Fastighetsbyrån Linköping

Fastighetsbyrån Linköping

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
3 259

Här i studentstaden Linköping är vi 12 fastighetsmäklare som jobbar helhjärtat och engagerat i varje unik affär. Vi har alla olika erfarenheter och specialiteter och tillsammans förmedlar vi alla typer av fastigheter i och omkring Linköping. Att vi är många på kontoret gör inte att det blir opersonligt, snarare tvärt om! Varje...

3259 omdömen om Fastighetsbyrån Linköping

Sedan starten hos Reco 2013

Ingemar K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Merna Majid en del av Fastighetsbyrån Linköping
Linghem

Fastighetsmäklare Merna har en bra kunskap och är proffesionell i sitt arbete. Vi är mycket nöjda med hur hon arbetar och har fullt förtroende för henne. Vi kommer att varmt rekommendera henne för våra släktingar, vänner och bekanta. Med vänlig hälsning Gayani & Ingemar Karlsson

Pernilla T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Merna Majid en del av Fastighetsbyrån Linköping
Linghem

Merna Majid har ett trevligt och gott bemötande. Hon har lyssnat på mina önskemål, svarat snabbt och tydligt på mina frågor. Kändes lätt att ha kontakt med. Gick relativt snabbt att få mitt hus sålt och jag kan varmt rekommendera Merna Majid.

Hanna A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ljungsbro

Jag tycker att Robin är väldigt duktig på sitt jobb, vi hade tät kontakt och fick veta hur allt gick hela tiden. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt samt att vi fick det priset vi ville ha och lite till.

Jakob D
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Linköping
Vidingsjö

Allt var väldigt smidigt genom köpet. Philip hade snabb och bra respons kring alla våra frågor.

Jens L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Strömberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
Vikingstad

Lovisa var på allerten, har svarat på min frågor på ett bra sätt, det är tacksamt.

Svar från Lovisa Strömberg

Tack snälla Jens för de fina orden.

Robert C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ekkällan/Garnisonen/södra Ekkällan/hagaberg

Bra inledande samtal med Srdjan på första visningen med mycket information, kunde svara på alla vpra frågor. Srdjan levde upp till och överträffade våra förväntningar. Väldigt tillmötesgående och flexibel, bra tips och råd, bra koll på detaljer samt informerar om dessa. Mycket tydlig genomgång av det viktiga vid kontraktskrivandet. Kanonbra, helt enkelt!

Marwan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Strömberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
Vikingstad

Trevlig och lätt och ha med och göra. Bra service

Svar från Lovisa Strömberg

Tack Marwan för det fina omdömet.

Ruthie F
Hagaberg

Robin har gjort ett fantastiskt jobb för oss. Han är vänlig och personlig; han har hållit oss välinformerade, och han är oerhört kunnig och professionell. Vi har alltid känt att vi kunde ta kontakt med honom när som helst om vi hade frågor om saker. Det som vi kanske uppskattade mest var att Robin har hela tiden varit rak och tydlig med vad som gäller - både när det gäller oss som säljare men även mot de som ville köpa av oss. Det var viktigt eftersom vi hade en unik situation där vi ville få ut vår lägenhet för att folk...

Birgitta N
Centralt

Ett mycket bra bemötande. Snabba återkopplingar och bra framförhållning i planeringen. Jag är väldigt nöjd med Lovisa.

Svar från Lovisa Strömberg

Tack snälla Birgitta för det fina omdömet, vad glad jag blir! Ta hand om dig!

Mi L
Ljungsbro

Jag har fått ett trevligt bemötande och tydlig kommunikation. Philip var snabb på att återkoppla och svara på frågor. Även om säljaren är hans främsta uppdragsgivare så upplever jag att han var väldigt mån om att det skulle bli bra även för mig.

Henrique S
Centralt/ Ramshäll

Utmärkt bemötande och engagemang. Bidrog med många goda råd som ledde till ett snabbt avslut. Levde upp till mina högt ställda förväntningar. Kan varmt rekommenderas.

Wasana T
Köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Strömberg en del av Fastighetsbyrån Linköping
Tallboda

She gave great support in our housing contract from the beginning.

Svar från Lovisa Strömberg

Thank you for the great review!

Martin N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
Folkets Park

Fantastiskt bemötande, skötte allt smidigt och bra. Bra med information! Väldigt trevlig mäklare, rekommenderar varmt!

Barbro J
Centralt/ Ramshäll

Artig, korrekt, kunnig, förtroendeingivande.

Tobias A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Tannefors

Mycket trevlig och ger ett tryggt intryck. Känns som han värnar om båda parters bästa.

Catherine G
Sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
Hejdegården

Sebastian hade de bästa rekommendationer, vilket gav höga förväntningar. Han sålde huset, men bör kanske hålla igen på storslagna löften. När han sa att han skulle återkomma på given dag är det riktigt dåligt att inte höras av överhuvudtaget. Ett sms hade ju räckt.

Axel J
Tannefors

Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. Han har hjälpt mig med sin kunskap om marknaden och gett värdefulla tips och råd under resans gång. Jag hade förväntningar att kunna sälja min bostad till ett bra pris. Mäklaren tycker jag levde upp till mina förväntningar och lägenheten blev såld för ett bra pris i relation till nuvarande marknad.

Karin O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Vasastaden

Fantastisk service och professionalism! Srdjan har en imponerande förståelse och kunskap om marknaden och han var både tillgänglig och lyhörd för mina önskemål. Trots det utmanande läget i fastighetsbranschen så lyckades vi genomföra en mycket lyckad försäljning, och jag är övertygad om att både jag och köparna är mycket nöjda. Jag kan starkt rekommendera Srdjan.

Bengt-Ove T
Södra Ekkällan

Mycket professionell, effektiv och tillmötesgående

Simon Å
Folkets Park

Professionell bemötande, snabba kontakter. Tydlig och klar genom hela processen.

Jacob C
Centralt

Mäklaren hade ett öppet och välkomnande bemötande. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och fanns tillgänglig för frågor, samt med diverse information som underlättade i köpprocessen. Mäklaren ledde en lugn process utan överraskningar, där osäkerhet kunde minimeras genom mäklarens goda kommunikation och transparens.

Kent K
Kvinneby

Trevlig att ha göra med alla förväntningar m.m stämde bra överens kan varmt rekommendera srdjan som mäklare absolut nöjd...

Bo I
Sålde en tomt med hjälp av Mats Andersson en del av Fastighetsbyrån Linköping
Landet Nykil

Har bara träffat honom en gång. Men helt ok. Det har varit två innan som har slutat.

Carl S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Linköping
Vidingsjö

Fastighets affärer är bland dom största affärerna man gör privat i sitt liv och jag kommer ifrån ett yrkesliv där jag agerar beställare och är affärer på många miljoner på spel. Så mina förväntningar var sky höga och hade ett mål som var extremt högt och pratade med många Mäklare som tyckte mina mål var rena fantasier. Sen träffade jag Merna Majid på Fastighetsbyrån som på alla tänkbara sätt överträffade alla mina förväntningar. Tog ett helhetsansvar på hela affären och mötte upp fotografer och gjorde allt som var möjligt...

Agnes K
Centralt

Trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Inget alls att klaga på väldigt duktig på sitt jobb.

Christina B
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Linköping
Linghem

Trevlig, välkomnande mäklare som var väl insatt i objektet. När vi hade frågor så besvarade han snabbt både via telefon och mail. Anlitar gärna Fastighetsbyrån igen vid framtida fastighetsaffärer

Stefan J
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Linköping
Linghem

Alltid trevligt och personligt bemötande

Anna-Lena Birgitta N
Centralt

Vår upplevelse av Majken är att hon har ett trevligt bemötande och att hon flexibel, snabb och kunnig

Anne Inger H
Ljungsbro

Fantastisk duktig tjej . Bemöter en mycket trevligt . Känner av hur man mår . Väldigt hjälpsam. Mycket kunnig

Svar från Majken Lundh

Tack snälla Anne för ditt fina omdöme! Väldigt roligt att få vara med i din köpprocess. Kram Majken

Elia J
Köpte sitt hus med hjälp av Robin Kohlmeier en del av Fastighetsbyrån Linköping
Tallboda

Kan varmt rekommendera Robin. Ödmjuk och effektiv. Snabba samtal mellan mig och säljare och så hade vi en affär alla va nöjda med. 5 av 5 getingar 🐝 / Elia

Maria G
Tallboda

Mycket proffsigt och förtoendeingivande första möte, som fick en fortsättning i ett tryggt förlopp genom processen. Bra och mycket kontakt och information löpande. Det hela mynnade ut i en bra affär där Robin visade hur skicklig han är som säljare och förhandlare. Jag kan varmt rekommendera Robin som mäklare!

Katarina A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Majken Lundh en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ljungsbro

Blev väldigt väl bemött. Trevlig och lugn så man kände sig trygg i affären. Tillmötesgående och bra återkoppling. Rekommenderar gärna henne till mina vänner.

Svar från Majken Lundh

Varmt tack Kattis för ditt fina omdöme! Det värmer att läsa. Kram Majken

Erik O
Gottfridsberg

Väldigt proffsig och man känner att han bryr sig om både köpare och säljare!

Sara B
Berga

Han har varit toppen och lyssnat på oss samt varit snabb

Per W
Övre Vasastaden

Väldigt proffsig och ärlig. Han jobbade hårt för att få till försäljningen vilket krävde en del i dessa lite sämre tider. Gav bra råd och guidade när det behövdes!

Hanna S
Köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Karlsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ekholmen

Trevlig, förtroendeingivande, engagerad och bra på att lyssna och kommunicera.

Madeleine S
Ljungsbro

Lyhörd, engagerad, mycket trevlig och enkel att ha att göra med. Rekommenderar Robin som mäklare till alla som tänkt sälja sin bostad ⭐️

Olivia H
Malmslätt

Snabb, professionell och inlyssnande till mig som säljare. Det känns tryggt att ha henne som mäklare.

Ove M
Skäggetorp

Srdjan är mycket kunnig och trevlig och hanterar sina uppdrag och kunder på ett professionellt sätt. Jag kan verkligen rekommendera honom. Ove

Josua S
Köpte sitt hus med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ljungsbro

Srdjan har varit bemötande och trevlig under hela processen. Han har har varit positivt och tillmötesgående samt lämnat snabba svar via sms eller telefon. Under visningen har Srdjan tagit sig tiden för att ingående beskriva bostaden, omgivningen och föreningen. Allt var väldigt professionellt.

Johanna E
Ekholmen

Majken är en superduktig och trevlig mäklare. Hon har gjort mycket för att hjälpa mig med försäljningen av min lägenhet. Hade gärna gett full pott men slutsumman drar ner betyget lite. Men i det hela supernöjd med allt, bara det lilla som fattas för fullt betyg.

Cosette M
Hagaberg

Närvarande, professionell och kunnig!

Pontus L
Ljungsbro

Väldigt trevlig och kundorienterad, såg till att vi kände oss trygga i försäljningen och fanns med hela vägen!

Gabriella K
Valla/Gottfridsberg

Majken har varit jättebra. Lätt att få tag på, ordnade extra visningar med kort varsel, jordnära och behaglig

Michael G
ÅBYLUND

Robin var väldigt tillmötesgående och tillgänglig för frågor så fort det behövdes. Han kom med egna bra initiativ som kändes trovärdiga och trygga för mig som inte är speciellt insatt i branschen.

Ivar N
Tannefors

Väldigt enkel och smidig att jobba med!

Svar från Lovisa Strömberg

Tack Ivar för det fina omdömet.

Evelina R
Köpte sitt hus med hjälp av Srdjan Vejnovic en del av Fastighetsbyrån Linköping
Bankekind

Srdjan har varit trevlig, effektiv och hjälpsam genom hela processen vilket verkligen har uppskattats av oss som förstagångsköpare.

Gunilla H
Ekholmen

Proffsig mäklare som var till stor hjälp på alla sätt. Vi kan varmt rekommendera Srdjan. Vi är väldigt nöjda från början till slut.

Lena I
T1/Valla

Trevligt bemötande med glimten i ögat. Bra kommunikation

Åsa L
Vimanshäll

Oerhört proffsig, effektiv och dessutom behaglig att ha att göra med. Srdjan överträffade mina förväntningar på alla punkter.