Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 4 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 465 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• 2020-05-18

Brf Fegen 2 skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt lgh om 70 kvm.
    Bra slutresultat
    Bra jobbat Läs mer
    2020-05-18 Jessica S svarar Brf Fegen 2
    Tusen tack Peder, Jan och hela Brf Fegen 2 för förtroendet att få sälja er tidigare hyresrätt till bostadsrätt! Roligt att höra att ni känner er nöjda med slutresultatet! Vi ses på tillträdet! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-05-07

Carina G skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte mark och jag tycker att han har varit lätt att ha att göra med så som att få kontakt med och att informera mig som köpare om hur vi går vidare steg för steg Läs mer
    2020-05-07 Jimmy R svarar Carina G
    Tack för bra Reco
    Ska bli kul att se ert färdiga resultat
  • 2020-05-07

Eleonida K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har köpt en bostadsrätt i Brf Vega Hill.
    Jimmy är en supertrevlig och duktig mäklare som vet vad han pratar.

Jimmy är en mäklare som jag kommer att rekommendera till personer jag känner. Läs mer
    2020-05-07 Jimmy R svarar Eleonida K
    Tack så mycket för fin Reco. Superfina bostad som kommer bli jättebra
  • 2020-05-06

Susanne S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har just sålt en bostadsrätt med hjälp av Jimmy. Han har alltid ett trevligt, professionellt och lugnt bemötande och bostaden fick vi ett riktigt bra pris för! Supernöjd säljare! 👌 Läs mer
    2020-05-06 Jimmy R svarar Susanne S
    Tack Susanne för fin Reco
    Väldigt trevligt att få hjälpa er. Tack för ett trevligt samarbete
  • 2020-05-06

Rasmus S skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Julius och Lisa hjälpte oss med försäljningen av vår trea. Bägge är både mycket kompetenta och otroligt trevliga. Vi är väldigt nöjda med hela processen och slutresultatet! Läs mer
    2020-05-06 Julius L svarar Rasmus S
    Stort tack för förtroendet och de fina orden!
  • 2020-05-02

Stephan E skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt borätt på Södermalm! Jessica genomförde affären från början till slut på mycket bra o proffsigt sätt. O jag vill ge henne mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2020-05-04 Jessica S svarar Stephan E
    Stort tack för din fina rekommendation! Det gör mig verkligen glad att du känner dig nöjd med min hjälp från början till slut! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-04-22

Maria H skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lugn och saklig med is i magen då det kommer till budgivning. Vidare så har Jessica ett vinnande och trevligt sätt som gillas av tilltänkte kunder. Läs mer
    2020-04-22 Jessica S svarar Maria H
    Tusen tack för ert fina omdöme Maria och Sture! Det var verkligen ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen och det glädjer mig att ni är nöjda med både mig och slutpriset! Vi ses lite längre fram på tillträdet! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-04-22

Ebbe Torgny L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålt villa i Tungelsta, tillträde är senare.
    Mycket bra hjälp med försäljningen. Den bästa Läs mer
    2020-04-22 Jimmy R svarar Ebbe Torgny L
    Tack Ebbe för fin Reco. Kul att allt gick smidigt och att det blev en fin familj som köpte
  • 2020-04-16

Fernando M skrev om Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Snabb och bra affärer.
    Rekommendera Björn. Läs mer
  • WILLIAM A

2020-04-13

WILLIAM A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi anlitade Jessica inför försäljningen av vår lägenhet. Vi blev bra bemötta och upplevde Jessica som lyhörd, vänlig och professionell. Hon tog sig även tid att svara på våra många frågor, stora som små. Hon fick till en snabb och smidig affär som överträffade våra förväntningar. Vi rekommenderar verkligen Jessica och skulle gladeligen anlita henne vid framtida försäljningar. Läs mer
    2020-04-14 Jessica S svarar WILLIAM A
    Tusen tack William och Anna för ert fina omdöme! Vad glad jag blir att ni känner er nöjda med både min hjälp och med slutpriset! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hem! Ha det fint så länge! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-04-13

May J skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag sålde en trerummare i Årsta. Det var en positiv upplevelse, hon var så trevlig och kunde sin sak och affären gick fort, precis som jag ville. Hon höll mig informerad med telefonsamtal hela tiden. Trovärdig och kunnig!!! Läs mer
    2020-04-20 Elena G svarar May J
    Tack för en fin rekommendation! En ära att få hjälp May med dig. Ses åter på tillträdet. :)
  • 2020-04-12

Cecilia L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Stort engagemang och kunnig på bostadsområdet där vårt blivande hem ligger . Trevlig och professionell. Läs mer
    2020-04-13 Jimmy R svarar Cecilia L
    Tack för fin Reco. Hoppas familjen kommer trivas i ert fina hus
  • 2020-04-10

Björn A skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En bra mäklare ,inget krångel.
    Lätt att komma i kontakt med,samt bra återkoppling.
    Köpt en fin lägenhet. Läs mer
    2020-04-13 Jimmy R svarar Björn A
    Övertygad om att ni kommer att trivas i er fina lägenheten. Tack för bra Reco
  • Lennart H

2020-04-10

Lennart H skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har sålt en villa i Örby/Älvsjö. Jimmy Rossetti har varit engagerad och pådrivande, utan att vara påstridig. Processen har rullat på och positionerna har flyttats fram och avslutades oerhört smidigt. Väldigt glad över att det blir en barnfamilj som tar över ett hus där jag själv bott i över tjugo år. Sammanfattningsvis väldigt nöjd med allt. Jimmy Rossetti är en mäklare med både hjärna och hjärta! Läs mer
    2020-04-13 Jimmy R svarar Lennart H
    Vilka fina ord. Väldigt kul att du är nöjd med mitt arbete. All lycka till er

Sofie H skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en 1:a i Årsta med hjälp av Elena. Fick förtroende för henne direkt och hon var verkligen toppen genom hela försäljningsprocessen. Även mycket behjälplig när jag skulle köpa ny lägenhet. Suverän mäklare! Läs mer
    2020-04-20 Elena G svarar Sofie H
    Tack för en fin rekommendation Sofie! :)

Ove W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Utmärkt bemötande och sakkunnig. Läs mer
    2020-04-05 Jimmy R svarar Ove W
    Tackar fin fina ord och bra Reco

Petra B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Väldigt trevlig och snabba svar. Tillgänglig vilket är toppen när man har frågor och funderingar. Läs mer
    2020-04-05 Jimmy R svarar Petra B
    Tack och kul att du är nöjd. Superfin lägenhet där du kommer trivas länge
  • 2020-04-04

Emelie S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag och min sambo köpte lägenhet, Jimmy var toppen super trevlig var lätt att nå samt gav oss bra info mycket hjälpsam! Toppen kille!! Läs mer
    2020-04-04 Jimmy R svarar Emelie S
    Tack så mycket och kul att ni är nöjda. Kommer bli superbra det här

Sara B skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Proffsig och tydligt bemötande! Läs mer
    2020-04-20 Elena G svarar Sara B
    Tack Sara! Ses snart på tillträdet :)

Susanne W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har köpt en 3:a i Brf Vega Hill i Vega.
    Jimmy beskrev området och lägenheten på ett utmärkt sätt.
    Han var korrekt och trevlig mot oss och bemötte våra önskemål som vi hade mycket bra.
    Vi känner oss mycket nöjda med vårt köp. Läs mer
    2020-04-03 Jimmy R svarar Susanne W
    Tack för fin Reco Susanne. Kul att få hjälpa er med allt från försäljning och bra köp.
  • 2020-04-03

Sulejman K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Utmärk mycket professionellt och kunnig och lätt förståeligt. Läs mer
    2020-04-03 Jimmy R svarar Sulejman K
    Ett sant nöje att få hjälpa er. Tack för fin Reco

Dennis S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Min erfarenhet med Jimmy under min och sambons köp av ny bostad är att han alltid varit nåbar och väldigt tydlig.

Jag rekommenderar Jimmy till dom som värdesätter flexibilitet och trygghet under
    sälj eller köp processen.

Mvh/ D Läs mer
    2020-04-03 Jimmy R svarar Dennis S
    Tack Dennis för fin Reco. Nu väntar vi bara på att er fantastiska bostad ska bli färdig
  • 2020-03-30

Isabell B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    köpt en 2a i Årsta
    Bra bemötande och Jessica var tydlig och trevlig under kontraktskrivningen. Läs mer
    2020-03-31 Jessica S svarar Isabell B
    Tack för ditt fina omdöme! Jag blir alltid lite extra glad när mina köpare är nöjda med mig som mäklare, ni har ju faktiskt inte fått vara md att välja mig:) Grattis till köp av en fin lägenhet!! Hoppas du kommer trivas bra! Hälsningar Jessica
  • 2020-03-29

Johan P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi sålde vår lägenhet med Jimmy och blev bemötta på ett mycket bra sätt. Han har alltid varit tillgänglig och uppdaterat oss kring status, samt kommit med många bra tips och råd under vägen.
    Vi är mycket nöjda med Jimmy och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-03-30 Jimmy R svarar Johan P
    Tack Johan. Bra att vi fick ihop allt på ett smidigt sätt. Lycka till med allt

Catarina P skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde min 2a i Årsta. Hade inte haft den bästa erfarenheten vid tidigare försäljningar vilket jag berättade för Jessica. Hon har verkligen lyssnat och sett till att informera mig om allt och hållt mig uppdaterad så jag kunde slappna av. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-30 Jessica S svarar Catarina P
    Vad glad jag blir att höra att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare! Det är det bästa betyget man kan få som mäklare! Och tack för att du berättade om dina tidigare erfarenheter så att jag kunde se till att hålla dig involverad och sätta tidsplan på ett sätt som fick dig att känna dig trygg! Nu kan du börja planera för flytt och så ses vi på tillträdet lite länge fram! Bästa hälsningar Jessica

Birgitta L skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi har sålt vår bostadsrätt (4:a) under en tid då bostadsmarknadens försäljning gjorde en tvärnit pga viruspandemin. Förväntningarna om slutpriset var därför högre än vi fick. Mäklaren bemötte oss professionellt och vänligt under hela processen. Läs mer

Hanna S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket förtroendeingivande och kompetent mäklare! Läs mer
    2020-03-27 Jimmy R svarar Hanna S
    Tack så mycket Hanna. Väldigt kul att få hjälpa er
  • 2020-03-26

Per N skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    sålt bostadsrätt
    Mycket professionellt och mjukt bemötande
    Pg Coronaviruset försvann alla spekulanter utom en
    Vi är glada att affären gick att genomföra som planerat! Läs mer
  • 2020-03-25

MARIE-LOUISE J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Ett uppdrag åt min huvudman försäljning av villa i Örby.
    Första mötet är av betydelse, Jimmy gav ett tryggt intryck samt kunnig och påläst.
    Eftersom behovet av snabb försäljning var extra viktig, och resultatet blev att fastigheten var såld inom en vecka och alla mina önskemål samt krav blev uppfyllt , till ett bra pris. Läs mer
    2020-03-25 Jimmy R svarar MARIE-LOUISE J
    Tack för fin Reco. Kul att få hjälpa till med en bra lösning
  • 2020-03-25

Erik B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En strålande insats från Jimmy! Svarade tillfredsställande på våra frågor, återkopplade utan dröjsmål och fanns tillgänglig när vi behövde det. Kan varmt rekommendera Jimmy Läs mer
    2020-03-25 Jimmy R svarar Erik B
    Tack Erik för fin Reco. Kula att vi fick ihop allt på ett smidigt sätt.
  • 2020-03-22

Christina M skrev om Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde lägenhet om två rum och kök i Årsta. Professionell, kunnig och lättillgänglig via e-post och telefon. Lyfte fram lägenhetens förtjänster på ett välbalanserat sätt i marknadsföringen. Slutresultatet blev en snabb och smidig affär trots speciella omständigheter (försäljningen genomfördes vid tiden för oroligheter kring covid-19). Läs mer
  • 2020-03-21

Anna H skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevlig, kunnig och professionell. Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-20 Elena G svarar Anna H
    Tack snälla Anna för din rekommendation. Allt gott så länge så ses vi på tillträdet. :)
  • 2020-03-21

Mikael H skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Elena var glad, trevlig och tydlig. Väldigt kompetent och lyckades jättebra med försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    2020-04-20 Elena G svarar Mikael H
    Tack för ett fint samarbete Mikael! En ära att få hjälpa er!
  • 2020-03-20

Lucas L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag köpte en lägenhet via Jimmy och är mycket nöjd med bemötandet, tillgängligheten och tydligheten. Läs mer
    2020-03-20 Jimmy R svarar Lucas L
    Tack så mycket för fin Redo. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad
  • 2020-03-17

Sebastian G skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte en tvåa i Årsta, där Joanna Tuvesson var hjälpsam under hela processen. Hon var trevlig, ärlig och kunde ge svar på de frågor vi hade. Vi fick uppfattningen att hon verkligen hade kollat upp lägenheten som såldes.

Även under den snabba tiden mellan budgivning och kontraktsskrivning var hon lyhörd och hjälpsam.

Vi skulle absolut rekommendera Joanna Tuvesson. Läs mer
  • 2020-03-16

Susanne D skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har köpt en bostadsrätt som Jimmy sålde. Han var trevlig och visade intresse av mig som köpare när han visade bostaden. Verkade kunnig och tog reda på det han inte kunde svara på. Läs mer
    2020-03-17 Jimmy R svarar Susanne D
    Tack för fin Reco. Hoppas du kommer trivas i den nya bostad
  • 2020-03-14

Inger B skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi är så nöjda med Joannas insats när vi sålde en lägenhet. Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Vi rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • 2020-03-12

Joachim Ö skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Rak och tydlig kommunikation. Mkt professionell och upplevdes ödmjuk mot mig som säljare. Läs mer
  • ELIN M

2020-03-10

ELIN M skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jessica tog sig an min lägenhetsförsäljning i början av årsskiftet.

Som mäklare är Jessica professionell - tydlig, vänlig och lyhörd. Hon genomförde en väldigt bra marknadsföring, inte minst en uppsökande sådan vilket troligtvis påverkade utfallet.

Då hon var ny i området så dubbelkollade hon ibland med kollegor så att jag som säljare skulle känna mig trygg. Det gjorde jag oavsett - men den ödmjukheten var ett uppskattat karaktärsdrag. Vidare gav hon bra råd om vad som är viktigt att tänka på och vad som jag inte behövde lägga ner allt för mycket tid, pengar och energi på.

Min försäljning gick smidigt och med ett resultat som jag upplevde att alla inblandade var väldigt nöjda med. Inte minst jag själv.

Kan varmt rekommendera Jessica som mäklare. Hittar inga fel! Tack! Läs mer
    2020-03-10 Jessica S svarar ELIN M
    Tusen tack för dina fina ord Elin! Det gör mig verkligen superglad att du känner dig nöjd och trygg med min hjälp som mäklare, men också med slutpriset! Stort tack själv för förtroendet att få sälja din fina lägenhet! Vi ses på tillträdet om några veckor! Hälsningar Jessica Skogman
  • Jonas Henrik K

2020-03-07

Jonas Henrik K skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lugn, proffsig och lyhörd! Jessica landade en snabb och bra affär som vi inte kan vara mer nöjda med. Rekommenderar henne startkt! Läs mer
    2020-03-10 Jessica S svarar Jonas Henrik K
    Tusen tack Jonas och Emelie för ert fina omdöme! Det gör mig väldigt glad att ni känner er nöjda med både min hjälp som mäklare men också slutpriset! Vi ses på tillträdet lite längre fram i vår! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-03-07

Tobias P skrev om Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Trevlig och kunnig. Bristande öga för detaljer som märktes genom flera missar i prospekt och avtal. Läs mer
  • HANNA B

2020-03-07

HANNA B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Tydlig, trevlig och väldigt proffsig. Läs mer
    2020-03-10 Jessica S svarar HANNA B
    Stort tack för ditt fina omdöme! Och grattis igen till köp av en jättefin lägenhet som jag tror ni kommer trivas kanon i! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-03-02

Mahmoud K skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi har både köpt och nu sålt samma lägenhet i Årsta med hjälp av Joanna! Vi har känt oss trygga, eftersom Joanna hela tiden varit lugn och trott på vår försäljning och sett potentialen. Vi har fått svar på alla våra otaliga frågor och snabb återkoppling under hela processen. Joanna är verkligen grymt duktig på att kommunicera och hålla en uppdaterad! Hon är också noggrann och har känsla för detaljer. Vi är oerhört nöjda och rekommenderar varmt att anlita Joanna. Läs mer
  • 2020-03-02

Charlotte A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket sympatisk och förtroendeingivande person. Köpte mitt nya boende genom Jessica. Har bara gott att säga om henne. Läs mer
    2020-03-02 Jessica S svarar Charlotte A
    Tusen tack för ditt fina omdöme Charlotte! Känns alltid lite extra roligt när mina köpare ger högsta betyg, som köpare har du ju inte fått vara med och välja mig som mäklare:) Hoppas du kommer trivas fint i din nya lägenhet! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-03-01

Erik A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fantastiskt jobb. Trevlig och proffsig men framförallt sålde för högsta tänkbara. Läs mer
    2020-03-02 Jessica S svarar Erik A
    Vad roligt att ni känner er nöjda med min hjälp, det gör mig verkligen glad att höra!! Och att vår tjänst Läge+ gav er både en lugn och trygg försäljningsprocess men även ett slutpris som ni känner er nöjda med! Nu hoppas jag att ni hittar en ny bostad att trivas minst lika bra i! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-02-22

Martin A skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Professionellt och trevligt bemötande, vi var mycket nöjda med Elenas jobb. Läs mer
    2020-04-20 Elena G svarar Martin A
    Tusen tack Martin för dina ord! :)
  • Sara T

2020-02-22

Sara T skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Proffsigt bemötande mycket kunnig! Läs mer
    2020-02-24 Jessica S svarar Sara T
    Stort tack för ditt fina omdöme Sara! Och grattis igen till köpet av en jättefin lägenhet här i Årsta! Vi ses på tillträdet! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-02-20

Julia L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy var super trevlig och levererade i toppklass, kan varmt rekommendera Jimmy till andra som ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2020-02-21 Jimmy R svarar Julia L
    Tack så mycket Julia. Hoppas ni hittar en ny fin bostad
  • 2020-02-19

stefan Engroos skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi hade endast pratat över telefon tidigare och han ringer upp mig och säger att han har en köpare på rätt pris och två dagar senare visar lägenheten och sålde den samma vecka. Han återkopplade ständigt och var väldigt kunnig. Jimmy var mycket över förväntan! Vi är super nöjda med Jimmy som mäklare och kan varmt rekommendera honom till er som ska sälja er bostad! Läs mer
    2020-02-19 Jimmy R svarar stefan Engroos
    Tack Stefan för fin RECO. Kul att det blev en smidig affär med rätt köpare. Lycka till med att hitta er nya bostad
  • 2020-02-13

Anders G skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Julius väldigt lugna och trygga bemötande gjorde att lägenhetsköpet kändes väldigt tryggt. Läs mer

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta