Fastighetsbyrån Norrköping

Fastighetsbyrån Norrköping

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeEightYears
2 501

Välkommen till Fastighetsbyrån i Norrköping! Tillsammans med Linköping kan Norrköping ses som Sveriges fjärde storstadsregion och här finns både villor, flerfamiljshus, bostadsrätter och andra fastigheter. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här i staden sedan slutet på 1960-talet och genom åren har vi samlat på oss mycket erfarenhet...

2501 omdömen om Fastighetsbyrån Norrköping

Sedan starten hos Reco 2013

Björn S
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Åby

Jag blev proffsigt och engagerat bemött av Malin vid vårt första möte vilket gjorde att jag valde henne till min mäklare. Jag har önskat relevant och saklig egen säljinformation samt ett intryck av att hon jobbar aktivt med försäljningsuppdraget vilket hon helt levt upp till. Hon har varit mycket lätt att kontakta vid behov. Uppdraget att presentera ett fint säljunderlag har skötts mycket bra. Bra och konstruktiv hjälp inför visningen. Hon har även haft mycket proffsiga och kunniga medarbetare vid framtagningen av säljunderlaget....

Marie P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Oxelbergen

Lyhörd problemlösare service inriktad,

Jan-Krister H
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Ramsdal - S:t Annas Skärgård

Vi tycker att Magnus var en trevlig mäklare som vi fick förtroende för. Han var hjälpsam och höll bra kontakt med oss. Han gav oss bra råd inför visningen av vårt hus. Trevlig stämning när vi skrev kontrakt med köparna.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack Krister för ditt omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda. Skönt att det gick så smidigt med försäljningen. Mvh Magnus

Tim A
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Ramsdal - S:t Annas Skärgård

Han var bra på många sätt, insatt i projektet, trevlig, saklig. Inte säljaraktig utan en stil jag gillar. Lätt att komma i kontakt med. Skulle varmt rekommendera honom till vänner.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack Tim för er rekommendation, roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i Ramsdal och ert nya hus. Mvh Magnus

Antonios Gustav M
Kimstad

Daniel är väldigt erfaren, duktig och engagerad i sitt jobb. Uppstod det probelm så löste han dom, gav mig bra tips och delade mig sig av sina tankar. Vi höll mycket kontakt emellan oss, jag visste hela tiden hur prosessen gick och även vad nästa steg va. (väldigt uppskottande

Marcus E
Djurön

Daniel har varit väldigt snabb och tydlig i sin återkoppling. Rekommenderas varmt!

Annelie F
Djurön

Stort engagemang och ett mycket trevligt bemötande i samtliga aspekter av vår hus affär.

Corc E
Sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Hageby / Mamre

Superbra mäklare som var tydlig o helt otroligt på att prata o göra dig förstådd, vi hade väldigt hög förväntningar o Gabriel uppfyllde alla 👌 vi blev rekommendera mäklare Gabriel av en kollega då vi hade en annan mäklare innan som inte uppfyllde de vi behövde. Så tacksam att vi kom i kontakt med honom tack för hjälpen

Erik G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Vi är supernöjda, när vi köpte vår lägenhet av Sofia fick vi ett så varmt och glatt bemötande att vi inte tvekade att välja henne igen när vi senare skulle sälja samma lägenhet. Vi fick då precis samma bemötande när vi va säljare som när vi va köpare och även om det tog sitt lilla tag att sälja var det alltid samma bemötande och alltid ett driv i att hitta nya sett att nå ut med den :)

Svar från Sofia Stolth

Tack Erik för dina fina ord, vad glad jag blir! Lycka till med husbygget! Ha det bra så hörs vi längre fram!

Lennart B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Gabriel gav vid första mötet ett mycket bra intryck. Han var artig, kunnig på objektet, och lyssnade på mig som kund på (krav) och tidsramar för ett, köp. Han kunde det som mäklare borde kunna, jämka ihop både säljarens och kundens önskemål till att båda är nöjda med affären, Inte mycket mer att tillägga, en mycket bra mäklare.

Jonas B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Trevligt bemötande och en proffsig process!

Sandra B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Tan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Gabriel får 5 🌟 av oss! I dessa tider behövde vi en mäklare med tålamod, driv, kunskap, engagemang och framförallt den viktigaste punkten, en mäklare som regelbundet återkopplar! Du uppfyllde alla kriterier och löste en grym försäljning. Tusen tack!

Elin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Mycket kunnig, trevlig och smidig att ha kontakt med. Rekommenderas varmt.

Svar från Sofia Stolth

Tack för en fin recension Elin, vad roligt att höra! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet! Ha det fint så hörs vi lite längre fram!

Felicia H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Vi är otroligt nöjda och tacksamma över Daniels engagemang till att sälja vår lägenhet. En mäklare som är otroligt professionell och kan sitt yrke samt alltid tillgänglig med snabba svar på ens frågor. En stjärna helt enkelt ⭐️

Ebba W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Fantastisk mäklare som lever upp till sitt goda rykte. Bara +++++

Ing-Marie E
Sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Pryssgården

Vi uppskattar framförallt Christoffer Rindståls genuina engagemang i sitt yrke och i vårt fall försäljningen av vår villa. Det visade sig bl.a. genom korrekt marknads värdering och snabb/timad handläggning enligt Fastighetsbyråns "Sälj Coach" . Christoffers direkt kontakter med presumtiva köpare i hans stora nätverk är också en ovärderlig tillgång i fastighetsaffärer. Christoffer har även gedigen kunskap om fastigheters byggnadstekniska lösningar vilket skapar förtroende och är en stor fördel vid husvisningar. Norrköping 2024-04-03 Torbjörn och Ing-Marie Ericson

Mariia E
Köpte sitt hus med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Östermalm

August Hollsten är en proffs. Under hela arbetets gång har han varit mycket vänlig, omtänksam och i ständig kontakt med oss. Det var mycket värdefullt för vår familj att han behöll lugnet i stressiga moment och gav ett stort stöd till oss på så sätt. Alla frågor löstes snabbt. Vi är mycket glada över att August Hollsten var vår mäklare. I framtiden kommer vi definitivt att återkomma till honom när det behövs. Tack så mycket!

jonas a
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt / Norr

Med stor energi, kunskap om marknaden och viljan att komma till ett bra avslut sålde Magnus Eklind min bostadsrätt trots en svår marknadssituation. Vi har under hela processen gjort regelbundna avstämningar och gjort diverse justeringar av tex bilder. Kan varmt rekommendera Magnus.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack Jonas för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd med min insats och att affären gick i lås till slut. Hoppas nu att ni kommer att trivas i Linghem. Mvh Magnus

David D
Centralt / Strömmen

Andreas has been very good and took all the time needed to take me through the paperwork

Göta B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Erikson Eklind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt / Norr

Magnus hjälpte oss att hitta vår drömlägenhet på ett professionellt och lättsamt sätt. Vi är jättenöjda med hela affären.

Svar från Magnus Erikson Eklind

Tack snälla för er rekommendation. Roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas med att bo i lägenhet. Mvh Magnus

Henrik B
Centralt / Strömmen

Mycket proffsig och transparent genom hela processen. Bra priskänsla och snabb i all återkoppling. Tryggt som säljare.

Dania E
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Skarphagen

Mycket professionell mäklare som kan sitt yrke. Är tillgänglig o engagerad. Mycket förtroende ingivande mäklare som förmedlar trygghet. Känns som en personlig mäklare o inte bara någon som betar av kunder på löpandeband.

Svar från Sofia Stolth

Tack Dania för en väldigt fin recension! Vad glad jag blir av att få höra det! Hoppas ni kommer trivas i nya huset! Ha det fint så hörs vi lite längre fram!

Malin L
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Skarphagen

Blev bemött av Sofia Stolth på allra bästa sätt. Hon kändes genuint intresserad av att hjälpa oss i vår situation. Väldigt påläst och kunnig. Alltid glad och engagerad i att lösa problem som uppstår. Lätt tillgänglig och alltid svar på frågor. Har hon inte svaren så tar hon fort reda på dem. Rätt kvinna på rätt plats. Otroligt nöjda!

Svar från Sofia Stolth

Vad roligt att höra Malin! Tack snälla för dina fina ord! Ha det bra så hörs vi snart igen!

Amanyel E
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Skarphagen

Väldigt gott bemötande, ärlig, trevlig, skämtsam, gott förtroende. Mycket bra på alla sätt.

Svar från Sofia Stolth

Tack Amanyel för en fin recension! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Ha det fint så hörs vi snart igen!

Ludmila G
Sandbyhov

Trevlig, kunnig, kompetent inom sitt område och socialt.

Karin J
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Svärtinge

Andreas är duktig, kunnig och mycket trevlig! Vi är Mycket nöjda med vår affär

Fredrik L
Smedby

Vi är supernöjda med Christoffer i försäljningsprocessen av vårt hus. Christoffer är professionell, seriös och noggrann och har varit lyhörda för våra behov genom hela processen samt mån om att tillgodose både köparnas och våra intressen som säljare. Jag kan varmt rekommendera Christoffer som mäklare.

Kåre S
Köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Smedby

Mycket noga att alka förstått och mycket bra bemötande!

Melker G
Sandbyhov

Kunnig och seriös. Mycket trevlig.

Daniel A
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Prydz en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Jättetrevlig mäklare som man får förtroende för. Vi kunde inte haft en bättre mäklare än Anton för vårt första hus köp! Tack för din hjälp och fina service!

Mihaela L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Kaffebacken / Ektorp

Min erfarenhet av Malin är att hon är en duktig och professionell mäklare. Det som vi uppskattade mest var att hon var ärlig samt öppen mot oss och detta ledde till en ökad trygghet för oss som är förstagångsköpare av bostadsrätt.

Anders J
Svärtinge

Mycket seriöst och proffsigt agerande genom hela köp- och säljprocessen.

Magnus W
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Bielkhammar en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Svärtinge

Påläst, förtroendeingivande, trygg och saklig. Mycket bra prestation

Mousa C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Lunde en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Saklig och hjälpsam under hela resan.

Svar från Malin Lunde

Tack Mousa för ditt omdöme. Jag hoppas att ni ska trivas i er fina lägenhet.

Vazgen V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Rindstål en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Vilbergen

Viktigaste för mig att det gick bra att köpa lägenheten och alla blev nöjda

Josefine B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fingal en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Oxelbergen

Malin har har från start varit realistiskt kring förväntningar, hon har alltid varit tillgänglig och hon har ständigt hållit mig uppdaterad i vad som händer samt kommit med kloka råd i vad hon tror är bäst- en stöttepelare och en person som inte gett upp trots en ganska lång och krokig resa till försäljning i dessa tider. Hon visar på engagemang, lojalitet, öppenhet och driv. En mäklare jag skulle välja igen och igen!

Emma E
Pryssgården

Trevligt, tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Fanns med och stöttade och förklarande allt under resans gång. Lyhörd för vad vi som säljare önskade. Rekommenderas varmt!

Björn Christer Hemming A
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Stolth en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Krokek

Sofia har ett mycket trevligt sätt och är mycket lätt att prata och diskutera med, (kan tom vara lite svårt att få stopp på ibland) samt verkar vara mycket kunnig och säker i sin yrkesroll. Vi förväntade oss att hon skulle sälja vårt hus vilket hon också gjorde och det blev tom bättre än vi trodde, trots den negativa trend som har varit och är på bostadsmarknaden. Upplevelsen av försäljningen är mycket positiv och kan absolut inte ha skötts bättre av någon annan. (Detta är min sjätte bostadsförsäljning)

Svar från Sofia Stolth

Tack Björn för din fina recension, vad glad jag blir! Ha det fint så hörs vi snart igen!

Tobias E
Svälthagen

August har varit kanon, svarat på alla frågor och varit tillgänglig morgon som kväll. Rekomenderas starkt!

Eivor S
Sålde sitt hus med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Svälthagen

August har skött sig exemplariskt i alla sina åtaganden och jag kan varmt rekommendera honom till andra säljare.

Marina H
Eneby Centrum

Toppenkille. Trevlig och tillmötesgående. Det han inte kunde svara på tog han reda på. Tydlig vid kontraktsskrivning. Tog sig tid.

Helene N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Cademan en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Pryssgården

Jennifer var mycket trevlig. Tillgänglig och svarade snabbt. Vi hade mycket frågor och funderingar och fick svar snabbt. Hade förståelse för att vi ville vara noggranna.

Mikaela S
Eneby Centrum

I allra högsta grad, bästa mäklaren i stan! Mycket professionell, tillmötesgående och pålitlig mäklare. Gabriel överträffade alla mina förväntningar.

Fadi H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Segersten  en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Ektorp

Amanda är underbar, påläst, punktlig och ordningsam med bra svar på mina frågor. Rekommenderas.☺️👌

Bechara C
Vilbergen

Gabriel är enastående! Hans professionalism är otrolig, och hans bemötande och dedikation är långt över förväntan. Gabriel är tillgänglig och lyhörd vid varje steg av processen, svarar på alla frågor med entusiasm och expertis. Gabriel har verkligen uppfyllt våra förväntningar på alla sätt. Jag rekommenderar Gabriel varmt för alla som letar efter en pålitlig fastighetsmäklare! ⭐️🔥

Gerhard G

Daniel J
Köpte sin lägenhet med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Trevlig, förklarade bra. Mycket nöjd.

Eva E
Sålde sitt hus med hjälp av My Lind en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Kimstad

My Lind har varit fantastisk och haft en förståelse över min situation i livet och jag är så tacksam att få träffa My och att det blev just My som hjälpt mig med min försäljning. Jag tackar henne för allt stöd och att hon har haft en förståelse i mitt "förvirrade" liv. TACK MY - DU ÄR BÄST!

Morvarid F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Trevlig bemötande och väldigt erfaren. Tydligt vid kontraktskrivning. Kan starkt rekommendera honom. Vi köpte en lägenhet och hade Conny som mäklare.

Saliba S
Centralt

Gabriel är helt fantastisk! Hans bemötande och driv är inte bara superpositivt utan också långt över förväntan. Han är lyhörd och alltid tillgänglig, oavsett tid på dygnet, och svarar på alla frågor med enastående engagemang och kunskap. Han har verkligen överträffat mina förväntningar på alla sätt. Jag kan starkt rekommendera Gabriel för alla som strävar efter en lyckad bostadsaffär!⭐️