Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyråns kontor mitt i hjärtat av Vällingby! Här hittar du ett område med både lägenheter, villor, härliga grönområden och badplatser men ändå bra förbindelser in till Stockholm city. Vi mäklare som jobbar här har koll även på Hässelby och Spånga.

Vi har stort engagemang och skräddarsyr gärna våra tjänster utefter våra kunders kriterier och önskemål. Självklart kan du anlita oss vare sig du vill köpa eller sälja! Fastighetsbyrån är en av Sveriges absolut största mäklare. Oss kan du fråga om vad som helst. Välkommen!

Läs vad 960 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• 2019-02-17

Bengt D skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    VI har sålt ett radhus. Carina har hjälpt oss på ett proffsigt sätt. Noga med fortlöpande information, redig och vänlig. rätt person till rätt plats. Läs mer
  • 2019-02-17

Mikael H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy lämnar bra och tydlig information under hela processen. Fick bra hjälp med praktiska frågor. Jag kan rekommendera Jimmy.
    Mikael Hansson Läs mer
  • 2019-02-15

Fred R skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag har sålt ett radhus i Hässelby Villastad.
    Thomas tog hand om ärendet snabbt med tydlighet och beröm. Läs mer
  • Mehdi T

2019-02-14

Mehdi T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Hej
    Jag sålde ennlägenhet i Håsĵögränd.
    Hans bemötandevär den som man förväntar.
    Han upp fylde alla mina önskningar.
    Suvãrent. Läs mer
    2019-02-14 Yosef L svarar Mehdi T
    Hej hej Mehdi,

Tackar ödmjukt för din reco. Alltid kul med nöjda kunder.

Lycka till med det nya projektet ;)

• 2019-02-14

Elsie H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålt lägenhet i Hässelby Strand. Är nöjd på alla sätt
    Proffsigt bemötande. Snabb affär. Tryggt. Läs mer
    2019-02-14 Yosef L svarar Elsie H
    Hej,

Stort tack för att du tog din tid och skriva en reco och för förtroendet :-)

Kul att du är nöjd med mitt jobb, tackar även för ett gott samarbete.

Vi hörs!
    Yosef
  • 2019-02-14

Kieran D skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef har haft ett gott humör och varit till stor hjälp med vår försäljning av vår lägenhet. Läs mer
    2019-02-14 Yosef L svarar Kieran D
    Halloj,

Grymt kul att ni är nöjda med mig som mäklare! Varit ett nöje att bolla idéer tillsammans med er.

Lycka till nu så kanske vi ses snart igen :-)

• Veronica L

2019-02-13

Veronica L skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte radhus i Kälvesta och är mycket nöjd med det bemötande vi fick av mäklaren vid visningav huset och all kontakt vi hade fram till det att det sista kontraktet blev påskrivet. Hjälpsam, snabb på att svara och trevlig. Läs mer
  • 2019-02-12

Diana W skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    För 13 år sen var Christian mäklare när vi köpte vår vila. Som köpare fick vi ett extremt gott intryck av honom. När det blev dags att sälja vilan kontaktade vi Christian. Han levde upp till våra förväntningar. Vi har haft ett utmärkt samarbete, han är kunnig och extremt serviceinriktad. Allt har gått snabbt, smidigt och bemötandet har varit otroligt proffsigt. Vi har ständigt fått uppdateringar och bra rådgivning. Läs mer
    2019-02-13 Christian G svarar Diana W
    Hej Diana, och stort tack för din rekommendation! Det är alltid roligt med nöjda kunder, men extra kul när det gäller återkommande kunder (särskilt efter 13 år)! Sen måste jag även tillägga att en lyckad försäljning bygger på att både jag som mäklare och ni som säljare arbetar tillsammans, och ni har varit helt fantastiska att samarbeta med! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus, men lite synd att ni flyttar utanför mitt arbetsområde, annars skulle jag mer än gärna hjälpa även nästa gång det blir dags att flytta. Vi hörs och ses!
  • 2019-02-11

Nico skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Köpte radhus i hässelby av Thomas, klar och tydlig med all info Läs mer
  • 2019-02-06

James B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    I had not bought an apartment before, and knew nothing about how it worked in sweden. Josef was incredibly helpful and answered all the questions we had. He explained everything in English about the contract, and we felt like we were being handled by a true professional the whole time. The process was smooth and we always knew what to expect. Will be back in contact when we want to sell! Läs mer
    2019-02-06 Yosef L svarar James B
    Hi James,

Thanks a LOT for the kind words. It’s was a pleasure helping you guys!

When times come, you know were to find me ;-)

Cheers!

• Thomas Y

2019-02-06

Thomas Y skrev om Fastighetsbyrån Vällingby
    effektiv och smidig affär min bostad blev såld som lovat. Läs mer
  • 2019-02-04

Jonas Svenaeus skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Mycket trevlig, genuin och kompetent mäklare. Det har känts jättebra och vi har upplevt en trygghet under hela säljprocessen. Carina stod i princip alltid till förfogande. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Thomas Y

2019-01-31

Thomas Y skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    har nyligen sålt min lägenhet. Fick hjälp av Yosef och vi kom väldigt bra överens. Allt gick som önskat. Tycker definitivt Yosef levde upp till mina förväntningar. kort och gott är väldigt nöjd ifall jag skulle köpa/sälja något i framtiden skulle jag ta kontakt med Yosef igen. Läs mer
    2019-02-14 Yosef L svarar Thomas Y
    Tjena Thomas,

Tack för det fina omdömet samt ett bra samarbete. Tveka inte att höra av er om ni behöver hjälp med något i framtiden, varit ett nöje.

Vi ses på tillträdesdagen!
  • 2019-01-29

Jennifer H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vår resa med Jimmy började i September-17, vi berättade om våran önskan om att flytta tillbaka till vår hemort, Jimmy var professionell och visade på stor kompetens inom området vi bor i (Spånga) och gav en värdering som visade sig vara mycket lik det senare slutliga priset på bostaden.
    I September säger Jimmy att vi har köpt och sålt inom 6 månader, varpå jag håller på att ramla av stolen. ALDRIG hade jag trott att vi 6 månader senare (på dagen) skulle få tillträde till våra drömmars boende på Ekerö.
    Det finns ingenting jag önskar ändra på, processen med Jimmy har varit stabil, trygg och säker från första samtal. Jag valde Jimmy med anledning av de möten som skett på de visningar jag tidigare träffat honom på - det intrycket ville jag också ge mina köpare.
    Jag som kund har givit Jimmy en utmaning med mycket noja och nervositet, men Jimmy går från klarhet till klarhet och det finns ingenting relaterat till honom som gjort mig orolig. Hans erfarenhet och kompetens ger honom möjlighet att vara så pass lugn i sina affärer. Han vet vad han pratar om och sätter kundens önskemål i fokus.

Jimmy är lättillgänlig, otroligt kompetent och erfaren. Att välja honom som mäklare är att välja smart. Det är ett självklart val för dig som vill genomföra en smidig affär.

Vi rekommenderar framöver Jimmy till alla som skall sälja sin bostad. VÅRT VARMASTE TACK <3 Läs mer
  • 2019-01-25

Kristina F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Dåligt påläst om objektet. Väldigt nonchalant och ointresserad av oss som köpare. Vi kommer aldrig mer att köpa eller sälja något av honom. Läs mer
    2019-01-30 Yosef L svarar Kristina F
    Hej Kristina,

Jag blir helt förfärad att höra att ni upplevde köpet av er lägenhet på detta sätt, och undrar uppriktigt vad som har gått snett.

Anledningen till min undran är att jag inte på något sätt fick känslan av att ni var missnöjda, varken under eller efter affären.

Givetvis vill jag inget hellre än att ha nöjda kunder, och det är något jag strävar efter varje dag. Så är det någonting jag kan göra för att på något sätt göra er mindre missnöjda så tveka inte att höra av er.

Hoppas i alla fall att ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • 2019-01-23

Christoffer H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Tog kontakt i samband med försäljning av min bostadsrätt i Råcksta. Fick ett bra bemötande av mäklaren och trots ett enligt mig högt mäklararvode fick han min bostad såld till ett OK pris. Läs mer
  • 2019-01-21

Ulrika Katarina V skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han är trevlig, lyhörd, skicklig på sitt jobb, (snygg).
    Allt under köpets gång informerade han mig om. Jag frågade många olika frågor och fick svar på dessa. Mycket nöjd med den service han erbjöd.
    Trevlig bra mäklare.
    Med vänlig hälsning, Ulrika Vegholm. Läs mer
  • 2019-01-09

Gabriel G skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Imponerande, självsäker mäklare som vet vad du vill och behöver med en hög dos lyhördhet för att nå det bäste resultatet i bostadsaffären.
    Jag sålde min lägenhet via Rambod och var mer än nöjd. Rambod kommunicerade fortlöpande händelseförloppen under tiden han jobbade. Bakom ridåerna drog han i alla trådar och lyckades sälja min bostad dagen efter annons lagts upp på hemnet. Och priset var hela 170 000 kr högre än en identisk lägenhet (på samma våningsplan) som såldes samma vecka! Läs mer
  • 2018-12-31

Johanna L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har köpt en 2:a på 58 kvm. Jimmy är lösningsinriktad, positiv med stor kunskap. Jimmy löste snabbt en affär, genom sitt sitt kontaktnät. Var mån om att jag fick den lägenhet jag ville och behövde. Enkelt, lätt och smidigt. Tack! Läs mer
  • 2018-12-28

Camilla H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina är en helt fantastisk mäklare! Vi köpte ett radhus där hon var ansvarig mäklare. Allt har flutit på så bra trots att vi var frågvisa då det var första gången vi köpte ett hus.

Vi vill ge henne våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-01-02 Carina J svarar Camilla H
    Tack Camilla för den fina rekommendationen. Hoppas ni trivs bra och att ni har haft en fin jul och nyår i nya huset. Om ni har några frågor är ni välkomna att hör av er/med vänlig hälning Carina Janson
  • 2018-12-26

Glenn A skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Köpt hus där Thomas inte var så engagerad. Fick veta mer av säljaren (privat) som var positivt ur köparens perspektiv som inte Thomas förmedlade vidare vid husvisning. För att sammanfatta, lite trött och inte på tå. Läs mer
  • 2018-12-21

Gordana A skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambond har sålt mi 2:a i Råcksta efter andra visningen och på ett enkelt och professionellt sätt. Mina högt ställda förväntningarna på mäklaren var inga problem för Rambod
    att uppfylla. Jag uppskattar extra mycket kommunikationen som var enkel, väl avvägt, i rätt tid och varm.

Rambod är professionell, rak, lyhörd, positiv och gör att mest komplexa fall som försäljning av min bostad går smidigt. Tack! Läs mer
  • 2018-12-17

Angelica J skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi har sålt ett hus och Carina har hjälpt oss på alla tänkbara sätt man kan. Alltid tillgänglig och alltid svar på ens frågor. Är grymt nöjd med Carina och skulle be henne om hjälp 100 av 100 ggr vid en försäljning igen. Läs mer
    2018-12-17 Carina J svarar Angelica J
    Tack Angelica, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete och den hjälp jag kunnat erbjuda.
    Vill passa på att önska er en god jul och ett gott nytt år.
  • 2018-12-16

Helen A skrev om Fastighetsbyrån Vällingby
    Både köpt hus och sålt hus genom Maria Lucini Lindermyr. Professionell, ärlig, trevligt bemötande och även flexibel. Inga konstigheter, bara ordning och reda. Mycket tydlig struktur och ett stort fokus på oss som både köpare och säljare. Rekommenderas stark! Läs mer
    2018-12-17 Representant för Fastighetsbyrån svarar Helen A
    Hej Helen och stort tack för de trevliga orden. Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med er både som köpare och säljare.
    Önskar er en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År i ert nya hem.
    Med vänlig hälsning, Maria Lucini Lindermyr på Fastighetsbyrån
  • 2018-12-15

Susanne H skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag fick förtroende direkt för Rambod när jag träffade honom. Han är lyhörd, rak, ärlig, kunnig och älskar verkligen sitt arbete. Att allt skulle gå så fort och effektivt hade jag bara kunnat drömma om. Jag rekommenderar Rambod varmt. Läs mer
  • 2018-12-12

Kerstin H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi har sålt en villa. Mäklaren Carina är mycket väl insatt i bostadsmarknaden i vårt område. Hon inger stort förtroende och har stor och gedigen kunskap i bostadsaffärer. Carina vägledde oss på ett bra sätt med realistiska förväntningar på försäljningsprisnivå för vårt hus vilket stämde bra överens med försäljningspriset. Våra rekommendationer och kommentarer tog Carina till sig på ett bra sätt. Vi är mycket nöjda med Carina och hela säljprocessens gång. Läs mer
    2018-12-17 Carina J svarar Kerstin H
    Tack snälla Kerstin för den fina rekommendationen, det värmer verkligen. Alltid lika roligt att kunna leverera en tjänst som uppskattas. Vill passa på att önska er en god jul och ett gott nytt år.
  • 2018-12-11

Svante B skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Ett utmärkt jobb och bemötande! Läs mer
    2018-12-11 Carina J svarar Svante B
    Tack Svante.
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten. Vill passa på att önska er en god jul och ett gott nytt år.
  • 2018-12-07

Björn S skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Förstklassiskt, seriöst och proffsigt. Läs mer
  • 2018-12-07

Bassim Y skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    jag har sold min lägenhet .
    mäklaren är bra och duktig. Läs mer
  • Naseem W

2018-12-06

Naseem W skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Äntligen har skrivit på kontraktet för min första bostad, det vore nästan omöjligt utan Rambods hjälp.
    Rambod är en väldig professionell, hjälpsam och lyhörd mäklare.

Han gör verkligen det "lilla" extra. Han är väldigt tydlig och rak i sitt sätt att arbeta. Jag har träffat en hel del mäklare under sista året, men Rambod är i särklass bästa enligt min personliga åsikt. Jag vill tacka honom för ett världsklass service och hjälp. Läs mer
  • 2018-12-06

Claes H skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina har hjälpt mig och min fru att sälja vår villa.
    Mycket kompetent, kunnig, samarbetsinriktad och arbetsam.
    Att i rådande marknadsläge presentera objektet på ett attraktivt sätt. Förväntningarna uppfylldes helt.
    Carina är en mäklare som jag gärna skulle rekommendera till andra hussäljare. Läs mer
    2018-12-11 Carina J svarar Claes H
    Tack Claes för den fina rekommendationen.
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete och med presentationen av ert hus. Hoppas ni får en skön jul och nyår. Vi ses framöver.
  • Abdullah B

2018-12-06

Abdullah B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mycket nöjda med Jimmy`s arbete med att förmedla vår radhus. Försäljningen gick över förväntan. Vi kan varmt rekommendera honom vidare Läs mer
  • 2018-12-06

Ragnar A skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har sålt en 4-rums bostadsrätt i Hässelby. Rambod skötte försäljningen till min belåtenhet trevlig kllle! Läs mer
    2018-12-06 Rambod P svarar Ragnar A
    Hej Ragnar

Tack för förtroendet och jag hoppas att ni trivs i eran nya bostad. Hör av er efter årsskiftet om ni vill ha hjälp med deklarationen.

Rambod
  • 2018-12-05

David B skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är väldigt imponerad av hennes kunskaper och hennes personliga engagemang. Otroligt professionell mäklare och väldigt charmig. Jannike är alltid glad och trevlig, alltid tillgänglig samt att hon håller en uppdaterad.
    Kan starkt rekommendera Jannike. Läs mer
    2018-12-06 Jannike C svarar David B
    Vad roligt att du är nöjd med köpet av din lägenhet! Att ha både nöjda säljare och köpare är mitt högsta mål. Tack verkligen för den fina rekommendationen.
  • 2018-12-05

Elahe S skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han är jätte duktig och expert på sitt jobb. Läs mer
  • Rasmus M

2018-12-05

Rasmus M skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stefan är lugn, trevlig och professionell. Inger ett förtroende samt vet vad han pratar om. Har många års erfarenhet av försäljningar i området där vårt hus blev sålt. Försäljningen av vårt radhus gick över förväntan. Allt sköttes smidigt och enkelt. Rekommenderar Stefan gladeligen. Läs mer
    2018-12-11 Stefan B svarar Rasmus M
    Tack Rasmus! Jättekul att få en så fin rekommendation! Ta hand om dig så hörs vi snart igen. Vänligen Stefan Berglund
  • Britt-Marie S

2018-12-05

Britt-Marie S skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    En erfaren och duktig mäklare inget verkar omöjligt.Alltid glad och positiv.Carina har har sålt hus åt oss för 18 år sedan så vi vet vilken pärla hon är därför anlitade vi henne för den här husförsäljningen också. Läs mer
    2018-12-05 Carina J svarar Britt-Marie S
    Tack Britt-Marie, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Det är så trevligt att få träffa er igen och att en än gång fått hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i nya bostaden. Vi hörs.
  • Kerem A

2018-11-30

Kerem A skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambod hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och tycker att allt arbete har varit felfritt.

Fick i princip det priset jag förväntade mig och Rambod va tydlig under hela processen vad som hände och vad jag skulle kunna förvänta mig - kände mig aldrig lost.

5/5 Läs mer
  • Adamina Chanel B

2018-11-29

Adamina Chanel B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy gjorde ett utmärkt jobb. Jag fick ut vad han sa att jag skulle få ut, lägenheten gick till och med inom det högre spannet. Kan rekommendera Jimmy. Han är snabb och trevlig! Läs mer
  • Nabil R

2018-11-27

Nabil R skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Proffsig, pålitlig och erfaren. Hon leverera Läs mer
    2018-11-28 Jannike C svarar Nabil R
    Tack för rekommendationen och ditt förtroende!
  • 2018-11-27

Henrik A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Seriös, trevlig och alltid tillgänglig. Bra koll på läget för alla inblandade. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-11-26

Michael J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Kan varmt rekommendera Yosef. Han är mycket social och kompetent och man får den där lilla extra personliga servicen. Läs mer
  • 2018-11-26

Ghulam A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Han är mycket trevligt och bra makläre. Läs mer
  • 2018-11-25

Susanne B skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålt en trea på Nickelgränd 6, Vällingby.
    Blev trevligt bemött av mäklaren. Hade inga speciella förväntningar, är nöjd med mäklarens insats. Läs mer
    2018-11-26 Jannike C svarar Susanne B
    Tack Susanne! Var ett riktigt trevligt samarbete under försäljningen av er lägenhet. Behöver ni hjälp i framtiden så bara höra av er till mig.
  • 2018-11-23

Ida-linn M skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde en tvåa i vby. Jannike ringde upp efter jag ringt byrån och jag valde henne utav ett mindre urval av mäklare. Hon kändes trygg och pålitlig och hon jobbade järnet för att det skulle bli bra. Lätt att prata med, såg eye to eye. Klar och tydlig med vad hon tyckte och tänkte. efter visning gick det fort med budgivning, mycket tack vare jannike. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-11-26 Jannike C svarar Ida-linn M
    Tack för din fina rekommendation! Uppskattas verkligen. Lycka till med att hitta er nya lägenhet, även om det är i ett annat område är du alltid välkommen att höra av dig till mig för rådgivning om du behöver hjälp!
  • Melinda B

2018-11-23

Melinda B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jättetrevlig, social.seriös och mycket trevlig mäklare.
    Han gjorde det lilla extra, ordnade visning vid sidan om, hjälpsam och rutinerad.
    Mycket trevlig bemötande, engagerad mäklare.
    Väldigt personlig, och extremt professionell i sitt agerande.
    Han är grym, superbra på alla sätt .
    Kommer rekommendera Yosef till alla jag känner. Läs mer
  • 2018-11-21

Patrick K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Responsiv, trevlig, proffsig kille som ger en service långt över vad man kan förvänta! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-11-20

Ilgar A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig, social och mycket kompetent mäklare som är bra på att se möjligheter i alla situationer. Processen gick väldigt snabbt och han levererade mycket bra. Rekommenderar starkt!! Läs mer
  • 2018-11-19

Nadia M skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambod var väldigt professionell och hjälpsam vid köpet av vår nya lägenhet. Han hjälpte oss med krångliga dokument, bankman och allt annat som är svårt första gången man köper en lägenhet. Framförallt var han väldigt trevlig. Stort tack till en mycket bra mäklare! Läs mer
  • 2018-11-18

Tsigab T skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har sålt en lägenhet på 81 km. Det var trevligt att prata och diskutera med Rambod. Jag är nöjd och mina förväntningar är uppfyllda. Han ringer och svarar när man ringer honom. Han lugnar om man är orolig, trevligt trevligt och snäll kille Läs mer

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby