Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 7 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 362 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Joachim W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en bostadsrätt med mycket bra och proffsigt bemötande. Hanna motsvarade och överträffade våra höga förväntningar.
    Sammanfattningsvis kan vi verkligen rekommendera henne som duktig och driven mäklare. Läs mer
  • 2019-09-21

Anna K skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    SvenskFast va angelägen om både sälj och köp skulle bli bra upplevelser. Samtliga jag var i kontakt med var genuint trevliga, opretentiösa och noga med att hjälpa i hela processen - Anlitar gärna SvenskFast igen!

Stort tack till Elena & Kimberly som faciliterade en lite annorlunda lägenhets köp/försäljning - Stort Tack!! Läs mer
  • 2019-09-21

Peter D skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi rekommenderar Kimberly till alla som ska sälja i Årsta.

Professionellt bemötande och gedigen kunskap om området. Toppbetyg helt enkelt! Läs mer
  • 2019-09-19

Ingrid L skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra slutpris på lägenhetsförsäljningen, men borde haft llite mer områdes koll på visning av andra 4:or i området och föreslagit annat datum för visning. Läs mer
  • 2019-09-19

Sofia H skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag uppfattar Kimberly Pändel Lehn som tydlig, erfaren, proffsig och positiv. Det känns tryggt att ha med en sån person att göra med när man genomgår nåt så stressande som ett bostadsköp eller försäljning. (I mitt fall både ock med samma mäklarfirma) Läs mer
  • 2019-09-15

Vishal S skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Overall it was a satisfying experience with Sara who helps us to sell our apartment. Läs mer
  • 2019-09-14

Lennart E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Effektiv kunnig erfaren. Helt suverän 😆 Läs mer
    2019-09-16 Jimmy R svarar Lennart E
    Tack så mycket Lennart. Lycka till i sökandet efter drömhuset
  • 2019-09-13

Marica B skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde min lägenhet i Årsta med hjälp av Mäklare Elena. Har bara positivt att säga om henne, lätt att nå, bra på att återkoppla, tydlig och rak. Skulle absolut rekommendera Elena för framtida säljare. Läs mer
  • 2019-09-12

Maria G skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sara hjälpte mig att sälja min lägenhet i Årsta. Hon var trevlig, professionell och hade koll på marknaden i Årsta. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-09-20 Sara K svarar Maria G
    Tack Maria för din fina rekommendation, vi ses snart.
  • 2019-09-11

Ingrid A skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly gjorde att fantastiskt jobb med försäljningen av vår lägenhet. Stort tack! 💛 // Ingrid och Henrik Läs mer
    2019-09-19 Kimberly P svarar Ingrid A
    Tack för samarbetet Ingrid och Henrik! Det var ett rent nöje :-) Stor kram
  • 2019-09-09

Cornelia O skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte vår bostadsrätt av Sara. Vi fick en förhandsvisning av henne då vi sålt av samma företag. Rak och uppriktig och hjälpsam. Läs mer
    2019-09-12 Sara K svarar Cornelia O
    Tack Cornelia för era snälla ord, roligt att höra att ni är nöjda.
  • 2019-09-08

Ann Ö skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket bra skött försäljning - är supernöjd med Joanna från början till slut! Läs mer
  • 2019-09-06

Daniel F skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket professionell!

Om jag hade varit arbetsgivare till Elena hade jag varit väldigt stolt över min medarbetare och jag skulle vara mycket angelägen att ha kvar henne i organisation.

/Daniel Forsberg Läs mer
    2019-09-11 Elena G svarar Daniel F
    Daniel och Emma, alla rekommendationer värmer men detta var något extra. Enormt Stort Tack!
  • 2019-09-02

Lars E skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpte av Julius för 10 år sedan. Nu sålt samma lägenhet. Snabbt, informativt första möte. Löpande kontakt med Julius och även kollegor till honom. Läs mer
  • 2019-09-02

Jeanette A skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt en sommarstuga kvickt och smidigt.bra och driven mäklare.passade på att köpa hus i samma veva. Läs mer
    2019-09-03 Jimmy R svarar Jeanette A
    Tack så mycket
    Önskar dig all lycka med ditt nya fina hus
  • 2019-08-30

Gustav Å skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpte tillsammans med min sambo en 2a i Årsta.
    Bemötandet var proffsigt, mäklaren var trevlig och var kunnig. Mäklaren kunde svara på samtliga frågor vilken tyder på professionalitet. Sammantaget så var allt perfekt! Läs mer
    2019-09-06 Kimberly P svarar Gustav Å
    Tack för att ni tog er tid att skriva en sån fin rekommendation! Ni är en trevlig bekantskap :-)
  • 2019-08-30

Jan Anders L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mäklaren har sålt en tomt åt mig.
    Han har varit bra att samarbeta med, varit tillgänglig och svarat på frågor. Hållt mig uppdaterad under arbetets gång.
    Mycket positiva erfarenheter av hans arbete. Läs mer
    2019-08-30 Jimmy R svarar Jan Anders L
    Tack så mycket. Lång resa som till slut blev ett lyckat resultat. Trevligt att få jobba med dig

Johan S skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi har vid två tillfällen anlitat Joanna på Svensk Fastighetsförmedling i Årsta och båda gångerna resulterade i lyckade bostadsaffärer. Mycket noggrann och professionell. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-08-30

Anna N skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren har varit serviceinriktad, har god kunskap, varit hjälpsam, tålmodig och uppfyllt alla förväntningar och lite till. Mäklaren har haft god kontroll och på ett strukturerat sätt genomfört försäljning och avtalsskrivandet. Förutom detta har mäklaren varit trevlig, glad och levererat allt genomtänkt och snabbt med god kvalitet. Läs mer
    2019-09-06 Kimberly P svarar Anna N
    Fina ni! Vad glad jag blir för att ni skrivit rekommendationen. Stort tack!
  • 2019-08-29

Josefin F skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde min 2a i Årsta. Gick snabbt och smidigt. Elena va väldigt hjälpsam och drivande. Toppen! Läs mer
    2019-08-29 Elena G svarar Josefin F
    Tusen tack Josefin för dina ord! :)
  • 2019-08-24

Sofia E skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Smidigt, från första kontakt till färdig försäljning. Läs mer
    2019-09-12 Sara K svarar Sofia E
    Stort tack för att ni gav mig uppdraget att sälja er fina bostad. Vi ses och hörs igen!
  • 2019-08-22

Anders N skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt en tvåa i Årsta, Stockholm. Professionellt bemötande och hela tiden återkoppling och bra guidning genom säljprocessen. Kändes tryggt hela vägen, toppbetyg för Kimberly! Läs mer
    2019-09-06 Kimberly P svarar Anders N
    Toppbetyg är det jag strävar efter så det gör mig extra glad att ni är så nöjda :-)
  • 2019-08-19

Thomas L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vill ge mina varmaste rekommendationer till Jimmy Rosetti som i, vad som blev en komplicerad bostadsaffär gick de extra milen vilket i slutändan blev kanonbra för alla inblandade.

Anledningen, tror jag delvis beror på att Jimmy eftersträvar en fläckfri professionalism i sitt arbete men kanske framför allt att han uppenbarligen verkligen bryr sig om de han åtar sig att hjälpa.

Med Jimmy kan man vara trygg i sin bostadsaffär vilket självklart är en av de viktigaste ingredienserna i en så betydelsefull affär. Han är rak, ärlig och uppriktig samt tydlig i sina åsikter och rekommendationer.

För mig finns ingen tvekan vart jag kommer vända mig när det är dags igen och jag rekommenderar alla andra att också arbeta med Jimmy. Läs mer
    2019-08-19 Jimmy R svarar Thomas L
    Wow. Tack så mycket för dina fina ord. Det blev en komplicerad affär men problem är ju till för att lösas. Sen gillar jag utmaningar. Vi hörs snart Thomas
  • 2019-08-18

Camilla A skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Proffsig och supertrevlig mäklare som ordnade med försäljningen av min 1:a i Årsta. Lätt att nå, bra bemötande och pedagogisk med alla frågor från mig som förstagångssäljare. Lång erfarenhet och trygg i sitt jobb, man känner sig aldrig orolig med Kimberly som mäklare. Läs mer
    2019-08-19 Kimberly P svarar Camilla A
    Tack för fin rekommendation Camilla! Vad fint att läsa att du känt dig trygg, har full förståelse för att det är A och O när man säljer. Vi håller kontakten! :-)
  • 2019-08-17

Mats A skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    1a br köpet, dvs ett väldigt stort beslut för mig och min dotter. Sara är lugn och kunnig mäklare som gjorde mig trygg under budgivning och köpet. Läs mer
    2019-09-12 Sara K svarar Mats A
    Jättekul att ni känner er trygga och är nöjda med min vägledning. Vi ses snart på tillträdesdagen!
  • Stina L

2019-08-15

Stina L skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi har sålt lägenhet med hjälp av Kimberly. Hon är rak, saklig, ger snabba svar, har humor och ordnade en snabb, smidig försäljning åt oss till ett pris vi blev nöjda med. Jag uppfattar att hon är lika omtyckt av köparna som hon är av säljarna, vilket gynnar oss som säljare då hon inger respekt och förtroende och har en bra kundbasis att matcha objekten emot. Det finns verkligen en anledning till att hon är så anlitad, men en behöver inte oroa sig för att ”bli en i mängden” av hennes kunder, hon hanterar det superproffsig. Läs mer
    2019-08-19 Kimberly P svarar Stina L
    Tack för välskriven rekommendation Stina! Det värmer!
  • 2019-08-14

Hans W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bostadsrätt
    Mycket bra
    5/10 10/10👍
    Vi mkt nöjda Läs mer
    2019-08-19 Kimberly P svarar Hans W
    Härligt att ni är precis lika nöjda som jag! :-)
  • Grzegorz Robert R

2019-08-12

Grzegorz Robert R skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag skulle vilja rekommendera Joanna Tuvesson som mäklare. Hon har mycket god kommunikationsförmåga, kan hantera förhandlingar och har djup kunskap om Stockholms bostadsmarknad. Hon har varit mycket hjälpsam genom hela processen och gett mig nödvändig information närhelst jag behövde dem.

Jag skulle beskriva henne som uppriktig, engagerad och professionell. Joanna Tuvesson har hjälpt mig att hitta ett perfekt hem efter 14 månaders husjakt.
    Jag kommer definitivt att be om hennes tjänster om jag ska sälja min lägenhet. Läs mer
    2019-08-16 Joanna T svarar Grzegorz Robert R
    Tack för din rekommendation! Hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet :-)
    Grzegorz R gillar detta
  • 2019-08-11

Maz V skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra bemötande och tålmodig i att svara på alla våra frågor som förstagångsköpare. Alltid trevlig och lättillgänglig. Läs mer
    2019-08-19 Kimberly P svarar Maz V
    Vad glad jag blir att ni känner så! Det är viktigt för mig. Stort tack för rekommendationen!
  • Stina L

2019-08-11

Stina L skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte lägenhet som förmedlades av Joanna. Mitt intryck är att Joanna är stabil, lugn, proffsig, kunnig och hon gav snabb återkoppling när det behövdes. Hon ”fångade” också in oss som kunder på ett bra sätt genom att först tipsa oss om att lägenheten var på gång till försäljning efter att vi tittat på en lägenhet hennes kollega förmedlade, och efter det höll hon oss uppdaterade om att annonsen kommit ut osv. Detta resulterade i en snabb och smidig affär. Nu ser vi fram emot att flytta in i vår nya lägenhet. Läs mer
    2019-08-16 Joanna T svarar Stina L
    Tack för er fina rekommendation Stina! Extra roligt att vi både fått hjälpa er med försäljning och köp av nytt. Jag är säker på att ni kommer trivas i den härliga 4:an!
  • 2019-08-09

Kristian G skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Både köpt och sålt via Kimberley. Seriös, duktig och driven. Läs mer
    2019-08-19 Kimberly P svarar Kristian G
    Tack för att du tog dig tid att skriva rekommendationen! Och jag är övertygad som att ni kommer trivas i er nya lägenhet :-)
  • 2019-08-09

Linn B skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har köpt min första bostad vid Svensk Fastighetsförmedling och Kimberly. Jag är väldigt nöjd med hanteringen av och bemötandet under mitt bostadsköp. Läs mer
    2019-08-09 Kimberly P svarar Linn B
    Vad glad jag blir att du känner dig nöjd med hanteringen och bemötandet. Det värmer! :-)
  • 2019-08-08

Nicole S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly fick sälja min 2a på Sandfjärdsgatan.
    Rak, tydlig och enkel att ha att göra med, lite snack och mycket verkstad från Kimberlys sida.
    Jag anlitade två mäklare innan henne som inte lyckades leverera det jag ville ha.
    Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-08-09 Kimberly P svarar Nicole S
    Jag är mycket nöjd med försäljningen. Det var ett trevligt samarbete!
  • 2019-08-07

Lena S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har två upplevelser, köp av bostadsrätt och administrativ hjälp med pappersarbete vid försäljning av bostadsrätt, båda med stor trygghet och kompetens. Kimberly är verkligen en kunnig och god person Läs mer
    2019-08-07 Kimberly P svarar Lena S
    Så fint att få hjälpa dig igen Lena! Vi håller kontakten framöver!
  • 2019-08-06

Stefan W skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Proffsig och rak; du får sanningen av Kimberly! Läs mer
    2019-08-07 Kimberly P svarar Stefan W
    Tack för din rekommendation och härligt att du är så nöjd. Vi hörs framöver!
  • 2019-08-01

Kim J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket bra! Smidigare kan det inte gå. Läs mer
    2019-08-07 Kimberly P svarar Kim J
    Det håller jag med om! Det gick undan och extra kul att du är så nöjd.
  • 2019-07-31

Mathilda B skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpte en bostadsrätt, 2:a. Kimberly var genom hela processen trevlig, tydlig, rättfram och hjälpsam. Läs mer
    2019-08-01 Kimberly P svarar Mathilda B
  • 2019-07-29

Johan S skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mäklaren var kanon på alla sätt å vis! Skulle rekommendera denna mäklaren! :) Läs mer
    2019-07-29 Elena G svarar Johan S
    Tack Johan för din rekommendation :). Ses på tillträdet men tills dess får ni ha en fin sommar!
  • Frédéric M

2019-07-19

Frédéric M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Elena Gomez var en otroligt trevlig och proffsig mäklare som hjälpte oss till en försäljning som vi var mycket nöjda med. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-07-19

Deepika S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy har hjälpt oss med försäljning av vår villa på en mycket professionellt sätt. Han är kunnig, engagerad men samtidigt en lugn person. Vi är supernöjda med Jimmy Läs mer
    2019-07-19 Jimmy R svarar Deepika S
    Kul att ni är nöjda. Då är jag också nöjd. Kul även att det är bra köpare som kommer ta hand om ert fina hus. Lycka till i er nya moderna bostad
  • 2019-07-18

Michael H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi fick hjälp av Jimmy att sälja vår lägenhet. Samarbetet fungerade utmärkt där jimmy lyssnade på våra behov men samtidigt hjälpte oss att se försäljningen från andra perspektiv.
    Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2019-07-18 Jimmy R svarar Michael H
    Tack Michael för fin RECO. Väldigt trevligt att hjälpa er att sälja med rätt förutsättningar. Lycka till i nya huset
  • 2019-07-10

Sara O skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Joanna hjälpte oss sälja vår lägenhet. Hela processen gick snabbt och Joanna var proffsig från start till slut. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-08-16 Joanna T svarar Sara O
    Tack för fint samarbete! Lycka till i letandet av nytt boende :)
  • 2019-07-07

Karin H skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Elena har varit lättillgänglig och visat engagemang och hjälpte oss med kontakter när det strulade till sig, både innan och efter köp av vår nya bostad. Hon behöll lugnet, men agerade samtidigt mycket snabbt när det behövdes. Vi är mycket tacksamma för den hjälp vi har fått och kan rekommendera Elena Gomez på Svensk Fastighetsförmedling i Årsta! Läs mer
    2019-07-08 Elena G svarar Karin H
    Karin, Stort tack för en fin rekommendation! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Vi håller kontakten! Trevlig sommar till dig och familjen!
  • 2019-07-05

Helena E skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har sålt min lägenhet i Årsta. Det gick smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-07-03

Anna H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra & smidig försäljning av vårt fritidshus. Jimmy är kunnig, proffsig och en bra mäklare. Rekommenderar! Läs mer
    2019-07-03 Jimmy R svarar Anna H
    Tack för fin Reco. Väldigt kul att få hjälpa er till en lyckad och smidig affär.
  • Henrik S

2019-06-25

Henrik S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Driven och professionell. Jimmy ligger inte på latsidan utan är engagerad från start till slut. Läs mer
  • 2019-06-24

Martin J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt en 1:a i Årsta
    Väldigt trevlig och konkret.
    Snabb återkoppling på frågor Läs mer
    2019-07-17 Kimberly P svarar Martin J
    Vad härligt att du är nöjd, det är jag med! :-)
  • 2019-06-18

Henrik W skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Tack vare Saras Kristensens erfarenhet, kunskap, tydlighet, snabba återkoppling vid ställda frågor och hennes lugn gjorde att jag kände jag stort förtroende genom hela processen från styling, visning och slutlig försäljning. Läs mer
  • 2019-06-17

Maria B skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag köpte en bostad i Årsta, på Storsjövägen 46.
    Jag har träffat Kimberly på flera visningar tidigare och fått ett mycket bra intryck av henne!
    Hon känns naturlig, ärlig och proffsig på det hon gör. För mig var det skönt att ha en mäklare som gör sitt bästa för att jag som köpare ska känna mig trygg och nöjd.

Mycket nöjd helt enkelt! Läs mer
    2019-07-17 Kimberly P svarar Maria B
    Tack fina du för rekommendationen! Vi håller kontakten!
  • 2019-06-17

Åsa T skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi har sålt en lägenhet 3a i Årsta. Mäklaren Sara var väldigt professionell och tillgänglig. För det mesta bra på att återkoppla och höra av sig samt planera försäljningen. Proffsigt arbetssätt och bra team med fotograf och den stylistrådgivning som ingick i försäljningen. Vi blev jättenöjda med bilderna på lägenheten och sättet vi blev bemötta.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta