Salong Cupcake, sid 2

Rörstrandsgatan 32, 113 40 Stockholm — Visa karta

Cupcake Hairstyling i Stockholm består av oss, Jennie, Zejnab Rosanna, Angelina och Ermina. Vi startade verksamheten 2010.
Vi håller till i en modern lokal med avslappnad atmosfär och är passionerade och älskar vårt yrke ut i fingerspetsarna.
Cupcake är en unik salong där man alltid känner sig välkommen. Vi lyssnar på dig & ger dig den tid du behöver, håller oss uppdaterade på trender och allt annat du bör förvänta dig av din frisör. Vi erbjuder färgning, klippning, extensions.

På Salongen hjälper Angelina och Rosanna er med naglar, fransförlängning, make-up, microblading samt brynfix.

Varierande öppettider för att du som kund ska kunna komma när du har möjlighet. Varmt välkomna att boka tid!
Öppet just nu
Sön: Stängt

Läs vad 72 kunder tycker om Salong Cupcake

• 2011-03-02

Maria C skrev om Salong Cupcake
    Går och klipper, färgar, slingar håret hos Ermina som är en superduktig frisör.Kan varmt rekommendera Salong cupcake. Mysig och trevlig miljö! Läs mer
  • 2011-02-26

Emelie skrev om Salong Cupcake
    Fantastisk salong och fantastiska frisörer! Är stammis sedan de öppnade, och går alltid därifrån nöjd. Min frisör kommer alltid med nya kreativa idéer. Jag kan absolut rekommendera denna salong. Jag skulle inte ens överväga att gå någon annanstans! Läs mer
  • 2011-02-16

Amela H skrev om Salong Cupcake
    Hur många har inte någon gång gått och klippt sig hos någon som knappt har lyssnat på vad man sagt utan klippt som denne velat! Det har hänt mig flera gånger, och sen ska man betala för något man egentligen inte velat ha! Rent ut för jävligt tycker jag!

Men NU har jag äntligen hittat "The Frisör Too Go To" Tjejerna på Cupcake är inte bara extremt duktiga på att klippa och färga utan de är så himla goa och verkligen går in och lyssnar och kommer med förslag till en som kund! Både måna med vad man själv vill ha men även ser till att det blir snyggt för dina egna drag!

Tjejer tummen upp verkligen till er! Varje gång jag ska till er har jag ett STORT leende på läpparna, och när jag går har jag ett ännu större leende på läpparna!

Kan inte uttrycka hur nöjd jag blir! (Alltså sjukt nöjd!!) :D

Fortsätt med erat strålande jobb! Så ses vi snart igen! ;)

En mycket nöjd kund!

Peace and Love! Läs mer
  • 2011-02-14

Caroline C skrev om Salong Cupcake
    Jag har i flera år letat efter den perfekta frisören, någon man vill komma tillbaks till gång efter gång. På Salong Cupcake hittade jag äntligen rätt! Supertrevliga tjejer som verkligen hjälpt mig att få ett fantastiskt hår. Hela atmosfären är mysig och man känner sig som en ny människa varje gång man går därifrån. Rekomenderas varmt! Läs mer
  • Jonas Ö

2011-02-02

Jonas Ö skrev om Salong Cupcake
    Först och främst, jag har haft långt hår i 13 år och trivts väldigt bra med det. Dessutom har jag växt upp med en mamma som jobbat som frisör och har därför kanske haft en inbyggd skepsis mot frisörer. Utan att överdriva är jag en rätt krävande kund och det ska mycket till innan jag känner mig trygg med en förändring och vågar prova nya frisyrer.

Hos Cupcake får man den tid man behöver för att bestämma sig, tips på frisyrer som passar just sin hårtyp, ja vi tom kollade efter bilder på google för att komma fram till hur min nya frisyr skulle se ut. Tjejerna som driver salongen är supertrevliga och avslappnade vilket gör att man snabbt känner sig bekväm. Salongen är, trots att de var relativt nyinflyttade när jag var där, mysig med stora speglar i antikramar, justa färger och ett plus är att de dessutom spelade bra musik (enligt min smak) i bakgrunden.

Hur slutade besöket då? Jo, jag klippte av mig håret, är nu för första gången relativt korthårig och stormtrivs i min nya frisyr. Förutom allt runt omkring så behärskar iaf Ermina som klippte mig definitvt hantverket som utfördes med precision och noggrannhet!

Jag tror att det är precis en sådan här salong många söker efter men kan ha svårt att hitta. Cupcake är definitivt värt ett besök om du är ute efter en ny frisör! Läs mer
    Salong Cupcake, Niklas D gillar detta
  • 2011-01-25

Annika K skrev om Salong Cupcake
    Toppenställe! Duktiga, ambitiösa tjejer! Fint ställe! Läs mer
  • Valentina

2011-01-17

Valentina skrev om Salong Cupcake
    Underbart mysigt ställe med grymt bra frisörer, blir alltid nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2011-01-17

Pelle M skrev om Salong Cupcake
    Här blir man alltid stilig. Läs mer
  • 2011-01-17

Muharem H skrev om Salong Cupcake
  • 2011-01-15

jessica H skrev om Salong Cupcake
    Åhh vilken trevlig salong! jennie och emina är fantastiskt duktiga frisörer som vet precis vad man söker. Man kan vara säker på att vara är nöjd när man lämnar salongen. Rekomenderar dom till alla jag känner! Läs mer

Azra H skrev om Salong Cupcake
    Alltid haft problem me frisörer , antigen klipper de för kort eller så blir färningen misslyckad , men nu har ja funnit mitt ställe !! Gick därifrån super nöjd med resultatet , super gullig personal och en underbar service TACK VERKLIGEN !!! Läs mer

Linn skrev om Salong Cupcake
    Superduktiga tjejer som är engagerade, trevliga och kunniga. Man får alltid professionella råd och tips när det gäller frisyrer och hårvård. Jag ha alltid varit nöjd när jag lämnat deras salong med en ny frisyr, ny färg på håret eller bara en uppfräschning. Läs mer

Dick L skrev om Salong Cupcake
    Detta är salongen som klipper de snyggaste frisyrerna. Man känner sig alltid välkommen i en sober miljö. Båda tjejerna är de trevligaste frisörer du kan tänka dig. Om man är vilse får man alltid tips på frisyrer man passar i/ Dick Läs mer

Klara G skrev om Salong Cupcake
    Superduktig och trevlig personal! Fin och fräsch lokal. Alltid jättenöjd! Läs mer

Johanna B skrev om Salong Cupcake
    Toppen ställe! Jag hatar att gå till frisören egentligen men nu har jag hittat hem ;) Läs mer

Antonela B skrev om Salong Cupcake
    Jätte fin lokal och jätte duktiga frisörer. Kan verkligen rekommendera den här salongen till alla! Läs mer

Lars Å skrev om Salong Cupcake
  • 2011-01-12

lotta skrev om Salong Cupcake
    Mycket hemtrevligt nymodernt ställe. Dom är alltid uppdaterade med vad som är nytt och hett. Blev otroligt nöjd med min färgning och klippning som utfördes på ett väldigt noggrant och effektivt sätt. Dom lyssnar på vad kunden vill och tar hand om dom mycket bra. JAG kan starkt rekommendera detta ställe till Er och alla mina vänner. Jag hoppas bara att du med går dit för du kommer inte ångra dig. Tack för allt syns snart igen. Läs mer
    Salong Cupcake, E L gillar detta
  • 2011-01-12

Frida B skrev om Salong Cupcake
    Bemötandet kan inte bli bättre än hos dessa tjejer på salong Cupcake!
    Väldigt personliga samt ovanligt engagerande frisörer. Blev otroligt nöjd med min toppning som utfördes på ett väldigt noggrant och effektivt sätt. Kommer absolut att fortsätta gå till denna unika salong som både ger ett intryck av lite retro samt fräscht o modernt på samma gång. Tack och på återseende! Läs mer
  • 2011-01-11

Ewa A skrev om Salong Cupcake
    En otroligt bra salong med kunnig och engagerad personal.
    Kan inte tänka mig att någon går därifrån missnöjd. Grym o genomtänkt inredning. Värd att åka o titta på. Mys på hög nivå.
    Man blir omhändertagen till 100%. Ni är omtänksamma och fantastiska.
    Jag rekomenderar er till många. TACK för en skön salong. Läs mer
  • 2011-01-11

Gunilla Å skrev om Salong Cupcake
    Jag kan varmt rekomendera Salong Cupcake till dem som vill bli omhändertagna av trevliga och proffesionella tjejer. Alltid ett vänligt ord när man kommer. En upplevelse att komma dit där först miljön gör att man går ner i varv för att inte tala om hårtvätten som är en avslappnade massage.
    Jag upplever ett engagemang hos Salong Cupcake som jag inte mött tidigare. De vill verkligen att kunden skall var mer än nöjd.
    Tack för senast och på återseende Läs mer
  • 2011-01-04

anna d skrev om Salong Cupcake
    finns inga ord för den professionella servicen som jag fick! Hade tidigare varit på en salong (nämner inget namn!) och råkat ut för ett fruktansvärt försök till färgning o klipp o va sjukt missnöjd! Tårarna flödade så fort ja lämnade salongen. Min vän hade hört talas om denna nyöppnade salong Cupcake mitt nere i city. Jag hade vägarna förbi och hoppade då in, frisören Jennie tog en blick på mig och kom verkligen till min undsättning! Herregud! från disaster till mirakel! såååå sjukt nöjd! Servicen är på topp, humörn och allt därtill! Kan varmt, extremt och otroligt mycket rekommenderas! En kund för livet! Tack!! Läs mer

Rörstrandsgatan 32, 113 40 Stockholm