Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Östermalm Redita Service AB

Redita Service AB

Grevgatan 14, 114 53 Stockholm — Visa karta

Letar du efter ett serviceföretag med "Det fixar vi"-attityd? Då har du hamnat helt rätt! Välkommen till oss på Redita Service!

Vi är ett flexibelt städbolag med stort kundfokus. Genom att lära känna våra kunder och förstå deras behov, förväntningar och önskemål hoppas vi bygga långsiktiga relationer med varje kund. Vi är dessutom tacksamma för er återkoppling och vill ständigt utvecklas.

7 dagar i veckan, i hela Storstockholm, hjälper vi dig med städning av hem och kontor, städning inför visning, storstädning, bygg- eller flyttstädning och fönsterputs. Numera tar vi även uppdrag inom flytt och transport.

Med bra priser, erfarna och noggranna städare, brett utbud och 100% nöjd-kund-garanti hoppas vi kunna underlätta lite i din vardag! Vi är även tydliga i faktureringen och har företagsförsäkring.
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 10:00-15:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 28 kunder tycker om Redita Service AB

• Leila F
    Leila F skrev om Redita Service AB
    Jag är en väldigt nöjd och trogen kund! Har haft Redita som städföretag i över två år nu och är alltid lika nöjd efter varje städning. Maria städar lika bra som om jag hade gjort det själv. Tack!
  • Anders N
    Anders N skrev om Redita Service AB
    Redita har städat vårt kontor i Vasastan i över ett år nu och vi är extremt nöjda med den goda service vi får från både städpersonalen och administrationen. Alltid rent, lätt att få information, lägga till tjänster som inköp och leverans av förbrukningsmateriel, upphämtning av sopor, fönsterputs med mera. Rekommenderas!
    MVH Anders Nilsson
  • Alicia M
    Alicia M skrev om Redita Service AB
    Vi anlitade Redita Service för flyttstädning och blev väldigt nöjda med resultatet. Allt fungerade perfekt och smidigt från det att jag först tog kontakt, och de var väldigt tydliga med pris och vad som kommer ingå. Lätta att få tag på och hörde av sig löpande under processen.
  • Irene L
    Irene L skrev om Redita Service AB
    Har varit kund sedan 3 år tillbaka och kan varmt rekommendera Redita Service! De gör det skinande rent hemma hos oss varannan vecka, personalen är alltid trevliga och kunniga inom sitt yrke. Det går alltid smidigt om man behöver omboka eller lägga till något till hemstädningen, personalen på kontoret är väldigt flexibla och tillmötesgående.
  • Sara E
    Sara E skrev om Redita Service AB
    Värsta någonsin! Beställde flyttstäd och det va fasiken det värsta! Den nya hyresgästen trodde inte ens någon varit där och städat. Väntar fortfarande på svar av dom angående åtgärd men det tar sin tid. Det är inte så att dom ringer upp efter klagomål, nä man får maila och maila. Katastrof! Åtgärdas det inte (har över 100 bilder) så anmäler jag.
  • Eva
    Eva skrev om Redita Service AB
    Fuskstädning!
    Beställde flyttstädning av detta företag, rekommenderas inte!
    Svarar inte på mail med klagomål
    Sara E gillar detta
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Redita Service AB
    Det blir bra städat och personalen kommer alltid punktligt. Ändringar (t.ex pga semester) sker lätt och smidigt.
  • Bosse S
    Bosse S skrev om Redita Service AB
    Nu har vi fått vår fönsterputs och vi är mycket nöjda. Vi blev lite fundersamma när flickorna inte hade några fönsterskrapor, men det visade sig att det blev minst lika fint utan skrapor.
    Flickorna gjorde ett bra jobb och var trevliga även om det inte var så lätt med språket.
    Vi återkommer gärna senare när vi behöver städning och då vill vi helst ha samma flickor.
  • Pär E
    Pär E skrev om Redita Service AB
    Städpersonalen kommer punktligt och gör ett jättebra jobb. Administrationen svarar snabbt på e-post och är tillmötesgående. En oerhört prisvärd tjänst. Rekommenderas.
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Redita Service AB
    Excellent bra fönsterputsning av mycket trevlig anställd kvinna
    Min varmaste rekommendation
    Yvonne
  • Lennart J
    Lennart J skrev om Redita Service AB
    Har haft Redita som städfirma ett antal år nu och mer än nöjd. Dom är punktliga, gör ett utomordentligt jobb samt är mycket flexibla om man behöver byta städdag // Lennart
  • Stephanie M
    Stephanie M skrev om Redita Service AB
    Väldigt bra service och det finns stor flexibilitet vad gäller att planera om städtider. Alltid trevligt bemötande och behjälpligt från personalen. Jag är mycket nöjd med deras städservice, städningen är bra och noggrann.
  • Tatjana K
    Tatjana K skrev om Redita Service AB
    Testat flera olika städbolag men har verkligen fastnat för Redita.
  • Junko O
    Junko O skrev om Redita Service AB
    Vi provade först tjänsten fönsterputs och provstädning av Redita Service och blev så nöjda att vi nu använder deras hemstädning varannan vecka. Noggrant jobb och trevlig personal, ett rent hem gör oss glada!
  • Eva J
    Eva J skrev om Redita Service AB
    Jag är mycket nöjd med städningen som utförs av Redita. Duktiga städerskor och snabb återkoppling när jag tar kontakt.
  • Jeanne S
    Jeanne S skrev om Redita Service AB
    Redita Service gjorde flyttstädning och resultatet är gudomligt. Har aldrig trott att lägenheten kan bli så ren och fräsch. Duktig personal som har ögon för små detaljer som avlopp och ventilation. Trevligt kundbemötande och bra kommunikation! Definitivt ska anlita dem för hemstäd också i framöver. Rekommenderas starkt!
  • Eva J
    Eva J skrev om Redita Service AB
    Jag är väldigt nöjd mer er service och den fina städning som blir gjord hemma hos mig! Även fönstertvätten är galant, trots gamla höga fönster med små rutor.
    Ni är snabba med svar och hjälper alltid till att vara flexibel med lösningar.
  • Karin L
    Karin L skrev om Redita Service AB
    Städar jättebra och är professionella att ha att göra med (ordning och reda, snabb och tydlig kommunikation). Rekommenderar dem varmt!
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Redita Service AB
    Vi anlitar Redita för veckostädningar av vår lägenhet och är jättenöjda! Kan varmt rekommendera till alla
  • Anna R
    Anna R skrev om Redita Service AB
    Jag är supernöjd med Reditastäd. Dem är väldigt noggranna och effektiva. Kan verkligen rekommenderas.
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Redita Service AB
    SLUTA LETA: Redita är helt outstandig. Oerhört ambitiösa städerskor. Enastående i kundbemötande från kontoret. Alltid snabba på ge svar!
  • Victor K
    Victor K skrev om Redita Service AB
    Har anlitat Redita Service vid ett flertal tillfällen och är hittills mycket nöjd. Bra bemötande, noggrann personal, tydliga fakturor, inga konstigheter. Rekommenderas!
  • Erik J
    Erik J skrev om Redita Service AB
    Jag är en väldigt nöjd kund. Har anlitat Redita för både flyttstädning och vanlig städning!
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Redita Service AB
    Ordning och reda. Dom kommer när dom ska och gör det dom ska gillas
  • Michael E
    Michael E skrev om Redita Service AB
    Anlitade Redita för flyttstäd igår. De kom exakt i tid men då hade vi inte hunnit bära ut alla grejer. En stor eloge till Reditas personal som istället för att vänta med sura miner hjälpte oss att bära ut det sista! Städningen blev bra tyckte vi. Köparna hörde dock av sig imorse och hade några synpunkter. Reditas personal var på plats inom loppet av två timmar och fixade allt! Kommer definitivt höra av oss och boka löpande städningar i nya huset. Tack!
  • Alicia G
    Alicia G skrev om Redita Service AB
    Jag har haft städhjälp från Rediga Service i över ett år nu och är mycket nöjd. Min städerska Anna är alltid trevlig, punktlig och noggrann. Hon är mycket omtänksam och gör ofta saker som egentligen inte ingår i städning som till exempel att kasta gamla blommor och diskar ur vasen, plocka ur diskmaskinen och mycket annat. Det är "det lilla extra" som jag tycker är mycket trevligt. En annan sak som jag tycker funkar mycket bra är det bemötande jag får av personalen på kontoret, de är alltid trevliga, flexibla när jag behöver ändra tider eller avboka De ställde upp på att åka till mitt jobb och hämta nyckeln när jag av misstag hade låst överlåset på städdagen, och det - utan någon spm helst kostnad! Jag vill verkligen varmt rekommendera detta företag.
  • Anders W
    Anders W skrev om Redita Service AB
    Om man köper en fönsterputs med fast pris, i detta fall 299kr för 2 rok, är det inte ok om de kommer på en icke avtalad dag, säger att vi ordnar det genom rabatt på städning om du betalar en gång till, du var ju inte hemma när vi var där... Hur f-n skulle vi veta, ingen orderbekräftelse finns, inget meddelandedatum.... skitdåligt!!
  • Lena J
    Lena J skrev om Redita Service AB
    Varning! Jag rekommenderar INTE detta städföretag då de inte återkopplar till Dig som kund. Den s k Vårstädningen som skulle vara grundlig var undermålig. Soporna togs inte ut, ingen städning under diskbänken och ingen städning uppe på skåpen. Sämre än en veckostädning!!!

Grevgatan 14, 114 53 Stockholm