Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyråns kontor mitt i hjärtat av Vällingby! Här hittar du ett område med både lägenheter, villor, härliga grönområden och badplatser men ändå bra förbindelser in till Stockholm city. Vi mäklare som jobbar här har koll även på Hässelby och Spånga.

Vi har stort engagemang och skräddarsyr gärna våra tjänster utefter våra kunders kriterier och önskemål. Självklart kan du anlita oss vare sig du vill köpa eller sälja! Fastighetsbyrån är en av Sveriges absolut största mäklare. Oss kan du fråga om vad som helst. Välkommen!

Läs vad 459 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• Philip J
    Philip J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef hjälpte oss att sälja mitt i säljkrisen. Trots flera visningar med 0 besökare lyckades han få tag i en köpare när det såg som mörkast ut. Yosef är amitiös, trevlig och det märks att han jobbar hårt. Rekomenderas varmt! Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Philip J
    Tacktacktack för ditt omdöme Philip!!

Tillslut gick allting i lås, kunde inte bli bättre nu när ni flyttar in i ert nya boende :)

Tack för förtroendet och det har varit ett nöje att hjälpa er!

Vi ses i början av januari :)

• Nathalie J
    Nathalie J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag blev väldigt väl bemött och fick svar på de frågor som jag ville ha svar på. Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Nathalie J
    Hej Nathalie,

Stort tack för ett fint omdöme :) Jättekul att du är nöjd med mig som mäklare, ännu roligare att du fick köpa en lägenhet med stor potential!!

Vi ses när det blir dags för tillträde, tveka inte att kontakta mig om du har frågor innan dess :)

• Isabella K
    Isabella K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vill man ha en lyhörd, professionell och supertrevlig mäklare som sätter ens vilja i fokus, så är Yosef mäklaren att gå till. Marknaden var väldigt tuff när vi skulle sälja, men Yosef gjorde allt han kunde och vi fick den såld till slut!

Snabb på att återkoppla också är han. Jätteskicklig mäklare. Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Isabella K
    Hej Isabella,

Stort tack för ditt fina omdöme, betyder mycket för mig.

Det var utmaning att sälja er lägenhet men efter många om och men så gick allt bra tillslut :) Tror att ni kommer trivas superbra i ert nya boende.

VI ses snart :)
  • Max T
    Max T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fick ett strålande bemötande av Yosef. En väldigt lyhörd och kunnig mäklare. 5 av 5! Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Max T
    Tja Max,

Stort tack för ert förtroende då ni jämförde med ett flertal mäklare. Vi hörs av när det är dags att deklarera :)
    Ha det fint!
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är otroligt professionell och kunnig inom området där vi både sålt och köpt bostad. Han sprider god energi och postivitet kring sig.
    Han har engagerat sig i våra behov redan från start och varit behjälplig och löst problem på bästa sätt.
    Ingen fråga har varit för liten eller för stor och han har i princip alltid varit tillgänglig. Även sena kvällar vilket var värdefullt för oss som jobbar oregelbundna tider.
    Ett positivt sätt och ett otroligt trevligt bemötande.
    Vi är otroligt nöjda med vår sålda lägenhets slutpris i den otroligt tuffa bostadsmarknad som råder just nu.
    Vi har haft stort förtroende för Yosef och han har levt upp till alla våra förväntningar. I framtiden när vi kanske flyttar igen så är det ett självklart val att kontakta Yosef igen. Läs mer
    2017-12-12 Yosef L svarar Jenny M
    Hej Jenny & Amir,

Det har varit en ära att få hjälpa er med att köpa er drömlägenhet och även sälja er lägenhet direkt efter. Allt har gått enligt plan, om inte bättre, så vi ses snart när det är dags för från/tillträde :)

Ha en God Jul och Gott nytt år!
  • Erica R
    Erica R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag anlitade Jimmy för att sälja min Brf. Han var mycket professionell och ärlig under hela processen. Han har en lokalkännedom och nätverk som är helt ovärdeligt! Utöver detta så är han väldigt enkel att få tag på och har lätt till skratt. Jag har bara gott att säga om Jimmy!

/Erica Rosengren Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fick otroligt professionell och kompetent hjälp av Jimmy Solkarin på Fastighetsbyrån i Vällingby. Han hjälpte mig även när jag skulle köpa och gav värdefulla råd. Hans rådgivning grundade sig på mina behov och önskemål. Han skapade realistiska förväntningar både i köpprocessen och i säljprocessen. Kompetent och kunnig, nästan skrämmande god marknadskännedom, kunde i förväg säga slutpriser på olika objekt. Jag ger honom mina varmaste rekommendationer, alla dagar i veckan. Läs mer
  • Grethe S
    Grethe S skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    I går avslutades min fastighetsaffär med ett resultat, jag år nöjd med. Jag har varit mycket tacksam för all den hjälp och rådgivning vi har fått, jag och mina två döttrar.
    Stefan är en mycket trevlig person med stort tålamod, och jag vill gärna rekommendera honom.

Med vänlig hälsning
    Grethe Swanberg Läs mer
    2017-11-22 Stefan B svarar Grethe S
    Hej Grethe, Det har varit riktigt kul att träffa dig och dina döttrar och jag vill verkligen tacka för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus! Jag vet att du har trivts väldigt bra särskilt med din fina trädgård och att det är en stor omställning att flytta. Jag önskar dig allt gott! Vänligen Stefan Berglund
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej Jimmy jag skriver till dig som Min mäklare. Du stöttade mig igenom hela processen kring dels min försäljning av mitt hus men även när jag köpte nytt. Du såg hur känslomässigt det var för mig att sälja, du uppmärksammade mina behov genom fantastiska råd och sen fanns du alltid tillgänglig när jag ringde. Jag känner verkligen att du gjorde det som behövdes för att jag skulle kunna känna mig lugn och trygg i dessa, för mig, jättestora affärerna. Till er som läser detta och letar efter en bra, trygg och kunnig mäklare så kan jag varmt rekommendera min mäklare, Jimmy Solkarin! Om jag ska göra husaffärer i framtiden är Du den jag kommer anlita Jimmy. Läs mer
  • Azita M
    Azita M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Pålitlig,ärlig, trygg, hjälpsam. kompetent Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Azita M
    Hej Azita,

Tack för dina fina ord och ett trevligt samarbete :)

Vi ses snart och ta hand om dig.
  • Kim Ngan N
    Kim Ngan N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    I highly recommend Jimmy for selling apartments. He's fast, smart and service-friendly. He gave me straightforward advices to sell my apartment and buy the new apartment. Our journey with him was smoothe and pleasant even though the market was tough at that moment. He brought both me and the buyer good results! Läs mer
  • Gun N
    Gun N skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mitt första möte med Yosef var enbart positivt, jag har tidigare kontaktat två mäklarfirmor där jag inte fick samma förtroende som hos Yosef. Han var otroligt positiv i en tid där man pratade om svårigheter att sälja och att priserna sjunker... Jag kontaktade honom och fick alltid snabb återkoppling från honom. Då jag var missnöjd med den första fotografens bilder var han snabb att boka en ny tid för nya foton på de bilder jag hade synpunkter på. Det blev en snabb affär, endast två visningar och till mitt önskepris, jag kan inte vara annat än nöjd och rekommenderar varmt Fastighetsbyrån och Yosef. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Gun N
    Hej Gun,

Jättetacksam för din Reco!! Superkul att få höra så fina ord och att du är nöjd med mig som mäklare :) Allt löser sig brukar jag säga, det gör det alltid.

Vi ses snart igen och så vet du att jag alltid är kontaktbar ifall det skulle dyka upp några frågor.

// Yosef
  • Kerstin Helena S
    Kerstin Helena S skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabbt, korrekt, vänligt o tjänstvilligt! Allt har fungerat utmärkt o vi är helt nöjda! Läs mer
  • Michael G
    Michael G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef hade ett försäljningsuppdrag på en lägenhet jag var intresserad av. Han hade svar på mina frågor och hade bra kontakt med säljaren som givit honom uppdraget. Det slutade med en snabb affär och en väldigt nöjd köpare.

Letar du efter en mäklare till ditt kommande säljuppdrag, då tycker jag du tar kontakt med honom. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Michael G
    Tja Micke,

Grymt kul att du är nöjd med mitt jobb som mäklare, ännu roligare att du är supernöjd med lägenheten.

Vi ses snart på tillträdet!

Ha det fint!! :)
  • Celal Y
    Celal Y skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt nöjd!
    Professionell, engagerad, snabb återkoppling, ärlig och extremt kunnig. Hade helt klart hört av mig till honom om det blir en till affär.
    Kan starkt rekommendera yosef till bostadsaffärer! Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Celal Y
    Tja vännen,

Tack för din reco och din fina ord!! Med ett gott samarbete lyckades vi sy ihop en smidig affär.

Ses snart!
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig mäklare som var kontaktbar hela tiden, gjorde affären smidig och allt sköttes tryggt och fint. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Joakim B
    Tja Joakim,

Jättetack för din Reco, ditt omdöme betyder mycket för mig!

Grattis till en superfräsch lägenhet och så ses vi snart igen, annars ser jag dig snart som A-lagstränare någonstans ;)

• Margaretha C
    Margaretha C skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket gott bemötande Och Stefan lever mycket väl upp till vad jag hoppades på. Jag har bara positiva erfarenheter som kund. Läs mer
    2017-11-22 Stefan B svarar Margaretha C
    Hej Margaretha! Tack för de fina orden, det värmer att höra! Det har varit mycket trevligt att träffa dig och Börje! Vi ses på tillträdet, bästa hälsningar Stefan
  • Hemen A
    Hemen A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Från dag ett har min kontakt med Yosef på Fastighetsbyrån varit mycket bra. Mäklaren svarade alltid direkt på sms/mail med en glad humör, även på kvällar/natten vilket känns skönt som säljare. Han var även försiktig med värdering av vårt radhus, han värderade lägre än de andra mäklarna men när det väl kom till action så leverade han, efter ett flera extravisningar ett högre slutpris än vad de andra mäklarna lovade. Riktig krigare och jag tror han kommer komma långt i mäklarkarriären, jag ska rekommendera honom till alla i min familj som vill sälja!! Tack vi hörs

/Hemenoch Berivan Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Hemen A
    Hej världens bästa,

Det betyder verkligen mycket att få höra det ni tycker. Uppskattar vårt samarbete och med lite is i magen så löste allt sig.

Stort tack för förtroendet!! Ring gärna när du är i närheten så ser vi till att ta en kaffe :)

Lycka till i nya huset!
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef ser till att saker händer. Han är en effektiv och kreativ mäklare som alltid har en lösning. Vi var mycket nöjda med Yosef som under en tuff säljperiod med mycket ute på marknaden ändå lyckades sälja lägenheten. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Daniel F
    Tjaba Forsberg,

Svinkul att du är nöjd med mig som mäklare. Det tog ett tag, men efter mycket om och men så fick vi till ett kontrakt trots en orolig marknad. Hoppas ni stentrivs i ert nya boende och ifall ni skulle få för er att köpa något nytt så vet du vem du ska ringa!!

Ha det gött
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy får mina varmaste rekommendationer! Jag hade redan innan jag anlitade honom sett hans fantastiska säljresultat och haft flera vänner som rekommenderat honom. En otroligt skicklig mäklare som tar sig tid och har ett fantastiskt engagemang! I en tid då bostadsmarknaden är väldigt svajig säljer han min bostadsrätt till rekordsäljet av treor i min bostadsrättsförening!
    Jag har full tillit till Jimmy och kommer att anlita honom igen! Läs mer
  • Johan
    Johan skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig och bra intryck. Tyvärr dels lite väl höga spekulationer om slutpris, dels debiterades vi oväntat 10 tkr extra för en annons. Verkar varit en missuppfattning, men så stora belopp ska offereras i skrift så det inte uppstår missförstånd. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Johan
    Hej Johan,

Det känns skönt att höra att jag gjorde ett trevlig och bra intryck! Angående slutpriset så har det inte sålts något radhus dyrare i föreningen, vad jag vet, men tråkigt att du tycker så. Självklart siktar jag alltid efter att slå rekord i föreningen!

Tråkigt om det har uppstått ett missförstånd kring Banner annonseringen på Hemnet, som vi muntligen kom överens om, men jag tar till mig av det du skriver och skall dokumentera det skriftligt i framtiden.

Ha en toppen dag och hoppas ni trivs fint fint i ert nya hus!
  • Jack M
    Jack M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Haft kontakt med många mäklare innan jag valde att köpa via Jimmy, och majoriteten försökte på ett eller annat sätt pressa upp min satta budget. "Men du kan väl försöka lägga lite till i kontantinsats, så hittar vi något bra?" var bland annat något jag fick höra. Jimmy förstod min gräns direkt och rättade sig efter den, hörde av sig med MÅNGA tips, fort. Jag kunde även ibland skicka lägenheter jag hittat på Hemnet (hos andra mäklarfirmor/mäklare) som jag skickade till Jimmy och där han förklarade om det var ett bra/dåligt köp, med motivering. Hann buda på 3 som han rekommenderat (via andra mäklare) och förlora, innan han till slut hörde av sig med en lägenhet han satt på.

När det väl var dags att skriva kontrakt (säljaren ville skriva så fort som möjligt) så skedde det kl 22:00 på en onsdag. Jimmy tog sig tid att ta sig till kontoret och med bästa möjliga attityd förklara för båda parter allt vi behövde veta. Jag tror att säljaren vart väldigt nöjd med en så snabb affär, och en tillmötesgående mäklare, och jag var också definitivt nöjd som köpare! Kommer absolut att sälja via Jimmy när det väl är dags, utan att tveka! Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är snabb, trevlig och ger ett bra och förtroendefullt intryck. Realistisk och förskönar inget vilket är en viktig egenskap för en pålitlig mäklare.
    Mycket snabb försäljning och allt sköttes enligt våra önskemål som säljare. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Johanna A
    Hej Johanna och Kim,

Tack för er Reco och roligt att ni är nöjda med mitt jobb. Det blev en snabb och smidig affär utan massa krångel, vilket uppskattades hos alla parter.

Vi ses på tillträdesdagen! :)
  • Marit B
    Marit B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra och välkomnande vid visning.
    Hanterade budgivning och dialog bra. Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Marit B
    Tjena Marit,

Tack för ditt omdöme och grattis till en toppen lägenhet!! Er dotter kommer trivas mer än bra.

Ha det fint och så hörs vi när det är dags för ännu en försäljning ;)

• Malin F
    Malin F skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är fantastiskt nöjd med min försäljning som Yosef höll i! Han var tillgänglig genom hela processen, alltid snabb på att svara och ger ett väldigt ärligt och pålitligt intryck från första stund. Var även still stor hjälp med goda råd vad gäller mitt nya köp, och sålde min lägenhet till rekordpris när marknaden i övrigt stod still. Kommer utan tvekan rekommendera honom till alla, och använda honom igen när det blir dags för det i framtiden! Läs mer
    2017-11-15 Yosef L svarar Malin F
    Hej Malin,

Tack för att du tog din tid att skriva ett omdöme. Ännu ett tack för de fina orden, betyder mycket att få höra hur nöjd du är som kund. Precis det jag strävar efter!
    Vi ses snart inför tillträdet och så gör vi upp en ny plan när det är dags att sälja din lya lägenhet :)

Ha det!
  • Siv J
    Siv J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef Lahlou är trevlig och hjälpsam. Svarade kunnigt på mina frågor. Det känns tryggt att det är han som sköter om köpet. Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är supernöjda med vårat bostadsköp och Jimmy skötte allting på ett smidigt och snabbt sätt. Jimmy hjälpte oss en längre tid med bostadssökandet tills vi hittade det vi sökte efter. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra bemötande kändes seriös och kunnig Läs mer
    2017-11-22 Stefan B svarar Anna R
    Hej Anna! Vad kul att höra! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! Vänligen
    Stefan
  • tobias p
    tobias p skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en jätte trygg mäklare. Man får alltid ärliga svar och snabb hjälp med allting.
    Haft kontakt med flera mäklare men ingen mäter sig med hans kunnande och engagemang.
    Han hjälpte oss att både sälja våran bostad och att hitta våran nya. Kommer absolut anlita honom igen och rekommenderar verkligen honom då han alltid gör mer än vad som förväntas av honom. Läs mer
  • Maurice H
    Maurice H skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb, rakt, vet var han pratar om Läs mer
    2017-11-22 Stefan B svarar Maurice H
    Hej Maurice, Stort tack för de fina orden! Jag tycker att vi har haft ett bra samarbete. Ta hand om dig så hörs vi! Hälsningar Stefan
  • Mats L
    Mats L skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevligt och bra bemötande samt tillmötesgående. Läs mer
  • Ermias T
    Ermias T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Först och främst vill jag tacka Fastighetsbyrån och Yosef J. Lahlou för ett fantastiskt bemötande.

Jag har både köpt och sålt lägenheter med Yosef och har aldrig träffat på en sån ödmjuk, trevlig och lugn mäklare. Som köpare upplevde jag Yosef som en kompetent mäklare som inte var för pushig men samtidigt släppte han aldrig taget om mig. Han lyssnade på både våra samt säljarnas behov och tog ställning till det så att båda parter blev nöjda.

När det var dags att köpa något nytt så kunde vi bolla med honom när det gällde nya objekt, han tipsade oss om hur vi kunde förhandla med andra mäklare m.m. När det var dags att sälja var det inget snack om vem det var som skulle få sälja denna lägenhet, trots att vi träffat ett flertal mäklare innan för att se vad vi kan få för vår lägenhet. Yosef var den enda mäklaren som gav oss ett rimligt värde, han hade ett mål men lovade samtidigt inte för mycket. Det hela slutade med att han sålde lägenheten inom en vecka till rekordpris i en av Stockholms största förening.

Stort tack - du är en klippa!!

Jag rekommenderar honom till alla som har köp/säljtankar. Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Min erfarenhet av Yosef är mycket positiv! Professionellt bemötande rakt igenom. Även i en situation då mina köpare ställde lite extra krav så hanterade han den situationen mycket bra! Jag kände mig trygg rakt igenom hela affären med honom som mäklare. Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag upplevde ett väldigt professionellt och ärligt bemötande under affären. Han tog även hänsyn till att vara så genomgående under alla processens delar och vara så informativ som möjligt, vilket uppskattades. Kan varmt rekommendera Yousef till alla som går i tankar om bostadsförsäljning. Läs mer
  • Aghavni A
    Aghavni A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en fantastisk mäklare som är väldigt kunnig och kan sitt jobb. Vi har precis sålt en lägenhet och det gick väldigt smidigt och fort. Vi är väldigt nöjda med honom och kommer att definitivt anlita honom när vi säljer vår andra lägenhet.
    Vi hade anlitat en annan mäklare och vi fick ett bud som var lägre än utgångspriset. Läs mer
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mer än nöjda med Yosef.
    Kan varmt rekommendera honom, trevlig glad och alltid tillgänglig. Bästa mäklaren! Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    När vi skulle sälja vår mors lägenhet kontaktade vi Yosef som vår dotter tipsade oss om.
    Hon hade varit på visningar som Yosef hade.
    Vid första kontakten med Yosef kändes det att vi hade valt rätt mäklare och vid första mötet stärktes förtroendet med honom.
    Han förklarade upplägget med försäljningen, vilket pris vi kunde förvänta oss och en realistisk slutsumma, som kunde bli mer men utan att sväva iväg, utan allt över blir ju bonus.
    Genom hela processen kändes det att Yosef var engagerad och lättillgänglig vid våra frågor och funderingar.

Yosef är oerhört proffsig och trevlig och jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Tack Yosef för en snabb och positiv affär.

Hälsningar
    Hans Bjälvenäs Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är en professionel mäklare ärlig energisk och kunnig jag kan rekommendera honom alla dagar i veckan topp notch för dig som ställer höga krav på en mäklare. Läs mer
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Detta var tredje gången jag sålde en lägenhet och det var första gången jag har fått ett sådan professionell hjälp. Jag har aldrig känt mig så lugn trots att det är ganska stressande att sälja sin lägenhet. Jag har känt mig så trygg i Yosef´s händer och jag kan starkt rekommendera honom. Vill ni ha en person som seriöst och personligen vill ge er den bästa hjälpen så ska Ni anlita Yosef. Ni kommer inte ångra er!

En nöjd kund! Läs mer
  • Thorlakur A
    Thorlakur A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy gjorde fantastiskt jobb med att sälja min lägenhet. Det tok inte lång tid och han var alltid ,in control". Jätta viktigt för mig eftersom jag bor inte i Sverige att man har någon som er så fokuserad på jobbet. Läs mer
  • Philip R
    Philip R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte precis min första lägenhet så visste inte så mycket om bostads branschen. Jimmy hjälpte till med allt som behövdes. Grym mäklare.
    Supernöjd! Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin är en fantastisk mäklare som verkligen tar tillvara på både mig som säljare, men även köparens intresse. Hörde av vänner och bekanta att Jimmy var Kungen av Västerort och det kan jag verkligen bekräfta efter att ha sålt min lägenhet. Jimmy var anträffbar genom hela processen oavsett tid på dygnet och var verkligen mån även om mina köpare. En mäklare som verkligen inger förtroende och levererar det han lovar. Fastighetsbyrån Vällingby/Spånga har väldigt många duktiga mäklare som vi hört väldigt gott om, där Jimmy absolut ligger i framkant. När ni sälja tveka inte att välja Jimmy, det är en toppmäklare!! Supernöjd! Läs mer
  • Huda M
    Huda M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Det här var första gången vi skulle köpa bostad, ingen aning inom bostads branschen, men En mäklare som Yosef så blev allt en lättnad och jätte smidigt. Han hjälpte oss så mycket han kunde. Han till och med gav upp sin fritid med att hjälpa oss komma fram till vår dröm.
    Han är en ärlig och duktig mäklare och vi skulle inte glömma hans hjälp och stöd . Läs mer
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Haft min bostadsrätt som på gång med Jimmy under en period tills vi hittade rätt bostad för oss. Det gjorde försäljningen väldigt smidig och effektiv när det var dags vilket Jimmy stöttat hela vägen och funnits tillgänglig. Det är ännu någon månad innan skiftet sker, så hoppas på samma stöd hela vägen. Jimmy är positiv, trevlig, har koll på läget och ger goda råd samt är väldigt effektiv. Läs mer
  • Tuna B
    Tuna B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket trevlig, professionell å kunnig mäklare. Svarar alltid telefonen. Jag är väldigt nöjd med Yosef.
    Bästa mäklaren, varmt rekommenderas Läs mer
  • Ivan P
    Ivan P skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kundfokus!!!
    Jimmy Solkarin levererade verkligen. Affären gick fort och smidigt och han finns alltid ett samtal bort om man undrar något! Läs mer
  • Anders R
    Anders R skrev om Johan Lind en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra löpande information och service. Läs mer
  • Ann-kristin A
    Ann-kristin A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är mycket nöjd med det jobb han gjorde. Fick bra information om vad som förväntades av mig och vad han tog hand om. Han var lyhörd för mina förväntningar och förutsättningar för en försäljning. Det var bra kommunikation genom hela processen. Läs mer
  • Ravikumar P
    Ravikumar P skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef is very much self motivated.
    He did a good job. He was very knowledgeable and share lots of information when demanded. Läs mer
  • Jan  S
    Jan S skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej Fastighetsbyrån.
    Äffären är inte helt klarr, nya ägarna har tillträde 1 nov.

Jag tycker att Stefan har gjort ett kanonjobb på alla sätt och vis. Jag och min sambo Anette är jättenöjda. Läs mer
    2017-09-10 Stefan B svarar Jan S
    Hej Janne, Vad kul att höra! Ni har varit väldigt positiva och lätta att jobba med! Hälsa Anette och tacka med. Vi hörs snart igen. Vänligen Stefan

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby