Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vällingby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Vällingby

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyråns kontor mitt i hjärtat av Vällingby! Här hittar du ett område med både lägenheter, villor, härliga grönområden och badplatser men ändå bra förbindelser in till Stockholm city. Vi mäklare som jobbar här har koll även på Hässelby och Spånga.

Vi har stort engagemang och skräddarsyr gärna våra tjänster utefter våra kunders kriterier och önskemål. Självklart kan du anlita oss vare sig du vill köpa eller sälja! Fastighetsbyrån är en av Sveriges absolut största mäklare. Oss kan du fråga om vad som helst. Välkommen!

Läs vad 522 kunder tycker om Fastighetsbyrån Vällingby

• Cristian S
    Cristian S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    I have bought an apartment in Vallingby Centrum. The broker treated the sell very professional. Really good experiences overall. Läs mer
  • Saurabh S
    Saurabh S skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hi Rambod,

Shilpa & I would like to thank you and let you know that you are an amazing realtor and brilliant person
    Now a good friend. :)

We HIGHLY recommend you to anyone looking for the "BEST in the BUSINESS" to sell their home!
    You accomplished in 4 weeks what other real estate brokers would have definitely taken more time
    You were always there to answer the call. Your marketing strategies were top notch.
    Your thorough understanding of the market and it's changes helped us make better decisions.
    You made the process easy and even funny at times.
    You truly have the customer's best interest at heart from the moment you meet them until the job is done.

It was a pleasure working with you
    Thank you again for helping us sell and then buy our new home. We enjoyed working with you.

Best Regards,
    Saurabh Sood & Shilpa Seth Sood Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är en mycket kompetent mäklare, påläst och har bra kommunikation. Han har många värdefulla kontakter och gör sitt yttersta för att göra både säljare och köpare nöjda. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christian K
    Christian K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra jobbat Jimmy 💪🏻👍
    Enkelt och smidigt, raka rör och utan krångel 😎 Kommer garanterat att anlita dig igen. Läs mer
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tyvärr är det inte jag som sålt eller köpt fastigehet, jag lånade ut min mailadress till min svägerska eftersom hennes dator gått sönder.

M.v.h. Ingegerd

Något betyg kan jag inte ge Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde min lägenhet i Råcksta och tycker att Jimmy hade en bra strategi kring försäljningen. Han jobbar smart och långsiktigt. Han är en säljare ut i fingerspetsarna och gav mig hjälpsamma råd till mitt eget nyköp vilket jag verkligen uppskattade. Hade jag inte flyttat från hans område hade jag valt honom igen den dag jag flyttar igen!
    Han är också en en väldigt skön person vilket gjorde kommunikationen enklare. Läs mer
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en riktigt bra mäklare. Snabb, tydlig & trygg affär! Läs mer
  • Jacob K
    Jacob K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hej
    Jag är egentligen mycket restriktiv med att ge rekommendationer men i detta fall känner jag att det är befogat.
    I samband med försäljning av en lägenhet skannade jag av marknaden och kom i kontakt med Yosef som jag fant väldig intressant. I slutändan blev valet ändå att testa en annan mäklar som hade ett billigare erbjudande. Valde mäklar hade min lägenhet till försäljning i mer än 3 månader utan succés innan jag till slut bad Yosef sälja lägenheten. Han lyckades med sitt uppdrag på lite över en vecka. Det är tydligt att man för vad man betalar för. Läs mer
  • Ermias  K
    Ermias K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevlig och duktig mäklare.
    Hög lokalkännedom samt väldigt serviceminded!

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Gjorde en snabb och smidigt bostadsaffär tack vare Jimmy! Ordnade visning på kort varsel och hade en stöttade och positiv attityd! Tack Jimmy! Läs mer
  • Sofie V
    Sofie V skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har varit ett stöd i hela min säljprocess och har hjälpt mig att få ett mycket bra pris trots en marknad med sänkta priser. Han är en mäklare jag redan har rekommenderat till andra. Läs mer
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte en lägenhet utav Jimmy, och trots ett lite annorlunda köpläge där banken drog sig ur när vi budade, så löste Jimmy allting jättebra. Vi fick lägenheten vi ville ha trots alla problem som uppstod. Otroligt trevlig och för att inte nämna hur snabbt man får svar på alla frågor man kan tänka sig ha!
    När vi tar nästa steg och ska sälja, då vet vi vem vi ska kontakta, utan tvekan!
    Grymt duktig =) Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig, väldigt hjälpsam och alltid lättillgänglig.
    Sjukt nöjd med försäljning av min lägenhet och även för råd o hjälp med köp av ny lägenhet. Läs mer
    Rambod P gillar detta
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Super bra uppföljning och tydlighet!
    Kommer definitivt rekommendera och ser fram emot framtida affärer! Läs mer
    2018-04-26 Rambod P svarar Cecilia L
    Stort tack Cecilia för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas i eran nya lägenhet och att vi hörs i framtiden.
    Lycka till!
    Rambod P gillar detta
  • Luca D
    Luca D skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Simply the best!
    Kompetent, härlig, trygg och super trevlig!
    Man gillar Stefan på en gång.
    Rekommenderas till 100%!!! Läs mer
    2018-05-02 Stefan B svarar Luca D
    Hej Luca, Vad roligt att få höra så fina ord! Det värmer verkligen! Vänligen Stefan
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket bra och saklig i allt vi disk. Även Stefans erfarenhet på området märktes tydligt. Vi har varit mycket nöjda med Stefans arbete. Läs mer
    2018-05-02 Stefan B svarar Mikael H
    Hej Mikael, Stort tack för de fina orden! Vi har haft ett mycket trevligt samarbete! Hälsningar Stefan
  • Jesper D
    Jesper D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    När vi träffade Jimmy och lyssnade på hans tillvägagångssätt för att sälja våran bostad så lät det väldigt professionellt, hur han arbetar, använder nätverk, strategier osv. Sedan efter det har det varit en väldigt bra resa, han överträffade verkligen våran förväntan. Om det blir fler bostadsförsäljningar för oss i framtiden är det solklart vem vi kommer använda! #ringJimmy Läs mer
  • Aksel S
    Aksel S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef har genom hela processen varit mycket hjälpsam och lyhörd. Snabb, alert, proffsig, välinformerad och dessutom väldigt trevlig! Jag kan helhjärtat rekommendera Yosef! Läs mer
  • Alex O
    Alex O skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är proffsigt i sitt arbete. En trevlig och harmonisk person. Läs mer
    Alex O gillar detta
  • Bernt Z
    Bernt Z skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt trevligt bemötande! Kändes på en gång att vi kunde lita på honom, fick förtroende! Kunnig, proffsig! Alltid tillgänglig vid frågor!
    Bästa betyg från vår sida,
    Ditte Sahlman och Michael Zetterberg, dotter och son till Bernt Zetterberg. Läs mer
    2018-04-15 Stefan B svarar Bernt Z
    Hej Ditte och Michael, Superkul att få en så fin rekommendation! Tack för det! Jag hoppas att er far trivs på sitt nya boende! Vi hörs snart igen angående deklarationen. Hälsningar Stefan Berglund
  • Nicolas M
    Nicolas M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin - Duktig, driven och kommunikativ. En bra mäklare definieras på deras kunskap, sinne för service och förmåga att se båda parters sida. Jimmy lyckas ticka av alla de boxar. Kan varmt rekommendera Jimmy till alla som vill köpa/sälja sin bostad. Läs mer
  • Mario S
    Mario S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En mäklare som verkligen levererar, grymt nöjd! Läs mer
  • Filip B
    Filip B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    trevlig, ärlig, smidig, tillgänglig, hjälpsam, grym mäklare helt enkelt Läs mer
  • Istvan T
    Istvan T skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Enkelt att kommunicera med Yosef-klara besked ,bra flyt. Rekommenderar varmt!!! Läs mer
  • Agata D
    Agata D skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sympatisk och trevlig från första mötet. Kan stark rekommenderas! Läs mer
    2018-04-15 Stefan B svarar Agata D
    Hej Agata, Vad roligt att höra, stort tack! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas bra i huset! Vänligen Stefan
  • Josefin R
    Josefin R skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi anlitade en annan mäklare innan Yosef som hade flera månader på sig men lyckades inte sälja vår lägenhet. Vi bytte till Yosef som på endast tre veckor tog nya bilder, ordnade ny annons samt fick den såld. Är så otroligt nöjd. Blev ständigt uppdaterad på vad som hände och det var alltid lätt att nå honom. Är så tacksam för all hjälp!! Kommer rekommendera Yosef till alla jag känner! 👍🏻 Läs mer
  • Julia Y
    Julia Y skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en helt fantastisk mäkkare! Försäljningen av min lgh var så otroligt smidig och allt tack vare Jimmy som gav lätta instruktioner längst vägen om det lilla jag behövde göra som tex inför fotografering. Små tips av ett proffs som räckte långt! Jag valde Jimmy på rekommendation och jag är så himla glad över att det blev så bra som det blev. Jag upplevde att han som mäklare månade om både säljare och köpare och hjälpe oss mötas så att det blev affär. Tusen tack Jimmy för den smidiga lägenhetsaffären! Läs mer
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy Solkarin är en helt AMAZING mäklare, outstanding! Tack vare Jimmy så blev min drömlägenhet verklighet! Det hade aldrig gått utan din kompetenta insats. Jag lade hela min tillit på dig och det visade sig bli min livs affär! Din grymma tillgänglighet och omedelbara engagemang och support när jag stod tvekande på visningen av drömlgh en sön EM var helt avgörande. Du gjorde plats i din kalender och på 2v så var allt klart, mitt nya kontrakt, plåtning, visning och försäljning av min gamla lgh.

STORT TACK!!:)

Lisa Hansson Läs mer
  • Rutger A
    Rutger A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Klockren mäklare! Både köpt och sålt med Jimmy, ingen gör det bättre än han. Supermäklare! Läs mer
  • Kim G
    Kim G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har precis köpt en lägenhet med hjälp av Jimmy. Snabb på att återkoppla, hjälpsam och flexibel!
    Är mycket nöjd och vid en eventuell försäljning så kommer jag definitivt anlita honom! Läs mer
  • Tolga Y
    Tolga Y skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Väldigt duktig, kommunikativ och kompetent mäklare. Lyssnar och kommer med råd och tips under hela försäljnings processen. Är super nöjd med Jimmy och rekomenderar honom till alla som vill sälja sin bostad. Tack Jimmy! Läs mer
  • S A
    S A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb,effektiv och behjälplig.
    Tillgänglig och väldigt kunnig och duktig
    Jag rekommenderar verkligen Jimmy Solkarin om ni vill köpa/sälja Läs mer
  • Johan V
    Johan V skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Riktigt grym mäklare. Trevlig och alltid tillgänglig och han fick min lägenhet såld till ett bra pris på nolltid.
    Skulle rekommendera alla som går i köp/sälj tankar att anlita Jimmy. Läs mer
  • Åke E
    Åke E skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb, effektiv och proffsig. Visning söndag/tisdag. Kontrakt torsdag. Läs mer
  • Zarah G
    Zarah G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har varit väldigt smidig och snabb att ha att göra med vid mitt bostadsköp. Han har varit hjälpsam vid frågor och svarar snabbt. Kan absolut rekommendera Jimmy! Läs mer
  • Alina   K
    Alina K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tyvärr, inte så nöjd med den här mäklaren. Innan vi la sista bud var det redan bestämt att lägenheten skulle säljas till en annan budgivare. Trots högsta bud förlorade vi lägenheten för vi inte kunde skriva på kontraktet inom 1 timme och detta mitt i veckan och mitt under arbetsdagen då människor jobbar. Är detta ens rimligt? Läs mer
  • Tora K
    Tora K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag som köpare upplevde bostadsaffären som smidig och professionell. Jimmy visade på engagemang och interpersonella färdigheter vilket skapade ett förtroende hos mig! Läs mer
  • Riccardo R
    Riccardo R skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy is a very professional service-oriented mäklare. He fully understands the expectations from both the seller and the buyer and works to get the job done. For a non-Swedish guy like me, Jimmy has been very helpful to provide all explanations and answer all my questions, thus making me feel comfortable throughout the different phases of the buying process. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vänligt och personligt på alldeles lagom nivå.
    Kunnigt och engagerat, helt enkelt toppen! Läs mer
    2018-03-16 Stefan B svarar Lena L
    Hej Lena! Stort tack för de fina orden! Du har varit väldigt trevlig hela tiden och det uppskattas! Lycka till med allt nu! Hälsning Stefan Berglund
  • Alexandra W
    Alexandra W skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket trevlig, professionell och jordnära mäklare som alltid går att få tag på! Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy rockar!
    Har nu både köpt och sålt fastigheter med hjälp av Jimmy Solkarin. Han har en vinnande approach mot både köpare och säljare och syr ihop affärer där båda parter blir riktigt nöjda. Alltid tillgänglig, proffsig och bra bollplank är egenskaper som jag uppskattat mycket. Kan varmt rekommendera honom och kommer utan tvekan använda Jimmy när det är dags att flytta nästa gång. Läs mer
  • Gunhild R
    Gunhild R skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bra bemötande.
    Professionell vet vad han talar om. Kan området. Ger bra råd Läs mer
    2018-03-16 Stefan B svarar Gunhild R
    Tack Gunhild! Det har varit ett trevligt samarbete med dig och Lennart! Vi ses på tillträdet! Hälsningar Stefan
  • Bo S
    Bo S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Mycket sympatisk och seriös. Lätt att diskutera med. Låter ibland kanske lite för vänlig, t.o.m.inställsam. Men Yosef hittade till slut en perfekt kund och sydde ihop en väldigt bra affär för båda parter. Läs mer
  • Karl-ove L
    Karl-ove L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är mycket nöjd med bemötande. Vi har en god och tät dialog, och det känns tryggt och bra att köpa lägenhet genom en proffsig och kunnig fastighetsmäklare. Läs mer
  • Milana J
    Milana J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Yosef är mycket professionell, och är dessutom fantastiskt trevlig.Professionell och extremt bemötande. Hjälpsam och tydlig. Snabb på svar och återkoppling Läs mer
  • Anton W
    Anton W skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Josef var alltid tillgänglig, trevlig och hjälpsam under hela processen. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Ivar A
    Ivar A skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Fick bemötande som kändes proffsig och förtroendeingivande. Var sakkunnig och påläst vilket skapade en trygg köp. Mäklaren levde upp till mer än vad jag hade förväntat mig. Läs mer
  • Gurappa C
    Gurappa C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    It was nice talking to Yosef and has been helpful. Smiling always. Läs mer
  • alireza a
    alireza a skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Han är trevlig och är proffs på det han gör det var lätt och smidig. Läs mer
  • Saša D
    Saša D skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Toppmäklare! Genomförde mitt första bostadsköp utan något krångel! Fick svar på alla frågor och funderingar. Alltid trevligt bemötande och proffsig :)
    Rekommenderas starkt! Läs mer

Vällingbyplan 7, 162 13 Vällingby