Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyråns kontor mitt i hjärtat av Vällingby! Här hittar du ett område med både lägenheter, villor, härliga grönområden och badplatser men ändå bra förbindelser in till Stockholm city. Vi mäklare som jobbar här har koll även på Hässelby och Spånga.

Vi har stort engagemang och skräddarsyr gärna våra tjänster utefter våra kunders kriterier och önskemål. Självklart kan du anlita oss vare sig du vill köpa eller sälja! Fastighetsbyrån är en av Sveriges absolut största mäklare. Oss kan du fråga om vad som helst. Välkommen!

Läs vad 1093 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• Oscar S

2019-07-18

Oscar S skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte en bostadsrätt.

Jannicke var väldigt trevlig och informativ.

Om man hade några frågor eller funderingar fick man svar snabbt. Hon skötte hela affären smidigt och enkelt.

Vi är jättenöjda och kommer att anlita henne om vi skulle få för oss att sälja i framtiden Läs mer
  • 2019-07-17

MOHAMMAD K skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    One of the best brokers in Vällingby-Hässelby! Läs mer
  • NASIM M

2019-07-16

NASIM M skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    He is professional, honest and committed, working hard and positive. He is always available for consulting. I found him through the good results of sold apartments in Hässelby-Vällingby. Läs mer
  • 2019-07-15

Ayu H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte lägenheten och Jimmy var så hjälpsam. Vi är så nöjda Läs mer
  • 2019-07-15

Ashkan F skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han sålde vår lägenhet. Vi förväntade oss att sälja det med ett bra pris och hej gjorde det. :) Läs mer
    NASIM M gillar detta
  • 2019-07-13

Therese Sätterström C skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Romeo är en fantastiskt mäklare. Han hjälpte oss att hitta vårt drömhus. Man kan alltid bolla funderingar och tankar med honom, det finns inga frågor man inte kan ställa. Han förklarar och tar sig alltid tid. Helt klart bästa mäklaren vi har träffat! Läs mer
  • 2019-07-11

Roland V skrev om Thomas Carlsson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Bra vanlig kille! Har funkat som vi förväntat oss. Läs mer
  • 2019-07-10

Susanna S skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har köpt en lägenhet. Från första stunden vi träffade Rambod på visningen så har vi trivts med honom. Han är glad och lättsam att ha och göra med. Han hjälper väldigt gärna till och ser hela tiden till att man förstår vad nästa steg i processen är. Han förklarar hellre en extra gång om man ser att någon inte verkar hänga med. Läs mer
  • 2019-07-10

Christos K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Very helpful, it went very smooth! Läs mer

YUN L skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stortack för hjälpa mig med husaffärer i Vällingby. Kan varmt reklamera Romeo. Läs mer

Houssam K skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålt mitt radhus i backlura.
    Blev bemött på ett trevligt lättsamt men ändå professionellt sätt som kändes rätt.
    Hade nog rätt höga förhoppningar och förväntningar inledningsvis, men även dem kunde Romeo matcha och överträffa med råge.

Sammanfattningsvis så vart det en trevlig, snabb, lönsam affär utan några oklarheter eller förhinder.
    Extremt nöjd med hur allt förflöt.
    Mvh Husse Läs mer

Roland S skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Trevlig, professionell och väldigt kunnig Läs mer
  • 2019-07-08

Sekou C skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Romeo är en fantastisk mäklare med väldigt bra erfarenhet. Läs mer
  • Victor H

2019-07-08

Victor H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag och min sambo köpte en en 2-rums lägenhet av Jimmy.

Vi är extremt nöjda med hela processen, Jimmy hade alltid svar på våra frågor, hjälpte oss med det vi inte förstod och gjorde att köpet gick smidigt!

Jag och min sambo fick ett stort förtroende för Jimmy och rekommenderar honom starkt till alla andra som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • 2019-07-08

Heléne O skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Carina fick i uppdrag att sälja mitt radhus. Hon är en bra mäklare..
    Rak och ärlig. Lätt att ha och göra med. Läs mer
  • 2019-07-07

Iza M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Köpare av Vittangigatan 9.
    Yousef var väldigt artig och trevlig! Lätt att få kontakt med och gjorde hela köpet smidigt och lätt genom att ge bra information om vad som skulle ske och när nästa sak skulle ske. Om jag ska sälja denna bostad någon gång så skulle jag gärna ha honom som mäklare att sälja den! Läs mer
  • 2019-07-05

Magnus L skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Pålitligt och duktig mäklare som håller vad hon lovar. Läs mer
  • 2019-07-03

ANN-MARIE N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vid första mötet med Jimmy känns allt rätt, vi fick direkt en känsla av tillit. Han är väldigt pålitlig, trevlig, kunnig och effektiv. Vi rekommenderar utan tvekan Jimmy, tveka inte utan ring direkt och boka in tid! Läs mer
  • 2019-06-30

Per T skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Sålt villa. Mäklaren satte sig snabbt in i ärendet. Väl påläst och visade stort engagemang.

Genomförde visning och budgivning samt avtal föredömligt. Läs mer
    2019-06-30 Maria L svarar Per T
    Tack Per, alltid roligt att ha nöjda kunder! Önskar dig en härlig sommar☀️
  • 2019-06-30

Ganchimeg T skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jannike hjälpte mig att sälja lägenheten och jag är väldigt nöjda med hennes bemötande. Läs mer
    2019-07-01 Jannike C svarar Ganchimeg T
    Tack för fina orden. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
  • 2019-06-27

BENGT E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ingenting är konstigt med att det köps o säljs en mängd lägenheter i V-ort med en mäklare som Jimmy 👑.
    Mer behöver inte tilläggas 🎩 Läs mer
  • 2019-06-27

Andreas G skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har köpt en 4’a.

Vi har bara positivt att säga om vår mäklare.
    Han finns alltid tillgänglig när vi haft frågor.

Han har alltid mött oss med ett leende Läs mer
  • 2019-06-23

Peter J skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har sålt ett bostadsrättsradhus. Allt fungerade som det ska och Rambod var alltid glad och positiv. Läs mer
  • 2019-06-23

Veronica B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålde mindre lgh i Råcksta.
    Fick bra bemötande av mäklare från första kontakten.
    Haft ett bra sammarbete, alltid kontaktbar och väldigt serviceinriktad.
    God förståelse i båda parters intresse till affären. Läs mer
  • 2019-06-22

Simona C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Har bara gott att säga om samarbetet med Yosef! Läs mer
  • 2019-06-21

Douglas G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har köpt ett brf radhus i hässelby villastad och jag är så glad att jimmy var mäklaren.

Som 21 åring och köper en bostad så är det väldigt nervöst och ett ganska okänt område då jag är så ung men jimmy fick my att känna mig avslappnad och svarade på alla frågor vi hade.

Jag hade inga förväntningar innan men allt gick extremt bra och smidigt tack vare jimmy solkarin Läs mer
  • 2019-06-16

Hassan H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har köpt och såld samma bostad med hjälp av Jimmy Solkarin, enkelt och smidigt, fick rätt bemötande och är nöjd med affären. Läs mer
  • 2019-06-15

Anita S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålt en två rums lägenhet.
    Bra bemötande och professionell bedömning av pris och efterfrågan. Roligt med en mäklare som kan sitt område. Toppen 🙏 Läs mer
  • 2019-06-13

Barbro B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en trevlig, ambitiös mäklare, som utgett sig för att ha kompetens för uppdrag där Överförmyndaren är involverad.
    Dessvärre saboterade hans medarbetare på Fastighetsbyrån helt denna bild, när de under hans sjukfrånvaro, inte klarade av att avsluta affären på ett korrekt sätt. De bör ju ha fått tydliga instruktioner från Jimmy om hur detta avslut skulle handläggas. Detta orsakade mig som säljare stora problem med bank och myndighet. Läs mer
  • 2019-06-13

Wenche C skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb, hjälpsam och trevlig 😊 Läs mer
  • 2019-06-12

Gustaf R skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde ett radhus på Vällingbyhöjden. Trevlig, personlig och engagerad mäklare. Läs mer
  • Aubhro M

2019-06-10

Aubhro M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    The Swedish real-estate market can look daunting to a non-Swede, esp. with almost all the legal and statutory information being in Swedish. Jimmy helped us navigate all formalities smoothly and we trusted him completely. He was very open about the terms of sale, the Association’s finances, and ran the bidding process in a very fair manner. There was complete support from his end during and after the sale. Jimmy was always available for the smallest of questions and even helped us visit our apartment to take measurements on a public holiday!
    Jimmy is a service-oriented professional and a gem of a guy! I will gladly use his services again and will encourage you to as well!

- Aubhro M. Läs mer
  • Cecilia B

2019-06-10

Cecilia B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har haft stor hjälp av Jimmy i vår försäljning av bostad, men även i jakten på nytt hus har Jimmy hjälpt oss.
    Vi har med lätthet kunnat kontakta Jimmy för att få hans och hans kollegors syn på olika hus vi varit intresserade av.
    När vi väl hittade nytt hus gick försäljningen av vårt hus mycket snabbt och smidigt.
    Jimmy håller vad han lovar och gör det med stor skicklighet. Läs mer
  • 2019-06-10

Semra E skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian sålde ett parhus till oss i Sundby och var hjälpsam från första kontakt med förvisning till inflytt ett antal månader senare.
    Positivt att även byggaren fanns på plats vid visningen.

Om vi framöver önskar större hus, hoppas vi kunna kontakta Christian. Läs mer
    2019-06-10 Christian G svarar Semra E
    Hej Semra, och vad roligt att höra att ni är så nöjda! Och det är verkligen ett toppenfint hus ni har köpt.

Givetvis är ni mer än välkomna om ni vill köpa större hus, eller om det är något som helst annat jag kan hjälpa er med.

Ha en fantastisk sommar!
  • 2019-06-09

Magnus K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte ett radhus i ett område Stefan ofta säljer hus i. Mycket bra bemötande och ett lugn som gjorde att man litade på det som sades.

Har bara bra saker att säga om Stefan! Läs mer
  • 2019-06-07

Pia Nilsson H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Köpt en lägenhet. Fick ett superbra bemötande och allt gick smidigt. Rekommenderar starkt Läs mer
  • 2019-06-01

Ali R skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Allt var super!!! Väldigt trevlig och proffesionellt skött utav mäklaren. Läs mer
    2019-06-03 Christian G svarar Ali R
    Stort tack för den fina rekommendationen!

Vi hörs och ses vidare!
  • Edhem V

2019-06-01

Edhem V skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde lägenhet, snabb och smidigt affär. Läs mer
  • 2019-05-30

Thair E skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag har köpt en villa.
    Jag blev bemött med ett trevligt professionell sätt.

Jag har förväntat att mäklaren ska vara trevlig, trasparant, informativ och stödjer mig under processen och så var Carina.

Jag tycker att Carina har hållit samma trevlig och informativ beteende och tog mina frågor på allvar under alla tillfällen. Utöver detta har hon bra förståelse för byggnader/husen och deras material.

Allt detta gjorde att min förtroende på henne och trivsel ökte under tiden och jag började följa de objekten som hon säljer tills jag köpte en av dem.

Thair Ebraheem Läs mer
  • Rebin S

2019-05-29

Rebin S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag var länge i tankar om att sälja min lägenhet och träffade massa mäklare i området. Jag kände mig aldrig övertygad och var osäker på vem jag ville gå med, men vid första kontakt med Jimmy visste jag att jag hade träffat rätt. Från start till mål har Jimmy hållt vad han lovat och levererat utöver! Jag kommer utan tvekan rekommendera Jimmy vidare! Läs mer
  • 2019-05-29

Ulla R skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har sålt ett parhus. Med Romeos hjälp har det gått smidigt och enkelt. Vi gjorde upp en plan som vi sedan anpassade efter situationen. Jag har kännt mig trygg under hela processen. Romeo har varit tillgänglig, vänlig och hjälpsam. Skulle gärna anlita honom igen! Läs mer
  • 2019-05-28

Erica V skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    trevlig, professionell, kunnig, gjorde sitt jobb snabbt och effektivt. Sålde min lgh på en vecka. engagerad i sitt yrke, människokännare som känns trovärdig.

Jag kan absolut rekomendera Rambod Panjaki till andra Läs mer
  • 2019-05-28

Sonja Helena P skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Sålt en villa i Spånga, Stockholm.

Har blivit mycket trevligt bemött.

Förväntningar: snabb affär till begärt pris. Affär över all förväntan.

Mycket nöjd. Proffsig mäklare. Läs mer
    2019-05-28 Maria L svarar Sonja Helena P
    Tack Sonja, det var mycket trevligt att få hjälpa er ! Ha en trevlig sommar tills vi ses igen. Med vänlig hälsning Maria Lucini Lindermyr, Fastighetsbyrån
  • 2019-05-25

Markus O skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte en lägenhet, lite fel i beskrivningen av lägenheten men köpet gick väldigt bra och smidigt! Överlag en väldigt bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-05-20

Armine T skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har köpt en bostadsrätt med hjälp av Rambod. Han är väldigt snäll, sakkunnig och hjälpsam person. Han var väldigt noggrann med att förklara för mig hur allting går till då det var mitt första köp av bostad. Rambod vill ens bästa, han försöker sitt bästa för att du ska få den bästa köpupplelevsen.
    Stort tack till Rambod för en bra affär! Läs mer
  • MARIE-LOUISE L

2019-05-20

MARIE-LOUISE L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tack för trevligt bemötande och hjälp vid köp av ny lägenhet! Bra stöd och kunnighet när det gäller bl a det juridiska vid köpet av bostadsrätt och vad man ska tänka på. Läs mer
  • 2019-05-19

Lisbeth B skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har sålt min villa och är mycket nöjd med bemötande och kontakt under försäljningen.
    Har känt mig trygg under en jobbig tid. Läs mer
    2019-05-30 Stefan B svarar Lisbeth B
    Hej Lisbeth! Jättekul att du känner dig nöjd med mitt arbete! Det har varit trevligt att lära känna dig och jag hoppas du ska trivas i din nya bostad! Vi hörs snart igen. Bästa hälsningar Stefan
  • 2019-05-16

Fritz erick L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag köpte ett lägenhet och han som mäklare var mycket bra, hjälpte snabbt. Läs mer
  • 2019-05-15

Fredrik K skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jättetrevlig och hjälpsam! Alltid tillgänlig vid frågor och väldigt pedagogisk. Läs mer
  • 2019-05-14

Colin G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    I bought an apartment in vällingby from Yosef. From the first meeting he was professional, friendly and efficient. He could answer any and all questions and was easy to get hold of. Läs mer

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby