Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Aspudden Katerinas Städ & Bygg

Katerinas Städ & Bygg

Eggegrundsvägen 11, 121 56 Johanneshov — Visa karta

Städfirma Katerinas städ och bygg har erfarenhet av städ sedan 2009. Vi har sedan dess haft ett klart mål att erbjuda högsta möjliga servicenivå till våra kunder. Vi erbjuder våra tjänster till så väl företag som privatkunder och gör bland annat hemstädning, flyttstädning, fönsterputs, städning av trapphus och byggstädning. Välkommen att boka tid!

Läs vad 10 kunder tycker om Katerinas Städ & Bygg

• Linnea N skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Fönsterputs, skinande rent! Fick snabbt svar, bra pris, kom i tid. Supernöjda! Läs mer
  • Alexander W skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Helt ok, skulle gärna kunna öka graden av noggrannhet Läs mer
  • Elinor J skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Vi har tagit fönsterputs genom Katarinas städ, sammanlagt tre gånger. Första gången var vi väldigt nöjda, men sista gången var det slarvigt gjort. Läs mer
  • Annika L skrev om Katerinas Städ & Bygg
    De hjälper mig med städning av min lägenhet varannan vecka.
    Det fungerar bra. Läs mer
  • Hans J skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Katarinas Städ och Bygg har utfört flyttstädning av mindre lägenhet. Städningen utfördes enligt överenskommelse och mycket noggrant. Läs mer
  • Pia M skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Bra! Trevliga, pålitliga. Ibland svåra att nå via telefon. Läs mer
  • Despina F skrev om Katerinas Städ & Bygg
    De är bäst i städning och fönsterputs Läs mer
  • Eija V skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Mina erfarenheter från Katerinas har varit positiva. Jag har anlitat dem endast tillfälligt en gång för städning (jag städar själv). Rengöring av Fönster samt balkongglasen har de skött de senaste åren. Vi har haft lätt att komma överens om tiden. Arbetsprestationen har jag varit nöjd med. Personalen har varit tillmötesgående och trevlig. Läs mer
  • Stig H skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Jag rekommenderar med nöje Katarina städ och bygg för alla former av städning och fönsterputs. Stig Hult. Läs mer
  • Anna B skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Bra service, tillmötesgående och lyhörda! Läs mer

Bästa städhjälpsfirmorna i Stockholm:

Grimstagatan 71, 16257, VÄLLINGBY