Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyråns kontor mitt i hjärtat av Vällingby! Här hittar du ett område med både lägenheter, villor, härliga grönområden och badplatser men ändå bra förbindelser in till Stockholm city. Vi mäklare som jobbar här har koll även på Hässelby och Spånga.

Vi har stort engagemang och skräddarsyr gärna våra tjänster utefter våra kunders kriterier och önskemål. Självklart kan du anlita oss vare sig du vill köpa eller sälja! Fastighetsbyrån är en av Sveriges absolut största mäklare. Oss kan du fråga om vad som helst. Välkommen!

Läs vad 437 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• Johanna A
    Johanna A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är snabb, trevlig och ger ett bra och förtroendefullt intryck. Realistisk och förskönar inget vilket är en viktig egenskap för en pålitlig mäklare.
    Mycket snabb försäljning och allt sköttes enligt våra önskemål som säljare.
  • Marit B
    Marit B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra och välkomnande vid visning.
    Hanterade budgivning och dialog bra.
  • Malin F
    Malin F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är fantastiskt nöjd med min försäljning som Yosef höll i! Han var tillgänglig genom hela processen, alltid snabb på att svara och ger ett väldigt ärligt och pålitligt intryck från första stund. Var även still stor hjälp med goda råd vad gäller mitt nya köp, och sålde min lägenhet till rekordpris när marknaden i övrigt stod still. Kommer utan tvekan rekommendera honom till alla, och använda honom igen när det blir dags för det i framtiden!
  • Siv J
    Siv J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef Lahlou är trevlig och hjälpsam. Svarade kunnigt på mina frågor. Det känns tryggt att det är han som sköter om köpet.
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är supernöjda med vårat bostadsköp och Jimmy skötte allting på ett smidigt och snabbt sätt. Jimmy hjälpte oss en längre tid med bostadssökandet tills vi hittade det vi sökte efter.
  • Anna R
    Anna R skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra bemötande kändes seriös och kunnig
  • tobias p
    tobias p skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en jätte trygg mäklare. Man får alltid ärliga svar och snabb hjälp med allting.
    Haft kontakt med flera mäklare men ingen mäter sig med hans kunnande och engagemang.
    Han hjälpte oss att både sälja våran bostad och att hitta våran nya. Kommer absolut anlita honom igen och rekommenderar verkligen honom då han alltid gör mer än vad som förväntas av honom.
  • Maurice H
    Maurice H skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb, rakt, vet var han pratar om
  • Mats L
    Mats L skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt och bra bemötande samt tillmötesgående.
  • Ermias T
    Ermias T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Först och främst vill jag tacka Fastighetsbyrån och Yosef J. Lahlou för ett fantastiskt bemötande.

Jag har både köpt och sålt lägenheter med Yosef och har aldrig träffat på en sån ödmjuk, trevlig och lugn mäklare. Som köpare upplevde jag Yosef som en kompetent mäklare som inte var för pushig men samtidigt släppte han aldrig taget om mig. Han lyssnade på både våra samt säljarnas behov och tog ställning till det så att båda parter blev nöjda.

När det var dags att köpa något nytt så kunde vi bolla med honom när det gällde nya objekt, han tipsade oss om hur vi kunde förhandla med andra mäklare m.m. När det var dags att sälja var det inget snack om vem det var som skulle få sälja denna lägenhet, trots att vi träffat ett flertal mäklare innan för att se vad vi kan få för vår lägenhet. Yosef var den enda mäklaren som gav oss ett rimligt värde, han hade ett mål men lovade samtidigt inte för mycket. Det hela slutade med att han sålde lägenheten inom en vecka till rekordpris i en av Stockholms största förening.

Stort tack - du är en klippa!!

Jag rekommenderar honom till alla som har köp/säljtankar.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Min erfarenhet av Yosef är mycket positiv! Professionellt bemötande rakt igenom. Även i en situation då mina köpare ställde lite extra krav så hanterade han den situationen mycket bra! Jag kände mig trygg rakt igenom hela affären med honom som mäklare.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag upplevde ett väldigt professionellt och ärligt bemötande under affären. Han tog även hänsyn till att vara så genomgående under alla processens delar och vara så informativ som möjligt, vilket uppskattades. Kan varmt rekommendera Yousef till alla som går i tankar om bostadsförsäljning.
  • Aghavni A
    Aghavni A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en fantastisk mäklare som är väldigt kunnig och kan sitt jobb. Vi har precis sålt en lägenhet och det gick väldigt smidigt och fort. Vi är väldigt nöjda med honom och kommer att definitivt anlita honom när vi säljer vår andra lägenhet.
    Vi hade anlitat en annan mäklare och vi fick ett bud som var lägre än utgångspriset.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mer än nöjda med Yosef.
    Kan varmt rekommendera honom, trevlig glad och alltid tillgänglig. Bästa mäklaren!
  • Hans B
    Hans B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    När vi skulle sälja vår mors lägenhet kontaktade vi Yosef som vår dotter tipsade oss om.
    Hon hade varit på visningar som Yosef hade.
    Vid första kontakten med Yosef kändes det att vi hade valt rätt mäklare och vid första mötet stärktes förtroendet med honom.
    Han förklarade upplägget med försäljningen, vilket pris vi kunde förvänta oss och en realistisk slutsumma, som kunde bli mer men utan att sväva iväg, utan allt över blir ju bonus.
    Genom hela processen kändes det att Yosef var engagerad och lättillgänglig vid våra frågor och funderingar.

Yosef är oerhört proffsig och trevlig och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Tack Yosef för en snabb och positiv affär.

Hälsningar
    Hans Bjälvenäs
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är en professionel mäklare ärlig energisk och kunnig jag kan rekommendera honom alla dagar i veckan topp notch för dig som ställer höga krav på en mäklare.
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Detta var tredje gången jag sålde en lägenhet och det var första gången jag har fått ett sådan professionell hjälp. Jag har aldrig känt mig så lugn trots att det är ganska stressande att sälja sin lägenhet. Jag har känt mig så trygg i Yosef´s händer och jag kan starkt rekommendera honom. Vill ni ha en person som seriöst och personligen vill ge er den bästa hjälpen så ska Ni anlita Yosef. Ni kommer inte ångra er!

En nöjd kund!
  • Thorlakur A
    Thorlakur A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy gjorde fantastiskt jobb med att sälja min lägenhet. Det tok inte lång tid och han var alltid ,in control". Jätta viktigt för mig eftersom jag bor inte i Sverige att man har någon som er så fokuserad på jobbet.
  • Philip R
    Philip R skrev om Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte precis min första lägenhet så visste inte så mycket om bostads branschen. Jimmy hjälpte till med allt som behövdes. Grym mäklare.
    Supernöjd!
  • Robert L
    Robert L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin är en fantastisk mäklare som verkligen tar tillvara på både mig som säljare, men även köparens intresse. Hörde av vänner och bekanta att Jimmy var Kungen av Västerort och det kan jag verkligen bekräfta efter att ha sålt min lägenhet. Jimmy var anträffbar genom hela processen oavsett tid på dygnet och var verkligen mån även om mina köpare. En mäklare som verkligen inger förtroende och levererar det han lovar. Fastighetsbyrån Vällingby/Spånga har väldigt många duktiga mäklare som vi hört väldigt gott om, där Jimmy absolut ligger i framkant. När ni sälja tveka inte att välja Jimmy, det är en toppmäklare!! Supernöjd!
  • Huda M
    Huda M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Det här var första gången vi skulle köpa bostad, ingen aning inom bostads branschen, men En mäklare som Yosef så blev allt en lättnad och jätte smidigt. Han hjälpte oss så mycket han kunde. Han till och med gav upp sin fritid med att hjälpa oss komma fram till vår dröm.
    Han är en ärlig och duktig mäklare och vi skulle inte glömma hans hjälp och stöd .
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Haft min bostadsrätt som på gång med Jimmy under en period tills vi hittade rätt bostad för oss. Det gjorde försäljningen väldigt smidig och effektiv när det var dags vilket Jimmy stöttat hela vägen och funnits tillgänglig. Det är ännu någon månad innan skiftet sker, så hoppas på samma stöd hela vägen. Jimmy är positiv, trevlig, har koll på läget och ger goda råd samt är väldigt effektiv.
  • Tuna B
    Tuna B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket trevlig, professionell å kunnig mäklare. Svarar alltid telefonen. Jag är väldigt nöjd med Yosef.
    Bästa mäklaren, varmt rekommenderas
  • Ivan P
    Ivan P skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kundfokus!!!
    Jimmy Solkarin levererade verkligen. Affären gick fort och smidigt och han finns alltid ett samtal bort om man undrar något!
  • Anders R
    Anders R skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra löpande information och service.
  • Ann-kristin A
    Ann-kristin A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är mycket nöjd med det jobb han gjorde. Fick bra information om vad som förväntades av mig och vad han tog hand om. Han var lyhörd för mina förväntningar och förutsättningar för en försäljning. Det var bra kommunikation genom hela processen.
  • Ravikumar P
    Ravikumar P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef is very much self motivated.
    He did a good job. He was very knowledgeable and share lots of information when demanded.
  • Jan  S
    Jan S skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej Fastighetsbyrån.
    Äffären är inte helt klarr, nya ägarna har tillträde 1 nov.

Jag tycker att Stefan har gjort ett kanonjobb på alla sätt och vis. Jag och min sambo Anette är jättenöjda.
    2017-09-10 Stefan B svarar Jan S
    Hej Janne, Vad kul att höra! Ni har varit väldigt positiva och lätta att jobba med! Hälsa Anette och tacka med. Vi hörs snart igen. Vänligen Stefan
  • Emiljo L
    Emiljo L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bästa mäklare !!!!🌟🌟🌟🌟🌟. Han jobbar bra.
    Han kämpar för bästa resultat för kunden!!!
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Serviceinriktad, snabb, koncis. Översteg mina förväntningar.
  • Liselotte H
    Liselotte H skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Första intrycket var väldigt positivt. Fortsättningen också. Mycket trevlig , förstående och hjälpsam på alla sätt o vis. Sist men inte minst. Tillgänglig vid alla tider vi behövde fråga/ha hjälp med något.
    Rekommenderar honom varmt till fortsatta uppdrag
    2017-09-08 Stefan B svarar Liselotte H
    Hej Lissie, Vad roligt att höra! Ni har varit mycket trevliga mot mig hela tiden, det uppskattas. Vi hörs inför tillträdet!. Vänligen Stefan
  • Eva L
    Eva L skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Stefan Berglunds bemötande i försäljningsuppdraget har varit professionellt och till full belåtenhet för mig som kund.
    Alltid snabb återkoppling på frågor, han har varit ett bra stöd när jag varit villrådig och lyhörd för mina önskemål.
    Det enda jag kunde önskat mer av är synpunkter på åtgärder för fastigheten inför visning .
    2017-09-08 Stefan B svarar Eva L
    Hej Eva, Kul att du uppskattar mitt arbete! Vi hade ett bra samarbete som resulterade i ett bra resultat. Jag ska ta till mig biten om synpunkter inför visning=).
  • Ilias T
    Ilias T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han är mycket trevligt och samarbetsvillig
  • Amir M
    Amir M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Otroligt nöjd med valet av mäklare, Jimmy är professionell, seriös och noggrann mäklare förutom dessa så är han väldigt trevlig och social person. Jag var väldigt orolig över bostadsförsäljning, köpet, mäklare val och hela processen men allt gick väldigt smidigt och bra med hjälp av honom. Rekommenderas varmt!
  • Amir M
    Amir M skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Är mycket nöjd med Johans insats. Trevlig, flexibel och kunnig mäklare.
    Rekommenderas varmt!
  • Ammi S
    Ammi S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yousef är proffsig och effektiv, Vi blev väldigt vänligt bemötta när v iträffades och vid mailkontakter efteråt har vi fått snabba svar. Så tack Yousef
  • Pelle A
    Pelle A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Då jag aldrig har gjort en bostadsaffär tidigare och min livssituation ändrades brutalt, så fick Jimmy mig att känna mig trygg i detta, Det är några månader kvar tills inflytt och jag hoppas och tror att Jimmy kommer hjälpa mig hela vägen till mål:-) Har bara possitiva saker att skiva om denna man:-) 5 av 5.
  • Nima A
    Nima A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fantastiskt bemötande och snabb tillgänglighet när man behövde få prata med honom.
  • Agata K
    Agata K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag fick väldigt bra bemötande av Yosef Lahlou. Han är mycket skicklig mäklare, duktig på att lyssna och skapa förtroende. Han lyckades sälja min lägenhet på mycket kort tid och jag är väldigt nöjd med hans prestation. Han brinna för det han gör och det är mycket roligt att ha en sådan engagerade mäklare. Jag rekommenderar honom mycket varmt.
  • Felicia  J
    Felicia J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Är mycket nöjd med Jimmys insats. Trevlig, flexibel och kunnig mäklare.
    Rekommenderas varmt!
  • Helena C
    Helena C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vårt bemötande med Yosef med sitt stora leende var alltid kontaktbar och flexibel på vilket kommunikationssätt vi ville använda. Han värderade min lägenhet väldigt låg i jämförelse med andra mäklare. Vår magkänsla trodde ändå på Yosef som kunde göra ett sjukt bra jobb, eftersom han visade ett stort intresse redan från början. Resultatet visade sig att affären gick snabbt och lägenheten sålde till ett högst kvadratmeterpris i området. Väldigt nöjd här!
  • Yuan G
    Yuan G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Very friendly and provided undeniably professional top-level assistance.
  • Jarko T
    Jarko T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har, sedan första mötet med mig, gällande vår försäljning, varit en person som visat ett hundra procentigt engagemang! Alltid positiv, hjälpsam, personlig, men samtidigt också professionell! Jag kan varmt rekommendera Yosef som mäklare!
  • Maud H
    Maud H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är mer än nöjd med Jimmy som mäklare. Han är positiv, hjälpsam, mycket engagerad och mån om att kunden ska hitta rätt bostad.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Maud H
    Tack Maud och lycka till med försäljningen av din egen bostad.

Hälsningar
    Jimmy Solkarin
  • Javad Y
    Javad Y skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mitt bemötande med Yosef var mycket positivt. Han är mycket kunnig på området då han gav snabba svar på alla frågor och var dessutom tydlig. Var det något jag undrade över, så skickade jag mail som han snabbt svarade på. Så min förväntan på honom som mäklare levde han verkligen upp till. Jag som kund var först lite oroad då min bostad inte såldes först men Yosef höll mig lugn och gjorde det yttersta för att bostaden skulle bli såld. Jag vill ge den högsta betygen för Yosef, du gjorde verkligen en kanon jobb. Jag rekommenderar honom varmt när ni har hamnat i sits där ni vill komma kontakt med en ordentlig mäklare som kan sitt jobb till det yttersta och tänker utanför boxen.

J.Yavar
  • Carl-Hampus B
    Carl-Hampus B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har varit otroligt nöjd med Jimmys prestation nu när jag skulle sälja min lägenhet men verkligen inte till min förvåning då jag anlitat honom flera gånger förut med fantastiska resultat varje gång.

Tålmodig, kunnig om branschen och så är han den killen som svarar sent på kvällen och även tidigt på morgon för att göra alla stegen från första mötet till avtalsskrivning så bra som möjligt.
    2017-08-15 Jimmy S svarar Carl-Hampus B
    Tack Hampus! Du är hjärtligt välkommen att höra av dig när du kommer tillbaka till Sverige igen.

/ Jimmy
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Allt gick mycket smidigt och Yosef var alltid tillmötesgående då man hade någon fundering. Jag vet att både jag och säljaren är nöjda med affären.
  • Nishant S
    Nishant S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    We recently bought our first apartment and Yosef helped us in all possible ways to ensure that it was a smooth deal. He answered all our queries and offered any additional help that we asked for. We found him to be really professional and cooperative. Would definitely recommend him !!
  • Madelaine F
    Madelaine F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vid köp av min lägenhet har Yosef hjälpt till på bästa tänkbara sätt. När det är dags för försäljning kommer jag definitivt att anlita honom :)
  • Ivana C
    Ivana C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är väldigt glada att Yosef hjälpte oss med försäljning av vår bostad. Han var hjälpsam, kunnig, professionell och väldigt trevlig.

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby