Fastighetsbyrån Linköping, sid 2

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping — Visa karta

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping.

Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje mäklare bidrar med sin egen unika kompetens och du kan hitta någon som du litar på som verkligen kan det här med villor, skog eller vilken typ av fastighet du funderar på att köpa eller sälja.

Vi hoppas att du ska komma in till oss på kontoret eller kontakta oss för att berätta om dina bostadsplaner!

Läs vad 1824 kunder tycker om Fastighetsbyrån Linköping

• 2020-08-25

Ove M skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi köpte en lgh som Sredjan förmedlade och vi är väldigt nöjda med hur affären hanterades.
    Ove Läs mer
  • 2020-08-25

Petra D skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevligt bemötande och bra takt på försäljningen. Bra återkoppling Läs mer
    2020-08-27 Ronja W svarar Petra D
    Tack så mycket för ett fint omdöme och ett trevligt bemötande :-)

Elisabeth Katarina G skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har sålt ett permanent boende med vackra omgivningar. T.S. Visade stort intresse och engagemang för vår försäljning, mycket kompetent , bra information om processen, tillgänglig för frågor.
    Vi hade högt ställda förväntningar eftersom T.S. rekommenderades av en god vän, motsvarade våra förväntningar.
    Vi har fortlöpande under processen fått bra information och känner oss trygga med för oss en stor affär.
    Rekommenderas varmt !
    Stort plus för hand enkla språk utan en massa facktermer ! Läs mer

Martin J skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Utmärkt bemötande som från början försökte tillgodose mina behov som förstagångsköpare! Jättenöjd! Läs mer
    2020-08-24 Philip S svarar Martin J
    Härligt att höra Martin! Lycka till med din nya bostad!

Christoffer H skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt min bostadsrätt och fick ett professionellt bemötande och jobb utfört. Kunde inte ha blivit bättre. Läs mer
    2020-08-24 Philip S svarar Christoffer H
    Tusen tack Christoffer. Det gick snabbt och smidigt till ett bra pris. Lycka till med letandet av ny bostad. Ha det gott!
  • 2020-08-23

Sven Anders Vilhelm S skrev om Tobias Svärd en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sålde en obebyggd tomt i Kinda. Tobias är glad och trevlig. Gör ett bra jobb. Jag mycket mer för tomten än ja förväntade mig. Läs mer
  • 2020-08-21

Linnea R skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Lätt att förstå och samarbeta med. Tydlig i sitt språk och information om köpet av en lägenhet på 35m3. Trevlig. Läs mer
    2020-08-24 Philip S svarar Linnea R
    Tusen tack Linnea! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Stort lycka till!
  • 2020-08-21

Emelie O skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Efter att haft problem att sälja vår lägenhet tidigare så tog vi kontakt med Philip. Då började det att hända grejer! Vi fick lägenheten såld efter en visningshelg.

Jag gillar konceptet som Fastighetsbyrån har med Säljcoachen där man kan följa hela processen. Det går även att läsa alla relevanta dokument och få fram en lista på vad man behöver att göra. Läs mer
    2020-08-24 Philip S svarar Emelie O
    Tusen tack Emelie. Riktigt kul att det blev så bra. Säljcoachen är ett fantastiskt verktyg för er säljare. Ett enkelt sätt att få en tydlig inblick i hela processen. Lycka till nu med nya huset!
  • 2020-08-20

Ali O skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bemötande var utmärkt och mäklaren kunde ge mig den feedback och information jag behövde Läs mer
  • 2020-08-19

Anna R skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt lägenhet. Bara positivt hela tiden. Smidigt. Snabba besked. Trevligt bemötande. Läs mer
    2020-08-24 Philip S svarar Anna R
    Tusen tack! Lycka till med nya bostaden. Ha det gott.
  • 2020-08-19

Sara W skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en lägenhet här i Linköping för mina studier, Ronja var en utmärkt mäklare! Väldigt trevlig samt gav relevant information på ett pedagogiskt vis! Läs mer
    2020-08-19 Ronja W svarar Sara W
    Tack för det! Jag hoppas verkligen att du ska trivas i Linköping, varmt välkommen åter! :-)

Mildred O skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har sålt en 2:a med balkong på 59 m2, och har bara gott att säga om mäklare Srdjan Vejnovic. Han har varit mycket hjälpsam och tydlig med vad som ska göras och vad som han ska sköta.
    Hade ingen erfarenhet av försäljning av lägenhet så han har fortlöpande berättat vad som har skett.

Kan varmt rekommendera honom.
    Mildred/Birgitta Läs mer

Rickard H skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Toppklass!
    Vi har sålt ett radhus, är supernöjda med bemötandet och det arbete Sebastian gjort! Läs mer

Etel E skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har köpt en hus av Sebastian och är supernöjda med allt! Riktigt bra jobbat! Läs mer

Erika B skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt en lägenhet i Linköping genom Ronja som har varit mycket hjälpsam och trevlig genom hela processen! Alltid svarat snabbt på frågor (även under sin semester)! Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare! Tack! Läs mer
    2020-08-16 Ronja W svarar Erika B
    Tack så mycket! Hoppas Harald ska trivas i Linköping och i lägenheten :-)
  • 2020-08-14

Karin P skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag hår sålt en lägenhet, vi fick det stöd och hjälp som vi förväntat oss. Läs mer
  • 2020-08-13

Cecilia J skrev om Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Kunnig och trevlig mäklare som sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt samt till ett pris högt över det förväntade. Affären genomfördes på distans men hon höll oss hela tiden uppdaterade om vad som var på gång Läs mer
    2020-08-27 Majken L svarar Cecilia J
    Tack Cecilia för de orden och för att jag fick möjligheten att hjälpa er! Vi hörs igen när tillträdet närmar sig. Hälsningar, Majken
    Majken L gillar detta
  • 2020-08-11

Andreas A skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte en 2:a bostadsrätt, Jag fick snabbt svar på de frågor jag hade och Srdjan Vejnovic var extremt trevlig vid alla tillfällen.
    Jag är helt nöjd med allt och har inga klagomål alls. Läs mer
  • 2020-08-11

Niklas P skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Hittills har Philip varit väldigt bra att ha att göra med.
    Professionell, korrekt och mycket trevlig.

Tillmötesgående på våra önskemål och dessutom väldigt professionell i fht skansenhuset.

Det har varit ett nöje att göra affär med Philip som mäklare. Läs mer

Catharina M skrev om Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Bra bemötande och snabba svar. Allt gick väldigt smidigt med Sebatian. Han är seröis och noggrann. Jag är mer än nöjd med hans insats. Läs mer

Karin B skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Bostadsrätt
    Bra bemötande, extra visning vilket var bra, men kunde tagit reda på att nycklar till källare mm fanns i bostaden vid tillfället.
    Tyvärr slarv med nycklar vid överlämnandet, fick senare veta att ett till nyckelpar fanns, men inte av mäklare eller mäklarfirman. Läs mer
    2020-08-10 Philip S svarar Karin B
    Hej Karin! Tack så mycket. Tyvärr kände jag inte till att dem nycklarna fanns i lägenheten vid visningstillfället. Hade jag haft den informationen hade det varit enkelt att visa källaren för er. Ber verkligen om ursäkt för nyckelhanteringen. Jag var själv på semester vid nyckelöverlämningen och hade inte koll på att städfirman glömt att lämna in det sista nyckelparet. Skönt att den nyckeln kom tillrätta tillslut. Lycka till med lägenheten =)

Nermin A skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Försäljningen av min bostadsrätt.
    Srdjan är otroligt professionell och kunnig så att jag kommer att rekommendera honom till alla som jag känner och som funderar att sälja .
    Vi är jätte jätte nöjda!
    Bra jobbat Srdjan! Läs mer
    2020-09-15 Srdjan V svarar Nermin A
    Hej Nermin, tack för din rekommendation. Har varit roligt att fått hjälpa er med bostadsförsäljningen. Vi ses på tillträdet!
  • Hemming G

2020-08-09

Hemming G skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har köpt en bostadsrätt i samband med mina påbörjade studier på Liu och utan en sådan bra mäklare som Philip hade jag definitivt inte blivit lika nöjd med köpet! Läs mer

Karin J skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt en bostadsrätt. Har fått mycket bra hjälp, seriös, ärlig vägledning. Har känt att Philip ansträngt dig mycket för att förstå mina behov och önskemål. Upplever honom som mycket kompetent, lugn och inlyssnande. Läs mer

Yuxin Z skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    She is very helpful in the whole procedure of selling the apartment. Have given us very useful suggestions and always help us when we have questions. Läs mer
    2020-08-07 Ronja W svarar Yuxin Z
    Thank you very much, it has been so much fun to help you. You have been very accommodating throughout the process. See you in October again!

Haris I skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Kändes väldigt professionellt och tryggt under hela affären. Philip svarade på alla frågor jag hade och löste alla problem. Tumme upp! Läs mer
    2020-08-24 Philip S svarar Haris I
    Härligt att höra Haris! Lycka till med bilförsäljningen och nya lägenheten. Ha det gott!
  • 2020-08-05

Frank P skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Sold en lägenhet. Vi blev mycket bra och trevligt bemötta och försäljningen var mycket bra skött.
    Ett litet minus var att stylisten blev tidigt informerad att den kunde ta ut sina saker, fast vi som uppdragsgivare ville ha dem kvar tills handpenning var inbetald.
    Totalt sett gick allt bra. Läs mer
    2020-08-07 Ronja W svarar Frank P
    Tack så mycket! Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er, från början till slut. Ha en fortsatt trevlig sommar så hörs vi vidare inom en snar framtid :-)
  • 2020-08-05

Ashif C skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig, proffsig och kunnig. Läs mer
    2020-08-07 Srdjan V svarar Ashif C
    Hej Ashif, tack för din rekommendation och lycka till med den nya bostaden!

Niclas A skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Väldigt nöjd med Philip som mäklare. Han var hjälpsam, kunnig och väldigt villig att se till så att allt gick smidigt till. Han hade alltid köparen och säljarens bästa intresse i tankarna. Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Niclas A
    Tusen tack Niclas! Hoppas du kommer trivas med din nya bostad. Ha det gott!

Daniel K skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Srdjan hjälpte oss att sälja vår lägenhet mitt under pandemin då det var lite trögare på marknaden och många liknande objekt ute på Hemnet.
    Serdjan är en hungrig, driven och mycket kompetent mäklare som vi i högsta grad kan rekommendera.

Srdjan var rak och ärlig under hela processen vilket uppskattas både hos säljare och köpare.

Med vänlig hälsning

Daniel & Lena Läs mer
    2020-08-07 Srdjan V svarar Daniel K
    Hej Daniel & Lena, stort tack för rekommendationen. Har varit roligt att få hjälpa er med er lägenhet. Vi ses på tillträdet!

Danielle V skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Super trevlig kille som är lätt att ha och göra med. Ordentlig i sin affär då jag köpte en lägenhet som blir mer än perfekt! Sammanfattningsvis - jaa, hade till och med kunnat ta en lunch ihop ;) Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Danielle V
    Tusen tack! Hoppas du kommer trivas. Jag tar hinten till en lunch som att du är nöjd :) Lycka till med dina studier!
  • 2020-08-03

Carl A skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Stor erfarenhet av att sälja lägenheter i Linköping. Informativ i sin kommunikation. Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Carl A
    Härligt Carl! Hoppas att du kommer trivas och lycka till med din nya bostad. Ha det gott.
  • 2020-08-03

Mats W skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt bostadsrätt.
    Bra och trevligt bemötande.
    Fått bra svar på de frågor som uppkom under hela processen från visning till övertagande av bostadsrätt.
    Med vänlig hälsning Mats Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Mats W
    Tusen tack Mats! Hoppas att ni kommer att trivas med bostaden. Lycka till!
  • 2020-08-02

Eman H skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    I am very satisfied with the service and treatment. Philip is professional, organised, modest, cooperative and fast. Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Eman H
    Thanks so much. I hope you will enjoy your new home. I wish you good luck!
    Eman H gillar detta
  • 2020-08-02

Elin K skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har sålt en lägenhet på 52 kvm i centrala Linköping med hjälp av Philip. Han är engagerad, driven och jordnära. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Elin K
    Sort tack Elin! Det började lite knackigt i den rådande pandemin. Tillslut gick det riktigt bra, till och med bättre en förväntat =) Ha det gott!
  • 2020-07-29

Ann J skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Jag är väldigt nöjd med hela processen från visning till köp av bostadsrätt. Läs mer
    2020-08-07 Srdjan V svarar Ann J
    Hej Ann, tack för ditt omdöme. Stort lycka till med er nya bostad!
  • 2020-07-29

Annika B skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Trevlig mäklare som gör jobbet bra! Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Annika B
    Tusen tack Annika. Hoppas ni tillslut hittar ett nytt boende som kommer falla er i smaken. Ha det gott!
  • 2020-07-28

Jimmy J skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt en lägenhet. Han har varit toppen på alla vis så jag kan inte säga något annat att han är en grym mäklare och vi är jättenöjda med honom😀 Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Jimmy J
    Stort tack Jimmy! Uppskattas verkligen. Ha det gott!
  • 2020-07-28

Helena I skrev om Paulina Liffner en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Positiv till vår lilla lgh. men också realistisk i diskussioner kring pris och försäljning-vi hade tre olika mäklare på besök innan vi bestämde oss och Paulina var klart bäst! Effektiv, snabb, trevlig och tillmötesgående. Det blev dessutom en snabb och väldigt smidig affär! Läs mer
    2020-09-07 Paulina L svarar Helena I
    Tusen tack Helena för ditt fina omdöme, det värmer att höra! Vill även tack för förtroendet att fått hjälpa er vidare. Lycka till med allt framåt! :-) Varma hälsningar, Paulina
    Paulina L gillar detta
  • 2020-07-27

Åsa D skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Köpt brf lägenhet tills med studerande son . Snabb affär och inga komplexa förhandlingar men mycket trevligt bemötande av Srdjan med kollegor. Läs mer
    2020-08-07 Srdjan V svarar Åsa D
    Hej Åsa, tack för din rekommendation. Kul att ha fått hjälpa er!
  • 2020-07-27

Lars S skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Sålt lgh
    Mkt bra bemötande, stor tillgänglighet.
    I princip är förväntningarna uppfyllda!
    Mäklaren levde upp till förväntningarna men marknaden sviktsde!
    Som helhet mkt bra. Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Lars S
    Stort tack Lars! Tillslut fick vi ihop det. Ha det gott =)
  • 2020-07-24

Lena B skrev om Ronja Westh en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har precis sålt en lägenhet och har då använt oss av samma byrå som när vi köpte denna lägenhet för fem år sedan. Ronja har varit mycket alert och aktiv under denna process. Vi är väldigt nöjda med Ronja och hanteringen av vår bostadsaffär. Läs mer
    2020-07-24 Ronja W svarar Lena B
    Tack ska ni ha, det hat varit roligt att få hjälpa er. Ha en skön sommar så hörs vi vidare! ☺️
  • 2020-07-24

Markus F skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Philip hade kontinuerligt en bra kontakt med oss säljare vilket var skönt. Han förstod vad vi ville, anpassade sig och lyckades nå upp till våra mål. Vi är väldigt nöjda.

Vi sålde en bostadsrätt. Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Markus F
    Stort tack Markus. Det blev en lyckad försäljning. Kul att ni är nöjda. Ha det gott!
  • 2020-07-21

Therese E skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Har sålt en bostadsrätt i centrala Linköping.

Mäklaren var mycket trevlig, hjälpsam och professionell.

Trots att lägenheten var dyr har mäklaren hjälpt mig att få det jag ville ha för den.

Är mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2020-08-07 Srdjan V svarar Therese E
    Hej Therese, stort tack för din rekommendation. Alltid lika roligt med en lyckad försäljning! Vi ses på tillträdet.
  • 2020-07-20

Annika W skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Vi har sålt en bostadsrätt i Linköping. Philip har alltid svarat på våra förfrågningar mycket snabbt och ringt tillbaka snarast möjligt.
    Philip inger mycket gott förtroende och visar engagemang inför försäljningen.
    Då vi befann oss på annan ort vid försäljningen Använde vi oss av Fastighetsbyrån i en annan stad för att underteckna handlingarna. Det gick mycket bra men den rutinen kan förtjäna bättre intrimning. Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Annika W
    Stort tack Annika. Det var smidigt att vi kunde hitta en lösning gällande kontraktsskrivningen på ett utav våra kontor på annan ort. Den rutinen kan vi slipa på men inte helt enkelt ibland. Jag är tacksam för att dem ville hjälpa till. Ha det gott =)
  • 2020-07-19

Elise F skrev om Johan Näsberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Nyproduktion, villa i Sturefors.
    Vi har blivit väl bemötta och mäklaren nådde absolut upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-07-19

Lina F skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Jag har köpt en lägenhet. Philip förklarade processen bra och höll god kontakt mellan säljaren och mig som köpare. Jag skulle absolut kunna ta kontakt med honom igen när det om några år är dags för mig att sälja lägenheten. Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Lina F
    Stort tack Lina. Det låter toppen. Då hörs vi när det är dags för en försäljning =) Ha det gott tills dess!
  • 2020-07-18

Agnes B skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Philip hjälpte mig att sälja min studentlägenhet. Han var väldigt hjälpsam och alltid kontaktbar. Trevlig och tillmötesgående, bra att resonera med! Är väldigt nöjd och kan rekommendera honom vid andra försäljningar. Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Agnes B
    Stort tack Agnes! Tillslut fick vi till en lyckad försäljning. Jag önskar dig lycka till med framtida planer. Ha det gott!
  • 2020-07-17

Sonia S skrev om Fastighetsbyrån Linköping
    Köpte bostadsrätt i form av radhus. Blev bemött väldigt bra av mäklaren där han ordnade privat visning. Affären gick väldigt smidigt till. Läs mer
    2020-08-05 Philip S svarar Sonia S
    Stort tack Sonia. Det var kul att jag kunde hjälpa dig med affären. Lycka till med nya boendet. Ha det gott!
  • 2020-07-16

Drilon H skrev om Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
    Solklart proffs i mäklarbranschen! Läs mer
    2020-08-07 Srdjan V svarar Drilon H
    Hej Drilon, tack för din rekommendation!

Repslagaregatan 23 A, 582 22 Linköping