Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Vällingby
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Pajalagatan 57, 162 13 Vällingby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Vällingby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 283 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• Fawzia S
    Fawzia S skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Johan är toppen . Han är trevlig , kunnig , lyhörd ,aktiv ,tillgänglig, trygg och har tålamod .
    Johan gjorde sitt jobb på bästa sätt . Jag fick mycket bra tips från honom inför försäljningen av mitt hus . Om någon anlitar Johan kommer hen aldrig att ångra sig.
  • Mark B
    Mark B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mer än nöjda med det sätt som Jimmy hanterat vår lägenhetsaffär. Från att vi kontaktade Jimmy till att lägenheten var såld tog det mindre än en månad då vi valde att inte gå ut i visning av lägenheten eftersom budet vi fick överträffade våra förväntningar. Som ordförande i bostadsrättsföreningen har jag extra koll på mäklare som sålt i området. Jimmy har sålt till rekordpris, så när det var dags för oss att sälja var det ingen frågan om vem som skulle förmedla vår lya. Jimmy har skött affären på ett utmärkt och intressant sätt. Vi är mer än tacksamma för hans tjänst. REKOMENDERAS STARKT!
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan varmt rekommendera Yosef J. Lahlou! Han gjorde ett mycket bra jobb med vår försäljning. Yosef är trevlig, kunnig, engagerad och målmedveten. Vi kände att han redan från första mötet hade en tydlig plan som han jobbade efter, vilket vi tycker känns seriöst och effektivt. Det var lätt att kommunicera med Yosef under processen och vi fick svar på alla våra frågor direkt.
  • Josefin Ö
    Josefin Ö skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan verkligen rekommendera Yosef! Supertrevlig, glad och en mäklare man verkligen kan lita på! Helt fantastisk!
  • anna e
    anna e skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kan varmt rekommenderas! Väldigt pålitlig, tillgänglig och serviceminded!
  • Marcus O
    Marcus O skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket nöjd med yosef som mäklare! Kan verkligen rekommendera! Proffsig, Alltid tillgänglig, hungrig 👍👍👍 inget tjaffs! Alltid raka puckar!
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra kille som målmedvetet driver sin klients intresse. Snabb att återkoppla, lätt att jobba med och ett väldigt trevligt bemötande. Flexibel och lyhörd. Rekommenderar honom verkligen.
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en professionell och engagerad mäklare som hjälpte mig till en snabb försäljning. En försäljning där både säljare och köpare upplevdes nöjda. Jimmy höll mig väl uppdaterad under hela processen. Jag kan varmt rekommendera honom.
  • Zay D
    Zay D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy, du är en stjärna. Tack för ditt råd och ditt väl bemötande . Han är väldigt bra mäklare av högsta grad. Han är mycket vänlig , ärlig , artig, lyhörd och professionell .
    Jag skulle köpa en lägenhet från annan mäklare och jag tänkte ringa och rådfråga innan jag hoppa på ett stort steg i mitt liv. eftersom jag läste och hörde gott rykte om Jimmy, vågade jag ta kontakt med honom och vilken bra tur jag hade .Han räddade mig från blåsning tack vara hans råd och rekommendation.
    Jag rekommenderar honom starkt till folk som mig aldrig köpt eller såld förut. Han är mycket trovärdig och ärlig person utöver hans positiv attityd och glatt leende . Tveka inte kontakta Jimmy åtminstone rådfråga honom om köp och sälj.
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Professionell och driven mäklare. I mitt fall en väldigt snabb och trygg försäljning där Jimmy har tillhandahållit och uppdaterat mig med information under hela processen. Alltid tillgänglig!
  • Sally R
    Sally R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en tillgänglig, professionell och lyhörd mäklare. Gör alltid sitt bästa ger 200 procent till sina kunder och samlar all information som behövs. Jimmy är en kunnig mäklare som är strukturerad och engagerad i sitt jobb vilket gör honom till en av få mäklare som har alla dessa egenskaper.
  • Morgan B
    Morgan B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Efter att ha förlorat en budgivning som Jimmy höll i så tog han sig tiden att leta upp en annan fin lägenhet i närområdet som han tipsade mig om, och som jag sedan valde att köpa. Har också varit mycket hjälpsam med information och alla praktiska bitar kring köpet
  • Namalie
    Namalie skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag vill varmt rekommendera Yosef som mäklare.
    Mycket gott bemötande från första början.
    Mycket kunnig och professionell mäklare, effektiv och dessutom är otroligt trevlig och har fötterna på jorden. Har varit lätt att få tag på med sms, samtal eller mejl.
    Allt med försäljningen har flutit på smidigt!
    Nytt säljrekord i föreningen säger väl allt.
    Fatine G gillar detta
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra till mötes gående både via mail och telefon. Är det något som man vill göra eller undrar över så fixar han det på en gång.
  • Björn G
    Björn G skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt bemötande och kunnig.
  • Claes S
    Claes S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea har levt upp till våra förväntningar bl a genom att på ett seriöst, proffsigt och smidigt sätt administrera försäljningen av vårt hus.
    Vi är mycket nöjda med Linnea och kan rekommendera henne till andra.
    2017-01-28 Linnea M svarar Claes S
    Hej Claes! Vad roligt att ni uppskattar mitt arbete, det var väldigt roligt att efterfrågan var så stor för ert hus och jag önskar er all lycka i den nya lägenheten! Såg precis ditt mail om ändringen av tillträdet, jag fixar det, inga problem! Ha det så bra och hälsa familjen!
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vår upplevelse av Linnea Mohlen är att hon är en mycket duktig och seriös mäklare. Hon gav oss många bra tips inför fotografering och visning. Det har känts tryggt att sälja vårt hus med Linnea som mäklare.
    2017-01-30 Linnea M svarar Madeleine S
    Vad roligt att du uppskattade mina tips och kul att försäljningen gick så bra! 😊 Tack så himla mycket för denna fina rekommendation, hör av dig om det dyker upp något frågor eller funderingar! Ha det så fint 😊
  • Walaa A
    Walaa A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi fick ett bra bemötande av Josef han var väldigt hjälpsam, duktig och professionell. Honom skulle jag starkt rekommendera som mäklare.
    Han är väldigt trevlig och duktig.

Walaa&Saif
  • Malin  F
    Malin F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Målinriktad, trovärdig, proffessionel och kunnig. Vi är väldigt nöjda med Yosef som mäklare och skulle anlita honom igen om det behövs.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Oerhört proffsig och trevlig. Yosef har varit exemplarisk och bemött oss på ett bra och trovärdigt sätt hela tiden. Snabb på att svara på frågor, engagerad, nyfiken och dedikerad sitt jobb!
  • Loman O
    Loman O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en mycket professionell mäklare som lyckades överträffa mina redan högt ställda förväntningar. Lyhördhet och kunskap inom sitt område är egenskaper som Jimmy besitter viket gjorde att det kändes tryggt. Det som förvånade mig mest var att Jimmy lyckades fånga upp en köpare efter endast några dagar, detta utan att ens lägenheten hade hunnits fotograferats. Några dagar senare var affären klar, jag fick det jag önskade. Kan varmt rekommendera Jimmy.
  • Per K
    Per K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Seriös, hög servicenivå och ansvarstagande.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kunnig, effektiv, ödmjuk och service minded. Vi är supernöjda!
  • Irme E
    Irme E skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket kunnig och professionell mäklare, effektiv och hjälpsam.
    Nytt säljrekord i föreningen säger väl allt.
    2016-12-28 Yosef L svarar Irme E
    Hej Irme,

Jag tackar ödmjukt för ditt förtroende och din Reco.

Det har varit ett nöje att förmedla din bostadsrätt och gratulerar dig ännu en gång till ett nytt rekord i föreningen!!

Vi hörs och ses på tillträdet. Du är välkommen att kontakta mig när som helst vid frågor eller dylik.

Bästa hälsningar
    /Yosef
  • Anders S
    Anders S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kompetent mäklare med koll på detaljerna, rekomenderas varmt!
    2016-12-28 Yosef L svarar Anders S
    Hej Anders!

Tackar ödmjukt för din Reco.

Jättekul att du är nöjd med ditt köp och skulle rekommendera mig vidare. Jag tror att du kommer trivas enormt bra på Melongatan!

Vi hörs och ses på tillträdesdagen om inte annat dyker upp.

Väl mött/
    Yosef Jawad Lahlou
  • Kevin H
    Kevin H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Wow! Den här killen är helt otrolig!

Efter att ha diskuterat med flertal mäklare så slutade det med att vi valde Yosef som vår mäklare.
    Jag kände verkligen att han gav 110% från början till slut. Vill ni ha en mäklare som verkligen påverkar köparna så är det helt klart Yosef ni ska välja, han är helt och hållet utöver det vanliga.

Han är absolut inte den billigaste mäklaren där ute men det avspeglar sig verkligen i hans kvalité som mäklare. Han var värd varje krona då han slog rekord i hela föreningen. Han är serviceinriktad och målmedveten.

Tack återigen för din fantastiska insats!
    2016-12-28 Yosef L svarar Kevin H
    Hej Kevin & Clara!

Det glädjer min att ni är supernöjda med min hjälp. Ett bra samarbete mellan 3 parter resulterade i ett nytt försäljningsrekord i hela Hässelby. Jag tackar därför för ert förtroende!!

Jag hoppas ni trivs bra i Spanien och ifall ni skulle ha några vänner eller bekanta som ska sälja sin lägenheten så får ni gärna kontakta mig ;-)

Vi hörs!!

MVH
  • Anders
    Anders skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket gott bemötande från första början, entusiastisk och lite pushig men ändå respektfull . Jag fyllde i ett formulär på nätet och han tog kontakt efter ett par dagar. Har varit lätt att få tag på med sms, samtal eller mejl. Alla tips och rekommendationer har fungerat, t.ex. homestyling och lite lägre utgångspris. Han lovade även att han skulle slå rekordet för en etta i min förening. Jag var skeptisk, men vi slog rekordet! Med några tusen, men ändå! Allt med försäljningen har flutit på smidigt! Yosef rekommenderas varmt!
    2016-12-01 Yosef L svarar Anders
    Hej Anders,

Först och främst vill jag tacka för ditt förtroende, det har varit ett nöje att göra affär med dig.

Jag tackar även ödmjukt för din reco, det uppskattas. Sedan att slutpriset landade långt över förväntan var väldigt kul!!

Vi ses vid tillträdet, tveka inte att kontakta mig vid frågor eller funderingar.

Väl mött/
  • Nathalie K
    Nathalie K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan varmt rekommendera Yosef vidare. Han varit väldigt tillmötesgående, proffsig och smidig att göra affärer med.
    2016-11-29 Yosef L svarar Nathalie K
    Hej Nathalie,

Tackar ödmjukt för din Reco!

Grattis ännu en gång till din första lägenhet och så ses vi igen när det är dags att flytta in.

Väl mött
    /Yosef
  • Kifara H
    Kifara H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sammantaget är han bra mäklare, väl respekterade och ge extra omsorg av sina kunder.
  • Martin E
    Martin E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy kom in i bilden efter att min första mäklare misslyckats med försäljningen. Lägenheten hade då legat ute på hemnet en månad och hade endast fått skambud när Jimmy tog över. Från det tog det inte 48 timmar innan lägenheten var såld till ett pris jag är mycket nöjd med. Karln är en trollkarl och jag önskar bara att jag hade kontaktat honom direkt.
  • Azam B
    Azam B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    suverän bemötande. Han är tydlig och förklara. Punktligt och bra att göra affär med.
  • Elisabeth O
    Elisabeth O skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag upplevde Linnea Mohlén på Fastighetsbyrån som en lättsam och trygg kontakt. Hon ordnade en bra kommunikation mellan köpare och säljare.

Elisabeth Olsson
    2016-11-23 Linnea M svarar Elisabeth O
    Tack Elisabeth! Det var verkligen roligt att få hjälp er med försäljningen av ert hus, det är inte så vanligt att mina säljare har bott i huset över 40 år så det var roligt att höra hur bra ni har trivits i huset. jag tror att vi verkligen hittade rätt köpare till huset så vem vet de kanske också kommer bo där så länge! 😊 Ha det så fint och hälsa Jens så gott från mig!
  • Fuad B
    Fuad B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    mycket trevlig och duktig mäklare. gör sitt jobb väldigt proffsigt.
    jag kommer att verkligen rekomendera honom ))
    BÄSTA
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb och smidig, inga konstigheter.
  • Lara M
    Lara M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag skulle kort och gott beskriva Jimmy som Västerorts Fredrik Eklund! Han har perfekta personliga egenskaper för att göra en bra affär, inte enbart för mig som säljare utan han ser också till att köparen får minst lika mycket engagemang. Fantastisk i första mötet då han kom in och såg alla lägenhetens fördelar direkt, smidig och kontinuerlig kontakt under försäljningen, blev ordentligt grillad av köparna och klarade det galant under kontraktskrivning och slutligen bra återkoppling efter avtalsskrivning. Det är inte ovanligt att han säljer lägenheter till rekordpris, inte heller denna gång med min lägenhet. Har bara gott att säga helt enkelt och kan varmt rekommendera denna superstjärna!
  • Shehab A
    Shehab A skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag var trygg med köpet och allt berodde på att jag hade Linnea som mäklare som var trovärdig och omtänksam, hon bryr sig om kunden och svarar direkt på kundens frågor. Jag var nöjd och hoppas att hon fortsätter som mäklare och lyckas bra.
    Hälsningar
    Shehab Anwar
    2016-11-21 Linnea M svarar Shehab A
    Hej, vad roligt att du känner dig så nöjd med mitt arbete! Lite extra roligt är ju att jag har fått förmedla ett hus till både dig och din bror i samma område :) Jag är säker på att ni kommer att stortrivas i huset och har ni några frågor så vet ni vart ni ska ringa! Ha det så bra och hälsa hela familjen så gott från mig!
  • Rosa S
    Rosa S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy did a fantastic job. He saw that we were really interested in the apartment and he helped from the beginning. We had many problems with the bank because for me, as a PhD student with a scholarship, was a bit difficult to get a loan. We could talk to him and he offered his help to get the loan, and we got it! Now we can say that thanks to him we can live in our dream home! Without his help, his commitment and his ability to negotiate this would never have been possible.
    We don't speak Swedish and we were really inexperienced. This was not a problem at all. With him we didn't feel this was a disadvantage at all during the entire process. He is really professional, as we could observe it when he went trough each paragraph of the contract and explained us that difficult formal Swedish in really simple English words, giving examples and helpful tips for the future. He made us feel very comfortable during the meeting with the landlord. In summary, I really recommend Jimmy as broker for everyone that want to have a really great experience in finding his place to live.
  • Johan N
    Johan N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy hjälpte mig på ett fantastiskt sätt när jag behövde det. Proffsigt och håller vad han lovar. När det blir dax att flytta nästa gång så vet jag vart jag ska vända mig.
  • Hamdi C
    Hamdi C skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig mäklare som gör sitt jobb fel fritt och säljer till ett pris man blir mycket nöjd med
    2017-01-09 Stefan B svarar Hamdi C
    Hej Hamdi, Stort tack för den fina rekommendationen! Vi ses. Hälsning Stefan
  • Emre T
    Emre T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig, hjälpsam och lätt att ha kontakt med. Kan definitivt rekommendera.
  • Roweid S
    Roweid S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt professionell och kunnig mäklare som kan marknaden. Bästa möjliga service, allt gick så smidigt när jag sålde min lägenhet. Överträffade mina förväntningar! Väldigt kul att träffa någon som är så engagerad och tycker om det han gör. Stor eloge Jimmy!
  • Roweid S
    Roweid S skrev om Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin hjälpte mig sälja min lägenhet. Väldigt duktig och kunnig mäklare. Överträffade mina förväntningar. Stort tack till dig Jimmy.
  • Frida F
    Frida F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevlig, serviceminded och skicklig säljare.
    2016-11-15 Yosef L svarar Frida F
    Hej Frida, var roligt att du känner att du fått ett bra bemötande. Gratulerar igen till din första lägenhet!! :) Tveka aldrig på att kontakta mig om du har frågor eller funderingar. Bästa hälsningar//

• Jan B
    Jan B skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycke nöjda. Professionell hantering, bra information och råd.
    2017-01-09 Stefan B svarar Jan B
    Tack Jan! Tack så mycket, det har varit mycket roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert hus! Vi ses på tillträdet. Hälsningar Stefan
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En kunnig och välförberedd mäklare som på ett korrekt och trevligt sätt tillvaratog mina intressen som säljare men också hade förståelse för köparens behov.
    2017-01-09 Stefan B svarar Jonas R
    Hej Jonas, Tack så mycket för de värmande orden! Det har verkligen varit ett trevligt samarbete! Det ska bli spännande att få se ert nya hus när det är färdigbyggt! Vänligen Stefan
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket lugn och förtroende ingivande!
    2017-01-09 Stefan B svarar Tomas E
    Hej Tomas! Tack för de fina orden! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus, det ska bli kul att komma förbi och titta! Vi ses snart, hälsning Stefan
  • Brita N
    Brita N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin hjälpte mig att sälja min lägenhet i ett seniorboende i Vällingby. Han var vädligt proffsig och trevlig att ha att göra med. Det gick också snabbt och vi var nöjda med affären.
  • Julia Ö
    Julia Ö skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Supertrevlig, effektiv och lätt att få tag på! Jag har ingenting att klaga på, Jimmy är grym!
  • Christina F
    Christina F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Nytt säljrekord i föreningen, och han har stått ut med alla mina frågor under vägens gång och besvarat dem på ett sätt som jag förstått trots att det är min första försäljning. Super både för dig som säljer din första eller tionde lägenhet!
  • Herbert O
    Herbert O skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fick mycket bra bemötande. Bra information och när vi sökte kontakt fick vi alltid snabb återkoppling.
    2016-10-16 Linnea M svarar Herbert O
    Tack så mycket för ett fint omdöme! Har varit väldigt trevligt att få följa er under försäljningen av ert fina atriumhus! Jag tror att vi verkligen hittade en köpare som kommer att ta väl hand om det och trivas där lika bra som ni har gjort. Då hörs vi åter igen när det är dags för deklarationen, hör gärna av er om det är något som jag kan hjälpa er med innan dess! Ha det så fint och hälsa hela familjen!

Pajalagatan 57, 162 13 Vällingby