Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Östermalm Redita Service AB

Redita Service AB

Grevgatan 14, 114 53 Stockholm — Visa karta

Letar du efter ett serviceföretag med "Det fixar vi"-attityd? Då har du hamnat helt rätt! Välkommen till oss på Redita Service!

Vi är ett flexibelt städbolag med stort kundfokus. Genom att lära känna våra kunder och förstå deras behov, förväntningar och önskemål hoppas vi bygga långsiktiga relationer med varje kund. Vi är dessutom tacksamma för er återkoppling och vill ständigt utvecklas.

7 dagar i veckan, i hela Storstockholm, hjälper vi dig med städning av hem och kontor, städning inför visning, storstädning, bygg- eller flyttstädning och fönsterputs. Numera tar vi även uppdrag inom flytt och transport.

Med bra priser, erfarna och noggranna städare, brett utbud och 100% nöjd-kund-garanti hoppas vi kunna underlätta lite i din vardag! Vi är även tydliga i faktureringen och har företagsförsäkring.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 81 kunder tycker om Redita Service AB

• Anders A skrev om Redita Service AB
    Har haft hemstädning 1,5 år nu hos Redita. Har under den tiden hunnit flytta en gång också och fick då en väldigt bra utförd flyttstädning. Inga klagomål från varken oss eller de som flyttade in efter oss. Vad gäller hemstädnignen så är vi genomgående väldigt nöjda med kvalitén, personalen vi haft hos oss och kontakten med kundtjänsten. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Anna E skrev om Redita Service AB
    Billiga för privatpersoner men man får vad man betalar för... de senaste gångerna var INTE bra och sen sista gången städfirman kom var en katastrof. Det var knappt städat... dammtussar under sängen, sophinken på toa var inte tömd, en använd blöt trasa låg släng på mitt tidningsställ så tidningarna blivit alldeles fuktiga, en lampa var omkullvält mot väggen, ljusstakar alldeles i oordning, en stol fram och bak, och det värsta av all, altandörren var helt öppen. Det var svinkallt i lägenheten. Väldigt olustigt att dörren stod vidöppen i en halv dag!
    Feedback - ja, jag fick faktiskt ingen av Redita och var tvungen att betala fakturan för ett icke utfört jobb!! Mina hemnycklar tog lång tid att få tillbaka dessutom. INTE NÖJD!! Läs mer
    2018-03-01 Redita S svarar Anna E
    Hej Anna! Vad tråkigt att du blev så missnöjd. Vi lämnar altid nöjd-kund garanti och du skulle ha begärt en ersättning städning.
    Vi ber om ursäkt för besväret.
    Redita Service
    2018-03-01 Anna E svarar Redita S
    Det var svårt eftersom ingen svarade på mina mail.... men det kan ni väl göra i efter hand?
    2018-03-01 Redita S svarar Anna E
    Hej Anna!

Tack för ditt svar. Vi kommer att kontakta dig angående ersättning städning per mail.

Ha det bra så länge!
    Redita Service
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Farid M
    Farid M skrev om Redita Service AB
    Tack så mycket för bra service! Läs mer
  • Liselotte O
    Liselotte O skrev om Redita Service AB
    Jag har i höstas tecknat ett städabonnemang och är hittills helt nöjd. Bra service, trevligt bemötande, mycket bra pris och ordning på fakturorna. Kan absolut rekommendera företaget. Läs mer
  • Anton P
    Anton P skrev om Redita Service AB
    Beställde flyttstädning av min studentlägenhet. Fick bra pris och bra service. Gillar att man kan betala mot faktura. Läs mer
  • Marita J
    Marita J skrev om Redita Service AB
    Blev tipsad av grannen och är nu en nöjd abonnemangskund. Får hjälp med städning varannan vecka och är mer en nöjd. Får alltid samma städerska som är både trevlig och proffsig. Rekommenderar verkligen detta företag! Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Redita Service AB
    Supernöjd! Alltid rent och i tid. Rekommenderas! Läs mer
  • Magne H
    Magne H skrev om Redita Service AB
    Ett korrekt bemötande hela tiden av alla. Jag har haft städning varannan vecka, mycket bra och prisvärt. Läs mer
  • Paul L
    Paul L skrev om Redita Service AB
    Har varit kund hur länge som helst nu. Fått hjälp med en massa tjänster, men främst så klart med regelbunden hemstädning. De sköter det galant. Kör det ihop sig någon gång får man alltid någon kompensation (Uppskattas!).
    Har genom tiderna lärt känna alla på deras kontor och flera av städarna. Alltid bra bemötande, rekommenderas! Läs mer
  • Ewelina S
    Ewelina S skrev om Redita Service AB
    Fick hjälp med flyttstädning i månadsskiftet. Det var smidigt att få prisuppgifter och boka direkt via telefon, fick sedan en tydlig orderbekräftelse på mejlen.
    De kom i tid, utförde allting snabbt, ringde när de var klara och undrade om vi ville inspektera jobbet. Ett par dagar efter hörde dock köparen av sig och hade lite synpunkter på städningen. Min sambo blev ganska irriterad och ringde då upp städfirman. De var ödmjuka och tillmötesgående, tog själva kontakt med köparen och bokade tid för kompletteringsstäd med honom direkt och skötte allting snyggt så vi slapp hamna i konflikt.
    Funderar på att beställa hemstädning i vår nya lägenhet när vi har kommit i ordning. Läs mer
  • Olivia S
    Olivia S skrev om Redita Service AB
    Jag har under dem senaste tre åren beställt lite olika tjänster då och då: flyttstädning, vanlig hemstäd, fönsterputs, julstäd. Gillar att de då och då gör utskick med bra erbjudanden.
    Har fått lite olika städerskor varje gång (inte konstigt iofs då jag alltid beställt med kort varsel), alla gjorde ett bra jobb tycker jag. En gång var min städerska väldigt försenad, men då ringde jag till kontoret och de ordnade så jag fick ugnen rengjord som kompensation, det var värt besväret! Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Redita Service AB
    Har haft städabonnemang i över 2 år nu och är helt nöjda. De kommer varannan vecka och gör det de ska. Dessutom går det alltid att vid behov beställa extratjänster som till exempel strykning. Läs mer
  • Lea S
    Lea S skrev om Redita Service AB
    Det gick snabbt att komma igång med abonnemanget. Jag fyllde i ett formulär på hemsidan, fick svar och bokningsbekräftelse samma dag. Dagen efter lämnade jag in min nyckel på deras kontor och fick en nyckelkvittens. Sedan dess får vi regelbundna veckostädningar som vi är väldigt nöjda med. Vi har inte träffat vår städerska då hon kommer medans vi är på jobbet, men hon är en pärla som gör det lilla extra som att kasta vissna blommor och skölja ur vasen eller sätta min sons nallar fint och prydligt på hans säng. Tack för bra service! Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Redita Service AB
    Har nu haft dom här på provstädning och upptäckte redan då att det var slarvigt städat, gav dom dock ytterligare en chans och blev än mer besviken. Kommer bestrida fakturan och inte betala. Bord var fortfarande dammiga, inte något var undanplockat på matsalsbordet vilket då innebär att bordet var ostädat. Två använda glas samt vinflaska från kvällen innan stod kvar ! Golv i köket var inte slutat . Så tråkigt att man inte kunde anlita dom något mer, får söka ny firma. Rekomenderar ej. Läs mer
    2017-12-22 Redita S svarar Madeleine S
    Hej Madeleine, vi lämnar nöjd kund garanti på varje hemstädning. Har vår personal inte gjort bra ifrån sig ska man så snabbt som möjligt höra av sig till oss och meddela det. Vi kompenserar alltid genom att kompletteringsstäda eller på något annat sätt. Beklagar verkligen att du blev så besviken, det blev vi med när vi nyss läste dina mail och denna kommentar. Vi kompenserar gärna dig för detta samt reder ut det med vår personal.
    2017-12-23 Madeleine S svarar Redita S
    Då ser jag fram emot att ni återkommer till mig efter julhelgen. Men vad är det som säger att ni har en annan i perdonalgruppen som är bättre än den jag fick. Som ett serviceföretag vill man väl ha personal där samtliga gör ett fullgott jobb, inte bara en del. Men ser fram emot er återkoppling. Hls Madeleine
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Andreas L skrev om Redita Service AB
    Vi har hemstäd varje vecka och är mycket nöjda med både personalen från kontoret och vår städerska. Alltid i tid, alltid rent och fint. Tack! Läs mer
  • Isabella A skrev om Redita Service AB
    Stort tack för er utmärkta service! Tack vare er hjälp har jag kunnat fokusera på barnen och jobbet och ändå ha det rent och fint hemma. Känns bra att ni har varit så flexibla när jag behövde ändra tid eller avboka med kort varsel, stressad ensamstående mamma som jag är! Nu tar vi paus under julen och kör igång abonnemanget från och med januari igen.
    Isabella Läs mer
  • Arvid A skrev om Redita Service AB
    Utmärkt service! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jonas skrev om Redita Service AB
    Detta är ett bluff företag.

Funkade bra första 2 månaderna. sedan så börjar dem byta rutiner. Ändrar på avtalad tid utan att fråga om det är ok. Saker börjar går sönder och försvinna från lägenheten. Ibland så kom inte städerskan, utan en förklaring. När man ringer så svara dem inte, mailar dem så svar dem inte heller. Trots att städerskan inte kom vissa veckor så skickar dem faktura ändå. Till slut så blev det inte ens rent, städerskan typ dammar av lägenheten och lämnar fläckar och smuts på vanliga platser som är svårt att missa.

Vill ni ha en normalt städföretag som inte strular till det välj ett annat, det finns gott om dem. Läs mer
    2017-12-20 Redita S svarar Jonas
    Hej Jonas, vi har försökt hitta dig i vår kunddatabas för att se vem som har utfört dina städningar och ta reda på hur det har kommit sig att det har varit så pass dåligt. Dock så finns det ingen kund som heter Jonas och har ett efternamn som börjar på J. Har beställningen varit i ett annat namn?
    När du skriver att saker har försvunnit från ditt hem är det en allvarlig anklagelse och vi måste i så fall ta reda på vad som har försvunnit och vem som kan ha tagit det.
    Vänligen kontakta oss via info@reditastad.se eller på 08-515 14 144 (08:00-17:00 vardagar) och meddela ditt kundnummer.
    Helena
    PS. Jag såg nu att ditt omdöme lades in för ett par månader sedan men jag tycker ändå att vi måste reda ut situationen.
  • Sara W
    Sara W skrev om Redita Service AB
    Jag är mycket nöjd med allt de har gjort för mitt hem . Och många detaljer som de löst på mycket kort varsel. Läs mer
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Redita Service AB
    Bokningen gick smidigt och med ett trevligt bemötande men det var också allt. Personalen var sen och när jag ringde för att kontrollera om det skett ett missförstånd fick jag inga svar mer än att det kunde vara svårt för städarna att beräkna restid. När jag sedan skulle kontrollera städningen för den så kallade "på-plats-garantin" så var det flertalet brister i städningen vilket jag försökte påpeka för städarna. Då vi inte kunde göra oss förstådda inför varandra pga språksvårigheter så mailade jag i stället Redita Service för att få deras syn på saken. Därifrån har jag inte fått något svar. Flyttstädningen som jag köpt får jag göra om själv och jag skulle inte rekommendera andra att anlita företaget då det finns andra i branschen som gör ett bra jobb. Läs mer
  • Elin J skrev om Redita Service AB
    Utmärkt service och bemötande. Flexibla och tillmötesgående. Vår flytt höll på att bli en katastrof men Reditas personal ställde upp med kort varsel och gjorde ett superjobb. Tack! Läs mer
  • Astrid A skrev om Redita Service AB
    Snabb service och trevligt bemötande, från beställningen till utförandet av städningen. Kan varmt rekommendera företaget! Läs mer
  • Dennis R skrev om Redita Service AB
    Beställde flyttstädning genom redita. Dagen efter städningen inspekterade jag städningen, då jag inte hann med det samma dag. Det var det flera saker som inte var städade! Till exempel lådor i köket, smuts på fönsterkarmen etc. När jag sedan kontaktade redita så vägrar de göra klart städningen. De hänvisar till "på-plats garanti", som det förvisso står i ett av deras email. Men på hemsidan står det att garantin gäller i tre dagar efter städningen. Men tydligen inte.

Rekommenderar ej detta bolag. Läs mer
  • Jonas B skrev om Redita Service AB
    Städning. Mycket bra service, kontakt via telefon vid uppstart och via mejl vid frågor senare. Läs mer
    2017-08-25 Redita S svarar Jonas B
    Tack för rekommendationen Jonas!
  • Elvira K
    Elvira K skrev om Redita Service AB
    I ordered cleaning by Redita service ab at the first time and I was pretty surprised that they did everything in a high class! Very clean, thank you! My husband was shocked because he never trusted such kind of companies. Since now-only Redita service!
    And thanks to their manager Maria- she was really polite and understandable and picked for us the suitable time. Läs mer
    2017-08-25 Redita S svarar Elvira K
    Thank you for your recommendation, Elvira!
  • Estelle M skrev om Redita Service AB
    Jättefint arbete, snabbt noggrant och ALLTID I TID. Super! Läs mer
  • Eva J skrev om Redita Service AB
    Det är med sådan glädje och tacksamhet, att få ha Redita städ som ansvariga för min städning och fönstertvätt! Flexibla, tillmötesgående och alltid rent och snyggt. Dom har egen nyckel och jag behöver inte vara hemma och passa tiderna för städ.
    Jag rekommenderar med värme Redita städ!
    /Eva Jönsson Läs mer
  • Christina K skrev om Redita Service AB
    Jag har mycket nöjd med mina kontakter med Företaget Redita och den städhjälp, Gulia som jag nu haft ett tag
    Vänliga hälsningar
    Christina Klintberg Läs mer
    2017-08-16 Redita S svarar Christina K
    Tack för din rekommendation, Christina!
  • Mårten H skrev om Redita Service AB
    Rent och fint och luktar gott varje onsdag.
    Tack Redita och Maryam. Läs mer
    2017-08-15 Redita S svarar Mårten H
    Hej Mårten,

Tack för rekommendationen!

• Josefine P skrev om Redita Service AB
    Hej Redita!
    Tack så hemskt mycket! Mottagandet är mycket bra med den städhjälp vi får varje vecka.
    Hälsa Olga som städar hos oss :) Toppenperson och toppenjobb. Flera av mina vänner and släktingar använder Redita och samtliga är lika nöjda:)) Läs mer
    2017-08-15 Redita S svarar Josefine P
    Hej Josefina, Tack för rekommendationen!
  • Tomas W skrev om Redita Service AB
    Bemötandet från början var bra och jag hade stora förhoppningar.
    Det gick bra under de första provmånaderna, förutom att man missade vid faktureringen och fakturerade fullt fast det skulle vara rabatt, men sen så missades datum och man ville inte längre vara flexibel och ville inte tillmötes mitt önskemål om städning 3:e onsdagen i månaden, vilket var ok under provperioden. jag har försökt på ett trevligt sätt förklara deras fel och försökt få dem att förstå att om de skärper till sig så stannar jag kvar som kund, men de ville inte lyssna där. Jag förstår inte att man som företag inte kan vara det minsta flexibel. för mig så är det enklare att hålla koll på när städning sker om man ex kör 3:e onsdagen i månaden. kör man var 4:e vecka så kan det innebära städning 2dagar en månad och det var jag inte intresserad av. Läs mer
    2017-08-15 Redita S svarar Tomas W
    Hej Tomas,

Tyvärr är vi beroende av vårt schemaläggningsprogram som inte tillåter oss att lägga in en bokning var 3:e onsdagen i månaden. De alternariv som finns att välja på om man vill ha städning en gång per månad är var fjärde vecka eller månasstädning (ett fast datum varje månad). Det andra alternativet kanske skulle kunna vara något för dig? Hör gärna av dig i så fall.
  • Torbjörn R skrev om Redita Service AB
    Vi är mycket nöjda med den städning som vi fått av vår trevliga städerska. det är krångligt att omboka städning tycker vi. fungerar inte så bra med mailservicen. tar tid innan vi får svar på ombokningar och även fakturafråga som vi fortfarande inte fått svar på. Vi vet inte om våra mail kommer fram borde finnas smidigare sätt. Läs mer
    2017-08-15 Redita S svarar Torbjörn R
    Hej Torbjörn,

Nu är vi tullbaka i full styrka och det ska inte ta lång tid att lösa ärenden. Beklagar besväret!

• Marco B
    Marco B skrev om Redita Service AB
    Väldigt bemötande kundservice.
    Hade lite speciella behöv som de kunde lösa utan problem.

Tänk på att implementera autogiro eller e-faktura för att förbättra kunderfarenhet. Läs mer
    2017-08-15 Redita S svarar Marco B
    Hej Marco,

Tack för rekommendationen! Nya betalningsmetoder kommer inom kort, det är på gång.

• Andreas I skrev om Redita Service AB
    Duktig och trevlig personal. Prisvärda städtjänster. Läs mer
    2017-08-15 Redita S svarar Andreas I
    Tack för rekommendationen, Andreas!
  • Tammo V skrev om Redita Service AB
    Vi är mycket nöjda med Redita och deras personal som gör ett bra städjobb. Ett litet minus är att några inte kan varken svenska eller engelska, därför blir det 4 av 5 stjärnor. Läs mer
    2017-08-15 Redita S svarar Tammo V
    Hej Tammo,

Tack för rekommendationen! Tack vare att vi på kontoret talar flera olika språk har vi kunnat ge en möjlighet att få ett arbete även till personer som inte har hunnit lära sig svenska eller engelska. Många av våra kunder är inte hemma när städningen sker så det brukar oftast inte vara ett problem. Vi försöker dock alltid att anpassa oss och är det så att du som kund har ett önskemål om att få en städerska/lokalvårdare du kan tala med så kan vi ordna det.
  • Fredrik Ö skrev om Redita Service AB
    Hej
    Vi har städning varannan vecka vilket vi är väldigt nöjda med, vi har samma städerska varje gång vilket är viktigt tycker vi.
    // Ewa Läs mer
    2017-08-15 Redita S svarar Fredrik Ö
    Tack för rekommendationen Ewa!
  • Elias O skrev om Redita Service AB
    En mycket nöjd kund här! Bra bemötande från kontoret, flexibla och hjälpsamma. Trevliga städare som kommer varannan vecka. Oftast en och samma person. Rent och fint, inga konstigneter Läs mer
    2017-08-09 Redita S svarar Elias O
    Hej Elias,
    Tack för din rekommendation!
  • Ylva A skrev om Redita Service AB
    Vi har veckostädning från Redita och vi har bara goda erfarenheter från företaget! Även om vi har haft olika personer som kommit och städat har resultatet alltid varit bra.
    Jätteduktig personal! Läs mer
    2017-08-09 Redita S svarar Ylva A
    Tack Ylva, härligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster!

• Marina R skrev om Redita Service AB
    På 2 månader har de sänt 3 olika städerskor som jag vid varje tillfälle fått ägna tid åt att lära upp.
    En av de kunde inte städa hon spillde enorma vattenmängder på golv och skåp och glömde att torka av spegeln i hallen samt kyl och frys.
    Ingen av de 3 talar Svenska alls och två talade inte ens knappt engelska. Läs mer
  • Rut F skrev om Redita Service AB
    Redita har varit riktigt duktiga på bemötandet och alltid kunnat tillmötesgå våra behov på ett flexibelt sätt då vi är en barnfamilj. Vi har nu mer hemstädning varannan vecka. Läs mer
    2017-08-09 Redita S svarar Rut F
    Hej Rut,
    Tack för din fina rekommendation! Härligt att höra att ni är så nöjda!
  • Christel C skrev om Redita Service AB
    Städning. Från början bra bemötande men därefter förvirrat. De skickade olika städerskor fast jag sagt att jag ville ha samma och någon som jag kunde kommunicera med. Har fått anv Google translator flera ggr. Senaste två ggr en bra städerska som jag kan prata med. Läs mer
    2017-08-09 Redita S svarar Christel C
    Hej Christel,
    Tack för din rekommendation! Vi beklagar att du har fått stå ut med olika städare under en period och uppskattar att du är kvar hos oss som kund. Planen nu är att du framöver ska få behålla din städerska som du trivs med (med reservation för att hon eventuellt blir sjuk, får andra förhinder eller slutar hos oss, men detta kommer vi att meddela dig).
  • Daniel S skrev om Redita Service AB
    1) Relativt dåligt städresultat (varje gång) -> Utbilda städpersonalen
    2) Redita kontaktar oss ofta för att byta städtid. Ofta är de dessutom oförstående för att vi inte kan anpassa oss efter deras förutsättningar -> Utbilda kontorspersonalen i kundbemötande
    3) Bra pris -> Här har ni er USP

Sammanfattning:
    Om Redita satsar på att utbilda (1) sin kontorspersonal i kundbemötande och (2) städpersonalen i hur man uppnår gott städresultat så kommer vi vara mycket långsiktiga kunder Läs mer
    2017-08-08 Redita S svarar Daniel S
    Hej Daniel,

Tack för ditt omdöme och tips, det uppskattas!

• Ingrid H skrev om Redita Service AB
    Hej.
    Jag är väldigt nöjd med Redita Service AB och deras personal både gällande kontakt med kundtjänst samt deras städservice och den kvinna som kommer till oss. De har kommit punktligt varje gång och gjort ett fint arbete. Snabb respons på mailkontakt mm.

Det enda som kan anmärkas på är att en lykta/glaset har gått sönder vid ett tillfälle. Jag informerades ej om detta av städerskan utan upptäckte det själv. Men det är sånt som kan hända.

Annars överlag är jag mycket nöjd och har rekommenderat bolaget för bekanta.

Ingrid Hellström. Läs mer
    2017-08-07 Redita S svarar Ingrid H
    Hej Ingrid!

Tack så mycket för din rekommendation. Du är alltid välkommen anlita oss igen!

Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst
  • Monica O skrev om Redita Service AB
    Har köpt hemstäd från företaget. Varannan vecka på utsatt tid kom personalen och genomförde sitt uppdrag. Alltid samma person och mycket trevlig. Småpratar lite innan hon börjar jobba och jag går iväg till mitt jobb. Kommer hem på eftermiddagen/kvällen och lägenheten är nystädat och det doftar rengöringsmedel. Läs mer
    2017-08-08 Redita S svarar Monica O
    Hej Monica,

Hjärtligt tack för rekommendationen!

• Tina G skrev om Redita Service AB
    Utmärkt och effektivt städat! Läs mer
    2017-08-08 Redita S svarar Tina G
    Hej Tina,

Tack för din fina rekommendation!

• Marcus A skrev om Redita Service AB
    Bra service, men jobbigt med kommunikationen eftersom många varken talar svenska eller engelska. Läs mer
    2017-08-08 Redita S svarar Marcus A
    Hej Marcus,

Tack för rekommendationen och din synpunkt! När vi anställer försöker vi i första hand välja människor med god arbetsmoral och hög motivation. Då vi i administrationen talar flera olika språk har vi möjlighet att anställa personer som inte behärskar svenska eller engelska men är motiverade och effektiva. Det fungerar ofta bra då många av kunderna låter oss ha egna nycklar och utföra arbete medan de är borta. Är det däremot så att du som kund har önskemål om att kunna själv kommunicera med personalen får du gärna framföra det till kundtjänsten så ser vi till att du får svensk- eller engelsktalande personal. Vi försöker alltid matcha rätt kund med rätt personal.

• Lennart J skrev om Redita Service AB
    Vi har haft Redita för hemstädning under ett antal år nu och är mycket nöjda med deras tjänster. Vi har en fast dag varannan vecka men ibland händer det att man har önskemål om att byta dag och det har aldrig varit problem, Redita har alltid ställt upp och bemött våra önskemål om tillfälliga förändringar. Deras personal är noggranna och lämnar alltid en ren och fräsch lägenhet efter sina besök. Vi har aldrig haft något att anmärka på under alla dessa år. Läs mer
    2017-08-08 Redita S svarar Lennart J
    Hej Lennart,
    Hjärtligt tack för din fina rekommendation!
  • Nedim T skrev om Redita Service AB
    Har städtjänst varannan vecka. Rent och fint! Håller alltid tid och ringer i god tid om städerskan är sjuk och diskuterar en annan dag! Läs mer
    2017-08-03 Redita S svarar Nedim T
    Tack för din fina rekommendation Nedim!
  • Roger V skrev om Redita Service AB
    Vi har haft Redita service under ett halvår och är mycket nöjda. Städningen fungerar mycket bra och även dialogen med kontoret när det behövs. Läs mer
    2017-08-01 Redita S svarar Roger V
    Tack för rekommendationen Roger!
  • Peter A skrev om Redita Service AB
    Ett par städtimmar två ggr i månaden. Bemötandet har varit. från städpersonal, kundtjänst till ledning toppen.

En nyckel har kommit bort och det har inte varit något snack om att inte byta lås. Juste och bra inställning.

Städpersonalen har varit mycket tillmötesgående och trevliga samt gör ett bra jobb. Läs mer
    2017-08-01 Redita S svarar Peter A
    Tack för rekommendationen Peter!

Bästa städhjälpsfirmorna i Stockholm:

4 / 5 i betyg — 2047 rekommendationer