Svensk Fastighetsförmedling Årsta

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till ett nytt läge!

I vår BoButik i Årsta arbetar 4 fastighetsmäklare som alla har full koll på Årsta. Eftersom Svensk Fastighetsförmedling är rikstäckande, med lokala mäklarkontor, har vi alla fördelar av att vara ett stort bolag när det kommer till t.ex. marknadsföring, men vi är också experter på vårt område och vet vad som fungerar just här i Årsta.

Vårt mål är att du ska känna dig trygg genom processen och få ut det mesta av din bostadsaffär. Därför anpassar vi vår tjänst efter dina behov, din bostad och dina önskemål. Kom gärna förbi vår BoButik och ställ frågor eller berätta om dina tankar kring boende i Årsta. Vi svarar gärna och hjälper till med hela bostadsbytet.

Läs vad 409 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årsta

• 2020-01-26

Hedvig E skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Fick vår lägenhet såld till ett bra pris nästan tio månader innan tillträde. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2020-01-26 Jimmy R svarar Hedvig E
    Kul att ni är nöjda. Tack för fin Reco och all lycka till er
  • 2020-01-25

Sara B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trygg, lugn och säker mäklare. Kändes toppen från start! Läs mer
    2020-01-26 Jimmy R svarar Sara B
    Tack så mycket Sara. Kul att allt gick så bra
  • 2020-01-24

Sona W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    riktigt proffsigt bemötande, har fått tom hjälp med bolån
    skulle absolut rekommendera Läs mer
    2020-01-26 Jimmy R svarar Sona W
    Tack Sona. Alltid kul att få hjälpa till hela vägen
  • 2020-01-24

Lillemor E skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har sålt en 3:a på Södermalm via Jessica Skogman och en snabb process - visning söndag och måndag och kontraktsskrivning på onsdag. Jag gjorde en utvärdering av olika mäklare och valet föll på Jessica som också var/är väl förtrogen med området ifråga och Södermalm generellt. Jag är över förväntan nöjd med Jessicas integritet, bemötande och proffsighet som såväl fastighetsmäklare som ekonom. Jessica mötte mig i min önskan om att skriva en intressant beskrivning blandat med fakta - det jag som köpare vill se i en annons. Hon gjorde det till en lång berättelse vilken såväl jag som köparna uppskattade stort. Hon uppskattade ett realistiskt slutpris vilket ingav mig hopp om en bra affär. Hon prickade så rätt och jag är mer än nöjd. Jessica och jag hade en kort relation där hon med sin vänlighet, glimt i ögat och proffsighet från början till slut gjorde affären till en mycket positiv upplevelse för mig som säljare. Jag vill verkligen rekommendera Jessica Skogman som fastighetsmäklare. Läs mer
    2020-01-27 Jessica S svarar Lillemor E
    Tusen tack Lillemor för dina fina ord!! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och det värmer verkligen att du känner dig nöjd med min insats som mäklare! För mig som mäklare är det viktigt att tillgodose mina säljares, och spekulanters, behov på alla sätt och det glädjer mig att du blev nöjd med objektsbeskrivningen. Hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-01-22

Pal S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte en 4:a i en nybyggnations projekt hjälp av Jimmy. Han var hjälpsam och och trevlig. Läs mer
    2020-01-22 Jimmy R svarar Pal S
    Tack för fin Reco. Verkligen en fin lägenhet där jag hoppas ni kommer trivas länge
  • 2020-01-20

Catalina C skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi köpte en lgh från honom och Jimmy bemötte oss på ett professionellt sätt. Vi tittade först på ett radhus men det passade inte till vår familj och han hjälpte oss med lgh . Vi är nöjda med honom och säkert vi ska rekommendera honom vidare. Läs mer
    2020-01-20 Jimmy R svarar Catalina C
    Tack så mycket för fin Reco. Helt övertygad om att ni kommer trivas i er unika lägenhet
  • 2020-01-19

Irene H skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har sålt min 2:a i Brf. Mejeriet, Årsta.
    Trots en lite trög marknad har Joanna jobbat oförtrutet. Hon har alltid, med samma goda humör, ställt upp med visningar och fullständiga rapporter till mig som säljare.

Har absolut inget negativt att säga - tvärt om: Joanna är tjejen som ställer upp - hon har verkligen uppfyllt de förväntningar jag hade inför denna fsg. Läs mer
    2020-01-22 Joanna T svarar Irene H
    Stort tack för rekommendationen och samarbetet! Vi håller kontakten :) Mvh Joanna
    Joanna T gillar detta
  • 2020-01-19

Norbert W skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Proffsigt bemötande vid försäljning av vår lägenhet där vi fick mer betalt än vad vi begärde. Jimmy motsvarade verkligen förväntningarna och hade fog för sina ord. Svårt att föreställa mig en bättre mäklare än Jimmy. Toppbetyg i allt! Läs mer
    2020-01-26 Jimmy R svarar Norbert W
    Tack för dina fina ord. Nu längtar vi till ert fina hus
  • 2020-01-17

Fredrik S skrev om Julius Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Julius hjälpte till att sälja lägenhet i Årsta. Vårt första möte kändes bra. Bra energi / närvaro och en tydlig bild av värdering och tillvägagångssätt för att få ett så bra avslut som möjligt. Allt gick snabbt och effektivt från början till avslutad affär. Fredrik och Sofie. Läs mer
    2020-01-17 Julius L svarar Fredrik S
    Stort tack för de fina orden och tack för förtroendet!
  • 2020-01-17

Åse J skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Professionell och alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Läs mer
    2020-01-22 Joanna T svarar Åse J
    Stort tack Åse. Vi håller kontakten och välkommen tillbaka till Stockholm! MVH Joanna
    Joanna T gillar detta
  • 2019-12-30

Lena J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Har köpt en lägenhet. Han är vänlig, proffsig och korrekt. Läs mer
    2019-12-30 Jimmy R svarar Lena J
    Tack så mycket för fin Reco. Hoppas du kommer trivas i en av Årstas finaste lägenheter
  • 2019-12-19

Lena J skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Hon är en lyhörd och inkännande person som inte skyndar på beslut men envis och tydlig. Sålde min 4:a på mindre än 24 tim utan att vi annonserat och till belåtenhet för alla parter.
    Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-12-20 Jessica S svarar Lena J
    Tusen tack Lena för dina fina ord! Det gör mig verkligen glad att höra att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare! Väldigt roligt att du gillade vår försäljningsmetod Läge+ och lät mig göra ett försök trots att det var så nära inpå julen. Ha en fin jul och gott nytt, så hörs vi när det börjar närma sig tillträdet! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-12-13

Rikard S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köp av lägenhet.
    Jessica besvarade alla våra frågor på ett informativt sätt vid både visning och kontraktskrivning.

Proffesionellt, snabbt och okomplicerat! Läs mer
    2019-12-16 Jessica S svarar Rikard S
    Vad glad jag blir att höra att ni känner er nöjda med min hjälp när ni köpte er nya lägenhet! Att både mina säljare och köpare känner sig nöjda, informerade och delaktiga i förmedlingen är superviktigt för mig! Stort grattis igen till köp av en fin lägenhet, jag hoppas att ni kommer trivas bra! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-12-11

David F skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lugn, trevlig, erfaren! Jessica kan sin marknad väl och hjälper en ta bra beslut. Läs mer
    2019-12-12 Jessica S svarar David F
    Tusen tack David för dina fina ord och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Det gör mig verkligen jätteglad att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare! Nöjda kunder är det absolut bästa betyget man kan få som mäklare! Ha en fin jul och ett gott nytt så ses vi på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-12-11

Jennie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde en trea i Årsta. Tyvärr tappade vi ganska snabbt förtroendet för vår mäklare. Dels redan vid provisionsdiskussionen men sen också i bilden av hur försäljningen skulle gå till. Vi hade en förväntan utifrån tre oberoende värderingar och tyckte att utgångspriset var väldigt lågt i förhållande till det. Tyvärr fick vi långt ifrån den värderingen till slut också vilket vi till stor del tror beror på att man lockade fel intressenter med ett så lågt pris.
    Vad det gällde provisionen så sattes nivån på när den skulle kicka igång väldigt lågt mot värderingen, vilket kändes fel då det är tänkt att vara en morot för att få ut EXTRA betalt. Inte bara värderingen. Läs mer
  • 2019-12-02

Göran S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag anlitade Jessica på en rekommendation för att sälja min lägenhet på Södermalm. Jessica var från första stund proffsig och engagerad och har gjort ett mycket bra jobb med försäljningen av lägenheten. Trevligt bemötande och hjälpsam är hennes signum. Rekommenderar henne till alla som skall sälja sin lägenhet på Södermalm. Läs mer
    2019-12-03 Jessica S svarar Göran S
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det gör mig alltid så glad att höra att mina säljare känner sig nöjda med min mäklarinsats! Roligt också att du fick mig på rekommendation och att jag levde upp till förväntningarna! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • Kanittada L

2019-12-02

Kanittada L skrev om Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    The worst sale agent ever i have ever experienced in my life. After i signed contract they do not seem to care to answer my question or issue anymore. I am still missing my master key but no one give me updates or anything. Ignoring issues especially your customer issue is really unacceptable. I am not happy with the service at all. Will not recommend this sale agent to my friends.

Gaffelseglet 37 lgh 1304
    Vega Läs mer
  • 2019-11-30

Reza J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Smidig och bra. Inga konstigheter Läs mer
  • 2019-11-29

Katarina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Otroligt duktig ,trevlig mäklare som är väl insatt vilket jag som kund uppskattar mycket. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Håkan L

2019-11-29

Håkan L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hittade min nya bostad på hemsidan före visning. Jimmy ordnade snabbt en privat visning och jag blev såld. Kontakten mellan mig och säljaren skötte Jimmy proffsigt och lågmält utan sedvanligt mäklar-maner. I avvaktan på slutreglering och flytt till våren blir Jimmy en bra mellanhand för lösning av de problem som kan uppstå. En varm rekommendation till Jimmy. Läs mer
    2019-12-05 Jimmy R svarar Håkan L
    Vilka fina ord. Nu längtar vi tills du får flytta in. Hörs snart
  • Marie K

2019-11-29

Marie K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har sålt min lägenhet via Jimmy. Han är trevlig, proffsig och vet vad han pratat om. Jag är otroligt nöjd! Kunde inte blivit bättre! Läs mer
    2019-11-29 Jimmy R svarar Marie K
    Kul att du är nöjd Marie. Nu kan du ta allt i lugn och ro. Ses snart igen
  • 2019-11-25

Anders J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi blev mycket nöjda. Vi fick jättebra förhandstips av fotografen (Alexander), vilket underlättade städning och fix inför fotografering. Vi hade också mycket bra kontakt med mäklaren (Hanna), som ordnade förhandsvisning som ledde till försäljning. Mycket smidigt. Vår enda anmärkning var småsaker på annonstexten. Den fick vi dock redigera själva innan den gick ut på Hemnet. Sammantaget: rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-11-22

Ylva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Professionellt och kompetent. Trygg och pålitlig service, inget övrigt att önska! Läs mer

Linn A skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har varit i kontakt med Jimmy för köp av en nyproduktion i Kolartorp.
    Jimmy har haft ett vänligt och professionellt bemötande redan från dag ett.
    Han var varit tålmodig och svarat på alla våra frågor, vi jag sällan väntat mer än någon timma på svar via email och telefon.
    Vi har känt oss trygga och väl omhändertagna hos Svensk fastighetsförmedling i Haninge och vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-11-29 Jimmy R svarar Linn A
    Tack för fin Reco och kul att ni känner er omhändertagna. Nu längtar vi tills er fina bostad bli klar

Kamuran B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy är en professionell och förtroendeingivande mäklare! Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2019-11-21 Jimmy R svarar Kamuran B
    Tack så mycket för fin Reco. Hoppas ni kommer trivas i ert superfina hus

Miguel B skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Extremt duktig, tydlig, hjälpsam. Får en att känna sig trygg Läs mer
    2019-11-21 Jimmy R svarar Miguel B
    Tack så mycket för fin Reco. Kul att få hjälpa er till ert fina hus
  • 2019-11-21

Timothy David P skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy is an Awesome efficient pleasant person
    Very professional Läs mer
    2019-11-21 Jimmy R svarar Timothy David P
    Thank you so much for your words. Hope you will enjoy your new home
  • 2019-11-19

Elin W skrev om Joanna Tuvesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpte lägenhet genom Joanna och är väldigt nöjd främst med bemötandet genom hela processen. Kände mig aldrig stressad och fick snabbt svar på alla frågor jag hade! Läs mer
    2019-11-19 Joanna T svarar Elin W
    Grattis till köpet och tack för fint betyg Elin! Jag är säker på att du kommer trivas jättebra i den fina lägenheten på Eklångsvägen. Ha en fin vecka, tveka inte att höra av dig ifall de skulle uppstå några frågor. /J
  • Rose J

2019-11-15

Rose J skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi har sålt en bostad i Haninge. Vi fick ett bra bemötande och enkel och bra förklaringar på vad som stod i de olika papperen som vi fick. Jimmy gav ett professionellt bemötande och man kände sig trygg som kund. Läs mer
    2019-11-15 Jimmy R svarar Rose J
    Tack för fin Reco. Kul att ni är nöjda med mitt arbete
  • 2019-11-14

Mhamed L skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jimmy sålde min bostadsrätt på två veckor. Snabb, tillgänglig, proffsig och trevlig är bara några av orden som beskriver Jimmy. Jag är otroligt nöjd! Läs mer
    2019-11-15 Jimmy R svarar Mhamed L
    Kul att ni är nöjda. Tack för fin RECO så hörs vi snart
  • Anna M

2019-11-14

Anna M skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Väldigt serviceminded och är alltid tillgänglig. Läs mer
    2019-11-15 Jimmy R svarar Anna M
    Tack så mycket. Lycka till med ert nya hem. Kommer bli superbra
  • 2019-11-07

Alexander G skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Riktigt proffsigt bemötande som lever upp till alla förväntningar!
    Jimmy är kanonbra! Läs mer
    2019-11-07 Jimmy R svarar Alexander G
    Tack så mycket Alexander. Nu ska vi bara hitta ett bra hus till er också

Saja A skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Är supernöjd med köpet av vår Radhus i Söderby. Jimmy visade på mycket god lokalkännedom, mycket tillmötesgående, professionell och levererade hög service under hela processen. Jag rekommenderar Jimmy varmt. Kommer definitivt anlita henne om vi ska sälja i framtiden. Stort tack! Mvh Saja Al-araji Läs mer
    2019-11-07 Jimmy R svarar Saja A
    Tack så mycket för fin RECO. Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus

Johan S skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Är supernöjd med köpet av vår Radhus i Söderby. Jimmy visade på mycket god lokalkännedom, mycket tillmötesgående, professionell och levererade hög service under hela processen. Jag rekommenderar Jimmy varmt. Kommer definitivt anlita henne om vi ska sälja i framtiden. Stort tack! Mvh Ghazwan Al-araji Läs mer
    2019-11-07 Jimmy R svarar Johan S
    Tack så mycket för fin RECO. Hoppas ni kommer trivas i ert fina hus
  • 2019-11-05

Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt bostadsrätt
    Väldigt positiv upplevelse och kan verkligen rekommendera svensk fastighetsförmedling Årsta Läs mer
  • 2019-11-04

Carina K skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Sålde med hjälp av Jimmy Rossetti en lägenhet.
    Jimmy var "med" oss genom hela försäljningen och var noga med återkoppling och uppdatering.
    Vi kan varmt rekommendera Jimmy Rossetti. Läs mer
    2019-11-05 Jimmy R svarar Carina K
    Tack så mycket för fin RECO. Lycka till i framtiden
  • 2019-11-04

Brf Pennan 22 skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jessica sålde en bostad på uppdrag av föreningen vilket hon gjorde snabbt och smidigt till en peng som vart bättre än förväntningarna. Läs mer
    2019-11-04 Jessica S svarar Brf Pennan 22
    Tack för ert fina omdöme! Roligt att höra att ni känner er nöjda med min hjälp vid försäljningen av er förenings hyresrätt! Och väldigt roligt att vi överträffade era förväntningar! Bästa hälsningar Jessica Skogman

Kerstin L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi upplevde Jessica som lugn, säker och erfaren under processen med att sälja vår lägenhet.
    Hon arbetade snabbt och effektivt och det var lätt att ha kontakt med henne.
    På sluttampen tyckte vi dock att det gick lite fort och att kommunikationen blev otydligare.
    Trots det rekommenderar vi henne varmt som mäklare.
    Vänliga hälsningar
    Kerstin och Peter Lindström Läs mer
    2019-11-04 Jessica S svarar Kerstin L
    Tack Kerstin och Peter för ert fina omdöme! Det värmer jättemycket att höra att ni känner er nöjda med min hjälp som mäklare och vår försäljningsmetod Läge+. Från att ha haft en ganska lugnt och behagligt tempo i försäljningen så håller jag med er om att det gick lite fortare på slutet. Det är viktigt för mig att få även konstruktiv feedback och jag har ska verkligen tänka på att bli ännu bättre på kommunikationen även när det blir lite snabba puckar. Hoppas att ni trivs bra nere på Österlen och kanske springer vi på varandra där nere! Ha det fint! Bästa hälsningar Jessica Skogman

Edda d skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi köpte en tvåa på söder! Processen var snabb och okomplicerad, allt var tydligt och genomarbetat! Tack Jessica!!! Läs mer
    2019-11-04 Jessica S svarar Edda d
    Stort tack själv för dina fina ord! Vad roligt att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare, det gör mig alltid lite extra glad när mina köpare ger högsta betyg! Hoppas att du trivs bra i den nya lägenheten! Ha en fin vecka! Bästa hälsningar Jessica Skogman

Thomas H skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jessica är lugn och korrekt och inger förtroende. Jag köpte en liten lgh på söder.
    Nyligen hjälpte jag min systerdotter att köpa lgh och stötte på en mäklare som var totala motsatsen. Dryg, arrogant och okunnig. Jag kunde inte låta bli att med skärpa fråga om hon verkligen var mäklare.
    All heder åt Jessica Läs mer
    2019-11-04 Jessica S svarar Thomas H
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det var verkligen roligt att få hjälpa dig att hitta ditt nya boende! Jag hoppas att du kommer trivas bra både i lägenheten och här på Söder! Allt gott! Hälsningar Jessica
  • 2019-11-01

Inger A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Liten etta i Stockholms innerstad.
    Mäklaren kunde hantverket men var oengagerad. Hade inte sett källarförrådet och tyckte att det var normalt att hela taket i lägenheten var sprucket och flagnade. Tyckte också att hon kunde ha varit mer informerad om föreningen och styrelsen.
    Sammanfattningsvis en mäklare som kunde pappersjobbet och gången men var oengagerad och inte så trevlig. Läs mer
    2019-11-01 Jessica S svarar Inger A
    Hej Inger,

Stort tack för din feedback, det är viktigt för mig så jag uppskattar att du tog dig tiden!
    Vid denna försäljning hade jag svårt att få svar på frågor från föreningens styrelse, vilket tyvärr gjorde att jag inte kunde ge er svar på alla de frågor ni hade. Som mäklare är jag en medlande part och jag kan inte informera om mer än det jag vet eller fått information om.

Det stämmer att jag tyvärr inte hade sett källarförrådet då säljaren inte hade någon möjlighet att visa det för mig och jag inte hade fått någon nyckel till källaren. Dock så hade säljaren mätt upp förrådet och information om detta stod med i prospektet.

En bostadsrätt säljs i befintligt skick och det är inte helt ovanligt att färg kan ha flagnat eller att ett golv kan vara lite slitet. Många tror att flagnande färg har med fuktskador att göra, men det är normalt att det lossnar lite färg med åren.

Jag har tagit till mig av din feedback och hoppas att din son trivs bra i den nya bostaden!

Önskar er en fin helg!
    Allt gott! Jessica
  • 2019-10-31

Magnus K skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt lägenhet. Allt fungerade smidigt och vi blev väldigt nöjda. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2019-11-01 Jessica S svarar Magnus K
    Tusen tack Magnus för ditt omdöme! Det glädjer mig att ni känner er nöjda med min hjälp som mäklare när ni köpte er lägenhet här på Södermalm! Ha en riktigt fin helg! Hälsningar Jessica
  • 2019-10-29

Lina A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Vi sålde vår bostad på Södermalm med Jessica. Hon var över all förväntan.
    Otroligt noggrann, jobbar hårt och med värme. Hon visar att mäklaryrket är så mycket mer komplext än att bara bjuda in till visning.

Vi kommer absolut anlita Jessica nästa gång vi flyttar. Läs mer
    2019-10-30 Jessica S svarar Lina A
    Tusen tack Lina för din fina rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen, stort tack för det förtroendet! Precis som jag nämnde på vårt första möte så är mitt mål inte att sälja flest lägenheter, utan målet är att ha de nöjdaste kunderna och att kunna pyssla om mina köpare och säljare på ett bra sätt! Så det känns verkligen kul att höra att ni känner er nöjda! Ha en fortsatt fin höst och så ses vi på tillträdet lite längre fram. Hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-10-29

Martin L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    En ytterst kompetent och förtroendeingivande mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-30 Jessica S svarar Martin L
    Tack Martin för dina fina ord! Det var verkligen roligt att få hjälpa er med försäljningen av er kanonfina lägenhet och det gör mig väldigt glad att ni känner er nöjda med min hjälp! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2019-10-27

Birgitta B skrev om Elena Gomez en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    sålt 2:a Eklångsv 19 12052 Årsta

Utmärlkt på alla sätt

Mäklaren levde upp till allla mina förväntningar
    Mycket kunnig snabb effektiv trevlig mjuk rar. Hälpte ockso till med styling. Jag kan inte vara nöjdare. Läs mer
    2019-11-20 Elena G svarar Birgitta B
    Stort Tack Birgitta för dina ord! Vi håller kontakten och jag ser fram emot att se din nya bostad sen :). Ses på tillträdet!
    Väl mött,
    Elena Gomez, din mäklare.
  • 2019-10-23

Alexis S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren var trevlig och gav mig den informaiton jag behövde. Hon kunde också ställa upp med både en privat visning och kontraktsskrivning med kort varsel. Min upplevelse var att hon gav ett proffesionellt men ändå varmt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-23

Karl-Erik Fredrik A skrev om Björn Olsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålt bostadsrätt.
    Rättframt bemötande.
    Sammanfattas i:
    Rättframt bemötande och en försäljning med många intressenter vilket resulterade i ett försäljningspris i nivå (eller över) förväntningarna. Läs mer
  • 2019-10-22

Laura B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Ett väldigt fint bemötande samt en smidig och trevlig process. Läs mer
    2019-10-24 Jessica S svarar Laura B
    Tusen tack för ditt förtroende och ditt fina omdöme! Det har varit roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten. Allt gott så hörs vi framåt! Mvh Jessica Skogman
  • 2019-10-18

Anthony C skrev om Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Superproffsigt bemötande och ett ärligt ingångsätt i försäljningen! Läs mer
    2019-10-24 Jimmy R svarar Anthony C
    Tack så mycket för fin Reco. Kul att det är en fin familj som köpte. Hörs snart
  • 2019-10-16

David N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Årsta