lägenhet för mig. Väldigt trevlig & engagerad och säkert försöker att finna bästa optionen till kunden. Superproffs attitude och alltid snabbt att hjälpa om nånting att fråga - varm rekommendering!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Anna-Maija B
    Tack Anna-Maija, jag är också så glad att vi hittade den här fina lägenheten åt dig till slut.

Varma hälsningar
  • Ida P
    Ida P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell, kunnig och trevlig. Yosef hjälpte mig att sälja min lägenhet i Råcksta innan visning till ett önskat pris med snabbt tillträde då jag redan hunnit köpa nytt. Alltid tillgänglig med ett leende på läpparna. Rekommenderar verkligen Yosef som mäklare!
  • Joanna S
    Joanna S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är driven, ambitiös, hjälpsam och mycket professionell! Han tar till sig vad man önskar och vill uppnå och ger rekommendationer baserat på detta. Rekommenderas varmt!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Joanna S
    Tack Joanna,

Hoppas att du kommer trivas i fritidshuset.

P.S
    Lowe trivs jätte bra i lägenheten.
  • Olof G
    Olof G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med valet av Jimmy som våran mäklare när vi skulle sälja våran lägenhet. Trevlig, professionell och väldigt mån om att man är delaktig i processen. Professionell attityd från första mötet till avslut. Väldigt snabb att svara på mail och i telefon. Rekommenderas varmt!
    2017-08-15 Jimmy S svarar Olof G
    Tack Olof,

och det känns extra kul att du är så nöjd i och med att jag konkurrerade mot så många fastighetsmäklare om att sälja din lägenhet.

• Adam L
    Adam L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han är grym. Bra service. Alltid kontaktbar. Sålde vår lägenhet under kort tidsram. Big up!
  • Lukas L
    Lukas L skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jätte provs mäklare , jag är jätte nöjd
  • Leif F
    Leif F skrev om Fastighetsbyrån Vällingby
    vi har fått ett mycket bra bemötande, blivit lyssnade på.Våra tankar och funderingar har tagits på allvar vilket givit trygghet.
    2017-06-21 Håkan F svarar Leif F
    Hej Leif,
    Det känns fantastiskt fint att höra att du känner så! Då har vi uppnått precis det vi strävar efter och jobbar för varje dag!
    Önskar dig en fin sommar! / Håkan Forslycke, Kontorschef Vällingby
  • Karin B
    Karin B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell är bara förnamnet! Aldrig träffat en mäklare med ett sådant driv och han finns verkligen där för oss, sina klienter. Tack för att du hjälpte oss med att köpa drömbostaden! /Familjen Bäckman
    2017-08-15 Jimmy S svarar Karin B
    Härligt att höra,

hoppas att ni kommer stormtrivas i drömbostaden!

Hälsningar
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En glad positiv tjej med ett mycket trevligt bemötande som känns äkta. Fick ordentliga svar på de frågor jag hade
    2017-06-21 Linnea M svarar Margareta S
    Hej Margareta! Så blir det mär man har glada och trevliga säljare 😊 Hoppas ni kommer att trivas fint uppe i Norrland nu, huset ni köpte ser ju fantastiskt ut😊 Ring mig om det är något mer jag kan hjälpa er med!
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte ett hus av Johan 2017 och är tyvärr väldigt missnöjda med hur processen gick till. Vår upplevelse är att Johan undanhöll information om närområdet som väsentligen hade påverkat vår inställning till köpet. Det fanns också villkor med i köpet som i efterhand och i samtal med andra oberoende mäklare framstår som orimliga. Vi känner därför att Johan endast agerat utifrån säljarens bästa och gjorde vår upplevelse av köpet mycket negativ. Jag skulle inte rekommendera honom.
    2017-06-18 Johan L svarar Charlotta S
    Hej Charlotta!

Det är tråkigt att ni känner så inför de planerade modulhusen. Informationen är inget jag undanhållit. Hade jag vetat att det var av vikt för er och ni frågat mig så hade jag givetvis gett er mer information.

Vad gäller villkoren om köpet så antar jag att du refererar till det Ulf nämnde i tidigare skriven reco. Villkoren klargjordes tydligt innan ni lade bud. Anledningen till villkoret var att säljarna inte ville ställa in de öppna visningarna med ett villkor om ytterligare en besiktning. Det är säljarna som avgör vilka villkor de kan acceptera, precis som ni som köpare är fria att välja vilka villkor ni kan acceptera. Ni valde att acceptera de villkor säljarna angav precis som övriga budgivare gjorde.

Jag hoppas att ni kommer att trivas i huset och att ni får en härlig sommar.
  • Gülcan H
    Gülcan H skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Under hela vår resa med att börja tänka på nytt boende till försäljning har Johan funnits tillgänglig för oss och bidragit med sin kunskap, positiva inställning och engagemang. Kan rekommendara Johan varmt!

//Gülcan
    2017-06-16 Johan L svarar Gülcan H
    Tack för att du tog dig tiden att fylla i en Reco Gülcan! Det är kul att ni är nöjda och att ni snart skall flytta in i ert boende. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus och att vi hörs snart igen. Hör gärna av er i framtiden när ni flyttat in i ert nya boende så jag får se hur ni har det. Hälsa familjen!
  • Rolf E
    Rolf E skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt första intryck. Kunnig och intresserad. Lätt att få kontakt med och bra på att återkoppla. Höll oss hela tiden informerade om utvecklingen. Snabbt och bra avslut.
    Kan verkligen rekommenderas vid försäljning av bostäder.
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Då väsentlig information om planer för närområdet där vi köpt vårt hus utelämnades av mäklaren upplever jag att han inte har agerat professionellt och etiskt, och inte följt sina åtaganden gentemot upplysningsplikten. Dessutom lät han oss inte göra en egen besiktning av fastigheten innan vi skulle skriva avtal, utan krävde att vi accepterade att förlita oss enbart på säljarens besiktning. Dessa båda punkter har dessutom skapat en oro att det kan finnas andra okända problem med fastigheten och området.
    Så sammantaget har vi inte fått någon bra start på vårt husägande, utan önskar att mäklaren hade agerat med större transparens och tagit mer hänsyn till våra intressen som köpare.
    2017-06-13 Johan L svarar Ulf A
    Hej Ulf!

Jag vill börja med att säga att det är tråkigt att ni ser det så. Jag förstår att det kan kännas stressigt när man som ni vill köpa hus innan den öppna visningen. Fastigheten var som alla våra försäljningar besiktigad av Anticimex som ni också fick ta del av innan köpet. Jag klargjorde även för er att en ytterligare besiktning inte var möjlig innan ni lade bud vilket ni också accepterade. Jag beklagar att ni i efterhand upplever det på det här sättet.

Angående era synpunkter på närområdet och att det eventuellt skall byggas modulhus för flyktingar har jag inga kommentarer, utöver det att modulhusen är planerade en bit bort och ni troligen inte heller kommer störas av byggtrafiken.

Avslutningsvis vill jag önska er lycka till med huset, det är ett fint hus och jag är övertygad om att ni kommer att trivas.

MVH Johan Lind
  • Jonathan T
    Jonathan T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bästa mäklaren jag använt mig av! Social, påläst, otroligt noggrann men framför allt så var han ALLTID nåbar.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Jonathan T
    Tack Jonathan, mitt mål är att alltid vara nåbar och det känns verkligen extra skönt att höra det.

Lycka till med huset!

// Jimmy
  • Adam J
    Adam J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    När vi skulle sälja vår lägenhet kontaktade vi fastighetsbyrån och en byrå till som ligger i närheten av där vi bor. Redan innan hade vi en bra känsla för Fastighetsbyrån då det var dem som hanterade försäljningen när vi köpte lägenheten, och även den nya vi köpt med.

Vid värderingen gav Yosef ett väldigt bra intryck där han gav oss förväntningar om på att få ett bra pris, samtidigt som han inte lät oss sväva iväg. Iom att Fastighetsbyrån säljer väldigt många lägenheter i vårt område fick vi känslan av att de skulle ha bra koll på marknaden, vilket stämde. Mycket bättre än den andra mäklarfirman vi kontaktade.

Genom hela processen kändes det som att Yosef kände av oss som säljare på ett bra sätt och kändes engagerad och lättillgänglig om det var något vi undrade eller så. Kontraktsskrivningen gick han även igenom väldigt ordentligt vilket alltid känns skönt.

När en lägenhet som liknade vår såldes i området pratade vi om att ringa Yosef för att se om någon var sugen på en förhandsvisning. Lustigt nog ringer Yosef dagen efter och har ordnat en tid redan. Det hela slutade med en smidigt affär och ett pris som översteg våra förväntningar. Vi är supernöjda med det jobb Yosef gjort och skulle inte tveka en sekund på att anlita honom igen!
  • Aftekhar K
    Aftekhar K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stefan är en underbar och pålitlig person.
    Honom skall jag rekommendera varnat till kompisar som vill köpa eller sälja sin bostad.
    MVH Efti
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare yosef i samband med försäljning av vår bostad. Han var lyhörd, hjälpsam och proffesionell. Vi rekommenderar verkligen fastighetbyrån och Yosef.
  • Jana P
    Jana P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har varit mycket trevlig och hjälpsam vid visningen och handlingar krig lägenhets köpet.
  • Karin H
    Karin H skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Gick smidigt från start! Glad och trevlig, serviceminded. Kan varmt rekommendera Linnea som mäklare till andra.
    2017-06-05 Linnea M svarar Karin H
    Tack Karin för din rekommendation! Dessa fina ord peppar mig för att jobba vidare på det jag tror på och den tjänst som jag vill leverera till mina kunder 😊
  • Lena S
    Lena S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea är professionell, ambitiös och ställer verkligen upp för sin kund. Att sälja sitt hus är ett stort steg och jag är tacksam för Linneas stöd genom processen.
    2017-06-05 Linnea M svarar Lena S
    Hej Lena!
    Ja vi var ett riktigt bra tema du och jag när vi skulle sälja huset ditt. Jag vet att det är en riktig känslostorm när man ska sälja sitt hus och jag är glad över att jag kunde göra den lite lugnare för dig. Som sagt vi kompletterade varandra bra du och jag😊 Vi hörs ingen till hösten när det är dags för att lämna vidare huset till den nya barnfamiljen. Självklart är det bara att ringa om det är något jag kan göra för dig innan det också! Ha det så fint!
  • Rahmat K
    Rahmat K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har fått en känsla att jag kände honom sedan länge sen. Han är underbar.
    Tack Stefan
    2017-06-02 Stefan B svarar Rahmat K
    Stort tack för de fina orden Rahmat! Både du och Efti har varit jättetrevliga mot mig, tack för det! Hälsningar Stefan
  • Tilemachos T
    Tilemachos T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag ville sälja min lägenhet och jämförde därför med 4 olika mäklare, jag väljde Yosef eftersom han hade mycket positiv energi när jag träffade honom i första gången.

Innan försäljning processen, han förklarade alla processens detaljer och gav fantastik råd för att dekorera min lägenhet. Han var alltid tillgänglig för att svara mina frågor och förklara allt.

Han gjörde ett imponerade jobb och sålde vår lägenhet till ett rekordpris.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En trevlig och engagerad person samt lätt att få kontakt med
    Erfaren men lyhörd
    2017-06-02 Linnea M svarar Thomas H
    Tack Thomas för din rekommendation! Hoppas ni nu har en fin sommar och hoppas grillkvällen med köparen blir en härlig kväll😊
  • Elin G
    Elin G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra, seriös och ambitiös! Vi behövde hjälp med en snabb affär med vissa krav. Yosef ordnade allt!
  • Marcel.sandaklie@gmail.com S
    Marcel.sandaklie@gmail.com S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ett professionellt bemötande, ärlighet, tydlig i ditt språk och väldigt vänlig. Rekommenderar starkt denna mäklare. Båda parterna blev nöjda och glada.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Marcel.sandaklie@gmail.com S
    Tack Marcel,

det känns alltid lika fantastiskt när båda parter är så nöjda.

Lycka till med renoveringen.

// Jimmy Solkarin
  • Nadheer A
    Nadheer A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Duktig och kunnig ung mäklare. Försäljning av min bostad var smidigt och snabbt. Perfekt bemötande lyssnade. Lätt kontakt med Josuf.Vi är väldigt nöjda med hans försäljning av lgh.

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby