Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyråns kontor mitt i hjärtat av Vällingby! Här hittar du ett område med både lägenheter, villor, härliga grönområden och badplatser men ändå bra förbindelser in till Stockholm city. Vi mäklare som jobbar här har koll även på Hässelby och Spånga.

Vi har stort engagemang och skräddarsyr gärna våra tjänster utefter våra kunders kriterier och önskemål. Självklart kan du anlita oss vare sig du vill köpa eller sälja! Fastighetsbyrån är en av Sveriges absolut största mäklare. Oss kan du fråga om vad som helst. Välkommen!

Läs vad 523 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• Dilsat P
    Dilsat P skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy was very professional, knowledgeable and helpful. was a great pleasure for me to work with him. Läs mer
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är en mycket trevlig och kunnig mäklare, förutom att han gjorde ett superbt jobb med att sälja vår lägenhet så var han även vår köpcoach/bollplank i vårt husköp. Jätteskönt att ha hjälp av en kunnig mäklare att bolla frågor med när man står som köpare av ett hus då det är mycket att tänka på. Alltid glad och positiv. Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Grymt engagerad, snabb kontakt och ärlig hantering. Vi fick lägenheten såld snabbt med god vinst och Jimmy hjälpte och förklarade allt så att vi förstod. Man kan lita på Jimmy! Läs mer
  • Juha
    Juha skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bostadsaffären gick snabbt och smidigt så jag är mycket nöjd!

Rambod är en proaktiv och lyhörd fastighetsmäklare som verkligen tycker om sitt jobb. Läs mer
    2018-08-10 Rambod P svarar Juha
    Stort TACK för förtroendet. //Rambod
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tack Ramdod för din hjälp till en sjukt smidig affär! Det är nog få som är så tillgänglig och öppen som du varit under den här tiden.

Du ser inte bara en pågående affär när du arbetar utan även människor som litar på dig att hjälpa dem med sin framtid och den investering de gör. Du spelar med öppna kort, är rak och ärlig men också grymt skön som person.

Finns det någon som gör det lilla extra för sina kunder så är det utan tvekan Rambod. Han är inte bara mäklare, han är en vägledare och en vän också.

Skulle inte kunna tänka mig att rekommendera någon annan!

Tack för all hjälp!

// Marcus & Katie Läs mer
    2018-08-09 Rambod P svarar Marcus A
    Hej Marcus & Katie

Wow. Stort TACK till er själva!

Vi kommer säkert mötas i framtiden igen. =)
  • Robin S
    Robin S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en duktig mäklare som kämpade för att alla parter skulle bli nöjda vid bostadsaffären! Läs mer
  • Helena M
    Helena M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Blev såld innan visning efter att ha kämpat med annan mäklare i tre månader. Super nöjd! Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En reko å driven farbror i sina bästa år...

Rambod var driven, höll det simpelt, lätt att få tag i. Skön karaktär. 👌 Läs mer
    2018-07-23 Rambod P svarar Alexander L
    HAHA Tack Alexander. Stort lycka till med din nya bostad. =)

mvh//Rambod
    Alexander L gillar detta
  • Rickard A
    Rickard A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mkt nöjda! Jimmy är tillgänglig svarar fort eller ringer upp, härlig avslappnad stil. Tar egna initiativ när man själv kan vara velig. Det gick fort att sälja även i en lite sämre marknad. Läs mer
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabbt smidigt enkelt köp. Jimmy är en kunnig mäklare med en skön lättsam stil. Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambod är en mäklare med höga karriärsmål och dedikation att leva upp till dem med, och är djupt intresserad av att bygga upp sitt namn i branchen. Han förstår att det inte bara är objekt som säljs utan människors hem och förhåller sig till sina kunder med enorm respekt. Han har vissa tillfällen behövt stanna på kontoret långt längre än gemene man hade gjort för att leva upp till sina kunders förväntningar och jag har bara gott att säga om honom.
    Hade jag anlitat honom igen? Absolut.
    Mvh Mikael Läs mer
    2018-06-17 Rambod P svarar Mikael H
    Stort TACK för de fina orden. Det värmer verkligen mig och jag vill bara vara en länk oavsett köpare eller säljare där jag kan hjälpa er. Jag hoppas verkligen att vi ses i framtiden och lycka till med dina mål. Kul och följa dig!!!!

Allt gott

Rambod =)
  • Tamim A
    Tamim A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En lättsam, driven och duktig mäklare. Läs mer
  • Vefa K
    Vefa K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bästa mäklaren!!!
    Blev supernöjda! Läs mer
  • Lazaros P
    Lazaros P skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Smidig köp , där Jimmy hjälpte med alla mina frågor . Väldigt kunnig mäklare !! Läs mer
  • Joan L
    Joan L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Toppmäklare! Genomförde mitt första bostadsköp utan något krångel! Fick svar på alla frågor och funderingar och snabba svar när man hörde av sig. Alltid trevligt bemötande och ytterst proffsig :)

5 stjärnor räcker inte!

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Alexandra G
    Alexandra G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    5 stjärnor känns för lite för hur grym Jimmy är! Målmedveten, lyhörd och kundorienterad, allt har gått smidigt och bra!

Även om marknaden svajade lyckades han sälja för ett bra pris. Rekommenderar starkt! Det finns ingen bättre än honom i Vällingby/Hässelby! Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en riktigt bra mäklare som jobbar hårt och håller vad han lovar!

Efter att vi försökt i 3 månader med en annan mäklarfirma så klev Jimmy in och sålde innan första visningen!

Vi är jätte nöjda och kan varmt rekommendera Jimmy!

MVH
    Peter/Isabelle Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fyrarummare på Melongatan 26. Jimmy är känd för att vara en bra försäljare, vilket gjorde att vi anlitade honom. Han gav ett energiskt intryck och jobbade hårt för att få vår lägenhet såld i en svår marknad. Han lyckades med detta vilket är väsentligt. Förbättringspotential finns vad gällde objektbeskrivningen och hanteringen av handpenningen i vårt ärende. Detta är dock frågor som löstes bra under hand. Jimmy verkar handlägga många objekt, vilket kan vara stressande. Som helhet är vi mycket nöjda med honom. Agneta och Leif Jehander Läs mer
  • Shahid H
    Shahid H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    A well trusted professional! He helped me in understanding the imporant things, what to consider and what not before buying a house. He is well aware of the properties and the area. He answered all my question in a professional manner. I would give him 5 stars for the deal. Läs mer
  • Rim Z
    Rim Z skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Det har inte varit lätt att genomföra sitt första lägenhetsköp, men så fort jag kom i kontakt med Yosef gick allt otroligt snabbt och smidigt. Trevlig, engagerad, tillgänglig och professionellt bemötande är viktiga egenskaper som Yosef utan tvekan uppfyller som mäklare.

Vilken stjärna! Rekommenderar starkt för dig med köp/sälj tankar. Läs mer
  • Aljaž K
    Aljaž K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy var trevlig, kunnig och hjälpsam, ärlig och professionel. Mycket nöjd. Jag kommer att anlita honom igen! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har med sitt lugn,trygghet och stora lokalkännedom varit med oss hela vägen,från köp till försäljning. Vi är supernöjda med hans insatser och kommer att rekommendera honom till alla vi känner. Läs mer
  • Martin R
    Martin R skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi hade en mycket positiv upplevelse av Yosef när vi köpte min lägenhet. Han svarade snabbt en lördagmorgon och med kort varsel ställde upp på en förhandsvisning då jag bor på annan ort och var på besök i Stockholm. Vid visningen var Yosef mycket positiv och trevlig på ett naturligt sätt. Han var också påläst och gav stort förtroende. Han agerade på ett ärligt sätt och med snabb återkoppling, vilket innebar att vi snabbt kunde genomföra affären. Läs mer
  • Cristian S
    Cristian S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    I have bought an apartment in Vallingby Centrum. The broker treated the sell very professional. Really good experiences overall. Läs mer
  • Saurabh S
    Saurabh S skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hi Rambod,

Shilpa & I would like to thank you and let you know that you are an amazing realtor and brilliant person
    Now a good friend. :)

We HIGHLY recommend you to anyone looking for the "BEST in the BUSINESS" to sell their home!
    You accomplished in 4 weeks what other real estate brokers would have definitely taken more time
    You were always there to answer the call. Your marketing strategies were top notch.
    Your thorough understanding of the market and it's changes helped us make better decisions.
    You made the process easy and even funny at times.
    You truly have the customer's best interest at heart from the moment you meet them until the job is done.

It was a pleasure working with you
    Thank you again for helping us sell and then buy our new home. We enjoyed working with you.

Best Regards,
    Saurabh Sood & Shilpa Seth Sood Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är en mycket kompetent mäklare, påläst och har bra kommunikation. Han har många värdefulla kontakter och gör sitt yttersta för att göra både säljare och köpare nöjda. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christian K
    Christian K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra jobbat Jimmy 💪🏻👍
    Enkelt och smidigt, raka rör och utan krångel 😎 Kommer garanterat att anlita dig igen. Läs mer
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tyvärr är det inte jag som sålt eller köpt fastigehet, jag lånade ut min mailadress till min svägerska eftersom hennes dator gått sönder.

M.v.h. Ingegerd

Något betyg kan jag inte ge Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde min lägenhet i Råcksta och tycker att Jimmy hade en bra strategi kring försäljningen. Han jobbar smart och långsiktigt. Han är en säljare ut i fingerspetsarna och gav mig hjälpsamma råd till mitt eget nyköp vilket jag verkligen uppskattade. Hade jag inte flyttat från hans område hade jag valt honom igen den dag jag flyttar igen!
    Han är också en en väldigt skön person vilket gjorde kommunikationen enklare. Läs mer
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en riktigt bra mäklare. Snabb, tydlig & trygg affär! Läs mer
  • Jacob K
    Jacob K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej
    Jag är egentligen mycket restriktiv med att ge rekommendationer men i detta fall känner jag att det är befogat.
    I samband med försäljning av en lägenhet skannade jag av marknaden och kom i kontakt med Yosef som jag fant väldig intressant. I slutändan blev valet ändå att testa en annan mäklar som hade ett billigare erbjudande. Valde mäklar hade min lägenhet till försäljning i mer än 3 månader utan succés innan jag till slut bad Yosef sälja lägenheten. Han lyckades med sitt uppdrag på lite över en vecka. Det är tydligt att man för vad man betalar för. Läs mer
  • Ermias  K
    Ermias K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevlig och duktig mäklare.
    Hög lokalkännedom samt väldigt serviceminded!

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Gjorde en snabb och smidigt bostadsaffär tack vare Jimmy! Ordnade visning på kort varsel och hade en stöttade och positiv attityd! Tack Jimmy! Läs mer
  • Sofie V
    Sofie V skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har varit ett stöd i hela min säljprocess och har hjälpt mig att få ett mycket bra pris trots en marknad med sänkta priser. Han är en mäklare jag redan har rekommenderat till andra. Läs mer
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte en lägenhet utav Jimmy, och trots ett lite annorlunda köpläge där banken drog sig ur när vi budade, så löste Jimmy allting jättebra. Vi fick lägenheten vi ville ha trots alla problem som uppstod. Otroligt trevlig och för att inte nämna hur snabbt man får svar på alla frågor man kan tänka sig ha!
    När vi tar nästa steg och ska sälja, då vet vi vem vi ska kontakta, utan tvekan!
    Grymt duktig =) Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig, väldigt hjälpsam och alltid lättillgänglig.
    Sjukt nöjd med försäljning av min lägenhet och även för råd o hjälp med köp av ny lägenhet. Läs mer
    Rambod P gillar detta
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Super bra uppföljning och tydlighet!
    Kommer definitivt rekommendera och ser fram emot framtida affärer! Läs mer
    2018-04-26 Rambod P svarar Cecilia L
    Stort tack Cecilia för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas i eran nya lägenhet och att vi hörs i framtiden.
    Lycka till!
    Rambod P gillar detta
  • Luca D
    Luca D skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Simply the best!
    Kompetent, härlig, trygg och super trevlig!
    Man gillar Stefan på en gång.
    Rekommenderas till 100%!!! Läs mer
    2018-05-02 Stefan B svarar Luca D
    Hej Luca, Vad roligt att få höra så fina ord! Det värmer verkligen! Vänligen Stefan
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket bra och saklig i allt vi disk. Även Stefans erfarenhet på området märktes tydligt. Vi har varit mycket nöjda med Stefans arbete. Läs mer
    2018-05-02 Stefan B svarar Mikael H
    Hej Mikael, Stort tack för de fina orden! Vi har haft ett mycket trevligt samarbete! Hälsningar Stefan
  • Jesper D
    Jesper D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    När vi träffade Jimmy och lyssnade på hans tillvägagångssätt för att sälja våran bostad så lät det väldigt professionellt, hur han arbetar, använder nätverk, strategier osv. Sedan efter det har det varit en väldigt bra resa, han överträffade verkligen våran förväntan. Om det blir fler bostadsförsäljningar för oss i framtiden är det solklart vem vi kommer använda! #ringJimmy Läs mer
  • Aksel S
    Aksel S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har genom hela processen varit mycket hjälpsam och lyhörd. Snabb, alert, proffsig, välinformerad och dessutom väldigt trevlig! Jag kan helhjärtat rekommendera Yosef! Läs mer
  • Alex O
    Alex O skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är proffsigt i sitt arbete. En trevlig och harmonisk person. Läs mer
    Alex O gillar detta
  • Bernt Z
    Bernt Z skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevligt bemötande! Kändes på en gång att vi kunde lita på honom, fick förtroende! Kunnig, proffsig! Alltid tillgänglig vid frågor!
    Bästa betyg från vår sida,
    Ditte Sahlman och Michael Zetterberg, dotter och son till Bernt Zetterberg. Läs mer
    2018-04-15 Stefan B svarar Bernt Z
    Hej Ditte och Michael, Superkul att få en så fin rekommendation! Tack för det! Jag hoppas att er far trivs på sitt nya boende! Vi hörs snart igen angående deklarationen. Hälsningar Stefan Berglund
  • Nicolas M
    Nicolas M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin - Duktig, driven och kommunikativ. En bra mäklare definieras på deras kunskap, sinne för service och förmåga att se båda parters sida. Jimmy lyckas ticka av alla de boxar. Kan varmt rekommendera Jimmy till alla som vill köpa/sälja sin bostad. Läs mer
  • Mario S
    Mario S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En mäklare som verkligen levererar, grymt nöjd! Läs mer
  • Filip B
    Filip B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    trevlig, ärlig, smidig, tillgänglig, hjälpsam, grym mäklare helt enkelt Läs mer
  • Istvan T
    Istvan T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Enkelt att kommunicera med Yosef-klara besked ,bra flyt. Rekommenderar varmt!!! Läs mer
  • Agata D
    Agata D skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sympatisk och trevlig från första mötet. Kan stark rekommenderas! Läs mer
    2018-04-15 Stefan B svarar Agata D
    Hej Agata, Vad roligt att höra, stort tack! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas bra i huset! Vänligen Stefan
  • Josefin R
    Josefin R skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi anlitade en annan mäklare innan Yosef som hade flera månader på sig men lyckades inte sälja vår lägenhet. Vi bytte till Yosef som på endast tre veckor tog nya bilder, ordnade ny annons samt fick den såld. Är så otroligt nöjd. Blev ständigt uppdaterad på vad som hände och det var alltid lätt att nå honom. Är så tacksam för all hjälp!! Kommer rekommendera Yosef till alla jag känner! 👍🏻 Läs mer
  • Julia Y
    Julia Y skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en helt fantastisk mäkkare! Försäljningen av min lgh var så otroligt smidig och allt tack vare Jimmy som gav lätta instruktioner längst vägen om det lilla jag behövde göra som tex inför fotografering. Små tips av ett proffs som räckte långt! Jag valde Jimmy på rekommendation och jag är så himla glad över att det blev så bra som det blev. Jag upplevde att han som mäklare månade om både säljare och köpare och hjälpe oss mötas så att det blev affär. Tusen tack Jimmy för den smidiga lägenhetsaffären! Läs mer

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby