Katerinas Städ & Bygg

Eggegrundsvägen 11, 121 56 Johanneshov — Visa karta

4.3 i betyg av av 10 omdömen

Städfirma Katerinas städ och bygg har erfarenhet av städ sedan 2009. Vi har sedan dess haft ett klart mål att erbjuda högsta möjliga servicenivå till våra kunder. Vi erbjuder våra tjänster till så väl företag som privatkunder och gör bland annat hemstädning, flyttstädning, fönsterputs, städning av trapphus och byggstädning. Välkommen att boka tid!

Läs vad 10 kunder tycker om Katerinas Städ & Bygg

• 2016-05-19

Linnea N skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Fönsterputs, skinande rent! Fick snabbt svar, bra pris, kom i tid. Supernöjda! Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 647 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • 2016-01-18

Alexander W skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Helt ok, skulle gärna kunna öka graden av noggrannhet Läs mer
  • 2016-01-14

Elinor J skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Vi har tagit fönsterputs genom Katarinas städ, sammanlagt tre gånger. Första gången var vi väldigt nöjda, men sista gången var det slarvigt gjort. Läs mer
    Städgiganten AB
    4.5 / 5 i betyg — 331 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag har anlitat Städgiganten under flera år för båda städning och fönsterputs. Jag är väldigt nöjd. När jag har klagat på nåt har detta gena"

Annika L skrev om Katerinas Städ & Bygg
    De hjälper mig med städning av min lägenhet varannan vecka.
    Det fungerar bra. Läs mer

Hans J skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Katarinas Städ och Bygg har utfört flyttstädning av mindre lägenhet. Städningen utfördes enligt överenskommelse och mycket noggrant. Läs mer
    Pribaltika
    4.9 / 5 i betyg — 42 omdömen
    Badge2020
    "Andra gången jag anlitar pribaltika, denna gången flyttstädning. Dom gjorde ett otroligt bra jobb, personalen var väldigt noggranna och det"

Pia M skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Bra! Trevliga, pålitliga. Ibland svåra att nå via telefon. Läs mer

Despina F skrev om Katerinas Städ & Bygg
    De är bäst i städning och fönsterputs Läs mer
    HemMiljö
    4.3 / 5 i betyg — 1304 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt nöjd med utförd städning, fanns inget att anmärka på, hela lägenheten var superren. Trevlig personal som städade med bra kundbemötan"

Eija V skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Mina erfarenheter från Katerinas har varit positiva. Jag har anlitat dem endast tillfälligt en gång för städning (jag städar själv). Rengöring av Fönster samt balkongglasen har de skött de senaste åren. Vi har haft lätt att komma överens om tiden. Arbetsprestationen har jag varit nöjd med. Personalen har varit tillmötesgående och trevlig. Läs mer

Stig H skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Jag rekommenderar med nöje Katarina städ och bygg för alla former av städning och fönsterputs. Stig Hult. Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"

Anna B skrev om Katerinas Städ & Bygg
    Bra service, tillmötesgående och lyhörda! Läs mer

Bästa städhjälpsfirmorna i Stockholm:

Gunnar Å Gunnar Å tycker: