Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Vällingby
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Pajalagatan 57, 162 13 Vällingby — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Vällingby och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 257 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• Anders
    Anders skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket gott bemötande från första början, entusiastisk och lite pushig men ändå respektfull . Jag fyllde i ett formulär på nätet och han tog kontakt efter ett par dagar. Har varit lätt att få tag på med sms, samtal eller mejl. Alla tips och rekommendationer har fungerat, t.ex. homestyling och lite lägre utgångspris. Han lovade även att han skulle slå rekordet för en etta i min förening. Jag var skeptisk, men vi slog rekordet! Med några tusen, men ändå! Allt med försäljningen har flutit på smidigt! Yosef rekommenderas varmt!
    2016-12-01 Yosef L svarar Anders
    Hej Anders,

Först och främst vill jag tacka för ditt förtroende, det har varit ett nöje att göra affär med dig.

Jag tackar även ödmjukt för din reco, det uppskattas. Sedan att slutpriset landade långt över förväntan var väldigt kul!!

Vi ses vid tillträdet, tveka inte att kontakta mig vid frågor eller funderingar.

Väl mött/
  • Nathalie K
    Nathalie K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan varmt rekommendera Yosef vidare. Han varit väldigt tillmötesgående, proffsig och smidig att göra affärer med.
    2016-11-29 Yosef L svarar Nathalie K
    Hej Nathalie,

Tackar ödmjukt för din Reco!

Grattis ännu en gång till din första lägenhet och så ses vi igen när det är dags att flytta in.

Väl mött
    /Yosef
  • Kifara H
    Kifara H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sammantaget är han bra mäklare, väl respekterade och ge extra omsorg av sina kunder.
  • Martin E
    Martin E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy kom in i bilden efter att min första mäklare misslyckats med försäljningen. Lägenheten hade då legat ute på hemnet en månad och hade endast fått skambud när Jimmy tog över. Från det tog det inte 48 timmar innan lägenheten var såld till ett pris jag är mycket nöjd med. Karln är en trollkarl och jag önskar bara att jag hade kontaktat honom direkt.
  • Azam B
    Azam B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    suverän bemötande. Han är tydlig och förklara. Punktligt och bra att göra affär med.
  • Elisabeth O
    Elisabeth O skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag upplevde Linnea Mohlén på Fastighetsbyrån som en lättsam och trygg kontakt. Hon ordnade en bra kommunikation mellan köpare och säljare.

Elisabeth Olsson
    2016-11-23 Linnea M svarar Elisabeth O
    Tack Elisabeth! Det var verkligen roligt att få hjälp er med försäljningen av ert hus, det är inte så vanligt att mina säljare har bott i huset över 40 år så det var roligt att höra hur bra ni har trivits i huset. jag tror att vi verkligen hittade rätt köpare till huset så vem vet de kanske också kommer bo där så länge! 😊 Ha det så fint och hälsa Jens så gott från mig!
  • Fuad B
    Fuad B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    mycket trevlig och duktig mäklare. gör sitt jobb väldigt proffsigt.
    jag kommer att verkligen rekomendera honom ))
    BÄSTA
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb och smidig, inga konstigheter.
  • Lara M
    Lara M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag skulle kort och gott beskriva Jimmy som Västerorts Fredrik Eklund! Han har perfekta personliga egenskaper för att göra en bra affär, inte enbart för mig som säljare utan han ser också till att köparen får minst lika mycket engagemang. Fantastisk i första mötet då han kom in och såg alla lägenhetens fördelar direkt, smidig och kontinuerlig kontakt under försäljningen, blev ordentligt grillad av köparna och klarade det galant under kontraktskrivning och slutligen bra återkoppling efter avtalsskrivning. Det är inte ovanligt att han säljer lägenheter till rekordpris, inte heller denna gång med min lägenhet. Har bara gott att säga helt enkelt och kan varmt rekommendera denna superstjärna!
  • Shehab A
    Shehab A skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag var trygg med köpet och allt berodde på att jag hade Linnea som mäklare som var trovärdig och omtänksam, hon bryr sig om kunden och svarar direkt på kundens frågor. Jag var nöjd och hoppas att hon fortsätter som mäklare och lyckas bra.
    Hälsningar
    Shehab Anwar
    2016-11-21 Linnea M svarar Shehab A
    Hej, vad roligt att du känner dig så nöjd med mitt arbete! Lite extra roligt är ju att jag har fått förmedla ett hus till både dig och din bror i samma område :) Jag är säker på att ni kommer att stortrivas i huset och har ni några frågor så vet ni vart ni ska ringa! Ha det så bra och hälsa hela familjen så gott från mig!
  • Rosa S
    Rosa S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy did a fantastic job. He saw that we were really interested in the apartment and he helped from the beginning. We had many problems with the bank because for me, as a PhD student with a scholarship, was a bit difficult to get a loan. We could talk to him and he offered his help to get the loan, and we got it! Now we can say that thanks to him we can live in our dream home! Without his help, his commitment and his ability to negotiate this would never have been possible.
    We don't speak Swedish and we were really inexperienced. This was not a problem at all. With him we didn't feel this was a disadvantage at all during the entire process. He is really professional, as we could observe it when he went trough each paragraph of the contract and explained us that difficult formal Swedish in really simple English words, giving examples and helpful tips for the future. He made us feel very comfortable during the meeting with the landlord. In summary, I really recommend Jimmy as broker for everyone that want to have a really great experience in finding his place to live.
  • Johan N
    Johan N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy hjälpte mig på ett fantastiskt sätt när jag behövde det. Proffsigt och håller vad han lovar. När det blir dax att flytta nästa gång så vet jag vart jag ska vända mig.
  • Hamdi C
    Hamdi C skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig mäklare som gör sitt jobb fel fritt och säljer till ett pris man blir mycket nöjd med
  • Emre T
    Emre T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig, hjälpsam och lätt att ha kontakt med. Kan definitivt rekommendera.
  • Roweid S
    Roweid S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt professionell och kunnig mäklare som kan marknaden. Bästa möjliga service, allt gick så smidigt när jag sålde min lägenhet. Överträffade mina förväntningar! Väldigt kul att träffa någon som är så engagerad och tycker om det han gör. Stor eloge Jimmy!
  • Roweid S
    Roweid S skrev om Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin hjälpte mig sälja min lägenhet. Väldigt duktig och kunnig mäklare. Överträffade mina förväntningar. Stort tack till dig Jimmy.
  • Frida F
    Frida F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevlig, serviceminded och skicklig säljare.
    2016-11-15 Yosef L svarar Frida F
    Hej Frida, var roligt att du känner att du fått ett bra bemötande. Gratulerar igen till din första lägenhet!! :) Tveka aldrig på att kontakta mig om du har frågor eller funderingar. Bästa hälsningar//

• Jan B
    Jan B skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycke nöjda. Professionell hantering, bra information och råd.
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En kunnig och välförberedd mäklare som på ett korrekt och trevligt sätt tillvaratog mina intressen som säljare men också hade förståelse för köparens behov.
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket lugn och förtroende ingivande!
  • Brita N
    Brita N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin hjälpte mig att sälja min lägenhet i ett seniorboende i Vällingby. Han var vädligt proffsig och trevlig att ha att göra med. Det gick också snabbt och vi var nöjda med affären.
  • Julia Ö
    Julia Ö skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Supertrevlig, effektiv och lätt att få tag på! Jag har ingenting att klaga på, Jimmy är grym!
  • Christina F
    Christina F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Nytt säljrekord i föreningen, och han har stått ut med alla mina frågor under vägens gång och besvarat dem på ett sätt som jag förstått trots att det är min första försäljning. Super både för dig som säljer din första eller tionde lägenhet!
  • Herbert O
    Herbert O skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fick mycket bra bemötande. Bra information och när vi sökte kontakt fick vi alltid snabb återkoppling.
    2016-10-16 Linnea M svarar Herbert O
    Tack så mycket för ett fint omdöme! Har varit väldigt trevligt att få följa er under försäljningen av ert fina atriumhus! Jag tror att vi verkligen hittade en köpare som kommer att ta väl hand om det och trivas där lika bra som ni har gjort. Då hörs vi åter igen när det är dags för deklarationen, hör gärna av er om det är något som jag kan hjälpa er med innan dess! Ha det så fint och hälsa hela familjen!
  • Sarah E
    Sarah E skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    2016-10-24 Stefan B svarar Sarah E
    Stort tack Sarah! Jag tror att huset kommer passa perfekt för er! Kul även att det gick så bra med försäljningen av ert nuvarande hus. Med vänlig hälsning Stefan Berglund
  • Almaz A
    Almaz A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Va fint ni har gjort.
    Hoppas att finns flera som er.
  • Serhat G
    Serhat G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Finns bara en sak att säga om Jimmy S, grym mäklare.
  • Saleh R
    Saleh R skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Gott bemötande, duktig och mycket angagerad
    2016-10-15 Linnea M svarar Saleh R
    Tack så mycket för en fullpott i ert omdöme😊 Skönt att det även gick bra för er försäljning av lägenheten, kul att ni valde att både sälja och köpa av oss, det är bara att höra av er om ni har några frågor eller funderingar innan vi ses😊 Ha det bra och hälsa hela familjen från mig!
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är toppen, har hjälp mig med mera än vad han behövt samt alltid tillgänglig för en.
  • Levente K
    Levente K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bostadsförsäljningen tog 3 månader men Jimmy gjorde sitt bästa för att få den såld. Tills slut det gick bra.
  • Joseph Y
    Joseph Y skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevligt och hjälpsam
  • Malin T
    Malin T skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Lugn och professionell. Ger ett bra förtroende
    2016-10-24 Stefan B svarar Malin T
    Hej Malin, stort tack för de fina orden! Kul att ni är så nöjda med er nya lägenhet också! Vi ses på tillträdet. Hälsningar Stefan Berglund
  • Basim B
    Basim B skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han är trevligt och duktig försäljare.
  • Lena B
    Lena B skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Ett trevligt och professionellt bemötande med stor kännedom om det aktuella objektet.
    2016-10-13 Linnea M svarar Lena B
    Hej Lena! Ja det var verkligen tur att vi hann fixa en extra visning till er då detta var huset för er😊 Tack för ett fint omdöme! Vi hörs när det är dags för er att få nycklarna till huset! Hör av er om ni har några funderingar innan dess 😊
  • Helen U
    Helen U skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Utmärkt! Bra kontakt med mäklaren! Snabb affär!
  • Terese W
    Terese W skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han var snabb, tydlig, effektiv och trevlig. Vi är väldigt nöjda!
  • adam s
    adam s skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är en otroligt kompetent mäklare som gör det lilla extra för att lugna dina nerver. Behöver du städning? Flytthjälp? En fullmakt? Han är där med kontakter, råd och tips innan du hinner fråga. Helt fantastisk.
    2016-11-15 Yosef L svarar adam s
    Hej Adam,
    Stort tack för din reco! Det har varit än ära att göra affär med dig. Vi hörs av och tveka aldrig att kontakta mig vid frågor eller dylik.

• Mohammad A
    Mohammad A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    han är väldigt duktig och hjälpsam.
    2016-11-15 Yosef L svarar Mohammad A
    Hej Amin,
    Jag tackar för ditt förtroende och gratulerar dig till ett nytt rekord i föreningen :)

Vi hörs av och lycka till med ditt nya boende!!

Väl mött/
  • Marcell G
    Marcell G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy jobbade snabbt och effektivt och gjorde att jag som kund upplevde en hög service.
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har varit mycket tillmötesgående och lyhörd, möter kundens behov på ett mycket professionellt sätt, vilket ger en stor trygghet. Rekommenderas varmt!
  • Ehsan B
    Ehsan B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har varit en väldigt hjälpsam och engagerad mäklare. Hittar lösningar som funkar både för köparen men även för säljaren, en bra medlare och kommunikatör. Alltid positivt med en väldigt bra förmåga att förstå vad som efterfrågas samt ett högt engagemang i både kund och säljare. Rekommenderas starkt
  • Lourdes B
    Lourdes B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag kan varmt rekommendera Jimmy som mäklare. Han är väldigt professionell, entusiastisk, effektiv och hjälpsam.
    Jimmy lyckades sälja min lägenhet snart och med en fantastisk resultat som jag inte hade förväntat mig.
    Tack Jimmy för allt hjälp !!!
  • Nemrin S
    Nemrin S skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fick ett väldigt gott bemötande av Stefan, både på telefon och vid senare möte. Väl förberedd, kunnig och samtliga förväntningar infriades.
    2016-10-03 Stefan B svarar Nemrin S
    Hej Bibbi, Vad kul att höra! Även roligt att ni är så nöjda med huset! Nu håller vi tummarna för att er försäljning i Skåne går bra! Vi ses på tillträdet. Hälsningar Stefan
  • Helen S
    Helen S skrev om Linnea Mohlén en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Linnea har genom hela processen med försäljningen av vårt hus skött sitt uppdrag mycket proffesionellt och kundorienterat. Hon har hela tiden hållit kontakt och återkommit som vi kommit överens om. Linnea har genom sin erfarenhet väglett oss på bästa sätt. Vi ger henne våra bästa rekommendationer.
    2016-09-17 Linnea M svarar Helen S
    Hej Helen, vad kul att ni uppskattat mitt arbete. Det var roligt att förmedla en sådan unik bostad som eran. Sköt om er så hörs vi vidare under hösten inför tillträdet!
  • Elina E
    Elina E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en fantastisk mäklare som verkligen gör sitt bästa för att göra sina kunder nöjda. Lyhörd och proffessionell, vi rekomenderar varmt honom som mäklare till alla som vill ha en lyckad affär.
  • Hawra A
    Hawra A skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han var vänlig, hjälpsam, tillgänglig när vi undrade något även om han var på semester. Vi fik tillräcklig information om bostaden.
    2016-09-26 Johan L svarar Hawra A
    Tack! Det var roligt att ni fick köpa huset eftersom ni gillar Nälsta så mycket. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas, ring gärna mig när ni har renoverat klart så att jag får se hur det blir när allt är klart! Vi hörs snart! // Johan
  • Hamid A
    Hamid A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    jag tycker att han gör sitt bäst att få både köparen och säljaren nöjda. Jag har haft en jättebra upplevelse att sälja min bostad via honom. Tack och lycka till!
  • Tomas O
    Tomas O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mkt nöjd köpare, med en snabb affär som Jimmy
    hjälpte mig med från början till slut :)
  • Anna T
    Anna T skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Toppen! Jag är supernöjd. Stefan är en Bra, kunnig och professionell mäklare. Han kommer att få sälja mitt nästa hus också! 😊
    2016-10-03 Stefan B svarar Anna T
    Hej Anna, Jättekul att höra! Värmande ord som jag tar med mig, stort tack! Vi ses på tillträdet. Vänligen
    Stefan
  • Peter J
    Peter J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy var ganska engagerad i sitt arbete som mäklare och anpassade sig bra efter kund

Pajalagatan 57, 162 13 Vällingby