Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 7 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 425 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• 2019-11-07

Alexander G skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Riktigt proffsigt bemötande som lever upp till alla förväntningar!
    Jimmy är kanonbra! Läs mer
    2019-11-07 Jimmy R svarar Alexander G
    Tack så mycket Alexander. Nu ska vi bara hitta ett bra hus till er också

Victor L skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Professionell, seriös och mycket kompetent mäklare. Även om budgivningen slutade lite lägre än önskat, kan vi inte annat än rekommendera Sara för Årsta! Läs mer

Saja A skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Är supernöjd med köpet av vår Radhus i Söderby. Jimmy visade på mycket god lokalkännedom, mycket tillmötesgående, professionell och levererade hög service under hela processen. Jag rekommenderar Jimmy varmt. Kommer definitivt anlita henne om vi ska sälja i framtiden. Stort tack! Mvh Saja Al-araji Läs mer
    2019-11-07 Jimmy R svarar Saja A
    Tack så mycket för fin RECO. Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus

Johan S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Är supernöjd med köpet av vår Radhus i Söderby. Jimmy visade på mycket god lokalkännedom, mycket tillmötesgående, professionell och levererade hög service under hela processen. Jag rekommenderar Jimmy varmt. Kommer definitivt anlita henne om vi ska sälja i framtiden. Stort tack! Mvh Ghazwan Al-araji Läs mer
    2019-11-07 Jimmy R svarar Johan S
    Tack så mycket för fin RECO. Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus

Kenneth W skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Både sålt och köpt bostadsrätt i Årsta med Sara Kristensen.
    Sara ger ett mycket tryggt och samlat intryck. Det märks att hon är en erfaren mäklare med god kännedom om Årsta.
    Förberedelserna inför försäljning gick smidigt och rask takt.
    Sara var flexibel och lätttillgänglig under försäljningsprocessen.

Den fotograf/stylist som hon samarbetar med var mycket duktig. Goda råd och välkomponerade bilder. Läs mer
  • 2019-11-05

Maria H skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt bostadsrätt
    Väldigt positiv upplevelse och kan verkligen rekommendera svensk fastighetsförmedling Årsta Läs mer
  • 2019-11-05

Frida S skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte en ny lägenhet på Årstavägen 9 med hjälp av Sara och är mycket nöjda med hela processen. Budgivningen var utdragen och hela förloppet var en berg-o-dal-bana, men det kändes tryggt och stabilt när vi till slut träffades för att signera med säljaren. Sara kändes proffsig och kunnig genom hela förloppet - från visning till löpande telefonkontakt och till slut: kontraktssignering. Vi kan varmt rekommendera Sara! Läs mer
  • 2019-11-04

Carina K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde med hjälp av Jimmy Rossetti en lägenhet.
    Jimmy var "med" oss genom hela försäljningen och var noga med återkoppling och uppdatering.
    Vi kan varmt rekommendera Jimmy Rossetti. Läs mer
    2019-11-05 Jimmy R svarar Carina K
    Tack så mycket för fin RECO. Lycka till i framtiden
  • 2019-11-01

Karl-Ossian F skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi har sålt en 3:a i Årsta. Kimberly är mycket professionell och kunnig. Vi är mycket nöjda med henne och med försäljningen av bostaden. Läs mer
  • 2019-10-31

Ulrika A skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fantastiskt bemötande och allt gick som smort. Kan verkligen rekommendera Kimberly Läs mer
    2019-10-31 Kimberly P svarar Ulrika A
    Tackar ödmjukast för din fina rekommendation! Kan inte annat än att hålla med om att du också har fantastiskt bemötande, en fin bekantskap :-)
  • 2019-10-30

Alice S skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har köpt min första lägenhet! Hade en väldigt bra upplevelse! Sara var väldigt tillmötesgående och kunnig. Man kände sig väldigt trygg! 10/10 Läs mer
  • 2019-10-29

Frida S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde min tvåa efter förhandsvisning och trots att jag hade höga förväntningar överträffade Kimberly allihop. Lugn, proffsig, trygg och kunnig. Fantastiskt bemötandet på alla sätt! Läs mer
    2019-10-29 Kimberly P svarar Frida S
    Tack snälla du för att du tog dig tid att skriva! Nu ska vi se till att ni hittar något minst lika fint :-)
  • 2019-10-27

Birgitta B skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    sålt 2:a Eklångsv 19 12052 Årsta

Utmärlkt på alla sätt

Mäklaren levde upp till allla mina förväntningar
    Mycket kunnig snabb effektiv trevlig mjuk rar. Hälpte ockso till med styling. Jag kan inte vara nöjdare. Läs mer
  • 2019-10-23

Alexis S skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och gav mig den informaiton jag behövde. Hon kunde också ställa upp med både en privat visning och kontraktsskrivning med kort varsel. Min upplevelse var att hon gav ett proffesionellt men ändå varmt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-23

Karl-Erik Fredrik A skrev om Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt bostadsrätt.
    Rättframt bemötande.
    Sammanfattas i:
    Rättframt bemötande och en försäljning med många intressenter vilket resulterade i ett försäljningspris i nivå (eller över) förväntningarna. Läs mer
  • 2019-10-18

Anthony C skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Superproffsigt bemötande och ett ärligt ingångsätt i försäljningen! Läs mer
    2019-10-24 Jimmy R svarar Anthony C
    Tack så mycket för fin Reco. Kul att det är en fin familj som köpte. Hörs snart
  • 2019-10-18

Ylva S skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Kimberly hjälpte oss att sälja vår 3:a i Årsta under hösten. Vi fick direkt ett jättebra intryck av henne och är supernöjda med hur hon skött hela processen! Hon är trygg, förtroendeingivande, tydlig, driven och alltid med en positiv attityd. Precis en sådan mäklare man vill ha både som säljare och köpare. Dessutom lyckades hon få ett fantastiskt pris på vår lägenhet! Vi har bara de varmaste rekommendationerna! Hälsningar Ylva och Micke Läs mer
    2019-10-23 Kimberly P svarar Ylva S
    Tack för jättefin rekommendation! Jag blir jätteglad! :-)
  • Stefan K

2019-10-18

Stefan K skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en fyra på Årstavägen. Sara är mycket professionell och ger ett mycket seriöst intryck. Hon är mycket säker i sin roll vilket leder till att hon blir en stor trygghet både vid köp och försäljning. Bostadsaffärer är bland det största affärerna vi gör i livet, så se till att anlita en mäklare som du kan känna dig trygg med. Läs mer
  • 2019-10-16

David N skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt bostad. Helt ok mäklare. Tillgänglig och möter upp bra. Läs mer
  • 2019-10-14

Anna R skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har både sålt och köpt lägenhet med Kimberly och är riktigt nöjd med henne som fastighetsförmedlare. Både sälj - och köpprocessen har gått supersmidigt. Positiv känsla från första till sista mötet och vi är nöjda med affärerna. Läs mer
    2019-10-15 Kimberly P svarar Anna R
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med både försäljningen och köpet! :-)
  • 2019-10-14

Jan Axel M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är en mycket trevlig mäklare som är lyhörd och hjälpsam. Han skulle tom hjälpa mig att deklarera som jag tycker är lite krångligt.
    Tack Jimmy för all hjälp. Läs mer
    2019-10-24 Jimmy R svarar Jan Axel M
    Man får aldrig sluta kämpa. Nu ska vi se till att det blir en bra deklaration. Ha det bäst
  • 2019-10-12

Håkan D skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi fick hjälp både med att sälja och köpa och kände att Lisa var ett genuint stöd i framförallt köp-processen. Läs mer

E skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Tog bort text eftersom det är fel mäklare. Läs mer

Mikael L skrev om Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har köpt samma lägenhet av Björn Olsson två ggr. och sålde den sedan genom honom. Läs mer

Andreas B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte en trea i Haninge.

Väldigt bra bemötande. Hjälpsam och inte allt för på, kändes som att han var väldigt rutinerad.

Hade inte direkt några förväntningar då det är första gången jag använt mig av mäklare men vart förvånad av hur bra allt gick.

Vi fick stora problem i början men Jimmy hjälpte oss att fixa massor och nu är vi bostadsrässägare. Läs mer
    2019-10-24 Jimmy R svarar Andreas B
    Det gäller att ha bra bankmän som man kan ringa. Lycka till i er fina bostad och tack för fin rekommendation
  • 2019-10-10

Peter E skrev om Lisa Lindberg fd Ydeskog en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en liten lägenhet. Trevligt, avslappnat och professionellt bemötande hela vägen. Inget krångel, de skötte allt. Läs mer
  • 2019-10-09

Britt-Louise H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt en lägenhet. Trevligt och proffsigt bemötande från mäklaren. Läs mer
    2019-10-24 Jimmy R svarar Britt-Louise H
    Tack för fin Reco och kul att du är nöjd. Lycka till i din nya bostad
  • 2019-10-09

Telehantering I Stockholm Ab T skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt samt sålt villa med Jimmy Rosetti som mäklare.
    Han var tydlig och hjälpte till med allt som behövdes.

Det var lätt att ha med Jimmy att göra och vi kan rekommendera honom till andra. Läs mer
    2019-10-09 Jimmy R svarar Telehantering I Stockholm Ab T
    Tack så mycket för fin Reco och kul att ni är nöjda

Fredrik J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy gjorde det han skulle men inte så mycket mer, men han var helt okej! Läs mer
    2019-10-09 Jimmy R svarar Fredrik J
    Synd att du känner så. Er fastighet hade flest klick på Hemnet och va den mest besökta visningen. Hade marknaden varit bättre så hade det säkert blivit bättre också. hoppas ni trivs i ert nya hem. Hälsa familjen
  • 2019-10-09

Magnus J skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Supernöjd med Kimberly vid försäljningen av vår lägenhet i Årsta. Kändes proffsig, engagerad och trygg hela vägen från start. Varmt rekommenderat till bekanta som också funderar på att sälja. Läs mer
    2019-10-09 Kimberly P svarar Magnus J
    Jag är supernöjd med er jobb också! Så fint ni stylade och städade inför visning. Ett lyckat samarbete :-)
  • 2019-10-08

Nicole Å skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte villa via Jimmy som redan på första visningen var mycket proffsig. Jag arbetar själv som mäklare och har stort förtroende för Jimmy pga att han besitter mycket kunskaper som vi som aldrig ägt en fastighet tidigare inte känner till så väl, han är lugn och trygg samt rak i sin kommunikation. Han finns alltid tillgänglig på telefon och mail och vi kan verkligen rekommendera Jimmy till andra som ska köpa eller sälja sin bostad. Läs mer
    2019-10-08 Jimmy R svarar Nicole Å
    Tack så mycket för fin Reco och kul att det blev ni som köpte huset. Kommer bli fantastiskt för din familj
  • 2019-10-08

Karin F skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Om du söker en mäklare som är: påläst, engagerad, vunnit flest säljtävlingar, erfaren, pålitlig då ska du du välja Sara.
    Hon har sålt vår fina 5a på Marviksvägen och hjälpte oss hitta vår mysiga 3a på Sköntorpsvägen.
    Hon hjälpte även till med deklarationen. Läs mer
  • Roseline W

2019-10-07

Roseline W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpte en två och blev väldigt bra bemött av mäklaren Jimmy. Allt gick smidigt!! Rekommenderar starkt Mäklaren Jimmy och Svenskt Fastighetsförmedling!! Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Roseline W
    Tack så mycket. All lycka till dig
  • Leila N

2019-10-07

Leila N skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Han är grym och väldigt kunnigt. Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Leila N
    Tack så mycket. Lycka till med ditt nya hem

Lisa R skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Efter tio år på hyresmarknaden fick jag nog av höga hyror och flyttar. Jag letade lägenhet i Årsta, en tvåa helst med balkong i soligt läge. Jimmy hjälpte mig att hitta lägenheten som både uppfyllde och överträffade mina förväntningar. Jag har bara bott i lägenheten i tre månader men räknar med att stanna länge.

Som förstagångsköpare är man förstås inte helt säker på hur allt går till. Jimmy lämnade inget utrymme till oklarheter utan var hela tiden tydlig och bra på att förklara.

Köpet gick väldigt smidigt. Rekommenderar absolut! Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Lisa R
    Kul att vi hittade pärlan med perfekt läge och utsikt. Tack för bra Reco

Towe N skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte en nyproducerad lägenhet. Jimmy var verkligen lyhörd, tillmötesgående och återkopplade löpande.
    Den bästa mäklaren jag haft kontakt med! Vi rekommenderar verkligen Jimmy! Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Towe N
    Hoppas ni trivs och bor länge i er fina lägenhet. Tack för fin Reco

Anton L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi fick kontakt med Jimmy när vi köpte vår nyproduktion i Vega och bestämde oss för att ge honom förtroendet att sälja vår befintliga bostad. Det har vi inte haft någon anledning att ångra. Förutom att Jimmy såg till att vi fick bra betalt så var han tillgänglig, trevlig och tycker att hans jobb är roligt! Vi kommer både rekommendera och använda oss Jimmy igen. Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Anton L
    Bara kul att få hjälpa en fin familj med den perfekta lösningen. Tack för fin Reco

Eva R skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt bostadsrätt! Mycket proffsigt och vänligt bemötande på alla sätt. Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Eva R
    Kul att du är nöjd och tack för fin Reco

Fredrik K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Han var mycket trevlig och gav bra information.

Han ordnade med en anabb och smidig affär Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Fredrik K
    Tack för fin Reco. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem

Anna N skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt radhus innan visning, allt har fungerat riktigt bra!! Så trevlig mäklare. Läs mer
    2019-10-24 Jimmy R svarar Anna N
    Kul att du är nöjd och tack för fin Reco. Lycka till med allt

Nora W skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra bemötande genom nästan hela köpprocessen. Blev lite deålig stäming när jag tog upp ett "klagomål" efter att hela processen var klar, tyckte att jag kunde blivit lite bättre bemött då inte var så allvarligt och bara något jag ville påpeka. Genom processen tyckte jag att mäklaren levde upp till mina förväntningar och jag fick bra svar på de frågor jag hade. Läs mer

Noah T skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Allt bra jättebra. Tydlig information och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-10-06

Gerd R skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket bra och trevlig mäklare.
    Har köpt en lägenhet i Årsta som jag snart ska flytta in i. Läs mer
  • Claudette V

2019-10-06

Claudette V skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Bra bemötande, bra analys, bra tipsar, professionell upplevelse Läs mer
    2019-10-07 Jimmy R svarar Claudette V
    Tack så mycket för fin Reco och att ni uppskattar hur jag arbetar.
    Lycka till med allt
  • 2019-10-04

Fanny Linnéa Maria V skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt bostad i årsta innan visning.
    Blev bemött mycket bra av mäklare. Läs mer

Sandra E skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Har sålt min bostadsrätt innan visning .
    Nöjd med försäljning och pris .
    Elena har kontinuerligt tipsat kunder om min lägenhet. Engagerad och professionell . Läs mer

Jenny B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt bra bemötande av Joanna! Snabb och tydlig kommunikation. Vi är nöjda :) Läs mer

Maria B skrev om Sara Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Bra och hjälpsam samt kunnig om område o förening. Kände förtroende och kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-10-03

Karl K skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Väldigt trevlig, men begick tyvärr lite misstag såsom lade upp information från fel förening, vilket blev lite bökigt för mig och säkert informationsmässigt för köparen. Läs mer
    2019-10-09 Kimberly P svarar Karl K
    Hej Karl! Tack för din rekommendation och hoppas allt är fint! Gällande informationen om föreningen så hade vi buggar i systemet som gjorde att det synkade fel bostadsrättsförening. Du var dessvärre inte den enda som drabbades av detta. Det var ett problem för vår IT-avdelning att lösa. Som tur var så pågick detta endast några få minuter. Ledsen för det men dessvärre inget jag personligen kunde styra.
  • 2019-10-03

Annika F skrev om Kimberly Pändel Lehn en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpte bostadsrätt sv Kimberly. Mycket proffsigt o trevligt bemötande Läs mer
    2019-10-03 Kimberly P svarar Annika F
    Vad glad jag blir av att läsa rekommendationen! Tack för det Annika!

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta