Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 4 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 648 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• 2020-09-19

Carl-william E skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpte vår första lägenhet i Stockholm. Kajsa var från start trevlig i sitt bemötande och tillmötesgående i vår vilja att se lägenheten utanför visningstider. Kommunikationen var utmärkt såväl innan som under budgivning. I helhet en snabb och enkel affär. Läs mer
  • 2020-09-18

Helén Kristina N skrev om Oscar Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi har köpt en lägenhet. Vi har fått ett mycket bra och proffsigt bemötande av Oscar och dessutom vände han vårt första intryck av Svensk fastighetsförmedling från mindre bra ,vilket inte berodde på Oscar, till mycket bra och positivt. Vi är mycket nöjda och skulle absolut rekommendera Oscar till andra och själva anlita honom om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • 2020-09-17

Mikael J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har sålt lägenhet.
    Blev helt fantastiskt bemött av Jimmy.
    Han e lugn trevlig o hör av sig när han säger så.
    Mina Förväntningar va som ovan.

Mycket bra upplevelse, allt va 👍 Läs mer
  • 2020-09-15

Nebojsa J skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Det har varit jätte smidigt med hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-09-14

Elin L skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Orshina hjälpte mig sälja min lägenhet i Fruängen. Hon kom in med superhärlig energi, lyssnade på mina rädslor och förväntningar och gjorde sen ett snabbt och effektivt jobb.
    Jag kände mig hörd och trygg genom hela processen.
    Kan varmt rekommendera henne till andra som ska sälja! Läs mer
    2020-09-15 Orshina Z svarar Elin L
    Tack Elin för dina fina ord!
    Kul att du är nöjd med mitt arbete :)
  • 2020-09-14

Lise-lotte E skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt proffesionellt bemötande.Lugn och mycket hjälpsam. Hittade lösningar. Lyssnade till våra behov.Vi kände att vi hade stort stöd i vår försäljning av vår villa. Vi kan varmt rekommendera Ingemar Ahlberg! Läs mer
  • BO JOHAN PATRIK J

2020-09-13

BO JOHAN PATRIK J skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt proffsig, snabb och hjälpsam på alla sätt och vis. Tack vare henne hittade jag en lägenhet som jag gillade och köpte. Stort tack! Läs mer
    2020-09-15 Orshina Z svarar BO JOHAN PATRIK J
    Tack så mycket för din rekommendation Patrik.

Stort grattis till ditt köp och ha det så bra!
  • 2020-09-13

Inger D skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt en bostadsrätt på 4 r o k. Mycket bra bemötande.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-09-12

Andreas O skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande, rakt på sak, duktig och trevlig. Kändes pålitlig. Läs mer
  • 2020-09-12

Carl M skrev om Ingemar Ahlberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte ett hus genom Svensk Fastighetsförmedling Årsta.

Vi, jag och min sambo är väldigt nöjda med Mäklaren Ingemar Ahlberg.

Jag har för första gången träffat den perfekta länken mellan säljare och köpare.

/Thomas Läs mer
  • 2020-09-11

Pontus J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt vår Villa med hjälp av Rosetti. Han har hela tiden varit korrekt och proffesionell, vi har fått en bra känsla för honom. Vi fick ett bra pris för huset till stor del tror jag pga hans kontaktnät med potentiella kunder Läs mer
  • 2020-09-11

Ayse A skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi valde att sälja vår lägenhet i Vega med Jimmy. Trots mycket tuffare coronapandemi lyckades Jimmy sälja vår lägenhet till ett väldigt bra slutpris!

Kan intyga att Jimmy är en engagerad, målmedveten och mycket skicklig mäklare. Otroligt nöjd, rekommenderas starkt.
    Tack JImmy, du är guld! Läs mer

Anna K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har nyligen köpt ett rådhus. Vad kan vi säga om mäklarens bemötande? Saklig och tydlig, kommunikativ, lätt att samtala med. Väldigt öppen. Han har besvarat alla våra frågor, även de konstiga. Tillgänglig! Hjälpsam och framförallt väldigt trevlig! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-09-10

Kristian N skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte en lägenhet i Älvsjö.
    Mycket professionellt och bra bemötande och kunnig mäklare. Läs mer

Maria B skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    En erfaren och lugn mäklare som tryggt leder dig genom affären. Läs mer
  • 2020-09-10

Ann Rosé-marie S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi tog kontakt med Jimmy Rossetti då han höll på att sälja en bostadsrätt i samma område som vår och frågade om han var intresserad och åta sig detta.
    Jimmy har ett väldigt trevligt bemötande och är otroligt effektiv Inom en vecka satt vi på ert kontor och skrev under handlingarna.
    Vi är jätte nöjda!! Läs mer
  • 2020-09-09

Ann S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Han brinner för sitt jobb. Det märks att han gör allt för kunden. Alltid glad och possitiv. Läs mer
  • 2020-09-09

Mahmood K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Otroligt stark tro på vad han gör och vart allt ska landa. Tog ett steg tillbaka ut mitt kontrollbehov och lät Jimmy styra hela vägen. Det funkade bra och fick bra resultat.

Super nöjd med Jimmys insats! Otroligt engagerad, lyhörd , professionell och alltid KONTAKTBAR.

Känns aldrig stressad trots att han jobbar mycket, tar sig tid och är flexibel.

• 2020-09-07

Zakaria F skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är utan tvekan den bästa mäklaren jag haft med att göra. Han är punktlig, professionell och ser alltid till att återkoppla. Ska du sälja din lägenhet och vill säkerställa att du får de bästa förutsättningarna? Då finns det ingen annan än Jimmy. Läs mer
  • 2020-09-07

Julia S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt i Vega. Allt har gått snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2020-09-05

Marcus P skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar om hur en bra mäklare skulle vara. Läs mer
  • 2020-09-03

Birgitta T skrev om Casper Burenby en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevlig proffsig och lugn mäklare.
    Trots att jag ringde och frågade om mycket fick jag snabb återkoppling och svar på mina frågor.

Samtidigt upplever jag mäklaren
    som trevlig och lättsam.
    Tack Casper! Läs mer
  • 2020-09-03

Magnus O skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt bostadsrätt. Trevlig och snabb på återkoppling när man frågat saker. Bra resultat av försäljningen Läs mer
  • 2020-08-31

Linda Jackline Namugga M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har sålt en bostad genom Jimmy.
    Allt har fungerat smidigt och bra under hela processen. Resultaten blev över min förväntan! Jimmy är driven, kunnig och inkännande! Tack för allt! Läs mer
    2020-08-31 Jimmy R svarar Linda Jackline Namugga M
    Tack själv för fin RECO. Kul att det gick smidigt med och fina köpare

Michael J skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevlig och snabb att återkoppla då vi sålde vår lägenhet. Läs mer

Pia E skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Snabb med återkoppling och klara besked Läs mer

Monica R skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har köpt bostadsrätt med hjälp av Kajsa. Mycket bra, tydlig och kompetent mäklare. Fanns tillgänglig när jag behövde svar på frågor. Läs mer
  • 2020-08-29

Marcus B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Snabbt, smidigt, bra återkoppling. Läs mer
    2020-08-31 Jimmy R svarar Marcus B
    Tack för bra RECO. Hoppas att vi kan hitta ett bra hus till din härliga familj
  • 2020-08-28

Hans L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi behövde sälja vår tvåa i Årsta och efter att en tidigare mäklare inte lyckades sälja den, lyckades Jessica sälja den på 2 veckor vid en förhandsvisning. Jessica var tydlig, strukturerad och professionell vilket gav resultat! Vi fick det pris vi behövde. Läs mer
    2020-08-28 Jessica S svarar Hans L
    Stort tack Hans och Lina för ert fina omdöme!! Det gör mig så glad att vi kunde hjälpa er att landa i en försäljning så fort och att ni kände er trygga under tiden! Nu kan ni pusta ut och se fram emot flytt och er nya lägenhet! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-08-23

Kristina P skrev om Casper Burenby en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jätteduktig och stabil. Koll på läget! Läs mer
    Casper B gillar detta
  • Ida W

2020-08-22

Ida W skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevligt bemötande och kände av vad jag som säljare ville. Skulle definitivt rekommendera Kajsa!! Läs mer
  • Olle C

2020-08-22

Olle C skrev om Stefan Disefjord en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra bemötande och lätt att kommunicera med. Kan absolut rekommendera honom för framtida försäljningar! Sålt villa i Örby på våren 2020. Läs mer
    2020-09-01 Stefan D svarar Olle C
    Tack Olle, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen.
  • 2020-08-22

Biao J skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi får snabbt en lägenhet som är perfekt för oss och snabbt flytta in Läs mer
    2020-08-27 Jessica S svarar Biao J
    Thank you so much for your nice words! We are truly happy that we could help you to find a new apartment that fulfilled your criteria so well. Best regards Jessica Skogman
  • 2020-08-21

Emilija M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har nyligen köpt bostadsrätt av Jimmy. Kompetent, trevlig och hjälpsam.Vi har fått ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2020-08-31 Jimmy R svarar Emilija M
    Kul att ni är nöjda. Snart får ni flytta in ett fantastiskt hus
  • Caio M

2020-08-21

Caio M skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Orshina absolutely excels as a broker! She helped us all the way through the journey of buying our very first apartment in Sweden.

It's amazing how she made this whole largely complicated process feel like a breeze! We didn't have to worry about anything as she was guiding us with detailed information step by step. Always very communicative and clear, we felt really safe during the whole process - we knew we were in good hands!

Absolutely satisfied, we know for sure we'll be contacting her first thing when the time comes for us to sell and find a new place! Läs mer
    2020-08-21 Orshina Z svarar Caio M
    Thank you for your nice review! I'm very happy to have been able to help you and Mariana. I wish you guys all the best in the future and if there is anything I am a call away.
    Orshina Z, Mariana P gillar detta
  • 2020-08-21

Katrin A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag valde mellan flera mäklarföretag när jag skulle sälja min bostadsrätt och fastnade för Jessica som med en säljande och samtidigt ödmjuk stil var den perfekta mäklaren att överlämna en affär som denna till. Lägenheten såldes inom mycket kort tid och jag är otroligt nöjd.
    Jessica är ett superproffs. Läs mer
    2020-08-21 Jessica S svarar Katrin A
    Tusen tack Katrin för dina fina ord! Det har verkligen varit roligt att få hjälpa dig med försäljningen och jag blir väldigt glad att höra att du känner dig nöjd! Ha nu en fin avslutning på sommaren och så håller vi kontakten framöver! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-08-20

Sofie W skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vid första mötet kände vi att Orshina skulle passa perfekt för att hjälpa oss att förmedla vår första lägenhet. Vi har varit väldigt nöjda genom hela processen. Hon är mycket professionell, ansvarsfull och tillmötesgående. Vi fick snabba återkopplingar och uppdateringar så fort något hände. Det har känts väldigt tryggt att få ärliga synpunkter och kunna bolla idéer med henne. Orshina överträffade alla våra förväntningar.

Vi skulle varmt rekommendera Orshina!
    Stort tack för allt! Läs mer
    2020-08-20 Orshina Z svarar Sofie W
    Tack för det fina omdömet. Det har varit ett nöje att arbeta med både dig och Carlos! :)
  • 2020-08-20

Kärnhem B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har anlitat Jimmy Rossetti för att förmedla våra bostadsprojekt i Vega, Haninge. Han återkopplar snabbt, är lättillgänglig, professionell och lättsam..Även våra köpare upplevs vara oerhört nöjda med Jimmys insats. Läs mer
    2020-08-31 Jimmy R svarar Kärnhem B
    Kul att ni är nöjda mitt arbete. Jag är väldigt nöjd med er också. Hoppas på ett långt samarbete och väldigt många fler nöjda kunder
  • 2020-08-17

Andreas A skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vår förening ombildade och sålde en lägenhet genom Orshina på Svens kFastighetsförmedling.

Redan från start kände vi att Orshina var det rätta valet för oss, hennes engagemang har verkligen gjort att vi känt oss trygga genom hela försäljningen.

Dagliga uppdateringar och bra återkoppling på förslag och synpunkter samt en hel del skratt gör att vi med glädje kommer att anlita henne som mäklare nästa gång vi ska sälja en lägenhet. Läs mer
    2020-08-20 Orshina Z svarar Andreas A
    Tack för din rekommendation Andreas. Det har varit ett nöje att jobba med er förening. Ser framemot fler samarbeten! :)
    Vi ses på tillträdet nästa vecka.
  • 2020-08-14

Maha N skrev om Erik Remnert en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Han var jätte duktig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-08-12

Martina Helena Sofie B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jessica gjorde ett riktigt toppenjobb- tack! Läs mer
    2020-08-12 Jessica S svarar Martina Helena Sofie B
    Stort tack Martina för ditt fina betyg! Det glädjer mig att ni känner er nöjda med min hjälp! Ha en fortsatt fin sommar! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • Eric Christian O

2020-08-12

Eric Christian O skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kände oss trygga under hela försäljningsprocessen. Erfaren, proffsig och alltid tillgänglig. Jättesmidigt och över förväntan. Läs mer
    2020-08-12 Jessica S svarar Eric Christian O
    Stort tack Christian och Evelina för ert fina omdöme! Känns roligt att ni kände er trygga under försäljningens gång! Det blev en rolig sommarförsäljning med riktigt välbesökta visningar! Hoppas ni kommer trivas minst lika bra i ert nya boende. Hälsningar Jessica Skogman
  • Ismail K

2020-08-08

Ismail K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt vårt radhus genom Jimmy Rossetti på Svensk fastighetsförmedling. Han sålde huset för rekord pris i vårt område. Han är en trygg mäklare som är oerhört erfaren och proffsig inom sitt yrke.
    Anlita Jimmy och lämna allt i hans händer är vår rekommendation. Bästa mäklaren ewer!
    Familjen Köyluoglu Läs mer
    2020-08-31 Jimmy R svarar Ismail K
    Tack för fin RECO och att ni är nöjda. Jag är väldigt glad att just ni fick bäst betalt i hela området
  • 2020-08-08

Pernilla L skrev om Kajsa Bergklint en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kajsa var en öppen och trevlig mäklare och jag visste på en gång att hon var dem rätta för försäljningen av min lägenhet! Under försäljningen var hon snabb med att svara på frågor och gav goda råd på vägen. Läs mer
  • 2020-08-02

Maria M skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt en lägenhet.
    Jessica är proffsig, lyhörd och hjälpsam!
    Tillgänglig och lätt att kommunicera med.
    Mycket nöjd med bemötandet och hela köpeprocessen.
    Tack Jessica! Läs mer
    2020-08-03 Jessica S svarar Maria M
    Stort tack Maria för ditt fina omdöme! Blir verkligen glad att höra att du känner dig nöjd med min hjälp när du köpte nytt! Grattis igen till en jättefin lägenhet!! Ha en fortsatt fin sommar! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-07-31

Emma L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag rekommenderar varmt Jimmy Rossetti på Svensk Fastighetsförmedling. Han ger ett proffesionellt och vänligt bemötande, både under visning och kontraktsskrivning. Han känns trygg och erfaren, vilket gör mig som kund nöjd och glad. Läs mer
    2020-08-31 Jimmy R svarar Emma L
    Tack för fin RECO. Hoppas att du kommer trivas i ditt mysiga hus
  • André B

2020-07-31

André B skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    När jag och min sambo träffade Orshina så visste vi direkt att vi kunde lita på henne och hennes kunskap. Hon är ett äkta proffs som verkligen bryr sig!

Vi köpte vår första bostad med hjälp av Orshina, som har hjälpt oss genom hela processen. Det har varit underbart att känna att man kunnat ha en person med så djup kunskap över processen (en process som kan vara utmanande) som ett sånt starkt stöd. Det fick oss att känna oss avslappnade och att vi kunde lita starkt på henne.

Om vi någonsin gör en till bostadsaffär så kommer vi direkt att ta kontakt med henne igen! Hade vi kunnat ge högre betyg hade vi gjort det.

Tusen tack för allt Orshina! Läs mer
    2020-08-10 Orshina Z svarar André B
    Tusen tack för dina fina ord Andre. Det värmer att höra. Önskar er all lycka till framöver! :)
  • 2020-07-30

Hamid S skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi sålde en lägenhet i Högdalen och det gick väldigt snabb och hur smidig som helst med säljandet. Hon var mycket duktig, trevlig, hjälpsam och tydlig med allting.

En klar godkänd mäklare Läs mer
    2020-08-10 Orshina Z svarar Hamid S
    Tack för förtroendet! Kul att ni är nöjda.
  • 2020-07-24

Joselyn C skrev om Orshina Zaitoun en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag blev jätte nöjd med den här mäklaren, hon bemöter sina kunder och hon är väldigt hjälpsam jag uppskattar verkligen all hjälp av henne. Hon är nog den bästa Mäklaren jag har träffat Läs mer
    2020-08-10 Orshina Z svarar Joselyn C
    Tack för din reco Joselyn. Önskar dig all lycka till framöver. Vi ses på tillträdet! :)
  • 2020-07-21

Michael L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte ett radhus i Vendelsö. Proffsigt, lösningsfokuserad och förtroendeingivande. Väldigt hjälpsam. Läs mer
    2020-07-22 Jimmy R svarar Michael L
    Tack Michael. Väldigt kul att få hjälpa familjen till ett fint hem

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta