Städhuset i Stockholm

Städhuset i Stockholm

Ring 08-464 70 00 www.stadhuset.se
3.6

Städhuset i Stockholm AB bildades under hösten 1988 och har sedan dess målmedvetet satsat på städuppdrag hos både små och stora företag samt fastighetsägare. Idag sysselsätter vi ca 75 personer. Vi är certifierade enligt kvalitetsledningssystemet SS EN ISO 9001:2008. Vi tillämpar en Kvalitetsgaranti som innebär att vi inte...

14 omdömen om Städhuset i Stockholm

AMADOU B
Skrev om Städhuset i Stockholm

Gjorde inte sitt jobb, skurade inte golvet, lister bakom spisen etc. Sedan svarar de inte heller på följdfrågor efteråt. Helt makalöst oprofessionellt, använd deras tjänster på egen risk!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

DANIEL W
Skrev om Städhuset i Stockholm

Man fick varken mer eller mindre, helt okej städning och kan tänka mig att använda dem igen.

ELLINOR KATARINA B
Skrev om Städhuset i Stockholm

Så otroligt nöjd för dagens städning,ett rent nöje att komma hem👌mvh Ellinor Blomqvist

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Maria E
Skrev om Städhuset i Stockholm

Oseriösa och dålig städning. Dåligt bemötande

Eva S
Skrev om Städhuset i Stockholm

Detta är ett företag där anställda får jobba gratis, om de inte hinner utföra sitt arbete på den tid som säljaren har satt. Mobbing, utfrysning etc. är vanligt på kontoret! Välj inte denna firma om du vill ha en seriös städfirma som värnar om sin personal!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Douglas V H
Skrev om Städhuset i Stockholm

Jag undrar vilka kvalitets normer denna firma har. Under de senaste tre veckorna upplever jag att trapphus ej har våt torkats. Gör ni ngr egna undersökningar för att hålla jämn kvalitet ? Vilka städrutiner gäller ? Hyresgäst inom Willhem Blackeberg

Laila L

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Marcus P
Skrev om Städhuset i Stockholm

Vi är jätte nöjda med deras kundvård och hospitalityn är grymt bra. Dom ordnar det mesta bara att ringa. Skönt med en sådan kontakt.

Ove B
Skrev om Städhuset i Stockholm

Städhuset är mycket proffsiga avseende: Yrkeskunskap Personalpolitik Kundbetjäning/kundvård

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Sanella P

Johan
Skrev om Städhuset i Stockholm

Bra firma som håller vad dom lovar!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Bo J

Joe M
Skrev om Städhuset i Stockholm

Ett seriöst bolag, jag kan ge mina varmaste rekommendationer

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Juhani H
Skrev om Städhuset i Stockholm

Ett seriöst bolag som utför ett bra jobb.